Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - RIP

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / SetObjectMaterialText kérdés
« Dátum: 2016. December 17. - 19:24:03 »
Sziasztok, egy olyan problémába ütköztem, hogy átszeretnék vinni pl egy felíratott egy másik VW be és a VW állításnál eltűnik a felírat és csak a sima object jelenik meg. Van esetleg erre valami megoldás.
 
 

new pelda = CreateObject(19325, 1502.45483, -1569.99304, 23.59640,   0.00000, 0.00000, 89.46000);
SetObjectMaterialText(pelda, \"Pelda\", 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, \"Arial\", 120, 0, 0xFF00FF00, 0xFF555555, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);

 

Ilyent szeretnék átvinni másik vw-be.
Előre is köszönöm a válaszokat.

2
Segítségkérés / Traffipax script hiba
« Dátum: 2016. Június 16. - 12:41:06 »
Sziasztok, gyakorlás kép próbálkoztam, egy traffipax scriptel, viszont egy olyan problémába ütköztem, hogy ha átmegy a CP-n gyorsabban mint a megengedett akkor ki floodolja, azt a szöveget amit én megadtam és a pénzt is többször vonja le, viszont én azt szeretném, hogyha átmegy akkor csak 1x írja ki a szöveget és 1x vonja le a pénzt.
Mi lehet benne a hiba:
 

        new bSebesseg = 120;
        new pNev[24];
new string[128];
GetPlayerName(playerid, pNev, sizeof(pNev));
new Float:TraffipaxPos[][3] =
{
{2312.6272,-2252.1567,13.5469}
};
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 13.0, PosExt(TraffipaxPos[PlayerInfo[playerid][pTraffipaxc]])))
{
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
   if(bSebesseg < GetPlayerSpeed(playerid, 0))
   {
      format(string, sizeof(string), \"{1E90FF}Teszt Szerver: {FFFFFF}%s-t lekapta a traffipax mivel túl gyorsan ment, büntetése $100\", pNev);
      SendClientMessageToAll(-1, string);
      GivePlayerMoney(playerid, -100);
   }
}
}
return 1;

 
Előre is köszönöm a válaszokat.

3
Segítségkérés / Objec törlési fail
« Dátum: 2016. Március 28. - 01:06:33 »
Sziasztok, csináltam gyakorlás kép egy olyan scriptet, ami lerak egy karácsonyfát (sok értelme nincs de legalább ezt is kipróbáltam :DD)
Viszont ha már lerakjuk akkor jó lenne törölni is és itt jön a probléma. Lekérem, hogy létezik e az object majd utána törlöm de törlés helyett ott marad, a SendClientMessage szöveg lefut meg minden de a fát nem törli.
 

CMD:fa(playerid, params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
new fa = CreateObject(19076, x, y+1, z-1, 0, 0, 0);
if(!IsPlayerAdmin(playerid))
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{1E90FF}Teszt Szerver: {FFFFFF}Nem használhatod ezt a parancsot!\");
    if(isnull(params))
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{1E90FF}Teszt Szerver: {FFFFFF}Használat: /fa [lerak, töröl]\");
    if(!strcmp(params, \"lerak\", true))
    {
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
fa = CreateObject(19076, x, y+1, z-1, 0, 0, 0);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, \"{1E90FF}Teszt Szerver: {FFFFFF}Sikeresen leraktad a karácsonyfát!\");
}
else if(!strcmp(params, \"töröl\", true))
{
    if(IsValidObject(fa)) DestroyObject(fa);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{1E90FF}Teszt Szerver: {FFFFFF}Sikeresen törölted a karácsonyfá(ka)t!\");
}
return 1;
}

 
Köszönöm előre is a válaszokat :)

4
Segítségkérés / SetObjectMaterialText-es kérdés
« Dátum: 2016. Március 26. - 15:05:54 »
Sziasztok, egy kisebb kérdésem lenne, SetObjectMaterialText -ban/ben megoldható, hogy a háttérszín átlátszó legyen? Ha igen, hogy?
Én próbálgattam már, de nem nagyon jött össze. :/
Előre is köszi a válaszokat.

5
Segítségkérés / TextDraw-al kapcsolatos kérdés (már megint)
« Dátum: 2016. Március 18. - 17:07:48 »
Sziasztok, ismét egy kis TextDrawos helpet kérnék tőletek.
Hogyan lehetne azt megoldani, hogy egy TextDrawba ügye csinálok egy skint ott be állítok egy random skint majd később kérje le azt a skint ami rajta van, és azt tegye be a random beírt skin ID helyett.
 

        Skin = TextDrawCreate(320.000000, 240.000000, \"Skin\");
        TextDrawAlignment(Skin, 2);
TextDrawFont(Skin, 5);
TextDrawLetterSize(Skin, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Skin, -1);
TextDrawBackgroundColor(Skin, 0x00000000);
TextDrawTextSize(Skin, 160.000000, 155.000000);
TextDrawSetPreviewModel(Skin, 1);

 
Ezt csak úgy gyorsan megírtam hogy tudjátok mire gondoltam :)
Gondolom megoldható a dolog, csak nem értem, hogy hogyan, ha esetleg kicsit rosszul fogalmaztam azért bocs ha nem értitek leírom még egyszer talán kicsit érthetőbben :D. A válaszokat előre is köszönöm. :)

6
Segítségkérés / Dialog és TextDraw probléma
« Dátum: 2016. Március 10. - 21:59:01 »
Sziasztok, egy inputos dialogot készítettem, amiben ha beírják a számot akkor egy TD-re kiírja és itt jön az én problémám. Ha beírja a számot a dialogba és üt egy entert vagy rámegy a megfelelő gombra egyszerűen 1 db 0 ír ki.
SendClientMessageban is próbáltam letesztelni és ott is ez a probléma. Valaki esetleg tudna benne segíteni? :)
 

if(dialogid == tarcsazo)
{
    if(response)
{
    new tarcsazostring[128];
    new tarstring;
    format(tarcsazostring, sizeof(tarcsazostring), \"%d\", tarstring);
    TextDrawSetString(szampanel, tarcsazostring);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, szampanel);
}
else if(!response)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, callikon);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, smsikon);
            TextDrawShowForPlayer(playerid, gpsikon);
            TextDrawShowForPlayer(playerid, telefonkonyvikon);
            TextDrawShowForPlayer(playerid, Time);
            TextDrawShowForPlayer(playerid, Date);
            
            TextDrawHideForPlayer(playerid, szampanel);
}
}
return true;

7
Segítségkérés / TextDraw-al kapcsolatos kérdés
« Dátum: 2016. Február 28. - 17:09:08 »
Sziasztok, elég egyszerű kérdésem lenne, ha TextDraw-al betöltetek egy skint akár akkor amögül az alap fekete boxot hogy tudom eltüntetni?
 

skinTD = TextDrawCreate(290.0, 200.0, \"_\");
TextDrawFont(skinTD, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW);
TextDrawUseBox(skinTD, 1);
TextDrawBoxColor(skinTD, 0x00000000);
TextDrawTextSize(skinTD, 120.0, 120.0);
TextDrawSetPreviewModel(skinTD, 171);

 
Ez mögött még bent van és így néz ki jelenleg, az a fekete box nem kéne nekem mögé.


\"ILSWyOc.png\"
 
Rájöttem, zárom! :D

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal