Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - sticky2
1
« Dátum: 2017. január 08. - 14:42:35 »
Köszönöm!
2
« Dátum: 2017. január 08. - 13:57:28 »
Helló! Van rá valami kód, ami megállapítja, hogy a jármű amiben egy játékos ül, előre felé halad vagy hátra? Mert én nem igazán találtam :/
3
« Dátum: 2017. január 04. - 14:25:39 »
Ohh, értem. Na sebaj, végül is jó lesz ez a megoldás, köszönöm!
4
« Dátum: 2017. január 03. - 17:26:35 »
Helló! Van egy 2D tömböm: enum data { Name[64], Owner[32] }; new HouseInfo[MAX_PLAYERS][data]; Hogyan kérjem le a Name és az Owner változók méretét, sizeof-al?
5
« Dátum: 2016. december 29. - 08:04:21 »
A google-nek is van egy szín generátora, csak annyit kell beírni hogy color picker.
6
« Dátum: 2016. december 29. - 08:00:21 »
mysql_tquery(connectionHandle, query[], callback[] = \"\", format[] = \"\", {Float,_}:...) //teljes függvény, paraméterekkel együtt, pl. a callbackba szeretnéd átvinni a playerid-t is forward Callback(playerid); public Callback(playerid) { cache_get_row_content(...); return 1; } mysqli_tquery(mysqlkapcsolat, \"SQL Parancs, SELECT, UPDATE, stb\", \"Callback\", \"i\", playerid); //futtathatod callback nélkül is mysqli_tquery(mysqlkapcsolat, \"SQL Parancs\", \"\", \"\"); Wiki
7
« Dátum: 2016. február 21. - 12:59:41 »
AdminnakUzenet Hivatkozást másold be kérlek.
8
« Dátum: 2016. február 21. - 12:45:54 »
CMD:asay(playerid,params[]) // Admin Chat. { new str[256], pName[256 char] ; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); if(GetPVarInt(playerid, \"Admin\") >= 1) { if(sscanf(params,\"str\",str)) return SendClientMessage(playerid, HIBA,\"Használat: /asay Admin Chat\"); { if(Belepve[playerid] == 1) { format(str, sizeof(str), \"{00FF00}(AdminChat)%s: {FFFFFF}%s\", pName, params); AdminnakUzenet(-1, str); } } } return 1; }
9
« Dátum: 2016. február 21. - 12:27:41 »
if(GetPVarInt(playerid, \"Adminszint\") >= 1)
10
« Dátum: 2016. február 21. - 10:46:08 »
Igazából jónak látszik, nem tudom mi lehet a gond... Esetleg próbálj a range helyére egy konkrét értéket írni, hátha azzal van baj. stock PlaySoundEx(playerid, sound, Float:range) { new Float:x, Float:y, Float:z, handle; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); foreach(Player, i) { if(IsPlayerConnected(i) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, range, x, y, z)) { handle = Audio_Play(i, sound); Audio_Set3DPosition(i, handle, x, y, z, range); } } } return 1; }
11
« Dátum: 2016. február 21. - 10:36:47 »
Nem teszteltem, de valószínűleg működni fog. Ha probléma van, szólj. #include <a_samp> #include <zcmd> new Timer[MAX_PLAYERS]; new Float:DistanceTravelled[MAX_PLAYERS]; new Float:TPos[MAX_PLAYERS][3]; new bool:Duty[MAX_PLAYERS]; CMD:munka(playerid, params[]) { if(Duty[playerid] == false) { GetPlayerPos(playerid, TPos[playerid][0], TPos[playerid][1], TPos[playerid][2]); Timer[playerid] = SetTimerEx(\"Counter\", 800, true, \"i\", playerid); SendClientMessage(playerid, 0, \"Elkezdtél doglozni...\"); } else { new msg[128]; KillTimer(Timer[playerid]); GivePlayerMoney(playerid, floatround(DistanceTravelled[playerid], floatround_round)); format(msg, sizeof(msg), \"Befejezted a munkát, kaptál %d dollárt %d megtett km-ért!\", floatround(DistanceTravelled[playerid], floatround_round), DistanceTravelled[playerid]); SendClientMessage(playerid, 0, msg); DistanceTravelled[playerid] = 0; } return 1; } forward Counter(playerid); public Counter(playerid) { new Float:dist, msg[32]; dist = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, TPos[playerid][0], TPos[playerid][1], TPos[playerid][2]); GetPlayerPos(playerid, TPos[playerid][0], TPos[playerid][1], TPos[playerid][2]); DistanceTravelled[playerid] += dist; format(msg, sizeof(msg), \"%f km\", DistanceTravelled[playerid]); GameTextForPlayer(playerid, msg, 1000, 2); return 1; }
12
« Dátum: 2015. augusztus 10. - 10:29:42 »
Rendben, köszi a válaszokat majd kiötlök valamit. :/
13
« Dátum: 2015. augusztus 10. - 09:54:51 »
És mit lehetne vele kezdeni? Jelenleg így van: [pawn]enum pData { Car[5] } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pData]; [/pawn]
14
« Dátum: 2015. augusztus 10. - 08:21:11 »
Sziasztok! Bárhogy nézem, nem tudok rájönni miért ír ki hibát... Tudnátok egy pillantást vetni rá? Az első sorral van gond. for(new i; i < sizeof(PlayerInfo[playerid][Car]); i++) { if(PlayerInfo[playerid][Car] == 0) { PlayerInfo[playerid][Car] = vehicleid; } } D:\\Sa-Mp\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3525) : error 001: expected token: \"]\", but found \"-identifier-\" D:\\Sa-Mp\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3525) : error 029: invalid expression, assumed zero D:\\Sa-Mp\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3525) : error 029: invalid expression, assumed zero D:\\Sa-Mp\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3525) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
15
« Dátum: 2015. július 20. - 16:47:42 »
CMD:set(playerid, params[]) { new subParam[64], command[32], int1, int2; sscanf(params, \"s[64]dd\", command, int1, int2); if(sscanf(params, \"s[64]{}\", subParam)) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /set [score/skin\"); return 1; } if(!strcmp(subParam, \"skin\", false)) { new skin, id; if(sscanf(params, \"{s[64]}id\", id, skin)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/set skin [Ruha]\"); if(skin < 0 || skin > 311) return SendClientMessage(playerid, -1, \"0 és 311 között!\"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem létező játékos!\"); else { SetPlayerSkin(id, skin); SendClientMessage(playerid, -1, \"Megváltoztattad az egyik játlékos kinézetét.\"); SendClientMessage(id, -1, \"Megváltoztatták a kinézeted.\"); } return 1; } else if(!strcmp(subParam, \"score\", false)) { new score, id; if(sscanf(params, \"{s[64]}id\", id, score)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/set score [Pontszám]\"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem létező játékos!\"); else { SetPlayerScore(id, score); SendClientMessage(playerid, -1, \"Megváltoztattad az egyik játékos pontszámát.\"); SendClientMessage(id, -1, \"Megváltoztatták a ontszámaidat.\"); } return 1; } else SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat /set [score/skin]\"); return 1; }
|