Szavazás

Várjátok az ATS(American Truck Simulator) megjelenését?

Összes szavazó: 61

Szerző Téma: Euro Truck Simulator 2  (Megtekintve 82092 alkalommal)

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #870 Dátum: 2015. Április 04. - 14:34:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: Hörry date=1428149814\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
én most megyek fel pár körre. Akinke van kedve csatlakozni vegyen fel steam írjon rám és beszéljük meg a találkozó pontot.
 
Mi a neved?

Euro Truck Simulator 2
« Válasz #871 Dátum: 2015. Április 04. - 18:19:22 »
0 Show voters

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #872 Dátum: 2015. Április 04. - 19:46:37 »
0 Show voters
Valaki most?

Euro Truck Simulator 2
« Válasz #873 Dátum: 2015. Április 04. - 20:14:22 »
0 Show voters
Jaaaaj Secur, hát te még vagy... el vagy veszve mester. Merre járkálsz?

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #874 Dátum: 2015. Április 04. - 20:16:58 »
0 Show voters
Jelenleg sehol. De 10 perc és Rotterdamba megyek dekkolni.

Nem elérhető The

  • 4384
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #875 Dátum: 2015. Április 04. - 21:45:17 »
+2 Show voters
A Skandinávia DLC első előzetesét hamar bővebb infók is követték a blogon: Viktor mind a DLC-ről, mind az azzal érkező 1.17-es tapaszról elárult pár új részletet. Utóbbi egyébként már tényleg az utolsó simításoknál jár, lassan eléri a végleges verziószámot, szóval lehet hogy még a skandi DLC előtt kijön. Vagy nem. smile hangulatjel
Nézzük, mit ír Viktor a legfrissebb bejegyzésben!
\"Jelenleg az 1.17-es tapasz végső simításait egyengetjük: reményeink szerint hamarosan nyílt béta keretében ki is adhatjuk. Igazából a tervünk eredetileg az lett volna, hogy meglepjünk titeket, és már ezen a héten elindítsuk a nyílt bétát, de péntek nap végén sajnos kiderült, hogy még nem állunk készen a nyílt tesztelésre.
Ennek oka, hogy a grafikus renderert elég komolyan átírjuk, hogy még a Skandinávia DLC előtt felgyorsíthassuk a játékot. Ennek az eredményét már érezzük: a minimum gépigény közeli konfigurációkon érezhetően jobban fut a játék, de azt még nem tudjuk 100%-osan megállapítani, hogy combosabb PC-ken is segítenek-e a javítások. Emellett persze a bugokkal is folyamatosan küszködünk, a programozóink így mindenképp szeretnének még egy pár napot a peccsen ülni, és egy olyan, viszonylag stabil változatot kiadni a kezükből, ami alkalmas nyílt bétatesztelésre. Reményeink szerint jövő héten végre elstartolhat Steamen az 1.17-es peccs előzetes változata - drukkoljatok, hogy így legyen!
A rossz hírek mellett persze jókkal is szolgálhatok: végre látni az utat az alagút végén, a cél pedig világos: a Skandinávia DLC május hetedikén fog érkezni (méghozzá idén :D). A tegnapi videónk után ezúttal némi infót is hoztam a csomagról: a skandináv változatosságról szeretnék pár szóban beszélni.
A Skandinávia DLC-hez készült egyedi tartalom (modellek, textúrák, prefabok, stb.) mennyisége minden eddigi projektünkét felülmúlja. De komolyan: a DLC-be rengeteg munkát fektettünk, többet mint annak idején az alap ETS2-be! Reményeink szerint ez látszani is fog a végeredményen, nem csak az alap maphoz képest: Skandinávia egyes régiói is érezhetően eltérnek majd egymástól. A DLC északi területein így érezhetően a természet dominál: a déli területek erdejei, mezői, és tavai élesen elütnek majd az északi régiók sziklaalakzataitól, szirtjeitől, hegyes-völgyes tájaitól, és kanyargós alagútjaiktól. Utóbbiak tényleg újszerűek lesznek, nem egyszer egy kereszteződés egy alagútban kerül elhelyezésre. Remélem, e változatosság a képeken is átjön.\"
Fordította: JohnBart
Forrás:
http://www.restacar.hu/xen/index.php
http://blog.scssoft.com/

Nem elérhető The

  • 4384
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #876 Dátum: 2015. Április 16. - 23:53:34 »
+1 Show voters
Elérhető az 1.17-es béta, tessék kipróbálni marhajó. :) Ja és az ablaktörlők sebességét is lehet állítani. :)

Euro Truck Simulator 2
« Válasz #877 Dátum: 2015. Április 17. - 11:22:34 »
0 Show voters
Helló! Én tegnap kezdtem el játszani a multit haverommal. Arra lennénk kíváncsiak, hogyan lehetne létrehozni konvojt. Előre is köszönöm válaszotokat!

Nem elérhető Hörry

  • 835
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #878 Dátum: 2015. Április 17. - 12:03:49 »
0 Show voters
Maga olyan konvoj nincs, hogy /convoy-create mint egyes SA-MP szervereken. itt az a konvoy, hogy mentek egymás után.

Euro Truck Simulator 2
« Válasz #879 Dátum: 2015. Április 17. - 17:43:44 »
+1 Show voters
Idézetet írta: Zalakaka45 date=1429262554\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Helló! Én tegnap kezdtem el játszani a multit haverommal. Arra lennénk kíváncsiak, hogyan lehetne létrehozni konvojt. Előre is köszönöm válaszotokat!
 
Kihirdeted, hogy x-kor lesz konvoj x-ből y-ba kell eljutni. És ennyi a konvoj. Aki eljön az elindul veled, aki nem az nem.

Nem elérhető The

  • 4384
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #880 Dátum: 2015. Április 18. - 00:14:03 »
+2 Show voters
1.17-es béta részletesen.
\"Viktor örömmel tájékoztatta a virtuális logisztikusokat, hogy végre útnak indították a Skandi DLC-vel egyidőben érkező 1.17-es tapasz nyílt bétáját. Gyanúm szerint ennek megfelelően egy többhetes tesztidőszaknak nézünk majd elébe, okkal, mivel van még mit csiszolni a tapaszon.
Lássuk, mit is írt erről Viktor!
\"Az elmúlt három hónapban jelentős energiát fektettünk a renderer nagy részének átírásába. Ennek oka, hogy a Skandináv DLC közeledtével elkerülhetetlenné vált, hogy valamiképp felgyorsítsuk a játékot.
A puzzle darabkái most hétfőn kezdtek végre teljesen összeállni: úgy véljük, most már sokkal jobb állapotban van az engine mint korábban, még ha a kirakós egyelőre nem teljes. A játéknak immár alacsony gépigényhez közeli és közepes PC-ken kevésbé kéne akadoznia: igyekeztünk stabilabb fps-t biztosítani ezeken a gépeken, és javítani a nagyobb terhelés során jelentkező jelentős fps-esést. Ez sajnos azzal járt, hogy bizonyos esetekben a legjobb teljesítmény mellett elérhető legmagasabb frame rate (pl. egyszerűbb területek kirajzolása bika PC-ken) kicsivel alacsonyabb mint az 1.16-os változatban, tesztjeink szerint azonban a romlás nem látványos. A lényeg, hogy a játék most már lényegesen jobban fut olyan szituációkban, ahol korábban szenvedett, gondolunk itt pl. a városközpontokra.
A mi tesztjeink azonban önmagukban nem elegendőek: rátok is szükségünk van, hogy tudjuk, mihez kell még hozzányúlni! Ezért indul el a nyílt béta: reményeink szerint a mostani stressz-teszttel a tapasz teljesen kiforr majd, mire befut a Skandináv DLC. Milyen gyorsan száll az idő!
Mint korábban, úgy a mostani béta is Steamen érhető el, a public_beta ágban, a részvételhez csak tegyétek a következőket:
1. Indítsátok el a Steamet, és lépjetek be!
2. A Library/Könyvtár fülön keressétek meg a listában az ETS2-t!
3. Kattintsatok jobb egérgombbal a játékra, majd a Properties/Tulajdonságok fülre!
4. Kattintsatok a megjelenő ablakban a Betas/Béták fülre!
5. Válasszátok ki a legördülő listából a public_beta ágat!
6. Várjátok meg amíg frissül a játék!
A renderer kipofozása mellett a tapasszal több gyakran kért újítást is igyekeztünk berakni a programba. Megnöveltük a felvehető sofőrök számát, többfokozatú ablaktörlőt tettünk be a programba, kibővítettük a telemetriaadatokat - ez azonban csak a jéghegy csúcsa, a változtatások teljes listája lentebb lesz olvasható.
Amennyiben bármiféle meglátásotok/véleményetek/hibajelentésetek van a bétával kapcsolatban, jelezzétek fórumunk megfelelő topikjában! A megjelenésig igyekszünk minden jelentett problémát javítani.
Egy valamit azonban ne feledjetek: ez egy kísérleti build! A biztonság kedvéért csináljatok biztonsági mentést a profilotokról, de ha zavar titeket, hogy esetleg elveszíthettek pár óra játékot az újabb javítások miatt, inkább hagyjátok ki a bétát, és várjátok meg a stabil teljes változatot!\"
A tapasz egyébként a moddereket sem hagyja majd hidegen, a modokkal kapcsolatos változásokat majd később fordítom le.
A változások listája a következő:
-------------------------------
A grafikusmotorral kapcsolatos újítások:
Új időjárási- és napszakrendszer
Jelentős teljesítménynövekedés
Az aszinkron módon betöltött adatokat (úgymint modelleket, prefabokat, textúrákat) immár tömörítve tárolja a játék: ezzel csökken a telepítési méret, és remélhetőleg gyorsulnak a betöltési idők
Javították a GPU memóriafogyasztást
Optimalizálták a növényzet kirajzolását
Gyorsítottak a HDR effekt változtatásának sebességén
Javították a tükrökben renderelt prefabok LOD értékeit
Javították a többmonitoros rendszerek támogatását
A játékban lévő korlátok és épületek immár szintén támogatják a normal mapet
Egyes FMA3-at támogató de AVX-et nem támogató rendszerek és processzorok esetén a 64 bites változat kifagyhatott, ezt javították
Javított Retina-kijelző támogatás OSX-en.
---------------------------
A fizikával kapcsolatos újítások:
A játék immár szimulálja az AdBlue fogyasztást. A műszerfal kijelzi az AdBlue-val kapcsolatos adatokat, a kamionok alvázadatai immár tartalmazzák az AdBlue tartályok információit is, ha pedig elfogy az AdBlue, a motor teljesítménye csökken.
Az olaj és a hűtővíz hőmérséklete immár a vezetési stílustól és a fuvar közbeni események tükrében változik.
A lengéscsillapítás tompítása immár a rakomány súlyától függ.
A kipufogófék immár nem működik gázadás közben, ha a kuplung be van nyomva, vagy a váltó üresben van
Javítottak a digitális fékbemenet interpolációján
Javítottak a digitális fék szimulációján, így automata váltó mellett sokkal gyorsabb az előre- és visszaváltás
Javították a váltómű-szimulációt: valósabbak a váltási idők, javították a kezdő fokozat használatát, és kisebb javításokat végeztek az egyszerű automata váltón is
Javították az automata váltók fordulatszámhatárait.
A műszerfal immár kijelzi, hogy aktív-e a tempomat, és javítottak a fékhasználatot jelző kijelzőkön
A műszarfal immár figyelmeztet, ha alacsony az üzemanyagszint
Javítottak a helytelen kézi váltás érzékelésén. Új váltókkal kapcsolatos cvar-okat is adtak a játékhoz (g_hshifter_layout_shifting, g_hshifter_synchronized)
-------------------------------
A telemetriával kapcsolatos újítások:
Bekerültek a telemetria adatok közé a műszerfalon kijelzett sebességfokozatok, az aktuális fuvar hossza és ideje, az éppen aktuális sebességkorlátozás, a differenciálváltós áttételek, és minden egyéb váltóáttétel is.
Az egyes telemetriaértékek 64-bites értéke immár jobban egyezik a dokumentációban leírtakkal.
A telemetria immár valós, nem pedig statisztikai fogyasztást jelez.
-------------------------------
Az AI-val kapcsolatos újítások:
Javítottak a hosszú AI járművek fordulási ívén.
Az AI immár nem hajt nagyon lassan, ha az elakadásjelzőnk be van kapcsolva.
Az AI immár nem spawnol a játékos közelében, jobban számolja a forgalmon belüli biztonságos távolságot, és jobban reagál a játékos váratlan manővereire.
Belenyúltak a forgalomsűrűségbe, így városon belül és kívül is a napszaknak megfelelőbb járműsűrűségre számíthatunk.
Javították a bonyolult kereszteződéseknél előforduló forgalmi dugókat.
-------------------------------
A játékmenettel kapcsolatos újítások:
Új rakománytípusok
Az ablaktörlő új fokozatot kapott, a folyamatos törlés mellett egy két másodperces szünettel törlő szintet.
A játék kapott egy DLC-tartalomböngészőt, amivel a játékhoz elérhető és telepített DLC-k listázhatók.
A játék immár támogatja a közúti nappali világítást is (ahol a közlekedési szabályok az adott országokban ezt előírják). A nappali világítás a motor beindítása helyett immár a gyújtással egyidőben kapcsol.
Új gyalogosmodelleket kapott a játék, a program pedig immár támogatja a nappali/éjszakai gyalogosmodelleket is.
A fuvar teljesítéséhez immár le kell kapcsolni a pótkocsit.
Javították azt a ritka hibát, amikor a fáradtságszimuláció kikapcsolása után is nőtt a fáradtság.
A játék immár jobban érzékeli, hogy a játékos vagy az AI okozott-e balesetet, és csak az előbbi esetben oszt bírságot.
A játék immár külön modellként és vásárolható elemként kezeli a gumiabroncsokat és a tárcsákat.
A felvehető sofőrök száma 222-re nőtt.
Profilváltás előtt immár automatikusan ment a játék.
A GPS immár pontosabban számolja a távolságokat.
A játék immár támogatja az eltérő céges pótkocsi look-okat.
A játék immár támogatja az animált kamerákat.
A játék immár támogatja a görbe kompútvonalakat.
-------------------------------------------
A kamionokkal kapcsolatos újítások:
Javítottak a Renault-ok üzemanyagtartályának méretén.
Új tengelykonfigurációkat adtak a Renault-okhoz (6x2, midlift, stb.)
A modellek immár több ablaktörlő-modellt is támogatnak.
Rengeteg kisebb-nagyobb javítás a kamionmodelleken
Frissítették a kormányok animációit, immár mindegyik 900 fokban fordul.
Új DAF XF Euro 6 hangok
--------------------------------------
Hangokkal kapcsolatos újítások:
Frissítették a beltéri hangeffekteket.
A Csalagút és a kompok használata esetén immár hangeffektet játszik a játék
A rádió hangereje immár az in-game zenétől függetlenül, külön gombbal szabályozható
A játék immár támogatja az ülés és a lengéscsillapítók hangeffektjeit.
Túl gyors váltás esetén immár őrlő-csiszolószerű hangot ad a váltó.
----------------------------------------
A kezelőfelülettel kapcsolatos újítások:
Javítottak a töltőképernyő hangeffektjeinek hibáin, és javították a hosszú Útinform-üzenetek tördelési hibáin is.
A fuvarlistán immár lehetséges a megbízó cég és a célállomás cégének neve alapján rendezni a fuvarokat.
A játék a fuvarválasztásnál a távolság mellett a kompút árát is kijelzi.
Kicserélték a sofőrök fényképeit.
Javítottak a városnevek elrendezésén a világtérképen
----------------------------------
A pályával kapcsolatos újítások:
Rengeteg (komolyan, RENGETEG) mapfix.
A telephelyek immár támogatják a merevvázas és double-szerelvények számára kialakított rakodóhelyeket (gondolom a Rigid Truck DLC-re felkészülésképp)
Javítottak a brit utak sebességkorlátain.
------------------------------------
Fordította: JohnBart
Forrás:
http://www.restacar.hu/xen/index.php
http://blog.scssoft.com/

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #881 Dátum: 2015. Április 19. - 20:23:10 »
+1 Show voters
nos, több hónapnyi kínlódás után, csak meg lett a 100%-os felfedezés a mapon.
\"lkiEBDj.png\"
achievementek is kezdenek alakulni
[ -img][/img]
már kezdtem írni a képet, de látom lettek új küldetések is, amik igényelik a skandináv dlc -t
na erről se hallottam eddig :D faja

Euro Truck Simulator 2
« Válasz #882 Dátum: 2015. Április 19. - 20:27:08 »
+1 Show voters
Fasza vagy. Melyik DLC-t is mondtad, hogy majd vegyem meg?

Euro Truck Simulator 2
« Válasz #883 Dátum: 2015. Május 09. - 00:53:15 »
0 Show voters
Skandi DLC? Amúgy 160mb... :D Azt írták talán, hogy többet, vagy többen dolgoztak rajta, mint az alap játékon... Megvettem, de eléggé borsos árnak tartom az előzőkhöz képest. Még nem volt annyi időm/kedvem, hogy ellátogassak odáig, de már várom.
Spoiler for Nem is tudtam, hogy ilyen szép a naplemente után... :o (Katt a képre, hogy nagyobba lásd):
\"3ED71C7F33422C36C547AB47AAEE55DFAA767CC2\"

Nem elérhető Sentor

  • 227
  • Cappsy védence :D
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #884 Dátum: 2015. Május 09. - 07:58:29 »
+1 Show voters
Szép kép!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal