Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kos

Oldalak: [1] 2 3 ... 20
1
Szkript kérések / Kocsi ajtó bezárva, és még is kirángatja
« Dátum: 2019. január 20. - 02:37:06 »
Idézetet írta: divkn date=1547801427


   
      SetVehicleParamsForPlayer nincs szinkronizálva a többi játékossal,  egyedül csak az adott játékos \'playerid\' kliens oldalán állítja be, muszáj OnPlayerConnect alatt ciklussal végighaladnod minden járműveken és úgyszintén az OnVehicleStreamIn alatt is, viszont ott ciklus nem kell.
   


ez nem teljesen igaz, mivel
 

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)

 
lefut annál a játékosnál aki megpróbálja, és alap esetben ez nyitva van, de ő bezárást akkor hajtja végre, mikor már ezt megteszi, h beszáll, ergo rossz helyre tette a bezárás függvényt. (félig igazad van, és félig nem)

2
Szkript kérések / Parkol parancs hiba kocsinál
« Dátum: 2019. január 20. - 02:31:20 »
Idézetet írta: divkn date=1547803227


   

GetVehiclePos(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos]);

   
      Ez talán megmagyarázza miért tűnik el a jármű. Egy kis enyhe hiba a koordináták lekérésében.
   


ez a másik fele a problémájának, de remélhetőleg rájött volna miközben módosítja az általam javasolt dologgal 

3
Szkript kérések / Parkol parancs hiba kocsinál
« Dátum: 2019. január 18. - 02:40:43 »
Ne csinálj hülyeségeket, ha szabad megjegyeznem.
 



   
      new vehicleid = Kozelikocsi(playerid);new Float:x, Float:y, Float:z;for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
   

[/quote]
 
vehicle id-nek semmi értelme, ha \"i\" vel meghatározod a kocsit, azaz kétszer határozod meg a kocsit... az \"i\" a pontosabb a parancsodnál.
 



   
      GetVehiclePos(i, x, y, z);    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, x, y, z))
   

[/quote]
 
magyarán egész helyzetben az \"i\" számú kocsit hasznosítod, nem a vehicleid nevezetű lekérdezést! - ne csodálkoz, ha a vehicle idvel bugol a parkolás.
 
 
 
valamint extra segítség:
 

break; // használd h fölösen tovább ne futtassa a keresést miután lefut teljesen már a parancs

 
 

4
Szkript kérések / Kocsirendszer
« Dátum: 2019. január 17. - 18:30:55 »
először is eldöntöd, hogy strcmp vagy zcmd-t használsz, aztán létrehozod a mentés betöltés fájlokat, ha sikeresen eltudod menteni be tudod tölteni őket, jöhet egy törlés parancs, utána már fantázia kérdése, hogy milyen parancs mit csináljon a kocsikkal. (megnézed az alapokat a kocsirendszereknél, majdnem mindél ugyan az, aztán alakíthatod, h minél rpsebb legyen)

5
Szkript kérések / Nem töltenek be a módban az interriorok
« Dátum: 2019. január 17. - 18:25:11 »
barátom tele vagy warningokkal, nem tom h észre vetted e, de valószínűsítem, h rohadtúl a warningok között van az object problémád is  egyrészt másold be a sorokat ahol warningol mellékesen a definiálásokkal is problémád van amint látom...

6
Szkript kérések / Kocsi ajtó bezárva, és még is kirángatja
« Dátum: 2019. január 17. - 18:21:46 »
valószínűsítem, h nem ennél van a problémád, hanem a bezárós scriptnél, valamint itt csak az a dolgod h ki írassad, h zárva a kocsi.. azaz a setvehicleparams részt ne itt aktiváld.
 



   
      SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,playerid,0,1);
   

[/quote]
 
ha már zárva van nem kell beállítani h zárva legyen.

7
Szkript kérések / határnyitás, lezárása probléma
« Dátum: 2019. január 17. - 18:14:08 »
Idézetet írta: REPTA date=1526818498


   
      Kimaradt 1 vessző. :)
   
   
       
   
   
      MoveDynamicObject(hatar,-964.0000, 2716.0000, 45.8000,  2, 359.7483, 357.9998, 95.4894);
   
   
      erre cseréld ki
   


 
 
Idézetet írta: xXCsucsuXx date=1526892624


   
      akkor a pawno nem engedné leforditani hibát dobna rá.
   


helyesbítek, rossz helyen van papa a vessződ 



   
      MoveDynamicObject(hatar,-964.0000, 2716.0000, 45.8000  2, 359.7483, 357.9998, 95.4894);
   

[/quote]
 
a kettes elé rakjad a vesszőt

8
Segítségkérés / keybind bug
« Dátum: 2019. január 17. - 18:06:54 »
az egész részét másold be... átlagos script, am ezzel a résszel nincs gondod, a megvalósítás részen lesz a probléma, de kezdők hibája szokott lenni még, a dialog egyezés is, ha id alapján adod meg az adatokat.

9
Munkaerő keresése / Játékmód írást vállalok teljesen 0-ról.
« Dátum: 2019. január 13. - 16:59:47 »
helypazarlásra fókuszálj, ha kérhetem, mert az else függvény fölös.. mindet lefuttatod, ha pl az utolsó frakcióban van, valamint ezzel nem mutatsz modot amit megnézhetnek, h \"valóban létezik\". (AMX fájl demonstrálóra gondolok)
 



   
      HibaUzenet(playerid, COLOR_WHITE, Nemhasznalhatod);
   

[/quote]
 
ezt meg úgy is ki tudod íratni, hogy 
 

if(FrakcioInfo[playerid][jatekosfrakcio] == 0)

 
Csak azért mondom ezt neked, mert ha ezekre odafigyelsz, a szervert fölös számításoktól kíméled meg. (apróságnak tűnik és szőrszálhasogatásnak, de sok kicsi felgyűlik egyszer)
 
valamint a hatékonyabbság érdekében a switch függvényt ajánlom ilyen helyzetekben.

10
Segítségkérés / Regisztráció
« Dátum: 2019. január 03. - 05:28:19 »
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
 
az onplayerconnectnél használd inkább ajánlom, ha nem oldja meg akkor még más dolgokat is kifelejtettél, de ennyiből ez tűnik fel elsőre.
 
 
 
if(strlen(inputtext) < 4)
{
    format(string,sizeof string, \"Üdvözöllek a szerveren újra %s!\\nKérlek jelentkezz be!\\n\\nÍrd be a jelszavadat!\",nev);
    ShowPlayerDialog(playerid,bejelentkezes,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",string,\"Belépés\",\"Kilépés\");
    return 0;
}
 
ennek meg semmi értelme... a requ vagy a connectnél már szerepel az ellenőrzés h van e vagy nincs így funkcióját veszti ez.
 
ajánlom a stockolást vagy Public forwardolást ha ennyire szét akarod szedni.
 
valamint strlen hez hasonló függvényeket nem ajánlom h használd a zcmd közben mert a kettő keverése még a profibbakat is megtudja téveszteni néha(persze komolyabb rendszerekben)
 
egy szimpla dialog átlépést ha nézel a wikin, megérted miről beszélek, h mennyivel egyszerűbben meg tudod csinálni.

11
Segítségkérés / Anticheat
« Dátum: 2019. január 03. - 05:16:06 »
google a barátod, vagy 300 verzió van az anticheatekből… valamint, az egész módodat a sampfórummal akarod megcsináltatni? kb 20. posztod a segítségeknél... szívesen nyújtunk segítséget, de ne velünk végeztesd el a szervered készítési alapjait!

12
Segítségkérés / map
« Dátum: 2019. január 03. - 05:03:11 »
mutasd inkább a kódot mert találgatni lehet könnyen, megoldani csak úgy ha mutatod is. Sejtem, hogy a pawnoban csináltad rosszul a dolgot.

13
Segítségkérés / Kocsiid bugg
« Dátum: 2019. január 03. - 04:59:18 »
new carid;
 
ezt 4x is gondold át h mekkora hülyeség így egy globális parancsodnál

14
Segítségkérés / Fizetés Időnként
« Dátum: 2019. január 03. - 04:53:34 »
létrehozol neki egy új számlálót a mentésnél
 
pInfo[playerid][orak]++; ez az igazi óra
 
berakod az orakhoz
 
pInfo[playerid][fizuora]++;
 
aztán alá külön 
 
if(pInfo[playerid][fizuora] == 4){pInfo[playerid][fizuora]=0;SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Fizetés!!!!\");}
 
és mellékesen megjegyezném, ne büntesd szegényt, ha börtönbe van, miért ne kaphatna fizetést?  (személyes megjegyzés)

15
Segítségkérés / Betöltés hiba
« Dátum: 2019. január 03. - 04:33:11 »
mind szép és jó de mentő része hol van? :D betöltő oké meg h meg van, de a mentésnél is lehet a gipszer, mert ebbe szerintem nincs ránézésre.
 
for (new i; i < MAX_FURNITURE; i++)
        {Butorokbetolt(i);}

Oldalak: [1] 2 3 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal