Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Sidd

Oldalak: [1]
1
Szkript kérések / Map parancs
« Dátum: 2012. Augusztus 16. - 15:12:57 »
Ismét a segítségeteket kérném.
 
    if (strcmp(cmdtext, \"/map 2\", true) == 0)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid))  return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\");
        SetSpawnInfo( TEAM_1, TEAM_1, 0, 2794.0728,-2417.4148,13.6321,91.5800,0,0,0,0,0,0);
        SetSpawnInfo( TEAM_ALL, TEAM_ALL, 0, 2647.9607,-2505.0376,13.4922,268.4224,0,0,0,0,0,0);
        SetSpawnInfo( TEAM_SPECTATOR,TEAM_SPECTATOR, 0, 2730.9927,-2450.9575,17.5937,268.2000,0,0,0,0,0,0);
        return 1;
    }

 
Ez így jó minden, csak a 0 skint teszi oda ha átteszem egy másik mapra.
Annyit kérnék, hogy ha ezt a parancsot beírja egy admin akkor ne a 0 skinnel spawnoljon oda hanem azzal amit kiválasztott az elején.
És, ha valaki fel connectól akkor, ne map 1re tegye hanem oda, ami épp a kiválasztott map. (pl: /map 1en van akkor ha feljön a szerverre és kiválasztja a skint oda tegye.)
Ez a 3 skin van beírva mind a 2 Team-hez:
 
   AddPlayerClass(230,2794.0728,-2417.4148,13.6321,91.5800,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(293,2794.0728,-2417.4148,13.6321,91.5800,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(195,2794.0728,-2417.4148,13.6321,91.5800,0,0,0,0,0,0);

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Augusztus 16. - 18:26:06 )

Valaki, esetleg vmi ötlet?:D

2
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik
« Dátum: 2012. Augusztus 15. - 21:13:10 »
Fasza, így jó lenne, de ugye van /kill parancs ha beírja és meghal akkor szintén van fegyvere :). A /kill parancs, pedig kell ha valaki csapatot szeretne váltani :D

3
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik
« Dátum: 2012. Augusztus 15. - 13:24:40 »
#define TEAM_1 0
#define TEAM_ALL 1
#define TEAM_SPECTATOR 2

 
Ezek a csapatok vannak.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Augusztus 15. - 18:38:34 )

for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(gTeam == TEAM_SPECTATOR) GivePlayerWeapon(i, 32, -2700);

 
Ezzel a sorral megtudtam oldani, h ne legyen fegyvere amikor beírom, h /uzi.

De viszont olyan bugok vannak, ha valaki a parancs beírása után lép spectator team-be akkor máris kap uzi-t. Vagy ha meghal a spectator akkor is kap uzi-t.


Most már csak annyi kellene, h ezek után se legyen fegyvere.

4
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik
« Dátum: 2012. Augusztus 14. - 20:25:25 »
Nem jó , rossz így is :(

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Augusztus 14. - 23:34:04 )

Valaki esetleg még valami ötlet? :confused:

5
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik
« Dátum: 2012. Augusztus 14. - 19:12:17 »
Így is ad :|
a következõt takarja:
 
new fegyo[MAX_PLAYERS];

 

if(fegyo[playerid] != 0) return GivePlayerWeapon(playerid,fegyo[playerid],2500);

 
és a többi függvény pedig a parancsokból áll.

6
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik
« Dátum: 2012. Augusztus 14. - 16:39:01 »
Nem tudom, h mi lehet a probléma, de még mindig ad a Spectatornak fegyvert.  :confused: Valaki segítsen :D

7
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik
« Dátum: 2012. Augusztus 14. - 16:12:44 »
Megpróbáltam, de semmi változás ugyan úgy kap a SPECTATOR is fegyvert.

8
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik
« Dátum: 2012. Augusztus 14. - 15:48:14 »
Nem mûködik. Elég sok error-t ír.
 
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(906) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(910) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(918) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(921) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(928) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(931) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(934) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(941) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(945) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(947) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(950) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(956) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
12 Errors.

9
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik
« Dátum: 2012. Augusztus 14. - 15:15:16 »
Igen gTeamot használok. Ez így jó mert nincs fegyvere a SPECTATOR-nak. Már csak annyi kellene, ha beírom \"/uzi\" vagy egy másik fegyvert, akkor a SPECTATOR ne kapja meg azt a fegyvert csak a TEAM_1 és a TEAM_ALL.

10
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik
« Dátum: 2012. Augusztus 14. - 14:55:32 »
Két apró hiba lépett fel a tegnapi \"fegyver adós\" paranccsal, ami a következõ:

Írtam egy 3. Team-et a módba az úgynevezett, REF azaz TEAM_SPECTATOR.


Nos ezzel az a hiba, h neki is ad fegyvert mikor beírom pl.: /uzi.


A másik hiba pedig, ugye nem az
AddPlayerClass-ben adtam meg a fegyvert, hanem simán GivePlayerWeapon(playerid,26,2700); és így sajnos a SPECTATOR-nak is ad fegyvert mikor annak, nem kell fegyver.

Tehát annyit kérnék, h ne adjon fegyvert a SPECTATOR-nak ha beírom pl.: /uzi és ne legyen nála fegyver. Fegyver csak a TEAM_1 és a TEAM_ALL-nak kell lennie.

 
if (strcmp(cmdtext, \"/sawnoff\", true) == 0)
    {
        SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, Sawnoff Shotgun-t a két harcoló Team-nek!\");
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\");
        ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
        ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
        GivePlayerWeapon(TEAM_1,26,2700);
        GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,26,2700);
        fegyo[TEAM_1] = 26;
        fegyo[TEAM_ALL] = 26;
        return 1;
    }
    if (strcmp(cmdtext, \"/m4\", true) == 0)
    {
        SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, M4-et a két harcoló Team-nek!\");
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\");
        ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
        ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
        GivePlayerWeapon(TEAM_1,31,2500);
        GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,31,2500);
        fegyo[TEAM_1] = 31;
        fegyo[TEAM_ALL] = 31;
        return 1;
    }
    if (strcmp(cmdtext, \"/uzi\", true) == 0)
    {
        SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, Tec9-et a két harcoló Team-nek!\");
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\");
        ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
        ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
        GivePlayerWeapon(TEAM_1,32,2500);
        GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,32,2500);
        fegyo[TEAM_1] = 32;
        fegyo[TEAM_ALL] = 32;
        return 1;
    }
    if (strcmp(cmdtext, \"/combat\", true) == 0)
    {
SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, Combat Shotgun-t a két harcoló Team-nek!\");
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\");
        ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
        ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
        GivePlayerWeapon(TEAM_1,27,2500);
        GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,27,2500);
        fegyo[TEAM_1] = 27;
        fegyo[TEAM_ALL] = 27;
        return 1;
    }
    if (strcmp(cmdtext, \"/deagle\", true) == 0)
    {
        SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, Desert Deagle-t a két harcoló Team-nek!\");
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\");
        ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
        ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
        GivePlayerWeapon(TEAM_1,24,2500);
        GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,24,2500);
        fegyo[TEAM_1] = 24;
        fegyo[TEAM_ALL] = 24;
        return 1;
    }

 
[mod]Máskor témára utaló nevet adj meg.[/mod]

11
Szkript kérések / Halál után 2
« Dátum: 2012. Augusztus 13. - 19:27:17 »
Okés zsííííír. Köszi Zártam.:D

12
Szkript kérések / Halál után 2
« Dátum: 2012. Augusztus 13. - 19:07:21 »
Ez így korrekt jó csak 1 hiba van benne. Meghal a játékos ugyanaz a fegyver marad nála, de viszont amit az AddPlayerClass-ban megadtam fegyvert, az is nála lesz. Ezt kellene még kijavítani, hogy ami az AddPlayerClass-ban van fegyver az se legyen nála csak amit a paranccsal megadtam. A többi minden kiváló.  :D

13
Szkript kérések / Halál után 2
« Dátum: 2012. Augusztus 13. - 17:24:57 »
Az elõbb már kezdtem egy témát, de nagy odafigyelésemmel jól el rontottam.

Leírtam egy kódot, de rossz volt mert nem az kellet volna.

 
    if (strcmp(cmdtext, \"/sawnoff\", true) == 0)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy admin!\");
        ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
        ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
        GivePlayerWeapon(TEAM_1,26,5000);
        GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,26,5000);
        return 1;
    }
    if (strcmp(cmdtext, \"/m4\", true) == 0)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy admin!\");
        ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
        ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
        GivePlayerWeapon(TEAM_1,31,2500);
        GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,31,2500);
        return 1;
    }
 
    if (strcmp(cmdtext, \"/uzi\", true) == 0)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy admin!\");
        ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
        ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
        GivePlayerWeapon(TEAM_132,2500);
        GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,32,2500);
        return 1;
    }
   
    if (strcmp(cmdtext, \"/combat\", true) == 0)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy admin!\");
        ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
        ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
        GivePlayerWeapon(TEAM_1,27,2500);
        GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,27,2500);
        return 1;
    }
   
    if (strcmp(cmdtext, \"/deagle\", true) == 0)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy admin!\");
        ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
        ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
        GivePlayerWeapon(TEAM_1,24,2500);
        GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,24,2500);
        return 1;
    }

 
Bocsi, h új témát nyitottam, de a másikat már nem tudtam használni.

Nos, ezeket a kódokat egy cw módba írtam bele. Nem tudom, h helyesen-e. Annyit kérnék, ha ezek a parancsok közül beírnak egyet akkor a fegyvert megkapja, de ha meghal akkor az alap indulási fegyvert kapja amit az AddPlayerClass-ban adtam meg. Tehát úgy kellene nekem, h ha megkapta (pl.: az uzi-t) akkor ha meghal uzi maradjon nála.

14
Szkript kérések / Halál után..
« Dátum: 2012. Augusztus 13. - 16:33:06 »
    if (strcmp(cmdtext, \"/deagle\", true) == 0)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy admin!\");
        ResetPlayerWeapons(playerid);
        GivePlayerWeapon(playerid,24,2500);
        return 1;
    }

 
Nos nekem csak annyi kellene, h ha meghal a játékos ugyan ezzel a fegyverrel spawnoljon le.:D

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal