Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - madaradam

Oldalak: [1] 2 3
2
Sziasztok!
Sokan azt írják a titulusukban, hogy haladók, vagy ilyesmik a scriptelésben.. Közben meg nagyon alap dolgokat kérdezgetnek/kérnek itt a fórumon.. :D
Pl. most én tutira kezdõ vagyok.. Pedig tudok olyanokat, amiket egy \"haladó\"(mármint aki haladónak írja magát) nem.. Akkor ennyi erõvel írhatom magamat profinak is. Pedig igazából nem vagyok az.. :)
Miért írjátok ezt? Igaz, hogy \"relatív\", hogy mit értünk haladó alatt, de szerintem inkább viszonyítsuk tudásunkat ahhoz, hogy maximum mit lehet kihozni a PAWN nyelvbõl, stb...
Amúgy nem zavar annyira, meg nincs nagy bajom vele, csak szerintem hamis képet ad rólatok.. :smokin:
U.I.: Akinek nem inge, ne vegye magára!

3
Beszélgetés / Vannak lány tagjai a fórumnak?
« Dátum: 2014. Augusztus 08. - 15:44:23 »

http://sampforum.hu/index.php?action=stats
\"Férfi - Nõ arány:36.8:1\"
minden 36,8. tag lány..
[/quote]
Nettó b@romság ez a \"Férfi - Nõ arány\" stat cucc.. Sokan megadhatnak hamis adatot.. Épp ezért is kérdeztem itt rá.
Kösz a válaszokat! :) Szóval nincs aktív tag.

4
Beszélgetés / Vannak lány tagjai a fórumnak?
« Dátum: 2014. Augusztus 06. - 15:41:15 »
Sziasztok!
Nem ismerkedési céllal írok, csak kíváncsi vagyok. :)
Léteznek eme fórum környékén nõstény lények? Vagy errefelé kihaltak? :)
SA:MP szervereken idább odább néha 1-2 lányt látni (akik valóban azok, nem csak megjátszák), de nem tudom, hogy itt fórumon is vannak-e aktív tagok. Gondolom nincsenek, de azért gondoltam rákérdezek...

5
Segítségkérés / audio streamer link
« Dátum: 2014. Augusztus 02. - 17:40:16 »
Hello!
Erre ott van mondjuk a Dropbox. Regisztrálsz, feltöltöd a zenét, majd azt hiszem jobb klikk->share dropbox link (vagy valami ilyesmi, már nem emlékszem..) és a linket kimásolod. Ha a kapott link végére nem lenne odaírva hogy \"?dl=1\", akkor írd oda. Ezt már lejátszhatod a szervereden. A ?dl=1 azt jelenti, hogy \"azonnal töltse le\", azaz direct linket kapsz.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. Augusztus 02. 17:44:46[/time] )

OFF:
Azt még hozzátenném, hogy szemen szúrt a titulusod. \"Haladó Scripter\". Hm.. Szóval haladó vagy, de egy ilyen nagyon alap dolgot nem tudsz? Szerintem az még inkább kezdõ.. Vagy nem?

6
Játékok / 5 ingyenes játék a Steamen.
« Dátum: 2014. Július 31. - 21:50:43 »
Köszi! Egyik játékot se ismerem, de majd megnézem õket. :D

7
Segítségkérés / Zenelejátszó
« Dátum: 2014. Július 31. - 21:20:15 »
Szia!
Nem akarok kötözködni, tényleg nem. De ha még helyesen írni sem tudsz, akkor az milyen szerver lesz?
 
és még nemtanultam meg megírni egy \" Globál zene lejátszót \".[/quote]
Ezt pedig nem értem.. Nem kell azon semmit sem megtanulni.. Tudod, hogy van egy \"PlayAudioStreamForPlayer\" függvény, és tudod hogy hogyan kell játékbeli utasításokat írni... (legalábbis remélem, hogy tudod. Ha meg nem tudod, akkor pl. úgy kérdezel rá itt fórumon, hogy \"Hogyan kell audio stream-et lejátszani?\")
De ha nem megy a scriptelés, akkor inkább ne te írd õket, mert nincs értelme. Használd másét, pl.: http://sampforum.hu/index.php?topic=50044.0
De amúgy Flash jót írt.

8
Hm.. Rendben, akkor jó lesz így is :D Erre nem is gondoltam volna.. Kösz a segítséget!

9
Sziasztok!
Már egy ideje keresem hogy lehetne, de nem találtam semmit... Olyanra gondoltam, mint pl. ZCMD-nél létrehozok egy parancsot: CMD:getplayerpos, akkor ezt meg tudom hívni így: cmd_getplayerpos, stb..
YCMD-nél ezt hogy lehet? Eddig nem jöttem rá..
Elõre is köszi a segítséget! :)

10
Igen, valószínüleg az lesz, de én fel nem bírom fogni, hogy mi a fene a hiba...... Vagy hogy miért csinálja ezt...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Július 24. - 17:40:05 )

Töröltem az összes RemoveBuilding-et, és az editorban újra felvettem õket. Most mûködik. Nem értem mi volt a hiba..

11
Hát én nem tudom, hogy mi ez...
Ezeket vissz*raktam:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4024, 1479.8672, -1790.3984, 56.0234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4047, 1531.6328, -1852.6406, 24.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4046, 1479.5234, -1852.6406, 24.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4045, 1479.3359, -1802.2891, 12.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4044, 1481.1875, -1785.0703, 22.3828, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4053, 1380.2656, -1655.5391, 10.8047, 0.25);
És ha ezeket hozzáteszem/kiveszem:
Ha ezt kiveszem, eltûnik a városháza :O :
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4053, 1380.2656, -1655.5391, 10.8047, 0.25);
Ha ezt berakom, eltûnik a 4005-ös ID-jû épület is:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4054, 1402.5000, -1682.0234, 25.5469, 0.25);
Ha ezt berakom, eltûnik a 4186-os ID is:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4057, 1479.5547, -1693.1406, 19.5781, 0.25);
Ha ezt berakom, eltûnik a 4107-es ID is:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4035, 1360.7578, -1802.2500, 12.4922, 0.25);
Én itt abbahagytam a tesztelgetést... Ezt abszolút nem értem.. Ritka egy bug lehet, még soha nem láttam ilyent............. Nem is értem ezt az egészet!......

12
És tényleg, ha kiveszem a RemoveBuildingeket, akkor ott az út, meg a többi...
De tényleg nincs bent egyiknek a remove-ja sem!
 
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4024, 1479.8672, -1790.3984, 56.0234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4035, 1360.7578, -1802.2500, 12.4922, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4044, 1481.1875, -1785.0703, 22.3828, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4045, 1479.3359, -1802.2891, 12.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4046, 1479.5234, -1852.6406, 24.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4047, 1531.6328, -1852.6406, 24.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4053, 1380.2656, -1655.5391, 10.8047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4054, 1402.5000, -1682.0234, 25.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4057, 1479.5547, -1693.1406, 19.5781, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4162, 1569.9375, -1802.2891, 12.3203, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1527, 1448.2344, -1755.8984, 14.5234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4217, 1449.2500, -1852.5703, 22.3672, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4220, 1370.6406, -1643.4453, 33.1797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1266, 1482.0859, -1859.9688, 25.0391, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4236, 1387.0313, -1715.0234, 30.4141, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1261, 1413.6328, -1721.8203, 28.2813, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1417.9766, -1832.5313, 11.9844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1265, 1465.4766, -1848.2500, 12.9922, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1372, 1466.9453, -1847.8438, 12.6641, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1372, 1419.7344, -1846.5469, 12.6641, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1265, 1420.4297, -1845.3438, 12.9844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1372, 1419.6953, -1844.2031, 12.6641, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1220, 1420.4922, -1842.4375, 12.9297, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1220, 1419.7266, -1842.8516, 12.9297, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1230, 1419.6719, -1842.0313, 12.9766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4170, 1433.9531, -1844.4063, 21.4219, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 700, 1447.1016, -1832.5000, 12.9141, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4174, 1435.7656, -1823.6641, 15.1797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1456.3984, -1832.5313, 11.9844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 673, 1464.0938, -1831.8828, 12.3984, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1260, 1482.0859, -1859.9688, 25.0391, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4004, 1479.5234, -1852.6406, 24.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1357, 1487.6953, -1848.1094, 12.8125, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1372, 1486.2109, -1848.1250, 12.6641, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1372, 1468.0625, -1847.7891, 12.6641, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1230, 1488.9219, -1848.2734, 12.9766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1231, 1480.0313, -1832.9141, 15.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3997, 1479.3359, -1802.2891, 12.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4171, 1503.3984, -1848.3359, 21.4609, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1504.8438, -1832.5313, 11.9844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 673, 1499.0469, -1832.2734, 12.8828, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1265, 1515.3828, -1850.0547, 12.9844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1265, 1514.4219, -1850.0391, 12.9922, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 700, 1512.9453, -1832.3516, 13.4688, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1372, 1516.6875, -1850.0547, 12.6641, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4235, 1387.0313, -1715.0234, 30.4141, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 700, 1404.9141, -1765.2656, 12.9141, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4173, 1427.2734, -1756.1797, 15.0000, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1267, 1413.6328, -1721.8203, 28.2813, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4002, 1479.8672, -1790.3984, 56.0234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3980, 1481.1875, -1785.0703, 22.3828, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4003, 1481.0781, -1747.0313, 33.5234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1516.0000, -1748.6016, 13.0078, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4048, 1531.6328, -1852.6406, 24.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1372, 1538.9453, -1849.2734, 12.6641, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1230, 1538.8359, -1847.6250, 13.6719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1220, 1538.3906, -1847.9297, 12.9297, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1220, 1539.1016, -1847.2969, 12.9297, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1549.5313, -1832.3125, 12.8828, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 673, 1555.6641, -1830.5938, 13.0234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4175, 1524.4141, -1823.8516, 15.1797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 700, 1554.8203, -1816.1563, 13.4766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 673, 1553.2578, -1764.8125, 12.7969, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4172, 1534.7656, -1756.1797, 15.0000, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1531, 1889.2422, -1982.5078, 15.7578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 5063, 1874.5469, -1955.9141, 17.1016, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1810.8281, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1816.1094, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1821.3828, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1826.6406, -1971.5859, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1831.9063, -1971.5938, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 671, 1835.0078, -2015.3594, 12.6406, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4982, 1892.5391, -2012.8281, 21.3750, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 671, 1921.4922, -2040.5234, 12.6406, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1837.1719, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1842.4453, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1847.7266, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1850.4766, -1968.6641, 13.6484, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1852.9766, -1965.3594, 13.6484, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1859.8203, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1865.1016, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1870.3750, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4882, 1874.5469, -1955.9141, 17.1016, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1875.6328, -1971.5859, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1880.8984, -1971.5938, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1886.1641, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1896.7266, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1891.4453, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1902.0000, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1907.2578, -1971.5859, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1912.5234, -1971.5938, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1917.7891, -1971.3594, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1923.0547, -1971.5781, 13.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 5535, 1918.8516, -1776.3281, 16.9766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1524, 1910.1641, -1779.6641, 18.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 5681, 1921.4844, -1778.9141, 18.5781, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 5409, 1918.8516, -1776.3281, 16.9766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1676, 1941.6563, -1778.4531, 14.1406, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1676, 1941.6563, -1774.3125, 14.1406, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 955, 1928.7344, -1772.4453, 12.9453, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1676, 1941.6563, -1771.3438, 14.1406, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1676, 1941.6563, -1767.2891, 14.1406, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3594, 2532.9844, -1719.4297, 13.1797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1226, 2537.1172, -1719.9922, 16.4219, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3594, 2537.9688, -1700.7109, 13.1797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 17939, 2582.1563, -1670.7422, 5.7344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4504, 56.3828, -1531.4531, 6.7266, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4505, 14.4609, -1347.3281, 11.6797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4506, -18.2266, -1335.9844, 12.7266, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4518, 1694.3203, 395.1094, 31.1641, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4519, 2766.8359, 323.8594, 9.1563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4520, 2766.7188, 603.6250, 9.1406, 0.25);

 
Itt az összes. Te látsz ezek között:
4005,
4107,
4186,
stb.. ID-t? Én nem... Pedig ezek hiányoznak. Szóval még mindig nem értem ezt.. De asszem most 3-asával vissza fogom rakosgatni a removebuilding-eket, és meglátjuk hol a hiba.

13
Nem. Tuti hogy nincsenek kivéve. Próbáld ki: nyisd meg mondjuk wordpaddal->keresés funkció: illeszd be: \"RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4107\" (persze idézõjelek nélkül) és nyomj entert. Nem fog találni semmit, mert töröltem ezeket a sorokat. Éppen ezért is abszolút nem értem hogy ilyenkor mi van...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. Július 24. 01:46:59[/time] )

Meg a RemoveBuilding az eltávolítja az objectet, nem? Ebben az esetben viszont ott az object, csak nem látszik.

14
Kösz a választ!
Bocs, hogy nem írtam le melyik object.. :D De nem, nem hiszem hogy az a gond, mert egy útszakasznak csak nincs éjszakai textúrája :)
ID-k:
4186
4107
4209
4005 és még van néhány... Valamiért abszolút nem látszanak, de ott vannak, mert nem zuhanok ki a világból, és fennakadok bennük.. Az editorban látni õket, de a játékban nem.
A városháza körül van ez a hiba.

15
Hellosztok!
Szóval az lenne a probléma, hogy a \"mapperem\" eltávolított egy-két objektumot, aminek az eltávolítására igazából nem is volt szükség, úgyhogy én fogtam a fájlt, és kikerestem ID alapján a nem kellõ RemoveBuildingForPlayer sorokat, majd töröltem. Viszont az a baj, hogy ha pl. a szerverre rakom be, vagy ha csak teszt módban nézem meg, akkor sincs ott az object. Illetve ott van, csak nem látszik semmi textúra.. Szóval ott van, de mégsincs ott :D Szerintetek mi lehet a baj? Átnéztem a kódot többször is, de nem látok benne hibát..
Amúgy kezdõ mapper. Nem kell leszólni a mapot, ha valakinek nem tetszene. Vannak benne hibák, és még nincs kész. :) Kritika meg nem igazán érdekel. Most nem az a lényeg.
Itt a map: https://www.dropbox.com/s/88r8q6l4ivjxq6u/VH%20jav.pwn
Szerintetek vajon mi lehet a gond?
Map Construction editorral készült.
Aki tudna segíteni, annak nagyon megköszönném!
(Szerk.: A városházánál van a hiba.)

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal