Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Red-Eye

Oldalak: [1] 2 3 ... 17
1
Segítségkérés / random kerdes
« Dátum: 2013. December 01. - 22:28:21 »
Szerk.: egyszerûen összefûzöd am amit írtál format-os is tökéletes csak akkor string-ként kezeld
Szerk2: ha mégis ragaszkodsz hozzá akkor tessék egy gyors öszsetákolt kódocska hozzá (igen tudom tudom mindig sz*r amit írok de nézzétek el ennyire vagyok képes s nem többre =T )
 

#include
stock intesteloszamgen()
{
//ha feltételezzük hogy az elõtaggal együtt egy pl..4+4 azaz 8 szamjegyû telószám kell nekünk
new szamjegyek[8] = {0,0,0,0,0,2,6,0}; //ebbe fogom beleszedni kezdésnek az elsõ 4et tudjuk a többit nullákkal rakom tele mert nem szeretem üresen hagyni
//fordított a sorrend igen a késöbbiekben rájöttök miért
for(new i=0;i < 4;i++) //ezzel csináltatom meg a végére a random 4 számot
szamjegyek = random(9); // zsupsz bele a helyére
//ez egy gagyi összegzéses dolog szóval sry érte de hát ez jutott elsõnek eszembe a végérõl haladunk elõre
new vegleges = 0;
for(new i=0;i < 8;i++)
vegleges = vegleges+(szamjegyek*exponent(10,i)); // szimpla matek hát ha nagy számot akarunk az mindig úgy néz ki hogy 10^0*egyesekszama+10^1*tizesek és így tovább
return vegleges;
}
stock exponent(szam,hanyadikra)
{
new eredmeny = szam;
for(new i=0; i < hanyadikra;i++)
eredmeny = eredmeny*szam;
return eredmeny;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
printf(\"%i <-- próba\",intesteloszamgen());
return 1;
}

 
megj.: ne akarj nagy számokat vele gondolj bele hogy az int-nek vannak határai
rem annyira nem rossz innetõl te döntésed hogy csinálod  sok sikert   byebi :smokin:

2
Szkript kérések / Rablás.
« Dátum: 2013. November 30. - 13:53:38 »
gyors válasz? az nem megy am meg kiindulásnak ennyit segítek:
 

#include
stock vanadmin()
{
new bool:van = false;
for(new i=0;i < MAX_PLAYERS;i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(IsPlayerAdmin(i))
    {
    van = true;
    break;
    }
}
return van;
}
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"asdasdasd\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/bankrob\", cmdtext, true, 8) == 0)
{
if(!vanadmin()) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs admin a szerón most nem rabolhatsz\");
//rabláshoz kellõ dolgaid
return 1;
}
return 0;
}

 
megj.: ez rcon adminhoz van(ergó ha rcon login-olt valaki azt veszi adminnak) de szerintem tudod módosítani hogy illeszkedjen tiédhez ha nem írj
rem kicsit segít na byebi  :smokin:

3
Segítségkérés / kocsi sebesség növelése
« Dátum: 2013. November 21. - 17:38:00 »
Nem igazán fogalmaztad meg normálisan a kérés/kérdésed szóval ha lehet NE szólj le valakit azért mert segíteni próbál egy javaslat számodra a további kereséshez \"San Andreas Vehicle Handling edit\"
de ha még így se sikerül akkor tessék

4
Szkript kérések / javit parancs TDM szervere
« Dátum: 2013. November 18. - 04:25:04 »
Ha kiválasztja akkor azt tudod nézni amúgy meg ha skin alapján akarod akkor egyszerûen
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/javit\", cmdtext, true, 6) == 0)
{
if(GetPlayerSkin(playerid) == 50)
                           {
                                //ide amit akarsz hogy csináljon a javít parancs kiundulásnak jó az elõttem íróé
                            }
                 else
                        {
                                 //mi történtjen ha nem 50-es skinû írja be
                         }
return 1;
}
return 0;
}

 
elég egyszerû dolog, vagy csak nem fogtam fel mit is akarsz igazából

5
Segítségkérés / Teleport
« Dátum: 2013. November 16. - 19:45:02 »
Screamé a pont én is lehagytam 1 } -t (sry nem hsz hunter posztnak szánom)

6
Segítségkérés / Teleport
« Dátum: 2013. November 16. - 18:39:25 »
Szive joga úgy csinálni ahogy akarja, részemrõl asszem 2 vagy 3 {} hibát találtam benne azt javítottam (plussz formáztam kicsit mert zavarta a szemem  :-X) ha az se jó amit posztoltam akkor írjon a Szily hogy \"Red-Eye béna vagy és nem müxik!\" vagy valami

7
Segítségkérés / Teleport
« Dátum: 2013. November 15. - 13:44:47 »
Próbáld így (pár {} rossz helyen volt legalábbis szerintem)
 

if (dialogid == 200)
       {
   if(response)
   {
      if(listitem==0)
         {
         ShowPlayerDialog(playerid,211,DIALOG_STYLE_LIST,\"Reptérek\",\"Lsairport\\nLvairport\\nSfairport\",\"ok\");
         }
   }
          }
if (dialogid == 211)
       {
   if(response)
   {
      if(listitem==0)
      {
         SetPlayerPos(playerid,1862.4348,-2421.3394,13.5547);
         SendClientMessage(playerid,0x0000FFAA,\"Sikeresen elteleportaltal lsairport ba\");
         ObjectBetoltese(playerid,5000);
      }
      if(listitem==1)
      {
         SetPlayerPos(playerid,1506.5234,1227.0442,10.8125);
         SendClientMessage(playerid,0x0000FFAA,\"Sikeresen elteleportaltal lvairport ba\");
         ObjectBetoltese(playerid,5000);
      }
   }
       }

8
Segítségkérés / Teleport
« Dátum: 2013. November 15. - 13:12:51 »
nézd át a {} jeleket megvan e minden a helyén és minden zárva van e ott ahol zárva kell lennie 40 perc múlva én is átfutom

9
Ahogy látom vagy épp nem látom, valamit félre értett a topic írója, az \"csak egyszer legyen define-olva\" nem azt jelenti hogy csak 1x írd oda a #define -t aztán jó lesz hanem hogy ugyan azon a néven (helyzetünkben TXT_TimedGohome) ne definiálj több dolgot ha véletlen szerûen akarod megoldani hogy hirdessen akkor az elõttem lévõ hsz-ekben már van egy egész kellemes megoldás mégpedig
 

Szerintem hagyd a definiálást és ink változóval csináld.
 
#include 
new Rtimer;
new Reklam[][]=
{
\"Ha Bugot találsz, esetleg valaki cheater, azt jelentsd az adminok felé, valamilyen úton-módon!\",
\"A szerver folyamatosan bõvûl.Hívjátok meg barátaitokat, hogy jó társaság várjon rátok!\",
\"Ne feledd minnél többen vagyunk annál jobb a közösség!\"
};
forward vmi();
public OnGameModeInit()
{
print(\"Informacio kuldes bekapcsolva\");
Rtimer = SetTimer(\"vmi\",50000*3,true);
return 1;
}
public vmi()
{
SendClientMessageToAll(0xFFFF,Reklam[random(sizeof(Reklam))]);
return 1;
}

 

[/quote]
ehhez kis magyarázat ha ne látnád át
ez a kis \"scriptecske\" fogja és létrehoz egy változót egy idõzítõnek(new Rtimer;)  illetve egy stringeket tartalmazó tömböt (new Reklam[][]). Az utóbbiról jó tudni hogy annyi ilyen \"reklámot\" írsz bele amennyit szeretnél a lényeg hogy minden reklám szépen \" \" között legyen és két reklám közé mindig kell ,
Ezután elindít egy 5 másodperces timert ami minden 5. másodpercben véletlenszerûen fog egy \"reklámot\" (Reklam[random(sizeof(Reklam))]) és ezt kiírja, egyszerû nem?
mivel a PPC móddal sosem volt dolgom így konkrét segítséget nem tudok adni ahhoz hogyan építsd ezt be,de remélem egy kis kételyed eloszlattam már.
megj.: Richard szerintem nem igazán akarnak include-ként megírni dolgokat és utána azt felhasználni a gm-ükben mikor ilyen define dolognál vagyunk leragadva  :whistle:
u.i.: gondoltam formázom hogy átláthatóbb legyen de lustának bizonyultam a feladathoz x.x azért remélem nem annyira kesze-kusza x.x

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Scripter munkát vállalok!
« Dátum: 2013. Szeptember 09. - 16:36:11 »
Lehet nekem is el kéne kezdeni pénzt beszedni scripteri munkálatokért  :hmmm:

11
Segítségkérés / Pénz textdraw
« Dátum: 2013. Szeptember 02. - 15:32:19 »
nem nehéz, a lényege hogy mikor változtatod a pMoney értékét akkor GetPlayerMoney/GivePlayerMoney kombóval azt is beállítod arra az értékre pl.:
kapsz valakitõl 100$ akkor azt beleírja a pMoney-ba + GivePlayerMoney-val adsz neki 100-at (GivePlayerMoney(playerid,100) ) aki emg adta annál elvonod a pMoney-ból és GivePlayerMoney(akiadtaidje,-100)
ha meg ezeket mented akkor mikor belépett a szeróra a fickó akkor beállítod a pénzét GivePlayerMoney(playerid,pInfo[playerid][pMoney]) ilyesképp és akkor szinkronban lesz a kettõ, remélem erre gondoltál

12
Segítségkérés / Pénz textdraw
« Dátum: 2013. Augusztus 28. - 12:07:08 »
alaptextdraw alatt a dolláros cuccra gondolsz? ami singleben is van?

13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re: /visz
« Dátum: 2013. Augusztus 28. - 12:04:19 »
Ugye? xD igen tudom eszi a cpu-t picit de ennyit bõven kibír és így nincs az hogy 1xre több timer futna ugyan azon célért és összebugolni se fog mert csak 1 van és az intézi az összes ember \"vitelét\",de igen az onplayerupdate-es az jobb megoldás ha teszteltem akkor olyat is töltök fel hátha valakinek segítek vele, illetve ha fegyver /eldob /felvesz FS iránti érdeklõdést látok azt is megosztom

14
Segítségkérés / /visz
« Dátum: 2013. Augusztus 28. - 06:25:56 »
Nem tom minek kellett ide felrakni szegénykét amit küldtem fs-ben az teljesen jól mûködött (teszteltem, mert hát én írtam még asszem régebben Backup-nak)
És am meg mire felkelsz megkapod az aranyos onplayerupdate-es változatot ne kelljen timer azon majd magyarázok, de ejjnye.. jah am ha valakit érdekel itt van az eredeti, benne még pár ehhez kapcsolódó tesztelõs parancs illetve bilincselés és jármûbe berakás hátha valakinek még jól jön LINK (megj.: igen igen ez timer-es megoldás és kicsit cpu igényes tudom tudom optimálisabb onplayerupdate-el, ilyesmi megjegyzéseket nem kérek hozzá mert tudok róla)
Megj.: a timert én nem a parancs beírásakor indítanám mert többen beírják több timer nagyobb foglalás több bug lehetõség stb...de majd megmutatom ha felkelsz onplayerupdate-el

15
Segítségkérés / Restart dialogra
« Dátum: 2013. Augusztus 20. - 20:13:34 »
És mi a legfontosabb különbség? valószínûleg ház szeród windows-os, bérelt meg linux-os, nézd át a pluginokat stb.-t hogy a megfelelõ linux-os verzió legyen fent

Oldalak: [1] 2 3 ... 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal