Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Driftmad

Oldalak: [1] 2 3
1
GTA IV / GTAIII Rage project
« Dátum: 2011. November 18. - 14:21:23 »
Úristen, ez nagyon ûberbrutál!  ???
Milyen gépigénye lesz ennek? :D

2
Pluginok és Programok / Pawno mobilra
« Dátum: 2011. Július 04. - 19:32:56 »
PSP-re nincs ilyen? :D

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / x4web.hu
« Dátum: 2011. Július 04. - 08:33:28 »
Nem tudom milyen lehet, de ár alapján nem tûnik rossznak :_)

4
Archívum / [HUN] Neurotic RPG
« Dátum: 2011. Július 03. - 15:28:35 »
Na végre egy ember akivel lehet értelmesen beszélni a csapatotokból!
Küldtem neked PM-et, ott elérsz.

5
Archívum / [HUN] Neurotic RPG
« Dátum: 2011. Július 03. - 10:40:53 »
Köszönjük szépen hogy lemásoltátok az egész AfterRPG-t ;) Nagyon nagy ész kell hozzá, hogy letöltsétek ugyanazt a fórummotort, ugyanazt a nevet... nagyon nagy ész kell hozzá. Talán hogyha kerestgettél volna, hogy van-e ilyen szerver/weboldal, de te még erre se vetted a fáradságot...hát köszönjük szépen!

6
Társalgó / Játékszerver.com - Bérelj szervert SMS-ben!
« Dátum: 2011. Június 27. - 13:14:12 »
Megbízható a host? Ez a 400Ft/hó ez ütött nálam  ???

7
Játékok / Live For Speed
« Dátum: 2011. Június 23. - 14:42:57 »
Nem tudom, nekem az rFactor az annyira nem adja. Talán még a Realfeel pluginnal még nem olyan rosz.. Szerintem nem szimulál olyan jól mint az LFS

8
Szkript kérések / Kevlár
« Dátum: 2011. Június 21. - 15:21:33 »
Ilyen nekem is kéne :)

10
Paradise RolePlay / [HUN] Paradise Roleplay
« Dátum: 2011. Június 21. - 00:59:58 »
Rohadt jó szerver,,,, ez legalább egyedi nem csak egy átdolgozott publikált mod. Nagyon jó lett, szép munka!

11
Játékok / Live For Speed
« Dátum: 2011. Június 11. - 23:37:38 »
LFS! Kedvenc gémem :D Ha nem SAMP-ozok akk LFS-t tolom, abba is versenyszerûen a driftet. Mindenki próbálja ki nagyon kis szimulátor.

12
RP/RPG kérések / Raven\'s Roleplayer Help.
« Dátum: 2011. Június 09. - 09:25:01 »
Scriptfiles >> Users >> Saját_Neved. És ott átírod az Admin vagy AdminLevel-t amennyire akarod.

13
Segítségkérés / Dialogos bejelentkezõ rendszer.
« Dátum: 2011. Június 02. - 13:25:56 »
Sry... kimaradt :D
[pawn]public OnPlayerRegister(playerid, password[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
      new string3[64];
      new playername3[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid, playername3, sizeof(playername3));
      /*new playername2[MAX_PLAYER_NAME];
      new playernamesplit[3][MAX_PLAYER_NAME];
          GetPlayerName(playerid, playername2, sizeof(playername2));
      split(playername2, playernamesplit, \'_\');*/
      format(string3, sizeof(string3), \"users/%s.ini\", playername3);
      new File: hFile = fopen(string3, io_write);
      if (hFile)
      {
          strmid(PlayerInfo[playerid][pKey], password, 0, strlen(password), 255);
          new var[64];
         format(var, 64, \"Key=%s\\n\", PlayerInfo[playerid][pKey]);fwrite(hFile, var);
         PlayerInfo[playerid][pCash] = GetPlayerMoney(playerid);
         format(var, 64, \"Level=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pLevel]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"AdminLevel=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"DonateRank=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pDonateRank]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"UpgradePoints=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][gPupgrade]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"ConnectedTime=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pConnectTime]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Registered=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pReg]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Sex=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pSex]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Age=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pAge]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Origin=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pOrigin]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"CK=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pCK]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Muted=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pMuted]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Respect=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pExp]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Money=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pCash]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Bank=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pAccount]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Crimes=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pCrimes]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Kills=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pKills]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Deaths=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pDeaths]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Arrested=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pArrested]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"WantedDeaths=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pWantedDeaths]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Phonebook=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPhoneBook]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"LottoNr=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pLottoNr]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Fishes=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pFishes]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"BiggestFish=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pBiggestFish]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Job=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pJob]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Paycheck=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPayCheck]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"HeadValue=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pHeadValue]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Jailed=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pJailed]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"JailTime=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pJailTime]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Materials=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pMats]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Drugs=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pDrugs]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Leader=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pLeader]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Member=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pMember]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"FMember=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pFMember]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Rank=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pRank]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Char=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pChar]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"ContractTime=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pContractTime]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"DetSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pDetSkill]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"SexSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pSexSkill]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"BoxSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pBoxSkill]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"LawSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pLawSkill]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"MechSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pMechSkill]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"JackSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pJackSkill]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"CarSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pCarSkill]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"NewsSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pNewsSkill]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"DrugsSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pDrugsSkill]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"CookSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pCookSkill]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"FishSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pFishSkill]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"pSHealth=%.1f\\n\",PlayerInfo[playerid][pSHealth]);fwrite(hFile, var);
            GetPlayerHealth(playerid,PlayerInfo[playerid][pHealth]);
         format(var, 64, \"pHealth=%.1f\\n\",PlayerInfo[playerid][pHealth]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Int=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pInt]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Local=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pLocal]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Team=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pTeam]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Model=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pModel]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"PhoneNr=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPnumber]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Laptop=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pLaptop]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Car=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPcarkey]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Car2=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Car3=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"House=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPhousekey]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Bizz=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPbiskey]);fwrite(hFile, var);
         if ((PlayerInfo[playerid][pPos_x]==0.0 && PlayerInfo[playerid][pPos_y]==0.0 && PlayerInfo[playerid][pPos_z]==0.0))
         {
             PlayerInfo[playerid][pPos_x] = 1684.9;
            PlayerInfo[playerid][pPos_y] = -2244.5;
            PlayerInfo[playerid][pPos_z] = 13.5;
         }
         if(Spectate[playerid] != 255)
         {
            PlayerInfo[playerid][pPos_x] = Unspec[playerid][sPx];
            PlayerInfo[playerid][pPos_y] = Unspec[playerid][sPy];
            PlayerInfo[playerid][pPos_z] = Unspec[playerid][sPz];
            PlayerInfo[playerid][pInt] = Unspec[playerid][sPint];
            PlayerInfo[playerid][pLocal] = Unspec[playerid][sLocal];
         }
         format(var, 64, \"Pos_x=%.1f\\n\",PlayerInfo[playerid][pPos_x]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Pos_y=%.1f\\n\",PlayerInfo[playerid][pPos_y]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Pos_z=%.1f\\n\",PlayerInfo[playerid][pPos_z]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"CarLic=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pCarLic]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"FlyLic=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pFlyLic]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"BoatLic=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pBoatLic]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"FishLic=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pFishLic]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"GunLic=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pGunLic]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Gun1=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pGun1]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Gun2=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pGun2]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Gun3=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pGun3]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Gun4=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pGun4]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Ammo1=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pAmmo1]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Ammo2=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pAmmo2]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Ammo3=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pAmmo3]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Ammo4=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pAmmo4]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"CarTime=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pCarTime]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"PayDay=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPayDay]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"PayDayHad=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPayDayHad]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Watch=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pWatch]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Crashed=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pCrashed]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Wins=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pWins]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Loses=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pLoses]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"AlcoholPerk=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pAlcoholPerk]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"DrugPerk=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pDrugPerk]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"MiserPerk=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pMiserPerk]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"PainPerk=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPainPerk]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"TraderPerk=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pTraderPerk]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Tutorial=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pTut]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Mission=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pMissionNr]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Warnings=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pWarns]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"VirWorld=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pVirWorld]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Fuel=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pFuel]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Married=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pMarried]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"MarriedTo=%s\\n\",PlayerInfo[playerid][pMarriedTo]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"FishTool=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pFishTool]);fwrite(hFile, var);
             format(var, 64, \"Note1=%s\\n\",PlayerInfo[playerid][pNote1]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Note1s=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pNote1s]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Note2=%s\\n\",PlayerInfo[playerid][pNote2]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Note2s=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pNote2s]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Note3=%s\\n\",PlayerInfo[playerid][pNote3]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Note3s=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pNote3s]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Note4=%s\\n\",PlayerInfo[playerid][pNote4]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Note4s=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pNote4s]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Note5=%s\\n\",PlayerInfo[playerid][pNote5]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Note5s=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pNote5s]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"InvWeapon=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pInvWeapon]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"InvAmmo=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pInvAmmo]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Lighter=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pLighter]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Cigarettes=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pCigarettes]);fwrite(hFile, var);
         format(var, 64, \"Locked=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pLocked]);fwrite(hFile, var);
         fclose(hFile);
         ShowPlayerDialog(playerid, 1245, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Ez a név regisztrálva van! Jelentkezz be\",\"Karaktered regisztrálva!\\nTipp: Írd be a jelszavad\",\"Login\",\"Mégse\");
         //SendClientMessage(playerid, 0x4ba520ff, \"Sikeresen regisztráltál! Mostmár bejelentkezhetsz (/login [jelszó]).\");
         format(string3, sizeof(string3), \"AdmWarning: %s sikeresen beregisztrálta a nevét!\",playername3);
         ABroadCast(COLOR_GREEN,string3,1);
      }
}
return 1;
}[/pawn]

14
Segítségkérés / Dialogos bejelentkezõ rendszer.
« Dátum: 2011. Június 01. - 23:08:37 »
Sziasztok megint én.
Most az lenne a problémám, hogy a Ravens modból kiszedtem a dialogos regisztrációt/bejelentkezést, és az a probléma hogy a 14 karakternél több nevû játékosok nevét ugyan dinibe elmenti, viszont mikor be akarok jelentkezni akkor úgy érzékeli a rendszer mintha nem lenne be regisztrálva a játékos.
Nem tudom mi lehet a hiba... ha esetleg valami forráskódot írjak a bejelentkezessel vagy a regisztrálással kapcsolatban hogy tudjatok segíteni, szóljatok!
Köszi elõre is.

15
Segítségkérés / (Elvileg) Megmarad a tuning
« Dátum: 2011. Június 01. - 16:15:06 »
Ezt eddig értettem.
A tuningot dinibe menti, viszont csak akkor, hogyha Transfendernél, Wheel Arch Angel-nél.
Tehát, hogyha paranncsal (/tuning) akarok tuningolni, akkor egész egyszerûen nem marad meg.
Mivel úgy akarom hogy minden játékos tudjon tuningolni és azt el is mentse. Tehát, akkor nem menti hogyha paranncsal tuningolok.

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal