Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Gyuri_Boyka

Oldalak: [1] 2 3
1
Segítségkérés / MySQL 3d label beltöltés
« Dátum: 2015. Június 06. - 20:06:03 »
Helló! Az lenne a problémám hogy nem tudom mér nem tölti be a 3dtext. Ha valaki tud segíteni kérem írjon! Kösz előre is :)
 

stock LabelBetoltes( bool: preQuery = true )
{
if( preQuery )
{
format( _tmpString, 200, \"SELECT * FROM %s\", SQL_DB_3DTEXT_TABLA );
doQuery( _tmpString, SQL_CC_3DTXT );
return 1;
}
new rows, fields, row, uid, color,id = 0;
sql_data(rows, fields);
while( row < rows )
{
uid = sql_get_row_int(row, 0);
if( 0 <= uid < MAX_LABEL)
{
   id = sql_get_row_int(row, 1);
   sql_get_row_str(row, 2, LabelInfo[id][lText]);
   LabelInfo[id][lx] = sql_get_row_float(row, 3);
   LabelInfo[id][ly] = sql_get_row_float(row, 4);
   LabelInfo[id][lz] = sql_get_row_float(row, 5);
   LabelInfo[id][lszin] = sql_get_row_int(row, 6);
   switch(LabelInfo[id][lszin])
   {
       case 0: color = COLOR_GREEN;
       case 1: color = COLOR_YELLOW;
      case 2: color = COLOR_RED;
      case 3: color = COLOR_LIGHTBLUE;
   dynlabels[id] = CreateDynamic3DTextLabel(LabelInfo[id][lText], color, LabelInfo[id][lx], LabelInfo[id][ly], LabelInfo[id][ly], DEFAULT_LABEL_DISTANCE);
   LabelInfo[id][lVan] = 1;
}
row++;
}
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Június 07. - 16:03:31 )

Sikerült megoldnai zárolom!

2
Segítségkérés / Felvono próbléma
« Dátum: 2015. Május 27. - 20:02:57 »
Helló az a próblémám lenne hogy amikor felér a felvonó a 2-dik kordinátához akkor nem áll meg 30 mp hanem egyből lemegy és amikor lent van csak akkor áll 30 mp. Úgy szeretném hogy mind a 2-nél álljon 30 mp. Van valakinek valami ötlete hogy lehetne megoldani?
 

#include <a_samp>
#include \"../include/gl_common.inc\" // for PlaySoundForPlayersInRange()
#define NUM_SHIP_ROUTE_POINTS   2
#define SHIP_OBJECT_ID          5837 // pirate ship
#define SHIP_MOVE_SPEED         40
#define SHIP_DRAW_DISTANCE      800.0
// Pirate ship route points (position/rotation)
new Float:gShipRoutePoints[NUM_SHIP_ROUTE_POINTS][6] = {
{-2102.3003, -2226.0457, 33.7934,  -0.0400, 0.0000, -219.9600},
{-2279.5198, -1818.1901, 484.2934, -0.0400, 0.0000, -219.9600}
};
 
//new gShipCurrentPoint = 1; // current route point the ship is at
new gShipCurrentPoint = 0;
// SA-MP objects
new gMainShipObjectId;
forward StartMovingTimer();
//-------------------------------------------------
public StartMovingTimer()
{
MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0],
gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1],
gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2],
SHIP_MOVE_SPEED / 4.0, // bit slower for the first point
gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3],
gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4],
gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]);
}
//-------------------------------------------------
public OnFilterScriptInit()
{
gMainShipObjectId = CreateObject(SHIP_OBJECT_ID, gShipRoutePoints[0][0], gShipRoutePoints[0][1], gShipRoutePoints[0][2],
gShipRoutePoints[0][3], gShipRoutePoints[0][4], gShipRoutePoints[0][5], SHIP_DRAW_DISTANCE);
SetTimer(\"StartMovingTimer\",30*1000,0); // pause at route 0 for 30 seconds
return 1;
}
//-------------------------------------------------
public OnFilterScriptExit()
{
    DestroyObject(gMainShipObjectId);
return 1;
}
//-------------------------------------------------
public OnObjectMoved(objectid)
{
    if(objectid != gMainShipObjectId) return 0;
if(gShipCurrentPoint > 0 && !(gShipCurrentPoint % 1)) {
}
    gShipCurrentPoint++;
    if(gShipCurrentPoint == NUM_SHIP_ROUTE_POINTS) {
gShipCurrentPoint = 0;
         MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0],
        gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1],
gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2],
SHIP_MOVE_SPEED / 4.0, // slower for the last route
gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3],
gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4],
gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]);
return 1;
}
if(gShipCurrentPoint == 1) {
    // Before heading to the first route we should wait a bit
StopObject(gMainShipObjectId);
    SetTimer(\"StartMovingTimer\",30*1000,0); // pause at route 0 for 30 seconds
return 1;
}
    MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0],
gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1],
gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2],
SHIP_MOVE_SPEED,
gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3],
gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4],
gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]);
 
return 1;
}

3
Segítségkérés / Linux gond
« Dátum: 2015. Február 24. - 19:36:32 »
Helló! Azzal a próblémával forulok hozzátok időnkénent a szerver nem ment a scriptfiles-ba peddig minden lib-et telepítetünk a szervergépre.... Ha valaki tudja mi a gond kérem írja le.
 

sh: error while loading shared libraries: libc.so.6: cannot open shared object file: Error 24

4
Munkaerő keresése / Mappereket keresünk Roleplay szervere
« Dátum: 2015. Február 19. - 16:06:45 »
Mappereket keresünk
 


Helló egy új projecten dolgozunk amihez persze mapperekre is lenne szükségünk lehetőleg olyan embereket keresünk akik jól tudnak mappolni MTA és Samp editorton is. Ha éredekel valakit keressen fel vagy írjom PM-be. Lehetőleg megbízható emberek jelentezéseit várjuk. A szerver még nincs kész nem rég kezünk neki. A mapperkedésér cserében majd megbeszéljük.

 




Info
 



5
Segítségkérés / Pwn visszahozás
« Dátum: 2013. December 02. - 14:00:17 »
Helló az lenne a kérdésem hogy a deAMX kívül valahogy még vissza lehet hozni a pwn faj-t? Mert a deAMX csak ezeket az inckeket hozza vissza
 

#include
#include
#include

6
SA-MP: Szerverfejlesztés / Online Rcon Adminok
« Dátum: 2013. November 09. - 16:39:50 »
Üdv!
Ez a script arra szolgál hogy megmutatja hány rcon admin van online.
A scriptet én írtam ha kérdésetek van kérdezzetek nyugodtan!  
 


/********************************************
-------------[Online Rcon Admin]-------------
-----------[Készítette: John_Cena]-----------
*********************************************/
#include
#include
new Text:AdminText[MAX_PLAYERS];
new OnlineAdmin;
new emberek[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
   SetTimer(\"Idozit\",500,1);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   AdminText[playerid] = TextDrawCreate(15.0, 320.0, \" \");
   TextDrawBackgroundColor(AdminText[playerid], 255);
   TextDrawFont(AdminText[playerid], 2);
   TextDrawLetterSize(AdminText[playerid], 0.40, 1.40);
   if (IsPlayerAdmin(playerid)) OnlineAdmin++;
   if (IsPlayerAdmin(playerid)) emberek[playerid]++;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   TextDrawDestroy(AdminText[playerid]);
   if (IsPlayerAdmin(playerid)) OnlineAdmin--;
   if (IsPlayerAdmin(playerid)) emberek[playerid]--;
return 1;
}
forward Idozit();
public Idozit()
{
   for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
   new string[264];
   format(string,sizeof(string), \"~w~Online Rcon Admin: ~r~%i\", OnlineAdmin);
   TextDrawSetString(AdminText, string);
   if(OnlineAdmin > 0)
   {
      format(string,sizeof(string), \"~w~Online Rcon Admin: ~g~%i\", OnlineAdmin);
      TextDrawSetString(AdminText, string);
   }
}
}
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
   if(success)
   {
       for(new i=0; i        {
           if(IsPlayerConnected(i))
           {
               OnlineAdmin++;
               emberek++;
   }
       }
   }
return 1;
}
 
CMD:radmins(playerid, params[])
{
new RAdmin[500], Neve[128];
   for (new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
       if (IsPlayerConnected(i))
       {
           GetPlayerName(i, Neve, sizeof(Neve));
           if (IsPlayerAdmin(i))
   {
               format(RAdmin, 500, \"%s{00FF00}%s{FF0000} (id: %i)\\n\", RAdmin, Neve, i);
   }
       }
   }
   if(OnlineAdmin > 0)
       ShowPlayerDialog(playerid, 10, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFFFFF}Online Rcon Admin:\", RAdmin, \"Rendben\", \"\");
   else
       ShowPlayerDialog(playerid, 10, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \" \", \"{FF0000}Egy rcon admin sincs!\", \"Rendben\", \"\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   TextDrawShowForPlayer(playerid, AdminText[playerid]);
   return 1;
}

 
Képek:
\"sa-mp-025_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"sa-mp-026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"sa-mp-027_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"sa-mp-028_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Letöltés:
http://data.hu/get/7111278/RconAdminsOnline.rar

7
Segítségkérés / Jármû robbanásgátló
« Dátum: 2013. Október 29. - 14:05:17 »
Helló azt szeretném megkérdezni hogy hogyan lehetne az megoldani hogy a jármû ne robbanjon fel.
Én próbáltam OnVehicleDamageStatusUpdate de nem jött össze :(

8
Segítségkérés / Pawno Hiba
« Dátum: 2013. Szeptember 21. - 19:33:48 »
Helló! Valaki meg tudnám mondani hogy lehet megoldani hogy ne írja ki unable to execute compiler a pawno.
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130921/n_vtelen1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Kösz elõre is helló!

9
Segítségkérés / Pótkocsira világítás.
« Dátum: 2013. Augusztus 29. - 20:03:19 »
Helló! Azt szeretném kérdezni nem tud valaki object pótkocsira, valami olyasmi kéne mind a neon.
Kösz elõre is helló!

10
Segítségkérés / AFK-Idõ
« Dátum: 2013. Augusztus 20. - 10:01:01 »
Helló! Arról lenne szó hogy megcsináltam hogy mérje mennyi idõt volt a játékos AFK-ben, evvel nincs is semmi gond csak azt szeretném megcsinálni hogy írja a feje fölött vagyis hogy számolja.  Megpróbáltam 3D textel de úgy nem mûködött így maradtam a ChatBubblel-nál de ez se jó valakinek van valamit ötlete ?
Így alkalmaztam.
 

forward SAFK(playerid);
public SAFK(playerid)
{
    new Hstring[256];
    format(Hstring, sizeof(Hstring), \"AFK-ben: %02i óra,%02i perc,%02i másodperc\",d[playerid][2],d[playerid][1],d[playerid][0]);
    SetPlayerChatBubble(playerid, Hstring, 0x00ff00AA, 100.0, 10000);
    return 1;
}

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mapp betõltés hiba
« Dátum: 2013. Július 16. - 07:26:41 »
Jó ötlet snoop :)

12
Segítségkérés / 3D text label
« Dátum: 2013. Július 13. - 14:52:32 »
Helló! Az a gond a 3d textel hogy egy idõ után eltûnik valaki meg tudná mondani hogy mér?
így alkalmaztam
 

COMMAND:aduty(playerid, params[])
{
// Send the command to all admins so they can see it
SendAdminText(playerid, \"/aduty\", params);
// Check if the player has logged in
if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true)
{
        // Check if the player\'s admin-level is at least 3
        if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 1)
        {
            if(APlayerData[playerid][Aduty] == 0)
        {
                    playerskin = GetPlayerSkin(playerid);
                    APlayerData[playerid][Aduty] = 1;
                    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{00FF00}Admin szolgálatban vagy! Ne feled mielõtt kilépnél a szerverõl használd /adutyki\");
                    SetPlayerSkin(playerid, 217);
            APlayerData[playerid][ASZ] = Create3DTextLabel(\"Admin Szolgálatban\", 0xff0000AA, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0);
            Attach3DTextLabelToPlayer(APlayerData[playerid][ASZ], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
        }
        else
                SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Már szolgálatban vagy!\");
        }
        else
            return 0;
}
else
    return 0;
// Let the server know that this was a valid command
return 1;
}
 

13
Segítségkérés / Spawn
« Dátum: 2013. Június 25. - 19:12:53 »
Helló valaki elmondaná hogy lehet azt megoldani hogy amíg le nem spawnol a játékos addig nem tudja használni a parancsokat.
kösz elõre is helló!

14
Segítségkérés / Car Resi
« Dátum: 2013. Június 21. - 18:43:41 »
helló találtam egy kódot ami mûködik is csak az a baj vele hogy respawolja a pótkocsit is ha valakinek van valami ötlete hogy kéne megoldani hogy ne respawolja a pótkocsit ha fel van akasztva írja meg pls!
 

public VehicleReset()
{
for(new vehicleid=0;vehicleid<MAX_VEHICLES; vehicleid++)
{
if(!IsVehicleOccupied(vehicleid))
{
            if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid))
            {
                SetVehicleToRespawn(vehicleid);
   }
}
}
}
stock IsVehicleOccupied ( vehicleid )
{
for ( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ )
{
if ( IsPlayerInVehicle ( i, vehicleid ) ) return 1;
}
return 0;
}

15
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDraw
« Dátum: 2013. Június 05. - 19:22:33 »
Helló! Írtam egy fs-t ami mutatja a játékos pénzét, pontját, pingjét, fps-t, idõt és dátumot és hogy hány játékos van a szerveren.
Teszteltem nekem mûködöt ha probléma van vele írjatok mert még nem vagyok profi scripter.
Kép
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130606/sa-mp-008_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Letöltés
http://www.solidfiles.com/d/71c55cbeeb
Fixchars akinek nincs....
http://www.solidfiles.com/d/624205c3a6

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal