Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tonyo

Oldalak: [1] 2 3 ... 79
1
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Dátum: 2015. január 17. - 18:23:56 »
betű típusát és súlyát[/quote]
Ez inkább vastagság akarna lenni nem?

2
Adás-Vétel / Euro Truck Simulator 2, Hitman Collection
« Dátum: 2015. január 17. - 12:07:28 »
Hali.
Van néhány eladó példányom az Euro Truck Simulator 2-ből (Gold edition, steam-en aktiválható) illetve a Hitman Collection-ből (Hitman Absolution: Elite Edition, Hitman 2: Silent Assassin, Hitman: Blood  Money, Hitman: Codename 47, Hitman: Contracts). Árat ugye nem lehet írni, de a bolti ár 1/3-a jó kiindulópont ;)
Részletek privátban :)

3
Adás-Vétel / Steam/Origin/Uplay játékok, bolti áron alul
« Dátum: 2015. január 01. - 12:33:52 »
Sziasztok!
Egy ismerősöm által lehetőségem van beszerezni Steam, Origin és Uplay-es játékokat, jócskán bolti áron alul. A játékok csak és kizárólag digitális formában (\"CD\"-kulcs vagy Steam gift) értendőek, tehát doboz nem jár hozzájuk, nincs kiszállítás és így szállítási költség sem. Szinte bármilyen játék beszerzését meg tudom oldani, sokszor akár több platform közül is választhatsz (pl. melyek elérhetőek Steam-en és Origin-en is).
FIGYELEM: a különböző platformok esetén eltérő árak lehetnek!
Igény esetén garanciát vállalok a kódra és amennyiben használt lenne, saját magam költségére szerzek be neked egy új kulcsot. (A kulcs érvénytelenségét természetesen bizonyítanod kell, stb...)
Ha valakit érdekel, keressen PM-ben!
 
Anthony

4
Segítségkérés / Kocsirendszer hiba
« Dátum: 2014. december 27. - 12:39:18 »
Idézetet írta: kiakovi date=1419534548\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51632\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tudom mennyiben másabb, ha változót csinálok hozzá, hisz az id ugyanaz marad...
A régi kocsirendszerem csak arra volt jó, hogy 1 embernek 1 autója lehessen, viszont én most névhez szeretném rendelni a kocsikat, hogy 1 embernek több is lehessen... :/ csak valami gond van a string változókkal...
Kipróbáltam ezt is, a probléma ugyanaz maradt.
 
Pedig igaza van, az ID-kkel vna a gond. A te esetedben van egy jármű ID-d, amit a \"vi\" tartalmaz ugyebár. Ellenben a CreateVehicle (és a többi járműlétrehozó függvény is) automatikusan osztja ki a jármű ID-ket. Ezek pedig a SAMP által kiosztott ID-k, melyek eltérnek a te általad megadott \"vi\"-től.
A megoldás számodra az lehet, hogy a SAMP által használt jármű ID-t eltárolod egy változóba, és minden járműkezelő függvény esetén ( CreateVehicle, SetVehicleNumberPlate, SetVehicleHealth, SetVehicleParamsEx ) ezt az ID-t használod. Példa egy lehetséges megvalósításra:
 
CMD:kocsicraft(playerid, params[])
{
new model, szin1, szin2;
if(sscanf(params, \"iii\", model, szin1, szin2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Usage: /kocsicraft [Model] [szin1] [szin2] \");
if(IsPlayerAdmin(playerid))
        {
        new vfile[64];
        for(new vi=0; vi<MAX_VEHICLES; vi++)
            {
            format(vfile, sizeof(vfile), \"/vehicles/%i.ini\", vi);
            if(!dini_Exists(vfile))
                {
                dini_Create(vfile);
                dini_Set(vfile, \"Tulaj\", \"Nincs\");
                dini_IntSet(vfile, \"Model\", model);
                dini_IntSet(vfile, \"Col1\", szin1);
                dini_IntSet(vfile, \"Col2\", szin2);
                dini_FloatSet(vfile, \"PosX\", x[playerid]);
                dini_FloatSet(vfile, \"PosY\", y[playerid]);
                dini_FloatSet(vfile, \"PosZ\", z[playerid]);
                dini_FloatSet(vfile, \"PosA\", 180.000);
                new rszov[10];
                format(rszov, sizeof(rszov), \"%s%s%s-%i\", betuk[random(26)], betuk[random(26)], betuk[random(26)], random(1000));
                dini_Set(vfile, \"Rendszám\", rszov);
                dini_FloatSet(vfile, \"HP\", 1000.0000);
               
                format(tulaj[vi], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(vfile, \"Tulaj\"));
                col1[vi]=dini_Int(vfile, \"Col1\");
                col2[vi]=dini_Int(vfile, \"Col2\");
                posx[vi]=dini_Float(vfile, \"PosX\");
            posy[vi]=dini_Float(vfile, \"PosY\");
            posz[vi]=dini_Float(vfile, \"PosZ\");
            posa[vi]=dini_Float(vfile, \"PosA\");
            format(rendszam[vi], 10, \"%s\", dini_Get(vfile, \"Rendszám\"));
            vhp[vi]=dini_Float(vfile, \"HP\");
            realid[vi] = CreateVehicle(dini_Int(vfile, \"Model\"), posx[vi], posy[vi], posz[vi], posa[vi], col1[vi], col2[vi], -1);
            SetVehicleNumberPlate(realid[vi], rendszam[vi]);
            SetVehicleHealth(realid[vi], vhp[vi]);
            SetVehicleParamsEx(realid[vi], false, false, false, true, false, false, false);
            break;
                        }
            }
        }
return 1;
}

 
Csak azt a részt írtam át amiről beszéltem, feltételezem hogy a többi rész megfelelően működik :)

5
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szerver monitorozó - "dOnitor"
« Dátum: 2014. december 27. - 01:26:53 »
Idézetet írta: blackdog476 date=1419635851\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51436\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az opcodeokról viszont írhattál volna többet is, hogy egyáltalán mi az, vagy hogy melyik mit csinál
Van hozzá dokumentáció.

6
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szerver monitorozó - "dOnitor"
« Dátum: 2014. december 26. - 23:49:42 »
Szerintem az elején kimaradt egy explode:
 
$ip = \"127.0.0.1\"; // A szerver IP címe

 
Majd kicsivel utána:
 
$packet .= chr($ip[0]);
$packet .= chr($ip[1]);
$packet .= chr($ip[2]);
$packet .= chr($ip[3]);

 
Kettő közt kellene:
 
explode(\'.\', $ip);

7
Pluginok és Programok / Teljes 0.2x forráskód
« Dátum: 2014. szeptember 13. - 11:47:39 »
Idézetet írta: αятүøм date=1410599045\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50576\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Majd ha felnõsz, akkor te is kiöregszel a játékból, és nem jön a helyedre senki, mert már teljesen más (minõség/élmény szerinti) kategóriák lesznek addigra. :) Szerintem ezzel mindent elmondtam. Mellesleg a feltevésedre az a válaszom: az egy dolog, hogy a nemzetközi szervereken is lehet játszani, de hogy lóf***t nem fogsz (egy fiktív te, ha véletlenül tudnál profi szinten angolul) megérteni abból, amit beszélnek, az biztos, és lám-lám, ezzel máris megcáfoltam az \"ugyanolyan játékélmény\" feltevésedet, taps-taps.
 
Az hogy a magyarok lusták nyelvet tanulni, az nem biztos hogy a \"világnyelvek\" hibája... :)

8
Leírások/Útmutatók / MySQL R39-2, avagy mi is az threaded query?
« Dátum: 2014. augusztus 28. - 12:18:53 »
Ezt a threaded query dolgot tegyük rendbe, mert azért ez kicsit érdekesen van leírva.
Elõször is a threadet magyarul \"szál\"nak szokás fordítani. Mi is egy szál? Gyakorlatilag tekinthetõ egy-egy önálló programnak. Azt azért a nagy többség tudja, hogy manapság a processzorok több szálon képesek programokat futtatni, ezt párhuzamos szálkezelésnek, vagy angolul multithreadingnek hívjuk. Egy processzor alapesetben annyi szálat tud kezelni, ahány processzormag található benne (ez így teljesen nem igaz már manapság, de most képzeljük azt hogy így van). Ha nekünk több szálon fut a programunk(/programjaink) mint ahány processzor magunk van, akkor a processzor idõ megoszlik a szálak között. Ezt általában az oprendszerek oldják meg, vagy fordításkor belekerül a programkódba. Na tehát mire is jó ez akkor konkrétan, ha külön szálakra helyezzük a programjaink bizonyos részét?
- programunk felgyorsítása, lassabb részek külön szálra helyezése, háttérben futtatása -> nem kell várnunk az eredményre, a \"fõ\" programunk tovább futhat (pl. bizonyos programrészletek háttérben való betöltése)
- bizonyos programrészek \"pihentetése\" (sleep, wait, vagy várakozás valamilyen eseményre)
A többszálú kezelés fõ elõnye tehát, hogy különbözõ háttérfolyamatokat indíthatunk, vagy a programunkat szétválaszthatjuk több egymástól független szálra, az elvégzendõ feladat tekintetében (pl. egy multi-client socket szerver esetén minden felhasználó számára saját threaded érdemes biztosítani, valamint egy threadet a bejövõ kapcsolatoknak, így mindenki \"programrészlete\" a többiekétõl függetlenül tud futni, nem kell egymásra várakozni). A különbözõ szálak, még ha az egyik végtelen ciklusba is futna, akkor sem fogják egymást akadályozni a végrehajtódásban (maximum a végrehajtás sebességét befolyásolja).
Esetünkben a threaded query értelme, hogy nem szükséges megvárnunk az eredményt. Pl. nagy szerverek esetén OnGameModeInit alatt meghívunk egy 2000 rakordot érintõ lekérdezést, és hagyjuk futni egy másik szálon, miközben a szerver a többi dolog betöltésével foglalatoskodik.
DE szó nincs semmiféle várólistáról. A szálak párhuzamosan hajtódnak végre, nem pedig egymás után, annak pont ugyanúgy semmi értelme nem lenne, mint az egyszálú programkezelésnek, hisz ugyanúgy egyetlen program lefoglalná a teljes CPU-t.
Valamint, ennek semmi köze ahhoz, hogy mivel tér vissza az SQL lekérésünk. Ettõl még kaphatunk vissza 0-t, vagy errort, a többszálúsításnak kizárólag a végrehajtódás sebességére, és a programrészek egymástól független futására van kihatása, de ezen kívül semmi másra. (Igazából nem is nagyon értem hogy itt mire értetted hogy nem kapunk 0-t eredményül)

9
Archívum / Utolsó változás
« Dátum: 2014. január 17. - 04:50:18 »
Idézetet írta: SkyLinE date=1389883715\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45847\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
+1. Én is itt vagyok már mittomén mi óta (na a végére csak megnéztem 2008. Augusztus 20. 10:13:59), van igazság benne, az biztos :)
Nem szoktam már írni, inkább csak olvasgatok, azt is fõként csak buszon, mivel ott mobilnettel sok értelmes dolgot nem lehet csinálni. Amit SkyLine leírt, abszolút így van. Sõt, a legtöbben akik a \"múltra\" tekintettek vissza, igazuk volt. Balhésok régen is voltak (pl. gamestar, spatrik), balhét is voltak (gamestar vs. kowalski), talán annyi hogy akkor még máshogy voltak kezelve a dolgok.
Igazából a fórum színvonalát két féleképp lehet tekinteni. Egyrészt nézhetjük abból a szempontból, hogy évrõl évre másabb, mint elõtte volt. Nem feltétlen rosszabb, bár a régebbi tagok valószínûleg így jellemeznék. Ezzel nem teljesen értek egyet, mondjuk azt hogy halad a korral. Másrészrõl viszont, ha körülnézünk a mostani forumok, weboldalak, társalgók stílusán, akkor abszolúte nincs lemaradva ez a fórum sem.
Nem magával a fórummal van gond, hanem a jelenlegi általános viselkedési formával. Az hogy Netikett, manapság már senkinek nem mond semmit, és eléggé meg is változott a jelentése. Ha ti most egy \"elit\" fórumot akartok, ahol tényleg magas a színvonal, és jó a közösség, ahhoz annyi kell, hogy kicsit zsebre tenni az ego-bol, és nem mindig mindenre egybõl visszaugatni. Persze, manapság ez a menõ, sõt lassan már nem is menõ, inkább általános, hogy mindenki mindenhol ugat a másikra. De ennyit kellene tenni, kicsit végiggondolni, hogy most megéri-e elkezdeni 3 oldalon keresztül feleslegesen osztani az észt a semmirõl (mivel mindkét fél legalább annyira makacs, hogy nem csak nem meggyõzhetõek, de még csak nem is hajlandóak meghallgatni a másikat), vagy inkább ráhagyni a másikra.
Persze ennek ott a másik oldala is, nem muszáj folyton nekiugrani valakinek, mikor épp unatkozol. Nem egyezik a véleményetek? Ez van... Majd a nagybetûs élet megtanít mindenkinek egyet \'s mást... Ha embereket erõszakkal akarsz rávenni, hogy tegyenek valamit, amivel nem értenek egyet, az nem fog mûködni. Ha viszont érvelsz, rávezeted õket, hogy márpedig ez így van, és õk is rájönnek hogy igazad van, onnantól kezdve maguk fogják azt tenni, amit szeretnél. Persze ehhez mindkét fél részérõl meggyõzhetõnek kell lenni.
Viszont, ha valaki mindig a másiktól várja el, hogy fogadja el az õ véleményét, az még nem megoldás. Ameddig ezen nem tudnak változtatni az emberek, addig nem sok értelme fórumozniuk. Mondhatnám úgy is, hogy addig a fórum már csak ilyen marad.
Ettõl függetlenül szerintem közel sem annyira drasztikus a helyzet, mint ahogy itt sokan leírják. Igen, vannak gondok, de ezeket máshogy kellene kezelni, nem pedig így, hogy mindenféle fenyegetõzõ közleményeket írtok ki. Ez úgysem vezet semmit. Az ilyesmit is el lehetne intézni rendesen... Csendben, a háttérben, hogy a fórumozókat ne zavarja meg a dolog, hisz felesleges tudniuk ilyesmirõl. Ez a vezetõség dolga lenne, biztosítani a fórumozók nyugalmát, szolgáltatni a teret a társalgáshoz. Nem azt mondom hogy mindent titokban kell csinálni, de nem kell ekkora dobra verni, hogy \"húha, csináltam ám valamit!!!\". Ami igazából megint csak ígérgetés, vagy mondhatni üres szavak, hisz a felhasználó ebbõl semmit nem lát.
Utolsó 2 megjegyzésem:
1. Észrevételem szerint a vezetõségnek kicsit többet kellene felhasználói szemmel néznie az oldalra. Persze, ez nehéz, miután valakinek van rálátása a háttérben folyó dolgokra. Lehet ezt a problémát a felhasználók nagy része észre sem vette volna, ha nincs ekkora dobra verve. Hisz legtöbben fele annyit nem látna az itt folyó dolgokból, mint akár egy glob.
2. Az elõbbi pont fordítva is igaz. A felhasználóknak sem ártana kicsit a vezetõség helyzetébe belegondolni. Ez megint nehéz, de mi értelme feleslegesen támadni õket folyamatosan... Hisz õk többet látnak, nyilván minden döntésnek oka van. Nem azt mondom, hogy fogadjatok el mindent, de lehetne kulturáltan rákérdezni, hogy mi váltotta ki ezt,megezt,megezt, lehet többre jutnátok értelmes megbeszélésekkel, mint folyamatos elégedetlenkedéssel.
Na egyenlõre ennyi, tudnék még írni, de így is hosszú lett. Nagy vonalakba leírtam amit gondolok. Szerintem senkit nem sértettem meg, legalább is igyekeztem.
 
Anthony

10
Beszélgetés / AMD FX 8350 vagy Intel Core I7 3770k?
« Dátum: 2013. december 13. - 00:16:07 »
Én ati karikban gondolkoznék, a next-gen konzolokban is az van, és ott van a Mantle API is, ami mögé megint csak nem egy nagy cég beállt... (pl. Dice)

11
Beszélgetés / Miért ilyen kevés a szabad RAM?
« Dátum: 2013. október 30. - 12:51:40 »
UI: Nagy hülyeséget mondtál. Olyat olvastam, hogy a 64 bites Windows 7 lefoglal magának XY nagyságrendû rendszermemóriát a telepített mennyiségtõl függõen, amit nem feltétlenül használ ki. Szóval ha egy alkalmazást használok, aminek több ramra lenne szüksége, mint amennyit az op. rendszert a használatra szánt, akkor a rendszer felszabadít a ramból annyit, amennyire akkor nincs szüksége, tehát toldja a ramot a szükséglethez igazítva. Látok benne igazságot, kérdezném a \"nagyokat\", hogy igaz-e.[/quote]
Linux csinál ilyet valóban, de hogy a Windows? :D nem olyan mértékben, hogy megegye az összes RAM-od, hülye rendszer ez ahhoz... Nem mellesleg Win 7 64 bit, 4 giga ramból jelenleg 2,3 szabad.. :) Ahogy írták, nem kell feleslegesen telepakolni minden szar háttérben futó hülyeséggel a gépet. Ccleanert fel, automatikusan induló programokat szelektálni ezerrel.. A sok hülye ramzabáló szarság helyett meg alternatívák... Pl. Adobe Acrobat Reader helyett Foxit Reader, stb...

12
Beszélgetés / Szerintetek jó a gépem játékokra? (Konfighoz katt!)
« Dátum: 2013. október 28. - 22:56:43 »
Ati Overdrive... Nekem is ilyen kártya volt az otthoni gépemben, nem volt vele gondom, bár nyilván gyártótól is függ. Nekem egy gyárilag kicsit jobban felszerelt verzió volt, egész jó hûtéssel, így megfelelõen bírta a tuningot, 3 évig használtam, semmi gond nem volt vele. Ha az a cél, hogy elmenjenek, el fognak. Persze eléggé le kell majd venni a beállításokat, de ha egy játékban ez ront a játékélményen, az régen rossz.

13
Kérdések, Segítség / Ingyenes weboldal
« Dátum: 2013. október 24. - 13:00:12 »

 

Joomla-t messze felejtsétek el, undorító jószág... bármikor inkább egy smf, mint a joomla..
 
[/quote]
Joomla összeköthetõ SMF-el.
Amúgy szerintem annyira nem rossz ingyenes CMS rendszerhez képest. Tény, hogy kevés kiegészítõje van, de attól függetlenül feladatát ellátja (ámbár ha már valaki hírportál szerû oldalt akar akkor jobban jár a WorldPress-el).
 
[/quote]
Tudom hogy összeköthetõ, elég rég foglalkozom CMS-ekkel. Jelenleg egy napi 100.000 oldalletöltéses webet is hostolok, egy ismerõsnek, aki Joomla-t használ. Hidd el, tudom hogy egy fos... Az egy dolog hogy egy atomerõmû is kevés neki (ergó osztott tárhelyen totál lassú lesz az oldal), de emellett a cache részébe is bele lehet kötni... Összeszarja magának a saját cache mappáját, ahol rendet viszont sosem rak maga után, így azt fogod észrevenni, hogy idõrõl idõre elfogy a tárhelyed, és állhatsz neki manuálisan törölgetni a fájlokat... Nálunk 10 Gb tárhely jut erre az oldalra, ebbe jelenleg kb. 400-600 mb cache-t termel magának naponta (kb. 3-4000 fájl). Arról meg ne is beszéljünk, hogy a hozzá készített extension-ök fele akkora gané, hogy örülsz ha nem rontja tovább az \"oldal\" mûködését. Épp a minap volt, hogy 2 plugint is kiszedettem a tulajjal, mert másfél-2 naponta végtelen ciklust okozott... Az error logot meg naponta ürítened kell, vagy a log miatti disk i/o elviszi a géped maradék \"sebességét\" is..

14
Kérdések, Segítség / Ingyenes weboldal
« Dátum: 2013. október 23. - 19:56:47 »
Joomla-t messze felejtsétek el, undorító jószág... bármikor inkább egy smf, mint a joomla..

15
Játékok / Ingyen Maffia 2, vagy Civilizilation 5
« Dátum: 2013. október 14. - 02:42:34 »
Anthony nem mérgelte be magát, csak ha valaki lusta olvasni, és még pattog is, azelõtt értetlenül állok...
@kadaradam: a fontos hogy a 2 oldalon az e-mail megegyezzen. A felhasználónév nem számít, az lényegtelen. Ha netán 2 külön címet adtál volna meg, akkor ez lehet a gond. Ha pedig 25.-éig nem jön meg, akkor én írnék a greengaming-eseknek. Bár ismerõsömnek is most este jött meg, pedig tegnap délelõtt szavazott, szóval jóval túl volt a 24 órán, bár õk eleve úgy írják, hogy minimum 24 óra.
Abból pedig nem lesz gondotok, ha mindkettõt beaktiváljátok steamen, a greengaming-nek semmi köze a steamhez, és nyilván tudják õk is hogy ezt mindenki kihasználja, csak gondolom nem érdekli õket, annál jobb reklám nekik. Ha érdekelné õket a dolog, akkor eleve úgy kezdõdött volna, hogy pl. az elsõ 1000 szavazó steam kulcsot kap.. :)

Oldalak: [1] 2 3 ... 79
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal