Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - .random.

Oldalak: [1]
1
Archívum / LUA nyelv alapjai
« Dátum: 2014. Augusztus 23. - 00:50:37 »
Sziasztok!  :)

Szeretném megtanulni a LUA nyelv alapjait, hogy legalább egy kicsit értsek ehhez is, csak az a baj, hogy sehol sem találok megfelelő leírást/tutorialt amiből az alapokat megtudnám tanulni :( Ezért arra kérlek titeket, hogy tudnátok linkelni Magyar nyelvű(!) tutorialokat/leírásokat amiből az alapokat megtudnám tanulni  :)


Köszi!  ;D

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:West Life RPG
« Dátum: 2015. Január 03. - 20:34:32 »
Idézetet írta: domika0217HH date=1420312375\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52383\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Orosz maffia bandavezér:
 
  :laugh:
Köszönjük a megosztást, sok hasznos dolog van benne  :whistle:

3
Segítségkérés / if(JernejL Map Editor == SA:MP Crash)
« Dátum: 2015. Január 01. - 00:40:24 »
Üdv fórumozók!  :wave:

Újév, új problémák  :D


Amikor megnyitom a JernejL map editort és rányomok a kis \'Test!\' gombra, akkor gond nélkül elindul a SA:MP szépen lehet teszetni.. Azomban, ha megnyitom a mappolásomat és úgy kattintok a \'Test!\' gombra, akkor a SA:MP ki Crash -el, akkor amikor már a karaktert \'dobná le\' .. A map egész területén Crash-elek és nem csak egy bizonyos helyen, tehát kétlem az Object hibát.. bár a * tudja  :) Nem tudok rájönni, hogy ezt miért csinálja, úgyhogy aki sejti az ossza már meg velem  ;) Köszi  :P


Eddigi próbálokozások:


1.) SA:MP újratelepítése


2.) Map editor újratelepítése


3.) A Dokumentumokból az adatok törlése


4.) Régebbi kiadású map editor használata (Ezzel egybevág, hogy a legújabbal is ez van..)


5.) Előző 4 különböző kombinációja


A helyzet változatlan maradt mindezektől ..


A Mappolásban található: 283 RemoveObject()


                                             3380 CreateObject()


A Crash üzenet:

 
SA-MP 0.3z-R2
Exception At Address: 0x004697C1
Base: 0x03FC0000
Registers:
EAX: 0x00000000   EBX: 0x041A6AF8   ECX: 0x0022FB2C   EDX: 0x00000BB8
ESI: 0x046734F0   EDI: 0x00000000   EBP: 0x0022FB8C   ESP: 0x0022FAEC
EFLAGS: 0x00010213
Stack:
+0000: 0x00000001   0x00000107   0x0022FB8C   0x00000000
+0010: 0x00183EFC   0x0D249F64   0x0000D24A   0x0022FB34
+0020: 0x62490E81   0x04560000   0x0D24B108   0x00183EFC
+0030: 0x00000000   0x04560000   0x04560000   0x00000000
+0040: 0x0022FB7C   0x00837DD9   0xFFFFFFFF   0x00469EF7
+0050: 0x00000107   0x0022FBB0   0x04066EFE   0x040670B4
+0060: 0x041A6AF8   0x00004C04   0x00000000   0x0022FB74
+0070: 0x62491771   0x04560000   0x447A7320   0x00000000
+0080: 0x0409545F   0x00000001   0x0022FB4C   0x0022F6F8
+0090: 0x0022FBD0   0x04070724   0x04095A58   0x00000000
+00A0: 0x0D249F68   0x0405F71A   0x04095458   0x00004C04
+00B0: 0x80000000   0xC08FB58E   0x40000000   0x40939959
+00C0: 0x00000000   0x408F4E64   0x0022FBC8   0x041D2530
+00D0: 0x00004C04   0x774F80E0   0x00000000   0x00000000
+00E0: 0x0D249F68   0x0022FC20   0x0408CDC8   0x00000000
+00F0: 0x040561F3   0x00004C04   0xC47DAC74   0x449CCACA
+0100: 0x447A7320   0x00000000   0x00000000   0x42B40000
+0110: 0x43960000   0x00000000   0x040BD980   0x449CCACA
+0120: 0xC47DAC74   0x0D249F68   0x00000000   0x00000000
+0130: 0x42B40000   0x0022FD5C   0x0408CD0B   0x00000000
+0140: 0x0405663A   0x447A7320   0x0022FC48   0x000000A8
+0150: 0x040BD980   0x0000001A   0x046701D0   0x36343931
+0160: 0x2D200030   0x34313031   0x3439362E   0x20003835
+0170: 0x34353231   0x3733332E   0x20003631   0x31303031
+0180: 0x3839372E   0x20003338   0x2E302020   0x30303030
+0190: 0x30200030   0x3030302E   0x20003030   0x302E3039
+01A0: 0x30303030   0x2C300030   0x2E303920   0x30303030
+01B0: 0x0A3B2930   0x9D000A00   0x00C97B01   0x7FFDE000
+01C0: 0x774F80E0   0x00B788F8   0x00C1B340   0x774F80E0
+01D0: 0x00C97B01   0x006A0026   0xC74A00C0   0x777C5F64
+01E0: 0x75A72BC4   0xFFFFFFFF   0x0022FD24   0x008383A8
+01F0: 0x00469EF7   0x000002EB   0x04094BD6   0x04066EFE
+0200: 0x040670B4   0x0000001A   0x046701D0   0x00000000
+0210: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x046701D0
+0220: 0x00000000   0x04094BD6   0x00000000   0x0022FCF0
+0230: 0x0022FCF4   0x0022FD5C   0x04070724   0x04095A58
+0240: 0xFFFFFFFF   0x774F80E0   0x040556B3   0x04094BD4
+0250: 0x04094BAC   0x04094BFC   0x04094C4C   0x00000000
+0260: 0x0406E329   0x041D2530   0x00000001   0x0000002B
+0270: 0x0022FF78   0x0408D007   0xFFFFFFFF   0x0406E495
SCM Op: 0x107, lDbg: 1 LastRendObj: 0
Game Version: US 1.0

4
Segítségkérés / JernejL\'s Map Editor hiba
« Dátum: 2014. December 21. - 14:16:08 »
Üdv  :wave:

Minap ismét letöltöttem a JernejL\'s Map Editor-t és van vele némi problémám..  :confused:


Először is, ha rákattintok egy Object-re, akkor másodpercekig (5-10mp) lefagy és csak utánna jelöli ki, de előfordult már az is, hogy rossz Obj.-et jelölt ki. Eddig ha mappoltam sose fordult elő, ezért fogalmam sincs, hogy mi lehet a baja.


Már beállítottam a kompatibilitást, az editor abba a mappában van ahol a Gta telepítve van, de ha nem abba a mappában van akkor is ezt csinálja. Kattintás után (Tehát, ha ki van jelölve az obj.) mozgatni (ha nem egérrel csinálom, hanem nyilakkal) könnyen tudom, még csak nem is laggol, FPS -em kb. 50-100 között mozog, kivéve amikor rákkattintok valamire, akkor kb. 5-15 közé esik vissza abban a pár mp.-ben..


Illetve amikor ki akarom kapcsolni, akkor ezt kapom és ki se kapcsol...


\"QBVDDktvAwMMVVxJFwVQ\"

Valakivel előfordult már ez? Ötlet a javításra?  :)

5
Segítségkérés / SA:MP Crash
« Dátum: 2014. December 19. - 16:58:03 »
Hi  :wave:

Amikor csatlakozni akarok valamilyen szerverre, a betöltés felénél Crash -el a kliensem és nem tudom, hogy miért ..   :-[


Már újratelepítettem a GTA -t + a SA:MP -ot is, de még mindig változatlan a helyzet..


Annyi észrevételem volt, hogy amikor töröltem a GTA -t, nem engette törölni a \'gtaweap3.ttf\' és a \'sampaux3.ttf\' fájlokat ..  :hmmm:


Ötlet?

 

SA-MP 0.3z-R2
Exception At Address: 0x778E77A2
Base: 0x03550000
Registers:
EAX: 0x00000024   EBX: 0x00B71848   ECX: 0x008E2C30   EDX: 0x00B71848
ESI: 0x00000024   EDI: 0x00000020   EBP: 0x0022FBB8   ESP: 0x0022FBA4
EFLAGS: 0x00010216
Stack:
+0000: 0x00B71848   0x00000000   0x00008000   0x00000040
+0010: 0x00000000   0x0022FC00   0x00823FD0   0x00000020
+0020: 0x008237C2   0x00000000   0x00000000   0x00B71848
+0030: 0x00000000   0x008232D6   0x008E2CB0   0x00000000
+0040: 0x00B71848   0x0022FBCC   0x0022F7B0   0x0022FF78
+0050: 0x00825EA4   0x00887F80   0xFFFFFFFF   0xFFFFFFFF
+0060: 0x005389C4   0x00B71848   0x00000200   0x00000000
+0070: 0x00536F96   0x00000000   0x00B71848   0x00000200
+0080: 0x00B7184C   0x005B8450   0x00000000   0x008E2C90
+0090: 0x00B7184C   0x03BB35D0   0x00000000   0x00000000
+00A0: 0xFFFFFFFF   0x04787044   0x07FFFFFF   0x504D4153
+00B0: 0x6D61735C   0x44492E70   0x00000045   0x04787044
+00C0: 0x0487F7A0   0x00000001   0x00000000   0x0022FCA0
+00D0: 0x588AA113   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+00E0: 0x00000000   0x588AA127   0x00000000   0x04787040
+00F0: 0x04787044   0x04787040   0x00000001   0x0022FCC4
+0100: 0x588AA0A2   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0110: 0x00000000   0x00000000   0x03B634B0   0x007F99B0
+0120: 0x03BB35D0   0x007F9B12   0x04787040   0x00000000
+0130: 0x00000000   0x00000000   0x007F9C12   0x03B634B0
+0140: 0x007F99B0   0x00000000   0x007FB1C3   0x03B634B0
+0150: 0x000A0438   0x00000001   0x008E2C90   0x03B602DC
+0160: 0x007EE388   0x03B634B0   0x000A0438   0x00000001
+0170: 0x00B7184C   0x0074526A   0x03B602DC   0x000A0438
+0180: 0x00000001   0x005905D0   0x03B602DC   0x03B602DC
+0190: 0x005B36BA   0x00863A6C   0x00B71670   0x00000000
+01A0: 0x00B71670   0x00868B40   0x00B71851   0x005B920B
+01B0: 0x00B7184C   0x00B7184C   0x00000001   0x00863B10
+01C0: 0x75C080E0   0x00000000   0x008E2C90   0x008E2C90
+01D0: 0x0022FF78   0x00825EA4   0x00888048   0xFFFFFFFF
+01E0: 0x0082421E   0x0082423B   0x00001800   0x00824266
+01F0: 0x00001800   0x00000000   0x008211B7   0x00001800
+0200: 0x49742400   0x005B3206   0x00001800   0x0053BCA0
+0210: 0x00863B10   0x00863A90   0x00863B10   0x0000000A
+0220: 0x0053E593   0x00863B10   0x00748D00   0x7747D9A3
+0230: 0x00000000   0x0022FF88   0x7FFDF000   0x01770000
+0240: 0x0000000A   0x01772960   0x00000008   0x00000100
+0250: 0x00000008   0x00000102   0x43C80000   0x43960000
+0260: 0x00000000   0x00000000   0x00000320   0x00000258
+0270: 0x00000000   0x0022FE54   0x000A0438   0x00000200
SCM Op: 0x0, lDbg: 0 LastRendObj: 0
Game Version: US 1.0

6
Kérdések, Segítség / Programozás
« Dátum: 2014. November 05. - 22:13:17 »
Szép estét!  :wave:

Szerintetek melyik az a programozási nyelv amit manapság érdemes megtanulni?  ^-^


Mert van jópár és nemtudom, hogy melyiket lenne érdemes tanulni..


Gondoltam a jQuery -re, Java -ra, LUA -ra (Ugye MTA és sok más) illetve arra, hogy Visual Basic -al kezdek el programozgatni :D


Szóval?  ;D



7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Vicces képek gyûjtõhelye
« Dátum: 2014. Október 03. - 15:24:02 »
Idézetet írta: OTF date=1412187804\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50852\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
és hogy jön ez a sz*r kép hozzá? turn up man
 
\"QBVHWEtvAwMDAF9NFAVR\"
Illeteve
\"QBVHWEtvAwMDAF9NFwVR\"
 ;)

9
Beszélgetés / Legjobb idézetek
« Dátum: 2014. Szeptember 20. - 20:54:05 »
Sziasztok!  ;)

Arra gondoltam, hogy szívesen olvasgatnék néha-néha komolyabb idézeteket, így akinek van kedve az másolja be a kedvenc idézetét :)


Ez lehet valami vicces idézet is amit a haver mondott vagy akár egy teljesen komoly témáról is szólhat  :) Hajrá!  :D


Jelenlegi kedvenc idézetem


\"Én
AzA fajta vagyok akinek, ha baja van, akkor nem tartja magában...

Ha te meg hagyod, hogy elnyomjalak kurva nagy madár vagy..


Nem jelent már senkinek semmit az õszinteség, pedig mi testvérek vagyunk a vérünk az õsi pecsét.


Használd az ösztöneid az elõzõ életedbõl ismerd meg a világot, de ne letöltött tételekbõl.


Annó tiszteltek minket, úgy mint egy harcos népet ti meg, hogy megint csatlósok leszünk csak attól féltek!\" ~ AzA (Killakikitt - Lehettem Volna)

10
SA-MP: Szerverfejlesztés / Capture The Flag Minigame
« Dátum: 2014. Augusztus 21. - 21:59:35 »
Sziasztok!  :wave:

Most publikálom az egyik munkámat, ami nem más mint egy CTF + TDM Minigame.


A feladat annyi, hogy meg kell szerezni a másik csapat zászlóját és el kell vinni a csapatod zászlójához.


A minigamet RCon Adminisztrátor tudja elindítani a
/area parancsal.

Játékosok a
/join parancsal tudnak csatlakozni.

Ha valaki megunja a játékot, akkor a
/exit parancsal tud kilépni.

Ha valaki megöl valakit az ellenfél csapatból, akkor kap 50 Scoret és 500$ -t.


Aki meghal attól pedig levon 50 Scoret.


A játék addig folytatódik, míg az egyik csapat 5x beviszi a zászlót.


A script tartalmaz TeamKill elleni védelmet.


Készítõ: .RäNÐoM.


Sorok száma: 479


Elkészítési idõ: kb. 6-7 óra


Tesztelve lett
Mûködik! (Egyedül teszteltem...)

Ha bármilyen bugot/elírást találtok, akkor jelezzétek felém  ;)




#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
#define COLOR_GREEN 0x2BB33BFF
#define COLOR_BLUE 0x0009FFFF
#define ARMY 991
#define ANARHY 992
new AnarhysFlag,
ArmysFlag,
AnarhysFlagObject,
ArmysFlagObject,
ArmyCount,
AnarhyCount,
ArmyPlayer,
AnarhyPlayer,
AreaMinigameTimer;
new string[256],
name[MAX_PLAYER_NAME];
new AreaMiniGameSarted,
AreaMiniGameSart,
PlayerInArea[MAX_PLAYERS],
ArmyFlag[MAX_PLAYERS],
AnarhyFlag[MAX_PLAYERS],
gTeam[MAX_PLAYERS],
PlayerJoinArea[MAX_PLAYERS];
new Float:hp;
forward ObjectLoad(playerid);
forward AreaStart(playerid);
forward AreaMinigame(playerid);
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"==========[Area51 by .RäNÐoM.]==========\");
print(\"==============[Filterscipt]=============\");
print(\"===============[Loaded...]==============\");
AnarhysFlag = 0;
ArmysFlag = 0;
ArmyCount = 0;
AnarhyCount = 0;
ArmyPlayer = 0;
AnarhyPlayer = 0;
AreaMiniGameSarted = 0;
AreaMiniGameSart = 0;
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"==========[Area51 by .RäNÐoM.]==========\");
print(\"==============[Filterscipt]=============\");
print(\"==============[unloaded...]=============\");
return 1;
}
main() {}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if(PlayerInArea[playerid] == 1)
{
PlayerInArea[playerid] = 0;
ArmyFlag[playerid] = 0;
AnarhyFlag[playerid] = 0;
PlayerJoinArea[playerid] = 0;
if(gTeam[playerid] == ARMY) ArmyPlayer -= 1;
if(gTeam[playerid] == ANARHY) AnarhyPlayer -= 1;
if(AnarhyFlag[playerid] == 1)
{
DestroyObject(AnarhysFlagObject), AnarhysFlagObject = CreateObject(2993, 203.33521, 1860.76038, 13.13000,   0.00000, 0.00000, -26.40000), AnarhysFlag = 1;
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: A zászló vivõ kilépett!! A zászló visszakerült a helyére!!\");
}
if(ArmyFlag[playerid] == 1)
{
DestroyObject(ArmysFlagObject), ArmysFlagObject = CreateObject(2914, 220.08881, 1822.83191, 7.51650,   0.00000, 0.00000, 64.56000), ArmysFlag = 1;
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: A zászló vivõ kilépett!! A zászló visszakerült a helyére!!\");
} }
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(PlayerInArea[playerid] == 1)
{
GetPlayerName(killerid,name,sizeof(name));
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) {
format(string,sizeof(string),\"[Area51]: %s megölte %s -t! Csak így tovább!\",name,name);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string);
SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid)+50);
GivePlayerMoney(killerid, 500);
SendClientMessage(killerid,COLOR_GREEN,\"[Area51]: Megöltél egy ellenséget! Ezért kapsz 50 Score-t és 500$-t\");
}
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: Meghaltál! Ezért levonunk tõled 50 Score-t!\");
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)-50);
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
if(gTeam[playerid] == ARMY)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid, 214.6435, 1818.9225, 6.4141);
SetCameraBehindPlayer(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid,3,1);
GivePlayerWeapon(playerid,24,200);
GivePlayerWeapon(playerid,25,250);
GivePlayerWeapon(playerid,31,350);
}
if(gTeam[playerid] == ANARHY)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid, 214.6435, 1818.9225, 6.4141);
SetCameraBehindPlayer(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid,23,175);
GivePlayerWeapon(playerid,31,275);
GivePlayerWeapon(playerid,32,250);
GivePlayerWeapon(playerid,34,150);
}
if(AnarhyFlag[playerid] == 1)
{
DestroyObject(AnarhysFlagObject), AnarhysFlagObject = CreateObject(2993, 203.33521, 1860.76038, 13.13000,   0.00000, 0.00000, -26.40000), AnarhysFlag = 1;
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: A zászló vivõt megölték!! A zászló visszakerült a helyére!!\");
AnarhyFlag[playerid] = 0;
}
if(ArmyFlag[playerid] == 1)
{
DestroyObject(ArmysFlagObject), ArmysFlagObject = CreateObject(2914, 220.08881, 1822.83191, 7.51650,   0.00000, 0.00000, 64.56000), ArmysFlag = 1;
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: A zászló vivõt megölték!! A zászló visszakerült a helyére!!\");
ArmyFlag[playerid] = 0;
} }
return 1;
}
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
GetPlayerHealth(damagedid,hp);
if(gTeam[playerid] == gTeam[damagedid]) if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)) SetPlayerHealth(damagedid, hp), GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Ne ~w~Sebezd a Csapattársad!!\",2000,6);
return 1;
}
public AreaMinigame(playerid)
{
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 204.1118, 1860.3279, 13.1406)) //Anarhy zászlónál van
{
if(gTeam[playerid] == ARMY && AnarhysFlag == 1)
{
AnarhyFlag[playerid] = 1;
AttachObjectToPlayer(AnarhysFlagObject, playerid, 0.0, 0.0, 0.7, 0.0, 0.0, -90.0), AnarhysFlag = 0;
format(string,sizeof(string),\"[Area51]: %s elvette az Anarhy zászlót!!\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string);
}
if(gTeam[playerid] == ANARHY && ArmyFlag[playerid] == 1)
{
ArmyFlag[playerid] = 0;
DestroyObject(ArmysFlagObject), ArmysFlagObject = CreateObject(2914, 220.08881, 1822.83191, 7.51650,   0.00000, 0.00000, 64.56000), ArmysFlag = 1;
AnarhyCount += 1;
format(string,sizeof(string),\"[Area51]: %s bevitte az Army zászlót!! [%d/5]\",name,AnarhyCount);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string);
} }
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 220.8428,1822.5156,7.5259)) // Army szászlónál van
{
if(gTeam[playerid] == ANARHY && ArmysFlag == 1)
{
ArmyFlag[playerid] = 1;
AttachObjectToPlayer(ArmysFlagObject, playerid, 0.0, 0.0, 0.7, 0.0, 0.0, -90.0), ArmysFlag = 0;
format(string,sizeof(string),\"[Area51]: %s elvette az Army zászlót!!\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string);
}
if(gTeam[playerid] == ARMY && AnarhyFlag[playerid] == 1)
{
AnarhyFlag[playerid] = 0;
DestroyObject(AnarhysFlagObject), AnarhysFlagObject = CreateObject(2993, 203.33521, 1860.76038, 13.13000,   0.00000, 0.00000, -26.40000), AnarhysFlag = 0;
ArmyCount += 1;
format(string,sizeof(string),\"[Area51]: %s bevitte az Anarhy zászlót!! [%d/5]\",name,ArmyCount);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string);
} }
if(AnarhyCount == 5)
{
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: Az Anarhy csapat nyerte a MiniGamet!! Minden tag kap 1000$ és 500 Score-t!\");
if(gTeam[playerid] == ANARHY)
{
SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+500);
GivePlayerMoney(playerid, 1000);
}
KillTimer(AreaMinigameTimer);
PlayerInArea[playerid] = 0;
ArmyFlag[playerid] = 0;
AnarhyFlag[playerid] = 0;
AreaMiniGameSarted = 0;
PlayerJoinArea[playerid] = 0;
AreaMiniGameSart = 0;
ArmyCount = 0;
AnarhyCount = 0;
ArmysFlag = 0;
AnarhysFlag = 0;
ArmyPlayer = 0;
AnarhyPlayer = 0;
ForceClassSelection(playerid);
TogglePlayerSpectating(playerid, true);
TogglePlayerSpectating(playerid, false);
ResetPlayerWeapons(playerid);
}
else if(ArmyCount == 5)
{
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: Az Army csapat nyerte a MiniGamet!! Minden tag kap 1000$ és 500 Score-t!\");
if(gTeam[playerid] == ARMY)
{
SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+500);
GivePlayerMoney(playerid, 1000);
}
KillTimer(AreaMinigameTimer);
PlayerInArea[playerid] = 0;
ArmyFlag[playerid] = 0;
AnarhyFlag[playerid] = 0;
AreaMiniGameSarted = 0;
PlayerJoinArea[playerid] = 0;
AreaMiniGameSart = 0;
ArmyCount = 0;
AnarhyCount = 0;
ArmysFlag = 0;
AnarhysFlag = 0;
ArmyPlayer = 0;
AnarhyPlayer = 0;
ForceClassSelection(playerid);
TogglePlayerSpectating(playerid, true);
TogglePlayerSpectating(playerid, false);
ResetPlayerWeapons(playerid);
}
return 1;
}
public ObjectLoad(playerid)
{
print(\"Objectek betöltése folyamatban...\");
{
CreateObject(2929, 215.86011, 1874.84900, 13.91210,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2929, 211.82010, 1874.84900, 13.91210,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(18749, 207.58450, 1857.71045, 13.92590,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
AnarhysFlagObject = CreateObject(2993, 203.33521, 1860.76038, 13.13000,   0.00000, 0.00000, -26.40000), AnarhysFlag = 1;
CreateObject(3053, 203.34064, 1860.73218, 12.37922,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3053, 203.34061, 1860.73218, 12.51920,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3053, 203.34061, 1860.73218, 12.63920,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3053, 203.34061, 1860.73218, 12.77920,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3053, 203.34061, 1860.73218, 12.91920,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3053, 220.06192, 1822.83545, 6.75064,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3053, 220.06190, 1822.83545, 6.89060,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3053, 220.06190, 1822.83545, 7.01060,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3053, 220.06190, 1822.83545, 7.15060,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3053, 220.06190, 1822.83545, 7.29060,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
ArmysFlagObject = CreateObject(2914, 220.08881, 1822.83191, 7.51650,   0.00000, 0.00000, 64.56000), ArmysFlag = 1;
CreateObject(19377, 267.62100, 1883.89990, 16.54000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19377, 267.62100, 1883.89990, 15.51420,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19364, 235.28778, 1856.95325, 17.51380,   0.00000, 0.00000, -6.12000);
CreateObject(19364, 235.63290, 1860.06995, 17.51380,   0.00000, 0.00000, -6.12000);
CreateObject(1431, 239.46600, 1874.68579, 10.98050,   0.00000, 0.00000, 60.06000);
CreateObject(1431, 239.01520, 1876.07971, 10.98050,   0.00000, 0.00000, 87.42000);
CreateObject(1431, 239.90909, 1876.86279, 10.98050,   0.00000, 0.00000, 87.42000);
CreateObject(1431, 239.10271, 1878.26843, 10.98050,   0.00000, 0.00000, 87.42000);
CreateObject(1431, 240.07275, 1879.01367, 10.98050,   0.00000, 0.00000, 81.29998);
CreateObject(1431, 238.98389, 1870.17053, 10.98050,   0.00000, 0.00000, 87.42000);
CreateObject(1431, 239.64519, 1870.26099, 10.98050,   0.00000, 0.00000, 87.42000);
CreateObject(1431, 241.35361, 1866.42786, 10.98050,   0.00000, 0.00000, 1.68000);
CreateObject(1431, 241.27089, 1865.71130, 10.98050,   0.00000, 0.00000, 1.68000);
CreateObject(1431, 240.18687, 1863.18799, 10.98050,   0.00000, 0.00000, 1.68000);
CreateObject(1431, 242.42909, 1863.64246, 10.98050,   0.00000, 0.00000, 33.36000);
CreateObject(1431, 252.13957, 1878.94019, 10.99400,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1431, 248.32600, 1878.91272, 10.99410,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1431, 249.86552, 1878.95044, 10.99400,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1431, 256.91959, 1849.98364, 8.28140,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1431, 256.91959, 1850.00354, 8.84140,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1431, 256.75482, 1851.03162, 8.28140,   0.00000, 0.00000, 22.74000);
CreateObject(1431, 256.75479, 1851.03162, 8.84140,   0.00000, 0.00000, 22.74000);
CreateObject(1431, 258.22305, 1850.95935, 8.28140,   0.00000, 0.00000, 110.93999);
CreateObject(1431, 258.22311, 1850.95935, 8.84140,   0.00000, 0.00000, 110.94000);
CreateObject(1431, 254.73218, 1843.92566, 8.31902,   0.00000, 0.00000, -38.58000);
CreateObject(1431, 253.81480, 1843.75940, 8.31902,   0.00000, 0.00000, -38.58000);
CreateObject(1431, 239.72820, 1851.29541, 8.29650,   0.00000, 0.00000, -130.38000);
CreateObject(1431, 240.85120, 1852.76282, 8.29650,   0.00000, 0.00000, -125.52000);
CreateObject(1431, 239.72820, 1851.29541, 8.83900,   0.00000, 0.00000, -130.38000);
CreateObject(1431, 240.85120, 1852.76282, 8.83900,   0.00000, 0.00000, -125.52000);
CreateObject(1431, 239.74017, 1855.64038, 8.29647,   0.00000, 0.00000, -211.38004);
CreateObject(1431, 239.74020, 1855.64038, 8.83900,   0.00000, 0.00000, -211.38000);
CreateObject(1431, 246.65402, 1843.26514, 8.29650,   0.00000, 0.00000, -53.10001);
CreateObject(1431, 243.74193, 1843.33777, 8.29650,   0.00000, 0.00000, -53.10001);
CreateObject(1431, 244.12680, 1844.52234, 8.81650,   0.00000, 0.00000, -9.48000);
CreateObject(1431, 243.72189, 1843.33777, 8.81650,   0.00000, 0.00000, -53.10000);
CreateObject(1431, 244.11353, 1844.53723, 8.29650,   0.00000, 0.00000, -9.48000);
CreateObject(1431, 246.65401, 1843.26514, 8.81650,   0.00000, 0.00000, -53.10000);
CreateObject(1431, 263.03745, 1843.96436, 7.43906,   -10.14000, -1.26000, -117.78001);
CreateObject(1431, 263.13739, 1843.96436, 7.97910,   -10.14000, -1.26000, -117.78000);
CreateObject(1431, 271.25668, 1840.30798, 6.16242,   -10.14000, -1.26000, -165.59998);
CreateObject(1431, 271.23669, 1840.20801, 6.68240,   -10.14000, -1.26000, -165.60001);
CreateObject(1431, 270.33594, 1839.26819, 6.04871,   0.12000, 6.60000, -98.21996);
CreateObject(1431, 270.33591, 1839.26819, 6.56870,   0.12000, 6.60000, -98.22000);
CreateObject(1431, 256.88510, 1837.45886, 4.21521,   0.00000, 0.00000, -102.96001);
CreateObject(1431, 256.88510, 1837.47888, 4.75520,   0.00000, 0.00000, -102.96000);
CreateObject(3280, 263.71091, 1824.22046, 3.70310,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2927, 264.66040, 1817.68896, 5.48740,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(2927, 264.68039, 1813.78894, 5.48740,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(2927, 264.66040, 1817.68896, 9.08740,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(2927, 264.68039, 1813.78894, 9.08740,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1431, 245.33870, 1804.75159, 6.93600,   0.00000, 0.00000, 64.74000);
CreateObject(1431, 245.33870, 1804.75159, 7.47600,   0.00000, 0.00000, 64.74000);
CreateObject(1431, 242.61908, 1798.71313, 6.93600,   0.00000, 0.00000, 38.46001);
CreateObject(1431, 242.61909, 1798.71313, 7.47600,   0.00000, 0.00000, 38.46000);
CreateObject(1431, 248.64256, 1797.97900, 6.93600,   0.00000, 0.00000, 122.46000);
CreateObject(1431, 245.63040, 1798.14063, 6.93600,   0.00000, 0.00000, -122.46000);
CreateObject(1431, 245.98628, 1799.57227, 6.93600,   0.00000, 0.00000, -147.30003);
CreateObject(1431, 245.63040, 1798.14063, 7.41600,   0.00000, 0.00000, -122.46000);
CreateObject(1431, 245.98627, 1799.57227, 7.41600,   0.00000, 0.00000, -147.30000);
CreateObject(1431, 248.64259, 1797.97900, 7.41600,   0.00000, 0.00000, 122.46000);
CreateObject(1431, 248.43649, 1799.25061, 7.41600,   0.00000, 0.00000, 139.92000);
CreateObject(1431, 248.49030, 1799.26770, 6.93600,   0.00000, 0.00000, 139.92001);
CreateObject(1431, 250.45238, 1804.64539, 6.93600,   0.00000, 0.00000, 117.54000);
CreateObject(1431, 250.45239, 1804.64539, 7.45600,   0.00000, 0.00000, 117.54000);
CreateObject(1431, 251.57083, 1803.29565, 6.93600,   0.00000, 0.00000, 138.18001);
CreateObject(1431, 236.02417, 1802.17310, 6.93600,   0.00000, 0.00000, 76.44001);
CreateObject(1431, 236.23647, 1804.53772, 6.93600,   0.00000, 0.00000, 92.64001);
CreateObject(1431, 236.25650, 1804.53772, 7.47600,   0.00000, 0.00000, 92.64000);
CreateObject(1431, 236.04420, 1802.17310, 7.47600,   0.00000, 0.00000, 76.44000);
CreateObject(1431, 235.83342, 1812.19885, 6.93600,   0.00000, 0.00000, 200.93987);
CreateObject(1431, 237.06369, 1818.50134, 6.93600,   0.00000, 0.00000, 200.93987);
CreateObject(1431, 237.06371, 1818.52124, 7.47600,   0.00000, 0.00000, 200.93990);
CreateObject(1431, 228.32460, 1824.58582, 6.92937,   0.00000, 0.00000, 39.06000);
CreateObject(1431, 228.07887, 1820.96753, 6.92940,   0.00000, 0.00000, -39.06000);
CreateObject(1431, 228.34460, 1824.58582, 7.46940,   0.00000, 0.00000, 39.06000);
CreateObject(1431, 228.07890, 1821.00745, 7.46940,   0.00000, 0.00000, -39.06000);
CreateObject(1431, 240.18690, 1863.18799, 11.48050,   0.00000, 0.00000, 1.68000);
CreateObject(1431, 242.42909, 1863.64246, 11.48050,   0.00000, 0.00000, 33.36000);
CreateObject(1431, 252.13960, 1878.94019, 11.48050,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1431, 249.86549, 1878.95044, 11.48050,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1431, 248.32600, 1878.91272, 11.48050,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1431, 225.20958, 1864.51221, 12.64563,   0.00000, 0.00000, -18.90000);
CreateObject(1431, 224.03387, 1864.12402, 12.64563,   0.00000, 0.00000, 49.32000);
CreateObject(1431, 225.20959, 1864.51221, 13.16560,   0.00000, 0.00000, -18.90000);
CreateObject(1431, 224.03391, 1864.12402, 13.14560,   0.00000, 0.00000, 49.32000);
CreateObject(1431, 217.36639, 1857.51892, 12.64563,   0.00000, 0.00000, 33.00000);
CreateObject(1431, 219.25650, 1858.14893, 12.64563,   0.00000, 0.00000, 1.08000);
CreateObject(1431, 221.24115, 1857.85364, 12.64563,   0.00000, 0.00000, -21.60000);
CreateObject(1431, 222.81639, 1856.89160, 12.64563,   0.00000, 0.00000, -39.71999);
CreateObject(1431, 222.81641, 1856.89160, 13.14560,   0.00000, 0.00000, -39.72000);
CreateObject(1431, 221.24110, 1857.85364, 13.14560,   0.00000, 0.00000, -21.60000);
CreateObject(1431, 217.36639, 1857.51892, 13.14560,   0.00000, 0.00000, 33.00000);
CreateObject(1431, 219.25650, 1858.14893, 13.14560,   0.00000, 0.00000, 1.08000);
CreateObject(1431, 205.98993, 1872.80615, 12.66106,   0.00000, 0.00000, -60.42001);
CreateObject(1431, 206.51834, 1871.00012, 12.66106,   0.00000, 0.00000, -90.54000);
CreateObject(1431, 206.54550, 1869.58337, 12.66110,   0.00000, 0.00000, -90.54000);
CreateObject(1431, 206.18396, 1867.67798, 12.66110,   0.00000, 0.00000, 60.42000);
CreateObject(1431, 206.18401, 1867.67798, 13.14110,   0.00000, 0.00000, 60.42000);
CreateObject(1431, 206.54550, 1869.58337, 13.14110,   0.00000, 0.00000, -90.54000);
CreateObject(1431, 206.51830, 1871.00012, 13.14110,   0.00000, 0.00000, -90.54000);
CreateObject(1431, 205.98990, 1872.80615, 13.14110,   0.00000, 0.00000, -60.42000);
}
print(\"Objectek betöltve!\");
return 1;
}
public AreaStart(playerid)
{
AreaMinigameTimer = SetTimerEx(\"AreaMinigame\", 1000, true, \"i\",playerid);
if(PlayerJoinArea[playerid] <= 1)
{
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Az Area51 MiniGame érdeklõdés hiányában elmarad...\");
PlayerInArea[playerid] = 0;
ArmyFlag[playerid] = 0;
AnarhyFlag[playerid] = 0;
AreaMiniGameSarted = 0;
PlayerJoinArea[playerid] = 0;
AreaMiniGameSart = 0;
ArmyCount = 0;
AnarhyCount = 0;
KillTimer(AreaMinigameTimer);
return 0;
}
else
{
ObjectLoad(playerid);
AreaMiniGameSart = 1;
PlayerInArea[playerid] = 1;
if(ArmyPlayer <= AnarhyPlayer)
{
gTeam[playerid] = ARMY;
ArmyPlayer += 1;
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~San Andreas ~b~Army\",8000,3);
ResetPlayerWeapons(playerid);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
SetPlayerSkin(playerid,287);
SetPlayerPos(playerid, 214.6435,1818.9225,6.4141);
SetPlayerColor(playerid, COLOR_BLUE);
SetCameraBehindPlayer(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid,23,175);
GivePlayerWeapon(playerid,31,275);
GivePlayerWeapon(playerid,32,250);
GivePlayerWeapon(playerid,34,150);
}
if(AnarhyPlayer < ArmyPlayer)
{
gTeam[playerid] = ANARHY;
AnarhyPlayer += 1;
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~San Andreas ~r~Anarhy\",8000,3);
ResetPlayerWeapons(playerid);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
SetPlayerSkin(playerid,181);
SetPlayerPos(playerid, 212.8605, 1857.0239, 13.1406);
SetPlayerColor(playerid, COLOR_RED);
SetCameraBehindPlayer(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid,23,175);
GivePlayerWeapon(playerid,31,275);
GivePlayerWeapon(playerid,32,250);
GivePlayerWeapon(playerid,34,150);
} }
return 1;
}
CMD:area(playerid)
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: Csak {FFFFFF}rCon {FF0000}adminisztrátor használhatja ezt a parancsot!\");
if(AreaMiniGameSarted == 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: Már elkezdõdött egy MiniGame!\");
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: Elidult az Area51 MiniGame!! Jelentkezni 30 másodpercig lehet a {FFFFFF}(/join) {FF0000}parancsal!\");
SetTimerEx(\"AreaStart\", 30*1000,false,\"i\",playerid);
AreaMiniGameSarted = 1;
PlayerJoinArea[playerid] = 1;
return 1;
}
CMD:join(playerid)
{
if(AreaMiniGameSarted == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: Nincs elindítva MiniGame!\");
if(PlayerJoinArea[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: Már benne vagy a MiniGame -ben!\");
if(AreaMiniGameSart == 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: A jelentkezést lekésted...\");
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(string,sizeof(string),\"[Area51]: %s csatlakozott az Area51 MiniGame-hez! ((Kilépéshez {FFFFFF}/exit{2BB33B}))\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string);
SetTimerEx(\"AreaStart\", 30*1000,false,\"i\",playerid);
PlayerJoinArea[playerid] = 1;
return 1;
}
CMD:exit(playerid)
{
if(AreaMiniGameSarted == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: Nincs elindítva MiniGame!\");
if(PlayerJoinArea[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: Nem is vagy MiniGame -ben!\");
format(string,sizeof(string),\"[Area51]: %s kilépett az Area51 MiniGame -bõl!\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string);
PlayerInArea[playerid] = 0;
ArmyFlag[playerid] = 0;
AnarhyFlag[playerid] = 0;
PlayerJoinArea[playerid] = 0;
if(gTeam[playerid] == ARMY) ArmyPlayer -= 1;
if(gTeam[playerid] == ANARHY) AnarhyPlayer -= 1;
if(AnarhyFlag[playerid] == 1)
{
DestroyObject(AnarhysFlagObject), AnarhysFlagObject = CreateObject(2993, 203.33521, 1860.76038, 13.13000,   0.00000, 0.00000, -26.40000), AnarhysFlag = 1;
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: A zászló vivõ kilépett!! A zászló visszakerült a helyére!!\");
}
if(ArmyFlag[playerid] == 1)
{
DestroyObject(ArmysFlagObject), ArmysFlagObject = CreateObject(2914, 220.08881, 1822.83191, 7.51650,   0.00000, 0.00000, 64.56000), ArmysFlag = 1;
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: A zászló vivõ kilépett!! A zászló visszakerült a helyére!!\");
}
ForceClassSelection(playerid);
TogglePlayerSpectating(playerid, true);
TogglePlayerSpectating(playerid, false);
ResetPlayerWeapons(playerid);
return 1;
}

 

Link: http://pastebin.com/vwf4Ej0V

Jó szórakozást! :)

11
Segítségkérés / rCon Védelem
« Dátum: 2014. Augusztus 08. - 12:42:13 »
Sziasztok  :D

Azt szeretném megoldani, hogy csak az tudjon rCon -ba belépni, akinek fent van a neve a listán :)


Ezzel csak annyi a baj, hogy akárhogyan alakítom a scriptet vagy az van, hogy senkit se enged belépni.. vagy az, hogy mindenkit.. (Aki tudja a jelszót..)

 

public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
GetPlayerName(i,name,sizeof(name));
if(strcmp(name,\"RaNDoM\"))
{
SendClientMessage(i, -1, \"Sikeresen beléptél az rCon kezelõfelületbe!\");
}
else
{
SendClientMessage(i, -1, \"Te nem léphetsz be rCon -ba!!\");
Kick(i);
} }
return 1;
}

 
Hogy kéne ezt átalakítani??  :hmmm:

Illetve szerintetek mi a legjobb módszer az rCon védelmére?  :)

12
SA-MP: Szerverfejlesztés / Away From Keyboard System
« Dátum: 2014. Augusztus 02. - 13:23:50 »
Sziasztok! Unalmamban készítettem egy AFK parancsot, ami arra jó, hogy, ha valakinek el kell mennie a géptõl, csak beírja a parancsot és máris mehet a dolgára. Az AFK -olót megsebezni nem tudják!

Nem valami nagy script  :D Elsõ publikálásnak megteszi szerintem. Talán pár kezdõnek(Én is az vagyok xd) jól jöhet :)


Teszteltem
mûködik!

Készítõ: .RäNÐoM.


Elkészítési idõ: 10-15 perc


Sorok száma: 75


Szerk.: RoLuX -nak köszönöm a segítséget! Kiegészítettem a FS-t ezzel a pár sorral :)


             és Flash -nek is köszönöm az \"észrevételt\" :D Szintén kiegészítve ;)


A Filterscript nyugodtan terjeszthetõ, átalakítható, de a nevem feltüntetése
kötelezõ!

Letöltés :
http://www.solidfiles.com/d/dadc975330/AwayFromKeyboard.rar
 

/*
Away From Keyboard System By .RäNÐoM.
2014.08.02.
*/
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <fixchars>
#define COLOR_RED 0xff0000FF
#define COLOR_GREEN 0x2bb33bFF
#define HP 200.0 //Max. Health
new str[128], Name[MAX_PLAYER_NAME], AFK[MAX_PLAYERS], Text3D:AFKLabel[MAX_PLAYERS];
new Float: X, Float: Y, Float: Z;
new Float:hp[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"Away From Keyboard System By .RäNÐoM. - Loaded\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"Away From Keyboard System By .RäNÐoM. - UnLoaded\");
OnFilterScriptExit();
return 1;
}
CMD:afk(playerid)
{
if(AFK[playerid] == 0)
{
new Float:health;
hp[playerid] = GetPlayerHealth(playerid,health);
AFK[playerid] = 1;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetPlayerName(playerid,Name,sizeof(Name));
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"AFK módba léptél! Visszatéréshez írd be megint a parancsot!\");
format(str,sizeof(str), \"%s AFK módba lépett...\",Name);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,str);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
AFKLabel[playerid] = Create3DTextLabel(\"Away From Keyboard\", COLOR_RED, X, Y, Z, 150.0, 0, 1);
}
else
{
AFK[playerid] = 0;
GetPlayerName(playerid,Name,sizeof(Name));
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Visszatértél az AFK módból! Jó játékot!\");
format(str,sizeof(str), \"%s kilépett az AFK módból...\",Name);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Delete3DTextLabel(AFKLabel[playerid]);
SetPlayerHealth(playerid, hp[playerid]);
}
return 1;
}
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if(AFK[damagedid] == 1) if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)) SetPlayerHealth(damagedid, HP), GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Õ most AFK -ol! ~n~ ~r~ Ne sebezd meg!!\",1000,6);
return 1;
}

13
Segítségkérés / Run time error 19: "File or function is not found"
« Dátum: 2014. Július 24. - 17:31:36 »
Sziasztok! Rendeltem egy szervert, feltöltöttem és elindítottam a szervert, de a \"Mode\" -nál \"Unknown\" -t ír..

Fogalmam sincs, hogy mi lehet a baja...  :-[


Server_log.txt

 
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3z, (C)2005-2014 SA-MP Team
[17:16:26]
[17:16:26] Server Plugins
[17:16:26] --------------
[17:16:26]  Loading plugin: streamer.so
[17:16:26]
*** Streamer Plugin v2.6.1 by Incognito loaded ***
[17:16:26]   Loaded.
[17:16:26]  Loading plugin: sscanf.so
[17:16:26]
[17:16:26]  ===============================
[17:16:26]       sscanf plugin loaded.     
[17:16:26]    (c) 2009 Alex \"Y_Less\" Cole
[17:16:26]  ===============================
[17:16:26]   Loaded.
[17:16:26]  Loaded 2 plugins.
[17:16:26]
[17:16:26] Filterscripts
[17:16:26] ---------------
[17:16:26]   Loading filterscript \'WeaponsOnThePlayer.amx\'...
[17:16:26]   Loading filterscript \'Radio.amx\'...
[17:16:26]   Loaded 2 filterscripts.
[17:16:26] Script[gamemodes/SADMA.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"
[17:16:26] Number of vehicle models: 0

 
Látszik, hogy a Plugint betölti, az FilterScripteket szintén.. main {} van, de nincs ötletem, hogy mi baj lehet..

Ui.: A mód neve a gamemodes mappában SADMA úgyhogy az is jó. SADMA.amx file pedig nem 0 kb-os és amikor


\"Házi szerveren\" futtatom, a módot akkor szépen elindul :)


Elõre is köszönöm a segítséget  ;)

14
Szkript kérések / Fegyvervásárló Dialog
« Dátum: 2014. Július 21. - 22:48:37 »
Sziasztok! Csináltam egy fegyvervásárló scriptet, de van egy kis probléma..   :(

Amikor beírom, hogy /shop szépen kihozza a Dialog-ot, de akárhova kattintok, nem ad egy fegyvert se..   :mistrust:


Fogalmam sincs mi lehet a baja.   :no:


Ui.: Nincs Error se Warning



 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_SHOP)
{
if(listitem == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 99) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(100$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=100;
GivePlayerWeapon(playerid,2,1);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 1)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 199) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(200$)\");
GivePlayerWeapon(playerid,5,1);
PlayerInfo[playerid][pCash] -=200;
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 2)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 249) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(250$)\");
GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
PlayerInfo[playerid][pCash] -=250;
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 3)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 299) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(300$)\");
GivePlayerWeapon(playerid,8,1);
PlayerInfo[playerid][pCash] -=300;
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 4)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 399) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(400$)\");
GivePlayerWeapon(playerid,9,1);
PlayerInfo[playerid][pCash] -=400;
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 5)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 299) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(300$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=300;
GivePlayerWeapon(playerid,22,100);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 6)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 349) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(350$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=350;
GivePlayerWeapon(playerid,23,100);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 7)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 449) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(450$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=450;
GivePlayerWeapon(playerid,24,100);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 8)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 499) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(500$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=500;
GivePlayerWeapon(playerid,25,100);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 9)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 599) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(600$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=600;
GivePlayerWeapon(playerid,26,150);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 10)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 649) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(650$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=650;
GivePlayerWeapon(playerid,27,150);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 11)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 499) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(500$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=500;
GivePlayerWeapon(playerid,28,250);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 12)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 549) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(550$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=550;
GivePlayerWeapon(playerid,32,250);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 13)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 599) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(600$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=600;
GivePlayerWeapon(playerid,29,250);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 14)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 599) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(600$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=600;
GivePlayerWeapon(playerid,30,250);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!)\");
}
if(listitem == 15)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 749) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(750$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=750;
GivePlayerWeapon(playerid,31,250);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 16)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 799) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(800$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=800;
GivePlayerWeapon(playerid,33,100);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 17)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 999) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(1000$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=1000;
GivePlayerWeapon(playerid,34,75);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 18)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 99) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(100$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=100;
GivePlayerWeapon(playerid,16,1);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 19)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 99) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(100$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=100;
GivePlayerWeapon(playerid,18,1);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 20)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 199) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(200$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=200;
GivePlayerWeapon(playerid,46,1);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\");
}
if(listitem == 21)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 499) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(500$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=500;
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy Energia Italt! Már jobban is érzed magad..\");
}
if(listitem == 22)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 499) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed! (500$)\");
PlayerInfo[playerid][pCash] -=500;
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy Golyóálló Mellényt!!\");
}
}
return 1;
}
return 0;
}

 
Parancs
 
CMD:shop(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SHOP, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverbolt\", \"Golf Ütõ - 100$\\nBaseball Ütõ - 200$\\nKés - 250$\\nKatana - 300$\\nFûrész - 400$\\nColt45 - 300$\\nSilenced Colt - 350$\\nDesert Eagle - 450$\\nShotgun - 500$\\nSawnoff Shotgun - 600$\\nCombat Shotgun - 650$\\nUzi - 500$\\nTec-9 - 550$\\nMP5 - 600$\\nAK-47 - 600$\\nM4 - 750$\\nRifle - 800$\\nSniper - 1000$\\nGránát - 100$\\nMolotov Cocktail - 100$\\nEjtõernyõ - 200$\\nEnergia Ital[+HP] - 500$\\nGolyóálló Mellény[+Armor] - 500$\", \"Vásárol\", \"Kilép\");
}
return 1;
}

15
Szkript kérések / TextDraw Probléma
« Dátum: 2014. Július 17. - 21:06:33 »
Sziasztok! Éppen egy TDM módot írogatok unalmaban és fenn akadtam 1-2 dolgon  :unsure:

Ezért megkérdezlek titeket  :D


1.)
Sikerült megoldani!

2.) Hogy lehetne eltüntetni a (Én így hívom  :D) Pénz jelzõt? Azon kívül, hogy TextDraw -al kitakarni...

Erre gondolok..


\"QBYVWktvAwMDXwgcGAVQ\"

Elõre is köszönöm a segítséget :)

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal