Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Dom95

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / dxDrawText >> Sortörés
« Dátum: 2017. December 17. - 15:08:51 »
Sziasztok, szeretnék egy memo-t létrehozni amihez szükségem volna egy sortörésre. A sortörést önmagában megtudom csinálni de azt már nem, hogy a legutolsó szóköz után tegye azt be, ebben szeretnék segítséget kérni. Válaszokat előre is köszönöm.

2
Leírások / dxDrawRectangle
« Dátum: 2017. Június 22. - 14:08:58 »
Figyelem! A leírás a kezdőknek való tanulást segíti! Próbáltam úgy leírni, hogy egy kezdőnek minél érthetőbb legyen...
 

bool dxDrawRectangle ( float startX, float startY, float width, float height, color )

 
startX: A képernyő abszolút  X hosszúsági pontja, az alábbiakban berakott ábrán látható!
 
startY: A képernyő abszolút  Y magassági pontja, az alábbiakban berakott ábrán látható!
 
width: Az alakzatunk hosszúsága! Az alábbiakban látható képen az X jelzi!
 
height: Az alakzatunk szélessége! Az alábbiakban látható képen az Y jelöli!
 
color: Az alakzatunk színe! (rgb szín kombinációban értendő! tocolor(red, green, blue, átlátszóság))
 
 
 
Példa:
 

local x,y = guiGetScreenSize() -- Képernyő méretének lekérdezése!
function render()
dxDrawRectangle(x/2, y/2, 50, 50, tocolor (0, 0, 0, 180)) --A képernyő közepén egy 50x50-es kockát hoztam vele létre!
end
addEventHandler(\"onClientRender\", root, render)

 
Ábra:
 
\"XY.png\"

3
Archívum / SinCity @ 2016
« Dátum: 2016. Május 30. - 15:59:03 »
Üdvözöllek kedves olvasó!
 
Kedves olvasónk! Ebben a kis leírásban elmeséljük neked hogyan is kezdődött meg a SinCity és, hogy mik a terveink!
 
Röviden a szerverről:
A szerver az 1900-as éveket vette fel a készítések során! Ennek megfelelően lesznek kialakítva benne a rendszerek és a járműveket is ennek megfelelően fogjuk betenni! A szerveren 2db banda lesz és 1maffia aminek elég nagy szerepe lesz a szerveren hiszen az 1900-as években nem igazán volt 100+1 maffi a városokban! A szerver Red County-ban és Bluberry-ben fog játszódni, és ennek megfelelően lesz kialakítva az erdészet is!
A kezdetek:
2014-ben mikor megkezdtük az egészet egy kis baráti csapattal még semmi célunk nem volt a szerverrel. A készületek során mind ez megváltozott, új tapasztalatokat szereztünk, új barátokat, új csapatot. A szervert végül nem nyitottuk meg hiszen akkor még nem az volt a célunk, inkább az az 1év alatt a mod készítése \"szórakozás\", és tapasztalat szerzés célja lett végül! Most 2016-ban pár barát a régi csapatból felkeresett! Én személy szerint nagyon megörültem mikor láttam a csapat kis része újra bele vágna de ezúttal máshogy. A SinCity 2016 az eddigieknél nem várt dolgokat fog alkotni egy részben új csapatot, ha minden jól megy új barátokat is szerezhetünk vele, de viszont most nem a \"szórakozás\" és a \"tapasztalat\" szerzés lesz a fő célunk! Ezúttal a SinCity a nyár közepén megnyissa kapuit a nyilvánosság előtt! Ezúttal mindent másként fogunk megalkotni! De az egész csapat egyet ért azzal, hogy ez 3embernek nem fog menni, hiszen egy 0-ról írt modot még 3embernek is több mint egy évbe telne létrehoznia, és ezek is csak az alapok lennének, ebbe nincsenek beleszámolva a + terveink amik a játékosok szórakozását biztosítaná a szerveren! Beláttuk egymagunk nem bírjuk megvalósítani ezért új csapattagoknak néztük, bár még nem találtunk embereket, de a munkák nem fog megállni! Készüljetek! 2016 a SinCity éve lesz!!! Várod már? Kíváncsi vagy mit fogunk alkotni?
Köves minket és értesülj minden egyes fejlesztésről!!
Amiket terveztünk:
((Terveinket leírni is sok lenne most ide ezért csak pár dolgot fogok leírni!))
Drog-System:
A drog system igazán egyszerű lesz és bárki tud a szerveren ültetvényt készíteni a házában!
Bővebben ez azt jelenti nem kell hozzá frakcióba lenned csak kitanulni azt, hogyan kell gondozni a növényedet, persze ez nem kis idő mire elkészül, hiszen folyamatosan öntözni kell a növényeket amiket a cserépbe teszünk és elég hosszadalmas a drog termesztés kitanulása is! De sajnos a magot házilag nem lehet beszerezni itt jönnek képbe a bandások akik a magokat terjeszteni bírják, hiszen ők ültetvényest kezelnek és nem az ablakban nevelgetik egy cserében a növényüket, a drog-system persze nem csak ebből fog állni hanem egy sokkal hosszadalmasabb rendszer lesz végül de csak egy kis részét írtam le mivel szeretnénk ha ezt ti magatok tapasztalnátok meg az egészet!
Phone-System:
A telefon rendszer egy egészen kidolgozott dolog lesz, több telefon is lesz ám bár nem egy nagyon nagy dolog! A rendszer lényegében TextDraw-ból fog felépülni aminek több funkciója lesz, első sorban a telefonon lehet üzenetet küldeni, telefonálni, zenét hallgatni, fotózni, és végül nem mást mint internetezni lehet, persze egy kis úgymond gombos telefon lesz hiszen a szerver az 1900-as években fog játszódni egy kis faluban!
Állat tenyésztés:
Az állat tenyésztés az eddigi szervereken nem látható dolog volt és és számunkra a megvalósítása is nehéz lesz egy kis részt fogok leírni róla most!
Az állatokat (teheneket) folyamatosan etetni itatni úgymond szalmát tenni alájuk és ki ganajozni is kell! Mire egy tehén \"teherbe\"(gyengébbek miatt írtam így!) esik 2napot kell várni, ezt az időt nem kell a szerveren tölteni de folyamatosan etetni kell őket mivel ha nem meghalnak! Ha 2napig nem etetnek egy tehenet az utána meghal és nem jön belőle haszon! Persze a teheneket el lehet szállítani a vágóhídra is ahól elég szép kis pénzt kapunk érte! A teheneket eladni is lehet ezáltal jó kis üzleteket lehet készíteni a playerek között!
((Még a felét sem írtam le a rendszernek és máris milyen jól hangzik nem de?))
 

Bznisz-System:

A rendszer lényegében nem tér el a más szervereken látható bizniszektől bár mi mégis tettünk bele egy kis apróságot! Ez nem más mint egy bizniszbe az árukat meg kell rendelni és a játékosok hozhassák ki, de a cég(biznisz) tulajdonosa nem viheti ki magának az árút! A keresetet a megvásárolt árúkért csak azt a pénzt kapja amit a játékosok ott költenek el! Bár ha nincs kereset elég nagy gond hiszen a cég adót fizetni kell!
((Ez nem egy nagy fejlesztés lesz!))
Még 23rendszer van amit kitaláltunk de azokat nem írom le még, legyen titok!   :D
((Ha szeretnél új barátokat szerezni vagy csupán részese lenni a csapatunknak, ne habozz! jelentkez!))

4
Munkaerő keresése / Hungary Life | SAMP | Egy új élet kezdete | Mapper TGF!
« Dátum: 2016. Április 06. - 18:16:03 »
Üdvözlöm az olvasókat!
 


A Hungary Life képzett/profi mappereket keres csapatába!
Biztosítunk.:
-Mapper szervert
-Jó csapatmunkát
-Érett vezetőség
-És egy megbízható csapat
Amit mi kérünk.:
-Légy megbízható
-Légy elérhető
-Légy min.16éves ((Eltekintünk az életkorodtól ha értelmes vagy!))
-Légy normális
-Bírj csapatban dolgozni
 
 

Ha ez neked mind megvan, ne várakozz, jelentkezz!
 
Ui.: A jelentkezéseket a poszt alá legyetek szívesek küldeni, min.3képpel mellékelve.

5
Segítségkérés / Actor animálás
« Dátum: 2016. Április 03. - 20:10:42 »
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy ebbe a scriptbe mit kell még hozzá írnom hogy ez az actor üljön?
 
#include <a_samp>
#include <a_actor>
new Actor1;
#if defined FILTERSCRIPT
#endif
public OnGameModeInit()
{
CreateActor(255, 0.0,0.0,0.0,0.0);
return 1;
}

6
Segítségkérés / Inventroy
« Dátum: 2016. Március 15. - 17:45:02 »
Sziasztok, tudnátok segíteni egy inventroy script elkészítésében? Előre is köszönöm!!!

7
Kérdések, Segítség / Fórum
« Dátum: 2016. Február 13. - 15:56:47 »
Sziasztok, tudnátok küldeni egy SAMP vagy MTA roleplay fórumot?

8
RP/RPG kérések / Rp modot keresek.
« Dátum: 2016. Február 07. - 17:48:26 »
Üdv!
Egy Malibu RPG vagy California State rpg modot szeretnék kérni tőletek.
Előre is köszönöm!!!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal