Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Ryan_Adam

Oldalak: [1] 2 3
1
Általános / RageMP Szerintetek működne a modernkori SAMP RP?
« Dátum: 2020. Május 07. - 03:24:50 »
Sziasztok!

Trash Talk:
---------------------------------------------------------------------------
Ádám vagyok, egy tipikus 21 éves srác, aki régebben 3-4 évet SAMP RP-zett.

Karantén ideje alatt, nem igazán tudok mást csinálni, csak a gépet bújni. De valahogy már minden nagyon unalmassá vált. A napokban megvettem a GTA:V-t, eddig is megvolt, csak kalóz verzióban, bár nem igazán játszottam vele  ::)

Ahogyan játszottam pár órát, nagyon vissza jöttek a régi emlékek, a Samp-ról. Mint ahogyan sokan mások, én is próbálkoztam RP szerver futtatásával, viszont amikor még nagyon benne voltunk, 25 playert is sikerült elérni(Egyáltalán nem sok, de bőven elég is volt).  Itt ismerkedtem meg a Pawno-val, kódolással, programozással, ami végül meg is tartott. Viszont a SAMP korszaka, mondhatni lezárult..
---------------------------------------------------------------------------

GTA5:RP szerverek nem igazán csábítottak, mivel az összes nagyvárosi RP, sokkal jobban húzott a szívem a Country RP-hez (Las Payasadas, El Quebrados, Fort Carson, Dillimore, Blueberry. Viszont nem igazán találkoztam még GTA5-ben Country RP-vel, csak egy angol videót láttam róla. Elkezdtem gondolkozni, miket is lehetne pontosan megvalósítani. Utána olvastam nagyon-nagyon sok dolognak és tökre megvalósítható lenne. De vannak kételyeim. Nem szerettem a nagy várost, több utca sarok is üresen áll, scriptetlenül, élet itt, néha ott...

Ezért titeket kérdeznélek, lenne egy pici igény is szerintetek, egy Country RP-re itt a GTA:V-ön belül? Ha igen, miért? Ha nem, miért nem?

Ahogyan szétnéztem, szerintem a legjobb helyet, Paleto Bay adná.





Farm, tenger, olcsó-drága ingatlanok, telepek, csendes környezet. Szerintem minden adott lehetne, melókhoz, RP szituációkhoz.
Viszont természetesen Sandy Shores-t is belekéne venni az egészbe, mert anélkül konkrétan egy jármű értelmét veszítené (meg persze mégsem egy nagyon kicsi városban játszani), így kereskedelmeket is lehetne csinálni, aféle Tycoon is lehetne a két kisváros között.

Semennyire nem vágyok nagyra, ha ugyanúgy, mint Samp-on belül, 20-25 playert ellehetne érni, azt mondom, megéri az egész.

Szóval srácok? Pacsi minden régi Fórumozónak!!







2
Szkript kérések / IG Exinterior House Maker
« Dátum: 2016. Február 09. - 00:59:31 »
Hali!
Elkezdtem egy kissebb filterszkriptet csinálni, már nagyon sok minden megvan, csak egy valamivel lenne problémám..
Pl. beírom /házlétrehoz 1   (1 a ház fajtának a típusa, hogy milyen ház object)
Létrehozza a házat, minden stimmel, majd létrehozok vagy 4-et. Majd elkezd nagyon lassan betölteni az összes object:/
Ezt lehet valahogy orvosolni? Vagy szimplán nem tud egyszerre annyi objectet létrehozni egyhelyen, nem bírja a szerver?
Annyit tudni kell, -hogy 1 ház, 50 objectből áll.
-A legújjabb streamerem van(2016/1/3) + YSI
-Dynamikus objecteket használok.
Aki tud segíteni/mondani hasznosat, azt 1 +-al tudom jutalmazni, na szevasztok:D

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry Life RPG
« Dátum: 2016. Január 01. - 15:41:06 »
Jónapot kívánok!
Régebben, azt hiszem 3 éve ment ez a szerver. Körülbelül 15-20 játékos átlag volt, egy nagyon jó kis \"RP-s\" (ha mondhatom ennek) társaságot hoztunk össze, az biztos, nagyon jól elvoltunk.
Ez a mód egy Defensive RPG-edit, ami elég sok változáson ment keresztül.
Alap módért köszönet AmF & Cannon-nak!
Egy kicsit a játékmódról:
-A mód Blueberry-ben és Dillimore-ban játszódik.
-Rengeteg új dolog került be.
Például.: Rang rendszer(ami jelenleg fejlesztés alatt van, de csak annyi kell, hogy a leaderek tudják megadni a tagoknak a frakció rangját, Pl. Kadét, ez a rang meg is jelenik a frakció rádióban, a rangadás még csak Rcon Adminnal lehetséges adni, de ezt gyerekjáték megcsinálni)
-Blueberry közepén egy kosárlabda pálya is található, ahol van is egy labda, amivel lehet játszani a palánkra.(nem saját szkript) A labdát /kosárlabda parancsal lehet resetelni, és van benne egy kosár pont számláló is, ami a pálya szélén található 3D text label, ezt /kosárpontnullázás parancsal lehet nullázni.
-A benzinkúton található egy autómosó, ami elég egyszerű szkript elvén alapszik, de ötletes.
-Van egy kis halálrendszer is, ami úgy működik, amikor meghalunk valahol, akkor oda sérülten vissza rak animban, és körülbelül 10 másodpercünk van, hogy kimondjunk még halálunk előtt valamit, ha ez letelik, \"meghal\" a karakter, ekkor 120 másodpercre felvisz a mennybe(nézzük a felhőket), és ha ez letelik akkor bedob a kórházba.
-Az utcán spawnolgatnak időközönként szemetek, amit a közmunkások(a polgármester alkalmazottjai) tudnak felszedni és takarítani, ez egy elég szép szkript lett, pár animmal és kukászsákkal lett kibővítve, és így kell menniük a dolgozóknak.:D
-Találhatók szép mappolások, de azért kicsit csúnyácskák is:D (de ezt majd aki felhasználja megcsinálja tetszése szerint)
-Találhatók kapuk, ajtók néhány helyen pl. Tűzoltóságnál, felnyíló garázs, szerelőtelepnél szintén, rendőrségnél is, stb., ezek /nyit vagy N gomb segítségével aktiválhatóak.
-Bekerült egy inventory rendszer is, ami segítségével lehet a tárgyakat használni, eldobni, felvenni dolgokat a földön. Ezek a tárgyak, nálunk és a földön is elmentődnek, ha fegyverről van szó, akkor a töltény is elmentődik. Ez sem saját szkript, de már nem tudom megmondani hogy honnan szedtem, annyit tudok, hogy az angol fórumon.
-Rengeteg bug került javításra.
-Nagyon sok alap munka van, pl. faszállító, postás, bútorszállító, pizzás, szóda szállító, bútor szállító, tehén fejő(ehez a munkához nem szükséges jogosítvány, ez a blueberry farmon található), tej szállító, taxis, buszos, úttisztító, benzin szállító.
-Frakciók: Rendőrség, Mentős, Szerelő, Rádiós, Polgármester(+közmunkások), tűzoltó, és NAV,
-Index rendszer, minden kocsira lemérve. (nem minden időjáráson működik)
-A NAV-osok dolga az adó ellenőrzés, /adósok parancsal kiadja az adós emberek listáját, és ezeket az embereket felkeresve, veszik rá őket, hogy fizessék be az adót, vagy jogukban áll elvenni a tulajdonukat.
-A tűzoltóság, legtöbb helyen a tűzoltóknak semmi, de tényleg semmi célja sincs. Itt viszont módosítottunk ezen, találtunk egy tűz szkriptet, és ezt raktuk be, ez az egyetlen szkript, ami a filterscripts mappában található, ennek az a lényege hogy /fire parancsal az RCON admin tud lerakni tüzeket, amiket ellehet oltani tűzoltó autóval és poroltóval szintén. A tűz nem olyan tűz, hogy eltűnik ha kilépsz a zónájából, ez mindig ott marad, füstöl, és ég, ha az ember átmegy rajta akkor meggyullad és megsérül, kivéve a tűzoltó felszerelésben, mert akkor nem tud kigyulladni az ember. Nagyon sokszor csináltuk barátommal hogy körberaktunk Admin szolgálatban egy házat tűzzel, és ott hagytuk, majd az emberek értesítették a tűzoltókat, majd ezekből tök jó RP-s szituációt kitudtunk hozni.
-Elkezdtem egy cég rendszert is kidolgozni, ez nagyon kezdetleges, aki úgy látja, hogy jó, folytassa nyugodtan.
Viszont nem igazán tudok még erről mit írni, aki kíváncsi rá, szedje le, használja fel nyugodtan bármire, engem nem érdekel mit csinál vele, már csak itt porosodik a gépemen.
Akit esetleg érdekel, és gondolja, szivesen körbevezetem, és megmutatok néhány dolgot, esetleg ha valami probléma adódik szkriptelésileg, írjon PM-et, hátha tudok segíteni.
A letöltési link: http://www.solidfiles.com/d/e4bd0f850a/
Boldog Új Évet Mindenkinek!:)

4
Általános / [RP]Alap munka, úgymond "főnökös" munkává alakítása.
« Dátum: 2015. Február 05. - 22:17:17 »
Sziasztok.
Véleményt szeretnék kérdezni, már korábban is törtem a fejemet azon, hogy érdemes lenne-e pár alap munkát \"céggé\" alakítani.
Az olyan állami munkákat nem mint például a postás.
De ha belegondolunk, milyen jó lenne a haverokkal egy szerveren céget üzemeltetni, és megkeresnék maguknak a pénzt.
Minden cégnek kilehet nevezni egy főnököt, és ők tagokat tudnak felvenni, így az embereknek könnyebb lenne pénzt szerezni(több fizetés).
A fizetést aszerint kapnák hogy mennyit dolgoztak. A cég kasszából tud kivenni a főnök és berakni is. Ezek is hasonlóak a frakciókhoz, de persze ezeknek nincs konkrétabb céljuk, csak a pénz szerzés. A pénzből tudna a főnök fejleszteni, új járműveket is venni a cégnek.
Erre gondoltam, ti mit gondoltok?
Értelmes válaszokat kérnék ha lehet, nem érdekelnek az egyszavas kommentek és hogy ne NYISS RP SZERVERT. Köszönöm.
Nektek ez mennyire tetszene? Igen, tudom egy kicsit ember függő, de ha ez megvan, akkor jól össze jöhet. :)

5
RP/RPG kérések / Kassza pénz berakása és kivétele!?
« Dátum: 2014. December 17. - 16:40:08 »
Hy all, segítséget szeretnék tőletek kérni, csináltam egy kasszát, amivel nincs is semmi baj, de mikor kivennék/beraknék pénzt azt írja hogy nincs annyi pénzem..
Itt a kód.
 
CMD:hotdogkasszaberak(playerid, params[])
{
new osszeg;
if(sscanf(params, \"ud\",osszeg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /hotdogkasszaberak [összeg]\");
    if(osszeg <= 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Minimum: 1Ft\");
    if (PlayerOrg[playerid] == 1)
    {
if (!IsLeader(playerid)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy Cég tulajdonos!\");
if(pInfo[playerid][pMoney] >= osszeg)
{
new S[128];
   format(S, sizeof(S), \"Beraktál %d Ft-ot a kasszába.\", osszeg);
   SendClientMessage(playerid, FONTOS, S);
   cmd_me(playerid, \"berakott a kasszába némi pénzt.\");
   pInfo[playerid][pMoney] -= osszeg;
   kInfo[hotdogkassza] += osszeg;
           hotdogkasszaMent( );
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs ennyi pénzed!\");
}
}
return 1;
}
CMD:hotdogkasszakivesz(playerid, params[])
{
new asd;
if(sscanf(params, \"ud\", asd)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /hotdogkasszakivesz [összeg]\");
    if (PlayerOrg[playerid] == 1)
    {
if(kInfo[hotdogkassza] >= asd)
{
if (!IsLeader(playerid)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy Cég tulajdonos!\");
    if(asd <= 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Minimum: 1Ft\");
new S[128];
   format(S, sizeof(S), \"Kivettél %d Ft-ot a kasszából.\", asd);
   SendClientMessage(playerid, FONTOS, S);
   cmd_me(playerid, \"kivett a kasszából némi pénzt.\");
   pInfo[playerid][pMoney] += asd;
   kInfo[hotdogkassza] -= asd;
           hotdogkasszaMen( );
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs ennyi pénz a kasszában!\");
}
}
return 1;
}

 
ui. Aki segít és fel is használhatom +! :D
ui. 2: Bocs hogy a szkript sorai össze vissza vannak..  ;D

6
Segítségkérés / Random Object spawnolása, lekérdezése, törlése
« Dátum: 2014. Október 05. - 15:38:55 »
Hy all!
Elakadtam a lassú fejlesztésemben.
Elkezdtem egy olyan kis scriptet össze állítani, ami abból állna, hogy az utcára lespawnolna idõközönként szemét objecteket, majd azokat fel lehessen venni ha mellette vagy, majd kitörli az objectet.
Eddig erre jutottam, eddig minden rendben, csak nem törli ki az objectet.
 

new szemetobj[50];
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"Szemetek\", 60000, true);  //6 percenként spawnoljon
}
forward Szemetek();
public Szemetek()
{
for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
{
        switch(random(3))
        {
case 0: szemetobj[0] = CreateObject(2838,125.36540, -107.04950, 0.61040,0,0,0);
case 1: szemetobj[1] = CreateObject(2838,125.45841, -112.04668, 0.61040,0,0,0);
case 2: szemetobj[2] = CreateObject(2838,125.54805, -101.97482, 0.61040,0,0,0);
}
        }
return 1;
}
 
CMD:szemetszed(playerid,params[])
{
new Counter=0;
    new Float:Pos[3];
for(new i = 0; i < sizeof(szemetobj); i++)
{
    GetObjectPos(szemetobj, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, Pos[0], Pos[1], Pos[2]))
                {
                    Counter++;
                    if(Counter>= sizeof(szemetobj))
                       {
                           SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy szemét közelében!\");
                           return 0;
                       }
DestroyObject(szemetobj);
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Izéne, kikéne törölni\");
         }
}
return 1;
}

 
Mi lehet a hiba?  :hmmm:
Aki segít, és elõrébb is jutok annak +!
ui.: Rájöttem hogy rossz helyre nyitottam, megkérhetnék egy moderátort hogy átrakja? Köszönöm  :)

7
Segítségkérés / Editobject után lekérdezni az object koordinátát..
« Dátum: 2014. Július 09. - 18:36:14 »
Üdv. Egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy amikor valahol létrehozok egy objectet
pl:
 
 GetPlayerPos(playerid, LETRAX, LETRAY, LETRAZ);
letraobj[playerid] = CreateObject(1437,LETRAX,LETRAY,LETRAZ-2,0.0,0.0,0,0.0);

 
Majd editelem, elviszem a létrehozott koordinátától vagy 20méterre.
 
EditObject(playerid, letraobj[playerid]);

 
Lementem. Jó, minden rendben.
De mikor fel akarom venni, az object a létrehozott koordinátánál marad. De végülis az object máshol van.
hiába kérem le az object koordinátáját. Nem lesz jó.
 
GetObjectPos(letraobj[playerid], LETRAX, LETRAY, LETRAZ);
GetPlayerPos(playerid, LETRAX, LETRAY, LETRAZ);

 
Ha nem értitek hogy mit is akartam kifejezni, írjátok le :D és bõvebben kifejtem.
Aki segít megy a +!
Elõre is köszi!
Hogy lehet SetObjectPos-olni, mikor már lementettem az objectet?

8
RP/RPG kérések / Kocsi mentés/betöltés, Defensive..
« Dátum: 2014. Május 24. - 21:11:40 »
Üdv. Már régen sampoztam, és régen is Fórumoztam. De most vissza tértem, új tervekkel. Nos, régebben volt egy szerverem, defensive módból. Majd bezártam mert nem mentette el és ha elmentette, akkor se töltötte be a kocsikat.
Most újra elõvettem a modot, de nem jó.
Akkoriban még nem volt erre megoldás, már van??
Aki segít megy a +!
Üdv Ryan.

9
Szkript kérések / Csak egy bizonyos csapatnak mutassa!
« Dátum: 2014. Január 27. - 13:10:42 »
Üdv. Azt nem tudom megoldani, hogy egy üzenetet egy bizonyos csapat láthassa.
Pl. Én Ballasos vagyok, és ha írok pl. rádióba, hogy gyertek ide. És ezt csak a Ballasok láthatják.
Megköszönném aki segítene, illetve +! :)

10
Zcmd-s a Lux?

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Házba Exterioros mappolás
« Dátum: 2013. Augusztus 20. - 17:07:46 »
Nézd meg, ne tõlem kérdezd.

12
Segítségkérés / Lehetséges Object random mozgatása egy téren?
« Dátum: 2013. Augusztus 18. - 01:47:42 »
Üdv.
Azt szeretném kérdezni hogy lehet-e Objecteket pl. 4koordináta közt mozgatni, hogy ne menjen el, ha nem lehetséges esetleg tudtok valami más megoldásokat?
Elég hülyén hangzik, de csak arra gondoltam hogy Random Timerekkel Moveobjectel mozgatni, csak elég sok idõ(bár nem annyira) az összeállítása. Van rá más mód?

13
Általános / Hol játszanátok? (RP szerveren legszivesebben..)
« Dátum: 2013. Augusztus 16. - 02:35:08 »
Üdv.
Elkezdtem írni egy RP módot. Már 6000 sornál járok, de nem jutottam el arra a pontra hogy hol játszanátok, mert oda raknám.
1. mapolt sziget, vagy alap Falu/Város legyen.
2. Falu vagy Város legyen?
3. Miért ezen játszanátok?
Várom a kommenteket  ;)

14
Segítségkérés / EditObject mozgatása más szemmel..
« Dátum: 2013. Augusztus 10. - 21:06:43 »
Üdv, kicsit hülyén fogalmaztam meg a címet na mind1. Az lenne a problémám pl van 1 sapka rendszerem, és a fejeden lehet mozgatni, amikor lementettem akkor csak én látom hogy ott van, a többiek úgy látják mint ahogy létrehoztam. Help me plss  :thumbsup:
Aki segít meg a \'+\', csak ennyit tudok nyújtani  ;)

15
Segítségkérés / Egy diniben hány változó hozható létre?...
« Dátum: 2013. Augusztus 08. - 00:37:02 »
Üdv.
Azt szeretném kérdezni hogy egy Diniben hány darab változó hozható létre? Végtelen?

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal