Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Rod

Oldalak: [1] 2
1
Archívum / Checkpoint eltüntetése
« Dátum: 2015. Július 21. - 13:43:06 »
Na, erre nem is gondoltam :D
Köszönöm szépen a segítségeteket!

2
Archívum / Checkpoint eltüntetése
« Dátum: 2015. Július 21. - 11:21:48 »
Bocsesz, elírtam.. nem kliens oldalon, hanem szerver.
Nos, jelenleg így van, de nem tudom, hogy működik-e:
 

addEventHandler(\"onMarkerHit\", tuningMarker1,
function(element)
if getElementType(element) == \"player\" then
   if not isElementWithinMarker(element, tuningMarker1) then
      triggerClientEvent(\"showTuningGarage\", element)
      destroyElement(tuningMarker1)
   end
end
end
)
addEvent(\"showMarker\", true)
function showMarker()
tuningMarker1 = createMarker(-1708.7514648438, 10.150671005249, 3.25905585289 - 2, \"cylinder\", 5, 100, 100, 175, 100)
end
addEventHandler(\"showMarker\", getRootElement(), showMarker)

3
Archívum / Admin dutyba admin skin
« Dátum: 2015. Július 20. - 20:42:23 »
Létrehozol egy változót ami eltárolja azt a skint amikor belépett szolgálatba, majd mikor kilép akkor beolvassa a változóból és ráadja a játékosra.
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetElementModel

4
Archívum / Checkpoint eltüntetése
« Dátum: 2015. Július 18. - 15:45:06 »
Hali.
Mivel nem jöttem rá, hogy hogyan is lehetne azt kivitelezni, hogy ha egy adott játékos belemegy a checkpointba (szerver* oldalon) akkor azt a checkpointot a többi játékosnak eltüntesse, hogy ők ne tudjanak belemenni, majd ha a játékos kijön a checkpointból, az a checkpoint újra megnyílik a többi játékos számára.
Előre is köszönöm a segítséget.

5
Archívum / Színkód a játékos nevében probléma
« Dátum: 2015. Június 15. - 16:39:04 »

function removeHEXFromString(str)
    return str:gsub(\"#%x%x%x%x%x%x\", \"\")
end

6
Archívum / Kép generálás ciklussal (?)
« Dátum: 2015. Június 15. - 13:39:32 »
Köszönöm szépen!

7
Archívum / Kép generálás ciklussal (?)
« Dátum: 2015. Június 07. - 12:31:07 »
Hali.
Arra lennék kíváncsi, hogy hogy lehetséges az, hogy egy ciklus(?) végiglépked a skineken, és közben lefotózza egy mappába őket.
Válaszokat előre is köszönöm!

8
Archívum / Blur
« Dátum: 2015. Április 15. - 20:45:38 »

9
Archívum / Tömbből kiolvasás majd összeadás
« Dátum: 2015. Április 09. - 14:44:02 »
Köszönöm szépen, ezt akartam elérni!

10
Archívum / Tömbből kiolvasás majd összeadás
« Dátum: 2015. Április 08. - 21:53:11 »
Hali.
Adott egy tömb..
 

local tomb= {
{\"valami 1\", 6},
{\"valami 2\", 12},
{\"valami 3\", 2}
}

 
..és adottak benne a számok (6, 12, 2), azt szeretném megoldani, hogy ezeket a számokat kiolvassa, majd összeadja és a végösszeget kapjam meg.
Valahogy így próbálkoztam, de semmi:
 

for i = 1, 3 do
   local szamok = tomb[2]
   -- itt csak az utolsó számot kapom meg ami nem jó :/
end

11
Archívum / Pont rendszer keszitesében kérnék segitséget
« Dátum: 2015. Április 05. - 19:40:37 »
Amikor bejelentkezik a játékos betöltöteted vele a mysql-ből majd beállítod a setElementData-t, aztán meg csak getElementData, ahol lekéred..

12
Archívum / HUD components in table
« Dátum: 2015. Április 03. - 18:00:40 »
-- ide tolhatsz majd 1 kis indentet

 
 
Ez mit takar? Nem értem mi az az Indent, nem használtam (szerintem) még.
E: Megoldva, köszi a segítséget, működik!

13
Archívum / HUD components in table
« Dátum: 2015. Április 03. - 10:56:22 »
Hali, hogy lehetne azt megvalósítani, hogy van nekem egy táblám amiben a HUD elemek neveit tárolom és azt, hogy látható-e avagy sem.
 

local components = {
   [\"hud\"] = true,
   [\"radar\"] = true,
   [\"actionbar\"] = false
}

 
..és ezt valahogy így használnám:
 
showHudComponent({\"hud\", \"actionbar\"})

 
Ezzel megjelenítené a Hud-ot és az Akcióbárt.
Elkezdtem tovább így, de elakadtam:
 

function showHudComponent(component)
if (components[component] == true) then return end
if (component == \"chat\") then
showChat(true)
end
if (component == \"all\") then
for i, v in pairs(components) do
   components = true
end
showChat(true)
end
components[component] = true
end

 
Tehát az a lényeg, hogy így kelljen használni:
 
showHudComponent({\"hud\", \"actionbar\"})

 
és nem pedig így:
 

showHudComponent(\"hud\")
showHudComponent(\"actionbar\")

14
Archívum / Adott számok színezése
« Dátum: 2015. Március 14. - 22:57:20 »
Erre volt szükségem, köszi!
Sejtettem, hogy kelleni fog a string.len, de nem tudtam rájönni.

15
Archívum / Adott számok színezése
« Dátum: 2015. Március 14. - 22:26:24 »
Azzal tisztában vagyok, de nekem nem az kell.
Tehát ha nincs pénzem, akkor simán fehérrel 00000000-at írna, ha mondjuk lenne 504 forintom akkor így írná: 00000504

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal