Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Szegedi_Daniel

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / SQL Hiba
« Dátum: 2017. Október 15. - 17:46:01 »
Sziasztok 2 napja ütköztem ebbe a hibába eddig minden simán megtudtam csinálni a szervereket de most valahogy nem akar működni mi lehet a gond ?
 
pedig amugy minden össze van kötve hibátlanul de még a zéró mód se indul már semmi sem
 
 
 
\"\"\"936K_perny_felv_tel_418_.png\"[/img]

2
Segítségkérés / Füst eltüntetés
« Dátum: 2017. Július 27. - 17:15:58 »
Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy itt a képen látható füstöt szeretném eltüntetni eszt hogy tudom eltüntetni
 
\"259K_perny_felv_tel_285_.png\"

3
Segítségkérés / Füst eltüntetés
« Dátum: 2017. Július 27. - 17:15:17 »
Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy itt a képen látható füstöt szeretném eltüntetni eszt hogy tudom eltüntetni
 
\"259K_perny_felv_tel_285_.png\"

4
Segítségkérés / Gate system kiynitás BUG
« Dátum: 2017. Május 02. - 22:19:13 »
sziasztok van egy Gate System ami valamiért oylan bug van hogy nem lehet kinyitni a kaput itt egy kéa  debugról
 
\"Kepernyofelvetel220.png\"
 
 
 
 
 
itt pedig a sorok amikről írt
 
  ez az 101 sor:   if tonumber(dis2) < tonumber(dis) and tonumber(dis2) <= 9 then
 
 
 

function getClosestGate(p1)
 local x, y, z = getElementPosition(p1)
 local dis = 99999
 local dis2 = 0
 local gate = false        for key, value in ipairs(gates) do
  local x2, y2, z2 = getElementPosition(gates[key][\"gate\"])
  dis2 = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, x2, y2, z2)
   
  if tonumber(dis2) < tonumber(dis) and tonumber(dis2) <= 9 then
   dis = dis2
   gate = key
  end
 end
 return gate
end   

 
 

5
Segítségkérés / Kapu System Hiba [GATE SYSTEM ERROR]
« Dátum: 2017. Február 13. - 15:34:15 »
nem jó Type se valami más ötlet hogy lehetne megoldani

6
Modellezés / Saját object berakása MTA szerveredbe
« Dátum: 2017. Február 09. - 15:20:01 »
helló én is megpróbáűltam de nem müködöd asztán megróbáltam így az müködöt de nme hozta be a modelt de amire raktama  modelt az bizonyos szögből eltünt de nem votl rajta a modelem segítnétek itt van az én scriptem meg  pár kép hozzá
 

LUA
local txd = engineLoadTXD(\"model/test.txd\")
      engineImportTXD(txd, 4848)
local dff = engineLoadDFF(\"model/test.dff\", 4848)
      engineReplaceModel(dff, 4848)
local col = engineLoadCOL (\"model/test.col\" )
      engineReplaceCOL ( col, 4848)


META
<meta>
<script src=\"sourcec.lua\" type=\"client\" />
    <file src=\"model/test.dff\" />
    <file src=\"model/test.col\" />
    <file src=\"model/test.txd\" />
</meta>

 
 
 
\"Kepernyofelvetel220.png\"
 
\"Kepernyofelvetel221.png\"
 
\"Kepernyofelvetel222.png\"
 
 

7
Segítségkérés / Kapu System Hiba [GATE SYSTEM ERROR]
« Dátum: 2017. Február 08. - 18:33:07 »
megpróbáloma  typet de hogyan írjam segítenétek

8
Segítségkérés / Szerver restart
« Dátum: 2017. Február 08. - 13:05:18 »
köszönöm a választ lehet zárni

9
Segítségkérés / Kapu System Hiba [GATE SYSTEM ERROR]
« Dátum: 2017. Február 08. - 00:52:23 »
Sziasztok Kedves Fórumozók, Fejlesztők, Mapperek, Spricterek és további emberek. Lenne egy problémám egy mta_gate nevezetű sprict-el megmutatom a sprict-et de előbb itt van egy két kép hogy mi is lenne a problémám, remélem tudtok segíteni nagyon hálás lennék érte.
 
KÉP:
 
\"kep.png\"
 
 
 
COD:
 
Lua
 

local connection = exports.mta_connection:getConnection()
function loadAllGate()
gates = {}
local queryHandler = dbQuery(connection, \"SELECT * FROM gates\")
local result, numAffectedRows, errorMsg = dbPoll(queryHandler, -1)
if numAffectedRows > 0 then
   for key, row in ipairs(result) do
      local gateId = tonumber(row[\"id\"])
      gates[key] = {}
      gates[key][\"sqlId\"] = gateId
      gates[key][\"modelId\"] = tonumber(row[\"modelId\"])
      gates[key][\"lockState\"] = true
      gates[key][\"defaultState\"] = fromJSON(row[\"defaultState\"])
      gates[key][\"changeState\"] = fromJSON(row[\"changeState\"])
      gates[key][\"createRotation\"] = fromJSON(row[\"createRotation\"])
      gates[key][\"IndDim\"] = fromJSON(row[\"IndDim\"])
 
      gates[key][\"gate\"] = createObject(gates[key][\"modelId\"], gates[key][\"defaultState\"][1], gates[key][\"defaultState\"][2], gates[key][\"defaultState\"][3], gates[key][\"defaultState\"][4], gates[key][\"defaultState\"][5], gates[key][\"defaultState\"][6])
      setElementRotation(gates[key][\"gate\"], gates[key][\"createRotation\"][1], gates[key][\"createRotation\"][2], gates[key][\"createRotation\"][3])
      setElementInterior(gates[key][\"gate\"], gates[key][\"IndDim\"][1])
      setElementDimension(gates[key][\"gate\"], gates[key][\"IndDim\"][2])
   end
end
outputDebugString(#gates .. \" gate(s) loaded\")
end
addEventHandler(\"onResourceStart\", resourceRoot, loadAllGate)
addCommandHandler(\"creategate\", function (player, cmd, modellID, changex, changey, changez)
if player then
   if modellID and changex and changey and changez then
      if getElementData(player, \"acc:admin\") >= 8 then
         local x, y, z = getElementPosition(player)
         local rotx, roty, rotz = getElementRotation(player)
         local int = getElementInterior(player)
         local dim = getElementDimension(player)
         dbExec(connection, \"INSERT INTO gates SET defaultState = ?, createRotation = ?, changeState = ?, modelId = ?, IndDim = ? \", toJSON({x, y, z}), toJSON({rotx, roty, rotz}), toJSON({tonumber(changex), tonumber(changey), tonumber(changez)}), modellID, toJSON({int, dim}))
         outputChatBox(\"#19B5FE\'Sikeres\' #ffffff Létrehozás\", player, 255, 255, 255, true)
      end
   else
      outputChatBox(\"#19B5FE[Használat] #ffffff/\".. cmd ..\" #00ced1[Modell ID] [Mozgás_X] [Mozgás_Y] [Mozgás_Z]\", player, 255, 255, 255, true)
   end
end
end)
addCommandHandler(\"gate\", function(player)
local gate = getClosestGate(player)
if gate then
   if (not exports[\"mta_item\"]:hasItemS(player, 36, tonumber(gate)) or false) and getElementData(player, \"acc:admin\") <= 5 then
      outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Nincs kulcsod a kapuhoz.\", player, 255, 255, 255, true)
      return
   end

   if getElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\") then
      return
   end
   setElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\", true)
   if gates[gate][\"lockState\"] then
      moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"changeState\"][1], gates[gate][\"changeState\"][2], gates[gate][\"changeState\"][3], gates[gate][\"changeState\"][4], gates[gate][\"changeState\"][5], gates[gate][\"changeState\"][6], \"OutQuad\")
      setElementInterior(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][1])
      setElementDimension(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][2])
   else
      moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"defaultState\"][1], gates[gate][\"defaultState\"][2], gates[gate][\"defaultState\"][3], gates[gate][\"defaultState\"][4], gates[gate][\"defaultState\"][5], gates[gate][\"defaultState\"][6], \"OutQuad\")
      setElementInterior(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][1])
      setElementDimension(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][2])
   end
   
   gates[gate][\"lockState\"] = not gates[gate][\"lockState\"]
   setTimer(function()
      setElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\", false)
   end, 1500, 1)
end
end)
addCommandHandler(\"nearbygate\", function(player)
local gate = getClosestGate(player)
if gate then
   outputChatBox(\"#19B5FE[SERVER NÉV] #ffffffLegközelebbi kapu: #19B5FE\"..gate, player, 0, 0, 0, true)
else
   outputChatBox(\"#19B5FE[SERVER NÉV] #ffffffNincs a közeledben kapu.\", player, 0, 0, 0, true)      
end
end)
function getClosestGate(p1)
local x, y, z = getElementPosition(p1)
local dis = 99999
local dis2 = 0
local gate = false
for key, value in ipairs(gates) do
   local x2, y2, z2 = getElementPosition(gates[key][\"gate\"])
   dis2 = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, x2, y2, z2)
      
   if tonumber(dis2) < tonumber(dis) and tonumber(dis2) <= 9 then
      dis = dis2
      gate = key
   end
end
return gate
end

 
meta:
 

<meta>
    <script src=\"server.lua\" />
</meta>

 
 

10
Segítségkérés / Szerver restart
« Dátum: 2017. Február 06. - 13:09:03 »
Sziasztok van egy szerverem ami Linuxon fut és szeretnék egy olyan sprictet amit elindítok és  kiírja a szerver hogy 5 percen belül leál és 5 perc mulva nem laál hanem ujraindítsa autómatikusan mert így egyszerüb mitn belépni a webadmin restart meg minden szóval aki tunda iylen sprictet az kérem küldje ell ja és írja hogy
 
5:00
 
4:59
 
Tudjátok hoyg számoljon lefel szépen lasan ott a képernyő tetején PL köszönöm előre

11
Segítségkérés / Szerver restart
« Dátum: 2017. Február 06. - 13:09:00 »
Sziasztok van egy szerverem ami Linuxon fut és szeretnék egy olyan sprictet amit elindítok és  kiírja a szerver hogy 5 percen belül leál és 5 perc mulva nem laál hanem ujraindítsa autómatikusan mert így egyszerüb mitn belépni a webadmin restart meg minden szóval aki tunda iylen sprictet az kérem küldje ell ja és írja hogy
 
5:00
 
4:59
 
Tudjátok hoyg számoljon lefel szépen lasan ott a képernyő tetején PL köszönöm előre

12
Segítségkérés / External Gaming Admin Hiba
« Dátum: 2017. Január 27. - 16:17:23 »
Az account Systemben admin Systemben a Serialt írd átt a sjátodra és akkor tudsz adni magadnak admint
 
 

13
Segítségkérés / LS SF map Delet
« Dátum: 2017. Január 27. - 10:15:51 »
Sziasztok az lenne a kérdésem hogyan tudnám kitörölni MTA-ba a LS-SF map részt és csak a LV maradjon meg. Én aszt halottam wordobjectel de nem tudom hogyan írjam meg ha valaki segítene nagyon megköszöném esetleg egy kóddal is

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal