Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Papkodi

Oldalak: [1]
1
Modellezés / Day Vertex & Textúra
« Dátum: 2017. Április 13. - 15:35:26 »
Helló az lenne a problémám, hogy egy eredeti gta modelt kiveszek a gta3.img-ből majd azt berakom 3dsbe és exteriorossá alakítom, azután rárakom a textúrát használaom a \"Day vertexet\" \"332e09e86d6a762b9c406f3b22a12a7a.png\" és beteszem MTAba akkor az így néz ki: \"mta-screen_2017-01-29_00-11-08.md.png\" \"mta-screen_2017-01-29_00-23-45265e4.md.p\" Ha pedig nem használom a akkor pedig ilyen: \"mta-screen_2017-01-28_23-44-13.md.png\"\"mta-screen_2017-01-29_00-26-17.md.png\" és ez miért lehet? Hogy tudom megoldani hogy ne legyen a Day vertexesnél olyan fehér a bele modellezett \"szoba\" textúrája? (nem igazán értek a 3dshez ezért aki segít azt megkérném egy kicsit részletesebben írja le legyen szíves) Előre is köszönöm a válaszokat. 

2
Modellezés / Textúra
« Dátum: 2016. Szeptember 09. - 07:14:05 »
Ha 3ds-ben rá rakok egy texture egy objectre es utanna pedig gtaba akkor miert sotetedik be a textura?

3
Pályakészítő / Map editor lv
« Dátum: 2016. Augusztus 15. - 05:22:27 »
Hali, egy olyan kérdesem lenne felétek, hogy Las Venturast ki lehet e törölni a maprol, mármint van e rá valami script hogy csak Las Venturast törölje ki. Előre is kössz a válaszokat.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal