Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Respathd

Oldalak: [1]
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / Úttisztító munka
« Dátum: 2014. Január 26. - 21:35:04 »
Sziasztok!
 
Írtam segítség és néhány script alapján egy úttisztító szkriptet.San Fierro-ban kell furikázni az úttisztító kocsival(Sweeper) elég hosszú útvonalon vezet az út ezért 1600$-t kap minden körért.A munka egy sweeperben ülve indítható el a /uttiszt paranccsal.(Jobb nem jutott eszembe).Használjátok egészséggel.
 
#include <a_samp>
#include <fixchars>
#define COLOR_DARKGOLD 0x808000AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
new ut[256];
public OnFilterScriptInit()
{
    AddStaticVehicle(574,2122.1677,-1784.2250,12.9837,180.4585,0,0); // sweeper 1
    AddStaticVehicle(574,2121.9895,-1784.7623,12.9867,181.5936,0,0); // sweeper 2
    AddStaticVehicle(574,2118.8469,-1784.5692,12.9880,181.5090,0,0); // sweeper 2
    AddStaticVehicle(574,2115.7837,-1784.6464,12.9860,181.6605,0,0); // sweeper 3
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(\"/uttiszt\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 574)
        {
            ut[playerid] = 1;
            new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48];
            GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
            format(string, sizeof(string), \"* %s felcsapott úttisztítónaknak.\", name );
            SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);
            SetPlayerCheckpoint(playerid,-1998.7805,536.1099,35.0156,10);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"*Kövesd a piros jelzéseket, hogy végezd a munkád  !\");
            return 1;
        }
        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Kell egy úttisztító jármû hogy elkezdhesd a munkát!\");
    }
    return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
     if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 574)
     {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"* Kezd el a munkát a /uttiszt paranccsal.\");
     }
     return 0;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
     if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 574)
     {
        if(ut[playerid] == 1){
            ut[playerid] = 2;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,-2147.8030,756.7508,69.4141,10);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"* Menj a következõ jelzéshez, hogy megkapd a pénzt!\");
            return 1;
         }
        if(ut[playerid] == 2){
            ut[playerid] = 3;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,-2264.9094,1043.8940,83.6953,10);
            return 1;
         }
        if(ut[playerid] == 3){
            ut[playerid] = 4;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,-2067.7100,1318.9326,7.0469,10);
            return 1;
         }
        if(ut[playerid] == 4){
            ut[playerid] = 5;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,-2788.1929,1293.6611,5.7047,10);
            return 1;
         }
        if(ut[playerid] == 5){
            ut[playerid] = 6;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,-2787.9780,816.9412,48.2002,10);
            return 1;
         }
        if(ut[playerid] == 6){
            ut[playerid] = 7;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,-2641.9919,707.7510,27.7893,10);
            return 1;
         }
        if(ut[playerid] == 7){
            ut[playerid] = 8;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,-2524.6389,524.7408,14.4609,10);
            return 1;
         }
        if(ut[playerid] == 8){
            ut[playerid] = 9;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,-2356.3948,511.1162,29.1476,10);
            return 1;
         }
        if(ut[playerid] == 9){
            ut[playerid] = 10;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,-2141.5046,437.4879,35.0156,10);
            return 1;
         }
        if(ut[playerid] == 10){
            ut[playerid] = 11;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,-2019.8368,175.9346,28.3852,10);
            return 1;
         }
        if(ut[playerid] == 11){
            ut[playerid] = 0;
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"* Te megkaptad a 1600$ fizetésed.\");
            GivePlayerMoney(playerid,1600);
         }
     }
     return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    if(ut[playerid] > 0)
    {
        ut[playerid] = 0;
        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"* Elhagytad a munkád,ezek után ne számíts fizetésre.\");
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    }
}

 


Készítette: RespatHD (Én)
Elkészítési idõ:15-20 perc
Kezdõ vagyok sokat kotlottam rajta.

2
Szervert bemutató anyagok / Server map - Post Apocalyptic Petrol Station
« Dátum: 2014. Január 24. - 00:41:01 »
Gamer Evolution Drift Szerver map  | By Adame121™
 

Sziasztok ez is egy map Adame121-tõl.Kb. 2 napja adta oda hogy rakjuk be a szerverbe.Nekem nagyon tetszik ez is még csak egy kezdõ map de majdnem hogy tökéletes és csodálatos látványt nyújt.
 

Na íme a képek:
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/140124/gallery158_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/140124/gallery159_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 

3
Segítségkérés / Ladmin mentés hiba
« Dátum: 2014. Január 23. - 23:31:43 »
Sziasztok!Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok hogy beraktam a Ladmin rendszert a szerverembe minden include megvan, a scripfiles mappába is beraktam a ladmin mappát.Elindul a szerver bejön a regisztrációs panel minden parancs mûködik aminek mûködnie kell.De mikor ki és belépek nem menti el a regisztrációt és belépéskor újra a regisztrációs ablak fogad.Tudna valaki segíteni? :cry3:

4
Szervert bemutató anyagok / Drift Szerver Map
« Dátum: 2014. Január 23. - 22:34:36 »
Gamer Evolution Drift Szerver map  | By Adame121™
 

Sziasztok!Ma szerverünkre készített mapról szeretnék képeket publikálni.A map teljes mértékben Adame121™ mûve.Kezdésnek szerintem jó, várhattok tõle gyönyõrû mapokat.Ezt szerintem publikálni fogom, ha õ is beleegyezik.
 

Íme a képek:
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/140123/gallery125_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/140123/gallery126_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/140123/gallery127_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/140123/gallery128_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/140123/gallery129_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/140123/gallery130_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/140123/gallery131_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 

5
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Dialogos regisztrációs rendszer
« Dátum: 2014. Január 03. - 01:11:26 »
Sziasztok!
Hoztam nektek egy regisztrációs rendszert ami képes elmenteni adatainkat.Ezt az angol fórumról hoztam át és lemagyarosítottam.Nem nagy cucc volt a magyarosítása de mivel kezdõ vagyok nézzétek el nekem.Azért magyarosítottam le hogy másnak ne kelljen ezzel bajlódnia.A szkriptben volt egy bug ami átváltoztatta a szerver játékmódját.Ezt megoldottam elég volt kitörölni néhány sort.Kezdõként számomra ez kisebb fejfájást okozott de megoldottam.
//Credits to Y_Less, Dracoblue and Kush.
#include
#include
#include
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
#define DIALOG_SUCCESS_1 3
#define DIALOG_SUCCESS_2 4
#define PATH \"/Users/%s.ini\"
#define COL_WHITE \"{FFFFFF}\"
#define COL_RED \"{F81414}\"
#define COL_GREEN \"{00FF22}\"
#define COL_LIGHTBLUE \"{00CED1}\"
enum pInfo
{
   pPass,
   pCash,
   pAdmin,
   pKills,
   pDeaths
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
forward LoadUser_data(playerid,name[],value[]);
public LoadUser_data(playerid,name[],value[])
{
   INI_Int(\"Password\",PlayerInfo[playerid][pPass]);
   INI_Int(\"Cash\",PlayerInfo[playerid][pCash]);
   INI_Int(\"Admin\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]);
   INI_Int(\"Kills\",PlayerInfo[playerid][pKills]);
   INI_Int(\"Deaths\",PlayerInfo[playerid][pDeaths]);
   return 1;
}
stock UserPath(playerid)
{
   new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
   format(string,sizeof(string),PATH,playername);
   return string;
}
/*Credits to Dracoblue*/
stock udb_hash(buf[]) {
   new length=strlen(buf);
   new s1 = 1;
   new s2 = 0;
   new n;
   for (n=0; n    {
      s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
      s2 = (s2 + s1)     % 65521;
   }
   return (s2 << 16) + s1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
       return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   if(fexist(UserPath(playerid)))
   {
       INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
       ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Bejelentkezés\",\"\"COL_WHITE\"Írd be a jelszavadat a bejelentkezéshez..\",\"Bejelentkezés\",\"Kilépés\");
   }
   else
   {
       ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Regisztráció...\",\"\"COL_WHITE\"Írd be a jelszavadat amivel regisztrálni szeretnél.\",\"Regisztráció\",\"Kilépés\");
   }
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
   INI_SetTag(File,\"data\");
   INI_WriteInt(File,\"Pénz\",GetPlayerMoney(playerid));
   INI_WriteInt(File,\"Admin\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]);
   INI_WriteInt(File,\"Ölés\",PlayerInfo[playerid][pKills]);
   INI_WriteInt(File,\"Halál\",PlayerInfo[playerid][pDeaths]);
   INI_Close(File);
   return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
       return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
   PlayerInfo[killerid][pKills]++;
   PlayerInfo[playerid][pDeaths]++;
   return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
       return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
       return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
       return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
       if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
       {
               // Do something here
               return 1;
       }
       return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
       return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
       return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
       return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
       return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
       return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
       return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
       return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
       return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
       return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
       return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
       return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
       return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
       return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
       return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
       return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
       return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
       return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
       return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
       return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
       return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
       return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
       return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
       return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
       return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
       return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   switch( dialogid )
   {
       case DIALOG_REGISTER:
       {
           if (!response) return Kick(playerid);
           if(response)
           {
               if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"COL_WHITE\"Regisztráció...\",\"\"COL_RED\"Rossz jelszót írtál be.\\n\"COL_WHITE\"Írj be egy jelszót a regisztrációhoz.\",\"Regisztráció\",\"Kilépés\");
               new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
               INI_SetTag(File,\"data\");
               INI_WriteInt(File,\"Jelszó\",udb_hash(inputtext));
               INI_WriteInt(File,\"Pénz\",0);
               INI_WriteInt(File,\"Admin\",0);
               INI_WriteInt(File,\"Ölés\",0);
               INI_WriteInt(File,\"Halál\",0);
               INI_Close(File);
               SetSpawnInfo(playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
               SpawnPlayer(playerid);
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SUCCESS_1, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"\"COL_WHITE\"Sikeres!\",\"\"COL_GREEN\"Legközelebb ha feljössz a szerverre megmaradnak az adataid!\",\"Ok\",\"\");
                       }
       }
       case DIALOG_LOGIN:
       {
           if ( !response ) return Kick ( playerid );
           if( response )
           {
               if(udb_hash(inputtext) == PlayerInfo[playerid][pPass])
               {
                   INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
                   GivePlayerMoney(playerid, PlayerInfo[playerid][pCash]);
                                       ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SUCCESS_2, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"\"COL_WHITE\"Sikeres!\",\"\"COL_GREEN\"Bejelentkeztél a szerverre!\",\"Ok\",\"\");
               }
               else
               {
                   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Bejelentkezés\",\"\"COL_RED\"Rossz jelszót írtál be.\\n\"COL_WHITE\"Írd be a jelszavadat a belépéshez.\",\"Belépés\",\"Kilépés\");
               }
               return 1;
           }
       }
   }
   return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
       return 1;
}

 

Hogyha esetleg nem sikerülne mert errort ír akkor töltsétek le az includeokat. Letöltés:http://www.solidfiles.com/d/8f6fb1353b/
 

Eredeti készítõk:Dracoblue, Kush

6
Archívum / Gamer Evolution | STUNT SERVER
« Dátum: 2014. Január 01. - 21:21:28 »
Sziasztok elhoztam nektek a már megnyílt de még béta fázisban lévõ szerverünket.A szerveren már egyedi map van. Sok fegyverrel és extrákkal készülünk az újonnan érkezõk számára.Mivel elég brutális fegyver van a 4.-ik fegyvercsomagban, pl. Minigun,Takétavetõ,Lángszóró stb. ezért a 4.-ik fegyvercsomagot csak is Fõadminok/Tulajok használhatják, persze csak nyomós indokkal...A map szép rendezett, nem agyon mappolt csak egy kis stílust is raktunk bele. Van még egy extra amikor az autót már teljesen széttörött megjavíthatod a 2-es gombal.Rendezvényeket is szervezünk, általában bandaháborúkat és autós találkozókat.A legutóbb tartott autós túra nagyon jól sikerült képeket is lõttünk, akárcsak a bandaháborúról.
 

A Rifa vs. Ballas bandaháború elõtti kis konfliktus:
 

-
 

Az autós találkozón is fényképezgettünk:
 

-
 

-
 


Következõ frissítések:

-Regisztráció/Bejelentkezés

-Privát autó rendszer


-Drogtermesztés/kereskedés


-V.I.P rangok


-Vállalkozások


-Online kezelõfelület


-Közvetlen csatlakozás weboldalról


-Munkák


-Minigamek


-Házak vétele

 


Remélem hogy a fórum Moderátoroknak is elég ennyi amennyi van, mert sajnos többet nem tudok írni.Amíg nem fejlesszük.Ez minden.

7
Munkaerő keresése / Scriptert keresek regisztráció/bejelentkezés
« Dátum: 2014. Január 01. - 18:12:36 »
Sziasztok!Scriptert keresek mysql regisztráció és bejelentkezés beüzemeléséhez, privát autó rendszer drogtermesztés/kereskedés,rangok, házrendszer,minigame,munkák.Cserébe weboldalt,fórumot,blogot készítek.

8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / MySQL regisztráció beüzemelése
« Dátum: 2014. Január 01. - 17:28:41 »
Sziasztok!Próbálkoztam már sokszor mysql regisztrációs rendszert beüzemelni de nem sikerült.Tudna valaki segíteni legjobb lenne ha skypeon tunék beszélni az illetõvel és tudna segíteni a beüzemelésében.
Skype címem:Azzon111

9
Segítségkérés / Regisztrációs rendszer error probléma
« Dátum: 2014. Január 01. - 14:50:25 »
Sziasztok!Írtam egy regisztrációs scriptet tutorial alapján.De Sajnos ERROR van benne de nem tudom mi a probléma és a szerveremhez elengedhetetlen lenne egy szimpla regisztráció.Tudna valaki segíteni?
#include 
#include
#include
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Register/Login system by RESPATHD\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Register/Login system by RESPATHD\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
mysql_connect(\"HOST\", \"Username\", \"DB\", \"Pass\");
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new query[126], pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName))
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM accounts WHERE name = \'%s\'\", pName);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() == 1)
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Ez a játékosnév már regisztrálva van!\")
    ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek jelentkezz be a jelszavaddal.\", \"Bejelentkezés\", \"Kilépés\");
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Ez a név nincs regisztrálva.Szabadon felhasználhatod.\");
       ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek regisztrálj a jelszavaddal.\", \"Resgisztráció\", \"Kilépés\");
   }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
    case 0:
       {
           if(response)
           {
               new query[126], pName[MAX_PLAYER_NAME];
               GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
      format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM accounts WHERE name = \'%s\' AND password = \'%s\'\", pName, inputtext);
      mysql_query(query);
      mysql:store_result();
      if(mysql_num_rows() == 1)
      {
          SendClientMessage(playerid, -1, \"Te sikeresen bejelentkeztél!\");
          SetSpawnInfo(playerid, 1, 299, 1, 2, 3, 1, 1, 999, 1, 999, 1, 999);
          SpawnPlayer(playerid);
      }
      else
      {
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz jelszó!\");
         ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek jelentkezz be a jelszavaddal.\", \"Bejelentkezés\", \"Kilépés\");
      }
   }
}
case 1:
{
    if(response)
    {
        new query[126], pName[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
        format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO accounts VALUES (\'%s\', \'%s\')\", pName, inputtext);
        mysql_query(query);
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen regisztráltál a szerverre!\");
        SetSpawnInfo(playerid, 1, 299, 1, 2, 3, 1, 1, 999, 1, 999, 1, 999);
        SpawnPlayer(playerid);
    }
}
}
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal