Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Kisszundi

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Selectable text gond
« Dátum: 2015. Január 07. - 10:27:52 »
Sziasztok még csak most kezdtem el foglalkozni a textdraw-okkal de egy elég nagy gondba ütköztem. Éppen egy rendőröknek elérhető adatbázist készítek de a kattintható részek \"egymásba gabalyodnak\" vagy nem is tudom hogyan fogalmazzak...
Csatolok egy szerkesztett képet is amin könnyebben betudom ezt mutatni:
 
\"1jwqJu8.jpg\"
 
A különböző színnel jelölt zónákban végig kattintható az adott text. És emiatt a továbbra nem is lehet kattintani mivel rendszám lefedi azt és bejön a rendszám input.
Így néz ki pawnoban:



                TDEditor2_TD21 = TextDrawCreate(394.000000, 289.399902, \"Tovább\");
TextDrawLetterSize(TDEditor2_TD21, 0.400000, 1.600000);
TextDrawAlignment(TDEditor2_TD21, 1);
TextDrawColor(TDEditor2_TD21, -1);
TextDrawSetShadow(TDEditor2_TD21, 0);
TextDrawSetOutline(TDEditor2_TD21, 0);
TextDrawBackgroundColor(TDEditor2_TD21, 255);
TextDrawFont(TDEditor2_TD21, 1);
TextDrawSetProportional(TDEditor2_TD21, 1);
TextDrawSetShadow(TDEditor2_TD21, 0);
TextDrawSetSelectable(TDEditor2_TD21, true);
 

TDEditor2_TD22 = TextDrawCreate(216.000000, 290.333251, \"Vissza\");
TextDrawLetterSize(TDEditor2_TD22, 0.400000, 1.600000);
TextDrawAlignment(TDEditor2_TD22, 1);
TextDrawColor(TDEditor2_TD22, -1);
TextDrawSetShadow(TDEditor2_TD22, 0);
TextDrawSetOutline(TDEditor2_TD22, 0);
TextDrawBackgroundColor(TDEditor2_TD22, 255);
TextDrawFont(TDEditor2_TD22, 1);
TextDrawSetProportional(TDEditor2_TD22, 1);
TextDrawSetShadow(TDEditor2_TD22, 0);
TextDrawSetSelectable(TDEditor2_TD22, true);
                TDEditor2_TD24 = TextDrawCreate(291.500000, 209.599945, \"|AAA-000|\");
TextDrawLetterSize(TDEditor2_TD24, 0.400000, 1.600000);
TextDrawAlignment(TDEditor2_TD24, 1);
TextDrawColor(TDEditor2_TD24, 255);
TextDrawSetShadow(TDEditor2_TD24, 0);
TextDrawSetOutline(TDEditor2_TD24, 0);
TextDrawBackgroundColor(TDEditor2_TD24, 255);
TextDrawFont(TDEditor2_TD24, 1);
TextDrawSetProportional(TDEditor2_TD24, 1);
TextDrawSetShadow(TDEditor2_TD24, 0);
TextDrawSetSelectable(TDEditor2_TD24, true);

 
 
Aki tud valami megoldást nagyon szépen megköszönöm, eléggé lehangoló, hogy ilyen dologban akadok el.
A válaszokat előre is köszönöm!
Kisszundi
UI.:Azért nincsenek ékezetek mert a TDeditor nem kezeli azokat , a végső formájában természetesen ékezetes lesz.

2
Segítség / SA-MP WIN8 Bugg
« Dátum: 2015. Január 04. - 18:48:38 »
Sziasztok lenne egy komoly problémám, tesómnak szeretném felrakni a SAMP-ot de a gépén win8 van amint elindítom a samp.exe-t ahelyett hogy a szervereket adná be egyből elindul a GTA... Felvettem hátha így valaki rájön mit lehetne ezzel kezdeni. Újra raktam már 3x és szinte mindent kipróbáltam már amit találtam a neten.
Itt a videó:
https://www.youtube.com/watch?v=VpHqO-1_JbA&feature=youtu.be
A válaszokat előre is köszi!
Kisszundi
UI: A gta single normálisan elindul.

3
Segítségkérés / Kocsi ajtó bugg
« Dátum: 2014. Október 28. - 07:45:53 »
Sziasztok,
lenne egy olyan problémám, hogy mikor kiszállok egy lemappolt felületen a kocsiból a karakter pattan egyet és nem csukódik be az ajtó.
Mivel elég nagy számú ilyen felület van a szerveren, elég zavaró a dolog.
Próbáltam már CreateDynamicObject-el és sima CreateObject-el is de mindkétszer ugyanaz történt.
A válaszokat előre is köszönöm:
Kisszundi

4
Archívum / Glare RPG (v0.5)
« Dátum: 2014. Október 23. - 08:05:44 »
Glare RPG (v0.5)
 
Sziasztok rég óta tanulom, gyakorlom a scriptelést, a sok gyakorlásból végül lett egy komplett mod ezt szeretném most bemutatni nektek és jöhet a pozitív-negatív kritika annyira kérek mindenkit ,hogy csakis értelmes hozzászólások legyenek aki erre nem képes inkább kerülje a \"Válasz\" gombocskát.


Na akkor kezdjünk egy felsorolással a fontosabb dolgokról:
Szerver név: Glare RPG

Mod: Defensive


Eredeti készítők: AmF és Cannonn


Editelte: Kisszundi






Frakciók:

-Rendőrség

-Mentő/Orvos


-Tűzoltóság


-Nemzeti Adó és Vámhivatal


-Terrorelhárítási Központ


-Partiőrség


-Autópálya Rendőrség


-Szerelő


-Taxi


-Rádió


Bandák:

-Grove

-Maffia




Másodállások:

-Úttisztító

-Villanyszerelő


-Kukás


-Üzemanyag szállító


-Bányász


-Pizzafutár


-Pincér


-Buszsofőr


-Farmer


-Halász


Illegális munkák: (tervezett)

-Fegyvercsempész

-Drogcsempész


-Hacker


-Drogtermesztő

 



A szervert egyedül írom majd 1 éve. Azért tart ilyen sokáig mert mindig eszembe jut még valami és azt is berakom.

És be kell valljam ezen tanultam meg a pawno-t.




Deffensive:

Egy kicsit beszélnünk kell a modról. Ez egy Deffensive mod amihez van egy saját készítésű, bescriptelt LS map valamint egy EQ-LP-s map is. Miután kész lettem a Los Santos-i mappal arra gondoltam, hogy túl nagy a kezdetleges ember mennyiségnek. Ezt követően elkészült EQ-LP is. Most a Los Santos-i mapal mutatom be a szervert. Sokszor halottam már ,hogy kicsi a mod e városba. Szerintem ezt megtudom cáfolni, ha egyszer sikerül megnyitni majd meglátja aki akarja.

Bankrablás:

Amivel a legtöbbet foglalkoztam az a bankrob system.

Kezdjük az elejétől, bemegy egy ember akinél (kezébe/táskájában) fegyver van kis késleltetés után megszólal egy riasztó és lezáródik a  bank bejárata egy ráccsal. Erről természetesen az összes szolgálatban lévő rendőr értesül. Van bent két gomb is amit bárki meg tud nyomni ha gyanús dolgot észlel. Az adminoknak kiírja ki nyomta meg a gombot, ha valaki megnyomja és kilép, azt nagyon súlyosan megbüntetjük, a téves riasztások a rendőrök dolga. Van a bankban egy központi számítógép mellyel kilehet kapcsolni az áramot de sokáig tart azt feltörni, bárki meglátja, hogy ott turkál valaki azonnal megnyomhatja a riasztót. A széf szoba egy emelettel lejeb van, aminek  a bejáratát két kamera őrzi. Bárki bekerül a kamera látószögébe (és nem rendőr) azonnal jön a riasztás,  banklezárás. Ha sikerül kikapcsolnia az áramot a rablók hackerének onnantól bejöhet a banda fegyveres fele. Felhelyezik a c4-et majd robbantanak. Bent 10 kisebb széf van amit egyesével lehet megfúrni ezzel hang és vizuális effekt is jár. Egy embernél 3 széf tartalma fér el.


Azért szeretem ezt a rendszert mert kilehet úgy rabolni a bankot, hogy senki nem vett észre semmit. De ehhez nagyon-nagyon nagy ügyesség és stratégia kell.




\"E1SUI76.jpg\" Így néz ki a lezárt bank.

\"q9YTiDE.png\" Meg hackeltük a rendszert és lenyomtuk az áramot

\"qSCE4Sx.jpg\" Elkezdjük fúrni a széfeket.

\"PjPX3B7.jpg\"  És aztán kivehetjük belőle a pénzt.

Taxióra:

A szerveren található taxióra mely kijelzi egyaránt az utasnak és a sofőrnek is, hogy hány ft-nál jár az út. Km-re számol. Sokat törtem magam végül úgy döntöttem, hogy nem lehet kiszállni még ki nem lett fizetve a taxi.


\"k5zIWVx.jpg\" Így néz ki maga a taxióra

\"fPIAJNj.jpg\" És ha meg akarunk lógni fizetés nélkül.

Szerelő rendszer:

Alapból a defensive-ben a szerelés egy pillanat. Ezt én kijavítottam így a festés 1 percig míg a szerelés 30mp-ig tart, animációval és hangeffekt-el. Van munkalap amivel fel lehet venni az autót a szerelési listára, ha fent van a listán bármely szerelő beindíthatja a járművet. Tudom, hogy van ilyen már egy nagy szerveren, de ez a script előbb kész volt minthogy én ezt megtudtam, próbáltam megváltoztatni de ez hangzik a legjobban.


Telefonálás:

Az alaphoz nem nyúltam annyi az érdekes benne, hogy a telefoncsörgés hangeffekt-el jár a hívónak és a hívottnak is, plusz a hívott körül lévő emberek is hallják, hogy csörög.


Használt autó  kereskedés:

Régen ha eladtad az autód a szervernek ki került LV tetejébe egy telepre. És azok nem törlődnek, nem használhatók fel újra, ott vannak és kész. Képzeljétek ha már mondjuk 1 éve megy a szerver az hány eladott autót jelent...


Erre lett kitalálva a H.A. kereskedés ahol eladhatod a járműved majd más megveheti.


Börtön:

Be kell valljam ezt tartom a legveszélyesebb ötletemnek mivel a börtön nem köti oda a rabot script szinten.A börtönt csakis nyitható kapuk és ajtók védik.  A rendőr a bejáratnál lecsukja elindul a számláló, szóval ahhoz nem kell rendőr, hogy ha letöltötte a büntetését kiszabaduljon, viszont ha van valakinek egy rendőr haverja ő egyszerűen kitudja engedni a rabot. (Erre vagyok a legkíváncsibb mit szóltok hozzá, ilyet még nem nagyon láttam sehol.)

Vonszolás:

A érintett hatóságok, valamint a bandák számára érhető el ez a parancs, annyi a különbség, hogy a bandásoknak szükségük van ehhez egy vontatókötélre amivel megkötözik az embert. A hatóságoknak csak bilincs kell, de azt alapból kapnak. A lényege az, hogy megbilincseled a személyt majd használod a parancsot és akit vonszolsz az folyton melletted marad(teleportál) ha beülsz egy kocsiba ő bekerül a hátsó ülésre.


Táska/inventory syst.:

(Ez nem a saját művem, viszont már annyira régen volt, ennek a beszerzése, hogy már nem tudom honnan van, ki csinálta és benne sem találtam meg sehol. Ha valaki tudja ki készítő írja meg legyen szíves.)


Már elég sok mindent belelehet tenni, péksütemények, fegyverek, eszközök stb... Ha megvagy bilincselve nem tudod használni természetesen. Ez mindenkinek már regisztráció után elérhető.


Éhség:

Van a szerveren éhség rendszer is, ami mindig jelzi mennyire vagy éhes. 0% éhségtől a kórházig eljutni  3h 30m alatt lehet. Ha 90% az éhséged jelez, hogy kezdesz rosszul lenni és elkezdesz szédülni is. 100-nál össze esel és a kórházban ébredsz.


Vontatás:

Bárki vehet vontató kötelet, mellyel bármely kocsival lehet vontatni. Még erre ki kell találnom valami beleegyezéses rendszert mert pillanatnyilag bárki eltudja vontatni a másik autóját úgy, hogy az fent sincs. Szolgálati autókra nem hat ez a parancs.


Fizetés:

Jelenleg óránként kap a játékos fizetést de már rajta vagyok, hogy napi fizetés legyen.





Frakciók feladatai:
 

Rendőrség:

A városon belül a rend fenntartása, az Adóhivatal segítése, rendezvények felügyelése.


Mentő/Orvos:

Minden beteget ellátni, minél biztonságosabban, gyorsabban elérni a beteghez.


Tűzoltóság:

Esetleges tüzek eloltása, autóba szorult emberek kiszabadítása.


Nemzeti Adó és Vámhivatal:

A szerver pénzügyi rendszere miatt a legfontosabb munka, ha nem rendezik el az adóelmaradásokat a városnak elfogyhat a pénze és tönkre mehet.


Terrorelhárítási Központ:

Bankrablásoknál, esetleg komolyabb üldözésekben is részt vehetnek. Járműveik gyorsak erősek, fegyvereik biztosítják a sikert.


Partiőrség:

Járják a tengert és ellenőrizgetik az ott található hajókat, mivel a halászáshoz engedély kell, így nem csak a fegyverkereskedőt lehet elkapni hanem az illegálisan halászót is.


Autópálya rendőrség:

Ők csak az autópályán cselekedhetnek, kivéve ha hívják őket. Traffipaxoznak, ellenőrzik az autópálya matricákat, az illegális szállítmányokat.


Szerelő:

Javítják, festik a kuncsaftok járműveit és mentik a totálkáros kocsikat.


Taxi:

Kimegy a hívásokhoz és elfuvarozza az utasokat. Fontos, hogy kivételesen jó sofőröknek kell lenniük mivel példát kell mutatniuk a többi járművezető számára.


Rádió:

Ez talán a legszabadabb főállás mind közül, a feladata információk közlése a város lakóival, és szórakoztatni őket.






Tervezett dolgok:

-Hivatali frakció


-Építész frakció (egy dinamikus házépítési rendszerrel)


-Rádiósoknak internetről lejátszható zene kocsiban ülő hallgatók számára


-Favágó (szépen meganimálva)

 



Csatolok még pluszban pár képet:

\"0fJbWVh.jpg\" Ez a bánya parkoló része.

\"yDZ7Sqv.jpg\" Mivel  tilos a parkolónál tovább menni kocsival ez a felvonó viszi az embereket dolgozni.

\"VXbTMCs.jpg\" Így néz ki a bánya kívülről.

\"hW9QbL2.jpg\" Lemappolt benzinkút.

\"AALpear.jpg\" Szerintem ezt tartott a legtovább lemappolni, ez egy hotel.

\"aXctGHU.jpg\" Ez volt a legelső komplett mappolásom, ez a kórház

\"ZRv08Mx.jpg\" Folyosó

\"jJzG9N3.jpg\" Rendelő

\"toxWdmh.jpg\" Pihenő

\"QRspTh0.jpg\" Közlekedési lámpák helyett körforgalmak lettek lerakva ami sokkal gyorsabb közlekedést biztosít.

\"6my7GCW.jpg\" Ez a szerelő telep bejárata és egy kis Nyitva/Zárva felirat.

\"xl8fjzl.jpg\" Természetesen változik a felirat ha kinyitjuk a kaput.

\"0xUv6C3.jpg\" Ez a szerszámos bolt, itt vehetünk fúrót, infra szemüveget stb...

\"8bY9O51.jpg\" Próbáltam könnyíteni a közlekedési rendszert.

\"8n8iR6r.jpg\" Bevezettem pár zebrát is. Kíváncsi leszek mennyi haszna lesz...





Nagyjából szerintem ennyi lenne, kíváncsian várom a kritikákat és az egyéb ötleteket is szívesen meghallgatom.

Köszönöm, hogy végig olvastad:


Kisszundi

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal