Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Scripter,mapper [Aldo]

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
1
Beszélgetés / Sziasztok
« Dátum: 2019. Február 03. - 21:11:43 »
Üdvözlök mindenkit újra . :) 
 
Ki hogy van ?
 
Pár éve már, hogy utoljára erre tévedtem..
 
Sok jó emlék köt ide, annak ellenére, hogy ezek kb 1től 1ig halálosan gázak, de ez van, takony gci voltam és kellett a clout.
 
 
 
Scripter, mapper aldo visszatért(?)

2
Kérdések, Segítség / Steam account feltörés
« Dátum: 2015. Június 06. - 15:14:59 »
Üdv,
kedves barátom elutazott osztálykirándulásra,és tegnap jött vissza.
Az fogadta,hogy nem tud belépni a Steam accountjába,mivel a jelszó nem jó.
Próbált kérni emlékeztetőt,de az e-mail cím is meglett változtatva.
Rajta kívül egy ember tudta az account hozzáférést(az e-mail-t nem!).
Van esetleg valami ötletetek, hogy kellene visszaszerezni az accountot? :D

3
Adás-Vétel / Dell P2414H Monitor
« Dátum: 2015. Május 18. - 12:22:57 »
Üdv!  :)
Eladó jó állapotban lévő Dell P2414H monitorom! smile hangulatjel
Képernyő átmérő: 23,8\" (matt fekete)
Panel típus: AH-IPS (overdrive), W-LED háttérvilágítás,
Light Anti-glare, No PWM
Felbontás: 1920x1080/60Hz (16:9 wide), 1080p
Képpont távolság: 0,2745mm
Fényerő: 250cd/m²
Kontraszt: 1000:1 (typical), DCR 2 000 000:1
Válaszidő: 8ms g2g (jellemző), 6/7ms fekete-fehér váltás
Input-lag: 5,5ms
Látószög: 178°/178°
Színmegjelenítés: 8bit LUT/color, 3x8 bites színkezelés,
99% sRGB színtér, 86% ISO color gamut (CIE 1976),
89% ISO Coated (Forga39), 72% ECI-RGB 1.0
Csatlakozók: D-sub, DVI-D és DisplayPort 1.2a (HDCP),
1 Up-/ 3 Down-Stream USB 2.0
Állvány funkció: állítható magasság (130mm), pivot,
döntés (-4/21°), forgatás (+/- 45°), kábelrendező, VESA
Teljesítményfelvétel: 28W (max), 19W (jellemző)
2 évig használtam!
Semmi probléma/hiba nem volt/nincs vele!
Játékokhoz tökéletes!  :)
Ára:Privátban
Személyes átvétel:Budapesten vagy Szerbiában

4
Segítségkérés / Regisztráció után nem a megadott pozícióra spawnol.
« Dátum: 2015. Május 12. - 16:48:44 »
Üdv,a pozíció rendszerembe gondoltam,hogy beállítom,hogy regisztráció után egy kezdő helyen spawnoljon a csávó.
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        SetPlayerPos(playerid,pInfo[playerid]
  • ,pInfo[playerid][y],pInfo[playerid][z]);

return 1;
}
// Regisztrációnál
dini_FloatSet(szFile,\"X\", -2286.6646);
dini_FloatSet(szFile,\"Y\", 2355.7229);
dini_FloatSet(szFile,\"Z\", 5.1911);

 
Itt igazából csak az a gond,hogy regisztráció után a játékos nem a megadott pozícióra spawnol,hanem a Blubarry farmon zuhan le.Ha elsétálok valahová és kilépek,belépek akkor mentődik,betöltődik meg minden,csak valamiért regisztrációnál nem jó. :S
Előre is köszönöm a helpet mindenkiek :)

5
Segítségkérés / Próbléma a bank rendszerel
« Dátum: 2015. Május 07. - 20:09:42 »
Üdv,tudom,hogy mostanába elég sokszor kérdezek,de nem tudok mást tenni,hosszú idő után scriptelek újra stb...
Lényeg:
Ma próbáltam csinálni egy bank systet.Lényeg,hogy ha felveszel egy pickupot,behoz egy dialogot.
Itt az a baj,hogy ha ki akarok venni,vagy be akarok rakni pénzt,akkor ki írja a hibaüzenetet,
 

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == bank)
    {
       ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BANK, 2, \"Bank\", \"Kivesz\\nBetesz\\nEgyenleg\", \"Kiválasztás\",\"Kilépés\");
   new Float:xxx;
   new Float:yyy;
   new Float:zzz;
   GetPlayerPos(playerid,xxx,yyy,zzz);
   SetPlayerPos(playerid,xxx-1,yyy,zzz);
   
       
    }
    return 1;
}

 
Dialog
 

    if(dialogid == DIALOG_BANK)
    {
       if(response)
       {
          if(listitem == 0) // Kivesz
          {
             ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BANK, 1, \"Összeg kivétele\", \"Írd alúra,hogy mennyi pénzt szeretnél kivenni a számládról!\", \"Kivesz\",\"Mégsem\");
          }
          if(listitem == 1) // Berak
          {
             ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BANK, 1, \"Összeg berakása\", \"Írd alúra,hogy mennyi pénzt szeretnél hozzáadni a számládhoz!\", \"Betesz\",\"Mégsem\");
          }
          if(listitem == 2) // Egyenleg
          {
             format(szFormat,sizeof(szFormat),\"Egyenlegeden lévő összeg:\\n%d\",pInfo[playerid][bank]);
             ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BANK, 0, \"Egyenleg\", szFormat, \"Rendben\",\"Mégsem\");
          }
        }
      }else{
      }
if(dialogid == DIALOG_BANK)
    {
         if(response)
          {
             if(pInfo[playerid][bank] >=inputtext[playerid])
             {
       GivePlayerMoney(playerid,inputtext[playerid]);
       pInfo[playerid][bank] =pInfo[playerid][bank]-inputtext[playerid];
             } SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA!Több pénzt szeretnél kivenni,mint amennyi a számládon van!\");
          }
       }
         else{ }
    if(dialogid == DIALOG_BANK)
    {
         if(response)
          {
             if(pInfo[playerid][Money] >=inputtext[playerid])
             {
       GivePlayerMoney(playerid,-inputtext[playerid]);
       pInfo[playerid][bank] =pInfo[playerid][bank]+inputtext[playerid];
             } SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA!Több pénzt szeretnél betenni,mint amennyi nálad van!\");
     }
     }
     else{

 
Előre is köszi a helpet,és mégegyszer bocsi,hogy ennyit kérdezek :) :(

6
Munkaerő keresése / Mappert keresünk RP szerverhez.
« Dátum: 2015. Május 06. - 15:24:43 »
Üdv,
hamarosan nyíló RP szerverhez keresünk mappert.
Szerverről:
RP szerver lesz.BaySide ba fog játszódni.A szerver egyedi lesz,nem ilyen-olyan edit.
Feladatok:
 

  • Mentő,rendőr,szerelő és banda HQ mappolása.


  • Városháza,bank és egyéb hasonló épületek mappolása.


Elvárások:
 



  • Legyél aktív!  (Hetente minimum 4-5 órát legyél fent!)




  • Érts a mappoláshoz!  (Nem feltétlenül profik jelentkezését várjuk!)


Jutalom:

A szerveren Adminisztrátori rang(CSAK amennyiben kéred.).

TS3-n és Fórumon
Admin és Mapper rang.

A neved megemmlítése a szerveren,fórumon,TSn,leírásba stb...


A szerveren
15.000 P(remium)P(oint)!   (Ezzel beválthatsz magadnak a szerveren:pénzt,szintet stb..)

Steames játék(ok)   (
CS:GO és hasonló árkategóriájú játékok jöhetnek szóba.)



Jelentkezés:

Privát üzenetben és/vagy hozzászólásban lehet jelentkezni!


7
Segítségkérés / Pozíció lementésnél warning
« Dátum: 2015. Május 06. - 09:38:39 »
Hi
Azt próbáltam megoldani,hogy egy pozíciót lementek
 

stock Save(playerid)
{
   format(szFile,sizeof szFile,\"%s.ini\",GetName(playerid));
   if(fexist(szFile))
   {
        GetPlayerPos(playerid,pInfo[playerid]
  • ,pInfo[playerid][y],pInfo[playerid][z]);

// itt vannak más mentések is,ezeket töröltem.
dini_IntSet(szFile,\"X\",pInfo[playerid]
  • );

dini_IntSet(szFile,\"Y\",pInfo[playerid][y]);
dini_IntSet(szFile,\"Z\",pInfo[playerid][z]);
   }
}

 
Ha lefutatom a scriptet ezt a warningot adja:
 
warning 213: tag mismatch

 
Előre is köszönöm a segítséget :D

8
Archívum / BaySide RPG
« Dátum: 2015. Május 05. - 17:57:05 »
A mod pár napja íródik,ezért a leírás is elég szegényes.Megértéseket köszönjük  :smokin:
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/140629/0e181ad61d0e_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]



Szerver Név:[HUN]BaySide RPG

IP Cím:
-

Weboldal:
-

TS3 IP:
-


 

\"Administrator-2-icon.png\"Admin csapat:
 

Ralf Raugen(Aldo) - Fejlesztő [4]

James Rayen(KoVi) - FőAdmin [4]


\"Apps-preferences-plugin-script-icon.png\"Szerver működése:
 

Felhasznált includok:

 
  • a_samp

  • zcmd

  • dini

  • dudb

  • sscanf2

  • foreach


 

Az adatmentést a szerveren a
Dini végzi.


\"Actions-document-edit-icon.png\"Frissítések:
 

Kész frissítések


 
  • Regisztrációs rendszer

  • Mentések

  • Frakciók(parancsok még nincsennek hozzá,csak leader adás stb..)

  • Alap RP parancsok(/me,/do stb..)


 

Várható frissítések


 
  • Frakció rendszer szépítése

  • Mappolás

  • Weboldal,fórum


 

9
Kérdések, Segítség / OP rendszer VPShez
« Dátum: 2015. Május 05. - 13:49:02 »
Üdv,szeretnék bérelni egy VPSt.Főként szervereket futtatnék rajta(TS3&SAMP)
szerverem.hu-n szeretném rendelni.
Az lenne a kérdésem,hogy szerverek futtatására milyen operációs rendszert ajánlotok?
\"vps_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Nem igazán értek ehhez,ezért kellene a segítség.

10
Kedves Gregor!
Pusztán felvetés volt.A témy nyitó még nem válaszolt,így szerintem a Te hozzászólásod teljesen felesleges volt.

11
SA-MP: Szerverfejlesztés / F.B.I vs Terroristák [TDM]
« Dátum: 2015. Április 15. - 14:13:58 »
Sziasztok!
Elhozam nektek egy régi modot,amit én és Dron írtunk egy embernek cserébe egy másik modért(végül nem fejeztük be a modot,és nem kellet az embernek ,mert meggondolta magát).
Készítők:Dron és Aldo
Lényeg:Egy erdős,hegyes részen van a játéktér(chilliad környékén talán).Kettő csapat van akik harcolnak egymással.A terroristák és az fbi.Textdraw számolja,hogy melyik csapatnak hány ölése van.A két csapatnak külön-külön HQjuk(bázisuk) van.Itt vannak autók,illetve az egész bevan mappolva.Semmi extra nincs a módba,csak tényleg az alap,már játszható mod.Szervert szerintem nem éri meg indítani belőle,de érdemes átnézni.
Mentés dini-vel van megoldva.Az adminrendszerben természetesen megtalálhatóak az alap parancsok(/ban,/kick,/warn) illetve van egy parancs a két csapat pontjainak nullázására is.Benne vannak a /set-es parancsok is(/sethealth,/setarmour,/setworld,/setinterior /setscore stb..)
Egyebek:
Admin rendszer(majdnem teljes)
V.I.P rendszer(pár parancs)
Mappok(ezt nem tudom ki csinálta)
Van benne egy votekick(kilehet szavazással rúgni valakit).Ez nem saját.
Van benne egy számláló ami méri,hogy mennyi ideje indult a szerver.Ezt egy fórumozó készítette,már nem tudom kicsoda.
Maga a mod:
 
#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf2
#include fixchars
#include dini
#include dudb
#include foreach
#define T_FBI             100
#define T_TERROR         101
#define T_FBI_SKIN           286
#define T_TERROR_SKIN       124
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 30
new gTeam[MAX_PLAYERS];
new IsPlayerChoosingTeam[MAX_PLAYERS]  = 1;
#define COLOR_GREY 0x375FFFFF
#define COLOR_GREEN 0x33FF33AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFF9900AA
#define COLOR_BLUE 0x172fe6AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define scm SendClientMessage
#define SCM SendClientMessage
#define GMNAME          \"F.B.I~Terrorists\"
#define MAX_WARNINGS 3
new fbipontok = 0;
new terrorpontok = 0;
new fbitagok = 0;
new terrortagok = 0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
new Text:Textdraw3;
new Text:Textdraw4;
new szFormat[1000],szFile[128];
new connects;
#define DIALOG_REG 900
#define DIALOG_LOG 901
#define DIALOG_WWW 902
#define DIALOG_READWWW 903
#define DIALOG_SHOP 904
enum adat
{
Pass,
Kills,
Deaths,
Money,
Score,
Admin,
Vip
};
new pInfo[MAX_PLAYERS][adat];
new
        iPlayer,
        szIP[ 16 + 1 ],
        szName[ 24 + 1 ];
//new KireSzavazunk;
new Miert[128];
new bool:Szavazott[MAX_PLAYERS];
new bool:Vote;
new VoteIgen, VoteNem;
#define    VOTE_TIME       6    // Másodpercben. ( Most 60 )
#define    VOTE_LENGTH    3    // A karakterlánc hosszúsága(minimum) amit megadunk indoknak. ( Most 8 )
/*
stock GetName(playerid)
{
new n[24];
GetPlayerName(playerid,n,24);
return n;
}
*/
 
main() {} public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(GMNAME);
UsePlayerPedAnims();
ShowPlayerMarkers(1);
    EnableStuntBonusForAll(0);
    DisableInteriorEnterExits();
    SetTimer(\"Update\",1000,true);
    SetWorldTime(12);
    SetWeather(1);
    AddPlayerClass(286, 219.4820,1822.7864,7.5271, 0 , 24 , 100 , 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(124, 219.4820,1822.7864,7.5271, 0 , 24 , 100 , 0, 0, 0, 0);
Textdraw1 = TextDrawCreate(174.5 ,404 , \"~b~F.B.I Tagok:10 ~g~ -  ~r~Terrorista Tagok:10\");
    TextDrawFont(Textdraw1 , 2);
    TextDrawLetterSize(Textdraw1 , 0.3, 3.5);
    TextDrawColor(Textdraw1 , 0x5eff00FF);
    TextDrawSetOutline(Textdraw1 , false);
    TextDrawSetProportional(Textdraw1 , true);
    TextDrawSetShadow(Textdraw1 , 1);
    Textdraw2 = TextDrawCreate(40.5 ,310 , \"F.B.I Pontok:100 - Terrorista Pontok:100\");
    TextDrawFont(Textdraw2 , 2);
    TextDrawLetterSize(Textdraw2 , 0.5, 3.5);
    TextDrawColor(Textdraw2 , 0xff00e1FF);
    TextDrawSetOutline(Textdraw2 , false);
    TextDrawSetProportional(Textdraw2 , true);
    TextDrawSetShadow(Textdraw2 , 1);
    Textdraw3 = TextDrawCreate(415, 111 , \"Ölések:100 Halálok:100\");
    TextDrawFont(Textdraw3 , 2);
    TextDrawLetterSize(Textdraw3 , 0.4, 3.5);
    TextDrawColor(Textdraw3 , 0xFF9900AA);
    TextDrawSetOutline(Textdraw3 , false);
    TextDrawSetProportional(Textdraw3 , true);
    TextDrawSetShadow(Textdraw3 , 1);
    Textdraw4 = TextDrawCreate(176, 9, \"\");
    TextDrawFont( Textdraw4, 1);
    TextDrawLetterSize( Textdraw4, 0, 0);
    TextDrawColor(Textdraw4 , 0xFF0000FF);
    TextDrawSetOutline( Textdraw4, 0);
    TextDrawSetProportional( Textdraw4, 1);
    TextDrawSetShadow( Textdraw4, 1);
    // Mappok
    CreateObject(3279, -1667.50, -2265.70, 34.20,   0.00, 0.00, 90.16);
CreateObject(3279, -1666.90, -2243.10, 32.90,   0.00, 0.00, 270.66);
CreateObject(987, -1673.00, -2234.50, 33.60,   0.00, 0.00, 271.48);
CreateObject(987, -1673.10, -2222.80, 33.50,   0.00, 0.00, 271.48);
CreateObject(987, -1672.40, -2269.10, 36.10,   0.00, 345.20, 271.48);
CreateObject(987, -1672.80, -2257.20, 34.60,   0.00, 0.00, 271.48);
CreateObject(987, -1672.00, -2280.30, 38.40,   352.61, 358.51, 328.98);
CreateObject(987, -1661.70, -2286.40, 39.10,   352.60, 358.50, 328.98);
CreateObject(987, -1661.70, -2211.90, 31.90,   0.00, 0.00, 178.26);
CreateObject(987, -1673.40, -2211.50, 33.50,   0.00, 0.00, 271.48);
CreateObject(987, -1649.90, -2212.00, 31.90,   0.00, 0.00, 178.26);
CreateObject(987, -1638.10, -2212.30, 31.10,   0.00, 352.60, 178.26);
CreateObject(987, -1627.80, -2213.00, 28.60,   0.00, 346.68, 178.26);
CreateObject(987, -1617.10, -2213.50, 26.30,   0.00, 346.68, 178.26);
CreateObject(987, -1616.00, -2236.10, 26.40,   0.00, 1.48, 93.92);
CreateObject(987, -1616.30, -2225.40, 25.90,   0.00, 358.51, 93.92);
CreateObject(987, -1615.30, -2247.90, 27.40,   0.00, 4.43, 93.92);
CreateObject(987, -1614.40, -2259.70, 28.70,   0.00, 4.43, 93.92);
CreateObject(987, -1620.70, -2280.90, 34.80,   0.00, 8.87, 56.93);
CreateObject(987, -1613.70, -2271.40, 31.30,   0.00, 8.87, 93.92);
CreateObject(987, -1627.20, -2290.70, 36.10,   0.00, 8.87, 56.93);
CreateObject(3066, -1648.10, -2218.80, 31.70,   10.34, 3.01, 5.38);
CreateObject(3796, -1656.80, -2217.20, 31.60,   2.95, 357.04, 0.15);
CreateObject(5262, -1665.30, -2221.10, 35.10,   0.00, 13.32, 0.00);
CreateObject(12913, -1637.50, -2271.20, 36.60,   0.00, 342.24, 278.62);
CreateObject(11451, -1629.00, -2235.60, 28.40,   0.00, 5.92, 0.00);
CreateObject(16093, -1652.80, -2263.80, 36.20,   4.39, 351.10, 185.15);
CreateObject(5821, -1647.50, -2260.10, 30.90,   357.06, 5.93, 3.27);
CreateObject(5821, -1660.10, -2259.20, 33.20,   357.07, 7.40, 0.38);
CreateObject(987, -2307.90, -1650.80, 482.70,   0.00, 0.00, 32.55);
CreateObject(987, -2324.00, -1660.20, 482.60,   0.00, 0.00, 32.55);
CreateObject(987, -2297.80, -1644.50, 482.70,   0.00, 0.00, 32.55);
CreateObject(987, -2287.80, -1638.40, 482.70,   0.00, 0.00, 116.88);
CreateObject(987, -2293.10, -1627.70, 482.80,   0.00, 0.00, 116.88);
CreateObject(987, -2298.40, -1617.00, 482.90,   0.00, 0.00, 116.88);
CreateObject(987, -2303.90, -1606.40, 482.90,   0.00, 0.00, 116.88);
CreateObject(987, -2309.30, -1596.00, 482.60,   0.00, 0.00, 161.27);
CreateObject(987, -2320.50, -1592.20, 482.80,   0.00, 0.00, 161.27);
CreateObject(987, -2331.80, -1588.40, 482.70,   0.00, 0.00, 241.17);
CreateObject(987, -2343.30, -1609.20, 482.70,   0.00, 0.00, 241.17);
CreateObject(987, -2337.50, -1598.80, 482.70,   0.00, 0.00, 241.17);
CreateObject(987, -2349.00, -1619.60, 482.70,   0.00, 0.00, 241.17);
CreateObject(987, -2346.30, -1637.90, 482.70,   0.00, 0.00, 309.23);
CreateObject(987, -2332.90, -1652.20, 482.70,   0.00, 0.00, 318.57);
CreateObject(987, -2341.80, -1644.20, 482.70,   0.00, 0.00, 318.10);
CreateObject(987, -2354.80, -1629.80, 482.70,   0.00, 0.00, 318.10);
CreateObject(3115, -2323.10, -1605.10, 482.70,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(3279, -2320.20, -1652.30, 482.60,   0.00, 0.00, 122.81);
CreateObject(3279, -2308.20, -1645.40, 482.30,   0.00, 0.00, 121.33);
CreateObject(16093, -2333.10, -1638.90, 482.60,   0.00, 0.00, 135.65);
CreateObject(3066, -2295.90, -1634.00, 483.40,   0.00, 0.00, 31.07);
CreateObject(3066, -2298.50, -1635.70, 483.40,   0.00, 0.00, 31.07);
CreateObject(3066, -2301.50, -1637.80, 483.00,   0.00, 0.00, 31.07);
CreateObject(3577, -2339.20, -1628.40, 483.40,   0.00, 0.00, 54.74);
CreateObject(3796, -2338.60, -1624.20, 482.70,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(5262, -2339.50, -1616.90, 485.70,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(698, -2327.70, -1666.40, 482.90,   0.00, 0.00, 16.27);
CreateObject(698, -2291.70, -1653.10, 482.50,   0.00, 0.00, 328.92);
CreateObject(698, -2286.70, -1631.70, 481.90,   0.00, 0.00, 352.59);
CreateObject(698, -2304.20, -1583.80, 486.40,   0.00, 0.00, 47.33);
CreateObject(698, -2343.50, -1600.10, 487.10,   0.00, 0.00, 145.45);
CreateObject(698, -2345.30, -1635.40, 487.10,   0.00, 0.00, 145.44);
CreateObject(762, -2294.40, -1613.90, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(762, -2298.80, -1603.60, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(762, -2304.30, -1594.30, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(762, -2313.50, -1587.60, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(762, -2321.40, -1584.80, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(762, -2330.00, -1582.70, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(762, -2337.10, -1587.60, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(762, -2345.70, -1600.30, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(762, -2352.20, -1612.60, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(762, -2354.40, -1628.70, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(762, -2347.80, -1644.70, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(762, -2339.60, -1653.90, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(762, -2332.80, -1660.70, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(762, -2319.80, -1663.20, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(762, -2300.20, -1649.70, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(762, -2287.10, -1642.80, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(762, -2288.30, -1627.20, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(762, -2292.60, -1616.90, 484.90,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(16096, -2307.50, -1622.20, 484.40,   0.00, 0.00, 275.66);
CreateObject(19462, 2232.84, 1151.83, 78.54,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19462, 2240.61, 1151.81, 81.45,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19462, 2239.48, 1153.78, 78.54,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19462, 2242.18, 1144.58, 78.54,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19462, 2238.84, 1143.58, 78.54,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19462, 2235.51, 1142.58, 78.54,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19462, 2232.22, 1141.69, 78.54,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19462, 2229.50, 1150.90, 78.54,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19450, 2232.64, 1140.94, 80.33,   0.00, 0.00, 16.05);
CreateObject(19450, 2230.09, 1149.84, 80.33,   0.00, 0.00, 16.05);
CreateObject(19450, 2242.86, 1142.99, 80.33,   0.00, 0.00, 16.05);
CreateObject(19450, 2240.29, 1151.98, 80.33,   0.00, 0.00, 16.05);
CreateObject(19450, 2237.81, 1155.64, 80.33,   0.00, 0.00, 106.51);
CreateObject(19450, 2228.75, 1152.96, 80.33,   0.00, 0.00, 106.62);
CreateObject(19450, 2233.71, 1144.78, 80.33,   0.00, 0.00, 288.18);
CreateObject(19450, 2240.49, 1147.04, 80.33,   0.00, 0.00, 288.18);
CreateObject(19462, 2236.16, 1152.82, 78.54,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(1498, 2235.47, 1145.47, 78.56,   0.00, 0.00, 18.12);
CreateObject(19462, 2237.32, 1150.81, 81.45,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19462, 2234.00, 1149.69, 81.45,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19462, 2230.67, 1148.91, 81.45,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(2567, 2238.86, 1152.68, 78.65,   0.00, 0.00, 285.62);
CreateObject(2063, 2232.24, 1153.36, 79.49,   0.00, 0.00, 15.96);
CreateObject(19462, 2271.38, 1162.26, 78.54,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19450, 2271.17, 1166.34, 80.33,   0.00, 0.00, 106.51);
CreateObject(19450, 2272.72, 1158.07, 80.33,   0.00, 0.00, 106.51);
CreateObject(19462, 2275.51, 1163.14, 81.45,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19462, 2274.70, 1163.16, 78.54,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19462, 2277.97, 1164.07, 78.54,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19450, 2280.24, 1169.04, 80.33,   0.00, 0.00, 106.51);
CreateObject(19450, 2281.45, 1160.67, 80.33,   0.00, 0.00, 106.51);
CreateObject(19462, 2268.09, 1161.10, 78.54,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19462, 2281.31, 1165.16, 78.54,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19450, 2269.73, 1161.47, 80.33,   0.00, 0.00, 196.65);
CreateObject(19462, 2268.79, 1161.50, 81.45,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19462, 2272.09, 1162.45, 81.45,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19462, 2278.78, 1164.09, 81.45,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19462, 2282.02, 1165.29, 81.45,   0.00, 90.00, 16.30);
CreateObject(19450, 2279.35, 1165.00, 80.33,   0.00, 0.00, 196.65);
CreateObject(2063, 2277.75, 1166.61, 79.44,   0.00, 0.00, 286.96);
CreateObject(2567, 2277.06, 1160.87, 78.89,   0.00, 0.00, 196.91);
CreateObject(1498, 2269.44, 1162.84, 78.50,   0.00, 0.00, 286.81);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
IsPlayerChoosingTeam[playerid] = 1;
    SetPlayerPos(playerid, 219.4820,1822.7864,7.5271);
SetPlayerCameraPos(playerid, 225.7349,1822.9067, 7.521);
SetPlayerFacingAngle( playerid, 270);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 219.4820,1822.7864,7.5271);
switch (classid)
{
case 0:
{
   gTeam[playerid] = T_FBI;
   SetPlayerColor(playerid, COLOR_BLUE);
   GameTextForPlayer(playerid, \"~b~F.B.I\", 1000, 4);
   CreateExplosion(216.5553,1822.7733,7.4256, 11, 1.0);
    }
    case 1:
{
   gTeam[playerid] = T_TERROR;
   SetPlayerColor(playerid, COLOR_RED);
   GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Terrorista\", 1000, 4);
   CreateExplosion(216.5553,1822.7733,7.4256, 11, 1.0);
    }
}
     return 1;
}
stock SetPlayerClass(playerid)
{
new string[128], teamcolor[2];
if(ClassPositionSet[playerid] == 0)
{
    ClassPositionSet[playerid] = 1;
if(gTeam[playerid] == T_FBI)
{
   SetPlayerPos(playerid, 236.1258,1931.1813,25.5000);
   SetPlayerCameraPos(playerid, 237.3132,1933.1399,25.4985);
   SetPlayerFacingAngle(playerid, 325);
   SetPlayerCameraLookAt(playerid, 236.1258,1931.1813,25.5000);
}
if(gTeam[playerid] == T_TERROR)
{
   SetPlayerPos(playerid, -177.6316,1166.8536,24.6861);
   SetPlayerCameraPos(playerid, -176.1896,1164.8327,24.6861);
   SetPlayerFacingAngle(playerid, 220);
   SetPlayerCameraLookAt(playerid, -177.6316,1166.8536,24.6861);
}
}
if(gTeam[playerid] == T_FBI) teamcolor = (\"b\");
if(gTeam[playerid] == T_TERROR) teamcolor = (\"r\");
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    format(szFile,sizeof szFile,\"/UsersAccounts/%s.ini\",GetName(playerid));
if(!fexist(szFile))
{
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REG,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció:\",\"Regisztráció Írd be alúlra a jelszavad!\",\"Register\",\"Kick\");
}
else
if(fexist(szFile))
{
   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOG,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés:\",\"Bejelentkezés Írd be alúlra a jelszavad!\",\"Login\",\"Kick\");
}
SetTextDrawStringgg(playerid);
connects ++;
format(szFormat,sizeof(szFormat),\"%s csatlakozott! Online játékosok:{ffffff}%d\",GetName(playerid),connects);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,szFormat);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    if(gTeam[playerid] == T_FBI)
{
   fbitagok --;
}
else if(gTeam[playerid] == T_TERROR)
{
   terrortagok --;
}
SetTextDrawString();
format(szFile,sizeof szFile,\"/UsersAccounts/%s.ini\",GetName(playerid));
if(fexist(szFile))
{
dini_IntSet(szFile,\"Kills\",pInfo[playerid][Kills]);
dini_IntSet(szFile,\"Deaths\",pInfo[playerid][Deaths]);
dini_IntSet(szFile,\"Money\",GetPlayerMoney(playerid));
dini_IntSet(szFile,\"Score\",GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(szFile,\"Admin\",pInfo[playerid][Admin]);
dini_IntSet(szFile,\"Vip\",pInfo[playerid][Vip]);
}
SetTextDrawStringgg(playerid);
if(gTeam[playerid] == T_FBI)
    {
        fbitagok --;
        SetTextDrawString();
    }
    else if(gTeam[playerid] == T_TERROR)
    {
        terrortagok --;
        SetTextDrawString();
    }
    connects --;
format(szFormat,sizeof(szFormat),\"%s lecsatlakozott! Online játékosok:{ffffff}%d\",GetName(playerid),connects);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,szFormat);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(gTeam[playerid] == T_FBI)
    {
        SetPlayerColor(playerid, COLOR_BLUE);
        GivePlayerWeapon(playerid, 24, 400);//Desert Eagle(24) 400 tölténnyel
        fbitagok ++;
        SetPlayerPos(playerid, -2323.9727,-1626.9648,483);
    }
    else if(gTeam[playerid] == T_TERROR)
    {
        SetPlayerColor(playerid, COLOR_RED);
        GivePlayerWeapon(playerid, 24, 400);//Desert Eagle(24) 400 tölténnyel
        terrortagok ++;
        SetPlayerPos(playerid, -1652.5284,-2251.8447,32);
    }
    SetTextDrawString();
    SetTextDrawStringg();
    SetTextDrawStringgg(playerid);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
    // TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4);
    PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://users.ininet.hu/drontest/katonadal.mp3\");
    if(strcmp( pName( playerid ), \"Dron\" ) == 1)
{
pInfo[playerid][Admin] = 5;
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Szia Dron!Mivel te írtad a modot,megkaptad az 5ös adminod!\");
}
if(strcmp( pName( playerid ), \"Aldo\" ) == 1)
{
pInfo[playerid][Admin] = 5;
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Szia Aldo!Mivel te írtad a modot,megkaptad az 5ös adminod!\");
}
if(strcmp( pName( playerid ), \"Szily88\" ) == 1)
{
pInfo[playerid][Admin] = 5;
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Szia Szily88!Mivel te vagy a Tulajdonos,megkaptad az 5ös adminod!\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if(gTeam[killerid] == T_FBI)
{
   fbipontok ++;
   SetTextDrawStringg();
}
if(gTeam[killerid] == T_TERROR)
{
   terrorpontok ++;
   SetTextDrawStringg();
}
if(gTeam[playerid] == T_FBI)
    {
        fbitagok --;
        SetTextDrawString();
    }
    else if(gTeam[playerid] == T_TERROR)
    {
        terrortagok --;
        SetTextDrawString();
    }
GivePlayerScore(killerid,1);
GivePlayerMoney(killerid,1000);
pInfo[killerid][Kills]++;
    pInfo[playerid][Deaths]++;
    SetTextDrawStringgg(playerid);
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    if( text[ 0 ] == \'#\' )
{
 format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"[Admin Chat]{FF0000}%s{33ccff}(%d):{FFFFFF}%s\",GetName( playerid ), playerid, text[ 1 ] );
 MessageToAdmins( COLOR_GREEN, szFormat );
 return 0;
}
    new szChat[180];
if(pInfo[playerid][Admin] == 5 )/*|| IsPlayerAdmin(playerid))*/ format(szChat,sizeof (szChat),\"[FőAdmin]{d97236}%s{15d4ed}(%d): {09eb11}%s\", /*GetPlayerColor(playerid) >>> 8,*/ pName(playerid), playerid, text);
else
{
        if(pInfo[playerid][Admin] >= 1) format(szChat,sizeof (szChat),\"[Admin]{d97236}%s{15d4ed}(%d): {09eb11}%s\", /*GetPlayerColor(playerid) >>> 8,*/ pName(playerid), playerid, text);
        else format(szChat,sizeof (szChat),\"%s{15d4ed}(%d): {09eb11}%s\", pName(playerid), playerid, text);//Ez pedig az a rész hogy ha se nem Admin se nem V.I.P. akkor is küldjön üzenetet
}
    SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), szChat);
return 0;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
format(szFile,sizeof szFile,\"UsersAccounts/%s.ini\",GetName(playerid));
if(dialogid == DIALOG_REG)
{
    if(!response)
    {
        format(szFormat,sizeof szFormat,\"[szerver]:%s kickelve lett mivel nem regisztrált be\",GetName(playerid));
        SendClientMessageToAll(0x33AA33FF, szFormat);
        SetTimerEx(\"fixkick\",1000,false,\"d\",playerid);
    }
    if(!fexist(szFile))
    {
        format(szFormat,sizeof(szFormat),\"Sikeresen beregisztráltál!,Neved:%s, Jelszavad:%s\",GetName(playerid),inputtext);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,szFormat);
   dini_Create(szFile);
   dini_IntSet(szFile,\"Pass\",udb_hash(inputtext));
   dini_IntSet(szFile,\"Kills\",0);
   dini_IntSet(szFile,\"Deaths\",0);
   dini_IntSet(szFile,\"Money\",0);
   dini_IntSet(szFile,\"Score\",0);
   dini_IntSet(szFile,\"Admin\",0);
   dini_IntSet(szFile,\"Vip\",0);
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOG,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés:\",\"Bejelentkezés Írd be alúlra a jelszavad!\",\"Login\",\"Kick\");
 
    }
}
if(dialogid == DIALOG_LOG)
{
if(!response)
    {
              format(szFormat,sizeof szFormat,\"[szerver]:%s kickelve lett mivel nem jelentkezett be!\",GetName(playerid));
        SendClientMessageToAll(0x33AA33FF, szFormat);
        SetTimerEx(\"fixkick\",1000,false,\"d\",playerid);
    }
    if(fexist(szFile))
    {
    new pass = dini_Int(szFile,\"Pass\");
    if(udb_hash(inputtext) != pass)
    {
        format(szFormat,sizeof szFormat,\"[server]:%s kickelve lett mivel rossz jelszót adott meg bejelentkezéskor!\",GetName(playerid));
        SendClientMessageToAll(0x33AA33FF, szFormat);
        SetTimerEx(\"fixkick\",1000,false,\"d\",playerid);
    }
    else
    {
       pInfo[playerid][Kills]  = dini_Int(szFile,\"Kills\");
       pInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(szFile,\"Deaths\");
       GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(szFile,\"Money\"));
       SetPlayerScore(playerid,dini_Int(szFile,\"Score\"));
       pInfo[playerid][Admin]  = dini_Int(szFile,\"Admin\");
       pInfo[playerid][Vip]    = dini_Int(szFile,\"Vip\");
    }
}
}
if(dialogid == DIALOG_WWW)
      {
             if(response == 1)
             {
                   new ev,honap,nap,ora,perc,masodperc;
         getdate(ev,honap,nap);
         gettime(ora,perc,masodperc);
                    new neve[128], File:ftw=fopen(\"www.txt\", io_append);
                    GetPlayerName(playerid, neve, 128);
         format(inputtext, 128, \"{6EF83C}[%d,%02d,%02d %02d:%02d:%02d]: %s : {ffffff}%s\\r\\n\", ev, honap, nap, ora, perc, masodperc, neve, inputtext);
         fwrite(ftw, inputtext);
         fclose(ftw);
         SendClientMessage(playerid, -1, \"{6EF83C}Üzenet elküldve!\");
                    PlayerPlaySound(playerid, 1058, 0.0, 0.0, 10.0);
            }
         }
     if(dialogid == DIALOG_SHOP)
        {
            if(response)
            {
                    if(listitem == 0)
                    {
                    GivePlayerMoney(playerid, -4500);
                    GivePlayerWeapon(playerid, 29, 150);
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen vettél egy fegyvert!(MP5,150 töltény)\");
                    GameTextForPlayer(playerid,\"~r~-~y~4500\",5000,1);
                    }
                    if(listitem == 1)
                    {
                    GivePlayerMoney(playerid, -5000);
                    GivePlayerWeapon(playerid, 31, 200);
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen vettél egy fegyvert!(M4A1,200 töltény)\");
                    GameTextForPlayer(playerid,\"~r~-~y~5000\",5000,1);
                    }
                    if(listitem == 2)
                    {
                    GivePlayerMoney(playerid, -3000);
                    GivePlayerWeapon(playerid, 24, 150);
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen vettél egy fegyvert!(Desert Eagle,150 töltény)\");
                    GameTextForPlayer(playerid,\"~r~-~y~3000\",5000,1);
                    }
                    if(listitem == 3)
                    {
                    GivePlayerMoney(playerid, -5500);
                    GivePlayerWeapon(playerid, 26, 200);
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen vettél egy fegyvert!(Sawn Off,200 töltény)\");
                    GameTextForPlayer(playerid,\"~r~-~y~5500\",5000,1);
                    }
                    if(listitem == 4)
                    {
                    GivePlayerMoney(playerid, -5500);
                    GivePlayerWeapon(playerid, 32, 200);
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen vettél egy fegyvert!(Tec 9,200 töltény)\");
                    GameTextForPlayer(playerid,\"~r~-~y~5500\",5000,1);
                    }
                    if(listitem == 5)
                    {
                    GivePlayerMoney(playerid, -200);
                    GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen vettél egy fegyvert!(Kés)\");
                    GameTextForPlayer(playerid,\"~r~-~y~200\",5000,1);
            }
        }
          else
        {
      }
    }
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
//=================[CMD\'s]===============
 
/*
CMD:test(playerid,params[])
{
fbipontok ++;
terrorpontok ++;
    SetTextDrawStringg();
return 1;
}
*/
CMD:kill(playerid)
{
    SetPlayerHealth(playerid,0);
    return 1;
}
CMD:stats(playerid,params[])
{
format(szFormat, sizeof(szFormat),\"Neved:%s , Admin:%d , Ölések:%d , Halálok:%d , Pénz:%d\",GetName(playerid),pInfo[playerid][Admin],pInfo[playerid][Kills],pInfo[playerid][Deaths],pInfo[playerid][Money]);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,szFormat);
return 1;
}
CMD:admins(playerid, params[])
{
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"..::Adminok::..\");
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
    if(pInfo[Admin] >= 1)
   {
                  GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername));
      format(szFormat, sizeof szFormat, \"%s - Szint:%d\", sendername,pInfo[Admin]);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, szFormat);
   }
}
}
return 1;
}
CMD:pm( playerid , params [] )
{
    new pID;
    new uzenet[200];
    new player1;
    if(sscanf(params, \"us\", pID,uzenet)) SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat : /pm [ Játékos ID ] [ Üzenet ]\");
    else
{
    format(uzenet, 200, \"**%s küldöt neked egy PMet:%s\", GetName(playerid), uzenet);
    SendClientMessage(pID, COLOR_GREEN, uzenet);
    }
    if(player1 == playerid) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HIBA]Magadnak nem küldhetsz privát üzeneted!\");
    return 1;
}
CMD:uptime( playerid , params [] )
{
    format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{00a2ff}A szerver {ffffff}%d{00a2ff} napja nyitott meg! \", StartedServer(2014,2,15) ); // Ez csak teszt dátum
SendClientMessage( playerid , -1 , szFormat );
return 1;
}
CMD:votekick( playerid, params[] )
{
new id, ok[128];
if( sscanf(params, \"is[128]\", id, ok) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"Használat : /votekick [ Játékos ID ] [ Indok ]\" );
if( !IsPlayerConnected(id) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Érvénytelen játékos ID!\" );
if( Vote == true ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már folyamatban van egy szavazás, kérlek próbáld késobb!\" );
if( strlen(ok) < VOTE_LENGTH ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Írj hosszabb indokot!\" );
new KickAndKicker[128];
format( KickAndKicker, sizeof(KickAndKicker), \"{fbff00}%s {9e9e9e}szavazást indított {fbff00}%s {9e9e9e}kirúgásával kapcsolatban.\", GetName(playerid), GetName(id) );
new Indok[128];
format( Indok, sizeof(Indok), \"{9e9e9e}Indok: {ff9100}%s\", ok );
SendClientMessageToAll( -1, \"\\n\" );
SendClientMessageToAll( COLOR_RED, \" ---------------------------------------- Szavazás ---------------------------------------- \" );
SendClientMessageToAll( -1, KickAndKicker );
SendClientMessageToAll( -1, Indok );
SendClientMessageToAll( -1, \"\\n\" );
SendClientMessageToAll( COLOR_RED, \"Szavazáshoz: /vote [1]Igen / [2]Nem\" );
for( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ )
{
    Szavazott = false;
}
//KireSzavazunk = id;
Miert = ok;
Vote = true;
SetTimer( \"VoteFalse\", VOTE_TIME * 1000, 0 );
return 1;
}
CMD:vote( playerid, params[] )
{
new votenumber;
if( sscanf(params, \"i\", votenumber) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /vote [1]Igen / [2]Nem\" );
if( Vote == false ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Jelenleg nem folyik szavazás.\" );
if( Szavazott[playerid] == true ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Te már szavaztál!\" );
new VoteText[128];
if( votenumber == 1 )
{
    VoteIgen++;
    format( VoteText, sizeof(VoteText), \"~g~Igen: %d  ~r~Nem: %d\", VoteIgen, VoteNem );
    GameTextForAll( VoteText, 2000, 3 );
    Szavazott[playerid] = true;
}
else if( votenumber == 2 )
{
    VoteNem++;
    format( VoteText, sizeof(VoteText), \"~g~Igen: %d  ~r~Nem: %d\", VoteIgen, VoteNem );
GameTextForAll( VoteText, 2000, 3 );
Szavazott[playerid] = true;
}
else SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A számnak 1(Igen) vagy 2(Nem) -nek kell lennie.\" );
return 1;
}
CMD:www( playerid , params [] )
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WWW, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapcsolat\", \"{FFFFFF}Írd meg az üzentedet a Tulajdonosoknak!\", \"Elküld\", \"Mégse\");
return 1;
}
CMD:shop1( playerid , params [] )
{
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, 2235.8699,1146.8225,79.6259)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy a megadott pozícióban!\");
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SHOP, DIALOG_STYLE_LIST, \"Bolt\", \"MP5\\nM4A1\\nDesert\\nSawn-off\\nTech\\nKes\", \"Megveszem\", \"Mégse\");
    }
    return 1;
}
CMD:shop1tp(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid,2235.8699,1146.8225,79.6259);
return 1;
}
CMD:shop2tp(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid,2270.8840,1162.4053,79.6259);
return 1;
}
 
CMD:shop2( playerid , params [] )
{
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, 2270.8840,1162.4053,79.6259)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy a megadott pozícióban!\");
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SHOP, DIALOG_STYLE_LIST, \"Bolt\", \"MP5\\nM4A1\\nDesert\\nSawn-off\\nTech\\nKes\", \"Megveszem\", \"Mégse\");
    }
    return 1;
}
CMD:katonadal( playerid , params [] )
{
    PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://users.ininet.hu/drontest/katonadal.mp3\");
    SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Zene elindítva\");
return 1;
}
CMD:stop( playerid , params [] )
{
StopAudioStreamForPlayer(playerid);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Zene megállítva!\");
return 1;
}
CMD:help(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Parancsok:/shop1-2,/katonadal,/uptime,/pm,/admins\");
return 1;
}
CMD:ahelp(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Admin Parancsok:/kick,/ban,/giveweapon,/(un)warn,/set(weather,interior,wolrd,cash,score),/goto,/get,/makeadmin,/readwww\");
return 1;
}
 
//=================[aCMD\'s]=============
CMD:makeadmin(playerid,params[])
{
if(pInfo[playerid][Admin] >= 5 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
    new id,szint;
if(sscanf(params,\"uds[28]\",id,szint)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat:/makeadmin [iD] [szint(0-5)]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[HIBA]Nincs ilyen játékos!\");
if(szint < 0 ||szint > 5) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[HIBA]Csak 0 és 5 között adhatsz meg szintet!\");
format(szFormat,sizeof(szFormat),\"Adminisztrátor:{ccff00}%s {ffffff}megváltoztatta {ccff00}%s {ffffff}admin szintjét {ff0000}%d-re\",GetName(playerid),GetName(id),szint);
SendClientMessageToAll(-1,szFormat);
pInfo[id][Admin] = szint;
}
else
return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba , nem vagy Admin!\");
return 1;
}
CMD:readwww( playerid, params [] )
{
    if(pInfo[playerid][Admin] >= 5 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
new kimenet[2048], line[512];
kimenet[0] = EOS;
new File:tmp=fopen(\"www.txt\");
if(tmp) {
    while(fread(tmp, line, 512)) strins(kimenet, line, strlen(kimenet), sizeof(kimenet));
    fclose(tmp);
}
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_READWWW, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{F81414}..::WWW::..\", kimenet, \"Rendben\", \"\");
}
else
return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba , nem vagy Admin!\");
return 1;
}
CMD:resetpoints(playerid,params[])
{
    if(pInfo[playerid][Admin] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
    SendClientMessageToAll( COLOR_RED, \"________________[sZERVER]_________________\");
SendClientMessageToAll( COLOR_ORANGE, \"Az Összes pont újra töltve!\");
SendClientMessageToAll( COLOR_RED, \"________________[sZERVER]_________________\");
ResetAllPoint();
SetTextDrawStringg();
}
else
return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba , nem vagy Admin!\");
return 1;
}
CMD:kick(playerid,params[])
{
if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
   new id,indok[128];
if(sscanf(params,\"us[128]\",id,indok)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /kick [ ID ] [ Indok ]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ilyen játékos\");
format(szFormat,sizeof szFormat,\"Admin:%s kirúgta %s játékost ! Indok:%s\",GetName(playerid),GetName(id),indok);
SendClientMessageToAll(-1,szFormat);
SetTimerEx(\"fixkick\",1000,false,\"d\",id);
}
else
return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba , nem vagy Admin vagy nincs meg a kellő szinted a parancs használatához!\");
return 1;
}
CMD:ban(playerid,params[])
{
if(pInfo[playerid][Admin] >= 4 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
   new id,indok[128];
if(sscanf(params,\"us[128]\",id,indok)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /ban [ ID ] [ Indok ]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ilyen játékos\");
format(szFormat,sizeof szFormat,\"Admin:%s kitiltotta %s játékost ! Indok:%s\",GetName(playerid),GetName(id),indok);
SendClientMessageToAll(-1,szFormat);
SetTimerEx(\"fixban\",1000,false,\"d\",id);
}
else
    return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba , nem vagy Admin vagy nincs meg a kellő szinted a parancs használatához!\");
return 1;
}
CMD:goto(playerid,params[])
{
if(pInfo[playerid][Admin] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
    new id,Float:x,Float:y,Float:z;
    if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat: /goto [ ID ]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ilyen játékos\");
GetPlayerPos(id,x,y,z);
SetPlayerPos(playerid,x+3,y,z);
}
else
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED,\"Hiba , nem vagy Admin!\" );
    return 1;
}
CMD:get(playerid,params[])
{
if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
    new id,Float:x,Float:y,Float:z;
    if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat: /get [ ID ]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ilyen játékos\");
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
SetPlayerPos(id,x+3,y,z);
}
else
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\");
    return 1;
}
CMD:ip(playerid, params[])
{
        if(pInfo[playerid][Admin] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid))
        {
                if( sscanf( params, \"u\", iPlayer ) ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Használat:/ip [Játékos ID]\");
                if( iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen játékos!\");
                GetPlayerIp( iPlayer, szIP, 16 );
                GetPlayerName( iPlayer, szName, 24 );
                format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"<IP Lekérdező> %s(%d)-nak/nek az IP címe: %s <IP Lekérdező>\", szName, playerid, szIP);
                SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, szFormat );
        }
        else
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\");
        return 1;
}
/*CMD:burn(playerid, params[])
{
    if(pInfo[playerid][Admin] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid))
    {
    new pplayerid,string[1000];
    if(sscanf(params, \"d\", pplayerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat : /burn [ Játékos ID ]\");
    ExplodePlayer(pplayerid);
    format(string,sizeof(string),\"Admin %s (ID:%d) felrobbantott téged!\",GetName(playerid),playerid);
    SendClientMessage(pplayerid,COLOR_RED,string);
    format(string,sizeof(string),\"Felrobbantottad %s (ID:%d) nevű játékost!\",GetName(pplayerid),pplayerid);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string);
    }
    else
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED , \"Hiba , nem vagy Admin!\");
return 1;
}*/
CMD:restart( playerid , params [] )
{
    if(pInfo[playerid][Admin] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid))
    {
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"A szerver újraindítása megkezdődött!\");
    SendRconCommand(\"say Restart !!!\");
    SendRconCommand(\"say Restart !!!\");
    SendRconCommand(\"say Restart !!!\");
    SendRconCommand(\"say Restart !!!\");
    SendRconCommand(\"say Restart !!!\");
    SendRconCommand(\"gmx\");
    }
    else
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED , \"Hiba , nem vagy Admin!\");
return 1;
}
CMD:cc(playerid, params[])
{
 if( pInfo[playerid][Admin] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid))
 {
       for( new i = 0; i < 100; i++ )
       {
         SendClientMessageToAll( -1, \" \" );
   }
 }
 else
 SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" );
 return 1;
}
CMD:giveweapon(playerid, params[])
{
  if( pInfo[playerid][Admin] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid))
  {
  new
     iPlayerr,
     iWeapID,
     iWeapTolt;
  if( sscanf( params, \"uii\", iPlayerr, iWeapID, iWeapTolt ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat : /giveweapon [ JátékosID/Név ] [ Fegyver ID ] [ Töltény ]\" );
          if( isnull( params ) ) return iPlayerr = playerid;
  if( iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Nem létező azonosító!\" );
  GivePlayerWeapon( iPlayerr, iWeapID, iWeapTolt );
  format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Admin %s(%d) adott neked egy fegyvert! Fegyver ID: %d, Töltény: %d\", pName( playerid ), playerid, iWeapID, iWeapTolt );
  SendClientMessage( iPlayerr ,COLOR_ORANGE, szFormat );
          format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Te adtál egy fegyvert %s(%d) nevű játékos-nak/nek! Fegyver ID: %d, Töltény: %d\", pName( iPlayerr ), iPlayerr, iWeapID, iWeapTolt );
          SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, szFormat );
  }
  else
  SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" );
  return 1;
}
CMD:aslap( playerid, params [] )
{
if(pInfo[playerid][Admin] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
new kit,Float:x,Float:y,Float:z;
    if( sscanf( params, \"u\", kit ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat : /aslap [ Játékos ID ]\" );
    GetPlayerPos(kit,x,y,z);
    SetPlayerPos(kit,x,y,z+20);
    format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{F81414}Adminisztrátor {C9FFAB}%s{F81414} feldobta {C9FFAB}%s{F81414} nevű játékost!\", GetName( playerid ), GetName( kit ) );
    SendClientMessageToAll( COLOR_RED, szFormat );
    format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{F81414}Adminisztrátor {C9FFAB}%s{F81414} feldobott téged!\", GetName( playerid ));
    SendClientMessage( kit , COLOR_RED, szFormat );
    format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{F81414}Te feldobtad {C9FFAB}%s{F81414} nevű játékost!\", GetName( kit ) );
    SendClientMessage( playerid , COLOR_RED, szFormat );
}
else SendClientMessage( playerid , COLOR_RED , \"Hiba , nem vagy Admin!\" );
return 1;
}
CMD:setcash(playerid,params[])
{
        if(pInfo[playerid][Admin] >= 4 || IsPlayerAdmin(playerid))
        {
        new id,penzertek;
        if(id==INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen Játékos!\");
        if(sscanf(params,\"ui\",id,penzertek))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /setcash [ Játékos ID ] [ Pénz ]\");
        SetPlayerMoney(id,penzertek);
        SendClientMessage(id,COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta a pénzed!\");
        }
        else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" );
        return 1;
}
CMD:sethealth(playerid,params[])
{
        if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid))
        {
        new id,penzertek;
        if(id==INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen Játékos!\");
        if(sscanf(params,\"ui\",id,penzertek))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /sethealth [ Játékos ID ] [ HP ]\");
        SetPlayerHealth(id,penzertek);
        SendClientMessage(id,COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta az életed!\");
        }
        else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" );
        return 1;
}
CMD:setarmour(playerid,params[])
{
        if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid))
        {
        new id,penzertek;
        if(id==INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen Játékos!\");
        if(sscanf(params,\"ui\",id,penzertek))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /sethealth [ Játékos ID ] [ Érték ]\");
        SetPlayerArmour(id,penzertek);
        SendClientMessage(id,COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta a páncélod!\");
        }
        else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" );
        return 1;
}
CMD:setworld(playerid,params[])
{
        if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid))
        {
        new id,penzertek;
        if(id==INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen Játékos!\");
        if(sscanf(params,\"ui\",id,penzertek))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /setworld [ Játékos ID ] [ World ID ]\");
        SetPlayerVirtualWorld(id,penzertek);
        SendClientMessage(id,COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta a Virtuális Világodat!\");
        }
        else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" );
        return 1;
}
CMD:setweather(playerid,params[])
{
        if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid))
        {
        new id,penzertek;
        if(id==INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen Játékos!\");
        if(sscanf(params,\"ui\",id,penzertek))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /setweather [ Játékos ID ] [ Időjárás ID ]\");
        SetPlayerWeather(id,penzertek);
        SendClientMessage(id,COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta az Időjárásodat!\");
        }
        else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" );
        return 1;
}
CMD:setinterior(playerid,params[])
{
        if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid))
        {
        new id,penzertek;
        if(id==INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen Játékos!\");
        if(sscanf(params,\"ui\",id,penzertek))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /setinterior [ Játékos ID ] [ Interior ID ]\");
        SetPlayerInterior(id,penzertek);
        SendClientMessage(id,COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta az Interiorodat!\");
        }
        else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" );
        return 1;
}
CMD:setscore(playerid,params[])
{
        if(pInfo[playerid][Admin] >= 4 || IsPlayerAdmin(playerid))
        {
        new id,pont;
        if(id==INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen Játékos!\");
        if(sscanf(params,\"ui\",id,pont))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /setscore [ Játékos ID ] [ Pont ]\");
        SetPlayerScore(id,pont);
        SendClientMessage(id,COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta a pontod!\");
        }
        else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" );
        return 1;
}
/*
CMD:setfbiscore(playerid,params[])
{
        if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid))
        {
        new pont;
        if(sscanf(params,\"ui\",pont))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /setfbiscore [ Pont ]\");
        fbipontok = pont;
        SetTextDrawStringg();
        SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta az F.B.I csapat pontjait!\");
        }
        else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" );
        return 1;
}
CMD:setterrorscore(playerid,params[])
{
        if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid))
        {
        new pont;
        if(sscanf(params,\"ui\",pont))return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Használat : /setterrorscore [ Pont ]\");
        terrorpontok = pont;
        SetTextDrawStringg();
        SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE,\"Egy Admin megváltoztatta a Terrorista csapat pontjait!\");
        }
        else SCM( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" );
        return 1;
}
*/
CMD:clearchat(playerid, params[])
{
return cmd_cc(playerid,params);
}
CMD:warn( playerid, params[] )
{
   if(pInfo[playerid][Admin] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid))
   {
            new
        szIndok[ 500 + 1 ], iPlayerrr;
   if( sscanf( params, \"us[500]\", iPlayerrr, szIndok ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_ORANGE, \"[Használat] /warn < Játékos ID/Név > < Indok >\" );
   if( iPlayerrr == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen játékos!\" );
   SetPVarInt( iPlayer, \"Warns\", GetPVarInt( iPlayerrr, \"Warns\" ) + 1 );
   format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Adminisztrátor {6EF83C}%s(ID: %d) {F3FF02}figyelmeztette {6EF83C}%s(ID: %d){F3FF02}-t {6EF83C}%d/3{F81414}Indok:{FFAF00}%s\", GetName( playerid ), playerid, GetName( iPlayerrr ), iPlayerrr, GetPVarInt( iPlayer, \"Warns\" ) , szIndok );
   SendClientMessageToAll( COLOR_YELLOW, szFormat );
   if( GetPVarInt( iPlayer, \"Warns\" ) == MAX_WARNINGS )
   {
                    format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{055c24}%s(%d) {1975ff}kickelve lett {f07305}[indok:{ff0000}%s][ 3/3 warn]\", GetName( iPlayerrr ), iPlayerrr );
         SendClientMessageToAll( -1, szFormat );
 
         SetTimerEx(\"fixkick\",1000,false,\"d\",iPlayerrr);
         return 1;
   }
 
   }
   else SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Hiba , nem vagy Admin!\" );
   return 1;
}
CMD:unwarn(playerid, params[])
{
   if(pInfo[playerid][Admin] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid))
   {
            new
               szIndok[ 500 + 10 ],id;
   if( sscanf( params, \"us[500]\", id, szIndok) ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat:/unwarn [Játékos ID] [indok]\");
   if( id == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HIBA]Nincs ilyen játékos!\");
   SetPVarInt( id, \"Warns\", GetPVarInt( id, \"Warns\" ) - 1 );
   format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Adminiszt

12
Adás-Vétel / BF Hardline-t cserélem CS:GO Skinekre
« Dátum: 2015. Március 21. - 08:17:58 »
Üdv.
CS:GO Skinekre cserélném a Battlefield Hardline nevű játékot.Akár Origin Key-t(cd kulcsot) is adok(tehát nem account hanem játék kulcs).
Olyan 30Euró értékű skin ekre gondoltam(összesen tehát nem 1 skinre gondolok).
Ha néhol hülyén fogalmaztam akkor bocsi! :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. Március 22. 11:13:30[/time] )

Az \"ajánlat\" már nem él.Zárok.

13
Adás-Vétel / uPlay account csere(Farcry4,AC4 BlackFlag)
« Dátum: 2015. Március 05. - 09:57:09 »
Cserélném az uPlay accountomat.
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/150305/514655542K_pkiv_g_s_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Mit kérek érte?Legszívesebben egy CS:GO accountra cserélném.

14
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Free Game Mode
« Dátum: 2013. Május 28. - 18:07:45 »

15
Archívum / Hungarian Cool $zerver-EN(0.3x)
« Dátum: 2013. Május 28. - 17:38:57 »
Üdv.

A szerver egy fun szerver.A mod még BÉTA verzió.


A szerveren lehet:Driftelni,Stuntolni,PK-zni...


Kedves adminok jófej játékosok várnak rád!


Parancsok:

\"sa-mp-626_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

Szabályok:

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130528/sa-mp-625_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Teleportok:

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130528/sa-mp-624_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Házrendszer:

A szereren van házrendszer!


Mindenkinek 2 háza lehet.


Hozzá 2 jármû


Házakat RCON admin tud lerakni a /createhouse parancsal.


Törölni pedig a /delhouse-val.


Parancsok:/hazvesz,/bemegy,/hazmenu,/getcar,/park,/createhouse,/delhouse,/hazamegy


Adminrendszer:

A szervern 5 admin szint van.


LAdmint használunk.


Ha valami gondod van használd a
/report parancsot.

V.I.P Rendszer:

VIP rendszer hamarosan lesz.


3 szint lesz.


Mindegyikez külön-külön parancs.


Adminok:

TeRrOr:(5)Scripter/MapperTulajdonos/RCON

Aldo:(5)Scripter/WebmesterTulajdonos/RCON


GayFish:(5)Mapper/Szerver fizetõ/Tulajdonos


Traki:(1)1-es Admin

CoolEdy:(1)1-es Admin




Helga18:(2)2-es Admin

A szerver története:

Terror megkereset,hogy csinálnák egy weboldalt a szerverének?Én mondtam,hogy igen.A weboldal 1 órán belül kész lett.Akkor terror mondta ,hogy nem-e scriptelnék?Én mondtam,hogy jöhet :D Ekkor terror RCONt adot.Ez 3 napja történt.


Admin TGF

Jelenleg
nincs!

Átálás Hostingra:

GayFish felajánlotta,hogy Június 1.-tõl fizeti a szervert.Hosting:clans.hu Slot:60.


Weboldal:

A weboldalt Aldo készítette! :D


SMF 2.0.4


Téma:Argentum


Link:
-/

Szerver:

Mappok még nincsennek nagyon!


Mapper:GayFish


Scripterek:TeRrOr,Aldo


Webmester:Aldo


Bónusz Sampfórumos tagoknak:

Aki Sampfórumos nével jön fel kap 2 millió $-t és egy szabadon választott házat
ingyen!

Amit a szerver kínál:

Drifelés,stuntolás,parkourozás-t,2 db. házat hozzá jármû,jó társaság,rádió hallgatás...


Pénz szerzési lehetõségek:

Reakció teszt


Eventeken való nyerés


Legfrisseb Infók:

Neon rendszer by Aldo


PK Map by GayFish


Ami a közeljövõben bekerül:

Tuning rendszer


Drift mappok


Stunt mappok


Készítõk:

TeRrOr:A mod írása,mappolás


Aldo:Scriptek


GayFish:Mappok


A szerverre jelenleg keresünk egy mappert!!!


Videók:



Ház rendszer bemutató


Driftelõs Videó(TeRrOr,Aldo)
IP:-


Weboldal:-



Teleportok és Képek hamarosan...

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal