Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Noname20

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / MYSQL lekérdezéses hud
« Dátum: 2019. Február 17. - 14:04:27 »
Mikor regisztrál a játékos megkapja az értékeket és be is illeszti sikeresen viszont a hud még mindig az alap mtas ertekeken mukodik ezert szeretnem, hogy a mysqlből töltse be azokat mikor belép és elmentse azokat mikor kilép. 
 

addEvent(\"adatokBetoltese\", true);
addEventHandler(\"adatokBetoltese\", resourceRoot,
function(username, health, armor, money, food, drink, player)
   local qh = dbQuery(con, \'SELECT * FROM characters WHERE username=?\', username)
   local user = dbPoll(qh, 500);
   outputChatBox(\"MYSQL name: \" ..(user[1][\"username\"]))
   local ah = dbQuery(con, \'SELECT * FROM characters WHERE health=?, armor=?, money=?, food=?, drink=?\', health, armor, money, food, drink)
   local ertek = dbPoll(ah, 500);
   --outputChatBox(\"Neved: \" ..getPlayerName(client))
   if (user) then
      if (#user > 0) then
         local username = getPlayerName(client)
         outputChatBox(\"MYSQL name: \" ..(user[1][\"username\"]))
         if (user[1][\"username\"] == username) then
            local username = (user[1][\"username\"])
            outputChatBox(\"\" ..ertek[1][\"health\"])
              local health = (tonumber(ertek[1][\"health\"]))
              local armor = (tonumber(ertek[2][\"armor\"]))
              local money = (tonumber(ertek[3][\"money\"]))
              local food = (tonumber(ertek[4][\"food\"]))
              local drink = (tonumber(ertek[5][\"drink\"]))
              outputChatBox(\"Szerver oldalról: \" ..health.. \" \" ..armor.. \" \" ..money..\" \" ..food.. \" \" ..drink)
          end
      end
   end
end
);

 
De valamiért nem akar működni,  azt írja ki hogy a health, armor, money, food, drink= NULL , ha a felhasználóinevet akarom lekérni akkor meg azt írja ki, hogy  
ERROR: Hud/scriptS.lua:7: attepmt to index field \'?\' (a nil value) már több órája küszködök vele de nem tudok rá jönni mi a baja 

2
Segítségkérés / Képernyőre méretezés hiba
« Dátum: 2019. Február 16. - 12:10:53 »

local x, y = guiGetScreenSize()
oX, oY = 1280, 720
        dxDrawRectangle(499/oX*x, 149/oY*y, 300/oX*x, 400/oY*y, tocolor(0, 0, 0, 150))
   dxDrawRectangle(499/oX*x, 149/oY*y, 300/oX*x, 30/oY*y, tocolor(0, 0, 0, 150))
   dxDrawText(headerText, 649/oX*x, 149+15/oY*y, _, _, tocolor(255, 255, 255, 255), scaleWidth*1.5/oX*x, scaleHeight*1.5/oX*x, sajatFont, \"center\", \"center\", false, false, false, true)
        dxDrawRectangle(509/oX*x, 149+80/oY*y, 300-20/oX*x, 400-360/oY*y, tocolor(0, 0, 0, 150))

 
Ezzel a képernyőre méretezéssel mi a baj? A saját képernyőmön tökéletesen működik meg minden, a kisebb/nagyobb felbontásokon pedig a helyén vannak a rectanglek de a szélességük és a magasságuk szétcsúszik illetve a szöveg is elcsúszik a helyéről

3
Segítségkérés / Képernyőre méretezés
« Dátum: 2019. Február 13. - 17:09:07 »

local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
local rectangleWidth, rectangleHeight = 300, 400
local scaleWidth, scaleHeight = screenWidth/1920, screenHeight/1080
local rectangleX, rectangleY = screenWidth/2 - screenWidth/2 - scaleWidth, screenHeight/2 - screenHeight/2 - scaleHeight

 
Mi a baj ezzel a képernyőre méretezéssel? 

4
Segítségkérés / Script nem működik gép újratelepítés után
« Dátum: 2019. Január 27. - 12:01:55 »
Olyan problémám lenne, hogy csináltam egy Dashboardot, Hudot és tökéletesen működtek, viszont újra telepítettem a gépemet, és most elindulnak semmi hiba nélkül se konzolba se debugscriptben de egyszerűen nem működnek, nem jelenik meg a Hud ha elindítom, nem adja se a hud se a dashboard az értéket hogy látszanak mert úgy csináltam meg hogy ha látszik a hud akkor element datában getElementData(localPlayer, \"hud\", true)... hasonlóképp a Dashboard és van egy lekérdezés és az se írja hogy megjelent a hud szóval nem a képernyőre méretezéssel van a gond. És nem értem hogy mi lehet 

5
Segítségkérés / Képernyőre méretezés
« Dátum: 2018. November 01. - 16:22:40 »
Valaki tud esetleg egy normálisan működő, mindenkinek a képernyőjére igazodó képernyőre méretezési módszert? 

6
Segítségkérés / Hud animáció
« Dátum: 2018. Március 27. - 22:26:23 »
Sziasztok! Elkezdtem írni egy hudot, és olyat szeretnék csinálni benne, hogy animálva megy le a hp, armor, kaja, pia, stamina..stb Mert ugye alapból csak így le veszegeti és ennyi semmi animáció, és ez nem néz ki olyan jól mintha meg lenne animálva. De annyira a dxdraw-os animációkban nem vagyok még otthon, valaki esetleg tudna segíteni vele? Előre is köszönöm! 

7
Segítségkérés / dxDrawSpeedo
« Dátum: 2017. Október 16. - 16:58:24 »
Sziasztok! 
 
Nekiálltam egy speedo megírásának, el is jutottam vele egy darabig, lekéri a sebességet, mozog a mutató, de sajnos a mutató nem úgy mozog ahogy a png fájlon a számok vannak. Pl ha alapból dxDrawText el írja a sebességem ami tegyül fel 80 akkor a mutató a 125 km/h ra forog, ezt hogyan tudnám szabályozni, hogy mikor, mennyin legyen? Pl ha 80 an vagyok akkor 80 at is mutasson a mutatóval? 
 
Előre is köszi a segítséget!

8
Segítségkérés / Sortörés dxDrawText ben
« Dátum: 2017. Október 08. - 14:31:06 »
Valaki tudna dobni nekem egy wordbreak useful functiont? Ha lehet, egy olyat amit egyszerű használni! Köszi előre is

9
Segítségkérés / getTickCount()
« Dátum: 2017. Augusztus 18. - 14:35:42 »
Sziasztok! Valaki el tudná magyarázni nekem ezt a getTickCount() működését? Pl egy olyan helyzetben, hogy a játékos csak 5 percenként kérheti le a munkajárművét? Wiki cikket is elolvastam már, de nem értem. Előre is köszi! 

10
Segítségkérés / Funkció 1 elindítja funkció 2-t?
« Dátum: 2017. Augusztus 17. - 11:53:19 »
Van egy funkcióm, tegyük fel egy gom amit dxdraw al csináltam, minden műköik rajta, és van egy másik funkcióm amiben meg van adva pl, hogy csináljon egy markert, akkor azt hogyan tudom elérni, hogy mikor rá kattint a gomra akkor induljon el a funkció?
 
Előre is köszi a válaszokat! 

11
Segítségkérés / getMaxPlayers Kliens oldalon?
« Dátum: 2017. Augusztus 11. - 21:23:31 »
Noos, az lenne a problémám, hogy kliens oldalon valahogy dxDrawText el ki szeretném írni a maximális játékos számot, de ugye ez egy szerver oldali funkció, és sehogysem sikerül megcsinálnom. Próbáltam szerver oldalon létrehozni egy \"lekérős\" cuccot 
 

function maxplayer()
getMaxPlayers()
end
addEvent(\"maxPlayers\", true)
addEventHandler(\"maxPlayers\", root, maxplayer)

 
Ami szép és jó elvileg működik. 
 
Kliens oldali része : 
 

function maxp()
    local maxp = triggerServerEvent(\"maxPlayers\", root)
    outputChatBox(\"maxPlayers: \" ..maxp)
end
addCommandHandler(\"tesztike\", maxp)

 
Itt már valami nemjó, de nem tudok rájönni micsoda. 
 
Error: attempt to concatenate local \'maxp\' (a boolean value) 
 
Segítene valaki? :D Előre is köszi 

12
Segítségkérés / dxCreateFont bug?
« Dátum: 2017. Július 27. - 21:05:16 »
Sziasztok! 
 
Mostanában elkezdegettem a Lua-t egész jól állok vele. Viszont régen mikor csináltam a dxCreateFont ot mindig tökéletesen működött.. Most is ugyan úgy próbálom meghívni a saját fontot dxCreateFont al, ez mind szép és jó, működik, semmi hiba, semmi figyelmeztetés. De ha meghívom dxDrawText nél, a font helyén akkor nem hozza elő a fontot, hanem az alapértelmezett, azthiszem arial fontot rakja be helyére.. Mi lehet a probléma? 
 

local sajatfont = dxCreateFont(\"font.ttf\", 9)
dxDrawText(\"FPS : \", rectangleX+50, rectangleY, _, _, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, \"sajatfont\" )

 
 

13
Segítségkérés / Hud mozgathatóvá tétele & Pénz
« Dátum: 2017. Július 21. - 23:14:25 »
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy egy hudot, ami több dxDrawRectlange ből áll, hogyan lehet úgy mozgathatóvá tenni, hogy az összes csík külön legyen mozgatható (úgy van megoldva a hudom, hogy van egy alsó fekete csík, és azon a dinamikus hp, armor..stb) és ezeket úgy, hogy ha mozgatja az armor, hp..stb csíkot akkor az alatta lévő dx is mozogjon? 
 
Illetve, hogyan lehet megcsinálni, azt hogy, a pénzt úgy jelezze ki, hogy ha + ban van akkor írja ki zöldel, ha pedig - ban akkor írja ki pirossal?
 
Előre is köszi a válaszokat :)

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal