Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - donking11

Oldalak: [1] 2 3 ... 18
1
Hamarosan nyíló szerverek / Re:Revive:Project
« Dátum: 2020. augusztus 23. - 19:32:47 »
Nem tudom, Te hogy vagy vele, de a szerverek 99%-án ugyan az a sablon NPC-re kattintós shop rendszer van..jó látni, hogy valaki mer nagyot húzni és színt vinni az egészbe.

2
Hamarosan nyíló szerverek / Re:Revive:Project
« Dátum: 2020. augusztus 23. - 18:31:15 »
Nekem eddig nagyon tetszik! Végre valami egyedi :) Sok sikert a szerverhez!

3
Segítségkérés / Crash
« Dátum: 2020. augusztus 03. - 16:46:19 »
Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy kiexportáltam mindent a 3ds Max-ből leírások alapján. Az előző modellemnél semmi gond nem volt, most viszont csináltam egy kávézót és amikor a col fájlt betöltöm, akkor kifagyok a szerverről. Col nélkül minden jó, nincs hiányzó fal, nem villog és mindenhol megjelenik a textúra.

Neten kerestem volna már megoldást, de nem igazán találtam erre választ.

A segítséget előre is köszönöm!

4
Segítségkérés / Re:Munka segítségkérés
« Dátum: 2020. július 20. - 06:45:42 »
Megoldva!

5
Segítségkérés / Munka segítségkérés
« Dátum: 2020. július 18. - 22:41:47 »
Sziasztok!

Egy kicsit elakadtam és a segítségeteket szeretném kérni.

for k,v in ipairs(packPos) do
if submenu == 1 then
dxDrawImage(panelSize[1]+500,panelSize[2],pdaSize[1],pdaSize[2],"files/pdasub.png");
local pos = getZoneName(v[1],v[2],v[3])
if isInSlot(panelSize[1]+625,panelSize[2]+310,pdaSize[1]/6,pdaSize[2]/20) then
tooltip("Vissza");
end
dxDrawText("Helyszín:",panelSize[1]+500+55,panelSize[2]+50,panelSize[1]+500+55,panelSize[2]+50,tocolor(255,255,255,255),0.8,menuFont,"center","center",false,false,true,true);
dxDrawText(pos,panelSize[1]+500+90,panelSize[2]+70,panelSize[1]+500+90,panelSize[2]+70,tocolor(255,255,255,255),0.8,menuFont,"center","center",false,false,true,true);
end
end
end

Nos az lenne a problémám, hogy adott tömbből szépen lekéri az adatokat, viszont amikor a menüben a kiválasztott névre megyek, akkor mindkét NPC pozícióját lekéri és kiírja egymásra. Hogy lehetne ezt megoldani, hogy csak annak az NPC-nek a helyzetét kérje le, amelyiket kiválasztottam?

Még mielőtt bárki kérdezné, nem vagyok egy programozó zseni, viszont meg szeretném tanulni és ezt csak így lehet, ha magamtól csinálom meg a rendszereket,de itt elakadtam :D

Előre is köszönöm a segítséget! Építő kritikát is elfogadok a kóddal kapcsolatosan.

6
MTA: Szerverfejlesztés / Munka rendszer
« Dátum: 2020. június 03. - 16:36:16 »
Sziasztok!

Elkezdtem tanulmányozni egy munkarendszert, viszont egy dologban elakadtam.

if marker:getData("vas.jarmu"):getData("vas.darab") < 7 then
Ezt hogyan tudnám átalakítani getElementData lekéréssel ?

Előre is köszönöm a segítséget!

7
RP/RPG kérések / SWAT Felszerelés
« Dátum: 2015. március 22. - 07:15:22 »
   if(dialogid == DIALOG_DUTY)
{
if(LMT(playerid,LMUNKA_SCPD))
{
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         Cselekves(playerid,\"felvette az alap felszerelést\",0);
         Munkaruha(playerid,1);
         ResetWeapon(playerid);
         if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1)
         {
            Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\");
         }
         else
         {
            GiveWeapon(playerid,24,100);
            FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --;
         }
         GiveWeapon(playerid,3,1);
         GiveWeapon(playerid,41,2000);
         GiveWeapon(playerid,29,100);
      }
      case 1:
      {
         Cselekves(playerid,\"felvette a golyóálló mellényt és evett egy fánkot\",0);
         //PlayerInfo[playerid][pEhseg] = 0;
         SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
         SetHealth(playerid,MAXHP);
      }
      case 2:
      {
         Cselekves(playerid,\"átöltözött az alkalmi ruhába\",0);
         ResetWeapon(playerid);
         SetPlayerSkin(playerid, 194);
         GiveWeapon(playerid,41,2000);
         GiveWeapon(playerid,24,100);
      }
      case 3:
      {
         if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 3) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"3-as rangtól!\");
         Cselekves(playerid,\"nézelődik a szekrényében\",0);
         format(string, sizeof(string), \"Ird be melyik skint szeretnéd felvenni.\\n\", PlayerName(playerid));
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEP, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Beépített\", string, \"Tovább\",\"Mégse\");
         HolTart[playerid] = 1;
      }
      case 4:
      {
         if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 1) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"1-es rangtól!\");
         Cselekves(playerid,\"felvette a motoros felszerelést\",0);
         GiveWeapon(playerid, 3, 1);
         if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1)
         {
            Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\");
         }
         else
         {
            GiveWeapon(playerid,24,100);
            FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --;
         }
         GiveWeapon(playerid,41,2000);
         SetPlayerSkin(playerid, 284);
      }
      case 5:
      {
         if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 6) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"6-os rangtól!\");
         Cselekves(playerid,\"felvette a magas szintű felszerelést\",0);
         GiveWeapon(playerid, 3, 1);
         if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1)
         {
            Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\");
         }
         else
         {
            GiveWeapon(playerid,24,100);
            FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --;
         }
         GiveWeapon(playerid,41,2000);
         if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fMp5] < 1)
         {
            Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Mp5\");
         }
         else
         {
            GiveWeapon(playerid,29,100);
            FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fMp5] --;
         }
         if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] < 1)
         {
            Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Shotgun\");
         }
         else
         {
            GiveWeapon(playerid,25,100);
            GiveWeapon(playerid,34,250);
            FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] --;
         }
      }
      case 6:
      {
         if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 6) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"6-os rangtól!\");
         Cselekves(playerid,\"felvette a S.W.A.T felszerelést\",0);
         GiveWeapon(playerid, 3, 1);
         if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1)
         {
            Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\");
         }
         else
         {
            GiveWeapon(playerid,24,100);
            FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --;
         }
         GiveWeapon(playerid,41,2000);
         if(FrakcioInfo[LMuNKA_SCPD][fMp5] < 1)
         {
            Msg(playerid, \"Nincs a raktárban MP5\");
         }
         else
         {
            GiveWeapon(playerid,29,100);
            FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fMp5] --;
         }
         if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] < 1)
         {
            Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Shotgun\");
         }
         else
         {
            GiveWeapon(playerid,25,100);
            GiveWeapon(playerid,34,250);
            FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] --;
         }
      }
   }
}
}       

 
A case 6: előtti sorból valószínüleg kitöröltél egy \"}\" jelet! Most már jó lesz
[mod][ code=pawn][/code] tageket használjunk szkripteknél, köszönöm.[/mod]

8
Munkaerő keresése / Scriptelést vállalok
« Dátum: 2015. március 21. - 08:50:42 »
Már nem aktuális!!! Nem vállalok a továbbiakban!

9
Munkaerő keresése / Scriptelést vállalok
« Dátum: 2015. március 07. - 11:00:53 »
Sziasztok!
SA:MP szerver módok írását vállalom. A módot én írom teljesen 0-ról,tehát nem editelésről van szó.


Milyen módokat vállalok:
 

  • RP


  • DM


  • Stunt/Parkour




Referenciák:
Mivel az utóbbi időben próbáltam nagyobb hangsúlyt fektetni az MTA-ra ezért referencia munkával jelenleg nem tudok szolgálni, de elhihetitek, hogy nem viccből nyitottam ezt a témát :)


Mit kérek cserébe:
Ezt közös megegyezés alapján döntenénk el a \"bérlővel\".


Egyéb:
Kollégista vagyok,ami azt jelenti,hogy a módot tudom írni folyamatosan,viszont elérési lehetőségem csak facebook-on lehetséges. Természetesen ezt az elérhetőségemet megadom majd.


Ha esetlegesen bármilyen kérdés lenne,akkor a hétvége folyamán még itt is elértek :) Amennyiben itt nem írnék vissza huzamosabb ideig,úgy keress fel facebook-on: Katt

10
Általános / Magyar Roleplay
« Dátum: 2015. március 07. - 10:37:08 »
Na jól van emberek. Én úgy döntöttem,hogy még is csak hozzá látok a mód elkészítéséhez. Tudom,hogy nem 2 perc lesz,de igyekszem minél részletesebben kidolgozni(persze nem auto /me-kkel,mint a legtöbb szerveren) de arra is figyelni fogok,hogy ne mindent parancs irányítson,hanem azért kelljen egy kis elhivatottság is a játékos(ok) részéről.
És tényleg nagyon szépen köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, ti vagytok a legjobbak  :thumbsup: :thumbsup: :yes:

11
Általános / Magyar Roleplay
« Dátum: 2015. február 28. - 10:47:59 »
Tényleg köszi mindenkinek az ötleteket  :thumbsup: :thumbsup: :wave:

12
Általános / Magyar Roleplay
« Dátum: 2015. február 22. - 09:43:35 »
Jolvan,köszönöm szépen mindenkinek a segítséget :) A témát még azért nyitva hagyom egy kis ideig,hátha érkezik még valami jó ötlet :D

13
Általános / Magyar Roleplay
« Dátum: 2015. február 22. - 09:36:12 »
Én ezt értem :) Szóval akkor azt mondjátok,hogy érdemesebb egy Rps GF szervert összehozni,némi \"Hard\"RP beleszövésével ??

14
Általános / Magyar Roleplay
« Dátum: 2015. február 21. - 22:05:17 »
Pont azért érdeklődöm efelől,mert én komolyan is gondolnám,ha lenne rá kereslet...viszont ha nincs,akkor bele se kezdek,mert feleslegesen nem fogom eltölteni vele az időmet.
Nem most először fogok szervert készíteni,tehát már a tapasztalatok megvannak a GF szerverekről,de végre kéne már valami egyedi is,csak hát a lusta közösség...

15
Általános / Magyar Roleplay
« Dátum: 2015. február 21. - 21:55:14 »
Sziasztok!
Arra lennék kíváncsi,hogy lenne-e kereslet egy tényleges RP szerverre ? Tehát minden úgy menne,hogy karakterleírás alapján kéne felépíteni a karaktert és nem egyik percről a másikra lenne valaki bandásból rendőr vagy fordítva. Értem még itt arra is,hogy ha valakit esetleg megölnek,akkor az meg is hal(törlődik a karaktere,vele együtt minden cucca) és újra kéne kezdenie mindent. Legyen ez akár SA:MP vagy MTA. Amelyik szimpatikusabb lenne az embereknek.
Esetlegesen még ha lenne hozzá valakinek ötlete,hogy hogyan lehetne ezt,azt is szívesen fogadnám.
Szép estét mindenkinek! :)
~Taylor

Oldalak: [1] 2 3 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal