Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Szkript kérések / Map parancs« Dátum: 2012. augusztus 16. - 15:12:57 »
Ismét a segítségeteket kérném.
if (strcmp(cmdtext, \"/map 2\", true) == 0) Ez így jó minden, csak a 0 skint teszi oda ha átteszem egy másik mapra. Annyit kérnék, hogy ha ezt a parancsot beírja egy admin akkor ne a 0 skinnel spawnoljon oda hanem azzal amit kiválasztott az elején. És, ha valaki fel connectól akkor, ne map 1re tegye hanem oda, ami épp a kiválasztott map. (pl: /map 1en van akkor ha feljön a szerverre és kiválasztja a skint oda tegye.) Ez a 3 skin van beírva mind a 2 Team-hez: AddPlayerClass(230,2794.0728,-2417.4148,13.6321,91.5800,0,0,0,0,0,0); Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 16. - 18:26:06 ) Valaki, esetleg vmi ötlet? 2
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik« Dátum: 2012. augusztus 15. - 21:13:10 »
Fasza, így jó lenne, de ugye van /kill parancs ha beírja és meghal akkor szintén van fegyvere . A /kill parancs, pedig kell ha valaki csapatot szeretne váltani
3
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik« Dátum: 2012. augusztus 15. - 13:24:40 »#define TEAM_1 0 Ezek a csapatok vannak. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 15. - 18:38:34 ) for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(gTeam == TEAM_SPECTATOR) GivePlayerWeapon(i, 32, -2700); Ezzel a sorral megtudtam oldani, h ne legyen fegyvere amikor beírom, h /uzi. De viszont olyan bugok vannak, ha valaki a parancs beírása után lép spectator team-be akkor máris kap uzi-t. Vagy ha meghal a spectator akkor is kap uzi-t. Most már csak annyi kellene, h ezek után se legyen fegyvere. 4
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik« Dátum: 2012. augusztus 14. - 20:25:25 »
Nem jó , rossz így is
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 14. - 23:34:04 ) Valaki esetleg még valami ötlet? :confused: 5
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik« Dátum: 2012. augusztus 14. - 19:12:17 »
Így is ad :|
a következõt takarja: new fegyo[MAX_PLAYERS]; if(fegyo[playerid] != 0) return GivePlayerWeapon(playerid,fegyo[playerid],2500); és a többi függvény pedig a parancsokból áll. 6
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik« Dátum: 2012. augusztus 14. - 16:39:01 »
Nem tudom, h mi lehet a probléma, de még mindig ad a Spectatornak fegyvert. :confused: Valaki segítsen
7
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik« Dátum: 2012. augusztus 14. - 16:12:44 »
Megpróbáltam, de semmi változás ugyan úgy kap a SPECTATOR is fegyvert.
8
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik« Dátum: 2012. augusztus 14. - 15:48:14 »
Nem mûködik. Elég sok error-t ír.
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(906) : error 017: undefined symbol \"i\" 9
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik« Dátum: 2012. augusztus 14. - 15:15:16 »
Igen gTeamot használok. Ez így jó mert nincs fegyvere a SPECTATOR-nak. Már csak annyi kellene, ha beírom \"/uzi\" vagy egy másik fegyvert, akkor a SPECTATOR ne kapja meg azt a fegyvert csak a TEAM_1 és a TEAM_ALL.
10
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik« Dátum: 2012. augusztus 14. - 14:55:32 »
Két apró hiba lépett fel a tegnapi \"fegyver adós\" paranccsal, ami a következõ:
Írtam egy 3. Team-et a módba az úgynevezett, REF azaz TEAM_SPECTATOR. Nos ezzel az a hiba, h neki is ad fegyvert mikor beírom pl.: /uzi. A másik hiba pedig, ugye nem az AddPlayerClass-ben adtam meg a fegyvert, hanem simán GivePlayerWeapon(playerid,26,2700); és így sajnos a SPECTATOR-nak is ad fegyvert mikor annak, nem kell fegyver. Tehát annyit kérnék, h ne adjon fegyvert a SPECTATOR-nak ha beírom pl.: /uzi és ne legyen nála fegyver. Fegyver csak a TEAM_1 és a TEAM_ALL-nak kell lennie. if (strcmp(cmdtext, \"/sawnoff\", true) == 0) [mod]Máskor témára utaló nevet adj meg.[/mod] 11
Szkript kérések / Halál után 2« Dátum: 2012. augusztus 13. - 19:27:17 »
Okés zsííííír. Köszi Zártam.
12
Szkript kérések / Halál után 2« Dátum: 2012. augusztus 13. - 19:07:21 »
Ez így korrekt jó csak 1 hiba van benne. Meghal a játékos ugyanaz a fegyver marad nála, de viszont amit az AddPlayerClass-ban megadtam fegyvert, az is nála lesz. Ezt kellene még kijavítani, hogy ami az AddPlayerClass-ban van fegyver az se legyen nála csak amit a paranccsal megadtam. A többi minden kiváló.
13
Szkript kérések / Halál után 2« Dátum: 2012. augusztus 13. - 17:24:57 »
Az elõbb már kezdtem egy témát, de nagy odafigyelésemmel jól el rontottam.
Leírtam egy kódot, de rossz volt mert nem az kellet volna. if (strcmp(cmdtext, \"/sawnoff\", true) == 0) Bocsi, h új témát nyitottam, de a másikat már nem tudtam használni. Nos, ezeket a kódokat egy cw módba írtam bele. Nem tudom, h helyesen-e. Annyit kérnék, ha ezek a parancsok közül beírnak egyet akkor a fegyvert megkapja, de ha meghal akkor az alap indulási fegyvert kapja amit az AddPlayerClass-ban adtam meg. Tehát úgy kellene nekem, h ha megkapta (pl.: az uzi-t) akkor ha meghal uzi maradjon nála. 14
Szkript kérések / Halál után..« Dátum: 2012. augusztus 13. - 16:33:06 »if (strcmp(cmdtext, \"/deagle\", true) == 0) Nos nekem csak annyi kellene, h ha meghal a játékos ugyan ezzel a fegyverrel spawnoljon le.
Oldalak: [1]
|