Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Niko_Bellic

Oldalak: [1]
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Hatalom Tûz
« Dátum: 2013. Január 14. - 19:21:47 »
Üdv!

Találtam, egy olyan filterszkriptet hogy ha beírod /fire az után pedig ütnöd kell egyet aztán egy nagy tûz fog kijönni a kezébõl :D


Elnézést nem volt idõm lefordítani remélem nem haragudtok  :$


Hát most vettem észre ezen nincs mit fordítani.


Mivel megy az idõm, ezért bele kezdek:


Parancsok:


/fire


Használat:


Beírod /fire aztán kell ütni egy ett.


Kliens:


0.3d


Készítõk:


Készítette: BRICS


Sorainak száma: 125


Eredeti téma:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=320398

Letöltés:


Mediafire:


http://www.mediafire.com/?2k55t7bi81i7ua5

Pastebin:


http://www.pastebin.com/3UZPH4Jx

Kód:[Angol]

 
#include <a_samp>
/*POWER FIRE by BRICS*/
#define POWER_FIRE_ENABLED_TEXT \"The power of fire enabled. Using the power-fire - punch\"
#define ERROR_1 \"You already have the power-fire\"
#define MESS_1 \"You do not own a power-fire\"
#define FIRE_TIMER_INTERVAL 80
#define FIRE_POWER_SOUND 1039
#define FIRE_START_DIST 13.0
#define FIRE_FINAL_DIST 90.0
#define FIRE_NEXT_DIST 3.0
#define Explosion_Rad 5
#define Explosion_Type 1
#define FIRE_CMD \"/fire\"
#define PLAYER_DAMAGE_DIST 1.5
#define VEH_DAMAGE_DIST 4.0
/*Code*/
new S[MAX_PLAYERS] = -1;
new Fires[MAX_PLAYERS];
new Float: dist[MAX_PLAYERS]/* = 100.0*/;
new Timer[MAX_PLAYERS];
new Float: PEX[3][MAX_PLAYERS];
new Float: P[4][MAX_PLAYERS];
forward Fireman(playerid);
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"   Fire-Power by BRICS loaded.\");
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)S = -1;
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)KillTimer(Timer);
    print(\"   Fire-Power by BRICS unloaded.\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    S[playerid] = -1;
    Fires[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(FIRE_CMD, cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(S[playerid] > -1)return SendClientMessage(playerid,-1,ERROR_1);
S[playerid] = 1;
Fires[playerid] = 5;
SendClientMessage(playerid,-1,POWER_FIRE_ENABLED_TEXT);
return 1;
}
return 0;
}
public Fireman(playerid)
{
if(dist[playerid] >= FIRE_FINAL_DIST)
{
KillTimer(Timer[playerid]);
//dist[playerid] = 100.0;
if(Fires[playerid] == 0)
{
               S[playerid] = -1;
               SendClientMessage(playerid,-1,MESS_1);
               return 1;
}
S[playerid] = 1;
return 1;
}
    GetXYInFrontOfPoint(P[0][playerid],P[1][playerid], PEX[0][playerid], PEX[1][playerid], P[3][playerid], dist[playerid]);
    CreateExplosion(PEX[0][playerid],PEX[1][playerid],P[2][playerid],Explosion_Type,Explosion_Rad);
    for(new i; i < GetMaxPlayers(); i ++)
    {
if(!IsPlayerConnected(i))continue;
if(GetPlayerDistanceFromPoint(i,PEX[0][playerid],PEX[1][playerid],P[2][playerid]) < PLAYER_DAMAGE_DIST)
{
             new Float:hp;
    GetPlayerHealth(i,hp);
    if(hp <= 0)continue;
    SetPlayerHealth(i,-1);
       }
    }
for(new v; v < MAX_VEHICLES; v ++)
{
   if(GetVehicleDistanceFromPoint(v,PEX[0][playerid],PEX[1][playerid],P[2][playerid]) <= VEH_DAMAGE_DIST)SetVehicleHealth(v,0);
   
}
    dist[playerid] += FIRE_NEXT_DIST;
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys & KEY_FIRE)
{
            if(GetPlayerWeapon(playerid) != 0)return 1;
           if(S[playerid] == -1 ||S[playerid] == 0)return 1;
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))return 1;
                  dist[playerid] = FIRE_START_DIST;
                  GetPlayerPos(playerid,P[0][playerid],P[1][playerid],P[2][playerid]);
                GetPlayerFacingAngle(playerid,P[3][playerid]);
                  Timer[playerid] = SetTimerEx(\"Fireman\",FIRE_TIMER_INTERVAL,1,\"d\",playerid);
                  S[playerid] = 0;
                  Fires[playerid] --;
                  PlayerPlaySound(playerid,FIRE_POWER_SOUND,0,0,0);
}
return 1;
}
stock GetXYInFrontOfPoint(Float:x, Float:y, &Float:x2, &Float:y2, Float:A, Float:distance)
{
    x2 = x + (distance * floatsin(-A, degrees));
    y2 = y + (distance * floatcos(-A, degrees));
}

 
Videó:




Ennyi, lenne ha valamit kihagytam nyugodtan írjatok nem haragszok meg. :angry:


Nagyon sikeres fórumozást és \'\'Jó és rossz hsz jöhet\'\'!!


Üdvözlettel:


Niko_Bellic

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal