Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Predator

Oldalak: [1] 2 3 ... 8
1
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. November 01. - 16:21:45 »
Képpel nem tudok szolgálni, de van -e olyan Object ami \"háti táskát\" szolgálna? Tehát nem bõrönd, meg ilyenek...
És ha igen, annak kérném az IDjét. Köszönöm.

2
Leírások / [Leírás] MTA Map Editor kezelése
« Dátum: 2011. Október 11. - 16:08:19 »
Törölve

3
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. Október 10. - 20:28:48 »
Sziasztok, Interiort mappoltam be és az a gondom hogy kimegy a kamera ahogy forgatom, azt szeretném megtudni ezt valahogy orvosolni lehet-e? Körbe vettem más Ojectekkel de ugyan az a problémám.

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Kimegy a kamera az Interiorból.
« Dátum: 2011. Október 10. - 19:52:25 »
Próbáltam körbe venni Objectekkel, de akkor is ugyan ez volt, de megnézem hátha kerítésre jó lesz.
Szerk1:
na megpróbáltam nem jött ösze, valami más ötlet mert nagyon fontos lenne, vagy elküldöm a mappot és ránézne valaki? Hátha boldogulna vele valaki.

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Kimegy a kamera az Interiorból.
« Dátum: 2011. Október 10. - 13:47:53 »
Sziasztok, az a problémám hogy kimegy az Interirorból a kamera, tehát kitudok nézni, hogy mivan kivülrõl.
1.1-es MTA-t használok de mivel nem támogatja illetve nincsenek benne az Interiorok nagy része, ezért kinéztem MTA DM-bõl, késõbb vissza léptem és megnéztem a mappolás végén, a kamera kiment belõle, ezt orvosolni lehetne -e valahogy, mert már a 2Mapot teszi tönkre ez az apróság.

6
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. Október 01. - 18:11:40 »
Köszönöm müködik.
Megtudjátok mondani mit kell a parancsokhoz bebeigyeztenem hogy csak közel müködjön? tehát ha LV be van a dolog ne tudjam már LS-bõl mozgatni.Köszönöm

7
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. Október 01. - 11:58:17 »
Rosz sort törölhetek, vagy nem tudom
[pawn]public VehicleOccupied(vehicleid)
{[/pawn]
Ezt törlöm a mód végéról az egyikbõl, de nem akar jó lenni.

8
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. Október 01. - 11:48:04 »
Igen igen, kicsit elirtam.
Õ kicsit õsember modjára kísérleteztem, viszont valami nem jó.
Ami törli a lespawnolt kocsikat.
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/rvc\", true, 10)) {
for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++)
   {
      if(!VehicleOccupied(i))
      {
         DestroyVehicle(i);
      }
   }
   return 1;
   }[/pawn]
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
 Ez tökéletesen müködik, teszi a dolgát rendesen.
Ez alapján irtam volna meg ezt amit fentebbi hsz-embe említettem.
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/rvc2\", true, 10)) {
for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++)
   {
      if(!VehicleOccupied(i))
      {
         SetVehicleToRespawn(i);
      }
   }
   return 1;
   }
[/pawn]
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Ui: nagyon csúnya azt látom énis, de legalább így jobban átlátom.
Ahogy variálgatom.
[pawn]C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\GTA\\Szerver\\gamemodes\\ASD.pwn(1445) : error 021: symbol already defined: \"VehicleOccupied\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.[/pawn]

9
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. Október 01. - 11:31:57 »
Fordultam már segétségért hozzátok, nyitottam durván másfél hete 1 Topicot amibe amit lespawnolok kocssit azt parancsra eltudjam tüntetni, az a kérdésem lenne, hogy gondolkoztam abban, hogy 1,2 jármûvet letennék \"randon\" autónak, ugyan úgy megmaradna a szítuáció, csak amit lespawnoltam kocsit magamnak azt parancsra eltudjam tüntetni(nem tesizni,hanem \"törölni\")
Ami meg bent van Randon kocsi azok meg max resizzenek.Megoldható röviden és egyszerûen?
Ha meglehet oldani akkor azt hogy?
jelenleg így van a modban, tehát így a lekért kocsikat és a randon kocsit is törli.
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/rvc\", true, 10)) {
for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++)
   {
      if(!VehicleOccupied(i))
      {
         DestroyVehicle(i);
      }
   }
   return 1;
   }
[/pawn]
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Nem nagy gond ha nem lehet megoldani mert akkor kicsit változtatok az ötletemen

10
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. Szeptember 29. - 15:35:02 »
Idézetet írta: kadaradam date=1317297505\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én is azt ajánlom,de itt van magyarúul is,ez többet segít:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=196650
 
Ez nem magyar ugyan ugy az angol samp forumot adtad meg, De azért köszönöm.

11
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. Szeptember 29. - 13:49:02 »
Megoldodott egyenlõre a problémám, kicsit átérnék máshova.
Tudtok megbízható gyors és olyan \"függvényt\" ajánlani amivel rengeteg Objectet tudok betenni a szerveremre, kifagyás és állandó restart nélkül.
És ami OnPlayerCommand fügvényt használ tehát nem kell zdmc, és más egyébb komolyabb plugint használni.
Azthiszem ebben a 0.3c-s verzióban még 150 Objectet lehetne lerakni, 
Régen Y Objectet használtam, de aztsem én raktam be, Mit ajánlanátok?

12
Segítségkérés / Admins
« Dátum: 2011. Szeptember 27. - 21:19:20 »
Másold be a 68.ik sort. Hátha tudok segíteni.

13
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása
« Dátum: 2011. Szeptember 27. - 20:14:47 »
Nem tudom mivan, kicsit öszekeveredtem, viszont sikerült megoldani, [R]obo[T] szavai valahogy lejöttek, nekem aztán sikerült megoldani.
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítségét!

14
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása
« Dátum: 2011. Szeptember 27. - 19:34:49 »
Bocs hogy nem értelek.
OnPlayerCommand alatt nincs semmi, mert ahogy vitattuk a témát, jöttek az ujjab ötletek, ezért közben azt törlésre került.
Ugyhogy kompletten nincs meg, valamelyik elözõ hsz-embe ott a parancs, viszont nem tudtam lefordítani amxre.
Idézetet írta: Predator date=1317132703\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11990\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/rvc\", true, 10)) {
for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++)
   {
      if(!VehicleOccupied(i))
      {
         SetVehicleToRespawn(i);
      }
   }
   return 1;
   }[/pawn]
[pawn]C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\GTA\\Szerver\\gamemodes\\ASD.pwn(461) : error 017: undefined symbol \"VehicleOccupied\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
[/pawn]
Gondolom így érteted a parancsba rakást, de nem ismeri fel a VehicleOCcupied-et szerintem legalábbis.
Mit csináljak vele?
 
Talán erre gondoltál?

15
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása
« Dátum: 2011. Szeptember 27. - 18:04:28 »
A mód végére másoltam be ezt:
[pawn]   forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]

Oldalak: [1] 2 3 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal