Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - JamesA

Oldalak: [1] 2
1
Játékok / Arma 3
« Dátum: 2017. Július 02. - 20:57:11 »
Hali! 
 
 
 
Játszik vele valaki/megvan valakinek?
 
Miket szoktatok tolni? (Én a warfare modot imádom ^^) 
 
Meg, esetleg ha valakit érdekel csapat, írjon nyugodtan.

2
Kérdések, Segítség / svchost.exe a CPU 80%-át használja
« Dátum: 2017. Május 15. - 15:40:34 »
Hali!
 
 
 
Win 10-em van és az svchost.exe folyamatosan a CPU 80%-át használja ki, amit egyáltalán nem értek, hogy miért. Rákerestem interneten, és mindenhol a következő lépéseket írják:
 
Feladatkezelő
 
Jobb klikk az svchost.exe-re, részletek
 
Jobb klikk, ugrás a szolgáltatásokra és itt elvileg kijelöli az elemeket, amik az svchost.exehez tartoznak.
 
A probléma az, hogy semmit nem jelöl ki.
 
Próbáltam a windows update-t szüneteltetni (mármint úgy, hogy engedélyt kérjen a frissítésre), de így sem történt semmi.
 
A gépem:
 
http://imgur.com/a/kFgmc
 
 
 
Ha valaki tudna segíteni, megköszönném ^^ 
 
Köszi

3
Játékok / ArmA 2 (Combined Operations) [Fireteamet keresek]
« Dátum: 2016. December 07. - 21:53:42 »
\"tDBzrthr.jpg\"
 
 
 
Az ArmA 2-t a Bohemia Interactive fejlesztett, majd jelenített meg 2009-ben.
 
A játék egy óriási, elképzelt, \"Chernarusnak\" nevezett területen játszódik. Komolyabb történettel nem rendelkezik, helyette változatos küldetéseket kell végrehajtanunk. Az Armában 3, egymással szemben álló frakció található [BLUFOR=Amerika, OPFOR=Oroszország, illetve Függetlenek].
 
Maga a játék egy katonai szimulátor. A játékmenetet ez a tény jelentősen befolyásolja. Lövéseknél -ellenben a legtöbb FPS-ben- figyelembe kell venni a gravitációt, a golyók áthatolását, a távcsöved/célkereszted beállítását, vagy a lövedék továbbpattanásának tényét.
 
Singeplayerben egy saját (általában 4, de van, hogy több) fős csapatot irányíthatsz. A játék különlegessége itt is megmutatkozik. Komolyabb nehézségi fokozatban az ArmA elvár egy megfelelő taktikai érzéket. Megeshet (sőt, 120%, hogy megesik), hogy a saját és a csapatod biztonsága érdekében nem kevés ellenség mellett kell elkúsznod. Más esetben célszerű hangtompítós fegyverrel likvidálnod az ellenséget, még mielőtt az riasztaná a többieket. A lehetőségek száma óriási és fontos kiemelni, hogy választás tekintetében sincs megkötve a kezed.
 
 
 
A multiplayer rész szerintem a legizgalmasabb. Én személy szerint 2 fajta játékmódot fogok bemutatni pár mondatban.
 
Az emberek vs. AI.-t ismerhetitek minden játékból. Az alapfelállás itt sem különbözik, ugyanakkor a legtöbb szerveren az izgalmak miatt a legnehezebb ellenség van berakva. Ilyenkor az egész csapatodnak (20-30 ember, szerverenként változó) össze kell dolgoznia azért, hogy 1-1 várost a lehető legkisebb veszteséggel foglaljatok el. A sokszínűséget fokozza, hogy természetesen Te, vagy bárki más a csapatból lehet egy helikopter pilótája, vagy akár egy tank parancsnoka is. Egy-egy város elfoglalása, ha jó a csapat általában 30-45 percet vesz igénybe. Érdemes felkészülni arra, hogy hiába \"csak egy gép\" ellen harcolsz, rengetegszer fogsz meghalni, akár úgy, hogy nem is látod, hogy honnan lőnek, hiszen az AI alkalmazza kihasználja ugyanazokat a lehetőségeket, amik neked is rendelkezésedre állnak.
 
 
 
Warfare mod
 
Szerintem ez az egész térképet (240 nm) igénybe vevő mód az egyik legizgalmasabb, sajnos mégis kevés a szerver hozzá. A játékban megtalálható mind az OPFOR, a BLUFOR és a függetlenek. A mód az egész Armát megbonyolítja egyfajta gazdasági rendszerrel. Az OPFOR és a BLUFOR csapatokat játékosok alkotják, a függetlenek az AI. Kezdetben mind a 2 játékos-csapat választ 1-1 parancsnokot. A parancsnokok irányítják a két oldalt. Feladatuk közé tartozik, hogy meghatározzák a bázis helyét, felépítsék azt, fejlesszenek a tech-treeben, akár pénzzel lássák el a csapattagjaikat és meghatározzák a célpontokat. A többi játékos egy-egy fireteam/tűzosztag parancsnoka. Ha a bázist megfelelően építették fel, akkor a játék elején mindenki vehet magának 3 NPC társat, akiket irányít, illetve akár pár járművet is. Kezdetben az összes város a függetlenek oldalán áll, ezeket kell elfoglalni. A városok supply-jal  látják el a commandereket és pénzzel a commandereket illetve a játékosokat. (A commanderek supplyból és pénzből építhetnek különböző épületeket, vagy kérhetnek fejlesztést.) A játék eleje tehát a brutális NPC-k kezén lévő városok elfoglalásával telik. Miután megfelelő supply és pénz gyűlt össze, és a commander megépítette a szükséges dolgokat általában elkezdődik a másik csapat bázisának felkutatása. Az a csapat nyer, aki először rombolja le a másik csapat épületeit.
 
 
 
A lényeg, hogy összességében ehhez a játékhoz keresek a fireteamembe embereket. Egy fireteam 4-5 ritkább esetben 6 embert tartalmaz. Ezt csak baráti összejövetelként tervezem, nem tartozok semmilyen platoonhoz sem. Ha érdekel nyugodtan írj ide. És bocsi, ha nagyon értelmetlen lett a megfogalmazás, a játékban annyi funkció van, hogy mondatonként elvesztem a részletekben.
 
G2A-n az ARMA 2 Combined Operations (mert ez kell a multikhoz) 1500 Ft. 

4
Adás-Vétel / Pár játék Medieval 2 Total War Collectionsre
« Dátum: 2016. Február 29. - 00:17:58 »
Üdv!
Cserélnék pár játékot 1 Med 2 TW Collectionsre. (G2A-n shield nélkül 500 Ft, csak nekem van pár felesleges játékom.)
A következő kulcsok valamelyik kínálnám érte:
Burnout Paradise: The Ultimate Box
Crysis 2 Maximum Edition
Mirror\'s Edge
Medal of Honor
Dead Space
Take On Helicopters
UFO: Afterlight
Alpha Prime
Sword of the Stars II: Enhanced Edition
Ha valakit érdekel, írjon.

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:RoyalRPG
« Dátum: 2015. Augusztus 10. - 17:23:23 »
Az ilyennek rászarnék a hasára és habosra verném 1 papuccsal....

6
Játékok / Europa Universalis 3 (Divine Wind + Napló)
« Dátum: 2015. Július 03. - 20:07:51 »
Szervusztok!
Szerencsétlen játéknak minden évben nyitunk legalább két topikot (ráadásul, mostmár van 4. része, úgyhogy lesz ebből 3-4 is :D ) . Bocsi, ha unjátok, de én erre a játékra egyszerűen nem lehet hosszabb ideig ráunni.
Először is:
-Ha érdekel titeket vezetek nektek egy \"napló\" szerűséget, a Magyar Királyság (később remélem Magyar Birodalom) történetéről
-Normál beállításon játszok, annyi igazítással, hogy a misszionáriusnak nincs költsége és nincs infláció
-Több célom is van: megszerezni a Szent Német Római Császárság császári koronáját (lehetőleg anélkül, hogy belépnék a Császárságba, ergo hűbéresemmé akarom tenni a választófejedelmeket); a Magyar Királyság (ami ugye jelenleg feudális monarchia) államformáját \"Birodalommá\" formálni (ehhez kell legalább 30 provincia és 1-es stabilitás); a Török Birodalmat kiszorítani a kontinensről (megjegyzem, nem ez az elsődleges cél); a Magyar Királyság keleti technológiai csoportból való átfejlesztése a nyugatiba (na ez egy elég nehéz menet lesz); Ausztria jelentéktelenné tevése (akár úgy, hogy szövetségese leszek és a háborúba beszállok, de nem segítek); Csehország jelentéktelenné tevése (ugyanígy) - ez a kettő csak azért, hogy könnyebben meg tudjam szerezni a Császárságot, Francia Királysággal minél kevesebb konfrontálódás; Angol Királysággal minél kevesebb konfrontálódás
-Szívesen multiplayerezek is (küldök letöltési linket)! Akár egymással, akár egymás ellen, akár úgy, hogy egymással, de bármikor hátba támadható a másik fél




\"Armoiries_Sigismond_de_Luxembourg.svg\"
 

A Magyar Királyság Története
 

\"sigismund_wappen_drachenorden.jpg\"
 

Luxemburgi ház
 
Zsigmond
Zsigmond, uralkodását a szárazföldi csapatok fejlesztésével kezdte (+1 land a csúszkán), mivel a Királyi Bandérium nem volt elég szervezett. Ráadásul a 2.000 fős sereg volt összemérhető a Török Birodalom fenyegetettségével együtt növő seregével, rendkívül sok pénzt fektetett újoncok képzésébe is. Kevesebb, mint 1 év alatt a hadsereg létszámát 12.000 főre duzzasztotta fel. Tekintve, hogy szövetségre lépett és házasságot köttetett Ausztria hercegével és a Cseh Királyság uralkodójával, nem tartotta indokoltnak a további létszámnövelést. Érthető is, hiszen ha ez önmagában nem lett volna elég, a cseh király a Szent Német-Római Birodalom császára is volt. A kellő kapcsolatok kialakítása és a bandérium megreformálása után bátran üzent hadat a \"Kis Balkáni Hármas\" egyik tagjának, Ragusának. Ez a szövetség a megújult erővel rendelkező magyar seregnek annyira nem jelentett veszélyt, hogy Zsigmond még akkor sem kérte a csehek és az osztrákok segítségét, amikor Ragusához csatlakozott Montenegró és Wallachia is. Érdekes módon a Kis Balkáni Hármas Szövetségnek volt egy negyedik tagja is, a magukat csak Lovagoknak hívó Máltai Lovagrend. Csatlakozásuk a Magyar Királyság ellen inkább formai volt, lényeges segítséget nem tudtak nyújtani Zsigmond terjeszkedése ellen. Később a már gazdaságilag és katonailag stabil országot a cseh király, német-római császár hívta be Siena elleni harcába. Zsigmond tervei között volt a Szent Német-Római Császárság koronájának megszerzése -vagy legalábbis megszerzésének elősegítése-, így örömmel nyújtott -inkább látszat, mint sem valós- segítséget hű szövetségesének, aki szintén a Luemburgi házból származott. A siennai harcok még be sem fejeződtek, mikor az osztrák herceg kérte Őfelsége segítségét Lorainne, Bar, Liege, Hainaut, Aachen ellen. Isteni gondviselés, vagy csak remek logika, Őfelsége tudta, hogy a mostani segítsége később jelentősen fog kamatozni. Mindemellett persze az is meggyőzte a hadba hívás elfogadásáról, hogy az említett országok annyira jelentéktelen katonai erővel rendelkeztek, hogy azok Ausztriának nem árthattak. A siennai háború lezárása után 2 évvel az országot alapjaiban rengette meg a hír, Ulászló, a trónörökös eltávozott az élők sorából. A nemzeti gyásznapot elrendelő Zsigmond teljesen összetört. Újabb erőt adhatott neki, hogy felesége megszülte az új trónörököst, Albertet. Az elkövetkezendő években tovább folytatódott az osztrák-lorainne háború és a Luxemburgi ház királyának legjelentősebb tette hűbérese, Transylvania a Magyar Királyságba való beolvasztása volt. Ugyanakkor sem a családi, sem a politikai siker nem hozta vissza az Ulászló halálával elveszett erejét és 1422. január 15-én, megközelítőleg 23 év uralkodás után egyenesen Jézus urához folyamodott segítségért.
Régenstanács 1422. január 15.-1423. december 3.
Az amúgy szép kort megélő Zsigmond halálára az ország teljesen felkészült. Arra viszont annál kevésbé, hogy a király eltávozása után a trónörökös még csak 15 éves. A legmagasabb rangú nemesekből álló régenstanácsról elmondható volt, hogy annyit értett az ország vezetéséhez és fejlesztéséhez, mint a kétkezi munkához. Az osztrák háború megnyeréséhez ugyanakkor a velencei 15.000 fős sereg szétverésével hozzájárultak. Öröm az ürömben, hogy nem sokkal lett rosszabb hely az ország, bár ez valószínűleg csak amiatt történt így, mert Albert a régenstanács megalapulása után 1 évvel és 11 hónappal elfoglalhatta a trónt
I. Albert 1423. december 3.-1429 július 16.
I. Albert kevesebb ideig uralkodott, mint amennyi ideig a bátyja a trón várományosa volt. Jelentős tettekre nem volt ideje, de azt elmondhatja, hogy az Ausztria által kirobbantott háború végét legalább megélte. Ideje nagyját Albánia elfoglalására szentelte, melyet kisebb nehézségek árán el is ért. A nem teljes 6 éves uralkodásának többi idejét a gazdaság és a technológiák fejlesztésére, illetve a Katolikus hit terjesztésére fordította. Utóbbiban jelentőst sikert ért el. A Magyar Királyság megszerezte a Vatikáni Kúria irányítását. Más kérdés, hogy az még I. Albert uralkodásánál is rövidebb időre szólt. Az Úr 1429. júlis 16-án vette magához.
Uralkodása végén így nézett ki az ország:
\"width=500http://www.kephost.com/images/2015/07/05/EU3_1.png[/img]
http://www.kephost.com/images/2015/07/05/EU3_1.png   (ha kicsi lenne a kép. És igen, 3 évvel a halála után készítettem, de nem változott semmi akkor még)
V. László 1429. július 16-1460. március 23.
V. László királyunk közel 31 évig tartó uralkodása alatt jelentős dolgokat sikerült véghezvinnie. Megkoronázása után nem sokkal Ausztria háborúba hívta a Teuton Rend ellen. Luxemburgi Zsigmondhoz híven segített megnyerni a háborút. Ugyanakkor azzal nem számolt, hogy a délen lévő, Magyar Királysággal határos, Aqualeia által birtokolt területeken a magyarság létszáma olyan szinten megnőtt, hogy már a Magyar Királyság magprovinciájának tekintették. Sajnálatos módon Aqualeia vezetői nem gondolták úgy, hogy emiatt azonnal át kellene adni a régiót. Figyelembe véve, hogy sem I. Albert, sem pedig a régenstanács nem fejlesztette tovább a magyar sereget, V. Lászlónak szüksége lett volna a cseh király és a Szent Német-Római Császárság koronáját viselő osztrák herceg segítségére. Tudván, hogy azok nem küldenének katonai segítséget, tekintve a király tényleges segítségének hiányára a Teuton Rend elleni harcokban, a király megpróbálta kivárni a legjobbnak tűnő pillanatot. A háború megindítása után nem sokkal Salzburg, Nápoly, Brandenburg és Ciprus is csatlakozott a magyarok ellen. Nemsokkal a hadüzenet után az alig egy régióval rendelkező Salzburg birtokolta a Magyar Királyság területének 60%-át, főképp az északi, nyugati és dél-keleti régiókat. A nyugati régiók Aqualeia kezében voltak, a délieket Ciprus szállta meg, az I. Magyar Hadsereg túlélői meg valahol szétverve, szedett-vedetten menekültek az ország közepe, illetve annak a résznek az elfoglalása után a dél-nyugati régiói felé. V. László látva az elveszett helyzetet egy megoldást talált, elfogadni a Liberium Vetot. A Liberium Veto-nak elnevezett javaslatot a nemesség nyújtotta be a háború kezdetekkor. Egy olyan ajánlatot tettek őfelségének, hogy kiállítanak egy 15.000 fős Nemesi Bandériumot, ami 10.000 gyalogost és 5.000 lovast tartalmaz, abban az esetben, ha további jogokat kapnak (+1 decentralizáció). Bár V. László először teljesen fel volt háborodva, és magából kikelve küldte el a követeket, kénytelen volt elfogadni, mivel az ország egysége a tét. A már összesen 27.000 fővel -20.000 gyalogossal és 7.000 lovassal- rendelkező király megfordította a háború kimenetelét. A Nemesi Bandériummal visszafoglalta az ország közepét, míg a Királyi Bandérium újoncokkal való feltöltődése után elfoglalta és hűbéresévé tette Salzburgot. Sajnálatos módon Őszentsége a Katolikus Egyház lelki pásztora, Róma püspöke, Jézus Krisztus helytartója, az Apostolfejedelem utódja, a Nyugat pátriárkája, a Római érseki tartomány metropolitája, Vatikáváros Állam uralkodója, Isten Szolgáinak Szolgája, a pápa hadat üzent a magyar királynak. A Magyar Királyság területének felszabadítása után a Királyi Bandérium és a Nemesi Bandérium egyesítve megszállta Nápolyt. A nápolyi herceg hűbéresküt tett a magyar királynak. Mivel V. László nem sokat tudott volna kezdeni a Pápai Állam területeivel, Őszentségével Status Quoban állapodtak meg. Az egyesített sereg ugyanígy megszállta Brandenburg teljes területét, akinek az uralkodója szintén hűbéresküt tett V. Lászlónak. A háború vége a magyarlakta területek megszerzése volt Aquleiától. A 3. Luxemburgi királynak -annak ellenére, hogy majdnem elvesztette az országa 75%-át- közel sem lett elege a háborúzásból. A lengyelországi Budjakban ugyanis szintén elnépesedtek a magyarok, így már jelentős kisebbséget alkotva. Miután a Magyar Királyság elismerte a területet magprovinciának, egy véres háborúban, immár osztrák hercegi, azaz német-római császári és cseh királyi seregekkel karöltve választották le Budjakot Lengyelországtól. Bár Litvánia kiállt a magyar szövetség ellen, az osztrákok több mint 50.000 katonája már a hadüzenet elküldésénél eldöntötte a háború kimenetelét. V. László jelentősen bele akart folyni a Szent Német-Római Császárság dolgaiba, így erősítette a kapcsolatot mind a 7 választófejedelemmel. Az ezt követő békés évek a gazdasági stabilizálódásról, a politikai stabilizáció hiányáról és a felesleges pénzköltésről szóltak. Pár év elteltével valamilyen oknál fogva a lengyel és a magyar király nem értettek egyet Sadomierz lengyel közigazgatás alatt álló terület hovatartozásáról. A konfliktus rendezése érdekében V. László felsorakoztatta a Királyi Bandérium katonáit a dél-keleti magyar-lengyel határra. Látván, hogy a konfliktust így sem sikerül megfelelően kezelni, a hadviselésben járatos uralkodónk megindította az általános offenzívát a Lengyel Királyság ellen. Litvánia védőkhöz való csatlakozására V. László úgy reagált, hogy ismételten harcba szólította a Német-Római Császárt és a cseh királyt. A háború megközelítőleg 3 év alatt fejeződött be, egyértelmű magyar győzelemmel. A sikeres hadjáratok után V. Lászlót \"Lengyelverőként\" emlegették. Uralkodása 1460. március 23-án ért véget, elvitte a tüdőbaj.
Az 2. magyar-lengyel háború után:
\"width=500http://www.kephost.com/images/2015/07/05/EU3_4.png[/img]
http://www.kephost.com/images/2015/07/05/EU3_4.png
II. Albert 1460. március 23.-1478. április 5.
Ha V. Lászlót harciasként emlegettük, akkor II. Albert maga minden háború istene...
Ha érdekel titeket, folyt. köv. Egyelőre ez is sok időmbe telt, míg megírtam :) Képek az országról I. Albert óta vannak, majd azokat is feltöltöm.

7
Kérdések, Segítség / Beragadó bal nyíl
« Dátum: 2014. Július 25. - 03:10:56 »
Szervusztok!
Újabb kérdéssel fordulok hozzátok. A bal nyilam folyton beragad ha FIFA Worldozok. Eddig 7 öngólt rúgtam így, ráadásul abból csak 4 volt a kapussal. Esküszöm jobban felhúz, mint egy FPS, mert így nem lehet normálisan játszani. Nem tudtok erre megoldást? Csak a bal nyíl, semmi más.
Köszönöm!

8
Kérdések, Segítség / CostMin és AdChoices
« Dátum: 2014. Július 12. - 15:06:58 »
Üdvözletem!
Lenne egy olyan problémám, hogy ezt a két programot nem tudom eltávolítani a gépemrõl. Mind a 2 arról szól, hogy szájbab...tt hirdetéseket ad, amik lassítják a böngészõt, idegesítõek és többnyire gusztustalanok [például így: http://kepfeltoltes.hu/140712/costmin_www.kepfeltoltes.hu_.png].
Néztem a neten leírásokat, körülbelül mindegyik ugyanazt mutatja, szóval csak ezt az egyet linkelem be [ez aCostMiné]:
http://malwaretips.com/blogs/remove-costmin-virus/
A lényeg, hogy töröltem vezérlõpultból, utána chromeból, meg IE-bõl, utána az AdwCleanerrel is és még mindig itt van.
Az AdChoices-zal még ennyire sem jutottam, merthogy az nincs sem a bõvítményeknél, sem a keresõmotoroknál, sem a vezérlõpultban és még az AdwCleaner sem érzékeli.
Valaki tud valami megoldást ezekre a vackokra? Lehetõleg azt leszámítva, hogy tépjem ki a szemét és etessem meg az illetõvel, aki csinálta ezeket.
Köszönöm!

9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Scriptert keresünk!
« Dátum: 2013. November 20. - 15:55:44 »
Félig off:
Te annyira nyomorult vagy, hogy a Neo RPG kérelmét 95%-san lemásoltad. Miért nem 100%? Mert a Neo RPG így kezd:
 
\"A Neo RPG Scriptert keres.\"[/quote]
Te pedig:
 
\"A  scriptert keres.\"[/quote]
(Bocs, utólag átnézve, még kb 8 szót módosítottál)
(Ilyen értelmi szinttel, meg fölösleges a gépet bekapcsolnod.)
Már elnézést az offért, csak ez gusztustalan, hogy ilyenek, mint Te ennek témát nyitnak...

10
Játékok / Medieval Europe
« Dátum: 2013. Május 04. - 18:02:10 »
Üdvözlök mindenkit!
Nos a Medieval Europe egy a középkorban játszódó, online szerepjáték. Ha valakinek segít, akkor az \"eRepublik középkori változata\" (mgj.: nem ugyan azok készítik). Itt Európa térképén kell \"hódítani\". Sajnos ez a Magyar Királyságnak (sõt az egész világnak) gyengén megy, mert a yetik (románok) vannak a legtöbben, így õk a legerõsebbek. A román hódítást senki nem tudja megállítani sajnos. A román király pofátlan, flegma és tahó, tehát vele beszélni nem lehet. Ezért kell a Ti segítségetek. A románok több mint kétszer annyian vannak mint mi (40-en vannak õk). Senki nem akar megszállás alatt élni, fõleg, ha az román, ugye? Ezért kérünk mindenkit, hogy csatlakozzon.
Kezdetben egy parasztként kezdesz, akinek se földje, se mûhelye. Viszont viszonylag könnyen túljuthatsz ezen a \"szinten\". Hivatalos szintek nincsenek, itt is fõleg a pénz számít. Elõször leírom az 5 fajta tulajdonságot:
Erõ - ugye ez kell a harcosoknak, valamint a bányászáshoz is
Ügyesség - Halászás, nyersanyag kifejtés, valamint, ettõl függ, hogy a szerszámaid/fegyvereid mennyire \"rongálódnak\"
Intelligencia - Ez szintén kell a bányászáshoz
Testfelépítés - Vasbányához, és efajta munkákhoz
Karizma - Ez sok hivatal betöltéséhez kell (bíró, király, stb.)
Kezdetben 5-5-5-5-5 pontod van mindenbõl, valamint lesz 7 olyan, amit bármire eloszthatsz. Ha elrontod az elosztást, ne aggódj az elsõ 30 napban EGYSZER megcserélheted. Késõbb a játék folyamán fejlesztheted ezeket a készségeidet. Pélául, a kiképzõtéren (jelenleg a legközelebbi Velencében van) az erõdet fejlesztheted egy kis pénz ellenében.
 Elõször a bányában kell dolgoznod, ami Energiát csökkent és csökkenti a jóllakottságot. Ez kevés pénzt hoz, de kezdetnek tökéletesen megteszi.
Milyen lehetõségünk van a játékban?
Jelenleg a Magyar Királyság katonákat keres (nem véletlen...). Ezt leszámítva, lehet bárki pap, bíró, király, vazallus, Õrkapitány. Szerencsére ezek a posztok (a királyt és a papot leszámítva) régiónként vannak. Jelenleg a királyság 7 régióval büszkélkedhet (azaz még 21 szabad pozíció lesz, amint a többi régiót is kiépítjük), ami térképileg kisebb mint a jelenlegi Magyarország, viszont az ME-ben közepes méretû országnak számítunk, kevés emberrel.
A játékban lehet bányászni
Jelenleg a királyságnak nincs bányája, mert a drága románok hozzájárultak az ország meggyengítéséhez. Amúgy a \"világon\" két aranybánya van, a legközelebbi a lengyeleknél. A többi csak szén, agyag , kö stb.
Választható mûhelyek:
Kovács (fegyvereket, páncélokat készít)
Ács (szerszámok, fapajzs /többfajta/, szekér)
Fogadó (szerintem nem kell bemutatnom    )
Gyógyfûkereskedõ (életerõ növelõ dolgokat /\"potion\"/  készít, amik csatában jól jönnek)
Szabó (ruhákat természetesen)
Aranymûves (ékszereket, amik arra jók, hogy nagyobb karizmát adjanak)
Kerámia üzlet (fazekasárut)
Fegyverek:
Ugye a harcokhoz fegyver kell, amit a kovács tud készíteni. Rengeteg fegyver van, magába foglalva a rövidkardot, hosszúkardot, harci fejszét, szekercét, alabárdot (stb.), amiknek más-más tulajdonságaik vannak. A fegyverforgatáshoz eléggé nagy erõ kell.
Jelenleg szûkösre fogtam a leírást, köszönöm, hogy végigolvastad.
2.5-s frissítésrõl fõbb részeirõl pár szó:
Nemesi címek
A király a következõket tudja kinevezni:
1 Herceg (Prince)
1 Õrgróf
1 Herceg (Duke)
1 Gróf
1 Vicomte (Õrgróf)
2 Báró
A hûbéres a következõket tudja kinevezni:
2 Lord
4 Lovag
Adminisztratív pozíciók
Király:
1 Udvarmester
1 Rendõr
1 Kancellár
1 Kamarás
1 Kincstárnok
3 Nagykövet
1 Káplán
Hûbéres:
1 Prefektus
1 Vámtiszt
Õrkapitány:
1 Hadnagy
Bíró:
1 Végrehajtó
Kiképzõ (??):
1 Kiképzõ (Trainer)
Akadémiai igazgató:
1 Segítõ
Bevezették a császári rangot is.
Természetesen ezeknél jóval több változást is bevezettek (pl.: vallási pozíciókat /Köztük szeretett inkvizítori, fõinkvizítori pozíciót/, rangokat, rangok, pozíciók jelöléseit, stb.), de mivel 4 b A4-es oldalon van ez leírva, táblázatokkal, ábrákkal, csak a fõbb részeket írtam le.
!!AKTUÁLIS!!
Pest megtelt. 40 Lakos van benne, aki most regisztrál elvileg Hevesben fog kezdeni! Heves egyáltalán nincs kifejlesztve, mert nem volt pénz rá. Aki börtönt akar takarítani, vagy kereskedni akar, fb]csak Pesten[/b] tud!!! Ezt a nagyobb technikai prolémát maximum 2 hét és orvosolni fogjuk. Bemutatom az utazást:
Rámész a térképre, és kiválasztod azt, a saját régiód mellett lévõt, ahová utazni szeretnél. A Magyar Királyság területén belül 1 óra az utazási idõ. Ha elfogy az Energiád, vagy túl éhes vagy és Pesten tartózkodsz, de Hevesben laksz, akkor jobb alul van 1 kenyér és 1 Energia jel. Kattints rá, szavazz és cserébe kapsz (összesen) 3 kenyeret, 3 Forintot és 15 Energiát. Ezt arra fordítsd, hogy hazajuss. A másik lehetõséged az, hogy veszel sajtot/levest. Mind a 2 10-10 Energiát biztosít, a sajt 50 Éhségpontot csillapít, a leves 70-et.
Ezen a linken tudsz regisztrálni:
http://www.medieval-europe.eu/index.php/user/register/17352
(Ha ezzel a linkkel regisztrálsz, akkor nekem is segítesz a fejlõdésemben. Megköszönöm,  ha így csatlakozol, de, ha nem, az sem baj.)
Ha kérdésed van, nyugodtan írj itt. Ha szeretnél az ME-s skype szobánkba csatlakozni, csak írj nekem a fórumon.
Jó játékot!

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Cappy\'s
« Dátum: 2013. Április 29. - 16:42:28 »
Idézetet írta: CRViktor7 date=1367173472\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36746\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Készítõk:
Jerry Vince
 
A maradék 4-5 nevet is odaírnád, ha megkérlek?
A játékmódot is nyugodtan kiegészítheted.
\"Te csinálod\" a szervert (jó vicc) és még a város nevét (Las Payasadas) sem tudod leírni?
\"A Pizzás robogókat Las Payadas találod a pizzázó mellett!\" ez magyar mondat..
\"halász hajók\" Ismételten valami 9 éves akar szervert nyitni
\"Bármilyen ötletet szívesen várunk és ha jónak látjuk megpróbáljuk megvalósítani. \" Zárd be.
Ennél a leírásnál még annak is nagyobb a tartalma ami reggel kijön belõlem...

12
DayZ / Készülõ DayZ szerver
« Dátum: 2013. Április 10. - 21:51:55 »
Kedves fórumozók és DayZ játékosok!
Be szeretnénk jelenteni a készülõ (és ha minden jól megy, nemsokára futó) DayZ szerverünket. Az üzemeltetést, már csak egy dolog akadályozza, ami nem más, mint a háború három kelléke: \"pénz, pénz és még több pénz\". (Errõl késõbb) A tulajok a már elég tapasztaltnak nevezhetõ DayZ-sek: Deeper, valamint RolePlay (úgy gondolom, hogy nem kell bemutatnom Õket, ugye?)
Mit ajánlanánk:
-20-25 slotos szervert (triviális, hogy igyekszünk laggmenteset szerezni, de ez ugye...)
-Chernarus map
-Alapból több helikopter + kocsi spawn hely
-V.I.P. rendszer (errõl szintén késõbb)
-Egyértelmû, hogy értelmes adminisztrátorokat, a már fentebb említett RolePlay és Deeper személyében, akik, mint írtam, szerencsére már eléggé tapasztaltak a DayZ világában (is)
-A fölösleges dumákat (kiváló játékélmény, remek társaság, stb.) nem írnám le, csak annyi lenne az értelme, hogy hosszabbnak tûnik a szöveg... mindenki kívülrõl fújja ezeket
Amit elvárnánk:
-Kultúrát... (szerintem innen senki nem tart a 9 évesek szintjén. Nincs igazam?)
-Csalásmentes játékot
Miért is szeretnénk új szervert nyitni?
(Ide is gondolja mindenki a szokásos \"jobb élményt akarunk és remek csapatot, meg egyedi szervert, de azért nem mondjuk, hogy megváltjuk a világot\" dumát, utána rátérek a lényegre.)
Mint tudja mindenki, a DayZ mód eléggé hibás. Ha hibába ütközik az ember, akkor csak az adminisztrátoroknak szólhat, hogy oldják meg, vagy, hogy segítsenek. A legtöbb magyar DayZ szerveren ekkor azt a választ kaptuk, hogy \"Ugye nem gondoljátok, hogy majd minden hibánál odahívjátok az admint?\". Erre a válasz csak annyi lenne, hogy \"Ugye nem gondoljátok, hogy az admin azért van, hogy kihasználjátok? Úgy gondoljuk, hogy azért töltöd be azt a pozíciót, mert az a KÖTELESSÉGED, hogy segíts.\". Az elõbbi kérdés szinte a pofátlanság határát súrolja. Mindezek mellett, eléggé sok aktívan tevékenykedõ \"csíter\" is van, amiket (fogalmazzunk úgy) nem minden szerver jutalmaz rendesen. Ugye az meg senkinek nem jó élmény, hogy bebugolva, mozgásképtelenül odateleportál hozzá egy segédprogrammal rendelkezõ játékos és lelövi...
Melyiket választaná az ember?
Könnyû játék, erõs adminkihasználással
Közepes játék, semmi adminkihasználással
Vagy közepes játék, erõs adminkihasználással?
Mi a 2-kat biztosítjuk. Közepes játék, mert nem az van, hogy az adminok a legjobb fegyvert beaddolják maguknak és kinyírják a playereket.
Rá is térnék a V.I.P. rendszerre:



Alap csomag - 500 Ft
2 Babkonzerv
2 Coke
1 Füstgránát
1 Térkép
M9
Double-barreled Shotgun
vagy
M16A2
Alap csomag [sD] - 600 Ft
2 Babkonzerv
2 Coke
1 Füstgránát
1 Térkép
M9 SD+ 3 tár
Winchester 1866
vagy
M16A2
Közép csomag - 1000 Ft
1 Motor
1 Nagytáska
4 Babkonzerv
4 Coke
3 Füstgránát
1 Fejsze
1 Térkép
1 Heatpack
1 Vértáska
1 Antibiotikum
2 Kötszer
1 Robbanógránát
1 Sátor
M4A1
vagy
M16A4 M203
vagy
M4A1 CCO
Közép csomag [sD] - 1200 Ft
1 Motor
1 Nagytáska
4 Babkonzerv
4 Coke
3 Füstgránát
1 Fejsze
1 Térkép
1 Heatpack
1 Vértáska
1 Antibiotikum
2 Kötszer
1 Robbanógránát
1 Sátor
M4A1 CCO SD
vagy
M4A3 CCO
Nagy csomag - 2000 Ft
1 Autó
1 Óriástáska
6 Babkonzerv
6 Coke
4 Füstgránát
1 Fejsze
1 Térkép
2 Heatpack
2 Vértáska
2 Antibiotikum
3 Kötszer
2 Robbanógránát
1 Sátor
1 Szabadon választott ruha (álcázó, bandita, hõsi, stb.)
1 Szabadon választott pisztoly
1 Szabadon választott fegyver [Kivéve rakétavetõt]
Figyelem!
A fegyverekhez a következõ mennyiségû lõszereket mellékeljük:
Sidearms [Pisztolyok + PDW] : 3 tár
Crossbows : 25 nyíl
Shotguns : 3 tár
Sub Machine Guns : 3 tár
Assault Rifles : 3 tár
Light Machine Guns : 2 tár
Sniper Rifles : 2 tár
A fegyverek gránátvetõibe : 2-2 gránát
 
A helyzet az, hogy legalább 2500 Ft-t kell elérni a V.I.P. -val , hogy Deepert és RolePlayt kigegészítve 1 hónapra 20-25 slotos szervert tudjanak üzemeltetni.
Mgj.: ha plusz jön be, az sem baj, a kocsmában akciós a sör  ;D (már ezért megéri támogatni Õket, ugye?)
Elérhetõségért RolePlayt érdemes keresni.
Azért, reméljük, hogy, hogyha elindul a szerver, akkor fent látunk titeket!

13
Játékok / Crusader Kings 2
« Dátum: 2013. Február 20. - 17:02:35 »
Üdv!
Letöl.... olcsón megvettem a játékot (^^), csak még nagyon kezdõ vagyok benne. Nem ismeri valaki? Eléggé hasonlít az EU3-hoz, csak azt mondják, hogy nehezebb. Remélem valaki tud segíteni, tippeket adni, kivel kezdjek, mit kezdjek. Köszönöm!

14
Kétszer másoltad be ugyanazt.

15
Off Telep / Naruto (RPG)
« Dátum: 2012. Szeptember 26. - 18:59:31 »
Üdv!

Szerintem elég sokan ismerik ezt a rajzfilmet. Bár én csak azt a heti 1 alkalmat szánom a sorozatra, egy elég érdekes ötletem támadt. Adott a terület, adottak a képességek, adott minden, ezért arra gondoltam ,hogy egy Naruto RPG-t (FÓRUMOSAT) lehetne csinálni. Van sok ilyen \"nevelde\", de hát azok annyiból állnak, hogy \"Kérem X Y-t és a napi küldiket, cs\" . Ebbõl kifolyólag arra gondoltam ,hogy egy komolyabb szerepjátékot össze lehetne hozni.


Miért pont Naruto?


A válasz igen egyszerû: minden adott. Falvak/országok vannak. Képességek (jutsuk) vannak. Felszerelések/fegyverek vannak. Nem mindegy, hogy melyik országban kezdesz. Rangok vannak. Szinte minden van.


Hogyan képzelem el?


 A játéknak nem az lenne a lényege, hogy kéred a legbrutálabb karaktert és darálsz. Pont az ellenkezõjét szeretném! Egy átlagos (alapból genin-chunin) ranggal induló ninját hozol létre. Nevétõl kezdve mindent te asz meg. Nem lehetnek klánba tartozó emberek.


                                                 Miért sima ninját kell létrehozni és miért nem egy már alapból létezõ karaktert?


                                               


                                                 Igen egyszerû ez is. Mindenki választana egy jó erõs karaktert/a kedvencét, és amikor úgy hozza a sors, hogy a két legerõsebb klán találkozik, akkor döntsük el ki a jobb stb.


Szóval egy egyszerû karaktered lenne. Rengeteg dolgot kellene csinálnod, és csinálhatsz. Például karakter generálása kapásból egy elég hosszas feladat lenne:


Nyitnál egy témát és a következõ adatokat adnád meg:


Neve (amit Te találsz ki):


Kora:


Neme:


Szül. hely, idõ:


Élet (alapból megadnék egy kezdõ számot):


Chackra mennyiség (mint az életnél):


Pénz:


Rang (itt még eldönteném, hogy mi lenne):


Jutsuk (itt kezdenél országtól függõen 2-vel):


Felszerelés(ek) (itt az lenne, hogy amennyiben az országod pénztára engedi, az fizeti ki a felszerelésed, a vezetõségnek kell meghatároznia, hogy milyen rangon milyen felszerelést és mennyit kapsz, amit az országod fizet ki, így súlyos lesz a gazdasági helyzet is):


Ország:


Falu:


Bank (amennyiben az országodnak van pénze üzemeltetni) :


Karakterjellemzés külsõre:


Karakterjellemzés belsõre:


\"Gyilkolási kedv\" (ezt úgy értem ,hogy a karaktered mennyire könnyen tud ölni. Hiszen egy genin-chunin, nem olyan könnyen öl meg valakit /legyen az ismeretlen/):


Lakhely (is ház, lakás,stb.,  ezeket majd venned kell)


Meg talán még pár apróbb dolog.


Szó volt itt az országok gazdaságáról is. Minden ország egy X kezdõ összeggel rendelkezne , Y adóval, Z népességgel. Igen fontos az országnak a védelme (kiadások), a ninják fizetése (kiadások) , az alap kiadások (tippelhettek, hogy nem bevételek) , a fegyverek/ruhák/páncélok/felszerelések beszerzésének költsége (kiadások) , diplomácia (kiadás/bevétel, hiszen lehet, hogy adót fizettetsz egy országgal, hogy ne támadd meg), szervezetek fenttartásának költségei (kiadások , pl. ANBU, ANBU gyökér, vagy egyéb a Kage által létesített szervezet /pl. Kage testõrség/) , tanítók fizetése (kiadások, NEM tervezek NJK tanítót, csakis valós játékost tervezek tanárnak) , vizsgák rendezése (kiadások), adók (bevételek), valamint a  háborúzások (lehet bevétel/kiadás).


Itt szó volt a Kagekról is. Minden országnak 1 darab vezetõ áll az élén. Amíg nincs elég erõs (legalább Jounin szintû) játékos, addik egy \"Földesurat\" neveznek ki az ország élére, aki még akár játékos is lehet (ha elérte a Chunin szintet). A Kageknak joguk van szinte mindenhez. Mindent befolyásolhatnak, állíthatnak.  Állíthatnak az adón, a felszerelések költségvetésein, a szervezeteken (illetve létrehozhatnak párat) , valamint az Õ feladatuk a szökött ninják levadászásának kézben tartása is, AMENNYIBEN nem jelölnek ki külö vezetõt rá. Az országok vezetõi mindenhez rendelhetnek embert, például: vezetõt rendelhetnek a szökött ninják levadászásához létrehozott szervezethez, vagy (amennyiben létrehozzák) az ANBU osztaghoz is, a testõreikhez is, stb. Õk irányítanak szinte mindent. Viszont minden falunál tervezek egy elégedettségi szint mérõt is. Mint mondtam, lesz kezdõ népesség, és az õ elégedettségüket lehet mérni. Ez függ a népességszámtól (minél nagyobb, annál kisebb értéket mutat a mérõ), az adó mértékétõl, a sereg létszámától (mert majd lehet \"venni\" /képezni/ NJK karaktereket, amik pénzbe kerülnek), az ország fejlettségétõl, a védelmi szinttõl és szinte mindentõl. Amennyiben ez a mutató 35% alá esik, folyamatos lázongások törnek ki (napi 1) . A napi 1 lázadás miatt naponta X ember dezertál a seregbõl , Y ember elköltözik/kiköltözik az országból és ez a mutató naponta 5%-t csökken , ami azt jelenti ,hogy egyre többen lázadnak, egyre nehezebb talpra állni. Amennyiben az elégedettségi mutató 20% alá csökken, a Kagét automatikusan leváltják, minden ninja veszít a rangjából 1-t (képességeibõl nem).


Mi van, ha egy ország elérte teljes fejlettségi szintjét, minden remek a nép gyûlik, stb.?


Elkezdhet (bár elõtte is elkezdhet) terjeszkedni. Egy másik országot teljes egészében NEM lehet elfoglalni, csak megszállni, ami miatt a termelés 50%-a , valamint az adók 50%-a a megszállt országtól a megszállóéba kerül. Ezután a megszállt ország partizánmûveletbe kell, hogy kezdjen. Az országok RÉGIÓKRA lesznek bontva és természetesen a megszálló országnak , ha csak 1 serege van, 1 régióban tartózkodhat, a többit felszabadíthatják a következõ esélyekkel : Napi 1. felszabadítási kísérlet sikeressége: 60%, 2.: 40% 3:20% 4:10% ( minden ország 5 régióból fog állni) . Ilyenkor, ha sikerül 1-et felszabadítani, akkor nem 50%-a vész el a termelésnek, adónak ,hanem 40%-a. Régiónként 10% adó és felszerelés megy a megszálló ország készleteihez. A megszállt országokban is tartani kell a népességtõl, bár ott az elégedettségi mutató határai le vannak engedve.


Mi ez a termelés, felszerelés, stb.?


Minden Jounin szintet elérõ ninjának lehet 2, míg felsõbb szintet elérõk közül 3 mûhelye az alábbiak közül:


-Búzafarm


-Pékség


-Bánya


-Kovácsmûhely


-Gyapotfarm


-Szövetmûhely


-Favágó egyesület


Ezeknek a termékeit fel veheti majd a falu, eladhatja bárkinek (személynek/országnak) , ez azt jelenti, hogy élénk kereskedelem lesz, lesz bevétel és kiadás rendesen. Viszont az aki az adott országban termel, csak a saját országának/országban lévõ játékosnak adhatja el a termékét. Hogy ebbõl az államnak is legyen bevétele, erre is rakhat adót a Kage, valamint az építési engedély is pénzbe kerül. Ezekben a mûhelyekben dolgoznak is az emberek. Ebbõl kifolyólag a tulajdonosnak ki kell fizetni õket/fel kell bérelni õket, stb.


Favágó egyesület:


A favágó egyesület (nevébõl adódóan) fát termel. Ez azért jó, mert kellenek az épületek, falak, õrtornyok, lakóházak , stb. felépítéseihez. Viszont ezeket a fákat CSAK az állam veheti meg. Mint személy, te megveheted a deszkákat az államtól (ugye kellhet, ha lakóházat építenél, stb.).  Persze építkezésekhez szögek is kellenek, munkások, stb.


Küldetések:


Különféle küldetések lesznek, amiket a szereplõ magának kell ,hogy megírjon. Ebbe beveheti csapattársait stb. A missziókban gyakran elõfordul, hogy elveszted a fejpántod/elfogy a fegyvered/tönkremegy a ruhád. Ilyenkor az államtól kell beszerezni a szükséges felszereléseket.


Tanítók:


Mint említettem az akadémián lesznek tanítók (csak kezdetben lesznek ezek NJK-k) , akik (késõbb) valós személyek lesznek. Ezeket az állam finanszírozza. Ahhoz, hogy akadémiai tanulóból geninné válhass, egy jó vizsgát kell írnod. Természetesen leírni mindent, hogy mennyire izgult a karaktered, mennyire ment a vizsga. Utána a kijelölt ember (modi/admin)  eldönti, hogy átmentél-e, vagy sem. Amennyiben átmentél, megkapod a fejpántot, amit a kovácsok állítanak elõ a bányászott ércbõl. A fejpántot az állam adja, ezt a kovácsoktól veheti meg. Ezek után, ha üres lesz az akadémia, a tanító elmehet csapatvezetõnek , vagy NJK-kat taníthat (kevesebb pénzért, bár az állam határozza meg).


A speciális kovácsmester:


Lesz bent (minden országnak 1-1) speciális kovácsmestere. Õhozzá el lehet menni, ha egyedi fegyvert szeretnél ,de ennek elég nagy ára lesz. (Cserébe nem egy olcsó gagyi vackot kapsz.)


Nos, ezt a leírást két és fél órán át írtam, remélem nem eredménytelenül. Még rengeteg ötletem van hozzá. Mint írtam ez egy FÓRUMOS játék lenne, amit a sok ötlet miatt kutya nehéz lesz megvalósítani. Ebbõl kifolyólag, moderátorokat vennék majd fel. Mennyiségtõl függetlenül, nehéz, de nem lehetetlen egy ilyet összehozni. Viszont minimum kéne 30+ aktív játékos. (Amibe, ha belegonoltok, nem túl sok, hiszen, egy olyan SA:MP szerveren, ahol az ÁTLAG playerszám 30, regisztráltak vagy 150-en.)


Várom a visszajelzéseket:


JamesA

E:
Mivel ez még csak egy felmérés, ezért raktam az Off telepbe.

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal