Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 2
Hangszerek és előadók / Zene cím keresés« Dátum: 2017. július 11. - 22:19:14 »
Sajnos nem
Amúgy ezt nem nő énekli? 3
Hangszerek és előadók / Zene cím keresés« Dátum: 2017. július 07. - 21:41:13 »
15 oldal és semmi ^^
4
Hangszerek és előadók / Zene cím keresés« Dátum: 2017. július 07. - 20:29:23 »Idézetet írta: Xenius date=1499441787
? Ha a YT Shazamra gondolsz, ott nem találtam Valószínűleg a rádió 1-en, du. 3-6 között, de végignéztem a műsorlistát 3-7-ig és nem találom 5
Hangszerek és előadók / Zene cím keresés« Dátum: 2017. július 07. - 16:32:48 »
Hali!
Megint a segítségeteket kérném Nem tudom, hogy mi a szám címe, de ma hallottam a rádióban. Egy srác/férfi énekli. A szöveg majdhogynem csak annyi, hogy \"I got to get away\" (ha jól értettem). Nagyon minimálisan énekel még hozzá, abból semmit nem értettem. Ő, nem tudom, hogy mennyit segít, de ezt az egy bonyolult sort is ejtés szerint így énekelte: \"Áj gát cu \'getövéj\'. Áj -gát -cu -get -ö-vé-éj\". Ilyen eléggé jellegzetesen először a get awayt egybe, majd szinte az egész sort tagolva, a második get awayt pedig kettő é-vel. Amiket néztem és egyik sem: Tainted Love - Soft Cell Lenny Kravitz - I want to get away I\'ve Got To Get Away - Horace Andy Köszi a segítséget előre is 6
Munkaerő keresés / Komoly,magabiztos FEJLESZTŐT kerestetek« Dátum: 2017. július 04. - 18:30:19 »Idézetet írta: Hasirama date=1499184834
Hát nem megéri? :\'D Egyetlen egy sorban nincsen helyesírási hiba úgy, hogy még a címet is belevettem. Elég gáz, de biztosan egy érett, vezetőjellemű személy keres scriptert. 7
RolePlay / RolePlay Igények« Dátum: 2017. július 02. - 22:31:50 »
Nem tudom, őszintén nem győztél meg annyira.
Csak vegyük a Skyrimot, Mount and Bladet, vagy a KOTOR 2-t. Szintén szerepjátékok, és ott sincsenek permahalálok. Az a baj, hogy példát bármire lehet találni, de ezekkel beljebb nem vagyunk. (Meg igazából jelenleg az is tökmindegy, hogy alappillér-e a permadeath v sem.) Én úgy gondolom, hogy arra kicsi lenne a tartós igény, hogy egy átlagos GTA RP szerverbe betegyék ezt. Nyilván sokan kipróbálnák, de 1-2 halál után sok ember kedve elmenne. De aztán lehet, hogy tévedek, ez csak az én tapasztalatom. Amúgy valamelyik szerverbe nem próbálták már bevezetni, de le lett szavazva? Vmelyik BB, DM, MG, PC-s kisvárosos szerver rémlik. 8
RolePlay / RolePlay Igények« Dátum: 2017. július 02. - 21:14:24 »Idézetet írta: grove4l date=1492936822
Bocsi a késői válaszért Szerintem amit mondasz abban van igazság, de még kicsit kibővíteném. Én személy szerint nem vagyok ennek az egy karakter, egy élet dolognak a híve, sőt abszolút nem nevezném \"alappillérnek\". Mégis, ha ezt bevezetnék bárhol is, akkor pár dolgot végig kellene gondolni. Mindenki ismeri azt az érzést, amikor dolgozik 3-7 napot 1 kocsiért és utána megveheti. Vagy X napot eltölt 1 frakcióban és elér bizonyos pozíciót. Nem várhatja el senki a másiktól, hogy egy (több mint) 7 napos folyamatos \"grindolást\" feladjon azért, mert egyszer valahogy meghalt. Egyszerűen túl sok időt és energiát fektetnének be a játékosok, ami túl könnyen elvész. Ha ez valahogy úgy lenne megoldva, hogy nem kell érte dolgozni, hanem 1 karakterlappal MINDENT megkapsz, csak RP-zz szerephűen, akkor még úgy-ahogy elképzelhető lenne. Bár kérdéses, hogy arra a szerverre mekkora lenne a kereslet. Összevetve a PG-s dologgal, szerintem is működne, csak egy MÁSFAJTA (mint pl. az előbb felvázolt) szerveren. 10
Játékok / Ingyenes játékok (Steam, Origin, Mobil...)« Dátum: 2017. május 26. - 21:37:36 »
Rising Storm/Red Orchestra 2 ingyenes a humblebundle-n.
Lövetem nincs, hogy csak idg, vagy permanens, de szerintem aktiválni mindenképpen megéri. Még 21 óráig aktiválhatjátok. https://www.humblebundle.com/gameon-bundle 11
Kérdések, Segítség / svchost.exe a CPU 80%-át használja« Dátum: 2017. május 16. - 12:17:40 »
Letiltottam és ugyanúgy 80%.
Felkúr. Egyszerűen ötletem nincs miért Valószínűleg ez független az egésztől, de hátha: Magában a feladatkezelőben csak a tulajdonságoknál írja a nevét, amúgy nem. +Ha rámegyek a részletek megjelenítésére, akkor még ott. http://imgur.com/a/bEoi7 Mivel, mint mondtam, nem jelez a szolgáltatásoknál semmit, ami elvileg az svchost csinálna, megnéztem a szolgáltatásazonosítót, megnéztem a szolgáltatások fül alatt az azonosítókat és tényleg semmilyen egyezés nincs. (Gondolom, hogy kellene, hogy legyen) A cmd.exe-ből kiszedtem, hogy mit csinál az svchost.exe. Nem tudom, hogy van-e értelme, de hátha segít http://imgur.com/a/JirQ6 http://imgur.com/a/wQO0z Utolsó edit: Rámentem, hogy feladat befejezése és abszolút nem történt semmi, csak nem használja annyira a processzort.... most lassan ölöm meg a gépem, vagy jót tettem? 12
Kérdések, Segítség / svchost.exe a CPU 80%-át használja« Dátum: 2017. május 15. - 21:03:08 »
Xenius, már megpróbáltam amit írtál (igazából manuálisra állítottam ott át, mert ezt írták), sajnos ez sem segített.
Nem töltöttem le Preyt (sőt, megbízhatatlan forrásból egy jó ideje semmit se). 13
Kérdések, Segítség / svchost.exe a CPU 80%-át használja« Dátum: 2017. május 15. - 15:40:34 »
Hali!
Win 10-em van és az svchost.exe folyamatosan a CPU 80%-át használja ki, amit egyáltalán nem értek, hogy miért. Rákerestem interneten, és mindenhol a következő lépéseket írják: Feladatkezelő Jobb klikk az svchost.exe-re, részletek Jobb klikk, ugrás a szolgáltatásokra és itt elvileg kijelöli az elemeket, amik az svchost.exehez tartoznak. A probléma az, hogy semmit nem jelöl ki. Próbáltam a windows update-t szüneteltetni (mármint úgy, hogy engedélyt kérjen a frissítésre), de így sem történt semmi. A gépem: http://imgur.com/a/kFgmc Ha valaki tudna segíteni, megköszönném ^^ Köszi 14
RolePlay / RolePlay Igények« Dátum: 2017. március 20. - 15:00:04 »
Elég régi a téma, de azért leírom az eléggé népszerűtlen véleményemet. (Örülök, hogy Santi topikja mellett/után még nyitottál egy ilyet, mert szerintem elég fontos kérdés)
Szerintem az egész elrontása pontosan ezzel a túl sok szabadsággal kezdődött. Vegyük a \"régi\" és az \"új\" PG szabályok közti különbséget. A (nagyon) réginek annyi volt a lényege, hogy csak olyan dolgot csinálhatsz, amit a valóságban meg MERNÉL és meg TUDNÁL csinálni. Volt 1 egyszerű szituáció: ha 8-an rádtartják a fegyvert, nem futsz el, mert nem MERSZ. Ezt mindenki értette. Itt a szabály szerint fekete-fehér a szituáció. Vagy elfutottál és PG, vagy nem és nem. Jött ennek a fogalomnak az átdolgozása. A teljesség igénye nélkül csak azt emelném most ki, hogy a PG már csak azt korlátozta, hogy ha valamit fizikailag nem tudnál megcsinálni, de a GTA-ban igen és megcsinálod, az PG. (Kocsifelemeléstől kutyaf.száig) A kettő közti különbség elsőre nem tűnik nagynak. A változás viszont nem a játékos-GTA viszonyban van, hanem a játékos-játékos viszonyban. Az előző példát felhozva, mostmár ELFUTHATSZ 8 db fegyveres elől (csak persze \"vállald a következményeit\"), ha olyan karaktert RP-zel. És tegye fel a kezét, aki életében nem RP-zett olyan karaktert. A lehető legegyszerűbben tekintsünk az egészre, független a \"játékélménytől\". Egy dolgot nézzünk: ha elfutsz, akkor NYERHETSZ, ha nem, akkor VESZTETTÉL. Miért ne RP-zz akkor olyan karaktert, aki elfutna? Jöhet a sablon szöveg, hogy \"az RP nem a nyerésről szól\". Ezzel az a baj, hogy nem csak olyan emberek játszanak, akik ezt elfogadják. Sőt a többség nem ilyen, és szerintem egyáltalán nem az ő hibájuk (igazából hibának sem tartom). Nincs olyan ember, aki szeretne veszíteni. Ha vesztesz, az tök szar érzés, amit akarattal, akaratlanul próbálsz elkerülni. Van egy szituáció (teljesen mindegy, hogy RP, vagy IRL), ahol valaki megpróbálja elkerülni azt, hogy veszítsen. Ezért meg kell büntetni? Ha kifejezetten RP-ben nézzük, akkor ráadásul a szabályoknak megfelelően járt el, hiszen megteheti. És nekem ne mondja senki, hogy veszíteni tudni kell, mert abszolút igaz, de bátran kijelentem, hogy MINDENKI megpróbálta nem egyszer elkerülni azt az érzést, hogy veszítsen. Szerintem abszolút fölösleges arról papolni, hogy \"meg kell tanulnod veszíteni\", meg \"ez csak egy játék\". Én személy szerint abszolút igazat adok, de az egész magyarországi sampközösségnek (vagy aki még maradt) nem fogja megtanítani pár internetes szöveg azt, hogy nem baj, ha nem nyersz. Lépjünk tovább azon, hogy van 1 ember, aki elfut még akkor is, amikor -azért valljuk be- a valóságban Chuck Norris is átgondolná a helyzetet. Vegyük azt, hogy a szerveren játszó 40 emberből 35 ilyen. Nem hinném, hogy bárki is azt mondaná, hogy ezzel az aránnyal nagyon mellélőttem. Az egész átmegy egy DM szerverbe. Mert mindenki az überkeménygyereket RP-zi (amit hangsúlyozom, kb. AZ ÖSSZES SZERVER SZABÁLYZATA KORLÁTOK NÉLKÜL ENGED) és ebből nem lesz megfelelő (emberi) RP szitu. Persze, mindenkinek van indoka lőni, tehát \"RP-s\" lövöldözés lesz, csak akkor meg minden tulaj azt fogja hallani, hogy szar a fegyverrendszer, meg hogy non-RP-sek az emberek. Megint elismétlem: az utóbbi egyáltalán nem (feltétlen) igaz, hiszen a szabályzatnak köszönhetően mindent jól csinálnak a játékosok, nem nonoznak, csak hát \"ilyen a karakterük\". (Ugye, szerintem ezt minden admin megkapta már legalább 10-szer. \"Ilyen karaktert RP-zek, és te nem szabhatod meg, hogy milyen tulajdonságai vannak\". És mit tud kezdeni az ügyet intéző személy? Igaza van a játékosnak? A szerverek szabályzatai sorra kimondják /kb szó szerint/, hogy igen.) A szervereken a játékosok jelentős hányada szó szerint \"idegbeteg, dühkitöréses tömeggyilkost\" RP-zik. \"Pályafutásom\" során ezt legalább 15-ször hallottam már. Megmondom őszintén -és most el lehet küldeni a jó büdös picsába- de minden egyes alkalommal figyelmen kívül hagytam az érvet. Megpróbálom elmagyarázni, hogy miért. Vegyünk egy valós idegbeteg, dühkitöréses tömeggyilkost: valószínűleg élete végéig a börtönbe rohad, ha onnan kikerül, akkor pedig az ideggyógyászaton, ahol leéli az egész életét. Többségében nincsenek barátai, hiszen idegbeteg. Egyáltalán nem alkalmas vezetői pozícióra, hiszen mint mondtam, idegbeteg és dühkitöréses. Mérgében bárkit megölhet. Fontos, hogy GYÓGYSZEREKKEL SEM (szerintem még orvosi felügyelettel sem) mehet az utcára. A gyógyszereit folyamatosan akarva/akaratlan szedi. Egy ilyen karakter -ha a valóságban maradnánk- hosszútávú RP-re a többségnek tökéletesen alkalmatlan. Nagyon kevesen tudnák 2 napnál tovább azt RP-ni, hogy 1 épületben vannak, dühkitörései vannak és az ideje 30%-ban le van 1 ágyhoz kötözve. Viszont, mi a helyzet a GTA-val: Nem zárhatunk be senkit végtelen időre börtönbe, hiszen a játékélményt eléggé korlátozná. Tehát az emberünk az utcán szaladgál. BÁRKIT OK NÉLKÜL megölhet, mert hát csak egy dühkitörés és amúgy idegbeteg, kész. Vezethet bármilyen szervezetet/frakciót, hiszen majd azt fogja RP-ni, hogy a tagokat megismeri, bízik bennük, stb. -magyarul őket nem öli meg (azt az apró tényt, hogy ennél kevésbé karizmatikus ember a valóságban nem létezne, hagyjuk). Végig egyedül mehet bárhova, hiszen ki játszana el két doktort, akik kísérik és visszakísérik (a nem létező) sárgaházba (ahonnan elvileg ki sem jöhetne)? Abszolút nem lehet vele mit kezdeni. Egyetlen szerver sem ad lehetőséget arra, hogy egy épületbe végleg bezárjunk egy embert. És tegyük fel a kérdést: Mért adna? Őszintén, minek? Az előbb leírtam, hogy szinte senki nincs, aki ezt szívesen RP-né. Szerintem teljesen indokolatlan lenne egy ilyennek a bekerülése bárhová is. Szerintem teljesen alap, hogy egy ilyen a valóságban elég szomorú, de a GTA-ban hátrányok nélküli embert nem játszik senki. De egyáltalán nem az. Sőt, annyira nem az, hogy az ilyen RP-k brutális módon el voltak terjedve. Én merem állítani, hogy mindenki találkozhatott ilyen RP-vel, maximum nem mondta el a másik személy, hogy ezt RP-zi. Hogy visszatérjek a témára: még mindig ott tartunk, hogy az RP alapvető felfogása az, hogy azt RP-zel, amit akarsz, hogy a PG az, amit a karaktered nem tudna az RP-nek megfelelően csinálni és azt, hogy bizonyos karaktertípussal kijátszhatod a szabályokat. Konkrétan ez egy Donald Trump RP. Legálisan nem fizetett ő sem X évig adót. Felháborodhatunk rajta, hogy multimilliárdosként azért illene, de személyes véleményem az, hogy nem az ő hibája, hogy ezt TELJESEN LEGÁLISAN megtehette. Itt is ez a helyzet. Teljesen SZABÁLYOSAK akik ilyet RP-nek, csak a többiekkel nem korrektek. Az utóbbi pár évben volt X száz magyar RP szerver kísérlet és egyetlen egy sem működött. Azelőtt, meg mint a példák is mutatják, nagyon jól mentek a dolgok. Mi változott? A közösség nem. A szerverek scriptjének minősége NŐTT és nem csökkent, tehát ez nem lehet indok. Ha úgy érzed, hogy még nem küldenél el melegebb éghajlatra, de már a határon vagy, akkor ne folytasd az olvasást. A továbbiakat csak erős idegzetűeknek: A szabályzatokban viszont oltári nagy változások jöttek be Indi által. Ő neki köszönhetően megváltoztak az RP alapjai. A probléma nem vele/a javasolt módosításokkal volt, hanem azzal, hogy -mint a példák mutatják- azokra nem, hogy nem voltunk felkészülve, ennyi év eltelte után sem akarja egy jelentős többség normálisan alkalmazni. Hogy történelmi példával éljek, volt egy Német-Római császár (a nevét sajnos nem tudom), aki alkotmányt akart bevezetni az egész Birodalomra. Ez egy jelentős fejlesztés lett volna, de a tanácsadói lebeszélték, mert rájöttek, hogy az ország és a nép nem áll készen arra, hogy egy alkotmányos monarchiát rendesen elvezessenek. Ha nem beszélik le a császárt, egy jó, progresszív ötlettel rombolta volna le az egész Császárságot. Ellentmondásos, de nem elképzelhetetlen. A szituáció ugyan ez. Jók az ötletek (többségében), de egyszerűen nem tudjuk egy egész szerverre, közösségre kiterjedően alkalmazni. (Most azt meg tegyük félre, hogy elvileg ő maga sem tartotta be ezeket a szabályokat, vagy kijátszotta, vagy valami hasonló. Nem voltam ott és egyáltalán nem ez az egész lényege.) Összegezve, a problémát, problémákat -szerintem- ezek a szabályok váltják ki. Ezek miatt ment át minden RP szerver DM szerverbe és ELSŐSORBAN ezek miatt megy el előbb-utóbb minden játékos a szerverről. Mi a megoldás? Lövetem nincs. Biztos nem az, hogy visszamegyünk a kőkorba és a régi szabályokat alkalmazzuk, de szerintem mindenki belátja, hogy a mostaniak nem jók. Én valamennyire mindenképp csökkenteném az RP-beli szabadságot, azért, hogy jobb legyen a játékélmény és, hogy ne lehessen kihasználni. Örülök, hogy elolvastátok (ha igen), és teljesen nyitott vagyok mások véleményére, még annak ellenére is, hogy kissé régi már a topik. Abszolút el tudom képzelni, hogy mást nem győztem meg, nem így látja a helyzetet, szóval tényleg mindenfajta ötletet szívesen látok. 15
Játékok / ArmA 2 (Combined Operations) [Fireteamet keresek]« Dátum: 2016. december 07. - 21:53:42 »Az ArmA 2-t a Bohemia Interactive fejlesztett, majd jelenített meg 2009-ben. A játék egy óriási, elképzelt, \"Chernarusnak\" nevezett területen játszódik. Komolyabb történettel nem rendelkezik, helyette változatos küldetéseket kell végrehajtanunk. Az Armában 3, egymással szemben álló frakció található [BLUFOR=Amerika, OPFOR=Oroszország, illetve Függetlenek]. Maga a játék egy katonai szimulátor. A játékmenetet ez a tény jelentősen befolyásolja. Lövéseknél -ellenben a legtöbb FPS-ben- figyelembe kell venni a gravitációt, a golyók áthatolását, a távcsöved/célkereszted beállítását, vagy a lövedék továbbpattanásának tényét. Singeplayerben egy saját (általában 4, de van, hogy több) fős csapatot irányíthatsz. A játék különlegessége itt is megmutatkozik. Komolyabb nehézségi fokozatban az ArmA elvár egy megfelelő taktikai érzéket. Megeshet (sőt, 120%, hogy megesik), hogy a saját és a csapatod biztonsága érdekében nem kevés ellenség mellett kell elkúsznod. Más esetben célszerű hangtompítós fegyverrel likvidálnod az ellenséget, még mielőtt az riasztaná a többieket. A lehetőségek száma óriási és fontos kiemelni, hogy választás tekintetében sincs megkötve a kezed. A multiplayer rész szerintem a legizgalmasabb. Én személy szerint 2 fajta játékmódot fogok bemutatni pár mondatban. Az emberek vs. AI.-t ismerhetitek minden játékból. Az alapfelállás itt sem különbözik, ugyanakkor a legtöbb szerveren az izgalmak miatt a legnehezebb ellenség van berakva. Ilyenkor az egész csapatodnak (20-30 ember, szerverenként változó) össze kell dolgoznia azért, hogy 1-1 várost a lehető legkisebb veszteséggel foglaljatok el. A sokszínűséget fokozza, hogy természetesen Te, vagy bárki más a csapatból lehet egy helikopter pilótája, vagy akár egy tank parancsnoka is. Egy-egy város elfoglalása, ha jó a csapat általában 30-45 percet vesz igénybe. Érdemes felkészülni arra, hogy hiába \"csak egy gép\" ellen harcolsz, rengetegszer fogsz meghalni, akár úgy, hogy nem is látod, hogy honnan lőnek, hiszen az AI alkalmazza kihasználja ugyanazokat a lehetőségeket, amik neked is rendelkezésedre állnak. Warfare mod Szerintem ez az egész térképet (240 nm) igénybe vevő mód az egyik legizgalmasabb, sajnos mégis kevés a szerver hozzá. A játékban megtalálható mind az OPFOR, a BLUFOR és a függetlenek. A mód az egész Armát megbonyolítja egyfajta gazdasági rendszerrel. Az OPFOR és a BLUFOR csapatokat játékosok alkotják, a függetlenek az AI. Kezdetben mind a 2 játékos-csapat választ 1-1 parancsnokot. A parancsnokok irányítják a két oldalt. Feladatuk közé tartozik, hogy meghatározzák a bázis helyét, felépítsék azt, fejlesszenek a tech-treeben, akár pénzzel lássák el a csapattagjaikat és meghatározzák a célpontokat. A többi játékos egy-egy fireteam/tűzosztag parancsnoka. Ha a bázist megfelelően építették fel, akkor a játék elején mindenki vehet magának 3 NPC társat, akiket irányít, illetve akár pár járművet is. Kezdetben az összes város a függetlenek oldalán áll, ezeket kell elfoglalni. A városok supply-jal látják el a commandereket és pénzzel a commandereket illetve a játékosokat. (A commanderek supplyból és pénzből építhetnek különböző épületeket, vagy kérhetnek fejlesztést.) A játék eleje tehát a brutális NPC-k kezén lévő városok elfoglalásával telik. Miután megfelelő supply és pénz gyűlt össze, és a commander megépítette a szükséges dolgokat általában elkezdődik a másik csapat bázisának felkutatása. Az a csapat nyer, aki először rombolja le a másik csapat épületeit. A lényeg, hogy összességében ehhez a játékhoz keresek a fireteamembe embereket. Egy fireteam 4-5 ritkább esetben 6 embert tartalmaz. Ezt csak baráti összejövetelként tervezem, nem tartozok semmilyen platoonhoz sem. Ha érdekel nyugodtan írj ide. És bocsi, ha nagyon értelmetlen lett a megfogalmazás, a játékban annyi funkció van, hogy mondatonként elvesztem a részletekben. G2A-n az ARMA 2 Combined Operations (mert ez kell a multikhoz) 1500 Ft. |