Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Alpha

Oldalak: [1] 2 3
1
Beszélgetés / Új játékosoknak
« Dátum: 2010. szeptember 21. - 17:03:21 »
Egy átlagos multiplayer játékosbõl, hogyan lesz csaló.
Elõször amit leírok az a magyar játékosok 90% ára vonatkozik mindenki érteni fogja melyik részbe tartozik.
Mivel egyre többet játszok MultiPlayerekkel (nem csak SAMP hanem COD Battlefield Counter) és eléggé gyakran találkozom a következõ játékostípussal: (Remélem ha elolvassák akkor megértik, hogy mekkora világtalanok.)
Nos kezdem is kiscsávó letölt (nem megvesz) egy játékot és pár nap alatt végigviszi a SinglePlayert.
Majd újra és újra utána elkezdi unni. Haverok tanácsára letölti a MultiPlayer változatot, a haverok felhívják egy szerverre és megmutatják neki, hogyan kell \"értelmesen\" játszani.
Nos a kiscsávó mit lát a szerveren? \"Any*d! K*cs*g CSALÓ LÁMA\" meg hasonló szavakat amiket a 7 éves kemény csávók írogatnak egymásnak mert már nem alszanak macival. (a legtöbbjük nem is érti mit jelent a szó amit mond de használja.) Nos az új gyerek -akire a kiscsávó szót használom- úgy látja és hiszi, hogy õ ettõl nagyobb és keményebb lesz mert Sanyi, Feri Gyuri és Pisti is az oviban már nem pelenkában vannak és õ is kiakarja már nõni a pelenkát szóval szidja a többi népet. De nem tudja a kicsi agyával felfogni, hogy azért ölik meg két percenként mert õ kezdõ, mások meg jobban ismerik a pályákat és a fegyvereket de õ elszántan ordibálja: \"Low láma f*sz csíter csíra!\" de még mindig nem veszi észre, hogy õ ezzel saját magát járatja le. Viszont  többi ovis játékos közt õ ezzel menõ lett de a nagyobbak csak röhögik õt. Mivel a kiscsávó még kezdõ és idegesíti õt, hogy állandóan meghal ezért letölt valamilyen csalásra alkalmas exe programot amivel millió vírust telepít a gépére. Szerencsére olyan profinak hiszi magát a gyerek a számítógép kezelésében mert tudja nyomni a Start, NEXT, meg GOD MODE gombokat ezért elkezd csalni a játékban. Idõrõl idõre észreveszi, hogy már mindenhonnan kitiltották ezért felháborodik letörli a játékot mert szerinte tiszta sz*r, elõvesz egy másik játékot és kezdi elölrõl.
Ez csak egy saját vélemény remélem pár álomban élõ szidós csalós gyereket felébresztettem a kis irományommal, hogy ha õ ezt csinálja akkor csak magát égeti.


2
Leírások/Útmutatók / [TUT]Csapatok és Csapatra szabott parancsok
« Dátum: 2010. szeptember 09. - 16:17:05 »
Csapatok készítése Gteam segítségével
 
1. lépés
A módunk legelején a szükséges dolgokat \"beolvassuk\"
 

#include <a_samp>
static gTeam[MAX_PLAYERS];
#define TEAM_CIVIL 0
#define TEAM_BUNOZO 1

 
Az \"a_samp\" incben nincs mit magyarázni szóval ugrás.
a \"static gTeam[MAX_PLAYERS]\" el hivatkozunk az ÖSSZES játékosra.
\"#define TEAM_CIVIL 0\" el megdefiniálunk 1 csapatot TEAM_CIVIL néven és az IDje 0 lesz
Módunkat meggyorsíthatjuk a következõ módon:
 

#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYER 30

 
A \"30\" at írd át a szervered SLOT limitjére! De miért is jó ez nekünk? Mivel alapból a MAX_PLAYERS 500 játékosra van álítva és ha 30 slotos szerverünk van akkor 270 hely üresen fut szóval azt vegyük ki.
2. lépés
A GameModeInit alá berakjuk az AddPlayersClassocat!
 

AddPlayerClass(71,0.0,0.0,0,0.0,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(200,-0.0,0.0,0,0.0,0,0,0,0,0,0);

 
Nos feltûnhet nektek a kódban, hogy a fegyvereket nem írtam bele ez azért van mert itt LIMITÁLT mennyiséget rakhatunk bele az OnPlayerSpawn(playerid) résznél!
3. lépés
Az OnPlayerSpawn rész létrehozása
 
  if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL1) {
SetPlayerColor(playerid,0x33AA33AA); // Blue
       GivePlayerWeapon(playerid, 25, 10000);// fegyvert ad
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_BUNOZO) {
        SetPlayerColor(playerid,0xAFAFAFAAY); // Light Blue
        GivePlayerWeapon(playerid, 25, 10000);// fegyvert ad
}

 
Na de most pontosan mit is csináltunk? Spawnoláskor a különbözõ csapatok különbözõ színt kapnak természetesen ide lehet írni GivePlayerWeapon-t vagy SetPlayerMoney-t stb.
4. lépés
SetPlayerClass Létrehozása!
Ezt rakhatod BÁRHOVA! Csak ne más \"public\"ba
 

SetPlayerClass(playerid, classid) {
if(classid == 0) {
gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL;
} else if(classid == 1) {
gTeam[playerid] = TEAM_BUNOZO;
}
}

 
FIGYELEM ügyelj arra, hogy a classid egyezzen a megdefiniáltal!
4. lépés
OnPlayerRequestClass létrehozása másnéven amikor a játékos felconectol a szerverre tudjon csapatot választani
 

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerClass(playerid, classid);
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
gPlayerClass[playerid] = classid;
switch (classid) {
    case 0:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Civil\", 500, 3);
   }
case 1:
    {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Bunozo!\", 500, 3);
   }
            }
return 1;
}

 
Szerintem ezen nem sokat kell magyarázni de azért elfogom
GameTextForPlayer helyére rakhatsz akár textdravot vagy SCM et.
MAGYARÁZAT: GameTextForPlayer(kinek menjen el, \"SZÖVEG\", IDÕ, STÍLUS);
TÁDÁ már készen is vagyunk de ezzel nem értünk el valami sokat, szóval most megmutatom mire lehet akár alkalmazni ezt a megkülönböztetést.
1 csapat tudjon 1 parancsot használni
Ez szintén nem nehéz az OnPlayerCommandText nél kell alkalmazni :)
 

if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL)
{
    if (strcmp(\"/fegyverez\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid, 100); // 100 életet ad
    SetPlayerArmour(playerid, 100); // 100 páncélt ad
GivePlayerWeapon(playerid, 28, 10000); // fegyvert ad
    GivePlayerWeapon(playerid, 25, 10000);// fegyvert ad
    GivePlayerWeapon(playerid, 31, 10000);// fegyvert ad
    GivePlayerWeapon(playerid, 24, 10000);// fegyvert ad
return 1;
}
}

 
Ezzel létrehoztunk 1 parancsot ami ad életet páncélt és fegyvereket amelyet CSAK 1 ADOTT CSAPAT TUD HASZNÁLNI
Ennyi lenne a csapatkezelés alapja =) Innentõl már csak a fantázia szab határt
Írta: Alpha ha hibát találsz jelezd!

A Tutorialt olyanoknak szántam akik aránylag tudják, hogy a Giveplayerweapon stb. mit csinál de csapatot és csapatra szabott dolgokat nem tudnak :)

3
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Jelszóval védett skin készítése
« Dátum: 2010. augusztus 26. - 13:20:04 »
Ezt a wikirõl fordítottam le szreintem sokaknak hasznos fõleg, hogy most bejöttek a kedvencek közé az admin=rendõr szerverek
Változó
 

new Locked[MAX_PLAYERS];//Ezzel csináltunk 1 változót ami az ÖSSZES játékosra vonatkozik

 
Ezt a mod legelejére a definíciók közé kell tenni. Ezzel csinálunk egy változót ami az összes játékosra vonatkozik.
Most pedig a skinek:
 

public OnGameModeInit()
{
    AddPlayerClass(221, 0, 0, 0, 130, 24, 300, 0, 0, 0, 0); //Class 0 -
    AddPlayerClass(212, 0, 0, 0, 130, 24, 300, 0, 0, 0, 0); //Class 1 -
    AddPlayerClass(199, 0, 0, 0, 130, 24, 300, 0, 0, 0, 0); //Class 2 -
    return 1;
}

 
Most csináltunk 3 \"külsõt\" amibõl 2 jelszóval védett lesz.
Zárt skin meghatározása
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    switch(classid)
    {
case 0: Locked[playerid] = 1; //ez zárva lesz jó?
case 1: Locked[playerid] = 1; //ez is
case 2: Locked[playerid] = 0; //ez nem
    }
    return 1;
}

 
ide 1-est kell írni ha azt akarjuk, hogy zárva legyen 0-t ha azt, hogy ne legyen zárva
Ha a játékos nem írja be a jelszót ne hadja a szerver spawnolni
Ennek a kódja egyszerû:
 

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    if(Locked[playerid]) return 0;//Amikor spawnba lép lezárjuk a skineket amiket majd csak 1 parancsal tud feloldani
    return 1;
}

 
Feloldó parancs létrehozása
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/unlock jelszó\"))
    {
        Locked[playerid] = 0; // Amint láthatjuk itt 0 az érték ezáltal feloldódik a skin
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Skinek feloldva!\");//Küldünk 1 üzenetet a járékosnak
    }
    return 1;//Visszatérés
}

 
Remélem segített mindenkinek  8)
(megint leírom, hogy ne legyen vita ez fordított verzió)

4
Idézetet írta: Delta date=1282814547\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2980\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Még ez mehetne a tutorial tetejére:
 

#undef MAX_VEHICLES
#define MAX_VEHICLES 30 // ide írd, mennyi jármû van a szerveren
// max játékos
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 30

 

IGAZ javítom
UI:
Scream amúgy te elolvastad egyáltalán a tutoreialt a warn eltõt?

5
Én sem írok ide többet tutorialt ok nélkül warnoltok stb.
A kódok mögé // el oda van írva mi mit csinál én ennél érthetõbben már nem tudom leírni

6
Idézetet írta: Alpha date=1282746778\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2980\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Bocsi Mambo, de a témanyitó több szabályzati pontot áthágott, valamint ez nem tutorial, mivel csak azt írja le hogy rakd ide rakd oda! Egyébként a funkciók mellé igaz hogy tett kommentet, de az semmi. Szóval légyszíves fogd vissza magad.
Ennél többet mit írjak le?! Egszerű mindenre azt mondani, hogy FOS.
Neked is érik a warn. Fogd vissza magad.
 
[/quote]
Aha értem ha már igaza van az embernek akkor már warn meg ban jár neki mi?

7
Bocsi Mambo, de a témanyitó több szabályzati pontot áthágott, valamint ez nem tutorial, mivel csak azt írja le hogy rakd ide rakd oda! Egyébként a funkciók mellé igaz hogy tett kommentet, de az semmi. Szóval légyszíves fogd vissza magad.[/quote]
Ennél többet mit írjak le?! Egszerû mindenre azt mondani, hogy FOS.
Neked is érik a warn. Fogd vissza magad.

8
Amúgy a \"Leírások/Útmutatok\" részbe miért KÖTELEZÕ beleírni a téma nevébe, hogy leírás?! Nem fölösleges dolog ez 1 kicsit ha már így a pazarlásnál tartunk?

9
Idézetet írta: Epsilon date=1282728546\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2980\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez attól lesz egyszerû, hogy pazarol és lehetne gyorsabb is?
 
Nos én nem kocka profiknak írtam hanem kezdõknek, akinek nem tetszik írjon mást kész!

10
Egyszerû Üzemanyag Filterscript készítése
 
Mindenek elõtt, Deklarációk
Szükségünk lesz Alapvetõ Declarációkra amiben eltároljuk az üzemanyag értékeit.
 

#include <a_samp>
#undef MAX_VEHICLES
#define MAX_VEHICLES 30 // ide írd, mennyi jármû van a szerveren
// max játékos
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 30 // ide írd mennyi a slot limit!
new fuel[MAX_VEHICLES]; //Üzemanyag jármûvenként
forward timer_fuel_lower(); //Idõzítõ az üzemanyag csökkenéshez
forward timer_refuel(playerid); //Idõzítõ a jármû tankoláshoz
new isrefuelling[MAX_PLAYERS] = 0; //Bool annak ellenörzéséhez ha már a játékos tankol
new Text:td_fuel[MAX_PLAYERS]; //Üzemanyag TextDraw

 
Szabványos üzemanyag érték beálítása
(Itt volt valami blabla amit nem tudtam lefordítani de az biztos lényegtelen)
 

public OnFilterScriptInit()//Amikor a FilterScript betöltõdik
{
   for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++) {
       fuel = 100; //Alapértéknek minden jármû 100-as üzemanyag értéket kap, ami a maximum
   }
   SetTimer(\"timer_fuel_lower\",4200,true); //Idõzítõ az üzemanyag csökkenéshez
   return 1;
}

 
Elkészítjük a TextDrawot amikor a játékos spawnol
Beálítjuk a textdraw pozícióját és effektusait.
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   td_fuel[playerid] = TextDrawCreate(45,324,\"Fuel: 100\"); //Csinál 1 TextDrawot a 45,324 pozícióba
   TextDrawBackgroundColor(td_fuel[playerid],0x00000033); //Csinálunk neki egy szép hátteret
   TextDrawFont(td_fuel[playerid],3); //TextDraw Front beálítása
   TextDrawLetterSize(td_fuel[playerid],0.699999,1.700000); //Méret
   TextDrawColor(td_fuel[playerid],0x000000ff); //Szín
   TextDrawSetShadow(td_fuel[playerid],3); //Árnyék =)
   return 1;
}

 
Megmutatjuk/Elrejtjük az üzemanyag szintet ha a játékos beszáll a jármûbe vagy elhagyja
Elrejtjük a TextDrawot ha a játékos NINCS a kocsiban
 

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
   if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
   {
       new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
       new string[125];format(string,sizeof string,\"Fuel:%i\",fuel[vid]); //Gyorsan csinálunk 1 kicsi frissítést az üzemanyag szinten
       TextDrawSetString(td_fuel[playerid],string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); //Megmutatja az üzemanyag szintet ha a játékos kocsiban van
   } else {
       TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); //Elrejtjük a TextDrawot ha a játékos nincs a kocsiban
   return 1;
}

 
Most megcsináljuk a Tankolás parancsot
 

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) {
   if (!strcmp(\"/refuel\",cmdtext,true,7)) {
       if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You are not in an vehicle!\"); //Ha a játékos nincs jármûben MEGÁLÍTJUK a parancsot
       if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You are already refuelling!\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot
       if (GetPlayerMoney(playerid) - 80 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You dont have enough money!\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük!
       GivePlayerMoney(playerid,-80); //De ha van akkor leveszünk -80$-t
       SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert õ így jobban lát mikor megvan fagyasztva
       TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost
       isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI
       TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Refuelling...\"); //Kicseréli a TextDrawot
       SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); //És beálítjuk az ujratöltési idõt
       return 1;
   }
   return 0;
}

 
REMEK! Elérkeztél az utolsó lépéshez aminél az idõzítõket(timer) beálítjuk
 

public timer_fuel_lower()
{
   for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { //Ciklus minden játékosnak
       if (isrefuelling) continue; //Megálítjuk ha a játékos tankol
       new vid = GetPlayerVehicleID(i); //Lekérjük a Kocsi ID-jét
       if (GetPlayerVehicleSeat(i) == 0) { //Ha a játékos a vezetõ
           fuel[vid] = fuel[vid] -1; //Csökkenés mértéke
           if (fuel[vid]<1) //Ha elfogyott a benzin
           {
               fuel[vid] = 0; //Beálítjuk az üzemanyag szintet 0 ra Mert ha nem álítjuk be akkor az idõzítõ lehúzza -1 -2 -3 stb. re mielött kivehetnénk a kocsiból!
               RemovePlayerFromVehicle(i); //Kiszedjük a játékost a jármûvébõl!
               GameTextForPlayer(i,\"~r~You are out of ~w~fuel~r~!\",5000,4); //Szöveg megmutatása
           }
       }
       new string[125];format(string,sizeof string,\"Fuel:%i\",fuel[vid]); //String elõkészítése a következõ üzemanyag értékhez
       TextDrawSetString(td_fuel,string); //textDraw frissítése
   }
   return 1;
}
public timer_refuel(playerid) //Amikor tankol
{
   new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   fuel[vid] = fuel[vid] = 100; //Beálítjuk az üzemanyagát 100 ra
   isrefuelling[playerid] = 0;//Eltüntetjük az AntiSpam cuccost
   TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Fuel:100\"); //TextDraw frissítése
   TogglePlayerControllable(playerid,1); //És levesszük a fagyasztást a játékosról
}

 
EREDETI LEÍRÁS: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=169284

EREDETI SZERZÕ: gamer931215


LEFORDÍTOTTA: ALPHA

Ha valami hibát találsz kérlek jelezd!(Helyenként nem 100% osan ugyan az van leírva mert úgy kicsit értelmetlen dolog jött volna ki!)

11
És ezeket hogí írtad le Alt+shift+delte+insert+k+8+s ehhez hasonló kombinációkkal kell leírni õket?

12
Ez sokat segített szép leírás :)

13
Pluginok és Programok / Audio plugin kezelése [ALAPFOKON]
« Dátum: 2010. június 23. - 16:25:00 »
Nekem valamiért nem muködik pedig mindent úgy csináltam és a pwno sem ír ki hát de a DOS boxba azt írja nem tudja olvasni akármilyen file-t rakok bele
Audio config
[custom]
1 = rendor1.wma
2 = rendor2.wma
3 = rendor3.wma
4 = rendor4.wma
5 = rendor5.wma
archive = AMBIENCE
archive = CUTSCENE

14
Archívum / [HUN] Left 4 Dead San Andreas[ENG]
« Dátum: 2010. január 10. - 17:13:49 »
Idézetet írta: SnicK date=1263115550\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"447\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nehogymár rászálljanak erre a szerverre...
 
Tudod ami muködik és jó megpróbálják elcsalni a silányabb és gagyibb szerverek a játékosainkat iylen módszerekkel
____________________________________________________________________________________________________________
Elkészütl a szerver oldala link: http://l4dsa.servegame.org
Ha akármi problémád van az oldal fórum részében a Problémák részbe írd azt gyakrabban nézzük

15
Archívum / [HUN] Left 4 Dead San Andreas[ENG]
« Dátum: 2010. január 10. - 07:20:15 »
Grox tegnap este feltörték az rcont és mindenkit banoltak de én mindenkit unbanoltam =]

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal