Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ProgMatyi

Oldalak: [1]
1
Archívum / Kocsiba object rakás kérdés
« Dátum: 2015. Március 24. - 19:04:46 »
Rendben akkor leirom a kódot:
 

 
function colBerak (thePlayer)
local vehicle = getPedOccupiedVehicle(getLocalPlayer())
tabla55 = {}
tabla55[#tabla55 + 1] = createMarker(0, 0, 0, \"checkpoint\",1.5,0,255,120)   
for k, v in pairs(tabla55) do
         v then
              if isElement(v) then
               
        --attachElements ( v, vehicle, -0.35, -3.0, -0.10 )
        --   outputChatBox(\"megmake\")       
        --end
                 end
       
       
                 end
 
     
                 end
         
         
           
function colKa  ()
               
                outputChatBox(\"sajt\")
               end
                       
       
       
addEventHandler(\"onClientMarkerHit\",v,colKa)

 
Hát itt van. igen,nagyon szétszort kodnak látszik,de hátha segít valaki

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. Március 24. - 19:05:33

És azért checkpointot használtam,hogy jobban látszodjon!

2
Archívum / Kocsiba object rakás kérdés
« Dátum: 2015. Március 23. - 21:18:21 »
Jó. Kösz. :D
Tényleg még egy uccsót.
Nos,az van hogy amikor belemegyek,nem lesz semmi,mert van egy ilyen kocsi lehivo gui,abban mikor lehivod elindul egy setTimer, és fél mp után ott lesz a col. De mikor belemegyek,akkor semmi. Ugy tudom hogy olyanba nem lehet interakciot létrehozni,amit function-on belül kreálunk. Vagy igen?
Ez mért van igy nálam?

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. Március 23. - 21:35:39

Kérlek :)

3
Archívum / Kocsiba object rakás kérdés
« Dátum: 2015. Március 23. - 20:58:32 »
Értem. Köszönöm,sokat segítettél.
És még arra mondanál egy megoldást,nem scriptet!:
Hogy amikor kiszáll belőle a player,akkor is megmaradjon mert én csak getPedOccuppuedVehicle-vel tudom.
Van rá egy másik ilyen funkcio?

4
Archívum / Kocsiba object rakás kérdés
« Dátum: 2015. Március 23. - 20:52:34 »
Köszi. Még 1 kérdés:
Én arra gondoltam,hogy magához a kocsihoz setElementPositionozza rá,mondjuk egy setTimer-rel?
Ez az utolso kérdés.

5
Archívum / Kocsiba object rakás kérdés
« Dátum: 2015. Március 23. - 20:38:29 »
Sziasztok. Egy kérdésem lenne. NEM SCRIPT ÍRÁSÁT KÉREM,csak azt,hogy ezt a dolgot mivel lenne legegyszerűbben megoldani.
Ugye van olyan,pl:seemta hogy odasétálsz a bobcat hátuljához és berakja.
A berakást meg mindent megoldok,csak az a kérdésem. Mivel lenne egyszerü.
Én ColShapeHit-re gondoltam. Szerintetek az megfelel?

6
Archívum / Szerver gamemode név átírás
« Dátum: 2015. Március 21. - 10:24:13 »
Sziasztok. Egy egyszerű kérdésem lenne,hogyan kell átírni a szerver gamemode nevét,az mta-n belül?
Vagy van rá egy parancs?
Vagy mi?
Válaszokat előre is köszönöm!

7
Archívum / Server oldali destroyElement triggerelve hiba
« Dátum: 2015. Március 19. - 17:18:02 »
Köszi.
Ebbe vajon mi a hiba?
 

function cb ()
local tabla = {}
 
tabla[#tabla + 1] = createObject(1304,565,880,-38.55)
end
addEvent(\"cb\", true)
addEventHandler(\"cb\", getRootElement(), cb)
function cd ()
for k, v in pairs(tabla[1]) do
        if v then
                if isElement(v) then
                        destroyElement(v)
                end
        end
end
end
addEvent(\"cd\", true)
addEventHandler(\"cd\", getRootElement(), cd)

8
Archívum / Server oldali destroyElement triggerelve hiba
« Dátum: 2015. Március 19. - 16:36:53 »
Köszi. 3 kérdésem lenne.
1. Tudsz egy oldalt linkelni,amin a táblákról van szó?
2. Amikor törölni akarom az általad írt módszerrel,akkor nem törli. A törlés külön van triggerelve.
3.kérdés: Hogyha az általad megadott,táblás createObject-et mozgatni akarom,akkor azt hogyan lehet megtenni?

9
Archívum / Server oldali destroyElement triggerelve hiba
« Dátum: 2015. Március 19. - 15:28:27 »
Sziasztok. Az a hiba lenne,amit nem tudom hogy lehetne kiküszöbölni.
Probléma:
Az lenne,hogy amikor egy markerbe lépünk,akkor kliens oldalbol triggerel server oldalnak egy Createobject-et.
Nade,amikor szintén triggereléssel akarom eltűntetni,akkor mindig csak az tűnik el,amit utoljára hívtunk le.
Ezt lehet,vagy lehetetlen kiküszöbölni? Köszönöm a válaszokat előre is!

10
Archívum / Effekt készítési probléma
« Dátum: 2015. Március 17. - 15:51:19 »
1.4.1-ben van a szerverem és az mta verzio is. Igy irtam mindent,de semmi. :(
Mindenesetre köszönöm a segítséget! :D

11
Archívum / Effekt készítési probléma
« Dátum: 2015. Március 16. - 16:56:50 »
Sziasztok,az a problémám akadt hogy valami oknál fogva nem akarja az effektet lejátszani
(Kliens oldalon használom!)
 

efekt = createEffect(\"carwashspray\",586,885,41)

 
Mi lehet ezzel a baj?
A többi megvan írva hozzá,hogy mikor játsza le,de nem! :(

12
Archívum / Csak a megadott kocsiba szálláskor! - Ez sem jó!
« Dátum: 2015. Március 15. - 14:12:13 »
Hát: Itt a kliens oldali kód:
Kód:
 

addEventHandler(\"onClientVehicleEnter\", getRootElement(),
    function(thePlayer, seat)
        if thePlayer == localPlayer then
        if getElementData(vehicle, \"questCar\") then
        outputChatBox(\"csinald\")
        end
    end
    end
    )

 
Itt meg a server oldali:
Kód:
 

function accepted (thePlayer)
quest_car = createVehicle ( 546, -2104, 270, 36 )
   setVehicleLocked(quest_car,false)
   setElementData(quest_car, \"questCar\", true)
   
   end
   
   addEvent(\"accepted\", true)
   addEventHandler(\"accepted\", getRootElement(), accepted)

 
De sajnos nem jó. A triggerelés jó,mert leteszi a kocsit,de amikor beleszállok akkor semmi. Lehet a kezdőségem miatt én cseszerintek el vmit? :D

13
Archívum / Csak a megadott kocsiba szálláskor!
« Dátum: 2015. Március 15. - 13:06:37 »
Nagyon,de nagyon köszönöm hálásan a segítségedet! :D

Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2015. Március 15. - 13:26:09[/time]

Hát: Itt a kliens oldali kód:
 

addEventHandler(\"onClientVehicleEnter\", getRootElement(),
    function(thePlayer, seat)
        if thePlayer == localPlayer then
        if getElementData(vehicle, \"questCar\") then
        outputChatBox(\"csinald\")
        end
    end
    end
    )

 
Itt meg a server oldali:
 

function accepted (thePlayer)
quest_car = createVehicle ( 546, -2104, 270, 36 )
   setVehicleLocked(quest_car,false)
   setElementData(quest_car, \"questCar\", true)
   
   end
   
   addEvent(\"accepted\", true)
   addEventHandler(\"accepted\", getRootElement(), accepted)

 
De sajnos nem jó. A triggerelés jó,mert leteszi a kocsit,de amikor beleszállok akkor semmi. Lehet a kezdőségem miatt én cseszerintek el vmit? :D

Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2015. Március 15. - 13:31:36[/time]

Vajon mi lehet a gond?? :(

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. Március 15. - 13:36:24

Mert sajnos mindig nem jó! :(

14
Archívum / Csak a megadott kocsiba szálláskor!
« Dátum: 2015. Március 15. - 13:01:02 »
És még egy kérdés: A setElementData működik Server oldalon is? Mert nekem oda kéne! :D

15
Archívum / Csak a megadott kocsiba szálláskor!
« Dátum: 2015. Március 15. - 12:55:49 »
Sziasztok itt egy kicsi kód:
 

quest_car = createVehicle ( 546, -2104, 270, 36 )
   setVehicleLocked(quest_car,false)

 
na szólva nekem annyi kéne,hogy aki a quest_car nevű autóba száll,annak történjen meg az esemény (tök m1)
Tudom hogy onPlayerEnterVehicle,de ott nem tudom hogy lehet nevük alapján megkülönböztetni a kocsikat.
Aki tud segíteni,annak nagyon megköszönöm!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal