Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - hunfiu

Oldalak: [1] 2 3 ... 11
1
GTA V: Alap információk / LS:MP
« Dátum: 2019. Március 05. - 08:31:18 »
Üdv mindenkinek!
 
Ezt csak úgy itt hagynám annak aki esetleg nem ismerné. Úgy néz ki végre lesz valami használható multiplayer :D

2
GTA V: Alap információk / GTA:N vs GT:MP
« Dátum: 2017. Július 06. - 22:59:50 »
Egy dolgot viszont nem értek: guad most melyik csapattal van?

3
GTA V: Alap információk / GTA:N vs GT:MP
« Dátum: 2017. Július 06. - 22:50:33 »
Fogalam sincs ez az amire már nem emlékszem :D 

4
GTA V: Alap információk / GTA:N vs GT:MP
« Dátum: 2017. Július 06. - 22:45:52 »
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1499373680


   
      Nem vágom a teljes sztorit, de ez az egyik amiben a gtmp és gtan is egyetért.
   


Én annyit tudok még a CEF-el kapcsolatban hogy a GTA:MP(RIP)-ben a leírtak alapján a leállítás ellött már nagyából tökéletesen müködött, de ha jól emlékszem ott is sokszor írták, hogy így-úgy változtatják. 

5
GTA V: Alap információk / GTA:N vs GT:MP
« Dátum: 2017. Július 06. - 22:39:17 »
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1499372678


   
      GTMP->A cef még mindig szar, de ez nem a gtan vagy a gtmp hibája, hanem a c# változatával az egésznek. Olyan hibák vannak benne ami egy c++ változatnál nincs és nem is volt soha.
   


Ebben az az érdekes hogy 1 saját programomba semmi baj nem volt vele :D

6
GTA V: Alap információk / GTA:N vs GT:MP
« Dátum: 2017. Július 06. - 22:11:27 »



   
      https://forum.gtanet.work/index.php?threads/announcement-gta-network-is-growing.4845/#post-19991 A GTA:N És a RAGE:MP összeáll.
   

[/quote]
 
Miért érzem én úgy hogy ez eleinte csak problémákat fog szülni..

7
GTA V: Alap információk / GTA:N vs GT:MP
« Dátum: 2017. Július 06. - 20:41:48 »
Hello! Akik ismerik a két modot és vannak tapasztalataik azokat ha megkérném leírnák? Tervezek egy roleplay szerverbe belefogni csak fogalmam sincs hogy most akkor melyik a jobb.. A GTA:N-t használtam már amikor megjelent írtam is rá 1-2 scriptet de akkor a CEF egy borzalom volt,  a sync ahogy én észre vettem egész jól ment, de azóta fogalmam sincs mi van vele csak annyit tudok, hogy a fejlesztő csapat egy része átment a GT:MP-hez és azóta nem igen ad élet jelet. A GT:MP viszont most egészen élőnek tünik. Na tehát a lényeg, hogy zerintetek melyik a jobb, melyikre érdemesebb fejleszteni.
 
Viszont aki szeretne hozzászólni azt megkérem, hogy ne azzal indokolja az ő választását, hogy: \"mert a másik sz@r\"

8
GTA V: Alap információk / [GTA:N] Repülés script
« Dátum: 2016. December 28. - 19:10:33 »
Szerver oldal: C#
 
Kliens oldal: JS

9
GTA V: Alap információk / [GTA:N] Repülés script
« Dátum: 2016. December 28. - 17:18:35 »
Kössz már éppen szükségem volt 1 ilyenre :D

10
GTA V: Alap információk / RolePlay szerverek.
« Dátum: 2016. December 27. - 10:26:12 »
Én már csinálom a sajtá szerverem :P Csak ahogy nézem nincs ennek még túl nagy népszerűsége nálunk....

11
GTA V: Alap információk / GTAMP - Petíció
« Dátum: 2016. December 24. - 22:42:17 »

12
Archívum / Mentes ElementData nelkul
« Dátum: 2015. Február 24. - 19:22:23 »
Miért nem jó az ElementData ??

13
Kérdések, Segítség / LUA
« Dátum: 2015. Február 22. - 18:27:56 »
Ennél azért kicsit bonyolultabb de lényegében ezek példának jók..
A szerver oldal az amit maga a szerver dolgoz fel ergo az a gép amin maga a szerver program fut. Itt érdemes az adatokat kezelni menteni stb. És itt ahogyan rolplay mondta lehet olyan dolgokat csinalni amik mindenkinek megtortennek pl ki irni valamit vagy elindítani egy resourcet meg még sok mindent azonban amit itt is meg kliens oldalon is meg lehet csinálni azt ha valaki egy sokjátékost bíró modot akar csinálni érdemes kliens oldalon csinálni és akkor nem lesz nagy terhelesnek kitéve a szerver persze a játékosok annál inkább de azért érdemes belegondolni hogy ez akkor is egy 10 éves játék..
A kliens oldal pedig majdnem ennek az ellentéte ezt maga a kliense azaz a játékos gépe dolgozza fel itt lehet csak rajzolni a képernyőre meg egyébb grafikus dolgokat csinálni modelleket kicserélni de sok dolgot itt is lehet amit szerver oldalon. Anyit érdemes tudni hogy ezt a szerver letölti a játékos gépére és ő megnézheti a kódot ezért érdemes luac ba titkosítani

14
Archívum / GUI visszaszámoló[ZÁRHATÓ]
« Dátum: 2015. Február 21. - 15:32:49 »
Mert a wikin lévő example script nem arra jó....

15
Modellezés / Saját object berakása MTA szerveredbe
« Dátum: 2015. Február 20. - 19:43:15 »
Ha fenn van az Asus GPU Tweak lödd ki

Oldalak: [1] 2 3 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal