Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - !Adam

Oldalak: [1]
1
MTA: Általános / Kért scriptek megírása ..
« Dátum: 2017. Július 11. - 17:19:33 »
Sziasztok .. :)
 
Megszaporodott az időm, és mivel nemrég ( körülbelül 1 hónap ) -ja kezdtem el luázni, gondoltam, csinálok valami hasznosat.
 
Ötlet hiányában tőletek kérek segítséget, így még talán a tényleg nagyon kezdőknek is tudok segíteni.. :D 
 
Feladat :
 
Hozzászólás formájában kis részletességgel írd meg, hogy mire gondoltál, és én ezt megcsinálom, persze kipublikálva a forráskódot.
 
 
 
Mivel 1 hónapja csinálom, ezért a \"nagyfiúk\" nyugodtan beleszólhatnak ( sőt, kifejezetten örülnék is neki ), és ha valaki valamit másképp ( vagy tán jobban ) oldott volna meg, szívesen várom az ő variációját is, mert tudok belőle tanulni.. :)

2
Szkript kérések / 2. bejelentkezéskor "incorrect Password"
« Dátum: 2016. Március 28. - 02:30:31 »
Sziasztok!

Pár napja \"újra\" elkezdtem pawnozni, jókora kihagyás után. Minden parancsot megírtam flottul amik kellenek ((roleplay commands, és társai)), majd amikor megírtam a \"bejelentkező, és regisztráló\" részét a szervernek, egy galiba akadályozza a munkámat. A regisztráció flottul működik, DINI-be elmenti az összes adatot, majd be is tudok jelentkezni, na
DE, amikor kilépek, majd be szeretnék újra jelentkezni ((loginolni)), akkor furcsa mód nem fogadja el a jelszót ((a szerver észleli, hogy a hülye madár regisztrált, de a jelszót nem fogadja el)).
Ha megkérhetem, a kioktatásokat kerüljük, csak a hiba forrása legyen meg, köszönöm.. :)
Köszönöm előre is azoknak, akik segítenek, vagy segíteni akarnak! :) ((mind a 2-nek nagyon örülök, és pacsival jutalmazom))

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fegyver lehívó menü
« Dátum: 2016. Február 08. - 00:12:49 »
Idézetet írta: Nátha date=1405272455\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59468\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Warning nélkül:



//Fegyver Menü
#include <a_samp>
#include <fixchars.h>
new Menu:weaponmenu;
new Menu:weaponmenu2;
#define LIGHT_BLUE 0x33CCFFAA
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
#define GAMETEXT_COLOR 0
public OnFilterScriptInit()
{
weaponmenu = CreateMenu(\"Fegyverek:\", 1, 220.0, 100.0, 150.0, 150.0);
AddMenuItem(weaponmenu, 0, \"Pisztoly\");
AddMenuItem(weaponmenu, 0, \"Hangtompított pisztoly\");
AddMenuItem(weaponmenu, 0, \"Desert Eagle\");
AddMenuItem(weaponmenu, 0, \"Shotgun\");
AddMenuItem(weaponmenu, 0, \"Rövidcsövû shotgun\");
AddMenuItem(weaponmenu, 0, \"Harci shotgun\");
AddMenuItem(weaponmenu, 0, \"UZI\");
AddMenuItem(weaponmenu, 0, \"SMG\");
AddMenuItem(weaponmenu, 0, \"AK47\");
AddMenuItem(weaponmenu, 0, \"M4\");
AddMenuItem(weaponmenu, 0, \"Tec9\");
AddMenuItem(weaponmenu, 0, \"Következõ oldal\");
weaponmenu2 = CreateMenu(\"Fegyverek:\", 1, 220.0, 100.0, 150.0, 150.0);
AddMenuItem(weaponmenu2, 0, \"Tanyasi puska\");
AddMenuItem(weaponmenu2, 0, \"Mesterlövész puska\");
AddMenuItem(weaponmenu2, 0, \"Füst gránát\");
AddMenuItem(weaponmenu2, 0, \"Molotov koktél\");
AddMenuItem(weaponmenu2, 0, \"Láncfûrész\");
AddMenuItem(weaponmenu2, 0, \"Ejtõernyõ\");
AddMenuItem(weaponmenu2, 0, \"Kés\");
AddMenuItem(weaponmenu2, 0, \"Baseball ütõ\");
AddMenuItem(weaponmenu2, 0, \"Graffiti spray\");
AddMenuItem(weaponmenu2, 0, \"Poroltó\");
AddMenuItem(weaponmenu2, 0, \"Kamera\");
AddMenuItem(weaponmenu2, 0, \"Elõzõ oldal\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/w\", true) == 0)
{
       ShowMenuForPlayer(weaponmenu, playerid);
       return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
new Menu:CurrentMenu = GetPlayerMenu(playerid);
if(CurrentMenu == weaponmenu)
{
       switch(row)
       {
        case 0: //9mm
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 22 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Pisztoly lekérve!\");
        }
        case 1: //Silenced 9mm
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 23 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Hangtompított pisztoly lekérve!\");
        }
        case 2: //Desert Eagle
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 24 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Desert Eagle lekérve!\");
        }
        case 3: //Shotgun
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 25 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Shotgun lekérve!\");
        }
        case 4: //Sawnoff Shotgun
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 26 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Rövidcsövû shotgun lekérve!\");
        }
        case 5: //Combat Shotgun
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 27 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Harci shotgun lekérve!\");
   }
        case 6: //Micro SMG (Uzi)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 28 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"UZI lekérve!\");
   }
        case 7: //SMG (MP5)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 29 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"SMG lekérve!\");
   }
   case 8: //AK47 (Kalashnikov)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 30 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"AK47 lekérve!\");
   }
        case 9: //M4
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 31 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"M4 lekérve!\");
        }
        case 10: //Tec9
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 32 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Tec9 lekérve!\");
        }
        case 11: //Next Page
        {
      HideMenuForPlayer(weaponmenu,playerid);
      ShowMenuForPlayer(weaponmenu2,playerid);
        }
        }
}
else if(CurrentMenu == weaponmenu2)
{
       switch(row)
       {
          case 0: //Country Rifle
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 33 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Tanyasi puska lekérve!\");
        }
        case 1: //Sniper Rifle
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 34 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Mesterlövész puska lekérve!\");
      return 1;
   }
            case 2: //Tear Gas
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 17 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Füst gránát lekérve!\");
        }
            case 3: //Molotov Cocktail
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 18 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Molotov Koktél lekérve!\");
        }
            case 4: //Chainsaw
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 9 , 500);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Láncfûrész lekérve!\");
        }
        case 5: //Parachute
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 46 , 500);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Ejtõernyõ lekérve!\");
    }
    case 6: //Knife
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 4 , 500);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Kés lekérve!\");
    }
    case 7: //Baseball
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 5 , 500);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Baseball ütõ lekérve!\");
    }
    case 8: //Spray
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 41 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Graffiti Spray lekérve!\");
    }
    case 9: //Poroltó
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 42 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Poroltó lekérve!\");
    }
    case 10: //Kamera
        {
            GivePlayerWeapon(playerid, 43 , 99999);
            SendClientMessage(playerid, LIGHT_BLUE, \"Kamera lekérve!\");
    }
            case 11: //Previous Page
        {
      HideMenuForPlayer(weaponmenu2,playerid);
      ShowMenuForPlayer(weaponmenu,playerid);
        }
        }
}
return 1;
}
#endif

 
 
Amm van már annyi fegyver lehívó menü a fórumon, de inkább több legyen mint egy se :D
 
Igaz-igaz.. :D Inkább több, mint kevés rossz..

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:LuX Speedometer[Lefordítva]
« Dátum: 2016. Február 08. - 00:11:41 »
A jó öreg speedometer, rég láttam már.. :D

5
Kezdő embereknek remek támpontot ad ez a kis rendszer. :)

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Adatbázis kezelés SQL nyelven
« Dátum: 2016. Február 07. - 23:49:02 »
Remek leírás lett, több dolognál meg is lepődtem, hogy eddig rosszul tudtam.. :)

7
Archívum / ColorLife - Roleplay @ Hungary
« Dátum: 2015. November 01. - 14:59:30 »

\"width=500
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/1535082_1582821268623806_2056320753560750453_n.png?oh=1f03a92187b56015f33fc1ff021a07e6&oe=56BBD690[/img]
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Sziasztok, Fredrik vagyok. A ColorLife - Roleplay már egy régebbi tervem volt, de mivel nem 0-ról írtam a modot, és a csapat is kettévált, ezért nem akartam egy olyan móddal szervert nyitni, ami másnak is megvan. Ezért gondoltam abba bele, hogy miért is ne csinálhatnék egy 0-ról írt szervert ennyi finomsággal. A módot egyedül fejlesztem, és én is akarom befejezni.
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Szakmarendszer
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

A szakmarendszer annyit takar, hogy a \"civil\" munkákat olyan munkák váltják fel, mint például a villanyszerelő, vagy az ács. A játékos úgy kezdheti el a munkát, hogy először kitanulja a számára kedvező szakmát az iskolában. 10 tanórán kell etásnie, hogy mester lehessen. Természetesen addig is kereshet pénzt, csak kevesebbet kap az elvégzett munkáért.(Értsd.:Beülök az 1 tanórára, utána már dolgozhatok, csak kevesebb fizetést kapok. Amikor elvégzem a következőt, akkor már több pénzt kapok, és ez így megy 10 tanóráig.)
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Betegségrendszer
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

A szerveren ellehet kapni különféle betegségeket. Minden betegségnek más-más tünete lesz. Valamelyik betegség az állóképességünket fogja csökkenteni, vagy éppenséggel nem tudunk majd futni. Hányás-hasmenés esetén a karakterünk többször meg fog állni, és hányni fog, vagy éppenséggel maga alá piszkítani. A szükségletek elvégzéséhez nem elengedő egy parancsot beírni, hanem a városban kihelyezett mobilWC-ben tudunk majd üríteni, vagy éppenséggel belehányni.
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Higéniarendszer
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

A karakter nem maradhat mindig koszosan, ezért fürdenie kell. Ha nem fürdünk, elkapunk betegségeket, és ezálltal korházba kerülhetünk, rosszabbik esetben meg is hallhat karakterünk. Fürödni a megvett lakásunkban is lehet, de ha nincs más, ahol fürödni tudnánk, ezért a tengerben is fürödhetünk, de az nem ajánlott. Ha megvettük a lakásunkat, de nem törődünk a rendel, akkor sok kórokozó, vagy rosszabbik esetben csótány, vagy patkány költözhet lakásunkba, ami megint rosszat jelent egészségünkre nézve.
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Kocsirendszer
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Ha autót szeretnénk vásárolni, akkor vagy kéz alól vesszük, vagy elmegyünk az autókereskedésbe, és megvesszük a járművünket. A járműmegvétel úgy fog zajlani, hogy 2 féle opció lehetséges. Vagy megvesszük az autót, de arra 1 napot kell várnunk, hogy a kért autó megérkezzen, vagy többet fizetünk, és azonnal megkaphatjuk járművünket. Ha megkaptuk a járművünket köthetünk rá biztosítást. A kocsira kötött biztosítás fedezi az esetleges anyagi kár keletkezését, végső esetben a teljes autó vételárát visszakaphatjuk.
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Szerelőrendszer
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

A járművünket karban is kell tartani ugyebár, hogy mindig a maximális formáját hozza az autónk. Ha nem tartjuk karban az autót, akkor elromlik, berozsdásodik, és így az értékét is veszti az autónk. Ha nem vizsgáltatjuk meg, akkor útközben kigyulladhat, vagy leállhat. Ha gondoskodunk autónkról, akkor bevisszük a szervizbe, ahol az autót átvizsgálják, és a meghibásodott alkatrészeket kicserélik.
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Alkatrészrendszer
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

A gépjárművünk nem úgy fog meghibásodni, hogy az egész kocsi strapára megy, hanem elromolhatnak egyenként az alkatrészek. Ha nem foglalkozunk, és hülyeségnek vesszük a kerékcserét, akkor az autó kerekei kidurranhatnak, és lapos kerékkel kell megtennünk azt az utat, amire vállalkoztunk. Ha a benzintartály nem működik megfelelően, kilyukad, vagy valami történik vele, akkor az autónkból gyorsabban fog fogyni a benzin, vagy a gázolaj.
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Katasztrófavédelem
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Katasztrófavédelem munkaköre
 

A katasztrófavédelmet próbáljuk arra a szintre fejleszteni, mint azt a való életben is látni lehet. A katasztrófavédelmet nem csak tűzesetekhez fogják kihívni, hanem autóbalesetekhez, vagy repülőgép szerencsétlenségekhez is kihívhatják őket.
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Balesetrendszer
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Ha baleset ér minket, például ütközünk egy másik autóssal, vagy a falnak csapódunk, akkor beszorulunk a kocsiba, és nem tudunk ki szállni. Az ütközés mértékétől függően még vérzeni is elkezdhetünk, ezáltal elájulhatunk. Amikor beszorulunk a katasztrófavédelem feladata az, hogy minket kiszedjenek onnan, és a mentő kiérkezéséig ellátnak.
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Sérülésrendszer
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Ennek a rendszernek köze lesz a betegségrendszerhez is. Eltörhetnek bordáink, a lábunk, a kezünk, vagy más csontunk. A valósághoz húen még szívrohamot is kaphatunk, amibe bele is hallhatunk.
 
Egyenlőre ennyi, de még bővíteni fogom!
\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

Changelog
 

\"adwdwdwdwswswdedwdwwswded_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 



_______________________________________________
V 0.0.2
 
  • TextDrawok megkapták végleges formájukat.

  • Élet és éhség mutatók készek.

  • Bejelentkező, és regisztrációs panel kész.(DINI-be ment egyenlőre)


8
Munkaerő keresése / Necetration - Roleplay @ Hungary | Designer, mapper |
« Dátum: 2015. Október 30. - 16:26:21 »
\"786750990images_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
 

Kedves érdeklődők!
 

Újonnan belekezdett szerveremhez keresek embereket, akikkel folyamatosan vinném tovább a projectet.
 

A projectből pár fontosabb információ:
 

Magyarországon az első Post-Apokaliptikus Role-Play szerver lenne.
 

0-ról írom a módot, amit folyamatosan fejlesztek.
 

Saját rendszerekkel, megoldásokkal dolgozok.
 

Amit elvárok a jelenkezőktől:
 

-Tudj csapatban dolgozni.
 

-Engem nem érdekel, hogy hány éves vagy, korosztálytól eltekintek, csak érts a dolgodhoz.
 

-Ne legyél zavarban.
 

-Rendelkezz Teamspeak3-al.
 

Ha meghoztam a kedvedet, írj PÜ, és a további dolgokat megbeszéljük.
 

Fizetés nem lesz, mert nincs miből, meg azért nem fogom kidobni a pénzemet az ablakon, mert csinálsz nekem egy füves rétet..
 

!Adam | Necetration Server Owner and Developer |

9
Készülõ munkák / Roncsszállító Cég (Support Zrt.)
« Dátum: 2015. Augusztus 11. - 15:39:27 »
Az egyik készülő munkám egy roncsszállító cég lenne.. Ez annyit takar, hogy a \"/munka\" parancsal elkezded a melót.. Random koordinátára ledob egy roncsot. El kell oda menned, és a \"/ceg felpakol\" parancsal a platós kocsira kell rakni... Azután kiad egy CP-t, és neked oda el kell vinned, és megkapod érte a pénzt... Szerintem egy jó meló lesz... :) ((A fejlesztésról folyamatosan írok ide, szóval még bővítve lesz....))
 

RE
 

Készen lett a munka, képeket kirakom majd ide.

10
Munkaerő keresése / Mappert Keresek
« Dátum: 2015. Augusztus 11. - 13:52:51 »

\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/150811/1535082_1582821268623806_2056320753560750453_n_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 


Tisztelt fórumozók.

A mai napon arra a döntésre jutottam, hogy kell magammellé valaki, aki tudna foglalkozni a mappolással...


Mivel egyedül fejlesztem a szervert, ezért a mappolás, és a szerver fejlesztése egyszerre egy kicsit nehéz, és sok munka...


A szerverről annyit, hogy egy 0-ról írt RP szerver, ami körülbelül 80%-on áll.


A mapper juttatás közös megegyezés alapján lenne eldöntve...


Nem számít a kor, csak érett legyen, és ne legyen flegma...


Ha valaki szeretne egy csapat tagja lenni((Amiben egyedül én vagyok)), akkor PÜ-ben, vagy itt hozzászólásban jelentkezhet..

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal