Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Axe9

Oldalak: [1] 2 3
1
Általános / [Szerver Feketelista] Copy Confederacy
« Dátum: 2012. Október 22. - 09:18:50 »
Köszöntök mindenkit ebben a témában.
Nos ezta témát aztért nyitottam mert egy kedves játékos nyitott egy \"saját\" szervert Confederacy\"\" névvel. Ami már a mi bírtokunk alatt ál vagyis az eredeti név kitaláló birtoka alatt.
De még ami megdöbbentõ hogy ezena szerveren a playerek ugyan azt a neveket használlják mint mi a saját szerverünkön lásd:
Engem ugye a játékba: Mark_Igaz nak hívnak nos a copy szerveren is ugyan így hívnak nemtudom lehet hofy kettõ van belõlem. O.o
Van a SzerverTulajdonos, készítõ, Scripter minden egyben. Õ Hector_Elgado kinek a nevér szintúgy lopják mint az enyémet.
Most nem akarok bunkó lenni és bocs a szavakért de hogy lehet valaki ennyire Gerinctelen egy f**eg hogy mindenünket lecopyzza?!..
Ez szégyen. erre nem tudok mást mondani... szégyen mellesleg errõl a szerverrõl van szó amin Afterlife Mód fut Semmi átírással benne.
HostName: [HUN]ConfederacyRPG@ sunwell.hu
Address: 
Players:  0 / 30
Ping:     20
Mode:     AfterLifeRpg
Map:      -=EQ+LP+BS+LB=-
------------------------- - - - - - - Ez a szerver egy nagy 0 Copy **ar Üdv Márk

2
Segítségkérés / Nem indul a szerver.. Miért ?! Sûrgõsen help-
« Dátum: 2012. Október 20. - 20:16:32 »
üdv mindenkinek, egy újabb problémával fordulok hozzátok méghozzá evvel:
Cannot exec \'././samp03svr\': Engedély megtagadva
Mikor el szeretném indítani a szervert ezt írja. és az istenért sem tudok rájönni hogy miért. minden fent van a szerveren semmi nem hiányzik.. Valaki Ötlet ?!

3
Segítségkérés / Szerver Hiba lenne? - Help
« Dátum: 2012. Október 14. - 23:53:16 »
Sziasztok.!
Az a problémám. Hogy Mikor a módomat Felteszem a Hostos Szerómra akkor fut meg minden, csak Nincs benne, nem látszik a mappolás.
De ha házi szerón inditom el a módot akkor Minden 100% os Mappolás minden jó benne. Ez mitõl lehet?! Segítsetek lécives.! Elõre is köszönöm

4
Segítségkérés / Object Betöltõ híba Segítsetek
« Dátum: 2012. Október 14. - 18:57:34 »
Sziasztok. Mikor be akarom konvertálni a Pwn-t az amxbe akkor egy ilyen hibát kapok:
 
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Legend RPG\\scriptfiles\\legendrpgEredet.pwn(31) : error 017: undefined symbol \"GetPointDistanceToPointExMorph\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Abban a sorban ez található:
 
#pragma unused GetPointDistanceToPointExMorph

 
ha ezt a sort kitörlöm sikeresen bekonvertálja, de mikor felmegyeka  szerverre nincs bent mappolás. O.o
De mikor házi szerveren tesztelem akkor meg megy a mappolás, én ezt nem értem mért van így. Valaki esetleg tud segíteni ?. :O

5
Segítségkérés / Kórházba animból
« Dátum: 2012. Október 10. - 13:57:35 »
Üdv mindenkinek.
Azt szeretném megcsinálni hogy mikor karabolóznak vagy ha meglövik egymást és animba esnek akkor bizonyos idõ után ne felépüljenek hanem kórházba kerüljenek és írja hogy \"Kórházba kerültél 1perc múlva felépülsz\" vagy valami hasonlót.
Itt a Pawno:
 
         if(gyogyulas > 1) gyogyulas--;
   else if(gyogyulas == 1)
   {
       SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, \"Mivel letelt a 3 perc és nem érkezett meg a mentõ ezért felépültél!\");
       TogglePlayerControllable(i,1);
       PlayerInfo[mentothiv] = 0;
       gyogyulas = 0;
         PlayerInfo[Animban] = 0;
   }

6
RP/RPG kérések / Parkolás parancs
« Dátum: 2012. Október 10. - 11:50:12 »
Sziasztok.!
Lenne egy kis problémám az egyik parancsal, ez nem más mint a /parkol (Rp szerverre). Az a problémám hogy mikor a játékosok beírják le akarják parkolni a a kocsijukat és ha össze van tõrve akkor megjavítja a /parkol parancs. Ezt nem tudom mért van valaki tudna nekem ebben segíteni?
Itt a pawn:
 
   if(strcmp(cmd, \"/parkol\", true) == 0)
        {
            new Float:x,Float:y,Float:z;
      new Float:a;
      new carid;
      new getcarid;
      if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey]; }
      else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]; }
      else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]; }
      else { return 1; }
      getcarid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
      GetVehiclePos(carid, x, y, z);
      //GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
      GetVehicleZAngle(carid, a);
      if(IsPlayerInVehicle(playerid,carid) && CarInfo[carid][cOwned] == 1)
      {
            if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == 999 && PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == 999 & PlayerInfo[playerid][pPcarkey3])
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs jármûved!\");
            return 1;
         }
         if(getcarid == carid)
         {
            CarInfo[carid][cLocationx] = x;
            CarInfo[carid][cLocationy] = y;
            CarInfo[carid][cLocationz] = z;
            CarInfo[carid][cAngle] = a;
            SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Sikeresen leparkoltad a jármûvedet! Legközelebb is itt fogod megtalálni!\");
            SaveCarCoords();
            OnPlayerUpdate(playerid);
            DestroyVehicle(carid);
            CreateVehicle(CarInfo[carid][cModel],CarInfo[carid][cLocationx],CarInfo[carid][cLocationy],CarInfo[carid][cLocationz]+1.0,CarInfo[carid][cAngle],CarInfo[carid][cColorOne],CarInfo[carid][cColorTwo],60000);
            TogglePlayerControllable(playerid, 1);
            format(string, sizeof(string), \"LTRP:%d\", carid);
              SetVehicleNumberPlate(carid, string);
              AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKerek]);
            ChangeVehiclePaintjob(carid, CarInfo[carid][cPaintjob]-1);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet1]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet2]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet3]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet4]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet5]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet6]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet7]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet8]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet9]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet10]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cNitro]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cHidraulika]);
            format(string, sizeof(string), \"LTRP:%d\", carid);
              SetVehicleNumberPlate(carid, string);
            return 1;
                  }
      }
        }

7
Segítségkérés / Map Construction
« Dátum: 2012. Október 08. - 21:20:22 »
Sziasztok.
Meg szeretném kérdezni tõletek hogy evvel a programmal: SA-MP Map Construction hogyha kitörlök objecteket azt hogy tudom lementeni ?
Segítségeteket elõre is köszönöm.!

8
Ahogy Dexter mondja. :)

9
Segítségkérés / Autó-Rendszáma Heelp
« Dátum: 2012. Október 07. - 12:14:02 »
üdv mindenkinek.
Mivel már 1x nyitottam hasonló témát de rám sem bagóztatok ezért nyitok újjat.
Szóval.
Olyan rendszám rendszert szeretnék ami elmenti a rendszámit mikor rárakják a kocsira.
Pontosabban mikor megvesznek egy autót akkor egydialogba kérje a kocsi Rendszámát és oda betudják írni a rendszámot. És azt mentse is el.
Remélem Tudtok Segíteni.!! Elõre is köszönöm.!

10
RP/RPG kérések / Kocsi indítás másképp segítség kérés
« Dátum: 2012. Október 05. - 21:52:47 »
Sziasztok.
Van egy ilyenem.:
 
public Startup(playerid, vehicleid)
{
    new pveh = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
    new newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER || engineOn[vehicleid])
{
//I do nothing!
}
else if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && !engineOn[vehicleid] && !vehicleEntered[playerid][vehicleid] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && pveh != 510 && pveh != 462 && newcar != 59 && newcar != 60 && !IsAPlane(newcar) && !IsAHarvest(newcar) && !Halaszhajo(newcar) && !IsASweeper(newcar))
{
    if(AdminDuty[playerid] == 0)
    {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHT_BLUE, \"Figyelem! Elõször be kell indítanod a motort a \'SHIFT\' billentyûvel!\");
   TogglePlayerControllable(playerid, false);
   vehicleEntered[playerid][vehicleid] = true;
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Admin szolgálatban tudod vezetni!\");
}
}
else if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && !engineOn[vehicleid] && vehicleEntered[playerid][vehicleid] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && pveh != 510 && pveh != 462 && newcar != 59 && newcar != 60 && !IsAPlane(newcar) && !IsAHarvest(newcar) && !Halaszhajo(newcar) && !IsASweeper(newcar))
{
    if(AdminDuty[playerid] == 0)
    {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHT_BLUE, \"Figyelem! Elõször be kell indítanod a motort a \'SHIFT\' billentyûvel!\");
   TogglePlayerControllable(playerid, false);
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Admin szolgálatban tudod vezetni!\");
}
}
}
public engine2(playerid)
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}
}
stock strvalEx( const string[] ) // fix for strval-bug with > 50 letters.
{
// written by mabako in less than a minute :X
if( strlen( string ) >= 50 ) return 0; // It will just return 0 if the string is too long
return strval(string);
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    new string[256];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
new pveh = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
new newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
if( newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
         TogglePlayerControllable(playerid,1);
         RemovePlayerFromVehicle(playerid);
    }
    if(newkeys == KEY_JUMP)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)])
      {
         if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
         {
            return 1;
         }
         if(IsAnOwnableCar(newcar))
         {
             if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == newcar) { }
            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == newcar) { }
            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == newcar) { }
            else { return 1; }
         }
         if(pveh == 510 || pveh == 462 || pveh == 481 || pveh == 509)
         {
            return 1;
         }
         if(newcar == 59 || newcar == 60)
         {
            return 1;
         }
         if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Ezen az autón kerékbilincs van! Hívj szerelõt és leszedi!\");
              RemovePlayerFromVehicle(playerid);
              TogglePlayerControllable(playerid, 1);
             return 1;
          }
         if(IsAHarvest(newcar))
         {
             return 1;
         }
         if(Halaszhajo(newcar))
         {
             return 1;
         }
         if(IsAPlane(newcar))
         {
            return 1;
         }
         if(IsASweeper(newcar))
         {
            return 1;
         }
         if(gEngine[playerid] == 1) { return 1; }
         PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0);
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         format(string, sizeof(string), \"* %s behelyezi és elfordítja a kocsikulcsot.\", sendername);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         SetPlayerChatBubble(playerid, \"behelyezi és elfordítja a kocsikulcsot.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
         SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~w~~n~~n~~n~~n~Beindul a jármû motorja...\",3500,3);
         gEngine[playerid] = 1;
         return 1;
      }
   }
}
    }
    else if(newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK)
    {
        if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
        {
            if(gEngine[playerid] == 0 && engineOn[newcar] == 0)
            {
      RemovePlayerFromVehicle(playerid);
      TogglePlayerControllable(playerid, 1);
      return 1;
            }
            else if(NoFuel[playerid] == 1)
   {
       TogglePlayerControllable(playerid, 1);
      RemovePlayerFromVehicle(playerid);
      NoFuel[playerid] = 0;
      return 1;
   }
        }
    }
    else if ((newkeys & CCKey) && !(oldkeys & CCKey) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if (GetVehicleSpeed(vid) == 0) return false;
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetVehicleVelocity(vid, x, y, z);
GetVehicleZAngle(vid, PlayerHeadingAngle[playerid]);
DistanceFlat(0, 0, x, y, PlayerCruiseSpeed[playerid]);
    SetTimerEx(\"CruiseControl\", 500, false, \"d\", playerid);
}
else if (PlayerCruiseSpeed[playerid] != 0.00 && (newkeys & KEY_HANDBRAKE))
{
    PlayerCruiseSpeed[playerid] = 0.00;
}
    return 1;
}

 
És én ezt úgy szeretném beállítani hogy ne a \'SHIFT\' gomb lenyomásával indulljon el az autó hanem parancsra. Például /motorindít Hogy lehessen evvel a kölcsön kulcsot is használni.
Válaszokat elõre is köszönöm !

11
Segítségkérés / LT mód error. Help
« Dátum: 2012. Október 05. - 10:24:17 »
Sziasztok.
Az imént be akartam konvertálni az egyik roleplay módot de ezt az üzenetet kaptam.
Valaki tudja mi lehet a gond ?.
Elõre is köszönöm.!
 
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\samp03e_svr_R2_win32\\pawno\\include\\dutils.inc(382) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\samp03e_svr_R2_win32\\pawno\\include\\dutils.inc(383) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\samp03e_svr_R2_win32\\pawno\\include\\JunkBuster.inc(2339) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\samp03e_svr_R2_win32\\pawno\\include\\JunkBuster.inc(2340) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(59) : error 021: symbol already defined: \"FALSE\"
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3368) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3369) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3420) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3421) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3498) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3499) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3559) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3560) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3764) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3765) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3898) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3899) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3980) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3981) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(5708) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(5709) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(5747) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(5748) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(5786) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(5787) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(6743) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(6744) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(6947) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(6948) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(7370) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(7371) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(7443) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(7444) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(8860) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(8861) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(9766) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(9767) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(10729) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(10730) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(10765) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(10766) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(10801) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(10802) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(11632) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(11633) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(12753) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13333) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13362) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13390) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13420) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13448) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13477) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13506) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13535) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13583) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13600) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13627) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13689) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(17345) : error 021: symbol already defined: \"strtok\"
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(17345 -- 17346) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(17344) : error 010: invalid function or declaration
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(17344 -- 17347) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
5 Errors.

12
Segítségkérés / Mozgó Object
« Dátum: 2012. Október 02. - 18:46:37 »
Helló.
Egy olyan problémám lenne hogy írtam egy \"parancsra nyíló kapurendszert\" minden jó benne hibátlanul bekonvertálja.
De mikor felmék a szerverre nem mûködnek a parancsok meg semmi. ( Rp szerverre készült. ( Módba ))
Segítségeteket elõre is köszönöm, ( Van már nem 1 mozgó object a módban)

13
Archívum / Confederacy RPG Jó közösség, jó hangulat ne hagyd ki!
« Dátum: 2012. Október 01. - 15:25:48 »

Üdvözlök Mindenkit Ebben a Topikban.
Be Szeretném nektek mutatni a Confederacy Role Play Módot.
Javítások.!/Újjítások
-Házrendszer Javítva.
-Építészmunka Javítva.
-Új Banda ( Florencia = Kézilabda csapat )
-Szerelõknek Új kapu
-Teljesen új mappolás. {EQ LP BS}
-Kamionos Munka
A Mód 3 Kisvárosban játszódik kezdve Lp-tõl BS-ig. Lentebb részletesebben írok róla.
Munkák
Las Payasadasban Található Pizzás munka és a falun kívül a Cementes munka
Tudnivaló (Pizza): A pizzás munka jelenleg nem mûködõképes ( Dolgozunk rajta )
Tudnivaló(Cementes): A cementes munkáról csak annyit hogy 0 Szinttõl lehet elvállalni CP-kbe kell menni és kapjátok érte a bizonyos XP-t illetve Pénzt.
Las Payasadasban Található Szállító munka
Tudnivaló: Ezt a munkát 6os szinten tudjátok elválallni. Cpkbe kell menni kapjátok érte a pénzt illetve XP-t
Las Payasadasban Házaló Munka
Tudnivaló: Ezt a munkát 21 es szinttõl tudod elvállalni, természetesen ez keres a legjobban. Cp-kbõl cp-kbe és kapod érte a pénzt xp-t
El Quebrados ban található:
Úttisztító munka 0 Szinttõl elválalható Tudnivaló: Cp-bõl Cp-be kell menni és kapod érte a pénz illetve xp-t
Még itt található a
Szabó Munka:
A Szabónak az a feladata hogy a játékosoknak Varrjon egy olyan ruhát (\"Skint\") amilyet a játékos kér
És Végül de nem utolsó sorban itt található még a:
Kéményseprõ munka amit már 3-as Szinten tudsz elválalni.
Tudnivaló: Kéményseprõ feladata mint ahogy a nevében is benne van Kéményt kell seprenije cp-bõl cpbe járva kapod érte az xp-t illetve a pénzt
BaySide-ban Található
Fuvarozó Munka
Tudnivaló: Ezt szintél 6 os szintel el tudjátok vállalni, valamint itt is CPk-be kell menni és kapjátok érte a pénzt
___________________________________________________________________________________________
Ezek a munkák vannak a szerveren
Most jönnek a fönökös munkák.
Fõnökös Munkák:
Rendõrség.
A rendõrség El Quebrados ból Las Payasadas felé tartó úton található bal oldali irányban.
Ha valami problémád van illetve ha fel akarsz jelenteni valakit ott megteheted.
Sheriff.
A Sheriff Iroda El Quebradosban található. A Sheriffhez bármilyen panasszal mehetsz ami a városban történik, ha megvernek lopnak tõled.
S.W.A.T
A Swat tlepülés a rendõrség mellet található. A swatosok gyakorlatozni szoktak bizonyos helyeken ilyenkor jobb nem zavarni õket vagy börtön lesz a vége. A Swatosokat bankrabláshoz szokták riasztani.
Tûzoltóság.
A tûzoltóság BaySide-ban található. A Tûzoltókat bármikor hívhatod ha tûzet látsz vagy ha ütközésnél beszorultál a kocsiba.
Mentõ Szolgálat.
A mentõsök El Quebradosban található. A mentõsök felelnek a te egészségi állapotodért. Ha megvertek bántalmaztak. Rájuk mindig számíthatsz.
Autószerelõ
Az autószerelõk mindig készenállnak a kocsid festésére, javítására És még a Turbózására is.! Bármikor hívhatod õket a /112 es telefonszámon.
-=Polgármester=-
A Polgármesternél tudsz kérni Fizetés emelést illetve õ szabja meg minden munkának a Fizetését.
______________________________________________________________________________________________________
Bandák
Kezdjük a Florencia Bandával.
A ballas banda BaySide-hez van nem messze. Tudni kell róluk hogy könyörtelenek. Velük nem lehet jópofizni mert ledurrantanak. Profi harcosok.
Fojtatjuk az MMA Skinhead Bandával.
Az MMA Skinhead banda szállás nincs olyan közel a városhoz sõt elég kívül van. Az MMA sok elég vérengzõek nem adnak senkinek kegyelmet. Csak gondolnak egyet és az van amit õk akarnak.
És végül van az Aztec Banda
Az aztec banda \"bunkerja\" fentavn a hegyen. Itt ugye kiképzett gyilkosokról van szó. Még csak meg se látod õket már lelõttek... Profik.
Igazából mindent elmondtam a szerverrõl. Remélem nem let túl értelmetlen
 
 

Szerver IP:PORT: 91.82.85.197:7727
Mode: Confederacy-RP
Mapname: >>Tierra Robada<<
 
 
Nem másoltam sehonnan a vázlatot Saját Kézzel írtam.!
 
Üdv Márk

14
Segítségkérés / aHouse ..
« Dátum: 2012. Október 01. - 11:33:44 »
Üdv mindenkinek.!
Nos egy olyan problémám van evvel az aHouse FS el hogy mikor berakom a szerverre és le akarok tenni egy házat akkor csak a szöveget sorolja say be. De inkább mutatom hogy mire gondolok.
\"hib_s_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
(( /ujhaz)) parancs de nem csak ez a parancs hanem a többivel is ugyan ezt csinálja..:/
Valaki tudja mi lehet a gond ?!. Nagyon megköszönném.

15
Segítségkérés / Házrendszer Bug.
« Dátum: 2012. Szeptember 30. - 17:25:52 »
Sziasztok.
Kaptam ismerõsömtõl egy módot.
Enne ka módnak az a baja hogy van egy olyan parancs hogy /épít
Ezzel eddig semmi gond nincs lerakja a házat minden jó.
Csak mikor restartolom a szervert akkor nem maradnak meg a házak. :/
Valakinek ötlet?.
   if(strcmp(cmd, \"/épít\", true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 5 || Admin(playerid, 3))
{
       new ureshaz = UresHazKereses();
       if(ureshaz == -1)
       {
      format(string, sizeof(string), \"Max %d a megengedett ház!\", sizeof(HouseInfo));
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
      return 1;
   }
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /épít [JátékosID/NévRészlet] [interior id (1-4)]\");
      return 1;
   }
   new plo;
   plo = ReturnUser(tmp);
   if(PlayerInfo[plo][pPhousekey] > 255)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Az illetõnek már van háza!\");
      return 1;
   }
   new x_job[128];
   x_job = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(x_job))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /épít [JátékosID/NévRészlet] [interior id (1-4)]\");
      return 1;
   }
   new nev[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
   new nev2[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(plo, nev2, sizeof(nev2));
   if(strcmp(x_job,\"1\",true) == 0)
   {
       if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 100000)
       {
          new Float:X,Float:Y,Float:Z;
         GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
         PlayerInfo[plo][pPhousekey] = ureshaz;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancex] = X;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancey] = Y;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancez] = Z;
         HouseInfo[ureshaz][hExitx] = 271.884979;
         HouseInfo[ureshaz][hExity] = 306.631988;
         HouseInfo[ureshaz][hExitz] = 999.148437;
         HouseInfo[ureshaz][hValue] = 100000;
         HouseInfo[ureshaz][hOwner] = nev2;
         HouseInfo[ureshaz][hInt] = 2;
         HouseInfo[ureshaz][Van] = 1;
         HouseInfo[ureshaz][hOwned] = 1;
         format(string,sizeof(string),\"<< %s új házat épített. A Ház bejárata: %d to %f - %f - %f ára: %d >>\",nev,ureshaz,X,Y,Z,HouseInfo[ureshaz][hValue]);
                  SendTAdminMessage(COLOR_TULAJ,string);
                   PlayerInfo[playerid][Penz] -= 100000;
         SafeGivePlayerMoney(playerid, -100000);
         varoskassza += 100000;
         Savevaroskassza();
         SaveProperty();
         for(new h = 0; h < sizeof(HouseInfo); h++)
         {
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 0)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Ez a ház eladó!\\n Ára %d$\\n (( /házvesz ))\",HouseInfo[h][hValue]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],25,0,1);
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 1)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
                format(stringx, sizeof(stringx), \"A ház tulajdonosa:\\n %s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               haztulaj = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],35,0,1);
               /*format(string1, sizeof(string), \"[OWNED BY]\\n%s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               Create3DTextLabel(string1,0x006400FF,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+1,15,0,1);*/
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs elég pénzed! (100.000$)\");
      }
   }
   if(strcmp(x_job,\"2\",true) == 0)
   {
       if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000)
       {
             new Float:X,Float:Y,Float:Z;
         GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                  PlayerInfo[plo][pPhousekey] = ureshaz;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancex] = X;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancey] = Y;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancez] = Z;
         HouseInfo[ureshaz][hExitx] = 2233.6057;
         HouseInfo[ureshaz][hExity] = -1111.7039;
         HouseInfo[ureshaz][hExitz] = 1050.8828;
         HouseInfo[ureshaz][hValue] = 150000;
         HouseInfo[ureshaz][hOwner] = nev2;
         HouseInfo[ureshaz][hInt] = 5;
         HouseInfo[ureshaz][Van] = 1;
         HouseInfo[ureshaz][hOwned] = 1;
         format(string,sizeof(string),\"<< %s új házat épített. A Ház bejárata: %d to %f - %f - %f ára: %d >>\",nev,ureshaz,X,Y,Z,HouseInfo[ureshaz][hValue]);
                  SendTAdminMessage(COLOR_TULAJ,string);
                   PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000;
         SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000);
         varoskassza += 150000;
         Savevaroskassza();
         SaveProperty();
         for(new h = 0; h < sizeof(HouseInfo); h++)
         {
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 0)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Ez a ház eladó!\\n Ára %d$\\n (( /házvesz ))\",HouseInfo[h][hValue]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],25,0,1);
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 1)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
                format(stringx, sizeof(stringx), \"A ház tulajdonosa:\\n %s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               haztulaj = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],35,0,1);
               /*format(string1, sizeof(string), \"[OWNED BY]\\n%s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               Create3DTextLabel(string1,0x006400FF,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+1,15,0,1);*/
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\");
      }
   }
   if(strcmp(x_job,\"3\",true) == 0)
   {
       if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 200000)
       {
          new Float:X,Float:Y,Float:Z;
         GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                  PlayerInfo[plo][pPhousekey] = ureshaz;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancex] = X;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancey] = Y;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancez] = Z;
         HouseInfo[ureshaz][hExitx] = 2214.8909;
         HouseInfo[ureshaz][hExity] = -1076.0967;
         HouseInfo[ureshaz][hExitz] = 1050.4844;
         HouseInfo[ureshaz][hValue] = 200000;
         HouseInfo[ureshaz][hOwner] = nev2;
         HouseInfo[ureshaz][hInt] = 1;
         HouseInfo[ureshaz][Van] = 1;
         HouseInfo[ureshaz][hOwned] = 1;
         format(string,sizeof(string),\"<< %s új házat épített. A Ház bejárata: %d to %f - %f - %f ára: %d >>\",nev,ureshaz,X,Y,Z,HouseInfo[ureshaz][hValue]);
                  SendTAdminMessage(COLOR_TULAJ,string);
                   PlayerInfo[playerid][Penz] -= 200000;
         SafeGivePlayerMoney(playerid, -200000);
         varoskassza += 200000;
         Savevaroskassza();
         SaveProperty();
         for(new h = 0; h < sizeof(HouseInfo); h++)
         {
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 0)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Ez a ház eladó!\\n Ára %d$\\n (( /házvesz ))\",HouseInfo[h][hValue]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],25,0,1);
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 1)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
                format(stringx, sizeof(stringx), \"A ház tulajdonosa:\\n %s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               haztulaj = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],35,0,1);
               /*format(string1, sizeof(string), \"[OWNED BY]\\n%s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               Create3DTextLabel(string1,0x006400FF,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+1,15,0,1);*/
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs elég pénzed! (200.000$)\");
      }
   }
   if(strcmp(x_job,\"4\",true) == 0)
   {
       if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 250000)
       {
          new Float:X,Float:Y,Float:Z;
         GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                  PlayerInfo[plo][pPhousekey] = ureshaz;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancex] = X;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancey] = Y;
         HouseInfo[ureshaz][hEntrancez] = Z;
         HouseInfo[ureshaz][hExitx] = 2324.419921;
         HouseInfo[ureshaz][hExity] = -1145.568359;
         HouseInfo[ureshaz][hExitz] = 1050.710083;
         HouseInfo[ureshaz][hValue] = 250000;
         HouseInfo[ureshaz][hOwner] = nev2;
         HouseInfo[ureshaz][hInt] = 12;
         HouseInfo[ureshaz][Van] = 1;
         HouseInfo[ureshaz][hOwned] = 1;
         format(string,sizeof(string),\"<< %s új házat épített. A Ház bejárata: %d to %f - %f - %f ára: %d >>\",nev,ureshaz,X,Y,Z,HouseInfo[ureshaz][hValue]);
                  SendTAdminMessage(COLOR_TULAJ,string);
                   PlayerInfo[playerid][Penz] -= 250000;
         SafeGivePlayerMoney(playerid, -250000);
         varoskassza += 250000;
         Savevaroskassza();
         SaveProperty();
         for(new h = 0; h < sizeof(HouseInfo); h++)
         {
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 0)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Ez a ház eladó!\\n Ára %d$\\n (( /házvesz ))\",HouseInfo[h][hValue]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],25,0,1);
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
            if(HouseInfo[h][hOwned] == 1)
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"(( A ház idje: %d ))\",HouseInfo[h][hWorld]);
               hazelado = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+0.5,25,0,1);
                format(stringx, sizeof(stringx), \"A ház tulajdonosa:\\n %s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               haztulaj = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],35,0,1);
               /*format(string1, sizeof(string), \"[OWNED BY]\\n%s\",HouseInfo[h][hOwner]);
               Create3DTextLabel(string1,0x006400FF,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]+1,15,0,1);*/
               AddStaticPickup(1273, 2, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]);
               pickups++;
            }
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs elég pénzed! (250.000$)\");
      }
   }
}
else
{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nem vagy építész!\");
}
    return 1;
}

 
Itt a pwn kódja.

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal