Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Tomee

Oldalak: [1] 2 3 ... 26
1
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2015. szeptember 05. - 10:13:20 »
Csáó.
Nem tudom pontosan melyik helyen kellene kérdeznem, deee szükségem lenne pár kiegészítő objectre. Konkrétan párnak a txd és dff fájljára van szükségem és sehol se tudom megtalálni.
Jelenleg erre lenne szükségem \"Mask2.jpg\"
De nem cska erre lesz szükségem szóval ha valaki kitudja deríteni a txd és dff fájl nevét akkor arra is fényt deríthetne, hogy hogy szerezte meg :D

2
Segítségkérés / Dialogos fegyver lekérõ pénzért segítség HELP!
« Dátum: 2014. június 21. - 08:09:15 »
#define FEGYVER_DIALOG          0
#define TELEPORT_DIALOG         1
CMD:fegyverek(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, FEGYVER_DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver vásárlás\",\"Colt - $5000\\nDesert eagle - $5500\", \"Megvesz\", \"Kilép\");
return 1;
}
CMD:teleport(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás\",\"Teleport 1\\nTeleport 2\", \"Port\", \"Kilép\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    switch(dialogid)
{
    case FEGYVER_DIALOG:
        {
   if(response)
   {
       switch(listitem)
       {
           case 0:
           {
               if(GetPlayerMoney(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs rá pénzed\");
               SendClientMessage(playerid, -1, \"Megvetted a fegyvert\");
               GivePlayerWeapon(playerid, 22, 20);
           }
           case 1:
           {
               if(GetPlayerMoney(playerid) < 5500) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs rá pénzed\");
               SendClientMessage(playerid, -1, \"Megvetted a fegyvert\");
               GivePlayerWeapon(playerid, 24, 40);
           }
       }
   }
        }
        case TELEPORT_DIALOG:
        {
            if(response)
   {
       switch(listitem)
       {
           case 0: SetPlayerPos(playerid, 0.0, 0.0, 0.0 );
           case 1: SetPlayerPos(playerid, 0.0, 0.0, 0.0 );
      }
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál a választott helyre\");
   }
        }
}
return 1;
}

 
[mod]Javítottam a code=pawno-t pawn-ra..[/mod]

3
Segítségkérés / NPC Fegyver a kézbe/Anim
« Dátum: 2014. június 15. - 11:37:35 »
Meglehet oldani, az NPCknek ugyan úgy van IDjük mint a játékosoknak.
Csak ha fegyvert adsz az NPCnek akkor még elõ is kell, hogy vegye.
 
SetPlayerArmedWeapon(id, 0);

4
Segítségkérés / Tömbben több lehetõség
« Dátum: 2014. június 07. - 19:04:27 »
Igen, köszi

5
Segítségkérés / Tömbben több lehetõség
« Dátum: 2014. június 06. - 10:00:41 »
Arra lennék kíváncsi, hogy meglehet e csinálni tömbbe azt, hogy
3 koordináta legyen rajta meg 1 interior.
 
new Interiorok[][] =
{
{9, 364.8040,-10.8705,1001.8516},
{10, 363.1661,-74.8616,1001.5078},
{5, 372.1770,-132.6566,1001.4922}
};

 
Így próbálkoztam, de nem igazán jön össze. Meglehet oldani ilyet egybe vagy külön csináljam meg?

6
Archívum / Life in Los Santos RPG
« Dátum: 2014. május 26. - 11:10:57 »
A helyzet az, hogy sokak leragadtak egy indoknál és abból kezdenek el naagy nagy hülyeségeket kreálni. Mondogatja mindenki, hogy valami nem helyes, de azt nem hogy mi.
Ha a játékosokkal kedvesek az adminok az kihat az egészre és a játékosok, mint látható kicsit puhányak lesznek. Egymást ott anyázzák, ahol tudják de ha egy admin a dolgát végzi az már nem helyes.
Lehet nem tesznek hangulat jelet az adminok néhány mondat után, de az nem egyenlõ azzal, hogy köcsögök és leszarják a játékost. Aki olyan azzal rendesen bánnak, de ha teleírják a reportot hülyeséggel akkor ne csodálkozzanak, ha egyszer megunják. Oké bevállalták ezt is az adminsággal, de nekik is vannak határaik. Nem asay.be válaszolgatnak reportra hanem külön üzenetbe a játékosnak ahogy weekz is leírta, nyilván másik nem látják és akkor \"levannak szarva a reportok\". Na meg ha néha nem válaszolnak? Mert senki nem tudja feltalálni magát igaz? Annyira elkényelmesedett mindenki, hogy körbe vezetés, meg cuccvisszaadás, hogy egy /help- már nehezére esik. Nem mondom, hogy én mindig kapok választ, de ilyenen kiakadni...RPzni kell az meg van, akkor meg?
 
Idézetet írta: Menyus date=1401049102\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47585\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
csak ez a lesz*rom hogy marad e a jatekos vagy nem dolog nem jön be.
 
Szerintem ezt kicsit csúnyán fogalmaztad meg nyilván te ezt ltod ki az egészbõl, de mit szeretnél mit tegyenek? Lehet ezt úgy is fogalmazni hogy nem kényszerítik rá a játékost arra, hogy ott játszon ilyen cuccvisszaadásokkal meg hogy megkap mindent. Csak nyilván sokan játsszák a Magdi nénit és mindig kis dolgokból nagyot csinálnak.
Annak meg hogy a két szerver cseszteti egymást nincs értelme. Egyik erre másik arra, csak nyilván egyik se tudja megállni, hogy ne válaszoljon. Ott van hogy okos enged szamár szenved, vannak RP lehetõségek, mindenki leírta a véleményét a szerverrõl, aki játszik játszik aki nem nem. Fölösleges minden kis apróhibába belekötni.

7
Archívum / Life in Los Santos RPG
« Dátum: 2014. május 25. - 17:14:26 »
Semmi sem lehet a régi színvonalon. Az idõ múlásával minden változik. A játékosok az elvárások a szerverek az emberek. Mindenki a régi LSL-t keresi benne és nem fogja megtalálni, esetleg nyitni kellene affelé, hogy elfogadják az új dolgokat és kész.

8
Segítségkérés / NPC Gondok
« Dátum: 2014. május 04. - 00:53:21 »
server.cfg-be beírtad a maxnpc számot?

9
 if(strcmp(cmd,\"/szerelõkapu\",true) == 0)
        {
            if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 17 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 17)
            {
                if(szerelonyitva == true)
                {
                    MoveObject(szerelokapu,980,1139.0000000,-1207.2000000,20.4000000,0.0000000,0.0000000,270.0000000);//zárt
                    szerelonyitva= false;
                                SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\" {00ff00}Sikeresen bezártad a {0000ff}kapu{00ff00}t!\");
                        }
                        else {
                MoveObject(szerelokapu,980,1144.7000000,-1212.1000000,20.4000000,0.0000000,0.0000000,180.2500000); //nyitott
                    szerelonyitva = true;
                                SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\" {00ff00}Sikeresen kinyitottad a {0000ff}kapu{00ff00}t!\");
                        }
                } else SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"Nem vagy szerelõ tag!!!\");
                return 1;
        }

10
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 26. - 11:24:37 »
A EditObject változott valamit a 0.3z-ben? Mióta azt a klienst használom, nem tudom állítani az objectek helyét. Ha egyszerre hozom létre az objectet és egybõl mozgatni akarom lese teszi az objectet.
======================================
Rájöttem a hibára

11
Segítségkérés / Nem tudom hogy kellene orvosolni ezt a hibát
« Dátum: 2014. április 13. - 14:11:34 »
A módomba betettem a y_ini-t és azóta olyan hiba, van amit nem tudom, hogy hogy orvosoljak. /* */ közé tettem a forrást, de nekem szükségem lenne arra a funkcióra.
Hiba:
 
(21895) : error 025: function heading differs from prototype
(21913) : error 025: function heading differs from prototype
21895 sor - public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
21913 sor - public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)

 
[mod]Kitettem helyetted a code taget![/mod]

12
Archívum / Life in Los Santos RPG
« Dátum: 2014. április 13. - 00:45:57 »
Nincs olyan, hogy leg RPsebb szerver. Van játszható és játszhatatlan. Ez is személyiség függõ, attól függ ki mennyire értelmes ahhoz, hogy lássak a különbséget a szerverek között. Sokan meg csak rögtön a hibát keresik a szerverbe azelõtt mielõtt megismerné, így könnyû ítélkezni más fölött. Nem akarok ujjal mutogatni..krook.
Az LSL tény, hogy egy eléggé jól összerakott szerver, jó csapattal. Na bumm, ha vannak játékosok akik nem képesek felfogni a dolgokat, vagy kezdõ és nem fog egybõl mindent perfektre vágni, ezért nem a szervert kell leminõsíteni. Az adminok ott segítenek ahol tudnak, és ez nem sok szerveren van attól függetlenül, hogy azt mondják, hogy segítõkész adminok.
Találjunk minden szerverben valami kis dolgot, ami picit is egyedi és eltér a valóságtól és fikázzuk le...mehet  a kutatás...Komolyan, találjunk mindenben hibát.

13
Segítségkérés / NPC buszok
« Dátum: 2014. április 07. - 19:34:07 »
A GetVehicleModel nicns definiálva :/ de ha össze tudod hozni azt megköszönném.
Ment is az email

14
Segítségkérés / NPC buszok
« Dátum: 2014. április 07. - 06:27:31 »
Ez jó ötlet, du ki is próbálom. Köszi

15
Segítségkérés / NPC buszok
« Dátum: 2014. április 06. - 18:39:17 »
Sziasztok.
Olyan problémám lenne, hogy van egy olyan scriptem, amiben az NPC buszok megállnak, ha valakit érzékelnek maguk elõtt.
A problémám vele az, hogy ha NPC van elõttük, akkor is megállnak. Van két buszom, ami egymás mellett elmegy és úgy is érzékel ha a busz orra mellett van valaki így ha elmennek egymás mellett a buszok akkor megállnak és az istenért se akarnak tovább menni.
A kérdésem a következõ:
Hogy tudnám megoldani, hogy ha NPC van elõttük akkor ne álljon meg?
itt a script
 
#define RECORDING \"npc_buszfeher1\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc>
new gStoppedForTraffic = 0;
new megallo = 0;
#define AHEAD_OF_CAR_DISTANCE    8.0
#define SCAN_RADIUS            8.0
stock GetXYInfrontOfMe(Float:distance, &Float:x, &Float:y)
{
    new Float:z, Float:angle;
    GetMyPos(x,y,z);
    GetMyFacingAngle(angle);
    x += (distance * floatsin(-angle, degrees));
    y += (distance * floatcos(-angle, degrees));
}
public OnNPCModeInit()
{
SetTimer(\"ScanTimer\",200,1);
}
LookForAReasonToPause()
{
     new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new x=0;
GetMyPos(X,Y,Z);
GetXYInfrontOfMe(AHEAD_OF_CAR_DISTANCE,X,Y);
while(x!=MAX_PLAYERS) {
    if(IsPlayerConnected(x) && IsPlayerStreamedIn(x))
{
   if( GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_DRIVER ||
       GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_ONFOOT )
   {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(x,SCAN_RADIUS,X,Y,Z)) {
         return 1;
      }
   }
}
x++;
}
    while(x!=MAX_VEHICLES)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(x,SCAN_RADIUS,X,Y,Z)) {
   return 1;
}
x++;
}
return 0;
}
forward ScanTimer();
public ScanTimer()
{
if(megallo == 0)
{
    new ReasonToPause = LookForAReasonToPause();
if(ReasonToPause && !gStoppedForTraffic)
{
    //Megáll
PauseRecordingPlayback();
gStoppedForTraffic = 1;
}
else if(!ReasonToPause && gStoppedForTraffic)
{
    //Tovább megy
    ResumeRecordingPlayback();
    gStoppedForTraffic = 0;
}
}
}
 
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
new bool:Debug=true;
 
stock egyezik(string1[], string2[], bool:betumeretmindegy = true)
{
return !strcmp(string1, string2, betumeretmindegy);
}
stock PlayerNameEx(playerid)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
return nev;
}
public OnClientMessage(color, text[])
{
    if(egyezik(text,\"szünet\") || egyezik(text,\"szunet\"))
    {
        PauseRecordingPlayback();
        megallo = 1;
        if(Debug)
       printf(\"NPC: %s - Szüneteltetve\",RECORDING);
    }
    else if(egyezik(text,\"folytat\"))
    {
        ResumeRecordingPlayback();
       megallo = 0;
        if(Debug)
       printf(\"NPC: %s - Folytatva\",RECORDING);
    }
    else if(egyezik(text,\"stop\"))
    {
        StopRecordingPlayback();
       megallo = 1;
        if(Debug)
       printf(\"NPC: %s - Megállítva\",RECORDING);
    }
    else if(egyezik(text,\"play\"))
    {
       StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
       megallo = 0;
        if(Debug)
       printf(\"NPC: %s - elindítva\",RECORDING);
    }
}

Oldalak: [1] 2 3 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal