Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - petike75
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2015. szeptember 21. - 00:15:00 »
Akkor töröld a topikot
2
« Dátum: 2015. szeptember 13. - 18:38:17 »
.
3
« Dátum: 2012. december 08. - 18:37:15 »
Sziasztok! Megszeretnék néhány kocsinak a végsebességét növelni ehhez próbáltam már a GetVehicleVelocity-t de az csak a jelenlegit szorozta be és onnan visszacsökkent a sebesség. De én valami olat szeretnék hogy a kocsim alapból 187km/o körül megy és ezt a végsebességet feltolni 250km/o ra valakinek ha lenne ötlete hogyan csináljam meg azt megköszönném
4
« Dátum: 2012. november 29. - 16:08:01 »
Köszönöm a válaszokat de sajnos még mindig nem jó de lehet hogy a hiba a definálásal van mert ha #define dialog_1 100 igy hagyom nem jó átírom a 100 at 3-romra és repülõket spawnol le, lehet ezzel van a hiba? Ha kéritek videót is csinálok a müködésérõl. Közbe eszembe jutott hogy repülõt azért dob le mert egy másik dialagos menübõl szedi õket. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 29. - 18:59:36 )
Megcsináltam Valószinüleg egy filescript zavart be amiben volt dialogos menü mivel az ugyse kell mert bugos volt kiszedtem még egy picit mdositottam és most a jó forrást leirom nektek: #include <a_samp> #define DIALOGID 2237 new car, Float:X, Float:Y, Float:Z; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/tcars\", cmdtext, true, 7) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, 258, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuningolt autók\", \"Sultan\\nElegy\\nJester\", \"Spawn\", \"Kilépés\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); if(dialogid == 258) { if(response) { if(listitem == 0) { car = CreateVehicle(560, X+1, Y+1, Z, 195.5766, 86, 86, 0); ChangeVehiclePaintjob(car, 0); //F�nyez�s 1 AddVehicleComponent(car, 1028); //Kipufog� AddVehicleComponent(car, 1169); //Els� l�kh�r�t� AddVehicleComponent(car, 1141); //H�ts� l�kh�rit� AddVehicleComponent(car, 1033); //Tet� AddVehicleComponent(car, 1139); //Spoiler AddVehicleComponent(car, 1031); //K�sz�b AddVehicleComponent(car, 1030); //K�sz�b AddVehicleComponent(car, 1078); //Felni AddVehicleComponent(car, 1087); //Hiaraulika AddVehicleComponent(car, 1010); //Nitr�; } if(listitem == 1) { car = CreateVehicle(562, X+1, Y+1, Z, 195.5766, 86, 86, 0); ChangeVehiclePaintjob(car, 0); //F�nyez�s 1 ChangeVehicleColor(car, 79,79); //Szin AddVehicleComponent(car, 1034); //Kipufog� AddVehicleComponent(car, 1171); //Els� l�kh�r�t� AddVehicleComponent(car, 1149); //H�ts� l�kh�rit� AddVehicleComponent(car, 1035); //Tet� AddVehicleComponent(car, 1146); //Spoiler AddVehicleComponent(car, 1039); //K�sz�b AddVehicleComponent(car, 1041); //K�sz�b AddVehicleComponent(car, 1078); //Felni AddVehicleComponent(car, 1087); //Hiaraulika AddVehicleComponent(car, 1010); //Nitr�; } if(listitem == 2) { car = CreateVehicle(559, X+1, Y+1, Z, 195.5766, 86, 86, 0); ChangeVehiclePaintjob(car, 2); //F�nyez�s 1 ChangeVehicleColor(car, 79,79); //Szin AddVehicleComponent(car, 1065); //Kipufog� AddVehicleComponent(car, 1160); //Els� l�kh�r�t� AddVehicleComponent(car, 1159); //H�ts� l�kh�rit� AddVehicleComponent(car, 1162); //Spoiler AddVehicleComponent(car, 1069); //K�sz�b AddVehicleComponent(car, 1071); //K�sz�b AddVehicleComponent(car, 1078); //Felni AddVehicleComponent(car, 1087); //Hiaraulika AddVehicleComponent(car, 1010); //Nitr�; } PutPlayerInVehicle(playerid, car, 0); } return 1; } return 0; } Akinek kell hogy halhatatlan legyen a kocsi az hasznája még ezt is #define FLOAT_INFINITY (Float:0x7F800000) SetVehicleHealth(car, FLOAT_INFINITY);
5
« Dátum: 2012. november 26. - 17:47:33 »
Sajnos nem ugyan az van mint eddig :/
6
« Dátum: 2012. november 26. - 16:19:49 »
Sziasztok elkezdtem egy dialogos tuning aútó lehívót csinálni, de valamiért nem rakja le a kocsit ha kiválasztom a menüböl #include <a_samp> #define dialog_1 100 public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/tuningcars\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, dialog_1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuningolt autók\", \"Sultan\\nElegy\\nJester\", \"Spawn\", \"Kilépés\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == dialog_1) { if(response) { if(listitem == 0) { new car, Float:X, Float:Y, Float:Z, string[64], pName[64]; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); car = CreateVehicle(560, X+1, Y+1, Z, 195.5766, 86, 86, 0); ChangeVehiclePaintjob(car, 0); //F�nyez�s 1 AddVehicleComponent(car, 1028); //Kipufog� AddVehicleComponent(car, 1169); //Els� l�kh�r�t� AddVehicleComponent(car, 1141); //H�ts� l�kh�rit� AddVehicleComponent(car, 1033); //Tet� AddVehicleComponent(car, 1139); //Spoiler AddVehicleComponent(car, 1031); //K�sz�b AddVehicleComponent(car, 1030); //K�sz�b AddVehicleComponent(car, 1078); //Felni AddVehicleComponent(car, 1087); //Hiaraulika AddVehicleComponent(car, 1010); //Nitr�; GetPlayerName(playerid, pName, 64); format(string, 64, \"%s Lespawnolt egy Petya álltal tuningolt Sultan-t\", pName); SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, string); } if(listitem == 1) { new car, Float:X, Float:Y, Float:Z, string[64], pName[64]; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); car = CreateVehicle(562, X+1, Y+1, Z, 195.5766, 86, 86, 0); ChangeVehiclePaintjob(car, 0); //F�nyez�s 1 ChangeVehicleColor(car, 79,79); //Szin AddVehicleComponent(car, 1034); //Kipufog� AddVehicleComponent(car, 1171); //Els� l�kh�r�t� AddVehicleComponent(car, 1149); //H�ts� l�kh�rit� AddVehicleComponent(car, 1035); //Tet� AddVehicleComponent(car, 1146); //Spoiler AddVehicleComponent(car, 1039); //K�sz�b AddVehicleComponent(car, 1041); //K�sz�b AddVehicleComponent(car, 1078); //Felni AddVehicleComponent(car, 1087); //Hiaraulika AddVehicleComponent(car, 1010); //Nitr�; GetPlayerName(playerid, pName, 64); format(string, 64, \"%s Lespawnolt egy Petya álltal tuningolt Elegy-et\", pName); SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, string); } if(listitem == 2) { new car, Float:X, Float:Y, Float:Z, string[64], pName[64]; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); car = CreateVehicle(559, X+1, Y+1, Z, 195.5766, 86, 86, 0); ChangeVehiclePaintjob(car, 2); //F�nyez�s 1 ChangeVehicleColor(car, 79,79); //Szin AddVehicleComponent(car, 1065); //Kipufog� AddVehicleComponent(car, 1160); //Els� l�kh�r�t� AddVehicleComponent(car, 1159); //H�ts� l�kh�rit� AddVehicleComponent(car, 1162); //Spoiler AddVehicleComponent(car, 1069); //K�sz�b AddVehicleComponent(car, 1071); //K�sz�b AddVehicleComponent(car, 1078); //Felni AddVehicleComponent(car, 1087); //Hiaraulika AddVehicleComponent(car, 1010); //Nitr�; GetPlayerName(playerid, pName, 64); format(string, 64, \"%s Lespawnolt egy Petya álltal tuningolt Jester-t\", pName); SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, string); } } }else{ SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Kiléptél\"); } return 0; } Eddig müködik https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/68237_179768555496999_2095508889_n.jpg[/img] A kocsi lerakása biztos hogy jó mert abba már segítettek és már használtam parrancsal. A segítséget elõre is köszönöm
7
« Dátum: 2012. november 25. - 19:57:55 »
Ezer millió köszönet, mûködik úgy vélem nem kell most már leírnom az egész figyelmeztetõ szöveget mivel csak a végérõl hiányzott egy 0-la még egyszer ezer millió köszönet a segítõnek :thumbsup: sokat segített ezzel a témát lezárom.
8
« Dátum: 2012. november 25. - 15:35:19 »
Az elsõ válaszadónak azt irta ki hogy server unkown command. A második válaszadónak köszönöm mostmár ledobja a tuningolt kocsit de továbbra is azt irja ki hogy unkovn command és spawno lekodoláskor egy figyelmeztetésd ad (warning 202: number of arguments does not match definition) car = CreateVehicle(560, X+1, Y+1, Z, 195.5766, 86, 86); erre.
9
« Dátum: 2012. november 24. - 14:12:45 »
Sziasztok egy tuningolt kocsit akarok magam elé spawnolni mikor beírok egy kódot, a kocsit már tuningoltam csak nem tudom hogyan tudnám lehívni tuningal együtt :/ az általam elképzelt kódsor: if(strcmp(\"/car2\", cmdtext, true, 10) == 0) { new car; new Float:X, Float:Y, Float:Z; car = AddStaticVehicleEx(560,X,Y,Z+1,195.5766,86,86); ChangeVehiclePaintjob(car,0); //Fényezés 1 AddVehicleComponent(car,1028); //Kipufogó AddVehicleComponent(car,1169); //Elsõ lökhárító AddVehicleComponent(car,1141); //Hátsó lökháritó AddVehicleComponent(car,1033); //Tetõ AddVehicleComponent(car,1139); //Spoiler AddVehicleComponent(car,1031); //Küszöb AddVehicleComponent(car,1030); //Küszöb AddVehicleComponent(car,1078); //Felni AddVehicleComponent(car,1087); //Hiaraulika AddVehicleComponent(car,1010); //Nitró; new string[64], pName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME); format(string,sizeof string,\"%s Lespawnolta Petya kocsiját\",pName); SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA,string); return 1; }
A segítséget elõre is köszönöm
Oldalak: [1]
|