Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - WoG

Oldalak: [1]
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / Unity Station [v1.0] - WoG
« Dátum: 2016. November 29. - 19:32:03 »
\"O4SBHgp.png\"

Unity Station
[v1.0]
\"O4SBHgp.png\"

•Adatok:
- Elkészítési idő: ~25 perc
-Objectek száma: 124
-Kizárólag az alap játék objectjeit tartalmazza
-Készítő: WoG
-Helyszín: Los Santos, Unity Station (1811.8837, -1889.5494, 13.9052)
•Tartalma:
-Egy kávézó kiülős része
-A síneknél padok, növények, kukák
-Kidolgozott parkoló
-Robogó/bicikli bérlő
-Kisebb díszek (Növények, Hot-Dog bódé, USA zászló, stb.)
•Megjegyzés::
-Elsősorban RP/GF szerverekre ajánlom.
-A képeken látható járművek nincsenek benne a letölthető mapban, szimplán dísznek voltak berakva a képek erejéig.
-Ez az első publikált mapom, úgyhogy várom a véleményeket (Mapok közül természetesen nem az első.).  :hmmm:
-Amennyiben fel szeretnéd használni, kérlek tüntessed fel a nevemet! Köszönöm!
\"O4SBHgp.png\"

Spoiler for • Képek •:
\"NUS1.png\"
\"NUS2.png\"
\"NUS3.png\"
\"NUS4.png\"
\"NUS5.png\"
\"NUS6.png\"

Spoiler for • CreateObject lista •:
CreateObject(10183, 1802.83521, -1920.39026, 12.41230,   0.00000, 0.07000, -44.58000);CreateObject(1215, 1741.39587, -1849.75598, 13.10453,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1215, 1744.69165, -1849.74609, 13.10453,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1215, 1743.09106, -1849.76660, 13.10453,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1215, 1699.71497, -1838.53833, 13.10453,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1215, 1699.75940, -1840.53833, 13.10453,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1215, 1699.77710, -1836.59875, 13.10453,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(2754, 1806.28174, -1869.53882, 13.41810,   0.00000, 0.00000, 270.00000);CreateObject(2754, 1803.94629, -1869.53882, 13.41810,   0.00000, 0.00000, 270.00000);CreateObject(2754, 1793.83582, -1869.53882, 13.41810,   0.00000, 0.00000, 270.00000);CreateObject(2754, 1796.14368, -1869.53882, 13.41810,   0.00000, 0.00000, 270.00000);CreateObject(2754, 1796.54321, -1940.96606, 13.39296,   0.00000, 0.00000, 270.00000);CreateObject(4597, 1709.54053, -1952.13660, 12.74140,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(4597, 1725.24805, -1952.13635, 12.73840,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(4597, 1761.08325, -1952.13660, 12.74140,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(4597, 1769.84363, -1952.13635, 12.73840,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(4597, 1769.84363, -1959.66943, 12.73840,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(4597, 1761.08325, -1959.66309, 12.74140,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(4597, 1709.54053, -1959.66309, 12.74140,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(4597, 1725.24805, -1959.66943, 12.73940,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(10183, 1778.29529, -1915.24902, 12.45030,   0.00000, 0.00000, -224.58000);CreateObject(10183, 1778.29651, -1890.07153, 12.46030,   0.00000, 0.00000, -224.58000);CreateObject(10183, 1802.82544, -1940.52734, 12.42230,   0.00000, 0.07000, -44.58000);CreateObject(1256, 1782.06506, -1948.88293, 13.74249,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(1256, 1778.37671, -1948.88293, 13.74250,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(1216, 1766.08643, -1935.91296, 13.25200,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1216, 1768.18616, -1935.91296, 13.25200,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1216, 1767.49048, -1935.91296, 13.25200,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1216, 1766.79236, -1935.91296, 13.25200,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1257, 1813.06897, -1907.92346, 13.85345,   0.00000, 0.00000, 180.00000);CreateObject(1341, 1768.40918, -1888.31177, 13.44576,   0.00000, 0.00000, -108.48000);CreateObject(673, 1767.91345, -1934.15735, 11.44531,   356.85840, 0.00000, 3.14159);CreateObject(1361, 1767.94641, -1934.24548, 12.83714,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1361, 1767.94641, -1908.55359, 12.83710,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(673, 1767.99036, -1908.52844, 11.44531,   356.85840, 0.00000, 3.14159);CreateObject(970, 1752.13489, -1913.95227, 13.09710,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(970, 1752.13489, -1910.14624, 13.09710,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(9345, 1756.82922, -1887.78223, 12.66776,   0.00000, 0.00000, 14.76000);CreateObject(647, 1753.25232, -1885.61499, 13.22454,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(647, 1754.97046, -1888.86694, 12.69804,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(647, 1757.76001, -1885.54822, 12.78373,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(647, 1760.03809, -1887.61902, 13.16657,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(673, 1755.80383, -1887.89514, 11.79640,   356.85840, 0.00000, 3.14159);CreateObject(673, 1761.85242, -1886.34338, 10.79828,   356.85840, 0.00000, 3.14159);CreateObject(647, 1763.00220, -1886.07825, 13.41664,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(625, 1758.55383, -1931.80042, 13.32728,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(642, 1752.73425, -1925.28772, 13.87816,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(643, 1757.27368, -1927.77551, 13.03730,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(643, 1752.76147, -1925.23901, 13.03730,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(643, 1757.38342, -1920.05505, 13.03730,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(643, 1752.74841, -1916.23645, 13.03730,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(642, 1757.25378, -1927.82983, 13.87816,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(642, 1757.36511, -1920.10657, 13.87816,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(642, 1752.72400, -1916.28821, 13.87816,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1418, 1759.49109, -1921.24536, 13.13823,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(1418, 1759.49182, -1917.74536, 13.13820,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(1418, 1759.49182, -1929.08582, 13.13820,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(1418, 1759.49182, -1925.62085, 13.13820,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(1280, 1767.75037, -1911.87451, 12.94754,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1280, 1767.75037, -1915.58569, 12.94750,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1280, 1767.75037, -1919.15698, 12.94750,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1280, 1767.75037, -1931.28394, 12.94750,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1280, 1767.75037, -1927.60254, 12.94750,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1280, 1767.75037, -1923.87671, 12.94750,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(625, 1768.91748, -1921.52686, 13.32728,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(625, 1781.98779, -1949.10046, 13.32728,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1256, 1772.73425, -1948.88293, 13.74250,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(625, 1772.66870, -1949.10046, 13.32730,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1256, 1769.07996, -1948.88293, 13.74250,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(1256, 1763.53931, -1948.88293, 13.74250,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(1418, 1778.63928, -1948.42871, 13.39782,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1418, 1781.76282, -1948.38867, 13.39780,   0.00000, 0.00000, 180.00000);CreateObject(1418, 1772.44873, -1948.38867, 13.39780,   0.00000, 0.00000, 180.00000);CreateObject(1418, 1769.34326, -1948.42871, 13.39780,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(625, 1763.47449, -1949.10046, 13.32730,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1256, 1759.87610, -1948.88293, 13.74250,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(1418, 1763.25073, -1948.38867, 13.39780,   0.00000, 0.00000, 180.00000);CreateObject(1418, 1760.15393, -1948.42871, 13.39780,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1256, 1738.56641, -1948.88293, 13.74250,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(625, 1742.19153, -1949.10046, 13.32730,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1256, 1742.26819, -1948.88293, 13.74250,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(1256, 1733.24463, -1948.88293, 13.74250,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(625, 1733.13293, -1949.10046, 13.32730,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1256, 1729.53369, -1948.88293, 13.74250,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(1256, 1709.91748, -1948.88293, 13.74250,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(625, 1709.79980, -1949.10046, 13.32730,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1256, 1706.15234, -1948.88293, 13.74250,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(1256, 1700.24121, -1948.88293, 13.74250,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(625, 1700.16321, -1949.10046, 13.32730,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1256, 1696.58557, -1948.88293, 13.74250,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(1418, 1741.97620, -1948.38867, 13.39780,   0.00000, 0.00000, 180.00000);CreateObject(1418, 1732.95300, -1948.38867, 13.39780,   0.00000, 0.00000, 180.00000);CreateObject(1418, 1709.61499, -1948.38867, 13.39780,   0.00000, 0.00000, 180.00000);CreateObject(1418, 1699.96497, -1948.38867, 13.39780,   0.00000, 0.00000, 180.00000);CreateObject(1418, 1738.84534, -1948.42871, 13.39780,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1418, 1729.80518, -1948.42871, 13.39780,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1418, 1706.42322, -1948.42871, 13.39780,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1418, 1696.85901, -1948.42871, 13.39780,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(7091, 1743.00708, -1935.51465, 26.80188,   0.00000, 0.00000, 270.00000);CreateObject(2674, 1781.01501, -1950.81995, 13.13639,   0.00000, 0.00000, -46.85999);CreateObject(2674, 1775.29968, -1949.26123, 13.13639,   0.00000, 0.00000, 54.90000);CreateObject(2674, 1769.06177, -1950.34656, 13.13639,   0.00000, 0.00000, 33.42000);CreateObject(2674, 1759.92664, -1950.40100, 13.13639,   0.00000, 0.00000, -76.20000);CreateObject(2674, 1742.43213, -1950.72021, 13.13639,   0.00000, 0.00000, 75.12000);CreateObject(2674, 1735.54004, -1949.46533, 13.13639,   0.00000, 0.00000, -2.34000);CreateObject(2674, 1726.41711, -1949.26648, 13.13639,   0.00000, 0.00000, 47.52000);CreateObject(2674, 1710.61060, -1950.17139, 13.13639,   0.00000, 0.00000, -69.29999);CreateObject(2674, 1704.42139, -1949.78662, 13.13639,   0.00000, 0.00000, 115.80001);CreateObject(2674, 1693.72375, -1950.79407, 13.13639,   0.00000, 0.00000, -31.08000);CreateObject(2674, 1763.51208, -1950.19568, 13.13639,   0.00000, 0.00000, -46.85999);CreateObject(2674, 1731.96802, -1950.58313, 13.13639,   0.00000, 0.00000, 161.09999);CreateObject(2674, 1699.88989, -1950.70117, 13.13639,   0.00000, 0.00000, 80.64000);CreateObject(1211, 1781.74976, -1941.21948, 12.89353,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1359, 1735.94641, -1948.45667, 13.75974,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1359, 1766.31238, -1948.63879, 13.75974,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1359, 1703.22009, -1948.56665, 13.75974,   0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(970, 1809.51880, -1871.78687, 12.10550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(970, 1806.67126, -1871.78687, 12.10550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(970, 1803.59473, -1871.78687, 12.10550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(970, 1800.42249, -1871.78687, 12.10550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(970, 1799.45667, -1871.78687, 12.10550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(970, 1796.51575, -1871.78687, 12.10550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(970, 1793.47241, -1871.78687, 12.10550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(970, 1790.69897, -1871.78687, 12.10550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);

 

2
Archívum / • Los Santos RolePlay • A magyar közösségért! •
« Dátum: 2016. Augusztus 13. - 21:36:42 »
Leírás eltávolításra került!

3

\"878179139seelogo_www.kepfeltoltes.hu_.png\"



SeeRPG. Talán mindenki, aki valaha játszott SAMP -al tudja, hogy mi is az a SeeRPG. Egy folyamatosan fejlődő közösség. Habár a szerver 7 éves története során a vezetőség sokszor alakult át gyökeresen, a szerver szintén többször zárt be, de többször is éledt újjá. A szerver a mostani újjá indítás után elkezdett folyamatosan az igazi RP felé mozogni, és kellő játékos számmal, folyamatosan tudunk fejlődni, viszont ehhez Ti is kelletek! A vezetőség a szervert folyamatosan fejleszti, a Ti ötleteitekkel! A szerveren rengeteg forradalmi dolog került be, melyről hosszú leírások vannak.
Spoiler for INVENTORY ÉS STORAGE RENDSZER:


Üdvözlök minden kedves Olvasót!
Ebben a témában az inventory rendszerről és az ahhoz tartozó parancsokról, interakciókról lesz szó.
 
Inventory megnyítása: Az inventoryt először is az Y gomb vagy a(z) /zseb parancs beírásával hozhatjuk elő.
Értelemszerűen miközbe le vagyunk sérülve, bilincselve az inventoryt nem használhatjuk.
\"e98da943c3.png\"
 
Tárgy(ak) átadása.eldobása,felvétele:
Tárgy átadása:
Tárgyainkat úgy tudjuk átadni a másiknak, hogy megnyitjuk az inventoryt,megkeressük az átadandó tárgyat majd kiválasztjuk a Tárgy átadása sort. Ekkor előjön egy dialog, ahol meg kell adnunk hogy hány darabot szeretnénk átadni a tárgyból. Itt csak érvényes értéket fogad el a rendszer. Miután ezt megtettük, jobb gombbal ki kell választanunk a játékost. Ha nem jön elő a megerősítő ablak, akkor érdemes egy lépést tenned a karaktereddel a szinkronizáció miatt.
Tárgy eldobása:
Tárgyat eldobni kétféle módon lehetséges. Az egyik mód, mikor a kiválasztott tárgyból eldobod az összeset. Értelemszerűen a másik pedig hogy megadott darabszámú tárgyat dobsz el. (Mj.: Ez nem minden itemtípusnál működik. (Pl. golyóálló mellénynél))
\"088d004ee8.png\"
Tárgy felvétele:
A földön lévő itemeket a C gomb (guggolás) lenyomásával vehetjük fel.
\"1e0a49036c.png\"
Tárgyak berakása tárolókba:
A szerveren különféle tárolók elérhetőek, amiket ti is tudtok lerakni. Ezekbe lehet lehet ki-bepakolni tárgyakat egy meghatározott darabszámig. Ezeket a tárolókat úgy ismeritek fel, hogyha a közelébe értek egy piros kör jelenik meg előttük.
\"b5e93e1c0d.png\"
\"1d9c1afd4c.png\"
\"a76f62d3de.png\"
\"ed57ad6acd.png\"
\"be9032b929.png\"
\"6075185514.png\"
\"b82f6cd789.png\"
Tárgyak használata:
Még itt az elején leírom, hogy nem tudod az összes tárgyat felhasználni! Ennek az az oka, hogy a tárgyak nagy része munkához, vagy craftoláshoz szükséges. (Lásd: 4x-es nagyítású távcső + Rifle = Sniper, Szemét -> Kukás munka) Ezen felül a tárgyak többféle kategóriába vannak sorolva: Ételek, italok, orvosságok/elsősegély csomagok, lőszerek, fegyverek, tárgykészítési összetevők, stb. Értelemszerűen ezeket rendeltetésszerűen tudod használni, így míg a pizza az éhségedet fogja csökkenteni addig az orvosság az életerődet állítja helyre. Fontos megjegyezni, hogy a szerveren külön lőszer-fegyver lesz, viszont ez nem azt jelenti, hogy minden fegyverhez külön lőszertípus tartozik. Hogy egy példát is megemlítsek,egy M4A1 használatához szükséges egy M4A1 nehézfegyver, és minimum 1 darab, 5.56x45mm-es lőszer.
\"ed8aad4d93.png\"
Súly: Mindegyik tárgynak megvan a maga súlya. Igaz, van amelyik szinte egyenlő a nullával, de ezek az olyan személyes tárgyak közé fognak tartozni, mint a kulcsok, személyi igazolvány, jogosítvány, stb. Viszont ez nem azt jelenti, hogy lehet nálad 500db kulcs, mivel a nálad lévő tárgyak száma is korlátozva van.
Tárgyak gyakorisága: A tárgykészítési összetevőknek, vagy a már elkészített tárgyaknak van előre meghatározott gyakorisága.
\"e914651cbc.png\"
\"a48a88c5e1.png\"
\"e7fd23f5f4.png\"
\"5ed448469d.png\"
(!)Tárgyak elvétele: Vannak bizonyos védett tárgyak, amihez másik fél nem férhet hozzá (Nem is eldobhatók,átadhatók,elrakhatók). Ezek a tárgyak a személyi igazolvány,lakcímkártya,jogosítvány,bankkártya,kulcsok. Az összes többi tárgyat elvehetik tőled! Így ha rendvédelmis vagy, és lesérültél, elvehetik tőled a bilincsed, fegyvereid!
\"9461a7bb0a.png\"
 
(leírás: Rasheed)
 
 
Spoiler for ANIM- ÉS SÉRÜLÉSRENDSZER:


Üdvözlök minden kedves Olvasót!
Ebben a témában a sérülés rendszerről ejtek pár szót.
 

 
 
Először is nemtudom kinek tűnt fel a videóból, de a kliens oldali halál teljesen mellőzve lett. Ez magyarul annyit jelent, hogy nem a megszokott módon fog meghalni a karaktered (Pl. Magasról leesel -> csonttörés hang -> halál) hanem ott maradsz ahol meghaltál, addig amíg be nem tudod írni a(z) /acceptdeath parancsot, ami segítségével respawnolódhatsz.
\"9b7654ca64.png\"
\"486f91984e.png\"
Meghalni értelemszerűen akkor tudsz, ha az életerőd eléri a 0.0000 pontot. Mindaddig amíg ezt nem éred el, a karaktered életben marad és próbálhatsz megküzdeni azért, hogy életben maradj. Ekkor még segíthetnek rajtad, de ugyanakkor el is vehetik a nálad lévő tárgyakat. (Ugyanez érvényes akkor is, ha meghaltál.)
\"415ff0738e.png\"
A félreértések elkerülése végett a láb, fejlövés ki lett véve. Igény esetén később bevezetésre kerülhet egy olyan rendszer, amivel a sebzéseket lehet növelni, esetleg különböző lőszertípusok figyelembevételével is.
Update:
Mostantól érvényben van a vérzés rendszer, ami egy megadott sebzésértéknél lép érvényben. Ezt követően a karakterünk életereje folyamatosan csökken.
Ezt a rendszer jelzi is felénk, az alábbi üzenettel;
\"f9cbad7022.png\"
illetve a karakterünk vér\"tócsákat\" hagy maga után...
\"44c2cceee0.png\"
A vérzést elsősegély típusú tárgyakkal tudod elállítani. Ezek közé tartozik a kötszer, kis elsősegély csomag és elsősegély láda. Erre csak addig van lehetőséged, amíg nem estél össze, onnantól már csak más segíthet rajtad.
Fegyverskill változtatások:
Amennyiben az életerőd kritikus szinten van, a fegyverkezelési képességed nehezedik. Ha az életerő pontjaid 15-25 között van, már nem tudsz mozogni lövés közben,ha ez alá csökken már célzás közben se fogsz tudni.
Update:
Testrészeknél különböző sebzés szorzók lépnek érvénybe:
Fejlövés: Elszenvedett sérülés * 1.40
Test, ágyék: Elszenvedett sérülés * 1.20
Kéz, láb: Elszenvedett sérülés * 1.10
Golyóállómellény használata esetén ezek a sebzések eszerint csökkennek:
- Fejlövés esetén a sebzés 0.75%-al csökken ha SWAT tag a sebzett fél. (Pl: 50 => ~37)
- Mellkas, ágyék lövésnél a sebzés 0.65%-al csökken.
Késsel vagy karddal való sebzésnél a sérült azonnal vérezni kezd.
(leírás: Rasheed)
Spoiler for FAVÁGÁS RENDSZER:


Üdvözlök minden kedves Olvasót!
Ebben a témában a favágás rendszerről ejtek pár szót.
 
A favágás nincs munkáhöz kötve, bárki vághat fát aki rendelkezik láncfűrésszel. Láncfűrészt jelenleg a boltokban lehet vásárolni, illetve a farmernél az erdő mellett. A favágás megkezdéséhez nincs más dolgunk, mint keresni egy \'Élő\' státusszal rendelkező fát, amit a képen is láthattok.
\"1.png\"
Ezután elő kell vennünk a láncfűrészt, és el is kezdhetjük a fa kivágását. Ehhez nem kell mást tennünk, mint a \'lövés\' gombot lenyomva tartani, és folyamatosan a fa közelében maradni. Amint a fa életereje eléri a felét, a fa kidől.
\"2.png\"
Ezután a fát fel kell darabolnunk ahhoz, hogy megkapjuk a fadarabokat. Vágjuk a fát addig, amíg a fa el nem éri a 0, azaz a feldarabolt állapotát.
\"3.png\"
Ekkor megkapjuk a fákat, minimum 3, maximum 10 darabot. Ha nem tudjuk elrakni a zsebünkbe, akkor a földre rakja a rendszer.
Egyéb megjegyzés:
- A láncfűrész sebzése nullázva lett, de ettől függetlenül ha bárki szórakozik vele komoly büntetésben részesül.
- A feldarabolt fák fél óra múlva állnak alaphelyzetbe (Újra kivágható lesz)
Item adatok:
- Alkalmas: Pénzszerzésre (Farmernél el lehet adni 2$ / fa áron) illetve tárgykészítési összetevő.
- Súlya: 2kg
(leírás: Rasheed)
Spoiler for BÁNYÁSZÁS RENDSZER:


Üdvözlök minden kedves Olvasót!
Ebben a témában a bányászás rendszerről ejtek pár szót.
 
A bányászás nincs munkáhöz kötve, bárki bányászhat aki rendelkezik csákánnyal. Csákányt jelenleg a boltokban lehet vásárolni. Jelenleg egy darab csákány ára $75.
\"Nevtelen-1.png\"
A bányászás megkezdéséhez nincs más dolgunk, mint elmenni a bányába. A bányát Las Venturas mellett találjátok, de a GPS listáján is szerepel.
\"21f472.png\"
Menjünk le a bánya legalsó részére, és keressük meg a bánya bejáratát.
\"3c1da2.png\"
Ezután amíg csak tudunk lefelé kell mennünk, amíg meg nem találjuk az alsó bánya bejáratát.
\"4b4929.png\"
Innentől kereshetjük a vas és kén lelőhelyeit, amelyet egy felirat is jelez.
\"692a8c.png\"\"5dde84.png\"
Amint megtaláltuk a megfelelő helyet, a /bányász parancs beírásával megkezdhetjük a bányászást. A bányászás ugyanakkor sikertelen is lehet, így érdemes többször próbálkozni. Fontos megjegyeznem, hogy ezek a tárgyak viszonylag nehezek, ezért nem tudunk sokat magunknál tartani belőle, így érdemes ha ismerőssel megyünk le a bányába, vagy viszünk magunkkal járművet, amibe később tudunk pakolni.
Ha sikeres volt a bányászás, a következő üzenet fogad minket:
\"7.png\"
Ekkor megkapjuk a bányászott alapanyagot, amit azonnal fel is használhatunk a craftoláshoz.
Jó munkát kívánok mindenkinek!
(leírás: Rasheed)
Spoiler for UCP (User Control Panel):


Üdvözlök minden kedves Olvasót!
Ebben a témában az UCP-ről ejtek pár szót.
A szerveren való játszáshoz ez a legfontosabb elem, hiszen e rendszer segítségével vagytok képesek játszani. Az első dolgotok felmenni a szerver fórum oldalára (Kattints IDE). Ide nem kötelező regisztrálni a játékhoz, viszont ajánlott, hiszen itt jelentkezhettek frakciókba (legális), itt értesülhettek a fejlesztésekről, és minden dolgot itt végezhettek el, ami a szerveren nem megvalósítható. Első dolgotok tehát fellépni a fórumra, és rákattintani a fent látható \"Kezelőfelület\" gombra.
\"11b233.png\"
Ezt követően rákattintotok a szintén fent lévő regisztráció gombra, és megadjátok a szükséges adatokat. FIGYELEM! A kezelőfelületre (UCP-re) való regisztráláshoz NEM a karaktered/karaktereid nevét kell megadnod, hanem azt a nevet, amellyel később a szerveren bejelentkezel. Miután megadtátok az adatokat, bejelölitek a \"Nem vagyok robot\" négyzetet, és rámentek a \"Regisztrációs kérelem elküldése\" gombra. Ezt követően meg kell várni azt, hogy egy adminisztrátor elfogadja a regisztrációs kérelmünket. Fontos, hogy fórumon chatboxban, privát üzenetben ne zaklassátok azzal az adminisztrátorokat, hogy fogadják el, egyszer sorra fogtok kerülni.
\"28f4e4.png\"
Hogyha elfogadták, akkor a kezelőfelületen jobb oldalt be tudtok jelentkezni a regisztrációnál megadott adatokkal. Ekkor fent kattintsatok a \"Karakter\" menüpontra, és az ott megjelenő felületen kattintsatok a \"Karakter létrehozása\" gombra egy karakter létrehozására. Összesen 2 karaktered lehet (a \"Karakter társítás\" gomb arra van, hogy az UCP berakása előtt regisztrált karaktereket fűzhessük hozzá a felhasználónkhoz.)
\"3c0cec.png\"
Ekkor már a végső fázis jön a karakterek létrehozásánál. Behozza nekünk a karakterek regisztrálásához kitöltendő adatlapot, ahol meg kell adnunk a karakterünk nevét, származását, életkorát, nemét, és egy újonnan bekerült fontos dolgot: a karakterünk történetét. Itt ajánlott nem egy \"Apja-anyja meghalt, rambó nevelte, terminátor volt az apja, és Chuck Norris a fia\" karaktertörténetet megadni, mert el lesz utasítva. Reális történeteket kell megadni, hiszen ez a történet szerint kell alakítanunk később a karakterünket. Ha megadtuk az adatokat, kattintsunk a \"Regisztrációs kérelem elküldése\" opcióra. Ezt követően megint meg kell várnunk, hogy egy admin elfogadja a karakterünket.
\"45cc3d.png\"
Amint elfogadta, rengeteg opció oldódik fel a kezelőfelületen. Viszont ahhoz, hogy tudjuk kezelni a karakterünket, ki kell választanunk azt a kezelőfelületen jobb oldalt. Ezt követően meg tudjuk nézni a frakciónk tagjait, rangukat, leaderek ki tudják őket rúgni, a karakterünk adatait megnézhetjük, játékosokra kereshetünk rá, megnézhetünk néhány \"Top listás\" embert is (pl. legszegényebb, leggazdagabb emberek), és akár pénzt is utalhatunk a bankszámlánkról innét.
\"5ab2ac.png\"
És végül az utolsó lépés, amit sokan el szoktak hibázni. Fellépünk a szerverre, és a következő bejelentkező-felület fogad. Ide megadjuk a KEZELŐFELÜLET (UCP) NEVÜNKET ÉS JELSZAVUNKAT! NEM a karakterünk nevét! Ezt követően rámegyunk a \"Belépés\" gombra, kiválasztjuk a karakterünket (rákattintassz), és neki is állhatunk játszani. Az már rajtad múlik, hogy egy terrorista leszel, vagy egy azokkal végző SWAT osztag tagja.
\"672fa9.png\"
\"757cc8.png\"
Jó játékot!
(leírás: WoG)
 

A szervert az inventory rendszer segítségével egy erős AntiCheat-rendszer védi
(hiszen ha nem inventoryból veszel elő fegyvert, már érzékeli is, stb.)
 

A szerver vezetősége:
- Rasheed, tulajdonos és fejlesztő
- Lin Chang, AC
- Amy Blouse, szuperadmin
- Saul Niguez, főadmin
- Victor Kennedy, A6
- Antonius Elemerus, A3
- Aaron Dixon, A1
- Brad Winton, A1
- Denn Zakuro, A1
- Max Jacob, A1
- Shaddy M Sopienti, A1
- Steve Long, A1
 
 


Szerver IP címe: ip.seerpg.eu:7777
\"430x73_FFFFFF_FF9900_000000_000000.png\"
Idővel folytatom még, de ha lenyitjátok a spoilert, szerintem van bőven elég hosszú. De még tervezek ide írni dolgokat.

4
Off Telep / DYOM - Design Your Own Mission
« Dátum: 2016. Május 21. - 15:37:34 »
Na sziasztok!
Elhoztam nektek egy remek dolgot, méghozzá a DYOM-ot, ami egy letölthető \"mód\" (mivel nem egy külön program).

A módhoz szükséges CLEO 3 vagy 4. A mód lényege az, hogy saját küldetéseket csinálhatsz! Ha letöltötted a CLEO módokat, és telepítetted a DYOM-ot is, nyissad meg az alap GTA:SA-t, és a \"New Game\"-nél kettő opció lesz: \"Standard Game\", és \"Design Your Own Mission\". Itt az alsóra mész. Alapjáraton bedob a pályakészítő módba, és kezdheted is, a kezdést a tutorial videók fogják segíteni. A küldetéskészítő főmenüt a \"Y\" billentyűvel nyithatod meg. Jó szórakozást!



A program weboldala:
KATT
Telepítési tutorial:
 

Néhány küldetéskészítő-tutorial videó hozzá:
 
(színes írás tutorial)
 
(teljes tutorial)
 
(drive-by tutorial)
Bárki, aki csinál egy küldetést, töltse fel a DYOM oldalára, és tegyen ide egy linket (hozzászólásban, a DYOM oldalára átirányító linket, ahova feltöltötted), és kirakom. Csináljatok minél jobb pályákat! A pályáitokhoz képeket sem árt csinálni. Csak magyar nyelvű pályákat rakok ki.
1. Pálya neve: DeathZone 1: Escape Készítő: WoG Letöltési link: KATT
2. Pálya neve: - Készítő: - Letöltési link: -
3. Pálya neve: - Készítő: - Letöltési link: -
4. Pálya neve: - Készítő: - Letöltési link: -
5. Pálya neve: - Készítő: - Letöltési link: -

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal