Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - .random.
Oldalak: [1]
2
« Dátum: 2015. Január 03. - 20:34:32 »
Orosz maffia bandavezér:
:laugh: Köszönjük a megosztást, sok hasznos dolog van benne :whistle:
3
« Dátum: 2015. Január 01. - 00:40:24 »
Üdv fórumozók! :wave: Újév, új problémák Amikor megnyitom a JernejL map editort és rányomok a kis \'Test!\' gombra, akkor gond nélkül elindul a SA:MP szépen lehet teszetni.. Azomban, ha megnyitom a mappolásomat és úgy kattintok a \'Test!\' gombra, akkor a SA:MP ki Crash -el, akkor amikor már a karaktert \'dobná le\' .. A map egész területén Crash-elek és nem csak egy bizonyos helyen, tehát kétlem az Object hibát.. bár a * tudja Nem tudok rájönni, hogy ezt miért csinálja, úgyhogy aki sejti az ossza már meg velem Köszi Eddigi próbálokozások: 1.) SA:MP újratelepítése 2.) Map editor újratelepítése 3.) A Dokumentumokból az adatok törlése 4.) Régebbi kiadású map editor használata (Ezzel egybevág, hogy a legújabbal is ez van..) 5.) Előző 4 különböző kombinációja A helyzet változatlan maradt mindezektől .. A Mappolásban található: 283 RemoveObject() 3380 CreateObject() A Crash üzenet: SA-MP 0.3z-R2 Exception At Address: 0x004697C1 Base: 0x03FC0000 Registers: EAX: 0x00000000 EBX: 0x041A6AF8 ECX: 0x0022FB2C EDX: 0x00000BB8 ESI: 0x046734F0 EDI: 0x00000000 EBP: 0x0022FB8C ESP: 0x0022FAEC EFLAGS: 0x00010213 Stack: +0000: 0x00000001 0x00000107 0x0022FB8C 0x00000000 +0010: 0x00183EFC 0x0D249F64 0x0000D24A 0x0022FB34 +0020: 0x62490E81 0x04560000 0x0D24B108 0x00183EFC +0030: 0x00000000 0x04560000 0x04560000 0x00000000 +0040: 0x0022FB7C 0x00837DD9 0xFFFFFFFF 0x00469EF7 +0050: 0x00000107 0x0022FBB0 0x04066EFE 0x040670B4 +0060: 0x041A6AF8 0x00004C04 0x00000000 0x0022FB74 +0070: 0x62491771 0x04560000 0x447A7320 0x00000000 +0080: 0x0409545F 0x00000001 0x0022FB4C 0x0022F6F8 +0090: 0x0022FBD0 0x04070724 0x04095A58 0x00000000 +00A0: 0x0D249F68 0x0405F71A 0x04095458 0x00004C04 +00B0: 0x80000000 0xC08FB58E 0x40000000 0x40939959 +00C0: 0x00000000 0x408F4E64 0x0022FBC8 0x041D2530 +00D0: 0x00004C04 0x774F80E0 0x00000000 0x00000000 +00E0: 0x0D249F68 0x0022FC20 0x0408CDC8 0x00000000 +00F0: 0x040561F3 0x00004C04 0xC47DAC74 0x449CCACA +0100: 0x447A7320 0x00000000 0x00000000 0x42B40000 +0110: 0x43960000 0x00000000 0x040BD980 0x449CCACA +0120: 0xC47DAC74 0x0D249F68 0x00000000 0x00000000 +0130: 0x42B40000 0x0022FD5C 0x0408CD0B 0x00000000 +0140: 0x0405663A 0x447A7320 0x0022FC48 0x000000A8 +0150: 0x040BD980 0x0000001A 0x046701D0 0x36343931 +0160: 0x2D200030 0x34313031 0x3439362E 0x20003835 +0170: 0x34353231 0x3733332E 0x20003631 0x31303031 +0180: 0x3839372E 0x20003338 0x2E302020 0x30303030 +0190: 0x30200030 0x3030302E 0x20003030 0x302E3039 +01A0: 0x30303030 0x2C300030 0x2E303920 0x30303030 +01B0: 0x0A3B2930 0x9D000A00 0x00C97B01 0x7FFDE000 +01C0: 0x774F80E0 0x00B788F8 0x00C1B340 0x774F80E0 +01D0: 0x00C97B01 0x006A0026 0xC74A00C0 0x777C5F64 +01E0: 0x75A72BC4 0xFFFFFFFF 0x0022FD24 0x008383A8 +01F0: 0x00469EF7 0x000002EB 0x04094BD6 0x04066EFE +0200: 0x040670B4 0x0000001A 0x046701D0 0x00000000 +0210: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x046701D0 +0220: 0x00000000 0x04094BD6 0x00000000 0x0022FCF0 +0230: 0x0022FCF4 0x0022FD5C 0x04070724 0x04095A58 +0240: 0xFFFFFFFF 0x774F80E0 0x040556B3 0x04094BD4 +0250: 0x04094BAC 0x04094BFC 0x04094C4C 0x00000000 +0260: 0x0406E329 0x041D2530 0x00000001 0x0000002B +0270: 0x0022FF78 0x0408D007 0xFFFFFFFF 0x0406E495 SCM Op: 0x107, lDbg: 1 LastRendObj: 0 Game Version: US 1.0
4
« Dátum: 2014. December 21. - 14:16:08 »
Üdv :wave: Minap ismét letöltöttem a JernejL\'s Map Editor-t és van vele némi problémám.. :confused: Először is, ha rákattintok egy Object-re, akkor másodpercekig (5-10mp) lefagy és csak utánna jelöli ki, de előfordult már az is, hogy rossz Obj.-et jelölt ki. Eddig ha mappoltam sose fordult elő, ezért fogalmam sincs, hogy mi lehet a baja. Már beállítottam a kompatibilitást, az editor abba a mappában van ahol a Gta telepítve van, de ha nem abba a mappában van akkor is ezt csinálja. Kattintás után (Tehát, ha ki van jelölve az obj.) mozgatni (ha nem egérrel csinálom, hanem nyilakkal) könnyen tudom, még csak nem is laggol, FPS -em kb. 50-100 között mozog, kivéve amikor rákkattintok valamire, akkor kb. 5-15 közé esik vissza abban a pár mp.-ben.. Illetve amikor ki akarom kapcsolni, akkor ezt kapom és ki se kapcsol...
Valakivel előfordult már ez? Ötlet a javításra?
5
« Dátum: 2014. December 19. - 16:58:03 »
Hi :wave: Amikor csatlakozni akarok valamilyen szerverre, a betöltés felénél Crash -el a kliensem és nem tudom, hogy miért .. Már újratelepítettem a GTA -t + a SA:MP -ot is, de még mindig változatlan a helyzet.. Annyi észrevételem volt, hogy amikor töröltem a GTA -t, nem engette törölni a \'gtaweap3.ttf\' és a \'sampaux3.ttf\' fájlokat .. :hmmm: Ötlet? SA-MP 0.3z-R2 Exception At Address: 0x778E77A2 Base: 0x03550000 Registers: EAX: 0x00000024 EBX: 0x00B71848 ECX: 0x008E2C30 EDX: 0x00B71848 ESI: 0x00000024 EDI: 0x00000020 EBP: 0x0022FBB8 ESP: 0x0022FBA4 EFLAGS: 0x00010216 Stack: +0000: 0x00B71848 0x00000000 0x00008000 0x00000040 +0010: 0x00000000 0x0022FC00 0x00823FD0 0x00000020 +0020: 0x008237C2 0x00000000 0x00000000 0x00B71848 +0030: 0x00000000 0x008232D6 0x008E2CB0 0x00000000 +0040: 0x00B71848 0x0022FBCC 0x0022F7B0 0x0022FF78 +0050: 0x00825EA4 0x00887F80 0xFFFFFFFF 0xFFFFFFFF +0060: 0x005389C4 0x00B71848 0x00000200 0x00000000 +0070: 0x00536F96 0x00000000 0x00B71848 0x00000200 +0080: 0x00B7184C 0x005B8450 0x00000000 0x008E2C90 +0090: 0x00B7184C 0x03BB35D0 0x00000000 0x00000000 +00A0: 0xFFFFFFFF 0x04787044 0x07FFFFFF 0x504D4153 +00B0: 0x6D61735C 0x44492E70 0x00000045 0x04787044 +00C0: 0x0487F7A0 0x00000001 0x00000000 0x0022FCA0 +00D0: 0x588AA113 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00E0: 0x00000000 0x588AA127 0x00000000 0x04787040 +00F0: 0x04787044 0x04787040 0x00000001 0x0022FCC4 +0100: 0x588AA0A2 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0110: 0x00000000 0x00000000 0x03B634B0 0x007F99B0 +0120: 0x03BB35D0 0x007F9B12 0x04787040 0x00000000 +0130: 0x00000000 0x00000000 0x007F9C12 0x03B634B0 +0140: 0x007F99B0 0x00000000 0x007FB1C3 0x03B634B0 +0150: 0x000A0438 0x00000001 0x008E2C90 0x03B602DC +0160: 0x007EE388 0x03B634B0 0x000A0438 0x00000001 +0170: 0x00B7184C 0x0074526A 0x03B602DC 0x000A0438 +0180: 0x00000001 0x005905D0 0x03B602DC 0x03B602DC +0190: 0x005B36BA 0x00863A6C 0x00B71670 0x00000000 +01A0: 0x00B71670 0x00868B40 0x00B71851 0x005B920B +01B0: 0x00B7184C 0x00B7184C 0x00000001 0x00863B10 +01C0: 0x75C080E0 0x00000000 0x008E2C90 0x008E2C90 +01D0: 0x0022FF78 0x00825EA4 0x00888048 0xFFFFFFFF +01E0: 0x0082421E 0x0082423B 0x00001800 0x00824266 +01F0: 0x00001800 0x00000000 0x008211B7 0x00001800 +0200: 0x49742400 0x005B3206 0x00001800 0x0053BCA0 +0210: 0x00863B10 0x00863A90 0x00863B10 0x0000000A +0220: 0x0053E593 0x00863B10 0x00748D00 0x7747D9A3 +0230: 0x00000000 0x0022FF88 0x7FFDF000 0x01770000 +0240: 0x0000000A 0x01772960 0x00000008 0x00000100 +0250: 0x00000008 0x00000102 0x43C80000 0x43960000 +0260: 0x00000000 0x00000000 0x00000320 0x00000258 +0270: 0x00000000 0x0022FE54 0x000A0438 0x00000200 SCM Op: 0x0, lDbg: 0 LastRendObj: 0 Game Version: US 1.0
8
« Dátum: 2014. Szeptember 26. - 17:58:05 »
10
« Dátum: 2014. Augusztus 21. - 21:59:35 »
Sziasztok! :wave: Most publikálom az egyik munkámat, ami nem más mint egy CTF + TDM Minigame. A feladat annyi, hogy meg kell szerezni a másik csapat zászlóját és el kell vinni a csapatod zászlójához. A minigamet RCon Adminisztrátor tudja elindítani a /area parancsal. Játékosok a /join parancsal tudnak csatlakozni. Ha valaki megunja a játékot, akkor a /exit parancsal tud kilépni. Ha valaki megöl valakit az ellenfél csapatból, akkor kap 50 Scoret és 500$ -t. Aki meghal attól pedig levon 50 Scoret. A játék addig folytatódik, míg az egyik csapat 5x beviszi a zászlót. A script tartalmaz TeamKill elleni védelmet. Készítõ: .RäNÐoM. Sorok száma: 479 Elkészítési idõ: kb. 6-7 óra Tesztelve lett Mûködik! (Egyedül teszteltem...) Ha bármilyen bugot/elírást találtok, akkor jelezzétek felém
#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <zcmd> #define COLOR_RED 0xFF0000FF #define COLOR_GREEN 0x2BB33BFF #define COLOR_BLUE 0x0009FFFF #define ARMY 991 #define ANARHY 992 new AnarhysFlag, ArmysFlag, AnarhysFlagObject, ArmysFlagObject, ArmyCount, AnarhyCount, ArmyPlayer, AnarhyPlayer, AreaMinigameTimer; new string[256], name[MAX_PLAYER_NAME]; new AreaMiniGameSarted, AreaMiniGameSart, PlayerInArea[MAX_PLAYERS], ArmyFlag[MAX_PLAYERS], AnarhyFlag[MAX_PLAYERS], gTeam[MAX_PLAYERS], PlayerJoinArea[MAX_PLAYERS]; new Float:hp; forward ObjectLoad(playerid); forward AreaStart(playerid); forward AreaMinigame(playerid); public OnFilterScriptInit() { print(\"==========[Area51 by .RäNÐoM.]==========\"); print(\"==============[Filterscipt]=============\"); print(\"===============[Loaded...]==============\"); AnarhysFlag = 0; ArmysFlag = 0; ArmyCount = 0; AnarhyCount = 0; ArmyPlayer = 0; AnarhyPlayer = 0; AreaMiniGameSarted = 0; AreaMiniGameSart = 0; return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"==========[Area51 by .RäNÐoM.]==========\"); print(\"==============[Filterscipt]=============\"); print(\"==============[unloaded...]=============\"); return 1; } main() {} public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { if(PlayerInArea[playerid] == 1) { PlayerInArea[playerid] = 0; ArmyFlag[playerid] = 0; AnarhyFlag[playerid] = 0; PlayerJoinArea[playerid] = 0; if(gTeam[playerid] == ARMY) ArmyPlayer -= 1; if(gTeam[playerid] == ANARHY) AnarhyPlayer -= 1; if(AnarhyFlag[playerid] == 1) { DestroyObject(AnarhysFlagObject), AnarhysFlagObject = CreateObject(2993, 203.33521, 1860.76038, 13.13000, 0.00000, 0.00000, -26.40000), AnarhysFlag = 1; SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: A zászló vivõ kilépett!! A zászló visszakerült a helyére!!\"); } if(ArmyFlag[playerid] == 1) { DestroyObject(ArmysFlagObject), ArmysFlagObject = CreateObject(2914, 220.08881, 1822.83191, 7.51650, 0.00000, 0.00000, 64.56000), ArmysFlag = 1; SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: A zászló vivõ kilépett!! A zászló visszakerült a helyére!!\"); } } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { if(PlayerInArea[playerid] == 1) { GetPlayerName(killerid,name,sizeof(name)); GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) { format(string,sizeof(string),\"[Area51]: %s megölte %s -t! Csak így tovább!\",name,name); SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string); SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid)+50); GivePlayerMoney(killerid, 500); SendClientMessage(killerid,COLOR_GREEN,\"[Area51]: Megöltél egy ellenséget! Ezért kapsz 50 Score-t és 500$-t\"); } SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: Meghaltál! Ezért levonunk tõled 50 Score-t!\"); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)-50); SendDeathMessage(killerid, playerid, reason); if(gTeam[playerid] == ARMY) { ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); SetPlayerPos(playerid, 214.6435, 1818.9225, 6.4141); SetCameraBehindPlayer(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,3,1); GivePlayerWeapon(playerid,24,200); GivePlayerWeapon(playerid,25,250); GivePlayerWeapon(playerid,31,350); } if(gTeam[playerid] == ANARHY) { ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); SetPlayerPos(playerid, 214.6435, 1818.9225, 6.4141); SetCameraBehindPlayer(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,23,175); GivePlayerWeapon(playerid,31,275); GivePlayerWeapon(playerid,32,250); GivePlayerWeapon(playerid,34,150); } if(AnarhyFlag[playerid] == 1) { DestroyObject(AnarhysFlagObject), AnarhysFlagObject = CreateObject(2993, 203.33521, 1860.76038, 13.13000, 0.00000, 0.00000, -26.40000), AnarhysFlag = 1; SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: A zászló vivõt megölték!! A zászló visszakerült a helyére!!\"); AnarhyFlag[playerid] = 0; } if(ArmyFlag[playerid] == 1) { DestroyObject(ArmysFlagObject), ArmysFlagObject = CreateObject(2914, 220.08881, 1822.83191, 7.51650, 0.00000, 0.00000, 64.56000), ArmysFlag = 1; SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: A zászló vivõt megölték!! A zászló visszakerült a helyére!!\"); ArmyFlag[playerid] = 0; } } return 1; } public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart) { GetPlayerHealth(damagedid,hp); if(gTeam[playerid] == gTeam[damagedid]) if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)) SetPlayerHealth(damagedid, hp), GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Ne ~w~Sebezd a Csapattársad!!\",2000,6); return 1; } public AreaMinigame(playerid) { GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 204.1118, 1860.3279, 13.1406)) //Anarhy zászlónál van { if(gTeam[playerid] == ARMY && AnarhysFlag == 1) { AnarhyFlag[playerid] = 1; AttachObjectToPlayer(AnarhysFlagObject, playerid, 0.0, 0.0, 0.7, 0.0, 0.0, -90.0), AnarhysFlag = 0; format(string,sizeof(string),\"[Area51]: %s elvette az Anarhy zászlót!!\",name); SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string); } if(gTeam[playerid] == ANARHY && ArmyFlag[playerid] == 1) { ArmyFlag[playerid] = 0; DestroyObject(ArmysFlagObject), ArmysFlagObject = CreateObject(2914, 220.08881, 1822.83191, 7.51650, 0.00000, 0.00000, 64.56000), ArmysFlag = 1; AnarhyCount += 1; format(string,sizeof(string),\"[Area51]: %s bevitte az Army zászlót!! [%d/5]\",name,AnarhyCount); SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string); } } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 220.8428,1822.5156,7.5259)) // Army szászlónál van { if(gTeam[playerid] == ANARHY && ArmysFlag == 1) { ArmyFlag[playerid] = 1; AttachObjectToPlayer(ArmysFlagObject, playerid, 0.0, 0.0, 0.7, 0.0, 0.0, -90.0), ArmysFlag = 0; format(string,sizeof(string),\"[Area51]: %s elvette az Army zászlót!!\",name); SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string); } if(gTeam[playerid] == ARMY && AnarhyFlag[playerid] == 1) { AnarhyFlag[playerid] = 0; DestroyObject(AnarhysFlagObject), AnarhysFlagObject = CreateObject(2993, 203.33521, 1860.76038, 13.13000, 0.00000, 0.00000, -26.40000), AnarhysFlag = 0; ArmyCount += 1; format(string,sizeof(string),\"[Area51]: %s bevitte az Anarhy zászlót!! [%d/5]\",name,ArmyCount); SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string); } } if(AnarhyCount == 5) { SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: Az Anarhy csapat nyerte a MiniGamet!! Minden tag kap 1000$ és 500 Score-t!\"); if(gTeam[playerid] == ANARHY) { SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+500); GivePlayerMoney(playerid, 1000); } KillTimer(AreaMinigameTimer); PlayerInArea[playerid] = 0; ArmyFlag[playerid] = 0; AnarhyFlag[playerid] = 0; AreaMiniGameSarted = 0; PlayerJoinArea[playerid] = 0; AreaMiniGameSart = 0; ArmyCount = 0; AnarhyCount = 0; ArmysFlag = 0; AnarhysFlag = 0; ArmyPlayer = 0; AnarhyPlayer = 0; ForceClassSelection(playerid); TogglePlayerSpectating(playerid, true); TogglePlayerSpectating(playerid, false); ResetPlayerWeapons(playerid); } else if(ArmyCount == 5) { SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: Az Army csapat nyerte a MiniGamet!! Minden tag kap 1000$ és 500 Score-t!\"); if(gTeam[playerid] == ARMY) { SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+500); GivePlayerMoney(playerid, 1000); } KillTimer(AreaMinigameTimer); PlayerInArea[playerid] = 0; ArmyFlag[playerid] = 0; AnarhyFlag[playerid] = 0; AreaMiniGameSarted = 0; PlayerJoinArea[playerid] = 0; AreaMiniGameSart = 0; ArmyCount = 0; AnarhyCount = 0; ArmysFlag = 0; AnarhysFlag = 0; ArmyPlayer = 0; AnarhyPlayer = 0; ForceClassSelection(playerid); TogglePlayerSpectating(playerid, true); TogglePlayerSpectating(playerid, false); ResetPlayerWeapons(playerid); } return 1; } public ObjectLoad(playerid) { print(\"Objectek betöltése folyamatban...\"); { CreateObject(2929, 215.86011, 1874.84900, 13.91210, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(2929, 211.82010, 1874.84900, 13.91210, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(18749, 207.58450, 1857.71045, 13.92590, 0.00000, 0.00000, 180.00000); AnarhysFlagObject = CreateObject(2993, 203.33521, 1860.76038, 13.13000, 0.00000, 0.00000, -26.40000), AnarhysFlag = 1; CreateObject(3053, 203.34064, 1860.73218, 12.37922, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3053, 203.34061, 1860.73218, 12.51920, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3053, 203.34061, 1860.73218, 12.63920, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3053, 203.34061, 1860.73218, 12.77920, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3053, 203.34061, 1860.73218, 12.91920, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3053, 220.06192, 1822.83545, 6.75064, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3053, 220.06190, 1822.83545, 6.89060, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3053, 220.06190, 1822.83545, 7.01060, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3053, 220.06190, 1822.83545, 7.15060, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3053, 220.06190, 1822.83545, 7.29060, 0.00000, 0.00000, 0.00000); ArmysFlagObject = CreateObject(2914, 220.08881, 1822.83191, 7.51650, 0.00000, 0.00000, 64.56000), ArmysFlag = 1; CreateObject(19377, 267.62100, 1883.89990, 16.54000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateObject(19377, 267.62100, 1883.89990, 15.51420, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateObject(19364, 235.28778, 1856.95325, 17.51380, 0.00000, 0.00000, -6.12000); CreateObject(19364, 235.63290, 1860.06995, 17.51380, 0.00000, 0.00000, -6.12000); CreateObject(1431, 239.46600, 1874.68579, 10.98050, 0.00000, 0.00000, 60.06000); CreateObject(1431, 239.01520, 1876.07971, 10.98050, 0.00000, 0.00000, 87.42000); CreateObject(1431, 239.90909, 1876.86279, 10.98050, 0.00000, 0.00000, 87.42000); CreateObject(1431, 239.10271, 1878.26843, 10.98050, 0.00000, 0.00000, 87.42000); CreateObject(1431, 240.07275, 1879.01367, 10.98050, 0.00000, 0.00000, 81.29998); CreateObject(1431, 238.98389, 1870.17053, 10.98050, 0.00000, 0.00000, 87.42000); CreateObject(1431, 239.64519, 1870.26099, 10.98050, 0.00000, 0.00000, 87.42000); CreateObject(1431, 241.35361, 1866.42786, 10.98050, 0.00000, 0.00000, 1.68000); CreateObject(1431, 241.27089, 1865.71130, 10.98050, 0.00000, 0.00000, 1.68000); CreateObject(1431, 240.18687, 1863.18799, 10.98050, 0.00000, 0.00000, 1.68000); CreateObject(1431, 242.42909, 1863.64246, 10.98050, 0.00000, 0.00000, 33.36000); CreateObject(1431, 252.13957, 1878.94019, 10.99400, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(1431, 248.32600, 1878.91272, 10.99410, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(1431, 249.86552, 1878.95044, 10.99400, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(1431, 256.91959, 1849.98364, 8.28140, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(1431, 256.91959, 1850.00354, 8.84140, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(1431, 256.75482, 1851.03162, 8.28140, 0.00000, 0.00000, 22.74000); CreateObject(1431, 256.75479, 1851.03162, 8.84140, 0.00000, 0.00000, 22.74000); CreateObject(1431, 258.22305, 1850.95935, 8.28140, 0.00000, 0.00000, 110.93999); CreateObject(1431, 258.22311, 1850.95935, 8.84140, 0.00000, 0.00000, 110.94000); CreateObject(1431, 254.73218, 1843.92566, 8.31902, 0.00000, 0.00000, -38.58000); CreateObject(1431, 253.81480, 1843.75940, 8.31902, 0.00000, 0.00000, -38.58000); CreateObject(1431, 239.72820, 1851.29541, 8.29650, 0.00000, 0.00000, -130.38000); CreateObject(1431, 240.85120, 1852.76282, 8.29650, 0.00000, 0.00000, -125.52000); CreateObject(1431, 239.72820, 1851.29541, 8.83900, 0.00000, 0.00000, -130.38000); CreateObject(1431, 240.85120, 1852.76282, 8.83900, 0.00000, 0.00000, -125.52000); CreateObject(1431, 239.74017, 1855.64038, 8.29647, 0.00000, 0.00000, -211.38004); CreateObject(1431, 239.74020, 1855.64038, 8.83900, 0.00000, 0.00000, -211.38000); CreateObject(1431, 246.65402, 1843.26514, 8.29650, 0.00000, 0.00000, -53.10001); CreateObject(1431, 243.74193, 1843.33777, 8.29650, 0.00000, 0.00000, -53.10001); CreateObject(1431, 244.12680, 1844.52234, 8.81650, 0.00000, 0.00000, -9.48000); CreateObject(1431, 243.72189, 1843.33777, 8.81650, 0.00000, 0.00000, -53.10000); CreateObject(1431, 244.11353, 1844.53723, 8.29650, 0.00000, 0.00000, -9.48000); CreateObject(1431, 246.65401, 1843.26514, 8.81650, 0.00000, 0.00000, -53.10000); CreateObject(1431, 263.03745, 1843.96436, 7.43906, -10.14000, -1.26000, -117.78001); CreateObject(1431, 263.13739, 1843.96436, 7.97910, -10.14000, -1.26000, -117.78000); CreateObject(1431, 271.25668, 1840.30798, 6.16242, -10.14000, -1.26000, -165.59998); CreateObject(1431, 271.23669, 1840.20801, 6.68240, -10.14000, -1.26000, -165.60001); CreateObject(1431, 270.33594, 1839.26819, 6.04871, 0.12000, 6.60000, -98.21996); CreateObject(1431, 270.33591, 1839.26819, 6.56870, 0.12000, 6.60000, -98.22000); CreateObject(1431, 256.88510, 1837.45886, 4.21521, 0.00000, 0.00000, -102.96001); CreateObject(1431, 256.88510, 1837.47888, 4.75520, 0.00000, 0.00000, -102.96000); CreateObject(3280, 263.71091, 1824.22046, 3.70310, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(2927, 264.66040, 1817.68896, 5.48740, 0.00000, 0.00000, 90.00000); CreateObject(2927, 264.68039, 1813.78894, 5.48740, 0.00000, 0.00000, 90.00000); CreateObject(2927, 264.66040, 1817.68896, 9.08740, 0.00000, 0.00000, 90.00000); CreateObject(2927, 264.68039, 1813.78894, 9.08740, 0.00000, 0.00000, 90.00000); CreateObject(1431, 245.33870, 1804.75159, 6.93600, 0.00000, 0.00000, 64.74000); CreateObject(1431, 245.33870, 1804.75159, 7.47600, 0.00000, 0.00000, 64.74000); CreateObject(1431, 242.61908, 1798.71313, 6.93600, 0.00000, 0.00000, 38.46001); CreateObject(1431, 242.61909, 1798.71313, 7.47600, 0.00000, 0.00000, 38.46000); CreateObject(1431, 248.64256, 1797.97900, 6.93600, 0.00000, 0.00000, 122.46000); CreateObject(1431, 245.63040, 1798.14063, 6.93600, 0.00000, 0.00000, -122.46000); CreateObject(1431, 245.98628, 1799.57227, 6.93600, 0.00000, 0.00000, -147.30003); CreateObject(1431, 245.63040, 1798.14063, 7.41600, 0.00000, 0.00000, -122.46000); CreateObject(1431, 245.98627, 1799.57227, 7.41600, 0.00000, 0.00000, -147.30000); CreateObject(1431, 248.64259, 1797.97900, 7.41600, 0.00000, 0.00000, 122.46000); CreateObject(1431, 248.43649, 1799.25061, 7.41600, 0.00000, 0.00000, 139.92000); CreateObject(1431, 248.49030, 1799.26770, 6.93600, 0.00000, 0.00000, 139.92001); CreateObject(1431, 250.45238, 1804.64539, 6.93600, 0.00000, 0.00000, 117.54000); CreateObject(1431, 250.45239, 1804.64539, 7.45600, 0.00000, 0.00000, 117.54000); CreateObject(1431, 251.57083, 1803.29565, 6.93600, 0.00000, 0.00000, 138.18001); CreateObject(1431, 236.02417, 1802.17310, 6.93600, 0.00000, 0.00000, 76.44001); CreateObject(1431, 236.23647, 1804.53772, 6.93600, 0.00000, 0.00000, 92.64001); CreateObject(1431, 236.25650, 1804.53772, 7.47600, 0.00000, 0.00000, 92.64000); CreateObject(1431, 236.04420, 1802.17310, 7.47600, 0.00000, 0.00000, 76.44000); CreateObject(1431, 235.83342, 1812.19885, 6.93600, 0.00000, 0.00000, 200.93987); CreateObject(1431, 237.06369, 1818.50134, 6.93600, 0.00000, 0.00000, 200.93987); CreateObject(1431, 237.06371, 1818.52124, 7.47600, 0.00000, 0.00000, 200.93990); CreateObject(1431, 228.32460, 1824.58582, 6.92937, 0.00000, 0.00000, 39.06000); CreateObject(1431, 228.07887, 1820.96753, 6.92940, 0.00000, 0.00000, -39.06000); CreateObject(1431, 228.34460, 1824.58582, 7.46940, 0.00000, 0.00000, 39.06000); CreateObject(1431, 228.07890, 1821.00745, 7.46940, 0.00000, 0.00000, -39.06000); CreateObject(1431, 240.18690, 1863.18799, 11.48050, 0.00000, 0.00000, 1.68000); CreateObject(1431, 242.42909, 1863.64246, 11.48050, 0.00000, 0.00000, 33.36000); CreateObject(1431, 252.13960, 1878.94019, 11.48050, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(1431, 249.86549, 1878.95044, 11.48050, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(1431, 248.32600, 1878.91272, 11.48050, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(1431, 225.20958, 1864.51221, 12.64563, 0.00000, 0.00000, -18.90000); CreateObject(1431, 224.03387, 1864.12402, 12.64563, 0.00000, 0.00000, 49.32000); CreateObject(1431, 225.20959, 1864.51221, 13.16560, 0.00000, 0.00000, -18.90000); CreateObject(1431, 224.03391, 1864.12402, 13.14560, 0.00000, 0.00000, 49.32000); CreateObject(1431, 217.36639, 1857.51892, 12.64563, 0.00000, 0.00000, 33.00000); CreateObject(1431, 219.25650, 1858.14893, 12.64563, 0.00000, 0.00000, 1.08000); CreateObject(1431, 221.24115, 1857.85364, 12.64563, 0.00000, 0.00000, -21.60000); CreateObject(1431, 222.81639, 1856.89160, 12.64563, 0.00000, 0.00000, -39.71999); CreateObject(1431, 222.81641, 1856.89160, 13.14560, 0.00000, 0.00000, -39.72000); CreateObject(1431, 221.24110, 1857.85364, 13.14560, 0.00000, 0.00000, -21.60000); CreateObject(1431, 217.36639, 1857.51892, 13.14560, 0.00000, 0.00000, 33.00000); CreateObject(1431, 219.25650, 1858.14893, 13.14560, 0.00000, 0.00000, 1.08000); CreateObject(1431, 205.98993, 1872.80615, 12.66106, 0.00000, 0.00000, -60.42001); CreateObject(1431, 206.51834, 1871.00012, 12.66106, 0.00000, 0.00000, -90.54000); CreateObject(1431, 206.54550, 1869.58337, 12.66110, 0.00000, 0.00000, -90.54000); CreateObject(1431, 206.18396, 1867.67798, 12.66110, 0.00000, 0.00000, 60.42000); CreateObject(1431, 206.18401, 1867.67798, 13.14110, 0.00000, 0.00000, 60.42000); CreateObject(1431, 206.54550, 1869.58337, 13.14110, 0.00000, 0.00000, -90.54000); CreateObject(1431, 206.51830, 1871.00012, 13.14110, 0.00000, 0.00000, -90.54000); CreateObject(1431, 205.98990, 1872.80615, 13.14110, 0.00000, 0.00000, -60.42000); } print(\"Objectek betöltve!\"); return 1; } public AreaStart(playerid) { AreaMinigameTimer = SetTimerEx(\"AreaMinigame\", 1000, true, \"i\",playerid); if(PlayerJoinArea[playerid] <= 1) { SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Az Area51 MiniGame érdeklõdés hiányában elmarad...\"); PlayerInArea[playerid] = 0; ArmyFlag[playerid] = 0; AnarhyFlag[playerid] = 0; AreaMiniGameSarted = 0; PlayerJoinArea[playerid] = 0; AreaMiniGameSart = 0; ArmyCount = 0; AnarhyCount = 0; KillTimer(AreaMinigameTimer); return 0; } else { ObjectLoad(playerid); AreaMiniGameSart = 1; PlayerInArea[playerid] = 1; if(ArmyPlayer <= AnarhyPlayer) { gTeam[playerid] = ARMY; ArmyPlayer += 1; GameTextForPlayer(playerid,\"~w~San Andreas ~b~Army\",8000,3); ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); SetPlayerSkin(playerid,287); SetPlayerPos(playerid, 214.6435,1818.9225,6.4141); SetPlayerColor(playerid, COLOR_BLUE); SetCameraBehindPlayer(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,23,175); GivePlayerWeapon(playerid,31,275); GivePlayerWeapon(playerid,32,250); GivePlayerWeapon(playerid,34,150); } if(AnarhyPlayer < ArmyPlayer) { gTeam[playerid] = ANARHY; AnarhyPlayer += 1; GameTextForPlayer(playerid,\"~w~San Andreas ~r~Anarhy\",8000,3); ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); SetPlayerSkin(playerid,181); SetPlayerPos(playerid, 212.8605, 1857.0239, 13.1406); SetPlayerColor(playerid, COLOR_RED); SetCameraBehindPlayer(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,23,175); GivePlayerWeapon(playerid,31,275); GivePlayerWeapon(playerid,32,250); GivePlayerWeapon(playerid,34,150); } } return 1; } CMD:area(playerid) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: Csak {FFFFFF}rCon {FF0000}adminisztrátor használhatja ezt a parancsot!\"); if(AreaMiniGameSarted == 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: Már elkezdõdött egy MiniGame!\"); SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: Elidult az Area51 MiniGame!! Jelentkezni 30 másodpercig lehet a {FFFFFF}(/join) {FF0000}parancsal!\"); SetTimerEx(\"AreaStart\", 30*1000,false,\"i\",playerid); AreaMiniGameSarted = 1; PlayerJoinArea[playerid] = 1; return 1; } CMD:join(playerid) { if(AreaMiniGameSarted == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: Nincs elindítva MiniGame!\"); if(PlayerJoinArea[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: Már benne vagy a MiniGame -ben!\"); if(AreaMiniGameSart == 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: A jelentkezést lekésted...\"); GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(string,sizeof(string),\"[Area51]: %s csatlakozott az Area51 MiniGame-hez! ((Kilépéshez {FFFFFF}/exit{2BB33B}))\",name); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string); SetTimerEx(\"AreaStart\", 30*1000,false,\"i\",playerid); PlayerJoinArea[playerid] = 1; return 1; } CMD:exit(playerid) { if(AreaMiniGameSarted == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: Nincs elindítva MiniGame!\"); if(PlayerJoinArea[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: Nem is vagy MiniGame -ben!\"); format(string,sizeof(string),\"[Area51]: %s kilépett az Area51 MiniGame -bõl!\",name); SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string); PlayerInArea[playerid] = 0; ArmyFlag[playerid] = 0; AnarhyFlag[playerid] = 0; PlayerJoinArea[playerid] = 0; if(gTeam[playerid] == ARMY) ArmyPlayer -= 1; if(gTeam[playerid] == ANARHY) AnarhyPlayer -= 1; if(AnarhyFlag[playerid] == 1) { DestroyObject(AnarhysFlagObject), AnarhysFlagObject = CreateObject(2993, 203.33521, 1860.76038, 13.13000, 0.00000, 0.00000, -26.40000), AnarhysFlag = 1; SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: A zászló vivõ kilépett!! A zászló visszakerült a helyére!!\"); } if(ArmyFlag[playerid] == 1) { DestroyObject(ArmysFlagObject), ArmysFlagObject = CreateObject(2914, 220.08881, 1822.83191, 7.51650, 0.00000, 0.00000, 64.56000), ArmysFlag = 1; SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"[Area51]: A zászló vivõ kilépett!! A zászló visszakerült a helyére!!\"); } ForceClassSelection(playerid); TogglePlayerSpectating(playerid, true); TogglePlayerSpectating(playerid, false); ResetPlayerWeapons(playerid); return 1; }
Link: http://pastebin.com/vwf4Ej0V Jó szórakozást!
11
« Dátum: 2014. Augusztus 08. - 12:42:13 »
Sziasztok Azt szeretném megoldani, hogy csak az tudjon rCon -ba belépni, akinek fent van a neve a listán Ezzel csak annyi a baj, hogy akárhogyan alakítom a scriptet vagy az van, hogy senkit se enged belépni.. vagy az, hogy mindenkit.. (Aki tudja a jelszót..) public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { GetPlayerName(i,name,sizeof(name)); if(strcmp(name,\"RaNDoM\")) { SendClientMessage(i, -1, \"Sikeresen beléptél az rCon kezelõfelületbe!\"); } else { SendClientMessage(i, -1, \"Te nem léphetsz be rCon -ba!!\"); Kick(i); } } return 1; }
Hogy kéne ezt átalakítani?? :hmmm: Illetve szerintetek mi a legjobb módszer az rCon védelmére?
12
« Dátum: 2014. Augusztus 02. - 13:23:50 »
Sziasztok! Unalmamban készítettem egy AFK parancsot, ami arra jó, hogy, ha valakinek el kell mennie a géptõl, csak beírja a parancsot és máris mehet a dolgára. Az AFK -olót megsebezni nem tudják! Nem valami nagy script Elsõ publikálásnak megteszi szerintem. Talán pár kezdõnek(Én is az vagyok xd) jól jöhet Teszteltem mûködik! Készítõ: .RäNÐoM. Elkészítési idõ: 10-15 perc Sorok száma: 75 Szerk.: RoLuX -nak köszönöm a segítséget! Kiegészítettem a FS-t ezzel a pár sorral és Flash -nek is köszönöm az \"észrevételt\" Szintén kiegészítve A Filterscript nyugodtan terjeszthetõ, átalakítható, de a nevem feltüntetése kötelezõ! Letöltés : http://www.solidfiles.com/d/dadc975330/AwayFromKeyboard.rar /* Away From Keyboard System By .RäNÐoM. 2014.08.02. */ #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <zcmd> #include <fixchars> #define COLOR_RED 0xff0000FF #define COLOR_GREEN 0x2bb33bFF #define HP 200.0 //Max. Health new str[128], Name[MAX_PLAYER_NAME], AFK[MAX_PLAYERS], Text3D:AFKLabel[MAX_PLAYERS]; new Float: X, Float: Y, Float: Z; new Float:hp[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"Away From Keyboard System By .RäNÐoM. - Loaded\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"Away From Keyboard System By .RäNÐoM. - UnLoaded\"); OnFilterScriptExit(); return 1; } CMD:afk(playerid) { if(AFK[playerid] == 0) { new Float:health; hp[playerid] = GetPlayerHealth(playerid,health); AFK[playerid] = 1; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); GetPlayerName(playerid,Name,sizeof(Name)); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"AFK módba léptél! Visszatéréshez írd be megint a parancsot!\"); format(str,sizeof(str), \"%s AFK módba lépett...\",Name); SendClientMessageToAll(COLOR_RED,str); TogglePlayerControllable(playerid, 0); AFKLabel[playerid] = Create3DTextLabel(\"Away From Keyboard\", COLOR_RED, X, Y, Z, 150.0, 0, 1); } else { AFK[playerid] = 0; GetPlayerName(playerid,Name,sizeof(Name)); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Visszatértél az AFK módból! Jó játékot!\"); format(str,sizeof(str), \"%s kilépett az AFK módból...\",Name); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str); TogglePlayerControllable(playerid, 1); Delete3DTextLabel(AFKLabel[playerid]); SetPlayerHealth(playerid, hp[playerid]); } return 1; } public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart) { if(AFK[damagedid] == 1) if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)) SetPlayerHealth(damagedid, HP), GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Õ most AFK -ol! ~n~ ~r~ Ne sebezd meg!!\",1000,6); return 1; }
14
« Dátum: 2014. Július 21. - 22:48:37 »
Sziasztok! Csináltam egy fegyvervásárló scriptet, de van egy kis probléma.. Amikor beírom, hogy /shop szépen kihozza a Dialog-ot, de akárhova kattintok, nem ad egy fegyvert se.. :mistrust: Fogalmam sincs mi lehet a baja. :no: Ui.: Nincs Error se Warning public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_SHOP) { if(listitem == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 99) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(100$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=100; GivePlayerWeapon(playerid,2,1); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 1) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 199) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(200$)\"); GivePlayerWeapon(playerid,5,1); PlayerInfo[playerid][pCash] -=200; SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 2) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 249) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(250$)\"); GivePlayerWeapon(playerid,4,1); PlayerInfo[playerid][pCash] -=250; SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 3) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 299) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(300$)\"); GivePlayerWeapon(playerid,8,1); PlayerInfo[playerid][pCash] -=300; SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 4) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 399) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(400$)\"); GivePlayerWeapon(playerid,9,1); PlayerInfo[playerid][pCash] -=400; SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 5) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 299) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(300$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=300; GivePlayerWeapon(playerid,22,100); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 6) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 349) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(350$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=350; GivePlayerWeapon(playerid,23,100); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 7) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 449) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(450$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=450; GivePlayerWeapon(playerid,24,100); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 499) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(500$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=500; GivePlayerWeapon(playerid,25,100); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 9) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 599) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(600$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=600; GivePlayerWeapon(playerid,26,150); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 10) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 649) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(650$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=650; GivePlayerWeapon(playerid,27,150); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 11) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 499) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(500$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=500; GivePlayerWeapon(playerid,28,250); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 12) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 549) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(550$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=550; GivePlayerWeapon(playerid,32,250); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 13) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 599) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(600$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=600; GivePlayerWeapon(playerid,29,250); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 14) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 599) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(600$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=600; GivePlayerWeapon(playerid,30,250); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!)\"); } if(listitem == 15) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 749) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(750$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=750; GivePlayerWeapon(playerid,31,250); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 16) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 799) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(800$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=800; GivePlayerWeapon(playerid,33,100); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 17) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 999) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(1000$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=1000; GivePlayerWeapon(playerid,34,75); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 18) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 99) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(100$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=100; GivePlayerWeapon(playerid,16,1); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 19) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 99) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(100$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=100; GivePlayerWeapon(playerid,18,1); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 20) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 199) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(200$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=200; GivePlayerWeapon(playerid,46,1); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy fegyvert!\"); } if(listitem == 21) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 499) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed!(500$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=500; SetPlayerHealth(playerid, 100); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy Energia Italt! Már jobban is érzed magad..\"); } if(listitem == 22) { if(PlayerInfo[playerid][pCash] <= 499) return SendClientMessage(playerid, Piros, \"Nincs elég pénzed! (500$)\"); PlayerInfo[playerid][pCash] -=500; SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SendClientMessage(playerid, Zold, \"Vettél egy Golyóálló Mellényt!!\"); } } return 1; } return 0; } Parancs CMD:shop(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SHOP, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverbolt\", \"Golf Ütõ - 100$\\nBaseball Ütõ - 200$\\nKés - 250$\\nKatana - 300$\\nFûrész - 400$\\nColt45 - 300$\\nSilenced Colt - 350$\\nDesert Eagle - 450$\\nShotgun - 500$\\nSawnoff Shotgun - 600$\\nCombat Shotgun - 650$\\nUzi - 500$\\nTec-9 - 550$\\nMP5 - 600$\\nAK-47 - 600$\\nM4 - 750$\\nRifle - 800$\\nSniper - 1000$\\nGránát - 100$\\nMolotov Cocktail - 100$\\nEjtõernyõ - 200$\\nEnergia Ital[+HP] - 500$\\nGolyóálló Mellény[+Armor] - 500$\", \"Vásárol\", \"Kilép\"); } return 1; }
Oldalak: [1]
|