Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - sz18k

Oldalak: [1]
1
Hostingok / Lynx Hosting | DDoS védelem | Franciaország @ Lynx-Hosting.com
« Dátum: 2014. Július 01. - 16:05:56 »
A Lynx Hosting 2014 nyara óta üzemel, játékszerverek és hozzá kapcsolódó szolgáltatások futtatásával foglalkozunk.
Jelenleg szervereink Franciaországban futnak, kizárólag szervergépeket használunk szolgáltatásainkhoz, DDoS védelemmel ellátva.
Célunk egy olyan Hosting létrehozása, amely minőségi szervereket biztosít.
Ezt természetesen a megfelelő tulajdonosi részleg és a szervergépeknek köszönhetően tudjuk megvalósítani.
Szolgáltatásaink:
 
  • Játékszerverek

  • TeamSpeak 3 szerverek

  • Webtárhely

  • VPS


A Lynx Hosting tulajdonosai:
 
  • Kovács Norbert (KoNorbi)

  • Jóna Imre (Secur)


A Lynx Hosting további dolgozói:
 
  • Gherax

  • DreZz

  • Exmine


SA:MP teszt szerver: http://sampforum.hu/index.php?action=server
Elérhetőségeink:
 

 

 
  • TeamSpeak 3: lynx-hosting.com:9987

 

 

 

2
Társalgó / Scutum Hosting
« Dátum: 2014. Március 01. - 12:15:51 »
Scutum Hosting
 
Sziasztok!
Nos, a konorbi.us hamarosan teljesen át fog alakulni.
Elsõ lépésként megváltoztattuk az ingyenes szerverek rendszerét.
Biztosan sokan voltak már úgy, hogy mielõtt szervert rendeltek volna, letesztelték volna élesben a módot, de erre nem volt lehetõségük.
Mi erre lehetõséget adunk.
A Scutum Hosting-nál ingyenesen igényelhetsz akármennyi (azonban egyszerre egy) 4 órás SA-MP 0.3z szervert, melyen szabadon tesztelhetsz.
A szerverek 4 órán belül automatikusan törlésre kerülnek, azonban utána újra elkészítheted õket. Amennyiben egy 4 órás szervert már nem használsz, kérlek, hogy töröld, hiszen így több embernek van lehetõsége ingyenes szervert igényelni.
A szerver létrehozása elõtt csak egy gyors regisztrációra van szükség, ahol még e-mail címet sem kell megadni. A szerver létrehozásakor egy azonosítót kell megadni, ez a SA-MP kliensben és sehol máshol nem látszik, csak a webadminban történõ azonosításhoz szükséges.
Cím: http://scutum-hosting.com
Véleményeket, tapasztalatokat, tanácsokat ide várunk.

3
Társalgó / KoNorbi.us - Game & Web Hosting [Ingyenes]
« Dátum: 2014. Január 01. - 20:23:45 »

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140131/konorbi_banner_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 



A Hostingról
A KoNorbi.us Hosting-ot 2013 decemberében alapítottam meg barátaim segítségével.
Jómagam már több mint 4 éve foglalkozom szerverekkel (Linux, Windows), weboldalak beállításaival, operációs rendszerek telepítésével.
Ez idõ alatt elég tapasztalatot szereztem, hogy létre tudjak hozni egy saját hosting-ot, amely web és játékszervereket biztosít.
Célom volt egy olyan hosting létrehozása amely mindenki számára elérhetõ és megfizethetõ legyen.
Itt nem a pénzszerzési lehetõség volt a fõ szempont, hanem a megfelelõ szerverek és segítség nyújtása mindazoknak, akik játék vagy web szervert szeretnének vásárolni, üzemelni.
Konfigosaink és a megfelelõ szerverek segítségével a lehetõ legjobb módon fog futni a szervered, az év minden napján.
 



Ingyenes szervereink \'Post2Host\' alapokon:


Fórumunk: http://konorbi.us - Itt minden szükséges információt megtalálsz!
A pontozás így zajlik:
 
  • Új hozzászólás: +10 Pont.

  • Új téma: +10 Pont.

  • Karakterenként (minimum 5 karakter): +1 Pont.

  • Látogatásonként: +1 Pont.

  • Meghívottak után *: +50 Pont.


Egy példa: Ha nyitsz egy új témát vagy írsz egy új hozzászólást, amelyben üzeneted 50 karaktert tartalmaz, azzal 60 pontot kapsz!
Játékszerverek igényléséhez szükséges:
 
  • Minimum 20 tartalmas hozzászólás.

  • Minimum 1 tartalmas téma.

  • Minimum 5000 pont.


Játékszerverek megtartásához szükséges:
 
  • Minimum havi 20 hozzászólás.

  • Legyél aktív a fórumon.


Hozzászólásokért elérhetõ ingyenes játékszerverek listája: http://konorbi.us/showthread.php?tid=31


Játékszervereink a következõket tartalmazzák:
 
  • DDoS védelem.

  • 500 MB / 2 GB FTP tárhely.

  • Francia szerver.

  • SQL adatbázis igény szerint (ezt külön kell kérni).

  • Ajándék webtárhelyet (ezt külön kell kérni)


Tulajdonosok:
 
  • Alapító: Kovács Norbert | E-mail: [email protected] | Skype: konorbi.us
  • Tulajdonos Helyettes: Unknown / Dexter | Skype: laprage2

 
 

Fórum: http://konorbi.us/
TeamSpeak 3 szerver: ks.konorbi.us
Referencia: http://konorbi.us/referencia.php
 

* Meghívottak után akkor kapsz pontot, ha a meghívott személy a te felhasználóneved írta be regisztráció során az ajánló mezõbe.

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:mysql plugin linux
« Dátum: 2012. Október 05. - 19:26:41 »
ISTENEM TE AKKORA EGY GYÖKÉR VAGY, NEM MONDTÁK MÉG???

5
Sziasztok!
Ma elhoztam nektek a hivatalos fórumról a legjobb 0.3e map editort!
[Project 0.3e] In-game map editor
Minden benne van amit a 0.3e megkönnyít a mapolás során!
Eredeti: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=325392
Fordította: konorbi, azaz én.
Leírás:
Ami benne van:
• Editor
• Mapok betöltése és mentése (csak .pwn)
• Editor beállítások
• Selector mód
• Objektek keresése név szerint (Legújabb 0.3d és 0.3e modellekkel)
• Beállítás menedzser
• ZCMD a gyors parancsokért
Használat:
A parancs /mapeditor segítségével mindenhez hozzáférhetsz.
Készítõk:
Allan Jader(CyNiC) - Ötlet és fejlesztés
Y_Less - GetXYInFrontOfPlayer, IsNumeric és sscanf
ZeeX - ZCMD include
Slice -  Objekt modell var-ok és keresõ rendszer
SA-MP Team - Sok ok miatt
konorbi - Magyar fordítás
Angol képek:
\"samp038df.png\"
\"samp037kl.png\"
\"samp036xl.png\"
\"samp035qm.png\"
\"samp034zm.png\"
\"samp033yp.png\"
\"samp032hqj.png\"
Letöltés(magyar):
Egész csomag(PWN, AMX, ZCMD include): http://www.solidfiles.com/d/36a5c570d5/
Letöltés(eredeti, angol):
Egész csomag(PWN, AMX, ZCMD include): http://solidfiles.com/d/3a75c94d55/
Ha hibát találsz a fordításban, azonnal jelezd nekem! :)

6
Archívum / [HUN]Ultimate Fun Server
« Dátum: 2011. December 31. - 20:45:06 »
Sziasztok!
Szeretnék nektek bemutatni egy újonnan nyíló szervert:
 
[HUN] Ultimate Fun Server
 
Szerver adatok:
Név: [HUN]Ultimate Fun Server
IP cím: 94.242.208.121:7777
Férõhely: 500
Mód: [HUN]Fun/Stunt/DM
Map: [HUN]UFSZ
Szükséges kliens: 0.3d R2
Weboldalunk: http://samp-ufsz.tk
Admin lista: -segítõkész adminok. Fõadminisztrátorok: Szilard, Norbi.
A szerveren megtalálható kategóriák:
-Ügyességi pályák
-Stuntok
-DM pályák
-RollerCoaster
-Freeroam (szinte bármit csinálhatsz amit a kedved tart)
Más funkciók:
-Reakció tesztek: Teleport, matek tesztek, kvíz, szöveg beírása
-Ház rendszer
-Jármû lekérõ, fegyver vétel
-Folyamatosan rendezünk különféle eseményeket.
   -Versenyek
   -DM party
   -És még sok más!
 

Néhány parancs a szerveren:
\"sa-mp-076.png\"
 
 

Egy kép:
\"sa-mp-075.png\"
 
 
Szeretettel várunk minden kedves játékost a szerverünkön, hiszen most nyereményt is kaptok, minden 5. játékost VIP tagsággal jutalmazunk!
Jöjjetek még többen, és még több jutalomban is részetek lehet!
 


Szeretettel várunk mindenkit!
Köszönettel: UFS Admin Team!

7
Archívum / [HUN]Szállítás 18 Keréken @ BBEHosting.hu
« Dátum: 2011. Október 06. - 19:51:03 »
Törölve.

8
Segítségkérés / Pawn errorok
« Dátum: 2011. Augusztus 21. - 14:04:20 »
Eddig minden simán ment, de most amikor konvertálni szerettem volna AMX-be, egy csomó hibát kidobott a pawno, valaki tudna segíteni?  :-[
 
gamemodes\\larphun.pwn(3418) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(3447) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(3836) : error 017: undefined symbol \"GetVehicleName\"
gamemodes\\larphun.pwn(3836) : warning 202: number of arguments does not match definition
gamemodes\\larphun.pwn(3951) : error 004: function \"SafeSetPlayerPos\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(3956) : error 004: function \"SafeSetPlayerPos\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(3961) : error 004: function \"SafeSetPlayerPos\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(3966) : error 004: function \"SafeSetPlayerPos\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(3971) : error 004: function \"SafeSetPlayerPos\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(5590) : error 004: function \"ClearChatbox\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(5657) : error 004: function \"ClearChatbox\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(6176) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(6216) : error 004: function \"SafeResetPlayerWeapons\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(6245) : error 004: function \"SafeGivePlayerWeapon\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(6292) : error 004: function \"SaveGuns\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(6296) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(6300) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(6304) : error 004: function \"UpdatePlayerPosition\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(6410) : error 004: function \"SafeSetPlayerPos\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(6411) : error 004: function \"SafeSetPlayerInterior\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(6420) : error 004: function \"SafeSetPlayerPos\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(6421) : error 004: function \"SafeSetPlayerInterior\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(6453) : error 004: function \"RemoveRoadblock\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(6510) : error 004: function \"SafeSetPlayerPos\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(6516) : error 004: function \"SafeSetPlayerPos\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(6532) : error 004: function \"SetRealMoney\" is not implemented
gamemodes\\larphun.pwn(6535) : error 004: function \"SafeSetPlayerInterior\" is not implemented
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

9
Szkript kérések / Fizetés bug
« Dátum: 2011. Augusztus 21. - 09:46:28 »
Van egy fizetés rendszerem, de nem mûködik, más játékmódokban hasonlóan van megcsinálva, és ott tökéletesen mûködik minden, kérlek segítsetek!
Ez a fizetésrendszer:
[pawn]public PayDay()
{
new string[128];
new account,interest;
new rent = 0;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i))
   {
       if(PlayerInfo[pLevel] > 0)

       {


          if(MoneyMessage
==1)

         {


             new bank = PlayerInfo
[pAccount];

             SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, \"Nem tudtad kifizetni a tartozásod, ezért börtönbe kerültél.\");


             GameTextForPlayer(i, \"~r~Letartóztattak!\", 2000, 1);


             SafeSetPlayerInterior(i, 6);


               SafeSetPlayerPos(i, 264.6288,77.5742,1001.0391);


               PlayerInfo
[pJailed] = 1;

               SafeResetPlayerWeapons(i);


               SafeResetPlayerMoney(i);


            SafeGivePlayerMoney(i, 1);


            WantedPoints
= 0;

            PlayerInfo
[pAccount] = (bank + DebtMoney);

            DebtMoney
= 0;

            PlayerInfo
[pJailTime] = 240;

            TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw1
);

            format(string, sizeof(string), \"Börtönbe zártak %d másodpercre.   Óvadék: Nincs\", PlayerInfo
[pJailTime]);

            SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, string);


         }


         new playername2[MAX_PLAYER_NAME];


         GetPlayerName(i, playername2, sizeof(playername2));


         account = PlayerInfo
[pAccount];

         new key = PlayerInfo
[pPhousekey];

         if(key != 9999)


         {


            rent = HouseInfo[key][hRent];


            if(strcmp(playername2, HouseInfo[key][hOwner], true) == 0)


            {


               rent = 0;


            }


            else if(rent > GetPlayerMoney(i))


            {


               PlayerInfo
[pPhousekey] = 9999;

               SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, \"Kilakoltattak.\");


               rent = 0;


            }


            HouseInfo[key][hTakings] = HouseInfo[key][hTakings]+rent;


         }


         new tmpintrate;


         if (key != 999 && strcmp(playername2, HouseInfo[key][hOwner], true) == 0)


         {


             if(PlayerInfo
[pRegularRank] > 0) { tmpintrate = intrate+4; }

            else { tmpintrate = intrate+2; }//HouseInfo[key][hLevel]


         }


         else


         {


             if(PlayerInfo
[pRegularRank] > 0) { tmpintrate = 3; }

            else { tmpintrate = 1; }


         }


         if(PlayerInfo
[pPayDay] >= 5)

         {


             Tax += TaxValue;//Should work for every player online


             PlayerInfo
[pAccount] -= TaxValue;

            new checks = PlayerInfo
[pPayCheck] / 5;

            if(PlayerInfo
[pRegularRank] > 0)

            {


                new bonus = PlayerInfo
[pPayCheck] / 10;

                checks += bonus;


            }


             new ebill = (PlayerInfo
[pAccount]/10000)*(PlayerInfo[pLevel]);

             account += checks;


             if(PlayerInfo
[pAccount] > 0)

             {


                PlayerInfo
[pAccount] -= ebill;

                SBizzInfo[4][sbTill] += ebill;


            }


            else


            {


                ebill = 0;


            }


            interest = (PlayerInfo
[pAccount]/1000)*(tmpintrate);

            PlayerInfo
[pExp]++;

            PlayerPlayMusic(i);


            PlayerInfo
[pAccount] = account+interest;

            SendClientMessage(i, COLOR_GREEN, \"|___BANKI NYILATKOZAT___|\");


            format(string, sizeof(string), \"  Fizetés: $%d  Adó: -$%d\", checks, TaxValue);


            SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, string);


            if(PlayerInfo
[pPhousekey] != 9999 || PlayerInfo[pPbiskey] != 9999)

            {


                format(string, sizeof(string), \"  Villanyszámla: -$%d\", ebill);


               SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1, string);


            }


            format(string, sizeof(string), \"  Egyenleg: $%d\", account - checks);


            SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, string);


            format(string, sizeof(string), \"  Kamatláb: 0.%d százalék\",tmpintrate);


            SendClientMessage(i, COLOR_GRAD2, string);


            format(string, sizeof(string), \"  Kamatozott összeg: $%d\", interest);


            SendClientMessage(i, COLOR_GRAD3, string);


            SendClientMessage(i, COLOR_GREEN, \"|--------------------------------------|\");


            format(string, sizeof(string), \"  Új egyenleg: $%d\", PlayerInfo
[pAccount]);

            SendClientMessage(i, COLOR_GRAD5, string);


            format(string, sizeof(string), \"  Bérlés: -$%d\", rent);


            SendClientMessage(i, COLOR_GRAD5, string);


            format(string, sizeof(string), \"~y~Fizetés~n~~w~Csekkek fizetve a számládra\");


            GameTextForPlayer(i, string, 5000, 1);


            rent = 0;


            PlayerInfo
[pPayDay] = 0;

            PlayerInfo
[pPayCheck] = 0;

            PlayerInfo
[pConnectSeconds] += 1;

            if(FarmerVar
== 0)

            {


               FarmerPickup
  • = 0;


            }


            if(DrugFarmerVar
== 0)

            {


               DrugFarmerPickup
  • = 0;


            }


            if(SmugglerWork
== 0)

            {


               PayDaySecure
= 0;

            }


            if(PlayerInfo
[pRegularRank] > 0)

            {


                PlayerInfo
[pPayDayHad] += 1;

                if(PlayerInfo
[pPayDayHad] >= 5)

                {


                    PlayerInfo
[pExp]++;

                    PlayerInfo
[pPayDayHad] = 0;

                }


            }


         }


         else


         {


             SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, \"* Nem játszottál eleget, hogy fizetést kapj.\");


         }


      }


   }


}


SaveAccounts();


new rand = random(2500); rand += 1245;


      Jackpot += rand;


    SaveStuff();


    SaveAnticheat();


    format(string, sizeof(string), \"Lottó hírek: Az nyereményösszeg $%d-ra emelkedett.\", Jackpot);


OOCOff(COLOR_WHITE, string);


return 1;


}[/pawn]


Plusz még ami hozzá kapcsolódik:


[pawn]public SyncTime()


{


new string[128];


new tmphour;


new tmpminute;


new tmpsecond;


gettime(tmphour, tmpminute, tmpsecond);


FixHour(tmphour);


tmphour = shifthour;


if ((tmphour > ghour) || (tmphour == 0 && ghour == 23))


{


//      format(string, sizeof(string), \"Szerver: Az idõ most %d:00 óra\",tmphour);


//      BroadCast(COLOR_WHITE,string);


   ghour = tmphour;


   PayDay();


   if (realtime)


   {


      SetWorldTime(tmphour);


   }


   format(string, sizeof(string), \"~y~Lottó!! ~n~~w~Válassz számot ~n~~p~/lotto 1-80 ~g~($100) ~n~~r~Nyeremény: ~g~$%d\", Jackpot);


        if(TD3D == 1)


   {


             KillTimer(HideTD4Timer);


      TextDrawHideForAll(TD3);


       TextDrawSetString(TD3, string);


      TextDrawShowForAll(TD3);


      HideTD4Timer = SetTimer(\"HideTD4\", 8500, false);


   }


   else


   {


      TextDrawSetString(TD3, string);


         TextDrawShowForAll(TD3);


         TD3D = 1;


         HideTD4Timer = SetTimer(\"HideTD4\", 8500, false);


   }


   SetTimer(\"StartLotto\",20000,false);


}


}


[/pawn]


[pawn]public Production()


{


new string[128];


for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)


{


   if(IsPlayerConnected(i))


   {

<

10
Szkript kérések / Admin spec javítása
« Dátum: 2011. Augusztus 14. - 09:27:10 »
Van egy adminspecem, de az a baj, hogy ha valaki kiszáll vagy beszáll a kocsiba, akkor átugrik arra a játékosra. Kérlek segítsetek, fontos lenne. :)
[pawn]   if (strcmp(cmd, \"/spec\", true) == 0) // Moddded By CuervO_NegrO
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
      if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid))
      {
         tmp = strtok(cmdtext, idx);
         if(!strlen(tmp))
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /spec [iD/Név]\");
            return 1;
         }
            giveplayerid = ReturnUser(tmp);
            new Float:Health, Float:Armour;
            new World = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
            new PlInterior = GetPlayerInterior(playerid);
            new weaponid, ammo;
            GetPlayerHealth(playerid, Health);
            GetPlayerArmour(playerid, Armour);
         if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
         {
             if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
             {
                        if(Spectate[playerid] == 255)
               {
                   GetPlayerPos(playerid, TeleportDest[playerid][0],TeleportDest[playerid][1],TeleportDest[playerid][2]);
                            if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 6)
                  {
                      if(PlayerInfo[playerid][pAdminDuty] == 1)
                     {
                         for (new i=0; i<13; i++)
                        {
                           GetPlayerWeaponData(playerid, i, weaponid, ammo);
                                        OtherWeapons[playerid] = weaponid;

                           OtherAmmo[playerid]
= ammo;

                        }


                        SpHealth[playerid] = Health;


                        SpArmour[playerid] = Armour;


                     }


                     else


                     {


                         SaveGuns(playerid);


                         PlayerInfo[playerid][pHealth] = Health;


                         PlayerInfo[playerid][pArmour] = Armour;


                     }


                  }


                  else


                  {


                      SaveGuns(playerid);


                      PlayerInfo[playerid][pHealth] = Health;


                     PlayerInfo[playerid][pArmour] = Armour;


                  }


               }


               Interior[playerid] = PlInterior;


               VirWorld[playerid] = World;


               TogglePlayerSpectating(playerid, 1);


                 if(IsPlayerInAnyVehicle(giveplayerid)) { PlayerSpectateVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(giveplayerid)); }


                 else { PlayerSpectatePlayer(playerid, giveplayerid); }


                 Spectate[playerid] = giveplayerid;


                 SafeSetPlayerInterior(playerid, GetPlayerInterior(giveplayerid));


                 SetPlayerVirtualWorld(playerid, GetPlayerVirtualWorld(giveplayerid));


               GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));


               format(string, sizeof(string), \": %s most õt figyeli: %s (%d).\", sendername, giveplayer, giveplayerid);


               SendAdminMessage(COLOR_LIGHTRED,string);


               SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Ezt a játékost figyeled. Hogy bejfejezd, írd: /endspec <ID>\");


                        TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw44);


                TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw45);


                TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw55);


                TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw51[playerid]);


                TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw54[playerid]);


                if(PlayerInfo[playerid][pWatch] == 1)


               {


                  TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw56);


                  TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw57);


                  TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw58);


               }


               new y, m, d;


               new h,mi,s;


               getdate(y,m,d);


               gettime(h,mi,s);


               format(string,sizeof(string), \"(%d/%d/%d)[%d:%d:%d] %s figyeli õt: %s\'s\",d,m,y,h,mi,s,sendername,giveplayer);


               AdminLog(string);


            }


         }


         else


         {


            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"   Nincs ilyen játékos\");


         }


      }


      else


      {


         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"   Nem vagy admin\");


      }


   }


   return 1;


}


if (strcmp(cmd, \"/endspec\", true) == 0) // Moddded By CuervO_NegrO


{


    if(IsPlayerConnected(playerid))


    {


      if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid))


      {


         tmp = strtok(cmdtext, idx);


         if(!strlen(tmp))


         {


            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /endspec [iD/Név]\");


            return 1;


         }


         //giveplayerid = strval(tmp);


            giveplayerid = ReturnUser(tmp);


         if(IsPlayerConnected(giveplayerid))


         {


             if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)


             {


                 TogglePlayerSpectating(playerid, 0);


               GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));


               format(string, sizeof(string), \": %s már nem figyeli õt: %s (%d).\", sendername, giveplayer, giveplayerid);


               SendAdminMessage(COLOR_LIGHTRED,string);


               new y, m, d;


               new h,mi,s;


               getdate(y,m,d);


               gettime(h,mi,s);


               format(string,sizeof(string), \"(%d/%d/%d)[%d:%d:%d] %s õt figyeli: %s\'s\",d,m,y,h,mi,s,sendername,giveplayer);


               AdminLog(string);


            }


         }


         else


         {


            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"   Nincs ilyen játékos\");


         }


      }


      else


      {


         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"   Nem vagy admin\");


      }


   }


   return 1;


}


[/pawn]


ez pedig az amit kiír a játékosra ha specelem:


[pawn]public Spectator()


{


new string[350];


for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)


{


   if(IsPlayerConnected(i))


   {


      if(Spectate
!= 255)

      {


         new targetid = Spectate
;

         if(IsPlayerConnected(targetid))


         {


             if(PlayerInfo
[pAdmin] >= 1)

             {


                 new Float:health,Float:armour,Float:health2;


                new name[MAX_PLAYER_NAME];


                new money = GetPlayerMoney(targetid);


                new carid = GetPlayerVehicleID(targetid);


                new kmh = GetPlayerSpeed(targetid, true);


                new bankmoney = PlayerInfo[targetid][pAccount];


                GetPlayerName(targetid, name, sizeof(name));


                GetPlayerHealth(targetid, health);


                GetPlayerArmour(targetid, armour);


                GetVehicleHealth(carid, health2);


                if(!IsPlayerInAnyVehicle(targetid))


                {


                    format(string, sizeof(string),\"~p~- ~h~%s (ID: %d) ~p~-~n~~n~~n~ ~b~Élet: ~w~%.1f ~g~:-: ~b~Páncél: ~w~%.1f ~n~ ~b~Pénz: ~w~$%d ~g~:-: ~b~Bank: ~w~$%d\",name,targetid,health,armour,money,bankmoney);


                   TextDrawSetString(Textdraw54
,string);

               }


               else


               {


                   format(string, sizeof(string),\"~p~- ~h~%s (ID: %d) ~p~-~n~~n~~n~ ~b~Élet: ~w~%.1f ~g~:-: ~b~Páncél: ~w~%.1f ~n~ ~b~Pénz: ~w~$%d ~g~:-: ~b~Bank: ~w~$%d ~n~~n~~g~---------------------------------------------------~n~~n~ ~b~Jármû ID: ~w~%d ~b~Jármû HP: ~w~%.1f\",name,targetid,health,armour,money,bankmoney,carid,health2,kmh);


                   TextDrawSetString(Textdraw54
,string);

               }


             }


            if(GetPlayerInterior(targetid) > 0)


            {


               SafeSetPlayerInterior(i,GetPlayerInterior(targetid));


            }


            if(GetPlayerVirtualWorld(targetid) > 0)


            {


               SetPlayerVirtualWorld(i,GetPlayerVirtualWorld(targetid));


            }


         }//Targetid connected


      }


   }


}


}


[/pawn]

11
Szkript kérések / A /motor parancs fejlesztése
« Dátum: 2011. Június 22. - 12:47:14 »
Helló!
Az lenne egy kérésem, hogy ami most van nekem motor indítási szkriptem, az amikor nem megy a motor nem engedi, hogy mozgassam a kamerát, és amikor beülök egy kocsiba, motorba, és nincs beindítva a motor, akkor is zúg. A kérésem az lenne, hogy amikor benne ülök és nincs beindítva, akkor is tudjam mozgatni a kamerát, és amikor nincs beindítva ne zúgjon még a motor.
Íme a jelenlegi szkript:
Ez a /motor parancs:
[pawn]   if(!strcmp(cmd, \"/motor\", true) || !strcmp(cmd, \"/motor\", true))
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
      if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
      {
          if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)])
          {
              if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
            {
               return 1;
            }
            if(idcar == 59 || idcar == 60)
            {
               return 1;
            }
            if(idcar >= 135 && idcar <= 154)
            {
                if(HireCar[playerid] != idcar)
                {
                  return 1;
               }
            }
            if(IsAHarvest(idcar))
            {
                return 1;
            }
            if(IsASweeper(idcar))
            {
                return 1;
            }
            if(gEngine[playerid] == 1) { return 1; }
            new playerveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
            PutPlayerInVehicle(playerid, playerveh, 0);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN,\"Beindítod a motort...\");
            SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",2000,0,\"i\",playerid);
            GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Indítás...\",2000,3);
            new y, m, d;
            new h,mi,s;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(string,sizeof(string), \"(%d/%d/%d)[%d:%d:%d] %s [CMD] -> /motor\",d,m,y,h,mi,s,sendername);
            CommandLog(string);
            return 1;
         }
         else if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)])
          {
              if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
            {
               return 1;
            }
            if(pveh == 510 || pveh == 462 || pveh == 481 || pveh == 509)
            {
               return 1;
            }
            if(idcar == 59 || idcar == 60)
            {
               return 1;
            }
            if(idcar >= 135 && idcar <= 154)
            {
                if(HireCar[playerid] != idcar)
                {
                  return 1;
               }
            }
            if(IsAHarvest(idcar))
            {
                return 1;
            }
            if(IsASweeper(idcar))
            {
                return 1;
            }
            engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
            //SafeRemovePlayerFromVehicle(playerid);
                    TogglePlayerControllable(playerid,0);
            format(string, sizeof(string), \"* Valaki leállította a motort.\");
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
                    gEngine[playerid] = 0;
            new y, m, d;
            new h,mi,s;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(string,sizeof(string), \"(%d/%d/%d)[%d:%d:%d] %s [CMD] -> /motor\",d,m,y,h,mi,s,sendername);
            CommandLog(string);
            return 1;
         }
      }
    }
    return 1;
}[/pawn]
Ez pedig ha SHIFT-el indítom a motort:
[pawn]  else if(PRESSED(KEY_JUMP))
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
      if(IsPlayerConnected(playerid))
      {
         if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)])
         {
             new idcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
            
               if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return 1;
            if(pveh == 510 || pveh == 462 || pveh == 481 || pveh == 509) return 1;
            if(IsARentableCar(idcar))
            {
                if(HireCar[playerid] != idcar) return 1;
            }
            if(IsAHarvest(idcar)) return 1;
            if(IsADrugHarvest(idcar)) return 1;
            if(IsASweeper(idcar)) return 1;
            if(CanTurnEngine[playerid] != idcar && CanTurnEngine[playerid] == 9999)
                return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Nem tudod elindítani ezt a motort!\");
            new plname[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid, plname, sizeof(plname));
            format(string, sizeof(string), \"* Valaki elfordítja a kulcsot és megpróbálja beindítani a motort.\");
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
            if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1337 && PlayerInfo[playerid][pAdminDuty] == 1)
            {
                SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",1,0,\"i\",playerid);
            }
            else
            {
               SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
            }
            GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Motor indítása...\",3500,3);
            gEngine[playerid] = 1;
            new y, m, d;
            new h,mi,s;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(string,sizeof(string), \"(%d/%d/%d)[%d:%d:%d] %s [CMD] -> /motor\",d,m,y,h,mi,s,plname);
            CommandLog(string);
            return 1;
         }
      }
   }[/pawn]
Tehát ezt kellene átalakítani. Elõre is köszönöm az ötleteket!!!
Üdv: konorbi.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal