Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ScrepyX

Oldalak: [1] 2 3 4
1
Segítségkérés / Autó hangja
« Dátum: 2018. Március 09. - 17:41:03 »
Rendben. Azonnal.

2
Segítségkérés / Autó hangja
« Dátum: 2018. Március 09. - 17:02:09 »
Sziasztok! Hogyan lehet kitörölni/lenémítani egy autót? Egy autó modelt, tehát pl. ha azt szeretném, hogy az infernusnak ne legyen hangja, azt hogyan tudom megcisnálni?

3
Segítségkérés / Jármű lehívás
« Dátum: 2018. Február 18. - 13:58:47 »
De a scriptbe szeretném beleírni. Ha pl. belemegy egy cp-be akkor ledobjon mellé egy autót.

4
Segítségkérés / Jármű lehívás
« Dátum: 2018. Február 18. - 11:39:41 »
Sziasztok!



ZeroMTA-ban hogyha createVehicle-vel hívok le autót, akkor járó motorral teszi le, és ha leállítom, többet nem lehet elindítani. Mit lehet csinálni? Hogyan hívjak le autót? Egy munkához kellene.

5
Segítségkérés / Rejtett parancs készítése
« Dátum: 2017. December 10. - 19:57:03 »
Könnyű megcsinálni.
 
Ajánlom, hogy használd a serial-od, hogyha esetleg más megtudná a parancsot, akkor ne tudja használni
Ha elakadsz, akkor csak írj és segítek

6
Segítségkérés / Sziréna
« Dátum: 2017. Május 21. - 15:08:02 »
Hogy érted?

7
Segítségkérés / Sziréna
« Dátum: 2017. Május 21. - 14:09:54 »
Sziasztok!
 
Gondoltam írok egy scriptet szirénához.
 
A baj az, hogy amikor elindítom a szirénát a bindel és leállítom akkor működik, de amikor elindítom, valaki más elindítja, leállítom, ő leállítja de neki nem áll le.
 
Szerver oldal:
 

function szirenke(source)
vehicle = getPedOccupiedVehicle(source)
triggerClientEvent(root, \"szirenaegy\", getRootElement(),source, vehicle)
outputChatBox(\"sajt\")
outputChatBox(\"as\")
end
 
addEventHandler(\"onResourceStart\", resourceRoot,
function()
   for _,v in ipairs(getElementsByType(\"player\")) do
      bindKey(v, \",\", \"down\", szirenke)
   end
end
)
addEventHandler(\"onPlayerJoin\", root,
function()
   bindKey(source, \",\", \"down\", szirenke)
end
)
outputChatBox(\"a\")

 
Kliens oldal:
 

locala = localPlayer
setElementData(locala, \"sirenbe\", 0)
locala = nil
addEvent(\"szirenaegy\", true)
addEventHandler(\"szirenaegy\", root,
function(locala, veh)
   local sirenba = getElementData(locala, \"sirenbe\")
   outputChatBox(sirenba)
   if (sirenba==0) then
      outputChatBox(\"Bekapcsolva\")
      x, y, z = getElementPosition(veh)
      outputChatBox(\"X= \".. x ..\" | Y= \".. y ..\" | Z=\".. z ..\"\")
      soundegy = playSound3D(\"files/hang1.wav\", x, y, z, true)
      attachElements(soundegy, veh)
      setElementData(locala, \"sirenbe\", 1)
   elseif (sirenba==1) then
      stopSound(soundegy)
      bent = 0
      destroyElement(soundegy)
      setElementData(locala,\"sirenbe\", 0)
      outputChatBox(\"kikapcsolva\")
   end
end
)

 
Már nem tudok mit hova írni...

8
Segítségkérés / Tizedesvessző
« Dátum: 2017. Április 02. - 10:43:20 »
Sziasztok!
 
Szeretnék egy scriptet írni egy traffipaxhoz, viszont amikor ki szeretném íratni a játékos sebességét, akkor egy hosszú szám jön ki. Pl:47.362176132 Km/H.
 
Hogyan lehet azt megcsinálni, hogy csak a pl. második tizedesvesszőig írja ki a számot? Pl:47.36 Km/H?
 
Válaszokat előre is köszönöm!

9
Segítségkérés / Kattintás a ped-re
« Dátum: 2017. Január 18. - 18:33:05 »
Mindegy, már megoldottam úgy, hogy tettem egy markert a ped elé. A job-system-be is így van megoldva, de egyszerűen nem tudok rájönni, hogy hogyan lehet funkciót adni hozzá... :D

10
Segítségkérés / HUD készítése
« Dátum: 2017. Január 18. - 18:31:17 »
Működik rendesen, ha jól tudom a DreamLife is ezt használta.
A baj vele az, hogy sok idő elkészíteni.

11
Segítségkérés / Világító ablak
« Dátum: 2017. Január 18. - 18:30:02 »
Az ablakokra gondol, amik ott maradnak , ha ki törölsz egy felhőkarcolót. Ezek csak este kapcsolnak be, és világítanak.
Egyébként nem tudom a megoldását.

12
Segítségkérés / Kattintás a ped-re
« Dátum: 2017. Január 18. - 17:40:13 »
Azthiszem , félreértetted a kérdésem. Aztán lehet, hogy nem , csak én vagyok szerencsétlen :D
Igazából én ezt az egészet valhallával csinálom. Tehát amikor rányomok hogy \"talk\", akkor kiírja hogy ismeretlen ped ( angolul persze ), de nem tudok neki funkciót adni. 
Elneveztem már, nem segített.

13
Segítségkérés / HUD készítése
« Dátum: 2017. Január 18. - 17:18:47 »
Ez csak egy példa volt, ha nagyon szeretné az illető, ránéz a wikin. Szerintem mindenki úgy tette.

14
Segítségkérés / HUD készítése
« Dátum: 2017. Január 18. - 17:06:11 »
Szia! Én úgy csináltam a saját hudomat, hogy ha a hp nagyobb mint pl. 10, akkor hozzáad egy képet.
Tehát ha a HP nagyobb mint tíz, akkor a hp nagyobb lesz 9 nél is. Mutatom
 
 

if hp > 3 then
dxDrawText(3, 10)
    --Ha három pixeles a kép, akkor mindig három pixellel írsz többet
end
if hp > 4 then
dxDrawText(6, 10)
end

 
Remélem érthető...

15
Segítségkérés / Kattintás a ped-re
« Dátum: 2017. Január 18. - 17:02:13 »
Sziasztok! A már említett fegyver rendszeremhez szeretnék még egy kis utolsó ( remélem ) segítséget kérni..
Hogyan lehet azt megcsinálni, hogyha rákattintok a pedre, feljöjjön a képernyőn egy menü?
Nekem úgy is jó, hogyha feljön egy menü, hogy talk. ( Ide már eljutottam , de amikor rányomnék hogy talk, nem tudom hogy hogyan kell megadni, hogy melyik funkciót indítsa el, vagy valami..
 
Segítséget kérek tőletek ebbe, a válaszokat előre is köszönöm!

Oldalak: [1] 2 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal