Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - petike75

Oldalak: [1]
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Speed Racers - Multigamemode szerver
« Dátum: 2015. Szeptember 21. - 00:15:00 »
Akkor töröld a topikot

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Speed Racers - Multigamemode szerver
« Dátum: 2015. Szeptember 13. - 18:38:17 »
.

3
Szkript kérések / Jármû végsebességének növelése
« Dátum: 2012. December 08. - 18:37:15 »
Sziasztok! Megszeretnék néhány kocsinak a végsebességét növelni ehhez próbáltam már a GetVehicleVelocity-t de az csak a jelenlegit szorozta be és onnan visszacsökkent a sebesség. De én valami olat szeretnék hogy a kocsim alapból 187km/o körül megy és ezt a végsebességet feltolni 250km/o ra valakinek ha lenne ötlete hogyan csináljam meg azt megköszönném :)

4
Szkript kérések / Dialogos tuningolt autó lekérése
« Dátum: 2012. November 29. - 16:08:01 »
Köszönöm a válaszokat de sajnos még mindig nem jó de lehet hogy a hiba a definálásal van mert ha
#define dialog_1 100

 igy hagyom nem jó átírom a 100 at 3-romra és repülõket spawnol le, lehet ezzel van a hiba? Ha kéritek videót is csinálok a müködésérõl.
Közbe eszembe jutott hogy repülõt azért dob le mert egy másik dialagos menübõl szedi õket.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. November 29. - 18:59:36 )

Megcsináltam  ;D Valószinüleg egy filescript zavart be amiben volt dialogos menü mivel az ugyse kell mert bugos volt kiszedtem még egy picit mdositottam és most a jó forrást leirom nektek:
 
#include <a_samp>
#define DIALOGID 2237
new car, Float:X, Float:Y, Float:Z;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(\"/tcars\", cmdtext, true, 7) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 258, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuningolt autók\", \"Sultan\\nElegy\\nJester\", \"Spawn\", \"Kilépés\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    if(dialogid == 258)
{
if(response)
{
   if(listitem == 0)
   {
                car = CreateVehicle(560, X+1, Y+1, Z, 195.5766, 86, 86, 0);
                ChangeVehiclePaintjob(car, 0); //F�nyez�s 1
                AddVehicleComponent(car, 1028); //Kipufog�
                AddVehicleComponent(car, 1169); //Els� l�kh�r�t�
                AddVehicleComponent(car, 1141); //H�ts� l�kh�rit�
                AddVehicleComponent(car, 1033); //Tet�
                AddVehicleComponent(car, 1139); //Spoiler
                AddVehicleComponent(car, 1031); //K�sz�b
                AddVehicleComponent(car, 1030); //K�sz�b
                AddVehicleComponent(car, 1078); //Felni
                AddVehicleComponent(car, 1087); //Hiaraulika
                AddVehicleComponent(car, 1010); //Nitr�;
       }
   if(listitem == 1)
   {
                car = CreateVehicle(562, X+1, Y+1, Z, 195.5766, 86, 86, 0);
                ChangeVehiclePaintjob(car, 0); //F�nyez�s 1
                ChangeVehicleColor(car, 79,79); //Szin
                AddVehicleComponent(car, 1034); //Kipufog�
                AddVehicleComponent(car, 1171); //Els� l�kh�r�t�
                AddVehicleComponent(car, 1149); //H�ts� l�kh�rit�
                AddVehicleComponent(car, 1035); //Tet�
                AddVehicleComponent(car, 1146); //Spoiler
                AddVehicleComponent(car, 1039); //K�sz�b
                AddVehicleComponent(car, 1041); //K�sz�b
                AddVehicleComponent(car, 1078); //Felni
                AddVehicleComponent(car, 1087); //Hiaraulika
                AddVehicleComponent(car, 1010); //Nitr�;
       }
   if(listitem == 2)
   {
               car = CreateVehicle(559, X+1, Y+1, Z, 195.5766, 86, 86, 0);
                ChangeVehiclePaintjob(car, 2); //F�nyez�s 1
                ChangeVehicleColor(car, 79,79); //Szin
                AddVehicleComponent(car, 1065); //Kipufog�
                AddVehicleComponent(car, 1160); //Els� l�kh�r�t�
                AddVehicleComponent(car, 1159); //H�ts� l�kh�rit�
                AddVehicleComponent(car, 1162); //Spoiler
                AddVehicleComponent(car, 1069); //K�sz�b
                AddVehicleComponent(car, 1071); //K�sz�b
                AddVehicleComponent(car, 1078); //Felni
                AddVehicleComponent(car, 1087); //Hiaraulika
                AddVehicleComponent(car, 1010); //Nitr�;
       }
       PutPlayerInVehicle(playerid, car, 0);
}
return 1;
}
return 0;
}

 
Akinek kell hogy halhatatlan legyen a kocsi az hasznája még ezt is
 
#define FLOAT_INFINITY      (Float:0x7F800000)
SetVehicleHealth(car, FLOAT_INFINITY);

5
Szkript kérések / Dialogos tuningolt autó lekérése
« Dátum: 2012. November 26. - 17:47:33 »
Sajnos nem ugyan az van mint eddig :/

6
Szkript kérések / Dialogos tuningolt autó lekérése
« Dátum: 2012. November 26. - 16:19:49 »
Sziasztok elkezdtem egy dialogos tuning aútó lehívót csinálni, de valamiért nem rakja le a kocsit ha kiválasztom a menüböl  :(
 
#include <a_samp>
#define dialog_1 100
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/tuningcars\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, dialog_1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuningolt autók\", \"Sultan\\nElegy\\nJester\", \"Spawn\", \"Kilépés\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == dialog_1)
{
if(response)
{
   if(listitem == 0)
   {
   new car, Float:X, Float:Y, Float:Z, string[64], pName[64];
   GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   car = CreateVehicle(560, X+1, Y+1, Z, 195.5766, 86, 86, 0);
   ChangeVehiclePaintjob(car, 0); //F�nyez�s 1
   AddVehicleComponent(car, 1028); //Kipufog�
   AddVehicleComponent(car, 1169); //Els� l�kh�r�t�
   AddVehicleComponent(car, 1141); //H�ts� l�kh�rit�
   AddVehicleComponent(car, 1033); //Tet�
   AddVehicleComponent(car, 1139); //Spoiler
   AddVehicleComponent(car, 1031); //K�sz�b
   AddVehicleComponent(car, 1030); //K�sz�b
   AddVehicleComponent(car, 1078); //Felni
   AddVehicleComponent(car, 1087); //Hiaraulika
   AddVehicleComponent(car, 1010); //Nitr�;
   GetPlayerName(playerid, pName, 64);
   format(string, 64, \"%s Lespawnolt egy Petya álltal tuningolt Sultan-t\", pName);
   SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, string);
   }
   if(listitem == 1)
   {
   new car, Float:X, Float:Y, Float:Z, string[64], pName[64];
   GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   car = CreateVehicle(562, X+1, Y+1, Z, 195.5766, 86, 86, 0);
   ChangeVehiclePaintjob(car, 0); //F�nyez�s 1
   ChangeVehicleColor(car, 79,79); //Szin
   AddVehicleComponent(car, 1034); //Kipufog�
   AddVehicleComponent(car, 1171); //Els� l�kh�r�t�
   AddVehicleComponent(car, 1149); //H�ts� l�kh�rit�
   AddVehicleComponent(car, 1035); //Tet�
   AddVehicleComponent(car, 1146); //Spoiler
   AddVehicleComponent(car, 1039); //K�sz�b
   AddVehicleComponent(car, 1041); //K�sz�b
   AddVehicleComponent(car, 1078); //Felni
   AddVehicleComponent(car, 1087); //Hiaraulika
   AddVehicleComponent(car, 1010); //Nitr�;
   GetPlayerName(playerid, pName, 64);
   format(string, 64, \"%s Lespawnolt egy Petya álltal tuningolt Elegy-et\", pName);
   SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, string);
   }
   if(listitem == 2)
   {
   new car, Float:X, Float:Y, Float:Z, string[64], pName[64];
   GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   car = CreateVehicle(559, X+1, Y+1, Z, 195.5766, 86, 86, 0);
   ChangeVehiclePaintjob(car, 2); //F�nyez�s 1
   ChangeVehicleColor(car, 79,79); //Szin
   AddVehicleComponent(car, 1065); //Kipufog�
   AddVehicleComponent(car, 1160); //Els� l�kh�r�t�
   AddVehicleComponent(car, 1159); //H�ts� l�kh�rit�
   AddVehicleComponent(car, 1162); //Spoiler
   AddVehicleComponent(car, 1069); //K�sz�b
   AddVehicleComponent(car, 1071); //K�sz�b
   AddVehicleComponent(car, 1078); //Felni
   AddVehicleComponent(car, 1087); //Hiaraulika
   AddVehicleComponent(car, 1010); //Nitr�;
   GetPlayerName(playerid, pName, 64);
   format(string, 64, \"%s Lespawnolt egy Petya álltal tuningolt Jester-t\", pName);
   SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, string);
   }
}
}else{
SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Kiléptél\");
}
return 0;
}

 
Eddig müködik
\"width=500https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/68237_179768555496999_2095508889_n.jpg[/img]
A kocsi lerakása biztos hogy jó mert abba már segítettek és már használtam parrancsal.
A segítséget elõre is köszönöm :)

7
Szkript kérések / Tuningolt autó lespawnolása kóddal
« Dátum: 2012. November 25. - 19:57:55 »
Ezer millió köszönet, mûködik  ;D úgy vélem nem kell most már leírnom az egész figyelmeztetõ szöveget mivel csak a végérõl hiányzott egy 0-la még egyszer ezer millió köszönet a segítõnek  :thumbsup: sokat segített ezzel :) a témát lezárom. :)

8
Szkript kérések / Tuningolt autó lespawnolása kóddal
« Dátum: 2012. November 25. - 15:35:19 »
Az elsõ válaszadónak azt irta ki hogy server unkown command.
A második válaszadónak köszönöm mostmár ledobja a tuningolt kocsit de továbbra is azt irja ki hogy unkovn command és spawno lekodoláskor egy figyelmeztetésd ad (warning 202: number of arguments does not match definition)
   car = CreateVehicle(560, X+1, Y+1, Z, 195.5766, 86, 86);

 
erre.

9
Szkript kérések / Tuningolt autó lespawnolása kóddal
« Dátum: 2012. November 24. - 14:12:45 »
Sziasztok egy tuningolt kocsit akarok magam elé spawnolni mikor beírok egy kódot, a kocsit már tuningoltam csak nem tudom hogyan tudnám lehívni tuningal együtt :/ az általam elképzelt kódsor:
 

if(strcmp(\"/car2\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
new car;
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
car = AddStaticVehicleEx(560,X,Y,Z+1,195.5766,86,86);
ChangeVehiclePaintjob(car,0); //Fényezés 1
AddVehicleComponent(car,1028); //Kipufogó
AddVehicleComponent(car,1169); //Elsõ lökhárító
AddVehicleComponent(car,1141); //Hátsó lökháritó
AddVehicleComponent(car,1033); //Tetõ
AddVehicleComponent(car,1139); //Spoiler
AddVehicleComponent(car,1031); //Küszöb
AddVehicleComponent(car,1030); //Küszöb
AddVehicleComponent(car,1078); //Felni
AddVehicleComponent(car,1087); //Hiaraulika
AddVehicleComponent(car,1010); //Nitró;
new string[64], pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
    format(string,sizeof string,\"%s Lespawnolta Petya kocsiját\",pName);
    SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA,string);
return 1;
}

 
A segítséget elõre is köszönöm

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal