Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Bloody44

Oldalak: [1] 2 3 ... 18
1
Üdv!
Van egy VPS-em 6GB rammal és 4magos processzorral.
Van benne 500GB SSD tárhely és 100mb/s kapcsolattal rendelkezik.
Ha valakinek van szüksége szerverre pár napig díjmentesen, vagy akár hosszabb távra - írjon és összerakok neki egyet!
Semmi átverés, van webadmin, alább linkelek egy képet:)
Adok teljes FTP és Web hozzáférést, valamint MySQL adatokat is (ha szükséges).
Amit tudok adni:
-SA:MP szerver
-Ts3
-Minecraft(csak pénzért, mivel nagyon eszi a gépet..)
-Cs 1.6
-Cs source
-Cs:GO
-Bf2
-Tárhelynek (webtárhely, DNS átirányítás, ingyenes pl tevebhelyed.tk, tevebhelyed.ml webeknek)
-Bármely egyéb szerver, megegyezés alapján!
Érdeklődni itt, vagy gyorsabb válaszért: https://www.facebook.com/djremotee
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150323/484801477N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

2
Pluginok és Programok / Honey System - Butított Anti Cheat launch :)
« Dátum: 2014. június 15. - 21:41:16 »
Sziasztok!:) Régebben írtam egy topicot ahol egy úgynevezett \"Anti Cheat\" program fejlesztését jelentettem be. Ez kudarcba fulladt, rengeteg ok miatt..
Most elindultam egy TELJESEN más módon és sikerült egy \"Buta\" AntiCheat programot kifejleszetni, amely a s0beit és CLEO modok ellen 100% osan, a DLL és egyéb hackek ellen 80% osan mûködik. 2 hónap tesztelés alapján...
A lényege gyakorlatilag, hogy át Scanneli a GTA mappáját és az elõre betáplált fájlokat keresi.. ha talált, blokkolja a GTA mûködését.. ennyire egyszerû :D a \"Nem buta\" formája már egy bonyolultabb, amely a GTA memóriáját figyeli és ha sikerül akkor megoldom a szerverrel való összekötést is.. valamikor, egyszer, sohanapján..  :angel:
A \"Nagy\" énjébõl kivettem egy olyan funkcióját, hogy KIZÁRÓLAG egy biztonsági futtatási paraméterrel lehet mûködésre bírni.. ez a paraméter, elõre beállított. Az a szám, illetve olyan kombináció- amilyet csak akarunk.. a program alapértelmezettje a \"33841\" .. ha ezzel a paraméterrel futtatjuk valamilyen külsõ forrásból, akkor mûködik.. ha nem, csak egyszerûen megnyitjuk (pistike módon: kettõt kattintunk rá) akkor azt írja: \"Aki kíváncsi, hamar megöregszik..\" ez mindent elárul :D (vagy mégsem..)
Aki ért hozzá, az láthatja hogy számos felesleges paraméter/ vagy elágazás található benne, ami azért van, mivel ahogy írtam: Ez a \"Nagy\" program kisgyereke :D CTRL+C -> CTRL+V és egy kis DEL gombbal átalakítottam pistike AC-re.. illetve.. nem is átalakítottam, inkább egy régebbi verzióját publikáltam  :D
Ha tesztelni akarjátok, nincs más dolgotok mint betenni a GTA-tok mappájába, telepakolni hackkel a GTA-t (vagy nem) és valamilyen külsõ forrásból (akár egy parancsikonnal) futtatjátok az EXE fájlt.. NE FELEJTSÉTEK EL A \"33841\" ES PARAMÉTERT!!
Forráskód: AutoITv3



 

Local $d3d9 = 0, $dllhack = 0, $HackPriority = 0
Local $iFileSize = FileGetSize ( \"samp.dll\" )
$HackCheck = 0
If $CmdLine[0] = 0 Then
MsgBox(0+16, \"NE NYÚLKÁLJ!!!\", \"Aki kíváncsi, hamar megöregszik :)\")
ElseIf $CmdLine[1] = 33841 Then
ACCHECK()   
EndIf
#region ACCHECK
Func ACCHECK()
;~ Ha a program a GTA-mappájában van
If FileFindFirstFile(\"gta_sa.exe\") = -1 Then
        MsgBox(16, \"ERROR: CAN\'T LAUNCH GTA!\", \"HIBA: A program, csak a GTA mappájából futtatható..\")
        Exit 0
    Else
HackCheck()
EndIf
EndFunc
#endregion
#region HackCheck
Func HackCheck()
$mappa = @ScriptDir & \"\\mod_sa\"
$mappa2 = @ScriptDir & \"\\CLEO\"
If FileExists(@ScriptDir & \"\\d3d9.dll\") Then $HackCheck = 1
If FileExists(@ScriptDir & \"\\[HAX]mod_sa.ini\") Then $HackCheck = 1
If FileExists(@ScriptDir & \"\\mod_sa.ini\") Then $HackCheck = 1
If FileExists(@ScriptDir & \"\\[HAX]friendlist.ini\") Then $HackCheck = 1
If FileExists(@ScriptDir & \"\\friendlist.ini\") Then $HackCheck = 1
If FileExists($mappa) Then $HackCheck = 1
If FileExists($mappa2) Then $HackCheck = 1
If FileExists(@ScriptDir & \"\\mod_sa.exe\") Then $HackCheck = 1
returns()
EndFunc
#endregion
#region returns
Func returns()
If $HackCheck = 1 Then
MsgBox(16, \"Honey System - AC:\", \"Egy (vagy több) gyanús tevékenység a játék indítása közben. (TÖRÖLJ MINDEN HACKET, CLEO-T!)\")
Exit 0
Else
If $iFileSize <> 2125824 Then
MsgBox(16, \"Honey System - AC:\", \"Módosított DLL. Telepítsd újra a játékot!\")
$HackCheck = 1
Else
RunServer()
EndIf
EndIf
EndFunc
#endregion
#region RUNSERVER
Func RunServer()
If $HackCheck <> 1 Then
   ServerRun()
Else
Exit 0
EndIf
EndFunc
#endregion
 
Func ServerRun()
#include <EditConstants.au3>
#include <GUIConstantsEx.au3>
#include <StaticConstants.au3>
#include <WindowsConstants.au3>
#Region ###GUI###
$szerverekform = GUICreate(\"Honey System BOT: Server connection..\", 471, 88, 370, 350)
$Label1 = GUICtrlCreateLabel(\"Add meg kedvenc szervered ip-címét, és enter. (IP:PORT)\", 40, 16, 403, 20)
GUICtrlSetFont(-1, 10, 800, 0, \"MS Sans Serif\")
$ipinput = GUICtrlCreateInput(\"Például: 192.168.1.68:7777\", 32, 48, 417, 21)
GUISetState(@SW_SHOW)
#EndRegion ###GUI###
While 1
$nMsg = GUIGetMsg()
Switch $nMsg
Case $GUI_EVENT_CLOSE
   Exit
Case $ipinput
   $csatlakozas = GuiCtrlRead($ipinput)
MsgBox(64, \"Honey System Toolkit:\", \"Csatlakozás a szerverre: \" & $csatlakozas)
   ShellExecute ( \"samp://\" & $csatlakozas, \"\", \"\", \"\")
      Sleep(200)
         Send(\"{LEFT}\")
         Send(\"{ENTER}\")
EndSwitch
WEnd
EndFunc

 
 
Még 1x kijelentem, ez egy nagyon buta verziója:D legalapabb módon ki lehet játszani:) csak ha már van, miért ne rakjam ki?  8)
Remélem valaki hasznát veszi, bár nem hinném. Megkérnélek titeket, hogy a \"Nagyobb program\"-mal kapcsolatos üzeneteket mellõzzétek, mert nem fogok válaszolni :) saját szerverhez készül.

Letöltési link: ( 2014. június 15. - 21:43:14 )

http://www.mediafire.com/download/5m0dvgzgsw3yb2n/HoneySystemAC.exe

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[Matematikai] VectorSize
« Dátum: 2014. május 26. - 19:52:12 »
  Visszatér a vektor normájával (hosszával) tér vissza.
[/quote]
Már itt elakadtam  :wall:  :D

4
Oda lett írva a végére, és az elejére is :) örüljetek!  :tantrum:

5
\"A script LELKE: (A \'TSConnector.inc-re kattintva letölthetõ) [eredeti készítõ: maddinat0r]\" ki van írva!!

6
odaírtam  :angel:

7
készítettem egy scriptet, ami egy plugin használatát mutatja be ;)

8
Szerintem nem egyedül vagyok, aki nem ért ezzel egyet :)
ha neked nem tetszik, hát nem használod...  :angel:

9
Pluginok és Programok / PAWN Compiler Zeex javításaival
« Dátum: 2014. május 20. - 13:24:02 »
van, töröltem, most már nem tud olvasni valamelyik YSI fájlból  :wall: mind1, csak ki akartam próbálni  :angel:

10
Pluginok és Programok / PAWN Compiler Zeex javításaival
« Dátum: 2014. május 20. - 13:03:30 »

C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\SA-SERVER\\pawno\\include\\sscanf2.inc(30) : fatal error 111: user error: Please include <a_npc> or <a_samp> first.
 
Compilation aborted.
Pawn compiler 3.2.3664.samp           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
LEL... valaki tudja mi baja?!
természetesen az #include <a_samp> benne van ;) ne nézzetek hülyének

11
Mivel nem lehet beszélni?! komplett IC ts szervert ki lehet építeni vele..
a fórum téma pedig ott van.. csak rá kellene kattintani ._.

12
Örülök, hogy tetszik  ;D köszi

13

Sziasztok! :)
egy (újabb) frankó kis lehetõséget osztok meg veletek, amit fõleg az RP szerverek jövõjében, nagy elõrelépés  :thumbsup:
Sorok száma: 546 [Kommentárral]
Térjünk is a lényegre..
Ezzel a scripttel, a TS szerverünket összeköthetjük a SA:MP szerverünkkel. Hogy hogyan, az más tészta- most az a fontos, hogy ez miért jó nekünk?!
-Lehetõség nyílik a szerveren lévõ játékosok automatikus mozgatására TS-en
-Nem kell még a tálcára se letennünk a GTA-t, hogy bannoljunk, kickeljünk egy idiótát TS-rõl.
-Számos kényelmi funkció, sok parancs.
A script LELKE: (A \'TSConnector.inc-re kattintva letölthetõ) [eredeti készítõ: maddinat0r] TSConnector.inc és TSConnector.dll (vagy .so)
Errõl röviden: Egy include, mely a DLL-el összekötve végzi a dolgát. Ebben vannak megírva a parancsok, a filterscript gyakorlatilag csak a parancsok felhasználása.
 
 




A TSConncetor.inc-ben lehívott native-k:
 

enum E_KICK_TYPE
{
KICK_TYPE_CHANNEL = 1,
KICK_TYPE_SERVER
};
enum E_CHANNEL_TYPE
{
CHANNEL_TYPE_PERMANENT = 1,
CHANNEL_TYPE_SEMI_PERMANENT,
CHANNEL_TYPE_TEMPORARY
};
native TSC_Connect(ip[], port[]); //Ezzel hozzuk létre a csatlakozást
native TSC_Disconnect(); //Ezzel töröljük a csatlakozást
native TSC_Login(user[], pass[], nickname[]); //Ezzel lépünk be- mint adminisztrátor
native TSC_ChangeNickname(nickname[]); //Ezzel válthatjuk a szerver TS-nevét, amit a loginban megadtunk.
native TSC_CreateChannel(channelname[]); //Szoba készítéséhez
native TSC_DeleteChannel(channelname[]); //Szoba törléséhez
native TSC_SetChannelName(channelname[], newchannelname[]); //Szoba név átíráshoz
native TSC_SetChannelDescription(channelname[], channeldesc[]); //Szoba leírás váltás
native TSC_SetChannelType(channelname[], E_CHANNEL_TYPE:type); //Szoba típus váltás, a fentebbi ENUM-ban megadottakra
native TSC_SetChannelPassword(channelname[], channelpasswd[]); //Szoba jelszó váltás
native TSC_SetChannelTalkPower(channelname[], talkpower); //Szoba \'TalkPower\' váltása
native TSC_SetChannelSubChannel(channelname[], parentchannelname[]); //Szoba mozgatása
native TSC_MoveChannelBelowChannel(channelname[], parentchannelname[]); //Szoba mozgatása
 
native TSC_KickClient(uid[], E_KICK_TYPE:kicktype, reason[]); //Felhasználókidobása, az ENUM-ban megadottak alapján. (szerver, vagy szoba)
native TSC_BanClient(uid[], seconds, reason[]); //Felhasználó Bannolása TS-rõl*
native TSC_MoveClient(uid[], channelname[]); //Felhasználó mozgatása
native TSC_SetClientChannelGroup(uid[], groupid, channelname[]); //Felhasználó szoba csoport váltás
native TSC_AddClientToServerGroup(uid[], groupid); //Felhasználó hozzáadása egy szerver csoporthoz (pl admin adása..)
native TSC_RemoveClientFromServerGroup(uid[], groupid); //Felhasználó törlése egy szerver csoportból
native TSC_PokeClient(uid[], msg[]); //Poke-olás..
 
native TSC_SendClientMessage(uid[], msg[]); //üzenet küldése XYZ-nek
native TSC_SendChannelMessage(channelname[], msg[]); //szobaüzenet küldése
native TSC_SendServerMessage(msg[]); //szerver üzenet küldése
//Forwardok
forward TSC_OnClientConnect(nickname[], uid[]); //Ha egy Felhasználó csatlakozik
forward TSC_OnClientDisconnect(nickname[], uid[]); //Ha egy Felhasználó lecsatlakozik
forward TSC_OnClientChannelMove(nickname[], uid[], channelname[]); //Ha a Felhasználó szobát vált
forward TSC_OnClientChannelText(nickname[], uid[], channelname[], msg[]); //Ha a valaki ír valamit a szobába
forward TSC_OnClientServerText(nickname[], uid[], msg[]); //Ha valaki szerver üzenetet küld

 


//!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fontos tudni: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
//A TS-rõl való bannolást, ki lehet kijátszani a TS ID megváltoztatásával.

 

Errõl röviden ennyit.. Jöhet maga a script.
 
Amit használtam:
 

//SSCANF darabolásra
//TSConnector include, ami nélkül ez létre sem jött volna
//ZCMD a könyebb SSCANF-hoz (és gyorsabb parancskezeléshez)
//y_ini a fájlban lévõ tároláshoz
//A scripten belüli lekéréshez pedig PString-eket csináltam, de így utólag
//belegondolva lehet jobb lett volna ha azt is Y_INI-vel csinálom.
//             vagy mégsem...

 
Magam fejlesztettem, a felhasználása engedélyezett, ha a nevem nem tünteted el.


Egy kis infó:
Mi is az a TS USER ID?!
 

//Az egy generált, 27 szám/betû és egy =-jelbõl álló azonosítókulcs, amit a TeamSpeak-ünk ad.

 
Mire jó?
 

//A szerveren való azonosításhoz :) ez alapján mozgat/rúg ki/bannol a script.

 



Csatlakozáskor a következõ történik:

 

//A szerver elõkészíti a játékos INI-jét
//kiolvassa a TSUserID-t.
//
//Ha ez megvan, ellenõrizzük hogy a TSUserID kevesebb mint 27 vagy több mint 29 karakter
//ha az egyik igaz, (vagy nem is létezik, vagy hibás a TSID)
//
//Feldobjuk azt a dialogot, ahol megadhatja a (valódi) TSUSER ID-t.

 


Pawn-nyelven:

 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
//Valami módon csatlakozáskor, definiálnunk kell a TSUSER-id változót.
//Ha ezt nem tesszük meg, akkor gyakorlatilag használhatatlan a scriptünk ^^
//Ezt akár megírhatjuk egy MySQL -es táblára, lekéréssel is, melynek lényege:
   //A script lekéri az X tábla Y sorából a \"TSUserID\" változót.
   //Tipp: Ezt összeköthetjük a weblapunkkal, hogy a játékosok
    // pl.: játékon kívül megadják a TSUserID-jüket, és azt használja majd a szerver azonosításra.
//Én, egy szipla játékon belüli kérést (input boxot) írok most meg, aminek
//eredményét mentjük egy INI-fájlban.
    INI_ParseFile( user_ini_file( playerid ), \"load_user_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid ); //INI Elõkészítése
new vanvagynincs[28]; //változó
SetPVarString(playerid, \"TSUserID\", TSUserID[ playerid ]); //PVar beállítása az INI-ben megadottakhoz
GetPVarString(playerid, \"TSUserID\", vanvagynincs, 28); //Majd ennek lekérése
    if(strlen(vanvagynincs) >= 27 && strlen(vanvagynincs) <= 29) //TSUserID ellenõrzése
{ //Ha nem megfelelõ
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TSID, DIALOG_STYLE_INPUT, \"TS USER ID\", \"Kérlek add meg, mi a TS3-user ID-d:\", \"Mentés\", \"Mégsem\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Ha nem tudod mi az, nézz utána a szerver honlapján, vagy használd a \'/tsidhelp\' parancsot!\");
}
return 1;
}

 
Lecsatlakozáskor pedig mentjük a TSUserID-t, INI-be:
 

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new INI:File = INI_Open( user_ini_file( playerid ) );
new pvarid[28];
GetPVarString(playerid, \"TSUserID\", pvarid, 28);
    INI_SetTag( File, \"TeamSpeak Connector BY: Bloody44 ||ReMoTe\" );
    INI_WriteString( File, \"TSUserID\", pvarid);
    INI_Close( File );
return 1;
}

 


Most pedig térjünk el az \"UserID\"-rõl, akármilyen fontos is az..

 



A \'PUBLIC\'-részek.
Hogy mi-mit csinál, megtaláljátok fentebb, viszont ha tudsz angolul, nem nehéz megérteni sem  ;D



//-----------------------    PUBLIC --------------------------
public TSC_OnClientConnect(nickname[], uid[])
{
new string[512];
new string2[512];
    format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s csatlakozott a TS-szerverünkre! Gyere te is! :)\", nickname);
    format(string2,sizeof(string2),\"TSConnector: %s lecsatlakozott. TSUserID: %s\", nickname, uid);
SendClientMessageToAll(-1, string);
print(string2);
}
public TSC_OnClientDisconnect(nickname[], uid[])
{
new string[512];
new string2[512];
    format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s lecsatlakozott a TS-szerverünkrõl.\", nickname);
    format(string2,sizeof(string2),\"TSConnector: %s lecsatlakozott. TSUserID: %s\", nickname, uid);
SendClientMessageToAll(-1, string);
print(string2);
}
public TSC_OnClientChannelMove(nickname[], uid[], channelname[])
{
new string[512];
    format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s(UserID: %s) átment ebbe a szobába: %s\", nickname, uid, channelname);
SendToAdmins(0xFFFFFFF, string);
return 1;
}
public TSC_OnClientChannelText(nickname[], uid[], channelname[], msg[])
{
new string[512];
    format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s(UserID: %s) ezt írta TS-en: %s szoba: %s\", nickname, uid, msg, channelname);
SendToAdmins(0xFFFFFFF, string);
return 1;
}
public TSC_OnClientServerText(nickname[], uid[], msg[])
{
new string[512];
    format(string,sizeof(string),\"Szerver üzenet TS-en: (%s:) %s\", nickname, msg);
SendClientMessageToAll(-1, string);
}

 




Jöhet néhány parancs. Gyakorlatilag az majdnem az összes \"native\" által meghívott lehetõséget felhasználtam, de nem mindet fogom ide kiemelni.
 


CMD:tsservermsg(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod!\");
}
else
{
new uzenet[128]; //Változó a 1. értéknek
//Ha nem így írta a parancsot
    if(sscanf(params,\"s\", uzenet)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Így próbáld: /tsservermsg [üzenet]\");
    TSC_SendServerMessage(uzenet);
}
return 1;
}

 
TS Szerver üzenet küldése!





CMD:tschannelmsg(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod!\");
}
else
{
new chname[256]; //Változó az 1. értéknek
new uzenet[256]; //Változó a 2. értéknek
//Ha nem így írta a parancsot
    if(sscanf(params,\"ss\", chname, uzenet)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Így próbáld: /tschannelmsg [szoba] [üzenet]\");
    TSC_SendChannelMessage(chname, uzenet);
}
return 1;
}

 
Szoba üzenet küldés





CMD:bants(playerid, params[])
{
//Parancs darabolása SSCANF-al
    new gamerid; //Változó az 1. értéknek
new ok[129]; //Változó a 2. értéknek
new ido; //Változó a 3. értéknek
//Ha nem így írta a parancsot
    if(sscanf(params,\"uis\", gamerid, ido, ok)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Így próbáld: /bants [játékos ID] [idõ(másodperc)] [ok]\");
//Ha nem admin
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod!\");
//Az \"userrid\"-nek a játékoshoz kötött TSID-jének lekérdezése..
    new tsid[28];
    GetPVarString(gamerid, \"TeamSpeakID\", tsid, 28);
//\"tsid\" bannolása a szerverrõl, \"ok\"-miatt..
TSC_BanClient(tsid, ido, ok);
return 1;
}

 
Kliens bannolása..






Írtam egy példát arra, hogy miként is kell megoldani azt, ha a játékos X pontban van, Y szobába dobjon.


 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
  //ha a játékos az adott pontban van, akkor TS-en egy bizonyos
    //szobába rakja át [AUTOMATIKUSAN]
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 2695.6880, -1704.6300, 11.8438)) //Ha a pontban van
    {
    new tsid[28]; //TeamSpeakID változó lekérése.
    GetPVarString(playerid, \"TeamSpeakID\", tsid, 28);
   //Berakjuk a \'SZOBANÉV\' szobába :D
        TSC_MoveClient(tsid, \"Szobanév\");
    }
}

 





Végül pedig kiemelem a dialog kezelését is:



 

//DIALOG KEZELÉS!!!
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_TSID) //Dialog..
    {
        if(!response) // Ha MÉGSEM-re megy, kidobás
        {
    new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[256+MAX_PLAYER_NAME+1]; //Változó
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); //Név lekérése a forrmázáshoz
    format(string, sizeof(string), \"TSConncetor: %s ki lett rúgva, mert nem adta meg a TS ID-jét..\", name); //Formázás
            SendToAdmins(-1,string); //Üzenet küldése az adminoknak
            KickWithMessage(playerid, -1, \"Sajnálom, de ahhoz hogy a szerveren játszhass, rendelkezned kell TS ID-vel.. Ha nem tudod mi az, olvasgass kicsit a szerver honlapján.\"); //Játékos kidobása üzenettel
        }
        else // Ha MENTÉS-re megy, megézzük hogy 24 karakter-e a bevitt érték (mint csatlakozáskor)
        {
            if(strlen(inputtext) >= 27 && strlen(inputtext) <= 29)
            { //Ha nem 28 (több vagy kevesebb), hibaüzenet és dialog újramutatása
            SendClientMessage(playerid, -1, \"HIBA: A megadott Team Speak User ID hibásnak tûnik. Kérlek ellenõrizd!\");
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TSID, DIALOG_STYLE_INPUT, \"TS USER ID\", \"Kérlek add meg, mi a TS3-user ID-d:\", \"Mentés\", \"Mégsem\");
            } //Ha 28 (helyes), akkor mentés \"TeamSpeakID\"-PString be.
            else {SetPVarString(playerid, \"TeamSpeakID\", inputtext);}
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

 





Igazából ennyi lenne a rövid bemutató, kommentárokat/leírást a PAWN CODE-on belül találtok.
Ha valami mégsem érthetõ, akkor írj és segítek :)
Remélem sokan veszitek hasznát.
Letöltés:
PASTEBIN
 

Credits:
Plugin/Include készítõ: maddinat0r
Script készítõ: Bloody44
 
 
Megköszönni ÉR!  :angel:

14
Segítségkérés / SSCANF kérdés, darabolás szóköznél?
« Dátum: 2014. május 18. - 20:09:21 »
sziasztok!
hogyan tudom megtenni, hogy a parancs bemeneti értékeit a szóköznél darabolom?!
példa: /gyereide Jóska Pista Béla
ennek visszatérése:
Jóska ->1. változó
Pista ->2.változóba
Béla ->3.változóban
így oldottam meg.. ez rendben van? :o
U, S
U->User ID vagy névnél való elválasztás
I -> számnál való elválasztás
S-> ebben nem vagyok biztos, de egy szónál való elválasztás?!
 

CMD:parancs(playerid, params[])
{
sscanf(params,\"uis\", userid, ido, ok))  // return SendClientMessage. . .
}

15
Segítségkérés / Szerver indítás és pawno gond
« Dátum: 2014. május 07. - 18:56:07 »
már 1x kijavítottam neked, és amit Dfoglalo írt teljesen rendben van.. szerintem mûködik a-nélkül is, és nem szoktam rakni :) az msvcp valamit pedig megint csak úgy mondtam, ahogy nekem jó volt :D

Oldalak: [1] 2 3 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal