Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zalakaka45

Oldalak: [1] 2 3 ... 16
1
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2015. április 17. - 11:22:34 »
Helló! Én tegnap kezdtem el játszani a multit haverommal. Arra lennénk kíváncsiak, hogyan lehetne létrehozni konvojt. Előre is köszönöm válaszotokat!

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Designer munkákat vállalok!
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 17:31:05 »
Idézetet írta: divkn date=1408632052\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50242\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És volt már olyan rendelõ aki poszter méretben kért képet? Én nem tudok elképzelni egyet sem. Ezen a fórumon inkább digitálisan használják fel a képet fórum aláírásként vagy weboldal háttér és/vagy fejlécként, nem pedig szoba falára felragasztani vagy egy pólóra, de azt a rendelõ is el tudja intézni szerintem.
Meg pénzt fizetni olyan embernek akinek csak 1 darab referenciája van és nincsenek tapasztalatai és ízlése sem (jó, ez legtöbbször a rendelõtõl függ hogy õ milyet kér).
 
Én tagja vagyok egy másik sampfórumnak is ami lényegében a romániai. Õk legtöbbször posztereket kérnek, amiket kisorsolhatnak a játékosaiknak, ezért.

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Designer munkákat vállalok!
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 15:51:42 »
Idézetet írta: JustaCube date=1408628702\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50242\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 Nem egy 12 éves gyerek vagyok, hanem 15.
 
lol. xd mekkora különbség.
egyébként meg pofátlanság olyanért pénzt kérni, amit egy egyszerû MS Word-del meg paint-tel meglehet oldani.
fõleg, ha nem magyarországi vagy, akkor postaköltség nemzetközi úton nem párszáz forint.
 
[/quote]
MS Wordal? Te nem tudod mit beszélsz -.-\" MS Word-al hogy akarsz te képet szerkeszteni?

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Designer munkákat vállalok!
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 15:29:41 »
Idézetet írta: Loren date=1408626240\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50242\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
200-500 FT ilyen munkáért már nem azért de pofátlanság. Nem kicsit :confused:.
 
Lényegében ez egy random összeg volt. Mivel én nem magyarországon élek, és nem néztem utána elõtte az áraknak ezért ezt nagyon elhibáztam. Kijavítottam. Mivel ti magyarországiak vagytok, ezért titeket kérdezlek akkor, hogy szerintetek a 100-200 az megfelelõ összeg? :)
Egyébként Буттингс, a karrierem már rég elindult képszerkesztés/fotózás terén. Nem egy 12 éves gyerek vagyok, hanem 15.

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Designer munkákat vállalok!
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 15:02:46 »
Idézetet írta: Буттингс date=1408625893\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50242\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Sok idõt igénybe vevõ munka utáni fizetség. (200-500ft)
Nem off, de kajak ilyen debil vagy? Ahogy nézem nem nagy tudással rendelkezel még ezen a téren. És már pénzt is kérnél érte? Ezzel még szerintem várj egy kicsit csibém.
 
[/quote]
Képzeld, a tinta és a poszter papír pénzbe kerül barátom.

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Designer munkákat vállalok!
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 14:35:58 »
Helló. Designer munkákat vállalok!

Hogy mit is jelent a Designer munka?

- A Designer munka jelentése a magyar nyelvben a Tervezõ. Ha valakinek szüksége van egy poszterre, akkor a Tervezõ elkészíti azt a saját elképzelése alapján. Saját formát, kinézetet és esetleg szín árnyalatokat ad a képnek.


A következõ munkákat vállalom:

- Logó készítés.


- Poszter készítés.


Amit kérek:

- Idõ.


- Sok idõt igénybe vevõ munka utáni fizetség. (100-200ft) [CSAK POSZTEREKRE ÉRVÉNYES]


***Hosszútávú munka esetén***

             
(Egy szerver Designere)

- 1-2 Admin. Egy jól fizetõ biznisz.


Amit nyújtok:

- Jól kidolgozott munka.


- Tisztelet másokkal szemben.


Elérhetõségek:

- Írj egy Privát Üzenetet (PÜ) és ott majd megbeszélünk mindent!


Annak bemutatására, hogy hogy dolgozom, csináltam egy logót.




| !!!FIGYELEM!!! | A szerver nem létezik | !!!FIGYELEM!!! |

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140821/blankrpg_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 


Nagyításért kattints a képre!

7
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 00:25:19 »
Idézetet írta: ZyZu. date=1408559500\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nagyon nehéz. :D Egyébként nem használod new Info[MAX_PLAYERS][Adat]; nevû változót sehol sem.. Nem kell törölni mert gondolom fogod valamikor használni a betöltéseknél vagy mentéseknél.
 
És akkor az miért van, hogy eggyáltalán nem tölti be?

8
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 20:17:02 »
Helló! Írtam egy Dialogos Bejelentkezési Rendszert. Mikor fellépek a szeróra, nem tölti be. Fogalmam sincs, hogy miért.
 
#include <a_samp>
#include <Dini>
#define REGISZTRACIO 0
#define BELEPES 1
#define Szurke 0x9F9F9FFF
enum Adat
{
        Neve,
        Jelszo,
        Szint,
        Penz,
        Pozicio
}
new Info[MAX_PLAYERS][Adat];
main()
{
        print(\"\\n----------------------------------\");
        print(\" Blank Gamemode by your name here\");
        print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
        // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
        SetGameModeText(\"Blank Script\");
        AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
        return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
        return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new jl[128];
        format(jl, sizeof(jl),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev(playerid));
        new string[128];
        if(GetPVarInt(playerid, \"Belepve\") == 1)
        {
            if(!dini_Exists(jl))
            {
                new Float:X, Float:Y, Float:Z;
                GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
                        format(string, sizeof(string),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írj be egy kívánt jelszót a regisztrációhoz!\");
                        ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrálás\", \"Vissza\");
                }
                else if(dini_Exists(jl))
                {
                    new Float:X, Float:Y, Float:Z;
                GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
                        format(string, sizeof(string),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írd be a jelszavad!\");
                        ShowPlayerDialog(playerid, BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", string, \"Belépés\", \"Vissza\");
                }
        }
        return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        KarakterMentes(playerid);
        return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        SetPlayerPos(playerid, 0,0,5);
        SetPlayerFacingAngle(playerid, 250);
        return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        new reg[128], string[128];
        format(reg, sizeof(reg),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev(playerid));
        switch(dialogid)
        {
            case REGISZTRACIO: {
                if(response) {
                    if(strlen(inputtext) == 0) {
                        new str[128];
                        SendClientMessage(playerid, Szurke, \"Te még nem regisztráltál! Kérlek adj meg egy kívánt jelszót!\");
                        format(str, sizeof(str),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írj be egy kívánt jelszót a regisztrációhoz!\");
                    ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrálás\", \"Vissza\");
                                }
                    else{
                        dini_Create(reg);
                                        dini_Set(reg,\"Jelszo\", inputtext);
                                        SpawnPlayer(playerid);
                                        SetCameraBehindPlayer(playerid);
                    }
                } else {
                    SendClientMessage(playerid, Szurke, \"A visszalépés miatt ki lettél rúgva a szerverröl!\");
                                Kick(playerid);
                        }
            }
                    case BELEPES:
                {
                    if(response){
                                if(strlen(inputtext) == 0) {
                                        SendClientMessage(playerid, Szurke,\"Te még nem jelentkeztél be! Kérlek írd be a jelszavad!\");
                        format(string, sizeof(string),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írd be a jelszvad!\");
                                        ShowPlayerDialog(playerid, BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", string, \"Belépés\", \"Vissza\");
                                } else {
                                    if(!strcmp(inputtext, dini_Get(reg,\"Jelszo\"), true)) {
                                        SetPVarInt(playerid,\"Belepve\",1);
                                        SpawnPlayer(playerid);
                                        SetCameraBehindPlayer(playerid);
                                    }
                                }
                        return 1;
                        }
                }
        }
        return 0;
}
stock KarakterMentes(playerid)
{
        new ment[128];
        format(ment, sizeof(ment),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev(playerid));
        if(!dini_Exists(ment))
        {
            dini_Create(ment);
        }
        else if(dini_Exists(ment))
        {
            dini_IntSet(ment,\"Szint\", GetPlayerScore(playerid));
            dini_IntSet(ment,\"Penz\", GetPlayerScore(playerid));
        }
        return 1;
}
stock KarakterBetoltes(playerid)
{
        new tolt[128];
        format(tolt, sizeof(tolt),\"/Karakterek/%s.ini\", Neve(playerid));
        if(dini_Exists(tolt))
        {
            SetPlayerScore(playerid, dini_Int(tolt,\"Szint\"));
            SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(tolt,\"Penz\"));
        }
        return 1;
}
stock SetPlayerMoney(playerid, cash)
{
        ResetPlayerMoney(playerid);
        return GivePlayerMoney(playerid, cash);
}
stock Nev(playerid)
{
        new neve[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
        return neve;
}

 
És még egy warningot ír ki:
 
(166) : warning 203: symbol is never used: \"Info\"

 
Kérlek segítsetek!

9
Segítségkérés / Dialogos Bejelentkezési Rendszer
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 19:36:56 »
Helló! Írtam egy Dialogos Bejelentkezési Rendszert. A pawno semmi errort nem jelez ki, viszont amikor fellépek a szerverre, nem tölti be a rendszert. Fogalmam sincs mi lehet.
Itt a mod:
 
#include <a_samp>
#include <Dini>
#define REGISZTRACIO 0
#define BELEPES 1
#define Szurke 0x9F9F9FFF
enum Adat
{
Neve,
Jelszo,
Szint,
Penz,
Pozicio
}
new Info[MAX_PLAYERS][Adat];
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new jl[128];
format(jl, sizeof(jl),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev(playerid));
new string[128];
if(GetPVarInt(playerid, \"Belepve\") == 1)
{
    if(!dini_Exists(jl))
    {
        new Float:X, Float:Y, Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   format(string, sizeof(string),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írj be egy kívánt jelszót a regisztrációhoz!\");
   ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrálás\", \"Vissza\");
}
else if(dini_Exists(jl))
{
    new Float:X, Float:Y, Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   format(string, sizeof(string),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írd be a jelszavad!\");
           ShowPlayerDialog(playerid, BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", string, \"Belépés\", \"Vissza\");
}
}
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
KarakterMentes(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid, 0,0,5);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 250);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new reg[128], string[128];
format(reg, sizeof(reg),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev(playerid));
switch(dialogid)
{
    case REGISZTRACIO: {
        if(response) {
            if(strlen(inputtext) == 0) {
                new str[128];
                SendClientMessage(playerid, Szurke, \"Te még nem regisztráltál! Kérlek adj meg egy kívánt jelszót!\");
                format(str, sizeof(str),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írj be egy kívánt jelszót a regisztrációhoz!\");
                    ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrálás\", \"Vissza\");
      }
            else{
                dini_Create(reg);
         dini_Set(reg,\"Jelszo\", inputtext);
         SpawnPlayer(playerid);
         SetCameraBehindPlayer(playerid);
            }
        } else {
            SendClientMessage(playerid, Szurke, \"A visszalépés miatt ki lettél rúgva a szerverröl!\");
      Kick(playerid);
   }
    }
    case BELEPES:
{
    if(response){
      if(strlen(inputtext) == 0) {
         SendClientMessage(playerid, Szurke,\"Te még nem jelentkeztél be! Kérlek írd be a jelszavad!\");
                format(string, sizeof(string),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írd be a jelszvad!\");
              ShowPlayerDialog(playerid, BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", string, \"Belépés\", \"Vissza\");
      } else {
          if(!strcmp(inputtext, dini_Get(reg,\"Jelszo\"), true)) {
              SetPVarInt(playerid,\"Belepve\",1);
              SpawnPlayer(playerid);
              SetCameraBehindPlayer(playerid);
          }
      }
        return 1;
   }
}
}
return 0;
}
stock KarakterMentes(playerid)
{
new ment[128];
format(ment, sizeof(ment),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev(playerid));
if(!dini_Exists(ment))
{
    dini_Create(ment);
}
else if(dini_Exists(ment))
{
    dini_IntSet(ment,\"Szint\", GetPlayerScore(playerid));
    dini_IntSet(ment,\"Penz\", GetPlayerScore(playerid));
}
return 1;
}
stock KarakterBetoltes(playerid)
{
new tolt[128];
format(tolt, sizeof(tolt),\"/Karakterek/%s.ini\", Neve(playerid));
if(dini_Exists(tolt))
{
    SetPlayerScore(playerid, dini_Int(tolt,\"Szint\"));
    SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(tolt,\"Penz\"));
}
return 1;
}
stock SetPlayerMoney(playerid, cash)
{
ResetPlayerMoney(playerid);
return GivePlayerMoney(playerid, cash);
}
stock Nev(playerid)
{
new neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
return neve;
}

 
Warning:
(166) : warning 203: symbol is never used: \"Info\"

 
[mod]Javítottam a

taget

tagre![/mod]

10
Idézetet írta: BackUP date=1408456646\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50180\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ne mondj baromságot.
\'case\'t Switchben használunk. Teljesen más. Az az else ott megfelelõ, nézd csak:
 
if(playertextid == ptd[playerid])
    {
        MutatMenu(playerid);
        }
        else
        if(playertextid == m20[playerid])
    {
ha playertextid egyenlõ ptd[playerid]el
akkor
      MutatMenu(playerid);
zárás
ELSE(ha nem egyenlõ)
de playertextid egyenlõ m20[playerid]el
akkor
stb..
Ugynaz mintha egy sorban írnád, hogy \'else if\'
 
[/quote]
Kössz akkor a helyesbítést :), én még soha nem foglalkoztam ilyennel.

11
Segítségkérés / Szerveroldali hangok nem szólnak
« Dátum: 2014. augusztus 19. - 15:42:26 »
Idézetet írta: FresH date=1408351707\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49968\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Korábban nekem is volt ilyen jellegû problémám. Nekem a(z) #include <audio> orvosolta az egészet. De a link is hibás lehet, arra is oda kell figyelned, hogy direct linket adj meg, mert az átirányításos linkeket nem fogja lejátszani.
 
Elmondta a gyerek, hogy a barátainál lejátsza a zenét, csak nála nem.

12
Helló. Elsõre láttam ilyen scriptet. Igazábol csak találgatok, hogy ez mire lessz jó. Ez csak egy feltételezés, de szerintem az a hiba, hogy az OnPlayerClickPlayerTextDraw nál else-t irtál mindenhez. Az \"else\" azt jelenti hogy különben. Ezt akkor szokták használni amikor valamit feltételeznek, és ha a feltétel hamis, akkor jön a képbe ez az else. Azt hiszem neked ott case-t kellene használni. Azért gondolom ezt, mert én úgy látom, hogy 2 \"parancs\" között else van. Én úgy tudom, ha egy if ben több dolgot szeretne valaki definálni, akkor azt a case-l teszi.
if(playertextid == m20[playerid])
    {
        ElrejtMenu(playerid);
        }
        else
        if(playertextid == m19[playerid])
    {
        ElrejtMenu(playerid);
        }
Megjegyzés: Azért nem raktam [pawn] közé, hogy érzékeltessem mit akarok mondani.

13
Segítségkérés / Pozíció mentés
« Dátum: 2014. augusztus 19. - 15:02:14 »
Helló. Ebbe a hangsúly az elmentésen van. A kiírás a fájlba az a játékos lekapcsolódásakor történik, szóval az OnPlayerDisconnect funkció alá kell ezt behelyezned:
 
new Poz[128], nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Float:x, Float:y, Float:z;

 
Szóval. Ha eddig megvagy akkor jön a második lépés.
A második lépésben lekéred az illetõ nevét, és lementessz a nevével egy fájlt.
 
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(Poz, sizeof(Poz), \"\\\\Poz\\\\%s.ini\", nev);

 
A harmadik lépésben megnézeted vele, hogy létezik e a fájl vagy sem. Abban az esetben ha nem létezik, akkor létrehozatod vele a fájlt és lemented a pozíciókat.
 
if(!dini_Exists(Poz))
dini_Create(Poz);
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
dini_FloatSet(Poz, \"posX\", x);
dini_FloatSet(Poz, \"posY\", y);
dini_FloatSet(Poz, \"posZ\", z);

 
A negyedik lépés már az OnPlayerSpawn funkcióban zajlik, amikor pedig betöltöd a lementett adatokat.
Lekéreted vele az adatokat, majd betöltöd. Ez a következõ képpen zajlik:
 
new Poz[128], nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(Poz, sizeof(Poz), \"\\\\Poz\\\\%s.ini\", nev);

 
Most lekérted az adatokat. Most jön az ötödik lépés, amikor pedig betöltöd azokat.
 
x = dini_Float(Poz, \"posX\");
y = dini_Float(Poz, \"posY\");
z = dini_Float(Poz, \"posZ\");
SetPlayerPos(playerid, x, y, z);

 
Lényegében ez így fog kinézni:
 

//OnPlayerDisconnect...
new Poz[128], nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(Poz, sizeof(Poz), \"\\\\Poz\\\\%s.ini\", nev);
if(!dini_Exists(Poz))
dini_Create(Poz);
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
dini_FloatSet(Poz, \"posX\", x);
dini_FloatSet(Poz, \"posY\", y);
dini_FloatSet(Poz, \"posZ\", z);

 

//OnPlayerSpawn...
new Poz[128], nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(Poz, sizeof(Poz), \"\\\\Poz\\\\%s.ini\", nev);
x = dini_Float(Poz, \"posX\");
y = dini_Float(Poz, \"posY\");
z = dini_Float(Poz, \"posZ\");
SetPlayerPos(playerid, x, y, z);

 
Most jön az utolsó, egyben a hatodik lépés, amikor létrehozod a szerver könyvtárában a Poz mappát, ahova pedig ezeket a pozíciókat fogja menteni.
Ezzel végeztünk is. Ha jól gondolom, akkor neked semmi szükséged a belépési funkcióban bármi betöltést használni. Egyszerûen csinálsz egy publicot, hogy abban az esetben, hogyha Belepve[playerid] = 1;
akkor töltse be az OnPlayerSpawn funkciót és ezzel már meg is oldottad. Remélem segítettem. Nem próbáltam ki a dolgokat amit írtam, de elméletileg mûködnie kell. Ha bármi hiba van benne, vagy esetleg másban kellene segíteni akkor írj egy privát üzenetet. Helló! :)

14
Segítségkérés / MySQL kapcsolódási hiba
« Dátum: 2014. augusztus 06. - 23:44:40 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1407356179\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49909\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha R39-2, akkor stimmel. Egyébként az Access denied for user szerint is stimmel. Ez akkor elméletileg beállítási probléma lesz, az viszont már nem igazán tartozik a pawn nyelvû programozáshoz. Én nem tudom, hogy pontosan mit tettem, mikor az XAMPP-omat (ha neked az van) telepítettem, de sikerült hozzáadnom egy usert és mûködött. Valahol a localhost-on található vezérlõpultjában nyúlkáltam. Kellett engedélyezni a dolgokat, aztán usert létrehozni. Asszem. De semmi sem biztos. Azóta telepítés nélkül másolom az XAMPP mappáját egyik géprõl a másik gépre, avagy újratelepítés esetén és mûködik úgy is az adatbázis.
 
Igazábol R31-em van. Viszont az a helyzet hogy elég durva, hogy hogy oldottam meg. Annyiban volt a hiba, hogy fel kellet cseréljem ezt:
[pawn]#define db_host \"127.0.0.1\"
#define db_user \"samp\"
#define db_pass \"mysql\"
#define db_db \"samp\"[/pawn]
Erre:
[pawn]#define db_host \"127.0.0.1\"
#define db_user \"samp\"
#define db_db \"samp\"
#define db_pass \"mysql\"[/pawn]
Ez alapján cseréltem fel:
[pawn]dbhandle = mysql_connect(db_host, db_user, db_db, db_pass);[/pawn]
Szerintem úgy értelme nem volt, max annyi hogy milyen sorrendbe olvassa be. De hogy ez megoldotta, az biztos.
Kössz a segítséget Dfoglalo! :)

15
Segítségkérés / MySQL kapcsolódási hiba
« Dátum: 2014. augusztus 06. - 22:04:43 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1407354845\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49909\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A forráskódra, amivel megpróbál felcsatlakozni... Lehet, hogy rossz a sorrend, vagy valami. Egyáltalán létezik az adatbázis?
 
Az adatbázis létezik. Mindent létrehoztam neki. Ezek az adatok:
 

#define db_host \"127.0.0.1\"
#define db_user \"samp\"
#define db_pass \"mysql\"
#define db_db \"samp\"

 
Ez a forráskód amivel felcsatlakozik. OnGameModeInit be raktam bele:
 
dbhandle = mysql_connect(db_host, db_user, db_db, db_pass);

 
[mod]Ismét kihelyeztem a pawn code taget.[/mod]

Oldalak: [1] 2 3 ... 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal