Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Robert

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Archívum / Item-rendszer
« Dátum: 2015. Március 05. - 20:28:15 »
Sziasztok! Lenne egy kis problémám az item rendszerrel. A probléma a következő, a debugscript ezt a hibát írja:
\"error.jpg\"
A script pedig itt lenne:
 

452 function vilagItemekBetoltese( )
453    local betoltesQuery = \"SELECT `index` FROM `vilagitemek` ORDER BY `index` ASC\"
454    local betoltesQueryEredmeny = mysql:query_free( betoltesQuery)
455    if betoltesQueryEredmeny then
456      for sorSzam, sorErtek in ipairs (betoltesQueryEredmeny) do
457         vItemBetoltesre[tonumber(sorErtek[\"index\"])] = true
458      end
459      
460      for id in pairs( vItemBetoltesre ) do
461         local co = coroutine.create(vilagItemBetoltese)
462         coroutine.resume(co, id, true)
463         --table.insert(vItemBetoltesreVarakozok, co)
464      end
465      --setTimer(folytatas, 1000, 4)
466   else
467      outputDebugString( \"[iTEM][VILAG_ITEM] Nem sikerult betolteni a világ item objekteket!\" )
468   end
469 end
470 addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(), vilagItemekBetoltese)

Pluszba ha valaki elmagyarázná nekem a for ciklust akkor nagyon megköszönném.

17
Archívum / kèpernyő helyzet
« Dátum: 2015. Február 23. - 14:43:53 »
A dxDrawText-nek paramétereket kell megadni, szóval.
dxDrawText(\"maga a szöveg\", 0(akkor a képernyő bal szélén fog megjelenni, szóval hány pixelre legyen a képernyő balboldalától), 0(ekkor a képernyő tetején jelenik meg, szintén ugyan az csak függőlegesen) )

18
Archívum / Trigger probléma
« Dátum: 2015. Február 20. - 21:26:15 »
Megpróbáltam, hogy szerver oldalba átírom a getPlayerName-t, de a debugscriptben boolean value-t írt ki.

19
Archívum / Trigger probléma
« Dátum: 2015. Február 20. - 20:12:03 »
Sziasztok éppen írok egy guis határ rendszert, de elakadtama triggerelésnél. Az alapja zéró mod. A gond az az, hogy a playernek a nevét cliens oldalról áttriggerelem serverre, de valamiért nem kap értéket és \"false\"-t ír ki.
Azt, hogy lehetne megoldani, hogy egy frakciónak küldjön egy szöveget cliens oldalon?
Szerver oldal:
 

function factionMessage(message, username, vehID, thePlayer)
exports.global:SendMessageToTeam(\"Rendőrség\",\"\"..message..\"! A jármű tulajdonosa: \"..tostring(username)..\". Rendszáma: NEW-\"..tostring(vehID), 0, 0,0)
end
addEvent(\"sendFactionMessage\", true)
addEventHandler(\"sendFactionMessage\", resourceRoot, factionMessage)

 
Cliens
 

function clickCloseButton2(button, state, thePlayer)
if (source==bClose2) and (button==\"left\") and (state==\"up\") then
local veh = getPedOccupiedVehicle(thePlayer)
local username = getPlayerName(thePlayer)
local vehID = getElementData(theVehicle, \"dbid\")
if (wReportMain~=nil) then
   destroyElement(wReportMain)
end
if (wHelp) then
   destroyElement(wHelp)
end
wReportMain, lWelcome, bClose, pHelp, lHelp, lHelpAbout, bHelp, wHelp, lNameCheck, bSubmitReport, lPlayerName, reportedPlayer, tPlayerName, lReport, tReport, tHelpMessage = nil
guiSetInputEnabled(false)
showCursor(false)
triggerServerEvent(\"sendFactionMessage\", resourceRoot, \"Határ átlépés\", username, vehID)
setElementFrozen(thePlayer, false)
end
end

20
Archívum / Accident system
« Dátum: 2015. Február 20. - 13:36:20 »
Realism-system/c_vehicle_crash.lua és s_vehicle_crash.lua

21
Archívum / [Help]Mysql Segitseg
« Dátum: 2015. Február 18. - 14:15:00 »
Próbáld meg ezzel.
 

mysql:query_free(\"UPDATE SQL_tábla SET SQL_sor = \'\" .. mysql:escape_string(valtozo_amibe_lementetted) .. \"\' WHERE id = \" .. mysql:escape_string(getElementData( thePlayer, \"dbid\" )

23
MTA: Szerverfejlesztés / [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Dátum: 2015. Február 12. - 22:03:06 »
Már bocs Carlos, de ennek az infónak van valóság alapja, mivel Thommas egyik legjobb barátja a haverom. Úgyhogy, nem kell hülyének nézni.
És amúgy Thommas sem véletlenül osztozik a Tulajdonosi címén egy Amerikai sráccal.

24
MTA: Szerverfejlesztés / [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Dátum: 2015. Február 11. - 21:35:22 »
A SeeMTA az nem vette meg a devGaming modját, hanem amiket alapból letölt a gépre resourceokat(, mert ekkor még nem luac-ték le), azokat Copy alapon úgymond lelopták és hozzá írták a szerver oldalt. Ezt a devGaming pár hónapja észrevette, ezért 2 választása volt Thommasnak, vagy kifizeti és kártérítést fizet vagy csinál nekik egy szervert, lásd SAS-Network. Ez  szerver nem csak úgy kipattant valamelyikük fejéből.

25
MTA: Szerverfejlesztés / [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Dátum: 2015. Február 02. - 22:38:02 »
Név: Vio Extended.

Letöltő link:
https://mega.co.nz/#!mRg23BjA!EDBu1nJ7W5p86MBn03dibz0q7-dZ4Fa0PkXQbAjYbTM

Megjegyzés: Elvileg angol rp mód (?)
Ennek a megjegyzését szerintem írd át, mert ez egy német mód.

26
Archívum / nem mukodik a bejelenkezes
« Dátum: 2015. Február 02. - 17:50:33 »
Nincs megfelelően összekötve az SQL-el a szerver, de ezt ajánlom: https://mtaforum.net/index.php?action=search

27
Archívum / Zero MTA Ped-ek
« Dátum: 2015. Február 01. - 06:05:27 »
local jessie = createPed( 56, x, y, z )
setPedRotation( jessie, <elfordulás/rotation>)
setElementDimension( jessie, <dimenzió> )
setElementInterior( jessie , <interior>)
Ezeket a kordinátákat a /getpos parancsal letudod kérni.

28
Archívum / Zero MTA Ped-ek
« Dátum: 2015. Január 31. - 22:06:23 »
Azt neked kell lehelyezned script alapján a job-system->c_job_system.lua fájl-ban.

29
Archívum / Zero MTA "szokásos"regisztrálási bug
« Dátum: 2015. Január 29. - 16:03:03 »
A Clans.hu az buggos, mint az állat. A Clans-nál és sem tudtam megoldani a logint, de amint átmentem egy másik hostinghoz működött. Érdekes.

30
Archívum / Zero MTA "szokásos"regisztrálási bug
« Dátum: 2015. Január 28. - 20:31:07 »
Nézd meg, hogy beleraktad-e a module-okat és, hogy jól van-e összekötve a szerver az SQL-el.

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal