Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Traffic

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Nitró újratöltődése
« Dátum: 2016. November 29. - 22:08:05 »
Sziasztok.
Szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehet azt megoldani hogy a nitró szint ne töltődjön újra magától.
Alias: SEE MTA.
Válaszokat előre is köszönöm. ;)

2
Archívum / toggleControl + setPedAnimation nem működik
« Dátum: 2016. Február 21. - 23:35:59 »
Sziasztok.
Egy kérdést szeretnék feltenni elkezdtem írni egy munkát ,de viszont elakadtam.
Ebben szeretnék segítséget kérni.
Mikor a játékos kezére attacholom bone attach al a zsákot és beteszem animációba a játékost ,hogy a kezébe legyen (a teste előtt) akkor elbuggol valami oknál fogva a toggleControl és a játékos tud ütni az adott zsákkal.
Ha nem teszek animot csak toggleControl -> \"fire\" t akkor működik.
Válaszokat megoldásokat előre is köszönöm. :)

3
Archívum / [Jármű] Klikkelés az ajtóra
« Dátum: 2016. Január 16. - 16:27:19 »
Sziasztok. Hogyan tudnám megoldani azt ,hogy csak a jármű ajtajára lehessen klikkelni ?
Ha valaki tudna segíteni megköszönném :)

4
Archívum / Fegyver textúrázás Új!
« Dátum: 2016. Január 02. - 01:22:03 »
Már 1 napja szórakozok ezzel a rendszerrel ,de sehogy sem sikeról megoldanom.
\"Screenshot_8_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Ha valaki esetleg csinált már ilyet nagyon szépen kérem segítsen.
Bárhogyan próbálom sehogy sem sikerül.

5
Archívum / Fegyver textúrázás
« Dátum: 2015. December 29. - 15:09:31 »
:) Hali, elkezdtem egy fegyver textúrázás rendszert. Elakadtam ,mert valamiért nem tölti be a txd jét :(
 
local shaderPJ = dxCreateShader ( \"texture.fx\" )
function WeaponPJ( )
    local WeaponPJTex = dxCreateTexture ( \"paintjobs/m4a1-s_silence.png\")
    dxSetShaderValue ( shaderPJ, \"gTexture\", WeaponPJTex )
    engineApplyShaderToWorldTexture ( shaderPJ, \"M4\" )   -- Esetleg M4 helyére mit írjak ?
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", resourceRoot, WeaponPJ)   
engineReplaceModel ( engineLoadDFF ( \"alap_m4.dff\", 356 ), 356 )

 
Milehet a baj ?
Esetleg kijavitaná valaki aki csinált hasonlót ?

6
Archívum / Változás kiíárása
« Dátum: 2015. Június 28. - 22:05:54 »
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne ,hogy hogyan tudnám kiirtani azt hogy ha a pénzem változik mondjuk ha +500 akkor azt irja ki és ha csökken vagyis -500 akkor pedig azt.
Válaszotokat előre is köszönöm.

7
Archívum / AceMTA v1 es mód SQL.
« Dátum: 2015. Március 24. - 00:19:15 »
Sziasztok érdeklődni szeretnék ,hogy valakinek nincs e meg véletlenül a AceMTA módhoz való sql táblázat.

8
Archívum / AceMTA v1 es mód SQL.
« Dátum: 2015. Március 24. - 00:17:41 »
Sziasztok érdeklődni szeretnék ,hogy valakinek nincs e meg véletlenül a AceMTA módhoz való sql táblázat

9
Archívum / onElementDataChange
« Dátum: 2015. Február 21. - 09:46:31 »
addEventHandler(\"onElementDataChange\" ez kliens oldalon is működik ? És ha igen akkor hogy ?

10
Archívum / Munka
« Dátum: 2015. Február 21. - 09:45:29 »
Valaki küldene nekem egy nem mysql kocsis melót?
Vagyis nem makecivveh el kell lehívni a kocsit hozzá hanem a szerver oldal lerak egy pár kocsit és legenerálja a cp ket.

11
Archívum / Effekt script
« Dátum: 2015. Február 15. - 10:54:00 »
Helló. Szeretnék egy kisebb segítséget kérni vagyis hogy oldhatta meg a see mta v2 a szerelőnél az olajcsere effektet ?
Aki tudna segíteni válaszát előre is köszönöm.

12
Archívum / dxDrawImageSection - Progressbar
« Dátum: 2015. Január 30. - 14:22:00 »
Helló. Kellene nekem egy progressbar amit a dxDrawImageSection kezel és például ha beirok egy parancsot akkor elindul a bar és betölt teljesen.

Ebben kellene nekem segítség előre is köszönöm remélem sikerül :)

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal