Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ShaadY
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2014. augusztus 11. - 10:03:24 »
Egyszerû, mégis hasznos! Amikor én írtam széf rendszert, akkor úgy csináltam meg, hogyha kinyitod a széfet a nyitott széf object van lerakva, ha becsukod akkor a zárt. Elég jól néz ki úgy! Egyébként szép munka, ment a +!
2
« Dátum: 2014. július 25. - 13:11:38 »
Természetesen az OnPlayerConnect alá.
3
« Dátum: 2014. július 24. - 17:46:36 »
Ugyan az a hiba! :/
4
« Dátum: 2014. július 23. - 19:05:44 »
Ez azért vicces mert a program 60 FPS-el fut.
5
« Dátum: 2014. július 23. - 18:53:03 »
Köszi a gyors választ, de ezzel az a problémám, hogy amikor betölti a játékot akkor minden kék. Csak a vizet látom és néha piros négyzeteket.
7
« Dátum: 2014. március 17. - 17:59:11 »
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <colors> #pragma tabsize 0 new Float:X[MAX_PLAYERS]; new Float:Y[MAX_PLAYERS]; new Float:Z[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerDeath(playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Meghaltál! ha vissza akarsz menni: /back\"); GetPlayerPos(playerid, X[playerid],Y[playerid],Z[playerid]); return 1; } CMD:back(playerid, params[]) { SetPlayerPos(playerid, X[playerid],Y[playerid],Z[playerid]); return 1; }
8
« Dátum: 2014. március 17. - 17:59:11 »
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <colors> #pragma tabsize 0 new Float:X[MAX_PLAYERS]; new Float:Y[MAX_PLAYERS]; new Float:Z[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerDeath(playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Meghaltál! ha vissza akarsz menni: /back\"); GetPlayerPos(playerid, X[playerid],Y[playerid],Z[playerid]); return 1; } CMD:back(playerid, params[]) { SetPlayerPos(playerid, X[playerid],Y[playerid],Z[playerid]); return 1; }
9
« Dátum: 2014. január 13. - 18:11:51 »
Sziasztok! Készítettem egy nagyon egyszerû kódot. Lényege, hogy ha egy játékos egy másik játékos általunk kiválasztott távolságában van, akkor megtörténik a cselekvés, ha pedig nem, akkor értelem szerûen nem történik semmi. Hasznos lehet pl. RP szerverekre tárgyak átadásánál. Kód: stock IsPlayerInRangeOfPlayer(playerid, toplayerid, Float:range) { new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(toplayerid, X, Y, Z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, range, X, Y, Z)) { return 1; } return 0; } Egyszerû példa: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, \"/fejberúg\", true)) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerInRangeOfPlayer(playerid, i, 1.0)) { if(i == playerid) continue; SendClientMessage(playerid, -1, \"Fejbe rúgtad!\"); SendClientMessage(i, -1, \"Fejbe rúgtak!\"); break; } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs senki a közeledben!\"); break; } } return 1; } return 0; } Magyarázat: Ha a játékos beírja hogy /fejberúg, és van valaki az 1 méteres körzetében, aki nem saját maga, akkor meg történik a fejberúgás, ha pedig önmagán kivûl senki sincs a közelében, akkor nem. Remélem érthetõ voltam!
10
« Dátum: 2013. december 13. - 18:26:35 »
Ez mind szép és jó, csak azt nem értem minek kell ide FIXCHARS?
11
« Dátum: 2013. december 05. - 21:10:11 »
Köszi! ARANY\\t %d az a tabulátor! Nézd meg IG a scriptet és meglátod mi az!
12
« Dátum: 2013. december 05. - 20:45:12 »
~ BÁNYÁSZ MUNKA v1.0 ~ Üdvözletem! Elkészítettem a 2. scriptemet, amely egy Bányász Munka Rendszerre sikeredett! Nagyjából 6 óra alatt készítettem el ezt a 601 soros kis scriptecskét! Ne haragudjatok érte, de nem mappoltam semmit, mert ahhoz nem értek! Ha valaki felhasználja a scriptet nyugdtan mappoljon hozzá saját elképzelései szerint, én az alapot megadtam hozzá! A script lényege: Bányászni lehet a Chilliad hegyen(ott, ahol a FAY-RPG-n van a bányász meló), majd a kibányászott nemesfémet leadni az Angel Pine Diamonds üzletben. A scriptfiles mappában létre kell hozni egy \"BanyaszMunka\" mappát, különben a script nem fog mûködni! A szerver 5 parancsra hallgat: /táska - Egy szépen kialakított táska, ahol meg tudod tekinteni a pénztárcád tartalmát, illetve a nemesfémek mennyiségét, és a kiválasztott nemesfémet 1 kattintásra eladni. /gps - Gondolom nem kell magyaráznom, a Bányászati terület illetve az Angel Pine Diamonds van beleírva, méter pontossággal írja a távolságot is. /árlista - A nemesfémek aktuális grammonkénti árát tudod megtekinteni. (a mod elején lévõ #define PRICE értékeinek átírásával változtathatod az árakat) /bányász - Ezzel tudod felvenni a bányász melót ha a Bányászati területen tartózkodsz. /bányászás - Ezzel tudod megkezdeni a munkát, 15 másodperces munkaidõ majd 60 másodperces pihenési idõ van. 12,5% az esély minden fémnek a megtalálására, illetve 12,5% az esély arra is, hogy semmit sem találsz! A kibányászott nemesfémeket el kell vinni a Diamondsba, majd eladni õket. Az így kapott pénzre külön változó van, tehát nem $-t ad, hanem Forintot! Nemesfémek: ~Arany ~Platina ~Palládium ~Ezüst ~Ródium ~Ruténium ~Réz RCON adminok a /give parancsal tudnak nemesfémeket addolni a játékosoknak. Nagyjából ennyi lenne a script, remélem tetszeni fog nektek, hisz elég sokat dolgoztam vele! Jó szórakozást kívánok! Letöltés: http://data.hu/get/7190585/BanyaszMunka.rarPastebin: http://pastebin.com/QBDf8v0Q #include #include #include #include #include #define PRICE_ARANY 3893 #define PRICE_PLATINA 4145 #define PRICE_PALLADIUM 2140 #define PRICE_EZUST 2472 #define PRICE_RODIUM 3361 #define PRICE_RUTENIUM 3799 #define PRICE_REZ 2228 #define DIALOG_TASKA 1 #define DIALOG_ARLISTA 2 #define DIALOG_HELP 3 #define DIALOG_GPS 4 #define DIALOG_OPCIO_ARANY 51 #define DIALOG_OPCIO_PLATINA 52 #define DIALOG_OPCIO_PALLADIUM 53 #define DIALOG_OPCIO_EZUST 54 #define DIALOG_OPCIO_RODIUM 55 #define DIALOG_OPCIO_RUTENIUM 56 #define DIALOG_OPCIO_REZ 57 #define DIALOG_ELADAS_ARANY 61 #define DIALOG_ELADAS_PLATINA 62 #define DIALOG_ELADAS_PALLADIUM 63 #define DIALOG_ELADAS_EZUST 64 #define DIALOG_ELADAS_RODIUM 65 #define DIALOG_ELADAS_RUTENIUM 66 #define DIALOG_ELADAS_REZ 67 #define DIALOG_ELADAS_ARANY_K 71 #define DIALOG_ELADAS_PLATINA_K 72 #define DIALOG_ELADAS_PALLADIUM_K 73 #define DIALOG_ELADAS_EZUST_K 74 #define DIALOG_ELADAS_RODIUM_K 75 #define DIALOG_ELADAS_RUTENIUM_K 76 #define DIALOG_ELADAS_REZ_K 77 #define KEK \"{007BFF}\" #define FEHER \"{FFFFFF}\" #define SARGA \"{FFF700}\" #define LILA \"{822EDB}\" forward BanyaszTimer(playerid); forward PihenoTimer(playerid); enum PlayerInfo { pPenz, pArany, pPlatina, pPalladium, pEzust, pRodium, pRutenium, pRez, } new pInfo[MAX_PLAYERS][PlayerInfo]; new BanyaszMunka[MAX_PLAYERS] = 0; new Banyaszik[MAX_PLAYERS] = 0; new Piheno[MAX_PLAYERS] = 0; new EladoFemMennyiseg[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"Bányász Munka v1.0 betöltve!\"); Create3DTextLabel(\"\"FEHER\"[ \"KEK\"Mount Chilliad Bánya \"FEHER\"]\", -1, -1995.858398, -1564.148193, 85.777969, 120.0, 0, 0); Create3DTextLabel(\"\"FEHER\"[ \"KEK\"Angel Pine Diamonds \"FEHER\"]\", -1, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000, 30.0, 0, 0); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { new File[128]; format(File, sizeof(File), \"BanyaszMunka/%s.ini\", Nev(playerid)); if(!dini_Exists(File)) { dini_Create(File); dini_IntSet(File, \"Pénz\", 0); dini_IntSet(File, \"Arany\", 0); dini_IntSet(File, \"Platina\", 0); dini_IntSet(File, \"Palládium\", 0); dini_IntSet(File, \"Ezüst\", 0); dini_IntSet(File, \"Ródium\", 0); dini_IntSet(File, \"Ruténium\", 0); dini_IntSet(File, \"Réz\", 0); } else { LoadPlayer(playerid); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { SavePlayer(playerid); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_GPS) { if(response) { new Float: Banya_Distance = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, -1995.858398, -1564.148193, 85.777969), Float: Diamonds_Distance = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000), MSG[128]; switch(listitem) { case 0: SetPlayerCheckpoint(playerid, -1995.858398, -1564.148193, 85.777969, 2), format(MSG, sizeof(MSG), \"\"LILA\"[GPS]: \"FEHER\"A Mount Chilliad Bánya pozíciója megjelölve a térképeden! Távolság: %0.0f méter.\", Banya_Distance), SendClientMessage(playerid, -1, MSG); case 1: SetPlayerCheckpoint(playerid, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000, 2), format(MSG, sizeof(MSG), \"\"LILA\"[GPS]: \"FEHER\"Az Angel Pine Diamonds pozíciója megjelölve a térképeden! Távolság: %0.0f méter.\", Diamonds_Distance), SendClientMessage(playerid, -1, MSG); case 2: DisablePlayerCheckpoint(playerid), SendClientMessage(playerid, -1, \"\"LILA\"[GPS]: \"FEHER\"Minden jel törölve térképedrõl!\"); } } } if(dialogid == DIALOG_TASKA) { if(!response) return 1; else { switch(listitem) { case 0: return 0; case 9: return 0; case 1: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_ARANY, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Arany\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\"); case 2: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_PLATINA, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Platina\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\"); case 3: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_PALLADIUM, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Palládium\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\"); case 4: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_EZUST, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Ezüst\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\"); case 5: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_RODIUM, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Ródium\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\"); case 6: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_RUTENIUM, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Ruténium\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\"); case 7: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_REZ, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Réz\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\"); } } } if(dialogid == DIALOG_OPCIO_ARANY) { if(!response) return 1; else { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_ARANY, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Arany\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Aranyat szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_ARANY) { if(!response) return 1; if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_ARANY, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Arany\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Aranyat szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); if(pInfo[playerid][pArany] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Aranyad!\"); else { new TEXT[128]; EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext); format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Aranyat %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_ARANY); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_ARANY_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Arany Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_ARANY_K) { if(!response) return 1; else { new MSG[128]; pInfo[playerid][pArany] -= EladoFemMennyiseg[playerid]; pInfo[playerid][pPenz] += EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_ARANY; format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Aranyat %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_ARANY); SendClientMessage(playerid, -1, MSG); } } if(dialogid == DIALOG_OPCIO_PLATINA) { if(!response) return 1; else { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PLATINA, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Platina\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Platinát szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_PLATINA) { if(!response) return 1; if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PLATINA, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Platina\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Platinát szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); if(pInfo[playerid][pPlatina] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Platinád!\"); else { new TEXT[128]; EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext); format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Platinát %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PLATINA); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PLATINA_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Platina Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_PLATINA_K) { if(!response) return 1; else { new MSG[128]; pInfo[playerid][pPlatina] -= EladoFemMennyiseg[playerid]; pInfo[playerid][pPenz] += EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PLATINA; format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Platinát %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PLATINA); SendClientMessage(playerid, -1, MSG); } } if(dialogid == DIALOG_OPCIO_PALLADIUM) { if(!response) return 1; else { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PALLADIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Palládium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Palládiumot szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_PALLADIUM) { if(!response) return 1; if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PALLADIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Palládium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Palládiumot szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); if(pInfo[playerid][pPalladium] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Palládiumod!\"); else { new TEXT[128]; EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext); format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Palládiumot %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PALLADIUM); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PALLADIUM_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Palládium Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_PALLADIUM_K) { if(!response) return 1; else { new MSG[128]; pInfo[playerid][pPalladium] -= EladoFemMennyiseg[playerid]; pInfo[playerid][pPenz] += EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PALLADIUM; format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Palládiumot %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PALLADIUM); SendClientMessage(playerid, -1, MSG); } } if(dialogid == DIALOG_OPCIO_EZUST) { if(!response) return 1; else { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_EZUST, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ezüst\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ezüstöt szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_EZUST) { if(!response) return 1; if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_EZUST, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ezüst\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ezüstöt szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); if(pInfo[playerid][pEzust] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Ezüstöd!\"); else { new TEXT[128]; EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext); format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Ezüstöt %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_EZUST); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_EZUST_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Ezüst Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_EZUST_K) { if(!response) return 1; else { new MSG[128]; pInfo[playerid][pEzust] -= EladoFemMennyiseg[playerid]; pInfo[playerid][pPenz] += EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_EZUST; format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Ezüstöt %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_EZUST); SendClientMessage(playerid, -1, MSG); } } if(dialogid == DIALOG_OPCIO_RODIUM) { if(!response) return 1; else { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RODIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ródium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ródiumot szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_RODIUM) { if(!response) return 1; if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RODIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ródium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ródiumot szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); if(pInfo[playerid][pRodium] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Ródiumod!\"); else { new TEXT[128]; EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext); format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Ródiumot %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RODIUM); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RODIUM_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Ródium Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_RODIUM_K) { if(!response) return 1; else { new MSG[128]; pInfo[playerid][pRodium] -= EladoFemMennyiseg[playerid]; pInfo[playerid][pPenz] += EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RODIUM; format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Ródiumot %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RODIUM); SendClientMessage(playerid, -1, MSG); } } if(dialogid == DIALOG_OPCIO_RUTENIUM) { if(!response) return 1; else { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RUTENIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ruténium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ruténiumot szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_RUTENIUM) { if(!response) return 1; if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RUTENIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ruténium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ruténium szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); if(pInfo[playerid][pRutenium] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Ruténiumod!\"); else { new TEXT[128]; EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext); format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Ruténiumot %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RUTENIUM); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RUTENIUM_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Ruténium Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_RUTENIUM_K) { if(!response) return 1; else { new MSG[128]; pInfo[playerid][pRutenium] -= EladoFemMennyiseg[playerid]; pInfo[playerid][pPenz] += EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RUTENIUM; format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Ruténium %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RUTENIUM); SendClientMessage(playerid, -1, MSG); } } if(dialogid == DIALOG_OPCIO_REZ) { if(!response) return 1; else { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_REZ, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Réz\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Rezet szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_REZ) { if(!response) return 1; if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_REZ, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Réz\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Rezet szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\"); if(pInfo[playerid][pRez] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Rezed!\"); else { new TEXT[128]; EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext); format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Rezet %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_REZ); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_REZ_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Réz Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\"); } } if(dialogid == DIALOG_ELADAS_REZ_K) { if(!response) return 1; else { new MSG[128]; pInfo[playerid][pRez] -= EladoFemMennyiseg[playerid]; pInfo[playerid][pPenz] += EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_REZ; format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Rezet %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_REZ); SendClientMessage(playerid, -1, MSG); } } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); return 1; } CMD:help(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HELP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Segítség\", \"\"SARGA\"Parancs\\tMagyarázat\\n\"FEHER\"/táska\\t\\tA nálad lévõ tárgyak megtekintése, eladása\\n/bányász\\tBányász munka felvétele\\n/bányászás\\tBányászás megkezdése\\n/árlista\\t\\tA nemesfémek jelenlegi értéke\\n/gps\\t\\tHelyek megjelölése a térképeden\", \"Oké\", \"\"); return 1; } CMD:taska(playerid, params[]) { new Targyak[512]; new penz = pInfo[playerid][pPenz], arany = pInfo[playerid][pArany], platina = pInfo[playerid][pPlatina], palladium = pInfo[playerid][pPalladium]; new ezust = pInfo[playerid][pEzust], rodium = pInfo[playerid][pRodium], rutenium = pInfo[playerid][pRutenium], rez = pInfo[playerid][pRez]; format(Targyak, sizeof(Targyak), \"\"SARGA\"Név\\t\\tMennyiség\\n\"FEHER\"Arany\\t\\t%d g\\nPlatina\\t\\t%d g\\nPalládium\\t%d g\\nEzüst\\t\\t%d g\\nRódium\\t\\t%d g\\nRuténium\\t%d g\\nRéz\\t\\t%d g\\nPénztárca\\t%d Ft\", arany, platina, palladium, ezust, rodium, rutenium, rez, penz); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TASKA, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Táska\", Targyak, \"Kiválasztás\", \"Kilépés\"); return 1; } CMD:arlista(playerid, params[]) { new Targyak[256]; format(Targyak, sizeof(Targyak), \"\"SARGA\"Név\\t\\tÁr\\n\"FEHER\"Arany\\t\\t%d Ft/g\\nPlatina\\t\\t%d Ft/g\\nPalládium\\t%d Ft/g\\nEzüst\\t\\t%d Ft/g\\nRódium\\t%d Ft/g\\nRuténium\\t%d Ft/g\\nRéz\\t\\t%d Ft/g\", PRICE_ARANY, PRICE_PLATINA, PRICE_PALLADIUM, PRICE_EZUST, PRICE_RODIUM, PRICE_RUTENIUM, PRICE_REZ); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ARLISTA, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Árlista\", Targyak, \"Oké\", \"\"); return 1; } CMD:banyasz(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 30.0, -1995.858398, -1564.148193, 85.777969)) { if(BanyaszMunka[playerid] == 0) { BanyaszMunka[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid, -1, \"Gratulálunk! Mostantól hivatásos bányász vagy!\"); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Te már hivatásos bányász vagy!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a bányában!\"); } return 1; } CMD:banyaszas(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 30.0, -1995.858398, -1564.148193, 85.777969)) { if(BanyaszMunka[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy bányász!\"); } else { if(Piheno[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Még nem telt le az 1 perces pihenõ, kérlek várj!\"); else { if(Banyaszik[playerid] == 1) SendClientMessage(playerid, -1, \"Már bányászol, kérlek várj!\"); else { SetTimerEx(\"BanyaszTimer\", 15000, false, \"i\", playerid); GameTextForPlayer(playerid, \"Bányászol...\\nKérlek várj!\", 15000, 3); TogglePlayerControllable(playerid, 0); ApplyAnimation(playerid,\"BOMBER\",\"BOM_PLANT_LOOP\",4.1,1,0,0,15000,-1); } } } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a bányában!\"); } return 1; } CMD:gps(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_GPS, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"GPS\", \"Mount Chilliad Bánya\\nAngel Pine Diamonds\\nMinden jel törlése\", \"Oké\", \"\"); return 1; } CMD:give(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy RCON Admin!\"); new id, targy[16], mennyiseg; if(sscanf(params, \"dsd\", id, targy, mennyiseg)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /give [playerid] [arany/platina/palládium/ezüst/ródium/ruténium/réz] [mennyiség]\"); if(Egyezik(targy, \"arany\")) { pInfo[id][pArany] += mennyiseg; } else if(Egyezik(targy, \"platina\")) { pInfo[id][pPlatina] += mennyiseg; } else if(Egyezik(targy, \"palládium\") || Egyezik(targy, \"palladium\")) { pInfo[id][pPalladium] += mennyiseg; } else if(Egyezik(targy, \"ezüst\") || Egyezik(targy, \"ezust\")) { pInfo[id][pEzust] += mennyiseg; } else if(Egyezik(targy, \"ródium\") || Egyezik(targy, \"rodium\")) { pInfo[id][pRodium] += mennyiseg; } else if(Egyezik(targy, \"ruténium\") || Egyezik(targy, \"rutenium\")) { pInfo[id][pRutenium] += mennyiseg; } else if(Egyezik(targy, \"réz\") || Egyezik(targy, \"rez\")) { pInfo[id][pRez] += mennyiseg; } else return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /give [playerid] [arany/platina/palládium/ezüst/ródium/ruténium/réz] [mennyiség]\"); return 1; } public BanyaszTimer(playerid) { new mennyiseg = random(10)+1, MSG[128]; switch(random() { case 0: SendClientMessage(playerid, -1, \"Bányászat befejezve! Sajnos nem találtál semmit!\"); case 1: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Aranyat!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pArany] += mennyiseg; case 2: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Platinát!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pPlatina] += mennyiseg; case 3: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Palládiumot!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pPalladium] += mennyiseg; case 4: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Ezüstöt!\", mennyiseg, mennyiseg*PRICE_EZUST), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pEzust] += mennyiseg; case 5: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Ródiumot!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pRodium] += mennyiseg; case 6: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Ruténiumot!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pRutenium] += mennyiseg; case 7: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Rezet!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pRez] += mennyiseg; } SetTimerEx(\"PihenoTimer\", 60000, false, \"i\", playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); ClearAnimations(playerid); Piheno[playerid] = 1; return 1; } public PihenoTimer(playerid) { Piheno[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid, -1, \"Letelt az 1 perces pihenõ, ismét bányászhatsz!\"); return 1; } stock Nev(playerid) { new pName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); return pName; } stock SavePlayer(playerid) { new File[128]; format(File, sizeof(File), \"BanyaszMunka/%s.ini\", Nev(playerid)); if(dini_Exists(File)) { dini_IntSet(File, \"Pénz\", pInfo[playerid][pPenz]); dini_IntSet(File, \"Arany\", pInfo[playerid][pArany]); dini_IntSet(File, \"Platina\", pInfo[playerid][pPlatina]); dini_IntSet(File, \"Palládium\", pInfo[playerid][pPalladium]); dini_IntSet(File, \"Ezüst\", pInfo[playerid][pEzust]); dini_IntSet(File, \"Ródium\", pInfo[playerid][pRodium]); dini_IntSet(File, \"Ruténium\", pInfo[playerid][pRutenium]); dini_IntSet(File, \"Réz\", pInfo[playerid][pRez]); } } stock LoadPlayer(playerid) { new File[128]; format(File, sizeof(File), \"BanyaszMunka/%s.ini\", Nev(playerid)); if(dini_Exists(File)) { pInfo[playerid][pPenz] = dini_Int(File, \"Pénz\"); pInfo[playerid][pArany] = dini_Int(File, \"Arany\"); pInfo[playerid][pPlatina] = dini_Int(File, \"Platina\"); pInfo[playerid][pPalladium] = dini_Int(File, \"Palládium\"); pInfo[playerid][pEzust] = dini_Int(File, \"Ezüst\"); pInfo[playerid][pRodium] = dini_Int(File, \"Ródium\"); pInfo[playerid][pRutenium] = dini_Int(File, \"Ruténium\"); pInfo[playerid][pRez] = dini_Int(File, \"Réz\"); } } stock IsNumeric(const string[]) { for (new i = 0, j = strlen(string); i < j; i++) { if (string > \'9\' || string < \'0\') return 0; } return 1; } stock Egyezik(comp[], with[]) { new LenghtComp = strlen(comp); new LenghtWith = strlen(with); new Character; if( LenghtComp != LenghtWith ) return false; for( new i; i < LenghtComp; i++ ) { if( comp == with ) { Character++; } } if( LenghtComp == Character ) return true; return false; }
13
« Dátum: 2013. november 10. - 17:08:19 »
Köszi srácok, örülök ha tetszik! ^.^
14
« Dátum: 2013. november 10. - 11:25:29 »
ShaadY\'s TelePort Sziasztok! Elkészítettem egy Filterscriptet, amellyel IN-GAME tudtok teleportokat létrehozni/törölni illetve rájuk teleportálni. Nagyon egyszerû, remélem kezdõknek segítségül fog szolgálni! Ha felhasználod a Filterscriptemet, hagyd meg a nevét, és ne tüntesd fel sajátodként! Köszönöm! Elkészítési idõ: 30-45 perc + tesztelés Sorok száma: 108 Includok: zcmd, sscanf2, dini Pluginok: sscanf Letöltés: http://data.hu/get/7113720/ShaadYs_TelePort.rarParancs: /teleport [create/delete/goto] [név] ( Csakis RCON Admin számára mûködik! ) Amit elment: X, Y, Z, Angle pozíciók, Interior, VirtualWorld, Teleportot készítõ admin neve! #include #include #include #include new File[128]; new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A, INT, VW; #define KEK \"{03C4FF}\" #define FEHER \"{FFFFFF}\" public OnFilterScriptInit() { print(\"ShaadY\'s TelePort v1.0 betöltve!\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } CMD:teleport(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"[s\'TP]: Nem vagy RCON Admin!\"); new TPName[128], Valaszto[12], MSG[256]; if(sscanf(params, \"s[12]s[128]\", Valaszto, TPName)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"\"KEK\"[s\'TP]: \"FEHER\"/teleport [create/delete/goto] [név]\"); if(Egyezik(Valaszto, \"create\")) { format(File, sizeof(File), \"STP/%s.ini\", TPName); if(dini_Exists(File)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"\"KEK\"[s\'TP]: \"FEHER\"Már létezik ilyen nevû teleport!\"); else { GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); GetPlayerFacingAngle(playerid, A); INT = GetPlayerInterior(playerid); VW = GetPlayerVirtualWorld(playerid); dini_Create(File); dini_FloatSet(File, \"PosX\", X); dini_FloatSet(File, \"PosY\", Y); dini_FloatSet(File, \"PosZ\", Z); dini_FloatSet(File, \"Angle\", A); dini_IntSet(File, \"INT\", INT); dini_IntSet(File, \"VW\", VW); dini_Set(File, \"Készítõ\", Nev(playerid)); format(MSG, sizeof(MSG), \"\"KEK\"[s\'TP]: \"FEHER\"Teleport elkészítve! Név: \"KEK\"%s\", TPName); SendClientMessage(playerid, -1, MSG); } } else if(Egyezik(Valaszto, \"delete\")) { format(File, sizeof(File), \"STP/%s.ini\", TPName); if(!dini_Exists(File)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"\"KEK\"[s\'TP]: \"FEHER\"Nem létezik ilyen nevû teleport!\"); else { dini_Remove(File); format(MSG, sizeof(MSG), \"\"KEK\"[s\'TP]: \"FEHER\"Teleport törölve! Név: \"KEK\"%s\", TPName); SendClientMessage(playerid, -1, MSG); } } else if(Egyezik(Valaszto, \"goto\")) { format(File, sizeof(File), \"STP/%s.ini\", TPName); if(!dini_Exists(File)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"\"KEK\"[s\'TP]: \"FEHER\"Nem létezik ilyen nevû teleport!\"); else { dini_Create(File); X = dini_Float(File, \"PosX\"); Y = dini_Float(File, \"PosY\"); Z = dini_Float(File, \"PosZ\"); A = dini_Float(File, \"Angle\"); INT = dini_Int(File, \"INT\"); VW = dini_Int(File, \"VW\"); SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetPlayerFacingAngle(playerid, A); SetPlayerInterior(playerid, INT); SetPlayerVirtualWorld(playerid, VW); format(MSG, sizeof(MSG), \"\"KEK\"[s\'TP]: \"FEHER\"Sikeres teleportálás! Név: \"KEK\"%s\", TPName); SendClientMessage(playerid, -1, MSG); } } else return SendClientMessage(playerid, -1, \"\"KEK\"[s\'TP]: \"FEHER\"/teleport [create/delete/goto] [név]\"); return 1; } stock Egyezik(comp[], with[]) { new LenghtComp = strlen(comp); new LenghtWith = strlen(with); new Character; if( LenghtComp != LenghtWith ) return false; for( new i; i < LenghtComp; i++ ) { if( comp == with ) { Character++; } } if( LenghtComp == Character ) return true; return false; } stock Nev(playerid) { new pName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); return pName; }
Oldalak: [1]
|