Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Robert

Oldalak: [1] 2 3 4
1
Archívum / Textúra hiba
« Dátum: 2015. június 20. - 22:47:35 »
Próbáld meg úgy, hogy felhúzod a streaming memory-t.

2
Archívum / Kép méretének változtatása
« Dátum: 2015. június 06. - 23:33:42 »
Így csináltam meg:
 

local elet = getElementHealth(localPlayer)
dxDrawImageSection(pos[1]+68, pos[2]+45, karikasize[1], karikasize[2], 0, 0, 50, elet/2, \"files/karika.png\", 180)

 
Mégis így néz ki:
\"forumra.jpg\"
Valaki tud erre megoldást?

3
Archívum / m betűs egér
« Dátum: 2015. június 05. - 07:05:54 »
Ennyi az egész.
 
bindKey(\"m\", \"down\", function()
   showCursor(not isCursorShowing())
end)

4
Archívum / Kép méretének változtatása
« Dátum: 2015. június 04. - 21:30:56 »
Sziasztok!
Ez egy hudnak készül. Arról lenne szó, hogy van egy karika, mint ez:
\"220px-Circle_-_black_simple.svg.png\"
és ennek a méretét kéne úgy változtatni, hogy ne tozítsa el, hanem mondjuk a fele látszódik.
Köszönöm a válaszokat!

5
Archívum / ZeroMTA Belépés bug
« Dátum: 2015. május 06. - 18:04:32 »
Nálam akkor volt ilyen ha nem volt elindítva az lses-system.

6
Archívum / ZEROMTA 99millió helyett 999milliárd
« Dátum: 2015. május 03. - 19:27:39 »
Ha átalakítod a Zerot akkor így néz ki:
 

mysql = exports.mysql
function giveMoney(thePlayer, amount)
amount = tonumber( amount ) or 0
if amount == 0 then
return true
elseif thePlayer and isElement(thePlayer) and amount > 0 then
amount = math.floor( amount )
if tonumber(amount) > 0 then
end
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(thePlayer, \"money\", getMoney( thePlayer ) + amount, false )
if getElementType(thePlayer) == \"player\" then
   mysql:query_free(\"UPDATE characters SET money = money + \" .. amount .. \" WHERE id = \" .. getElementData( thePlayer, \"dbid\" ) )
   setElementData(thePlayer, \"money\", amount)
elseif getElementType(thePlayer) == \"team\" then
   mysql:query_free(\"UPDATE factions SET bankbalance = bankbalance + \" .. amount .. \" WHERE id = \" .. getElementData( thePlayer, \"id\" ) )
end
return true
end
return false
end
function takeMoney(thePlayer, amount, rest)
amount = tonumber( amount ) or 0
if amount == 0 then
return true, 0
elseif thePlayer and isElement(thePlayer) and amount > 0 then
amount = math.ceil( amount )
local money = getMoney( thePlayer )
if rest and amount > money then
   amount = money
end
if amount == 0 then
   return true, 0
elseif hasMoney(thePlayer, amount) then
   exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(thePlayer, \"money\", money - amount, false )
   if getElementType(thePlayer) == \"player\" then
      mysql:query_free(\"UPDATE characters SET money = money - \" .. amount .. \" WHERE id = \" .. getElementData( thePlayer, \"dbid\" ) )
      setElementData(thePlayer, \"money\", amount)
      local ujpenz = getMoney( thePlayer )
      if ujpenz > 0 then
      end
   elseif getElementType(thePlayer) == \"team\" then
      mysql:query_free(\"UPDATE factions SET bankbalance = bankbalance - \" .. amount .. \" WHERE id = \" .. getElementData( thePlayer, \"id\" ) )
   end
   return true, amount
end
end
return false, 0
end
function setMoney(thePlayer, amount, onSpawn)
amount = tonumber( amount ) or 0
if thePlayer and isElement(thePlayer) and amount >= 0 then
amount = math.floor( amount )
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(thePlayer, \"money\", amount, false )
 
if tonumber(amount) > 0 then
end
if getElementType(thePlayer) == \"player\" then
   if not onSpawn then
      mysql:query_free(\"UPDATE characters SET money = \" .. amount .. \" WHERE id = \" .. getElementData( thePlayer, \"dbid\" ) )
   end
   setElementData(thePlayer, \"money\", amount)
elseif getElementType(thePlayer) == \"team\" then
   mysql:query_free(\"UPDATE factions SET bankbalance = \" .. amount .. \" WHERE id = \" .. getElementData( thePlayer, \"id\" ) )
end
return true
end
return false
end
function hasMoney(thePlayer, amount)
amount = tonumber( amount ) or 0
if thePlayer and isElement(thePlayer) and amount >= 0 then
amount = math.floor( amount )
return getMoney(thePlayer) >= amount
end
return false
end
function getMoney(thePlayer, nocheck)
if not nocheck then
checkMoneyHacks(thePlayer)
end
return getElementData(thePlayer, \"money\") or 0
end
function checkMoneyHacks(thePlayer)
if not getMoney(thePlayer, true) or getElementType(thePlayer) ~= \"player\" then return end
local safemoney = getMoney(thePlayer, true)
local hackmoney = getElementData(thePlayer, \"money\")
if (safemoney < hackmoney) then
setElementData(thePlayer, \"money\", safemoney)
sendMessageToAdmins(\"Moneyhack gyanú: \"..getPlayerName(thePlayer))
return true
else
return false
end
end

7
Archívum / ZEROMTA 99millió helyett 999milliárd
« Dátum: 2015. május 03. - 13:28:15 »
Azt hiszem zeroban a global/money_globals.lua vagy valami hasonló és ott a különféle funkciókban, mint pl. A hasMoney, giveMoney, takeMoney. És kész is.

8
Archívum / ZEROMTA 99millió helyett 999milliárd
« Dátum: 2015. május 03. - 12:42:15 »
ElementDatával tudod megcsinálni.

9
Archívum / Kép mérete GUI-ban
« Dátum: 2015. április 10. - 06:33:24 »

10
Archívum / Zero mod
« Dátum: 2015. március 30. - 19:33:57 »
A debugscript használatához ACL jogosultság szükséges.

11
Archívum / Admin Nick
« Dátum: 2015. március 28. - 16:22:40 »
Ezt a sort cseréld ki:
 

local ernev = getElementData(thePlayer, \"karinev\")

 
Erre:
 

local ernev = getElementData(thePlayer, \"eredetineve\")

12
Archívum / dbconnect
« Dátum: 2015. március 25. - 06:23:04 »
A DbConnect-hez egy libmysqlclient.so.16 nevezetű module kell amit csak linux alapú VPS-ekre lehet letölteni, ezért ez az egyszerű hosztingoknál rendelt szerveren nem fog működni.

13
MTA: Szerverfejlesztés / [REL]FlyMta v1 (fogalamam sincs melyik modja)
« Dátum: 2015. március 12. - 14:21:02 »
Már nem tudod letölteni.

14
Archívum / Ezzel mi lehet a gond?
« Dátum: 2015. március 11. - 14:14:37 »
Az addEventHandlernél ne onClientResourceStart-ot írjál hanem onClientElementDataChange-et.
Ahhoz, hogy eltűnjön a markert egy változóban hozd létre mondjuk marker = ... és az eltűnéséhez pedig az else ágon belül egy destroyElement-el tültesd el azt.
pl.: destroyElement(marker)

15
Archívum / Ezzel mi lehet a gond?
« Dátum: 2015. március 11. - 13:57:00 »
Az if elágazás így nézzen ki:
 

if sajt == \"Uttisztito\" then

Oldalak: [1] 2 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal