Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - kos

Oldalak: [1] 2
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / Adózás?
« Dátum: 2017. Augusztus 06. - 05:30:49 »
Üdv, írtam egy kis rövid ismertető random \"adó\" generálást. A script az alapokat tartalmazza.
 

new ado;
forward Ado();
public OnGameModeInit()
{
ado = random(1501-501)+500,printf(\"Adó: [%i Ft]\",ado);
SetTimer(\"Ado\",60000*120,true); // 2 óra (1perc*120)
return 1;
}
public Ado()
{
    new Ido[8];
Ido[0] = getdate(Ido[1], Ido[2], Ido[3]); // dátum lekérdezése
Ido[4] = gettime(Ido[5],Ido[6],Ido[7]); // idő lekérdezése
ado = random(1501-501)+500,printf(\"Adó: [%i Ft] módosítva! Dátum/Idő: [%i.%02i.%02i] - [%02i:%02i:%02i]\",ado,Ido[1],Ido[2],Ido[3],Ido[5],Ido[6],Ido[7]);
//1501 érték 0 és 1500 valamint 501 érték 0 és 500 / kiiratni az új adót dátum és idővel együtt
}

 
Rengeteg módosítást lehet végezni, így kompatibilis minden fajta szerverhez.

2
Segítségkérés / I_ZCMD
« Dátum: 2017. Július 22. - 20:02:01 »
Üdv!
 
A kérdésem következő, a régi ZCMD-ben ugye az ékezetes megoldásom a zcmd.inc be raktam.
 

funcname[pos-1] = replaceaccent(funcname[pos-1]);

 
Na most, az új I_ZCMD-ben módosítani kellene ezt. Hogyan kéne átírnom ezt?
 
valamint, ha jól sejtem az újban ide kellene rakni ezt a módosítást, de ha nem azt is megköszönöm h hova kéne. 

pos = strlen(cmdtext);
// ezek közé raknám de ha nem ide kellene a modosított parancsot írjátok le h hova rakjam akkor
funcname[pos] = replaceaccent(funcname[pos]);

 
 

3
Segítségkérés / Actor kéréds
« Dátum: 2017. Július 20. - 16:48:22 »
Üdv!
 
Valaki nem tudja, miért nem játszódik le ez?
 

public OnPlayerGiveDamageActor(playerid, damaged_actorid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
new string[128], attacker[MAX_PLAYER_NAME];
new weaponname[24];
GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker));
GetWeaponName(weaponid, weaponname, sizeof (weaponname));
format(string, sizeof(string), \"%s has made %.0f damage to actor id %d, weapon: %s\", attacker, amount, damaged_actorid, weaponname);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
if(!IsActorInvulnerable(damaged_actorid)) //Check if actor is vulnerable
{
   new Float:health;
   GetActorHealth(damaged_actorid, health); //Get current health
   SetActorHealth(damaged_actorid, health-amount); //Apply damage, set new health
}
return 1;
}

 
így hozom létre az aktort
 

CMD:actor(playerid,params[])
{
new Float:pos[3];
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
actor = CreateActor(15, pos[0] + 1, pos[1] + 1, pos[2], 0.0);
SetActorVirtualWorld(actor, 0);
SetActorInvulnerable(actor, 0);
SetActorHealth(actor, 100.0);
GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 500);
return 1;
}


new actor;

 
Sehol nincs semmi több réssze, és nem akar működni. Nincs error stb.. egyedül a damage része nem akar lefutni.
 
 

4
Segítségkérés / UpdateDamageStatus probléma
« Dátum: 2017. Július 19. - 08:46:55 »
Üdv!
 
Valaki meg tudja mondani miért nem működik? 

GetVehicleDamageStatus(vehid, Panels, Doors, Lights, Tires);
         GetVehicleParamsEx(vehid, Motor, Lampa, Riaszto, Ajtok, MT, CST, Jelol);
         if(Motor == 1){vAdat[vehid][vMotor] = true;}else{vAdat[vehid][vMotor] = false;}
         if(Lampa == 1){vAdat[vehid][vLampa] = true;}else{vAdat[vehid][vLampa] = false;}
         if(MT == 1){vAdat[vehid][vMT] = true;}else{vAdat[vehid][vMT] = false;}
         if(CST == 1){vAdat[vehid][vCST] = true;}else{vAdat[vehid][vCST] = false;}
         vAdat[vehid][vRiaszto] = Riaszto;
         vAdat[vehid][vAjto] = Ajtok;
         vAdat[vehid][vKereses] = Jelol;
         Panels = encode_panels(PANELEK[0],PANELEK[1],PANELEK[2],PANELEK[3],PANELEK[4],PANELEK[5],PANELEK[6]);
         Doors = encode_doors(AJTOK[0],AJTOK[1],AJTOK[2],AJTOK[3],AJTOK[4],AJTOK[5]);
         Lights = encode_lights(LAMPAK[0],LAMPAK[1],LAMPAK[2]);
         Tires = encode_tires(GUMI[0],GUMI[1],GUMI[2],GUMI[3]);
         vAdat[vehid][vDamagePanel] = Panels;
         vAdat[vehid][vDamageAjto] = Doors;
         vAdat[vehid][vDamageLampa] = Lights;
         vAdat[vehid][vDamageGumi] = Tires;
         SetVehicleToRespawn(vehid);
         SetVehicleParamsEx(vehid,vAdat[vehid][vMotor],vAdat[vehid][vLampa],vAdat[vehid][vRiaszto],vAdat[vehid][vAjto],vAdat[vehid][vMT],vAdat[vehid][vCST],vAdat[vehid][vKereses]);
         UpdateVehicleDamageStatus(vehid,vAdat[vehid][vDamagePanel],vAdat[vehid][vDamageAjto],vAdat[vehid][vDamageLampa],vAdat[vehid][vDamageGumi]);

 
Minden faszán működik a kocsi respawnál és semmi hibát nem ír ki, a SetVehicleParamsEx is lefut betöltésénél, de az UpdateVehicleDamageStatus nem akar már betöltődni, próbáltam külön paranccsal is, de úgy sem jó, ötlet?

5
SA-MP: Szerverfejlesztés / GPS és Timer szinkron v0.1
« Dátum: 2017. Július 12. - 23:04:43 »
Üdv!
 
Készítettem egy egyszerű GPS-funkciót, mely Timeres.  Kezdők számára kifejezetten hasznos lehet.
 
Elkészítési idő: 6p
 

/*
SA-MP   Fórum   Script   by   Kos
*/
new GPSZona,GPSKapcsol[MAX_PLAYERS],GPSKiller[MAX_PLAYERS];
forward GPS(playerid);
forward GPSKi(playerid);
forward GPSBug(playerid);
public OnGameModeInit()
{
GPSZona = GangZoneCreate(-3000.0,-3000.0,3000.0,3000.0); // maximális térkép lefedetség
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    GangZoneShowForPlayer(playerid,GPSZona,0x000000FF); // amikor spawnol a player bekapcsolja
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411){ // ha a 411 ID járműben van
    if(GPSKapcsol[playerid] == 0){ // ha a GPS értéke 0 azaz ki van kapcsolva
      msg(playerid,feher,\"/gps parancs elérhető, ebben a kocsiban.\"); // megkapjuk az értesítést
   }
   if(GPSKapcsol[playerid] == 1){ // ha GPS értéke 1 azaz be van kapcsolva
       msg(playerid,feher,\"GPS kikapcsolás megszüntetése.\"); // megkapjuk az értesítést
      KillTimer(GPSKiller[playerid]); // kinyírjuk a Timert ami a kikapcsolást idézi elő
      GangZoneStopFlashForPlayer(playerid,GPSZona); // megszüntetjük a GPS villogását
      GangZoneHideForPlayer(playerid,GPSZona); // eltüntetjük a fedést
      SetTimerEx(\"GPSBug\",3000,false,\"i\",playerid); // elindítjuk a bugtalanítót, ha netán nem folytatná a járműbe szállást
   }
}
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411 && GPSKapcsol[playerid] == 1){ // ha a GPS értéke 1 azaz be van kapcsola
    GangZoneShowForPlayer(playerid,GPSZona,0x000000FF); // megjelenik a fedés
    SetTimerEx(\"GPS\",1000,false,\"i\",playerid); // timer indítása jármű elhagyása esetén
}
return 1;
}
public GPS(playerid)
{
    msg(playerid,feher,\"GPS kikapcsolódik.\"); // üzi
    GangZoneFlashForPlayer(playerid,GPSZona,0x000000AA); // villogtatás indítása
    GPSKiller[playerid] = SetTimerEx(\"GPSKi\",6000,false,\"i\",playerid); // 6sec múlva kikapcsol ha nem szál vissza a járműbe
}
public GPSKi(playerid)
{
    msg(playerid,feher,\"GPS kikapcsolva.\"); // üzi
    GangZoneStopFlashForPlayer(playerid,GPSZona); // villogás leállítása
    GPSKapcsol[playerid] = 0; // érték nullázása
}
public GPSBug(playerid)
{
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ // ha nincs kocsiban
   if(GPSKapcsol[playerid] == 1){ // ha a GPS értéke 1 azaz be van kapcsolva
      GangZoneShowForPlayer(playerid,GPSZona,0x000000FF); // megjelenik a fedés h ne bugoltassa be h nem szállt vissza a kocsiba
       SetTimerEx(\"GPS\",1000,false,\"i\",playerid); // timer újraindítása
   }
}
}
CMD:gps(playerid,params[])
{
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return msg(playerid,feher,\"Járműben kell lenned!\");
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 411) return msg(playerid,feher,\"Nincs benne GPS!\");
    GangZoneHideForPlayer(playerid,GPSZona); // eltüntetés
    GPSKapcsol[playerid] = 1; // érték adás
return 1;
}

 
a // magyarázatok az elején fontosak szerintem, a végére ki lehet következtetni mi mire jó, így az elején próbáltam precízen kiírni, a többi csak utalás.

6
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyyver Pickup-ok
« Dátum: 2017. Július 08. - 18:07:47 »
Üdv!
 
Készítettem egy kis egyszerű fegyverpickup létrehozót 
 
Ajánlott módosítás: lementés készítése, több fegyver berakása, más pickup id random berakása
 

/*
SA-MP   Fórum   Script   by   Kos
*/
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <Streamer>
#define   feher   0xFFFFFFAA
#define   msg   SendClientMessage //lerövidítem a SendClientMessage funkciót
new cp[5],cpv[5],cpva[5],rand,GunID,GunAmmo;
new GunObjects[47] = {
-1,331,333,334,335,336,337,338,339,341,321,322,323,324,325,326,342,343,344,
-1,-1,-1,346,347,348,349,350,351,352,353,355,356,372,357,358,359,360,361,362,
363,364,365,366,367,368,368,371
};
public OnGameModeInit()
{
for(new i=0;i<5;i++){cp[i] = -1;} // értékek megadása a pickupoknak jelen esetben -1
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
for(new i=0;i<5;i++){ // elindítja a számolását a pickupoknak
   if(pickupid == cp[i]){ // pickup id megegyezik amibe bele mentünk
       GivePlayerWeapon(playerid,cpv[i],cpva[i]); //oda adja az értékeket
       cpv[i] = 0,cpva[i] = 0;
      DestroyPickup(cp[i]),cp[i]=-1; //töröljük a pickupot miután érzékelte h belementünk
   }
}
return 1;
}
CMD:kezd(playerid,params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,feher,\"Nem vagy admin!\"); // adminnak kell lenni h lerakhassad
new Float:X[4],str[128];
GetPlayerPos(playerid,X[0],X[1],X[2]); // póz lekérése hogy hol van a karakter
for(new i=0; i<5; i++){
    if(cp[i] == -1){
        rand = random(2); // random érték 0-1
        switch(rand){ //randomon belül mit kapunk
         case 0:{GunID=30,GunAmmo = random(30-20)+20;}
         case 1:{GunID=29,GunAmmo = random(30-15)+15;}
      }
        cp[i] = CreatePickup(GunObjects[GunID],1,X[0]+2,X[1],X[2],-1);// értékek
        cpv[i] = GunID;
        cpva[i] = GunAmmo;
        format(str,sizeof(str),\"%i létrehozva\",i);
        msg(playerid,feher,str); //rövidítése a sendclientmessage-nek
        break; // hogy ne fusson le az összesen egyszerre, hanem mindig a legelőről számolt üresre adja be
    }
}
return 1;
}
CMD:torol(playerid,params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,feher,\"Nem vagy admin!\");
new str[128];
    for(new i=0; i<5; i++){
    if(cp[i] != -1){
        DestroyPickup(cp[i]),cp[i]=-1;
        cpv[i] = 0;
        cpva[i] = 0;
        format(str,sizeof(str),\"%i törölve\",i);
        msg(playerid,feher,str);
        break;
    }
}
return 1;
}//törlés módot lehet modosítani h egyszerre az egészet akkor a break; funkciót vegyük ki. de lehet másképpen is

 
A scriptet én írtam :) rengeteg lehetőség van benne, főleg DM szervereken álja meg a helyét szerintem.
 
A script lényege, hogy létrehozunk vele pickup pontokat. /kezd
 
A pickup pontokat ki lehet törölni /töröl parancsal.
 
Ellenőrzésként, kiiratom a pickup ID-ket.
 
 
 
v2.0 Bátorkodtam fejleszteni
 
Fejlesztési idő: 5p
 

/*
SA-MP   Fórum   Script   by   Kos
*/
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <Streamer>
#define   feher   0xFFFFFFAA
#define   msgall   SendClientMessageToAll
#define   msg   SendClientMessage
new cp[30],cpv[30],cpva[30],rand,GunID,GunAmmo,Float:x[30],Float:y[30],Float:z[30];
new GunObjects[47] = {
-1,331,333,334,335,336,337,338,339,341,321,322,323,324,325,326,342,343,344,
-1,-1,-1,346,347,348,349,350,351,352,353,355,356,372,357,358,359,360,361,362,
363,364,365,366,367,368,368,371
};
forward Talald();
forward Valtoz();
public OnGameModeInit()
{
for(new i=0;i<30;i++){cp[i] = -1;}
SetTimer(\"Talald\", 20000, true);
SetTimer(\"Valtoz\", 5000, true);
return 1;
}
                               
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)){
   for(new i=0;i<30;i++){
      if(pickupid == cp[i]){
          GivePlayerWeapon(playerid,cpv[i],cpva[i]);
          cpv[i] = 0,cpva[i] = 0;
          /*x = 0, y = 0, z = 0; ez akkor kell, ha nem szeretnénk ha újra termelődne*/
         DestroyPickup(cp[i]),cp[i]=-1;
      }
   }
}
return 1;
}
public Talald()
{
new str[128];
    for(new i=0; i<30; i++){
        if(x[i] > 0 && y[i] > 0 && z[i] > 0){
       if(cp[i] == -1){
           rand = random(14);
           switch(rand){
            case 0:{GunID=16,GunAmmo = random(5-1)+1;}
            case 1:{GunID=17,GunAmmo = random(5-1)+1;}
            case 2:{GunID=18,GunAmmo = random(5-1)+1;}
            case 3:{GunID=23,GunAmmo = random(17-6)+6;}
            case 4:{GunID=24,GunAmmo = random(7-3)+3;}
            case 5:{GunID=25,GunAmmo = random(10-5)+5;}
            case 6:{GunID=27,GunAmmo = random(7-3)+3;}
            case 7:{GunID=29,GunAmmo = random(30-15)+15;}
            case 8:{GunID=30,GunAmmo = random(30-20)+20;}
            case 9:{GunID=31,GunAmmo = random(50-30)+30;}
            case 10:{GunID=33,GunAmmo = random(12-8)+8;}
            case 11:{GunID=34,GunAmmo = random(9-5)+5;}
            case 12:{GunID=41,GunAmmo = random(500-200)+200;}
            case 13:{GunID=42,GunAmmo = random(500-200)+200;}
         }
           cp[i] = CreatePickup(GunObjects[GunID],1,x[i]+2,y[i],z[i]-0.5,-1);
           cpv[i] = GunID;
           cpva[i] = GunAmmo;
           format(str,sizeof(str),\"%i PC-létrehozva %i ID-Fegyver %i GunAmmo\",i,GunID,GunAmmo);
           msgall(feher,str);
           break;
       }
    }
}
}
public Valtoz()
{
new str[128];
new i = random(30);
if(x[i] > 0 && y[i] > 0 && z[i] > 0){
   if(cp[i]){
       cpv[i] = 0,cpva[i] = 0;
      DestroyPickup(cp[i]),cp[i]=-1;
      if(cp[i] == -1){
           rand = random(14);
           switch(rand){
            case 0:{GunID=16,GunAmmo = random(5-1)+1;}
            case 1:{GunID=17,GunAmmo = random(5-1)+1;}
            case 2:{GunID=18,GunAmmo = random(5-1)+1;}
            case 3:{GunID=23,GunAmmo = random(17-6)+6;}
            case 4:{GunID=24,GunAmmo = random(7-3)+3;}
            case 5:{GunID=25,GunAmmo = random(10-5)+5;}
            case 6:{GunID=27,GunAmmo = random(7-3)+3;}
            case 7:{GunID=29,GunAmmo = random(30-15)+15;}
            case 8:{GunID=30,GunAmmo = random(30-20)+20;}
            case 9:{GunID=31,GunAmmo = random(50-30)+30;}
            case 10:{GunID=33,GunAmmo = random(12-8)+8;}
            case 11:{GunID=34,GunAmmo = random(9-5)+5;}
            case 12:{GunID=41,GunAmmo = random(500-200)+200;}
            case 13:{GunID=42,GunAmmo = random(500-200)+200;}
         }
           cp[i] = CreatePickup(GunObjects[GunID],1,x[i]+2,y[i],z[i]-0.5,-1);
           cpv[i] = GunID;
           cpva[i] = GunAmmo;
           format(str,sizeof(str),\"%i PC-létrehozva %i ID-Fegyver %i GunAmmo\",i,GunID,GunAmmo);
           msgall(feher,str);
       }
   }
}
}
CMD:kezd(playerid,params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,feher,\"Nem vagy admin!\");
new Float:X[4],str[128];
GetPlayerPos(playerid,X[0],X[1],X[2]);
for(new i=0; i<30; i++){
    if(cp[i] == -1){
        rand = random(14);
        switch(rand){
         case 0:{GunID=16,GunAmmo = random(5-1)+1;}
         case 1:{GunID=17,GunAmmo = random(5-1)+1;}
         case 2:{GunID=18,GunAmmo = random(5-1)+1;}
         case 3:{GunID=23,GunAmmo = random(17-6)+6;}
         case 4:{GunID=24,GunAmmo = random(7-3)+3;}
         case 5:{GunID=25,GunAmmo = random(10-5)+5;}
         case 6:{GunID=27,GunAmmo = random(7-3)+3;}
         case 7:{GunID=29,GunAmmo = random(30-15)+15;}
         case 8:{GunID=30,GunAmmo = random(30-20)+20;}
         case 9:{GunID=31,GunAmmo = random(50-30)+30;}
         case 10:{GunID=33,GunAmmo = random(12-8)+8;}
         case 11:{GunID=34,GunAmmo = random(9-5)+5;}
         case 12:{GunID=41,GunAmmo = random(500-200)+200;}
         case 13:{GunID=42,GunAmmo = random(500-200)+200;}
      }
        cp[i] = CreatePickup(GunObjects[GunID],1,X[0]+2,X[1],X[2]-0.5,-1);
        x[i] = X[0], y[i] = X[1], z[i] = X[2];
        cpv[i] = GunID;
        cpva[i] = GunAmmo;
        format(str,sizeof(str),\"%i PC-létrehozva %i ID-Fegyver %i GunAmmo\",i,GunID,GunAmmo);
        msg(playerid,feher,str);
        break;
    }
}
return 1;
}
CMD:torol(playerid,params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,feher,\"Nem vagy admin!\");
new str[128];
    for(new i=0; i<30; i++){
    if(cp[i] != -1){
        DestroyPickup(cp[i]),cp[i]=-1;
        cpv[i] = 0,cpva[i] = 0;
        x[i] = 0,y[i] = 0,z[i] = 0;
        format(str,sizeof(str),\"%i törölve\",i);
        msg(playerid,feher,str);
        break;
    }
}
return 1;
}

 
a bővítés benne:
 
- ha létrehozol x mennyiségű pickupot a /kezd paranccsal, akkor időnként egy random pickup megváltozik.
 
- ha felveszel pickupot, megjelenik a helyén egy másik pickup.
 
- talald timer 20s ha van létrehozott pickup és felvették már a pickupot( 20másodpercenként 1db slot feltöltődik (nem egszerre!)
 
- valtoz timer 5s ha van létrehozott pickup ( 5másodpercenként 1db random slot megváltozik (nem egyszerre!)

7
Segítségkérés / animáció probléma
« Dátum: 2016. Február 01. - 00:32:37 »
Üdv.
egyszerű de még is bosszantó dologgal találkoztam... ez pedig az animáció...
 
ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 0, 1)

 
nekem ez az alakja lenne az ideális....
azonban próbáltam a 4.1 => 4.0 állítani
vagy a többi értékkel játszani, de semmi...
egy hozzá hasonló másik animáció
 
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_shot_stom\",4.1,0,1,1,1,0,1)

 
tökéletesen lefut...
elvileg a scripttel nincs baj, mert ugyan úgy vannak megírva...
szóval, ha a második animációt \"PED\" lenne az első helyén lefutna tökéletesen... azonban ha berakom a másikat a helyére \"CRACK\" akkor semmi...
használok ClearAnimations(t) is h véletlenül se bugoljon más animációval...
Jah félreértés ne essen. főként mozgáskor bugol az animáció \"CRACK\", de a \"PED\" nél nem tapasztaltam semmi ilyet....
Válaszotokat előre is köszi :p :wall:

8
Segítségkérés / Textdraw ékezet
« Dátum: 2015. December 20. - 18:14:24 »
Üdv. Azt szeretném megkérdezni, h lehetséges e más ő-t létrehozni... texdrawra kéne.
ez pl.: egy normális => Ő ő
de ami megjelenít az ez a fajta => Ô ô
fixchars/fixchars.h használok.
Meg lehet oldani h a textdrawban normális ő-t mutasson?

9
Segítségkérés / Tömb
« Dátum: 2015. Július 02. - 12:19:12 »
Üdv. Kicsit kijöttem a gyakorlatból, rég csináltam már ezt, ezért fordulok ismét ide :) Kifogott rajtam egy fránya tömb :facepalm:
A probléma az lenne, h lekérdezés nem sikerűl jól.... meg van írva, de nem lesz jó a lekérdezés... és nem jut eszembe, hogy korábban hogyan csináltam ezt meg.
 

new kerdo[5][2] =
{
    {\"Karcsi\",\"1.2.5.5\"},
    {\"Pista\",\"1.1.1.2\"},
    {\"János\",\"3.4.9.8\"},
    {\"Uborka\",\"5.2.3.12\"},
    {\"Marci\",\"3.8.4.3\"}
};
new kerdok[MAX_PLAYERS];

 
Ha hibás, lehet szólni nyugodtan, rég írtam ilyet  :hmmm:
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new en = GetPlayerName(playerid,lognev,sizeof(lognev));
    new en1 = GetPlayerIp(playerid,logip,sizeof(logip));
    new kerd = kerdok[playerid];
    if(en == kerdo[kerd][0])
    {
msg(playerid,Feher,\"NPC karakter\");
if(en1 == kerdo[kerd][1])
{
            msg(playerid,Feher,\"NPC ip \");
}else{msg(playerid,Feher,\"Nem NPC ip\");}
}else{msg(playerid,Feher,\"Nem NPC karakter!\");}
return 1;
}

 

és az a baj h valamiért nem jó... biztos rosszúl írtam vagy benéztem, de remélem valaki tud segíteni

   :wall:
Tehát a bajom az, hogy meghívom If()-ben de hiába, nem jó...

10
Segítségkérés / Színkód hiba.
« Dátum: 2014. Június 09. - 10:14:17 »
Hali, miért lehet az hogy, ezt a színezést nem fogadja el {FF0000}(ez a piros színezése), de így már elfogadja {FF%04x} (ugyan úgy ugyan az a piros kód).   :facepalm:
Valaki ötlet, hogy miért nem fogadja el a normális alakját?  :shurg:
De az a vicc pl ennél {F3FF02} (ez sárga színezése) elfogadja  :wall: eléggé érdekes  :hmmm:

11
Segítségkérés / NPC anim problem.
« Dátum: 2014. Június 03. - 16:45:44 »
Hali.
Nem tudja valaki esetleg, miért nem játsza le az animációt az npc??  :shurg:
 

if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 0)
{
TwoPlayAnim(npc,\"ped\",\"handsup\",3.0,0,0,0,1,0);
}

 
 
Érzékelni érzékeli, ha rá fogom a fegyvert, valamint ha lelövöm azt az animációt is lejátsza, akkor ezt miért nem?  :hmmm:
[mod]Kitettem a PREFIX-et.[/mod]

12
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. Június 02. - 09:54:06 »
Hali.
Az lenne a kérdésem, hogyan tudnám azt lekérni, hogy mennyi van a tárban?
Úgy értve van a fegyver, meg a lõszer, de mikor ugye valaki elõvesz fegyvert a lõszerbõl betöltõdik egy adot szám alapból az úgy nevezet \"tárba\" és nekem ennek a tárnak a lekérdezése/betöltése kéne.  :)
azt tudom, hogy ezzel lekérdezhetem a fegyvert és a lõszert is, de sajnos a tárazását már nem...
 
GetPlayerWeaponData

 
[mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]

13
Segítségkérés / Parancshiba.
« Dátum: 2014. Május 24. - 14:50:15 »
Üdv.
Nos megcsináltam egy ilyen parancsot, de bugol valamiért :/  :shurg: Valaki ötlet, hogy lehetne mûködõképes?  :hmmm:
 

CMD:f(playerid,params[])
{
    new slot, id, fegyo, ammo;
if(!strcmp(params[1],\"e\",true))
{
    if(params[1])
      return SendClientMessage(playerid,Red,\"Használat: /fegyver elõvesz [név / id]\");
        if(params[2] == id)
if(id < 1 || id >= sizeof(aWeaponNames))
   return SendClientMessage(playerid,Red,\"Nincs ilyen fegyver\");
    slot = GetGunSlot(id);
GetPlayerWeaponData(playerid, slot, fegyo, ammo);
if(fegyo != id || ammo == 0)
   return SendClientMessage(playerid,Red,\"Nincs ilyen fegyvered!\");
        if(TiltottFegyver(id))
{
   SendClientMessage(playerid,Red,\"Hoppá, ez tiltott fegyver! Legközelebb bann jár érte!\");
   FegyverElvesz(playerid, id);
   return 1;
}
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && (id == 22 || id == 23 || id == 24))
   return SendClientMessage(playerid,Red,\"Ezt nem veheted elõ jármûben\");
Fegyvere[playerid] = id;
SetPlayerArmedWeapon(playerid, id);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Elõvettél egy fegyvert!\");
if(id >= 24 && id <= 34)
{
   ApplyAnimation(playerid,\"UZI\",\"UZI_reload\",4.0,0,0,0,0,0);
}
}//else {SendClientMessage(playerid,Red,\"/f [e]\");}
return 1;
}

 
Kiraktam helyetted a PREFIX-et + a code-t code=pawn-ra cseréltem.

14
Szkript kérések / AttachObjectToVehicle rámpa
« Dátum: 2014. Március 15. - 01:15:12 »
Üdv.
Olyan scriptet kérnék, hogy hogyan lehetne megoldani, hogy a lehozott jármûnek az objectjét mozgatni lehessen.
 
new objectid10 = CreateObject(2904, x+0.00, y+0.0, z+0.0, 0.00, 0.00, a+0.00);

 
Alapból a kocsin így van:
AttachObjectToVehicle(objectid10, vehicleid2, 0.02, -5.62, 0.98, 0.0000, 90.00, 0.0000);

 
és nyitott állapotban így kéne:
AttachObjectToVehicle(objectid10, vehicleid2, 0.02, -6.68, -0.98, 120.0000, 90.00, 0.0000);

 
Tehát azt szeretném hogy ez az object nyitható/zárható legyen a kocsin. Remélem érthetõ voltam.  :)
Illetve mivel több ilyet is lehozhatok (jármûvet, amin ilyen object van) ne befolyásolja a többi objectet. :angel:

15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Drog script.
« Dátum: 2014. Március 05. - 16:11:45 »
Szerintem ez volt a hiba:
 
if(GetPVarInt(playerid, \"ParancsHaromHasznalhato\"))[/quote]
erre írd át:
if(GetPVarInt(playerid, \"ParancsHaromHasznalhato\",1))

 
Láttam 1 érték van az elõzõnél, de a másodiknál már nincs érték lehet az volt a baj.

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal