Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ThorRPG
1
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 17:13:41 »
Pöpecnek ígérkezik,egyedi ötletek,na meg az a szerelő rendszer,Sok Sikert!
2
« Dátum: 2014. augusztus 09. - 00:58:30 »
Nagyon adja mindegyik! Hajrá.
3
« Dátum: 2014. július 10. - 17:36:12 »
erőszakolja meg őket,
4
« Dátum: 2014. július 10. - 17:35:45 »
9
5
« Dátum: 2014. július 10. - 12:49:52 »
6
« Dátum: 2014. július 10. - 03:22:34 »
Lulz,Dexter is itt van.Írok.
7
« Dátum: 2014. július 09. - 23:11:18 »
SCRP - Lucian De Rossi |Beni|.Halihó.
8
« Dátum: 2013. július 31. - 13:52:58 »
Elsõ scriptnek nagyon szép.Csak így tovább!:)
9
« Dátum: 2013. július 04. - 20:18:22 »
Megoldva köszönöm! Témát zárom!
10
« Dátum: 2013. július 04. - 16:16:15 »
Köszönöm,és egyben elnézést a hülye kérdésért,ezt hova tegyem,mármint én ide tettem és nem jó: if(sscanf(params, \"dD(\" #DEFAULT_H_INTERIOR \")\", cost, hinterior)) return SendClientMessage(playerid, COLOUR_SYSTEM, E_CMD_USAGE_CREATEHOUSE); if(sscanf(params, \"ii\", cost, hinterior))
11
« Dátum: 2013. július 04. - 14:53:12 »
Sziasztok! Egy RolePlay szerverre kéne egy házrendszer,meg is van de amikor beloginol az admin rCon ba és beírja /createhouse 500000 (ár) 10 (interior id) Kihozza a használatot. [GarHouse 1.3] dcmd_createhouse(playerid, params[]) { new cost, file[HOUSEFILE_LENGTH], h = GetFreeHouseID(), labeltext[150], hinterior; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; if(sscanf(params, \"dD(\" #DEFAULT_H_INTERIOR \")\", cost, hinterior)) return SendClientMessage(playerid, COLOUR_SYSTEM, E_CMD_USAGE_CREATEHOUSE); if(h < 0) { ShowInfoBox(playerid, INFORMATION_HEADER, E_TOO_MANY_HOUSES, MAX_HOUSES); } if(cost < MIN_HOUSE_VALUE || cost > MAX_HOUSE_VALUE) return SendClientMessage(playerid, COLOUR_SYSTEM, E_INVALID_HVALUE); else { format(file, sizeof(file), FILEPATH, h); dini_Create(file); GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle); dini_FloatSet(file, \"CPOutX\", X); dini_FloatSet(file, \"CPOutY\", Y); dini_FloatSet(file, \"CPOutZ\", Z); dini_Set(file, \"HouseName\", DEFAULT_HOUSE_NAME); dini_Set(file, \"HouseOwner\", INVALID_HOWNER_NAME); dini_Set(file, \"HousePassword\", \"INVALID_HOUSE_PASSWORD\"); dini_Set(file, \"HouseCreator\", pNick(playerid)); dini_IntSet(file, \"HouseValue\", cost); dini_IntSet(file, \"HouseStorage\", 0); format(labeltext, sizeof(labeltext), LABELTEXT1, DEFAULT_HOUSE_NAME, cost, h); #if defined GH_USE_CPS HouseCPOut[h] = CreateDynamicCP(X, Y, Z, 1.5, GetPlayerVirtualWorld(playerid), GetPlayerInterior(playerid), -1, 25.0); HouseCPInt[h] = CreateDynamicCP(2196.84, -1204.36, 1049.02, 1.5, (h + 1000), 6, -1, 100.0); #endif #if !defined GH_USE_CPS HousePickupOut[h] = CreateDynamicPickup(PICKUP_MODEL_OUT, PICKUP_TYPE, X, Y, Z, GetPlayerVirtualWorld(playerid), GetPlayerInterior(playerid), -1, 15.0); HousePickupInt[h] = CreateDynamicPickup(PICKUP_MODEL_INT, PICKUP_TYPE, 2196.84, -1204.36, 1049.02, (h + 1000), 6, -1, 15.0); #endif #if defined GH_USE_MAPICONS HouseMIcon[h] = CreateDynamicMapIcon(X, Y, Z, 31, -1, GetPlayerVirtualWorld(playerid), GetPlayerInterior(playerid), -1, 50.0); #endif HouseLabel[h] = Create3DTextLabel(labeltext, COLOUR_GREEN, X, Y, Z+0.7, 25, GetPlayerVirtualWorld(playerid), 1); SendMSG(playerid, COLOUR_YELLOW, 128, I_H_CREATED, h); GetPosInFrontOfPlayer(playerid, X, Y, -2.5); dini_FloatSet(file, \"SpawnOutX\", X); dini_FloatSet(file, \"SpawnOutY\", Y); dini_FloatSet(file, \"SpawnOutZ\", Z); dini_FloatSet(file, \"SpawnOutAngle\", floatround((180 + Angle))); dini_IntSet(file, \"SpawnWorld\", GetPlayerVirtualWorld(playerid)); dini_IntSet(file, \"SpawnInterior\", GetPlayerInterior(playerid)); dini_IntSet(file, \"HouseInterior\", hinterior); switch(hinterior) { case 1: { dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_1_VALUE); dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Shitty Shack\"); } case 2: { dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_2_VALUE); dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Motel szoba\"); } case 3: { dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_3_VALUE); dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Hotel szoba 1\"); } case 4: { dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_4_VALUE); dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Hotel szoba 2\"); } case 5: { dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_5_VALUE); dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Banda ház\"); } case 6: { dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_6_VALUE); dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Normál ház\"); } case 0: { dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_0_VALUE); dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Alapértelmezett Ház\"); } case 7: { dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_7_VALUE); dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Közepes kastély\"); } case 8: { dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_8_VALUE); dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Gazdag ház\"); } case 9: { dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_9_VALUE); dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Hatalmas kastély\"); } case 10: { dini_IntSet(file, \"HouseInteriorValue\", H_INT_10_VALUE); dini_Set(file, \"HouseInteriorName\", \"Mad Dogg kastélya\"); } } dini_IntSet(\"/GarHouse/House.ini\", \"CurrentID\", dini_Int(\"/GarHouse/House.ini\", \"CurrentID\") + 1); dini_IntSet(\"/GarHouse/House.ini\", \"CurrentWorld\", dini_Int(\"/GarHouse/House.ini\", \"CurrentID\") + 1000); SetPVarInt(playerid, \"JustCreatedHouse\", 1); #if defined GH_DEBUGGING printf(DEBUG_OP_CMD1, pNick(playerid), playerid, h, cost, GetTotalHouses()); #endif } return 1; } Itt lenne ez a kis cseles. Valami 5let?
12
« Dátum: 2013. július 03. - 11:10:56 »
Sziasztok! Átírtam egy GM-ben hogy ne Mexico roleplay legyen hanem ugye a szerver neve. Mindennel kész voltam amikor pawnoban nyomtam az F5-öt ez a rengeteg hiba lépett fel: E:\\Gta szerver\\pawno\\include\\SII.inc(51) : error 017: undefined symbol \"INI_Open\" E:\\Gta szerver\\pawno\\include\\SII.inc(54) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadString\" E:\\Gta szerver\\pawno\\include\\SII.inc(60) : error 017: undefined symbol \"INI_WriteString\" E:\\Gta szerver\\pawno\\include\\SII.inc(63) : error 017: undefined symbol \"INI_Save\" E:\\Gta szerver\\pawno\\include\\SII.inc(64) : error 017: undefined symbol \"INI_Close\" E:\\Gta szerver\\pawno\\include\\SII.inc(83) : error 017: undefined symbol \"INI_Open\" E:\\Gta szerver\\pawno\\include\\SII.inc(86) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadString\" E:\\Gta szerver\\pawno\\include\\SII.inc(102) : error 017: undefined symbol \"INI_Close\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(148) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"dcmd(%1,%2,%3)\") C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(2206) : error 021: symbol already defined: \"main\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(3546) : error 021: symbol already defined: \"Streamer_OnPlayerConnect\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(4457) : error 021: symbol already defined: \"Streamer_OnPlayerDisconnect\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(4652) : warning 209: function \"Streamer_OnPlayerDisconnect\" should return a value C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26542) : error 017: undefined symbol \"INI_Exist\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26544) : error 017: undefined symbol \"INI_Open\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26546) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadInt\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26547) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadFloat\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26548) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadFloat\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26549) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadFloat\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26550) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadFloat\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26551) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadInt\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26552) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadInt\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26553) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadString\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26554) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadString\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26555) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadInt\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26556) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadInt\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26557) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadInt\" C:\\Documents and Settings\\Roby\\Asztal\\texasrpg.pwn(26558) : error 017: undefined symbol \"INI_ReadInt\" Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 26 Errors. Valami ötlet?:\\
13
« Dátum: 2013. június 18. - 17:20:38 »
Köszönöm Szépen! Mûködik!! Zárom a témát!
14
« Dátum: 2013. június 18. - 12:06:15 »
Próbáltam és ez lett:fatal error 100: cannot read from file: \"OPVD\" Pedig meg van az OPVD a legfrissebb 0.3x est megtudja valaki adni?
15
« Dátum: 2013. június 17. - 16:34:21 »
Sziasztok! Szereztem 1 Defensive RP editet 0.3x es verziót. Minden hibátlanul mûködik csak 1 probléma van az hogy beállítom magam legmagasabb adminra (3)+belogolok rconnal is és megpróbálok egy Tulajdonos parancsot pl:leaderad azt írja: \"Nem vagy tulajdonos!\" CMD:leaderad(playerid, params[]) { if(pInfo[playerid][pALogin] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs ilyen parancs, lehet hogy elírtál valamit!\"); if(Egyezik(Nev(playerid), \"Rozinger Alex\") || Egyezik(Nev(playerid), \"Csoti Mario\") || Egyezik(Nev(playerid), \"Tom Coltrain\")) { new leader; if(sscanf(params, \"ud\", id, leader)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /leaderad < Név / Id > < Frakció ID >\"), SendClientMessage(playerid, FONTOS, \"| Rendõr Leader - 1 | Mentõs Leader - 2 | Szerelõ Leader - 3 | Rádiós Leader - 4 | MGAV - 5 | Maffia - 6 | Surenyos - 7 | Tûzoltó - 8 |\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nem elérhetõ!\"); if(leader >= 1 && leader <= { if(leader == 1) { new S[128]; format(S, sizeof(S), \"[AC] %s Rendõr Leader lett, %s által\", Nev(id), pInfo[playerid][pANev]); SendOwnerMessage(FONTOS, S); SendClientMessage(id, FONTOS, \"[AC] Kineveztek a Rendõrség élére \"); pInfo[id][pFrakcio] = RFONOK; Ment(id); } else if(leader == 2) { new S[128]; format(S, sizeof(S), \"[AC] %s Mentõs Leader lett, %s által\", Nev(id), pInfo[playerid][pANev]); SendOwnerMessage(FONTOS, S); SendClientMessage(id, FONTOS, \"[AC] Kineveztek a Kórház élére \"); pInfo[id][pFrakcio] = MFONOK; Ment(id); } else if(leader == 3) { new S[128]; format(S, sizeof(S), \"[AC] %s Szerelõ Leader lett, %s által\", Nev(id), pInfo[playerid][pANev]); SendOwnerMessage(FONTOS, S); SendClientMessage(id, FONTOS, \"[AC] Kineveztek a Szerelõ cég élére \"); pInfo[id][pFrakcio] = SZFONOK; Ment(id); } else if(leader == 4) { new S[128]; format(S, sizeof(S), \"[AC] %s Rádiós Leader lett, %s által\", Nev(id), pInfo[playerid][pANev]); SendOwnerMessage(FONTOS, S); SendClientMessage(id, FONTOS, \"[AC] Kineveztek a Rádió élére \"); pInfo[id][pFrakcio] = RAFONOK; Ment(id); } else if(leader == 5) { new S[128]; format(S, sizeof(S), \"[AC] %s Adó és Vámhivatal leader lett, %s által\", Nev(id), pInfo[playerid][pANev]); SendOwnerMessage(FONTOS, S); SendClientMessage(id, FONTOS, \"[AC] Kineveztek az Adó és Vámhivatal élére \"); pInfo[id][pFrakcio] = ADOFONOK; Ment(id); } else if(leader == 6) { new S[128]; format(S, sizeof(S), \"[AC] %s Maffia fõnök lett, %s által\", Nev(id), pInfo[playerid][pANev]); SendOwnerMessage(FONTOS, S); SendClientMessage(id, FONTOS, \"[AC] Kineveztek a Maffia élére \"); pInfo[id][pSzerv] = MAFFIAFONOK; Ment(id); } else if(leader == 7) { new S[128]; format(S, sizeof(S), \"[AC] %s surenyos fõnök lett, %s által\", Nev(id), pInfo[playerid][pANev]); SendOwnerMessage(FONTOS, S); SendClientMessage(id, FONTOS, \"[AC] Kineveztek a surenyos élére \"); pInfo[id][pSzerv] = SURENYOSFONOK; Ment(id); } else if(leader == { new S[128]; format(S, sizeof(S), \"[AC] %s tûzoltó fõnök lett, %s által\", Nev(id), pInfo[playerid][pANev]); SendOwnerMessage(FONTOS, S); SendClientMessage(id, FONTOS, \"[AC] Kineveztek a tûzoltóság élére\"); pInfo[id][pFrakcio] = TUZOLTOFONOK; Ment(id); } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Azonosítók: 1 - 8\"); } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Tulajdonos!\"); } return 1; } Ez a leaderad parancs lenne.
|