Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ThorRPG

Oldalak: [1] 2
1
Archívum / American Villages RolePlay
« Dátum: 2014. Augusztus 23. - 17:13:41 »
Pöpecnek ígérkezik,egyedi ötletek,na meg az a szerelő rendszer,Sok Sikert!

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dzsozi bemutatóterme
« Dátum: 2014. Augusztus 09. - 00:58:30 »
Nagyon adja mindegyik! Hajrá.

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / 3 Szavas mese
« Dátum: 2014. Július 10. - 17:36:12 »
erőszakolja meg őket,

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Mit hallgatsz most?
« Dátum: 2014. Július 10. - 12:49:52 »

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Darell
« Dátum: 2014. Július 10. - 03:22:34 »
Lulz,Dexter is itt van.Írok.

7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Darell
« Dátum: 2014. Július 09. - 23:11:18 »
SCRP - Lucian De Rossi |Beni|.Halihó.

8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Egszerü cmds parancs
« Dátum: 2013. Július 31. - 13:52:58 »
Elsõ scriptnek nagyon szép.Csak így tovább!:)

9
Segítségkérés / Ház létrehozás.
« Dátum: 2013. Július 04. - 20:18:22 »
Megoldva köszönöm!
Témát zárom!

10
Segítségkérés / Ház létrehozás.
« Dátum: 2013. Július 04. - 16:16:15 »
Köszönöm,és egyben elnézést a hülye kérdésért,ezt hova tegyem,mármint én ide tettem és nem jó:
 
if(sscanf(params, \"dD(\" #DEFAULT_H_INTERIOR \")\", cost, hinterior)) return SendClientMessage(playerid, COLOUR_SYSTEM, E_CMD_USAGE_CREATEHOUSE);
    if(sscanf(params, \"ii\", cost, hinterior))

11
Segítségkérés / Ház létrehozás.
« Dátum: 2013. Július 04. - 14:53:12 »
Sziasztok!
Egy RolePlay szerverre kéne egy házrendszer,meg is van de amikor beloginol az admin rCon ba és beírja /createhouse 500000 (ár) 10 (interior id)
Kihozza a használatot. [GarHouse 1.3]
 
dcmd_createhouse(playerid, params[])
{
new cost, file[HOUSEFILE_LENGTH], h = GetFreeHouseID(), labeltext[150], hinterior;
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
if(sscanf(params, \"dD(\" #DEFAULT_H_INTERIOR \")\", cost, hinterior)) return SendClientMessage(playerid, COLOUR_SYSTEM, E_CMD_USAGE_CREATEHOUSE);
if(h < 0)
{
ShowInfoBox(playerid, INFORMATION_HEADER, E_TOO_MANY_HOUSES, MAX_HOUSES);
}
if(cost < MIN_HOUSE_VALUE || cost > MAX_HOUSE_VALUE) return SendClientMessage(playerid, COLOUR_SYSTEM, E_INVALID_HVALUE);
else
{
    format(file, sizeof(file), FILEPATH, h);
    dini_Create(file);
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle);
dini_FloatSet(file, \"CPOutX\", X);
dini_FloatSet(file, \"CPOutY\", Y);
dini_FloatSet(file, \"CPOutZ\", Z);
dini_Set(file, \"HouseName\", DEFAULT_HOUSE_NAME);
dini_Set(file, \"HouseOwner\", INVALID_HOWNER_NAME);
dini_Set(file, \"HousePassword\", \"INVALID_HOUSE_PASSWORD\");
dini_Set(file, \"HouseCreator\", pNick(playerid));
dini_IntSet(file, \"HouseValue\", cost);
dini_IntSet(file, \"HouseStorage\", 0);
format(labeltext, sizeof(labeltext), LABELTEXT1, DEFAULT_HOUSE_NAME, cost, h);
#if defined GH_USE_CPS
   HouseCPOut[h] = CreateDynamicCP(X, Y, Z, 1.5, GetPlayerVirtualWorld(playerid), GetPlayerInterior(playerid), -1, 25.0);
   HouseCPInt[h] = CreateDynamicCP(2196.84, -1204.36, 1049.02, 1.5, (h + 1000), 6, -1, 100.0);
#endif
#if !defined GH_USE_CPS
   HousePickupOut[h] = CreateDynamicPickup(PICKUP_MODEL_OUT, PICKUP_TYPE, X, Y, Z, GetPlayerVirtualWorld(playerid), GetPlayerInterior(playerid), -1, 15.0);
   HousePickupInt[h] = CreateDynamicPickup(PICKUP_MODEL_INT, PICKUP_TYPE, 2196.84, -1204.36, 1049.02, (h + 1000), 6, -1, 15.0);
#endif
#if defined GH_USE_MAPICONS
       HouseMIcon[h] = CreateDynamicMapIcon(X, Y, Z, 31, -1, GetPlayerVirtualWorld(playerid), GetPlayerInterior(playerid), -1, 50.0);
    #endif
HouseLabel[h] = Create3DTextLabel(labeltext, COLOUR_GREEN, X, Y, Z+0.7, 25, GetPlayerVirtualWorld(playerid), 1);
SendMSG(playerid, COLOUR_YELLOW, 128, I_H_CREATED, h);
GetPosInFrontOfPlayer(playerid, X, Y, -2.5);
dini_FloatSet(file, \"SpawnOutX\", X);
dini_FloatSet(file, \"SpawnOutY\", Y);
dini_FloatSet(file, \"SpawnOutZ\", Z);
dini_FloatSet(file, \"SpawnOutAngle\", floatround((180 + Angle)));
dini_IntSet(file, \"SpawnWorld\", GetPlayerVirtualWorld(playerid));
dini_IntSet(file, \"SpawnInterior\", GetPlayerInterior(playerid));
dini_IntSet(file, \"HouseInterior\", hinterior);
switch(hinterior)
{
    case 1:
   {
      dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_1_VALUE);
      dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Shitty Shack\");
   }
   case 2:
   {
      dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_2_VALUE);
      dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Motel szoba\");
   }
   case 3:
   {
      dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_3_VALUE);
      dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Hotel szoba 1\");
   }
   case 4:
   {
      dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_4_VALUE);
      dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Hotel szoba 2\");
   }
   case 5:
   {
      dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_5_VALUE);
      dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Banda ház\");
   }
   case 6:
   {
      dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_6_VALUE);
      dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Normál ház\");
   }
   case 0:
   {
      dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_0_VALUE);
      dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Alapértelmezett Ház\");
   }
   case 7:
   {
      dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_7_VALUE);
      dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Közepes kastély\");
   }
   case 8:
   {
      dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_8_VALUE);
      dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Gazdag ház\");
   }
   case 9:
   {
      dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_9_VALUE);
      dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Hatalmas kastély\");
   }
   case 10:
   {
       dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_10_VALUE);
      dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Mad Dogg kastélya\");
   }
}
dini_IntSet(\"/GarHouse/House.ini\", \"CurrentID\", dini_Int(\"/GarHouse/House.ini\", \"CurrentID\") + 1);
dini_IntSet(\"/GarHouse/House.ini\", \"CurrentWorld\", dini_Int(\"/GarHouse/House.ini\", \"CurrentID\") + 1000);
SetPVarInt(playerid, \"JustCreatedHouse\", 1);
#if defined GH_DEBUGGING
   printf(DEBUG_OP_CMD1, pNick(playerid), playerid, h, cost, GetTotalHouses());
#endif
}
    return 1;
}

 
Itt lenne ez a kis cseles.  :)
Valami 5let?

12
Segítségkérés / Átkonvertálás .amx-be.
« Dátum: 2013. Július 03. - 11:10:56 »
Sziasztok!
Átírtam egy GM-ben hogy ne Mexico roleplay legyen hanem ugye a szerver neve.
Mindennel kész voltam amikor pawnoban nyomtam az F5-öt ez a rengeteg hiba lépett fel:
 
E:\\Gta szerver\\pawno\\include\\SII.inc(51) : error 017: undefined symbol \"INI_Open\"
E:\\Gta szerver\\pawno\\include\\SII.inc(54) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadString\"
E:\\Gta szerver\\pawno\\include\\SII.inc(60) : error 017: undefined symbol \"INI_WriteString\"
E:\\Gta szerver\\pawno\\include\\SII.inc(63) : error 017: undefined symbol \"INI_Save\"
E:\\Gta szerver\\pawno\\include\\SII.inc(64) : error 017: undefined symbol \"INI_Close\"
E:\\Gta szerver\\pawno\\include\\SII.inc(83) : error 017: undefined symbol \"INI_Open\"
E:\\Gta szerver\\pawno\\include\\SII.inc(86) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadString\"
E:\\Gta szerver\\pawno\\include\\SII.inc(102) : error 017: undefined symbol \"INI_Close\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(148) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"dcmd(%1,%2,%3)\")
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(2206) : error 021: symbol already defined: \"main\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(3546) : error 021: symbol already defined: \"Streamer_OnPlayerConnect\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(4457) : error 021: symbol already defined: \"Streamer_OnPlayerDisconnect\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(4652) : warning 209: function \"Streamer_OnPlayerDisconnect\" should return a value
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26542) : error 017: undefined symbol \"INI_Exist\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26544) : error 017: undefined symbol \"INI_Open\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26546) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadInt\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26547) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadFloat\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26548) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadFloat\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26549) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadFloat\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26550) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadFloat\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26551) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadInt\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26552) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadInt\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26553) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadString\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26554) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadString\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26555) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadInt\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26556) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadInt\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26557) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadInt\"
C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26558) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadInt\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

 
Valami ötlet?:\\

13
RP/RPG kérések / Tulaj parancsok probléma.
« Dátum: 2013. Június 18. - 17:20:38 »
Köszönöm Szépen!
Mûködik!!
Zárom a témát!

14
RP/RPG kérések / Tulaj parancsok probléma.
« Dátum: 2013. Június 18. - 12:06:15 »
Próbáltam és ez lett:fatal error 100: cannot read from file: \"OPVD\"
Pedig meg van az OPVD a legfrissebb 0.3x est megtudja valaki adni?:)

15
RP/RPG kérések / Tulaj parancsok probléma.
« Dátum: 2013. Június 17. - 16:34:21 »
Sziasztok!
Szereztem 1 Defensive RP editet 0.3x es verziót.
Minden hibátlanul mûködik csak 1 probléma van az hogy beállítom magam legmagasabb adminra (3)+belogolok rconnal is és megpróbálok egy Tulajdonos parancsot pl:leaderad azt írja:
\"Nem vagy tulajdonos!\"
 
CMD:leaderad(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pALogin] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs ilyen parancs, lehet hogy elírtál valamit!\");
if(Egyezik(Nev(playerid), \"Rozinger Alex\") || Egyezik(Nev(playerid), \"Csoti Mario\") || Egyezik(Nev(playerid), \"Tom Coltrain\"))
{
    new leader;
    if(sscanf(params, \"ud\", id, leader)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /leaderad < Név / Id > < Frakció ID >\"), SendClientMessage(playerid, FONTOS, \"| Rendõr Leader - 1 | Mentõs Leader - 2 | Szerelõ Leader - 3 | Rádiós Leader - 4 | MGAV - 5 | Maffia - 6 | Surenyos - 7 | Tûzoltó - 8 |\");
    if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nem elérhetõ!\");
   
    if(leader >= 1 && leader <= 8)
    {
       if(leader == 1)
       {
        new S[128];
        format(S, sizeof(S), \"[AC] %s Rendõr Leader lett, %s által\", Nev(id), pInfo[playerid][pANev]);
        SendOwnerMessage(FONTOS, S);
        SendClientMessage(id, FONTOS, \"[AC] Kineveztek a Rendõrség élére \");
        pInfo[id][pFrakcio] = RFONOK;
        Ment(id);
   }
   else if(leader == 2)
    {
        new S[128];
        format(S, sizeof(S), \"[AC] %s Mentõs Leader lett, %s által\", Nev(id), pInfo[playerid][pANev]);
        SendOwnerMessage(FONTOS, S);
        SendClientMessage(id, FONTOS, \"[AC] Kineveztek a Kórház élére \");
        pInfo[id][pFrakcio] = MFONOK;
        Ment(id);
   }
   else if(leader == 3)
    {
        new S[128];
        format(S, sizeof(S), \"[AC] %s Szerelõ Leader lett, %s által\", Nev(id), pInfo[playerid][pANev]);
        SendOwnerMessage(FONTOS, S);
        SendClientMessage(id, FONTOS, \"[AC] Kineveztek a Szerelõ cég élére \");
        pInfo[id][pFrakcio] = SZFONOK;
        Ment(id);
   }
   else if(leader == 4)
    {
        new S[128];
        format(S, sizeof(S), \"[AC] %s Rádiós Leader lett, %s által\", Nev(id), pInfo[playerid][pANev]);
        SendOwnerMessage(FONTOS, S);
        SendClientMessage(id, FONTOS, \"[AC] Kineveztek a Rádió élére \");
        pInfo[id][pFrakcio] = RAFONOK;
        Ment(id);
   }
   else if(leader == 5)
   {
       new S[128];
      
       format(S, sizeof(S), \"[AC] %s Adó és Vámhivatal leader lett, %s által\", Nev(id), pInfo[playerid][pANev]);
       SendOwnerMessage(FONTOS, S);
      
       SendClientMessage(id, FONTOS, \"[AC] Kineveztek az Adó és Vámhivatal élére \");
      
       pInfo[id][pFrakcio] = ADOFONOK;
       Ment(id);
   }
   else if(leader == 6)
   {
       new S[128];
       format(S, sizeof(S), \"[AC] %s Maffia fõnök lett, %s által\", Nev(id), pInfo[playerid][pANev]);
       SendOwnerMessage(FONTOS, S);
       SendClientMessage(id, FONTOS, \"[AC] Kineveztek a Maffia élére \");
       pInfo[id][pSzerv] = MAFFIAFONOK;
       Ment(id);
   }
   else if(leader == 7)
   {
       new S[128];
       format(S, sizeof(S), \"[AC] %s surenyos fõnök lett, %s által\", Nev(id), pInfo[playerid][pANev]);
       SendOwnerMessage(FONTOS, S);
       SendClientMessage(id, FONTOS, \"[AC] Kineveztek a surenyos élére \");
       pInfo[id][pSzerv] = SURENYOSFONOK;
       Ment(id);
   }
   else if(leader == 8)
   {
       new S[128];
       format(S, sizeof(S), \"[AC] %s tûzoltó fõnök lett, %s által\", Nev(id), pInfo[playerid][pANev]);
       SendOwnerMessage(FONTOS, S);
       SendClientMessage(id, FONTOS, \"[AC] Kineveztek a tûzoltóság élére\");
       pInfo[id][pFrakcio] = TUZOLTOFONOK;
       Ment(id);
   }
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Azonosítók: 1 - 8\");
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Tulajdonos!\");
}
return 1;
}

 
Ez a leaderad parancs lenne.

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal