Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kiakovi

Oldalak: [1] 2 3 ... 13
1
Segítségkérés / Kocsirendszer hiba
« Dátum: 2014. december 25. - 20:09:08 »
Nem tudom mennyiben másabb, ha változót csinálok hozzá, hisz az id ugyanaz marad...
A régi kocsirendszerem csak arra volt jó, hogy 1 embernek 1 autója lehessen, viszont én most névhez szeretném rendelni a kocsikat, hogy 1 embernek több is lehessen... :/ csak valami gond van a string változókkal...
Kipróbáltam ezt is, a probléma ugyanaz maradt.

2
Segítségkérés / Kocsirendszer hiba
« Dátum: 2014. december 07. - 09:31:17 »
A helyzet az, hogy alapjaraton logikai sorrendben volt minden benne, csak ugy meg egyaltalan nem ad a jocsikhoz semmilyen rendszamot, a SetVehicleToRespawn meg mukodeskeptelennek latszik... Igy ezert megcsereltem, mert igy a rendszamot mar megirja, es spawnolja utana a jarmuvet... Csak a rendszamok 1-gyel el vannak tolva... Probaltam hozzaadni az idhez 1-et, meg kivonni is 1-et, vagy egyaltalan nem volt rendszam vagy 2-vel tolta el...

3
Segítségkérés / Kocsirendszer hiba
« Dátum: 2014. december 06. - 16:15:35 »
Helló!
Saját kocsirendszert írok, de problémá(k)ba ütköztem. Tudok kocsit létrehozni, betölteni, csak a rendszámot nem megfelelő kocsihoz adja hozzá... :/ Van egy olyan érzésem, hogy a tulajt sem tudja rendesen hozzárendelni.
OnGameModInit:
 
new vfile[64];
for(new vi=0; vi<MAX_VEHICLES; vi++)
    {
    format(vfile, sizeof(vfile), \"/vehicles/%i.ini\", vi);
    if(dini_Exists(vfile))
        {
        format(tulaj[vi], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(vfile, \"Tulaj\"));
        col1[vi]=dini_Int(vfile, \"Col1\");
        col2[vi]=dini_Int(vfile, \"Col2\");
        posx[vi]=dini_Float(vfile, \"PosX\");
            posy[vi]=dini_Float(vfile, \"PosY\");
            posz[vi]=dini_Float(vfile, \"PosZ\");
            posa[vi]=dini_Float(vfile, \"PosA\");
            format(rendszam[vi], 32, \"%s\", dini_Get(vfile, \"Rendszám\"));
            vhp[vi]=dini_Float(vfile, \"HP\");
            print(tulaj[vi]);
            print(rendszam[vi]);
            SetVehicleNumberPlate(vi, rendszam[vi]);
            CreateVehicle(dini_Int(vfile, \"Model\"), posx[vi], posy[vi], posz[vi], posa[vi], col1[vi], col2[vi], -1);
           
            SetVehicleHealth(vi, vhp[vi]);
   SetVehicleParamsEx(vi, false, false, false, true, false, false, false);
   }
    }

 

CMD:kocsicraft(playerid, params[])
{
new model, szin1, szin2;
if(sscanf(params, \"iii\", model, szin1, szin2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Usage: /kocsicraft [Model] [szin1] [szin2] \");
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
new vfile[64];
for(new vi=0; vi<MAX_VEHICLES; vi++)
    {
    format(vfile, sizeof(vfile), \"/vehicles/%i.ini\", vi);
    if(!dini_Exists(vfile))
        {
        dini_Create(vfile);
        dini_Set(vfile, \"Tulaj\", \"Nincs\");
        dini_IntSet(vfile, \"Model\", model);
        dini_IntSet(vfile, \"Col1\", szin1);
        dini_IntSet(vfile, \"Col2\", szin2);
        dini_FloatSet(vfile, \"PosX\", x[playerid]);
        dini_FloatSet(vfile, \"PosY\", y[playerid]);
        dini_FloatSet(vfile, \"PosZ\", z[playerid]);
        dini_FloatSet(vfile, \"PosA\", 180.000);
        new rszov[10];
        format(rszov, sizeof(rszov), \"%s%s%s-%i\", betuk[random(26)], betuk[random(26)], betuk[random(26)], random(1000));
        dini_Set(vfile, \"Rendszám\", rszov);
        dini_FloatSet(vfile, \"HP\", 1000.0000);
       
        format(tulaj[vi], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(vfile, \"Tulaj\"));
        col1[vi]=dini_Int(vfile, \"Col1\");
        col2[vi]=dini_Int(vfile, \"Col2\");
        posx[vi]=dini_Float(vfile, \"PosX\");
            posy[vi]=dini_Float(vfile, \"PosY\");
            posz[vi]=dini_Float(vfile, \"PosZ\");
            posa[vi]=dini_Float(vfile, \"PosA\");
            format(rendszam[vi], 10, \"%s\", dini_Get(vfile, \"Rendszám\"));
            vhp[vi]=dini_Float(vfile, \"HP\");
            CreateVehicle(dini_Int(vfile, \"Model\"), posx[vi], posy[vi], posz[vi], posa[vi], col1[vi], col2[vi], -1);
            SetVehicleNumberPlate(vi, rendszam[vi]);
            SetVehicleHealth(vi, vhp[vi]);
            SetVehicleParamsEx(vi, false, false, false, true, false, false, false);
            break;
   }
    }
}
return 1;
}

 
Hol lehet a hiba? Előre is köszi!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. December 06. 16:16:32[/time] )

Bocsi, rossz helyre nyitottam!

4
Segítségkérés / MySql hiba 1045
« Dátum: 2014. október 24. - 14:11:10 »
A hibakereső azt írta ki, hogy hibakód 1045
Ha elindítom a szervert, a mysql 2-t hozzáad a sikertelen kapcsolódásokhoz...
update
Na most nem írta ki (semmi nincs jelszóként definiálva), viszont akkor nekem az a probléma, hogy nincs rajta  jelszó....

5
Segítségkérés / MySql hiba 1045
« Dátum: 2014. október 24. - 14:02:21 »
if(mysql_errno(kapcs) != 0) printf(\"MySQL hiba! Hibakód: %d\", mysql_errno(kapcs));

 
ez volt a sor, amivel ellenőriztem, természetesen változó (kapcs) is volt létrehozva + értéket is adtam neki

6
Segítségkérés / MySql hiba 1045
« Dátum: 2014. október 24. - 13:54:28 »
#define MYSQL_HOST \"localhost\"   //This will connect you to your local host
#define MYSQL_USER \"root\"   //default phpMyAdmin username
#define MYSQL_PASS \" \"   //default phpMyAdmin password is nothing, until you change it!
// -------> IMPORTANT LINE < -----------//
#define MYSQL_DB \"szerver\" //Now here you have to put your database\'s name. (Put what you put in the phpMyAdmin in above step

 

mysql_connect(MYSQL_HOST, MYSQL_USER, MYSQL_DB, MYSQL_PASS);

7
Segítségkérés / MySql hiba 1045
« Dátum: 2014. október 24. - 13:19:29 »
Hello!
A napokban úgy döntöttem, megtanulom, hogyan kell mysql adatbázist csinálni samp-hoz... Localhoston megvan az adatbázis, viszont amikor a szervert elindítom, elvileg nem csatlakozik rá...

8
Segítségkérés / Tömbök
« Dátum: 2014. április 28. - 00:59:48 »
Helló!
Nem értem mi lehet a baj, amikor egy parancsnak használnia kéne a tömbökben lévõ értékeket és visszadobja, hogy unknown command...
Compiler nem ír semmit. Hol ronthattam el?
 
new Float:cdoorpos[4][2][3] = {
{{1862.02246, -1710.91992, 1201.54004},{1860.52246, -1710.91992, 1201.54004}},
{{1849.32996, -1714.31006, 1201.54004},{1847.82996, -1714.31006, 1201.54004}},
{{1854.01953, -1726.27344, 1201.54004},{1854.01953, -1727.77344, 1201.54004}},
{{1847.31995, -1722.56995, 1201.54004},{1847.31995, -1724.06995, 1201.54004}}
};

 

CMD:pdoor(playerid, params[])
{
new cello;
if(sscanf(params, \"i\", cello)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Usage: /pdoor [id]\");
{
if(pInfo[playerid][Munka] == 1 || pInfo[playerid][Munka] == 2 || pInfo[playerid][Munka] == 3 || pInfo[playerid][Munka] == 13 || pInfo[playerid][Munka] == 14)
{
if(cello > 0 && cello < 5)
{
if(dopened[cello-1] == 0)
    {
   MoveDynamicObject(door[cello-1], cdoorpos[door[cello-1]][0][0], cdoorpos[door[cello-1]][0][1], cdoorpos[door[cello-1]][0][2], 1.0);
   dopened[cello-1] = 1;
    }else{
   MoveDynamicObject(door[cello-1], cdoorpos[door[cello-1]][1][0], cdoorpos[door[cello-1]][1][1], cdoorpos[door[cello-1]][1][2], 1.0);
   dopened[cello-1] = 0;
    }
}else{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You can open doors between 1 & 4!\");
}
}else{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You can\'t manage the doors!\");
}
}
return 1;
}

 
Tudom, visszatérési érték után fölösleges zárójelet nyitni :D

9
Archívum / NiceRPG | Ahol egy új élet kezdõdik... |
« Dátum: 2014. április 27. - 19:08:16 »
Úgy is ki van írva :D aláírásban, na felnézek :D

10
Archívum / NiceRPG | Ahol egy új élet kezdõdik... |
« Dátum: 2014. április 27. - 18:33:55 »
Nem tetszik, mert edit, bárki tud egy kutyához házikót rajzolni.

11
Segítségkérés / Timerek nem állnak le
« Dátum: 2014. április 27. - 16:40:05 »
Gondolom a szerveredhez kell. Én úgy csinálom a timereket, ha be van jelentkezve a játékos, akkor mindig elindul egy nem ismétlõdõ timer. Így a disconnect-nél csak a bejelentkezést kell eltávolítani és megáll a timer teljesen.

12
Segítségkérés / Számolás idõvel
« Dátum: 2014. április 22. - 22:14:32 »
Sziasztok!
Tempbant szeretnék csinálni és ahhoz kéne dátummûvelet. Mondjuk parancs után beírom yyyy.mm.dd.hh.mm. formátumban, a dátumot mentse és a játékost csak akkor engedi be, ha már egy perccel többet írunk, mint amennyi a dátum.
Köszi elõre is!

13
Szkript kérések / PlayAudioStreamForPlayer komolyítása....
« Dátum: 2014. április 22. - 22:05:42 »
Esetleg online rádiót (ami csak zenét sugároz) lehetne az 1-es számnak betenni. Tekerni nem lehet benne...

14
Archívum / [ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Dátum: 2014. április 22. - 13:16:12 »
Köszi a pozitív válaszokat, akik  meg arra nyomtak, hogy nem nyerõ, mondják meg, miért, mert tudok rajta alakítani :)
Új tervek:
Mivel Los Santos-ban játszódik és nem minden ház kertes ház vagy a lakásokhoz külön oda lehet sétálni, így egy egyszerû panelházrendszer fog az alap 7 féle lakásbelsõ mellé bekerülni.
Az ezekhez fog társulni egy számlarendszer, amit fizetni kell havonta. Aki nem fizet, annak adóssága lesz, akinek adóssága lesz, ahhoz kimennek a végrehajtók, akihez kimennek a végrehajtók, elvehetik a vagyontárgyait.
Egy embernek korlátlan mennyiségû háza, autója lehet, ha futja rá > ebbõl következik az, hogy ingatlanos és autóbiznisz indulhat be. Egy embernek összesen 6 kölcsönkulcsa lehet, 3 lakás, 3 autó.
Lesz egy inventory rendszer, ami a méret alapján fog mûködni. A tervek szerint lehet bõvíteni majd az inventoryt hátizsákkal vagy garázs vásárlásával. Plusz az autóba is fog férni valamennyi cucc.
A játékosok nyithatnak majd saját bankot, boltot... stb-t. Akár gyárat is lehet majd vásárolni, amibõl áruszállító megrendelésre  vagy a bolttulaj viszi az árusítóhelyre. Ha nincs eladható termék, nincs bevétel. A saját biznisznek lehet majd saját nyitvatartási idõt megadni.
(a gyárak, boltok megvásárlás nélkül is fognak üzemelni, talán az áruszállítóknak automata cp-ket fog kiadni)
A \"karóra\" már készen van. Sajnos a másodperc nagyon kicsi egység az egy évhez képest, így 100 év a tárolása komoly gondokat okozhat. Így az éveket külön év-egységként kezeli, persze az órában látszik :) Túlcsordulás csupán csak elméletileg lehetséges, hisz ahhoz 2^31-1 év kell :D
A munkák a megszokottaktól eltérõen lesznek. Nem csak az alap 5 (Mentõ, rendõr, taxis, szerelõ, rádiós) lesz leader rendszerû, hanem a taxis munka közlekedési vállalat lesz, így ha valaki buszos szeretne lenni a taxisfõnököt kell keresni. A rádiós hírközlési szolgálat lesz, így az újságíró és a fotós meló is felvételezés alá esik. Hasonlóképpen lesz a közterület-fenntartó és az áruszállító munka is leaderes.
Rádiórendszer:
Az olyan leaderes munkáknál a felvételt nyert alapból kap egy walkie-talkie-t. Úgyamúgy a vegyesboltban is lehet majd venni, így az alakuló bandák tudnak ilyet is használni. Összesen 20 channel lesz, a walkie-talkie beállítható, melyik csatornán  szeretnénk lenni+kikapcsolható a nullás csatornára állítással. Elõnye, hogy a frakciók tudnak egymással kommunikálni, össze tudnak dolgozni (+ 100 sor helyett csak 25-öt foglal :D ). Hátránya, hogy nem odaillõk is belehallgathatnak.
Börtön:
A szerverbe bekerült Wennicke börtönje, annyi átalakítással, hogy nem csak a börtön ajtajai nyithatóak külön-külön, hanem id szerint a cellákra is kiterjed ez a lehetõség.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=338945

15
Archívum / [ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Dátum: 2014. április 21. - 13:44:57 »
A felélesztésre van egy admini parancs :) Az elmegyógyintézet meg a valósághoz hûen fog mûködni. Kivizsgálás és a pszichés problémával küzdôknek is annyit kell bent maradniuk, mint amennyit a börtönben kéne :)

Oldalak: [1] 2 3 ... 13
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal