Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Broocean

Oldalak: [1] 2 3
1
Szkript kérések / .txt fájlból való object betöltés - hiba
« Dátum: 2018. augusztus 08. - 15:07:26 »
nagyon szépen köszönöm a segítséget :D működik :D

2
Szkript kérések / .txt fájlból való object betöltés - hiba
« Dátum: 2018. augusztus 07. - 14:37:27 »
Sziasztok. Egy mapváltást szeretnék megcsinálni a szerveremen, tehát pl. 5 perc után vált egy mapot egy txt fájlból, viszont ezt még nem nagyon sikerült összehozni. Van egy start parancs amivel ezt az egészet elindítja, és van egy olajospalya.txt nevű fájlom abban vannak az adatok. Először megpróbáltam úgy, hogy a txt fájlban CreateObject is ott volt, aztán már csak RAW Data, tehát csak akkor működik ha a txt fájlban így van beleírva:
 
8210, 287.91364, 1456.87207, 12.66430,   0.00000, 0.00000, 90.00000;
 
model, x pozíció, y, z, forgatásnak x, y, z - tehát jelenleg így működik a betöltés csak, és 55 object van mindegyiket betölti, viszont az lenne a gondom hogy az utolsó forgatási z pozíciót sose tölti be, mindegyiknél 0-át ír, ez mitől lehet? emiatt ugye rosszul is vannak elforgatva
 

CMD:start(playerid, params[])
{
if(JatekosInfo[playerid][Admin] >= 4)
{
    if(inditas == 1) return SCM(playerid, -1,\"{ff0000}[MP-ZM] A játék már el van indítva!\");
    inditas = 1;
    new string[128], masikstring[32];
    new randompaly = random(sizeof(randompalya));
    format(kovipalya, 32, \"%s\", randompalya[randompaly]);
    if(Egyezik(kovipalya, \"olajospalya.txt\")) { format(masikstring, sizeof(masikstring),\"Olajos\"); }
    format(string, sizeof(string),\"{ff0000}[MP-ZM] {008000}JÁTÉK ELINDÍTVA! PÁLYA: %s\", masikstring);
    SCMTA(-1, string);
        new File:handle = fopen(kovipalya, io_read), buf[128];
   if(!handle) return 0;
   new model, count;
   new Float:px, Float:py, Float:pz, Float:rx, Float:ry, Float:rz;
   /*for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
       if(IsPlayerConnected(i))
       {
         nologin = 1;
       }
   }*/
   while(fread(handle, buf))
   {
      if(sscanf(buf, \"p<,>iffffff\", model, px, py, pz, rx, ry, rz))
          {
              count++;
              printf(\"model: %i | px: %f | py: %f | pz: %f | rx: %f | ry: %f | rz: %f\", model, px, py, pz, rx, ry, rz);
             CreateObject(model, px, py, pz, rx, ry, rz);
            }
        }
        fclose(handle);
        printf(\"[ Objectek sikeresen betöltve! | Pálya: %s | Objectek száma: %i ]\",kovipalya, count);
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
       if(IsPlayerConnected(i))//275.3230,1413.0404,10.4401
       {
           if(Egyezik(kovipalya, \"olajospalya.txt\"))
         {
             RemoveBuildingForPlayer(i, 3288, 221.5703, 1374.9688, 9.5859, 0.25);
            RemoveBuildingForPlayer(i, 3257, 221.5703, 1374.9688, 9.5859, 0.25);
            RemoveBuildingForPlayer(i, 3674, 199.3828, 1407.1172, 35.8984, 0.25);
            RemoveBuildingForPlayer(i, 3674, 247.5547, 1471.0938, 35.8984, 0.25);
         }
         SetPlayerPos(i, 275.3230,1413.0404,10.4401);
           tulelo[i] = 1;
       }
   }
}
else
{
    SCM(playerid, -1,\"{ff0000}[MP-ZM] Nem vagy jogosult a parancs használatára!\");
}
return 1;
}

 
 

3
Segítségkérés / MySQL mentés hiba
« Dátum: 2018. augusztus 03. - 12:37:08 »
itt ott elnéztem a stringet, meg ezt azt nem ebben volt a hiba, már megoldódott

4
Segítségkérés / MySQL mentés hiba
« Dátum: 2018. augusztus 02. - 23:03:28 »
Sziasztok, elég kezdő vagyok a MySQL-hez gyakorlatilag a mai nap kezdtem el tanulni leginkább, tudom egy kicsit már késő a mai SAMP-hoz viszonyítva, viszont ez lényegtelen. Egy kisebb regisztrációs, bejelentkezős rendszert szerettem volna csinálni, viszont nem igazán jött össze, ebben a 3 sorban lehet valami gond vagy nem tudom. A hiba a következő: ugye a szerver elmenti a pontokat, az admint és a pénzt, regisztrációkor alapból 5-ös adminszintet adok magamnak, 10 pontot (tablista), és 0 pénzt, viszont, pontnak 40-50 vmennyit szokott elmenteni és pénznek pedig 70-et.
 

new query[250];
mysql_format(kapcsolat, query, sizeof(query),\"UPDATE `users` SET `score`=\'%d\', `money`=\'%d\', `admin`=\'%d\' WHERE `username`=\'%e\'\", JatekosInfo[playerid][Score], JatekosInfo[playerid][Money], JatekosInfo[playerid][Admin], Nev(playerid));
mysql_query(kapcsolat, query);

 
Valamint a MySQL táblázatomban is ugye bevannak írva, az így néz ki:
 
score int(11) 
 
admin int(1)
 
money int(50)
 
és itt a log is: 
 

[22:51:56] [DEBUG] mysql_format(1, 0x025D6F1C, 250, \"UPDATE `users` SET `score`=\'%d\', `money`=\'%d\', `admin`=\'%d\' WHERE `username`=\'%e\'\")
[22:51:56] [DEBUG] CHandle::EscapeString(this=0x5b8138, src=\'GodeKhus\')
[22:51:56] [DEBUG] CConnection::EscapeString(src=\'GodeKhus\', this=0x5b6a90, connection=0x5915d0)
[22:51:56] [DEBUG] CHandle::EscapeString - return value: true, escaped string: \'GodeKhus\'
[22:51:56] [DEBUG] mysql_format: return value: \'86\'
[22:51:56] [DEBUG] mysql_tquery(1, \"UPDATE `users` SET `score`=\'49\', `money`=\'70\', `admin`=\'5\' WHERE `username`=\'GodeKhus\'\", \"\", \"\")
[22:51:56] [DEBUG] CCallback::Create(amx=0x241a8b0, name=\'\', format=\'\', params=0x25d6f08, param_offset=5)
[22:51:56] [DEBUG] CHandle::Execute(this=0x5b8138, type=1, query=0x5e5ae8)
[22:51:56] [DEBUG] CConnection::Execute(query=0x5e5ae8, this=0x1eb2020, connection=0x5c46a8)
[22:51:56] [DEBUG] CQuery::Execute(this=0x5e5ae8, connection=0x5c46a8)
[22:51:56] [DEBUG] CHandle::Execute - return value: true
[22:51:56] [DEBUG] mysql_tquery: return value: \'1\'
[22:51:56] [INFO] query \"UPDATE `users` SET `score`=\'49\', `money`=\'70\', `admin`=\'5\' WHERE `username`=\'GodeKhus\'\" successfully executed within 127.986 milliseconds
[22:51:56] [DEBUG] CResultSet::Create(connection=0x5c46a8, query_str=\'UPDATE `users` SET `score`=\'49\', `money`=\'70\', `admin`=\'5\' WHERE `username`=\'GodeKhus\'\')
[22:51:56] [DEBUG] created new resultset \'0x5bdb10\'
[22:51:56] [DEBUG] fetched MySQL result \'0x0\'

 
 

5
Szkript kérések / Kocsi ajtó bezárva, és még is kirángatja
« Dátum: 2018. május 09. - 18:34:04 »
Sziasztok, épp azt próbáltam megcsinálni, hogy amikor levan zárva a kocsi akkor ne tudjon bemenni az illető ugye, viszont ez nem nagyon sikerült, már próbáltam rengeteg módszerrel, clearanimationssal, vagy azt is próbáltam, hogy lekérdeztem a pozíciót majd ugyanoda teleportáltattam az illetőt. Most így csináltam meg de így sem jó, mert ugyanúgy kirángatja az illetőt a kocsiból, pedig be van zárva, tudna valaki segíteni mi  lehet a gond?
 

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(JarmuInfo[vehicleid][Zarva] == 1)
{
    if(AdminSzoliban[playerid] == true) return SCM(playerid, NARANCS,\"* A jármű zárva van! *\");
   SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,playerid,0,1);
    cmd_do(playerid,\"A jármű zárva van!\");
}
return 1;
}

 
 

6
Segítségkérés / Halál ürítés
« Dátum: 2018. április 29. - 12:04:35 »

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
ResetPlayerItems(playerid);
return 1;
}

 
Benne van az inventory rendszeredben is \"stock ResetPlayerItems\", minden tárgyat lenulláz vele.

7
Munkaerő keresése / Webmester kerestetik
« Dátum: 2018. április 28. - 18:12:01 »
Valahogy éreztem hogy valaki úgy is jönni fog okoskodni és kioktatni erről hogy már pedig nem vállalja el senki se ingyen, pedig már jelentkeztek érte xd
 
Egyébként te félreértetted, én nem igazán értek az ilyen weboldalakhoz, de azért megpróbáltam hátha sikerülni fog, nem jött össze. Gondoltam van olyan ember úgy is aki jobban ért az SMF fórumokhoz, mivel már én is csináltam és tudom nagyjából milyen ezért nem adnék ki pénz érte, mert nem ér meg annyit :D Ha esetleg egy saját php-s fórum vagy pl. egy saját domainnal ellátott weboldal lenne akkor még igen.
 
Egyébként csak annyi kell, hogy megcsinálja a weboldalt az illető, aztán a sablont és a fórum témákat megcsináljuk mi, szerintem egy SMF fórum telepítésért nem kell pénzt kiadni. Ha én vagyok a szerver fejlesztője gondoltam akkor ne nekem kelljen már szarakodni a weboldallal is, mert akkor nem tudok haladni sehol se.

8
Munkaerő keresése / Webmester kerestetik
« Dátum: 2018. április 27. - 20:26:44 »
Sziasztok!
 
Készülő rp szerverünkhöz keresünk Webmestert aki létre tudna nekünk hozni egy SMF fórumot. (Most mondhatjátok, hogy miért nem csinálsz magadnak, mert könnyű stb.. megpróbáltam sajnos volt egy két hiba amit nem igazán sikerült kijavítanom, eléggé sokat szívtam vele, többet nem szeretnék).
 
Elvárásaink:
 
- Egy normális SMF fórum és egy honlap hozzá (nem baj ha ingyenes honlapon van futtatva, a lényeg hogy jó legyen)
 
- Tudjon csapatban dolgozni az illető
 
- Legalább 15 éves legyen az illető
 
- Érett gondolkodás
 
 
 
Amit nyújtunk:
 
- Egy segítőkész, együttműködő csapat tagja lehet, valamint Adminnal kezdhet a szerveren.
 
- Weboldalon neki lesz a legtöbb joga természetesen.
 
(Fizetni nem szeretnénk érte, ugyanis ha már ingyenesen meg lehet csinálni, akkor szerintem ennyi dolog megérné ehhez a pozícióhoz, legalább is az én véleményem szerint, én nem értek
 
az SMF fórumokhoz annyira, ezért kellene egy harmadik ember.)
 
 
 
Ha érdekel írj privát vagy komment
 
 

9
Szkript kérések / Kocsi betöltés hiba
« Dátum: 2018. április 12. - 18:56:20 »
Köszönöm szépen a segítséget megoldottam :D

10
Szkript kérések / Kocsi betöltés hiba
« Dátum: 2018. április 11. - 21:06:12 »
És hogy rakjam őket le külön?

11
Szkript kérések / Kocsi betöltés hiba
« Dátum: 2018. április 11. - 20:31:23 »
de nem tudom hogy kéne orvosolni :/ 

12
Szkript kérések / Kocsi betöltés hiba
« Dátum: 2018. április 11. - 20:21:55 »
Rájöttem mi a probléma, az a gond hogy ugye már vannak létrehozott járművek frakciókhoz és van 11 kocsi ebből, veszek egy kocsit akkor a 12-es id-t adja neki viszont amikor kilépek és vissza akkor 1-es id-re rakja azt a kocsit amit megvettem és a 12-es kocsi id lesz neki meg, az én esetemben egy rádiós helikopter 

13
Szkript kérések / Kocsi betöltés hiba
« Dátum: 2018. április 11. - 18:54:46 »
nem tudja valaki mi lehet a gond? :( ezen izélek már egy 5 napja hogy jó legyen

14
Szkript kérések / Kocsi betöltés hiba
« Dátum: 2018. április 10. - 21:00:33 »
A változókat ellenőriztem, mindegyik 24-es tömböt kapott, nem értem hogy érted a ciklus leállítást.
 
 
 
Egyébként itt a getkocsitulaj parancs
 

CMD:getkocsitulaj(playerid, params[])
{
new id;
if(JatekosInfo[playerid][Admin] >= 1)
{
    if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"{ffdd00}HASZNÁLATA: {ffffff}/getkocsitulaj <Kocsi ID>\");
   new S[ 128 ];
   format( S, sizeof( S ), \"A jármű tulaja: %s\", GetCarOwner(id) );
   SendClientMessage(playerid, NARANCS, S);
}
else
{
    SCM(playerid, -1,\"{ffdd00}[S-ROLEPLAY] {ffffff}Ehhez a parancshoz nincs jogosultságod!\");
}
return 1;
}
stock GetCarOwner( vehicleid )
{
    new S[256];
format( S, 256, \"%s\", JarmuInfo[vehicleid][Tulaj] );
return S;
}

 
Sajnos még mindig nem működik :/ 
 

15
Szkript kérések / Kocsi betöltés hiba
« Dátum: 2018. április 10. - 19:04:05 »
így se jó

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal