Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Segítségkérés / stuntolás lekérdezése?.« Dátum: 2012. december 04. - 18:46:24 »
Szerintem nem lehetséges..
2
Segítségkérés / Szonda« Dátum: 2012. december 04. - 18:36:13 »
Írtam gyorsan egyet, nem teszteltem de jónak kell lennie. CMD:szonda(playerid, params[]) 3
Leírások/Útmutatók / [Leírás/Segédlet] Hogyan épül fel egy reakciószkript?« Dátum: 2012. december 03. - 00:23:35 »
Üdv
Azért nyitottam meg a témát mert nem csak reakciótesztnél használhatók a funkciók. Kezdjünk is bele.. Szkript elején létrehozunk egy bool változót amivel majd szabályozzuk hogy ha valaki beírta a megfelelõ karaktereket akkor a többi játékos ne kapja meg a nyereményt. new bool:reakcio; Létrehozunk egy tömböt, amibe írunk egy pár lehetõséget. new karakterek[][] = Létrehozunk egy sima sztring változót amiben majd tároljuk az épp aktuális szót/karaktereket. new szoveg[20]; Létrehozunk egy parancsot, amivel elindítunk egy reakciótesztet (idõzítõbe is meg lehet írni természetesen) CMD:reakcioteszt(playerid) Mi mit jelent: new str[128]; Létrehozunk egy változót amit majd a szöveg kiírására használunk. new rand = random(sizeof(karakterek)); Létrehozunk egy \'rand\' nevû változót, amiben tárolunk egy szöveget/karaktert a \'karakterek\' tömbbõl véletlenszerûen format(szoveg, 20, karakterek[rand]); Formázzuk a \'szoveg\' nevû változót és a karakterek tömbbõl véletlenszerûen tároljuk benne a szöveget/karaktert. format(str, 128, \"Reakció teszt! Szöveg: %s\", szoveg); Formázzuk a \'str\' változónkat és tároljuk benne az adott szöveget, a \'szoveg\' változóval együtt. (Így fog kinézni: Reakció teszt! Szöveg: krokodil) SendClientMessageToAll(-1, str); Elküldjük minden játékosnak a szöveget. reakcio = true; A bool változónk értékét true-ra(igazra) állítjuk Most jöhet maga a szöveg/karakter beírása. public OnPlayerText(playerid, text[]) Magyarázat: if(reakcio == true) Ha a \'reakcio\' változó értéke true(igaz) [tehát beírtuk a parancsot] if(!strcmp(text, szoveg, true)) Ha a beírt szöveg, és a \'szoveg\' változó értéke megyegyezik (ezt ugye a parancsba elmentettük) new str[128]; Létrehozunk egy változót amit majd a szöveg kiírására használunk new pName[24]; Létrehozunk egy változót a nevünknek. GetPlayerName(playerid, pName, 24); Elmentjük a nevünket a pName változóba (ezután használhatjuk bárhol) format(str, 128, \"%s megnyerte a reakciótesztet, nyereménye: 5000$\", pName); Formázzuk az \'str\' változót és tároljuk benne a szöveget a nevünkkel együtt. SendClientMessageToAll(-1, str); Kiírjuk minden játékosnak a szöveget. GivePlayerMoney(playerid, 5000); Adunk a játékosnak 5000$-t. reakcio = false; A \'reakcio\' változó értékét átállítjuk false-ra(hamisra) Tehát a játékos csak akkor kap pénzt ha a változó értéke true(igaz), és miután 1 valaki beírta a parancsot megkapja a pénzt és a változó értéke false(hamis) lesz. Remélem érthetõ a dolog, nem csak erre hanem sok más egyéb dologra is használható. ^^ 4
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyver lekérõ« Dátum: 2012. december 02. - 22:39:20 »
Kép alapján igényes és tényleg pepecsölõs munka, grat.
5
Segítségkérés / Tárgyból több mentése« Dátum: 2012. december 02. - 01:09:00 »
Sima változóval
Csatlakozásnál beállítjuk az mp3-k számát (változó értékét) 0-ra
Csinálunk egy parancsot amivel adunk magunknak még egy mp3-at.
Eldobás (levonunk 1et a változó értékébõl)
6
Segítségkérés / Érdekes problematika« Dátum: 2012. december 02. - 01:03:51 »
TextDrawCreate(182, 504, str);
7
Segítségkérés / Érdekes problematika« Dátum: 2012. december 01. - 21:26:19 »
1 full üres móddal futtattam, úgy se jó..
8
Segítségkérés / Érdekes problematika« Dátum: 2012. december 01. - 16:12:03 »
Egy sima TextDrawCreate-nél megadom a 2 koordinátát, de nincs sehol a TD.. ha ugyan azt adom meg mint a másik td-nél van akkor ott van (csak épp egybefolynak..) Mi okozhatja?
9
Archívum / Miért nem indul az MTA?« Dátum: 2012. december 01. - 13:30:13 »
HASONLÓ problémám volt, próbáld meg hogy amikor nem csinál semmit lerakod tálcára, majd vissza.
10
SA-MP: Szerverfejlesztés / Állítható visszaszámláló szkript by DaWee« Dátum: 2012. december 01. - 13:00:49 »
Köszönöm Nyugodtan
11
SA-MP: Szerverfejlesztés / Állítható visszaszámláló szkript by DaWee« Dátum: 2012. november 30. - 15:14:13 »
A téma neve elmond mindent
Módban állítható a minimum és a maximum érték. Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/5c07d5b5af/
12
Segítségkérés / Kezdõ scripter« Dátum: 2012. november 30. - 14:00:58 »CMD:enter(playerid) // Parancs amire mûködik 13
SA-MP: Szerverfejlesztés / Munka Szkript by DaWee« Dátum: 2012. november 29. - 17:12:15 »
Köszönöm. Nyugodtan fel lehet használni ^^
14
SA-MP: Szerverfejlesztés / Munka Szkript by DaWee« Dátum: 2012. november 29. - 05:46:10 »
Köszönöm szépen
15
SA-MP: Szerverfejlesztés / Munka Szkript by DaWee« Dátum: 2012. november 28. - 21:23:22 »
3 délutánON dolgoztam vele.. de nem 2 perc volt.. Köszönöm
|