Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Broocean

Oldalak: 1 2 [3]
31
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játsszott óra
« Dátum: 2016. Június 27. - 17:50:14 »
Miért hinném azt hogy az enyém jobb, egy szó sem volt erről. Egyébként tik meg egyből leszaroztátok ahelyett hogy őszintén megmondtátok volna, hogy ez így nem jó..

32
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játsszott óra
« Dátum: 2016. Június 26. - 15:45:51 »
Majd megtanulok más módszert is, de aztnem hinném, hogy még 50 játékos is lesz a szerveremen, nem hogy 300, egyébként nekem nem pontatlan a timer, valahogy megfelel de mind1

33
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játsszott óra
« Dátum: 2016. Június 26. - 15:39:22 »
Elmondanám, hogy nem pontatlanok mert nekem teljesen megfelelnek :\"D Egyébként meg ehhez nem kell olyan sok billentyűleütés, ennek a scriptnek a megírásához.. És azért publikáltam, mert nekem teljesen megfelelt ez a módszer és nem is laggolt semmi probléma nem volt vele, gondolom nektek is.. És azért ezt a módszert írtam mert még másikat nem ismerek.
És hiába mondod, hogy rossz csak teszteld és meglátod, hogy nem pontatlan :P

34
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játsszott óra
« Dátum: 2016. Június 26. - 15:24:56 »
De timerrel könnyebben lehet kezelni és egyszerűbb sztem :D

35
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játsszott óra
« Dátum: 2016. Június 26. - 15:02:55 »
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1466939489\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"61008\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Játszott óra kiszámításáért timert indítani teljesen felesleges. :D
 
ez is egy módja a játsszott idő elmentésének, amúgy van ennél egyszerűbb is nehezebb is, én most ezt írtam

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Június 26. - 15:06:28 )

Egyébként meg ha afkol a játékost és te szeretnéd, hogy afk-nál ne számolja, akk timer nélkül hogy állítod le a folyamatot?

36
Segítségkérés / PM parancs hiba
« Dátum: 2016. Június 26. - 10:15:27 »
Hát nem tudom mi a gond, megint a használatát írta ki a te kódodat átnézve nem találtam semmi problémát benne szerintem Flash-é is jó volt, szerintem nálam buggol valami, újra írom az egész pm rendszert inkább. De azért köszi

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Június 26. - 10:26:04 )

Nem is kellett átírni újra, csak egy kis gond volt, megoldottam, témát zárom

37
Segítségkérés / PM parancs hiba
« Dátum: 2016. Június 25. - 23:37:40 »
Igen teszteltem is de ugyanúgy a használatát írta ki.

38
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játsszott óra
« Dátum: 2016. Június 25. - 23:29:45 »
Sziasztok, így unalomból este elszeretném magyarázni azoknak az embereknek a játsszott óra kódját akik szeretnének csinálni, vagy valami problémát jelez nekik
Legelső sorban létrehozzuk ugye az enumban a kellékeket meg a regisztrációnál, meg ennél annál, hogy a játsszott órát elmentse
Azután pedig létrehozunk egy változót mindenki számára
 
new HourTimer[MAX_PLAYERS];

 
Ezután létrehozunk egy timert az onplayerspawn alá
 
HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);

 
Amint látjátok ott van a HourJump, nos ennek kell egy public, ugyanis, mellette van az 1000, ami 1 másodpercet jelent, és hát ugye másodpercenként fogja használni a publicot, csináljunk is neki egy publicot forwarddal együtt
 

forward HourJump(playerid);
public HourJump(playerid)

 
Na most mint említettem a publicot 1 másodpercenként fogja használni, ugye mi az enumnál 3 adatot adtunk meg plusszba, az órát, a percet és a másodpercet, na amikor letellik ez az 1 másodperc akkor szépen a másodpercet megnöveljük
 

forward HourJump(playerid);
public HourJump(playerid)
{
JatekosInfo[playerid][MPerc] ++;
if(JatekosInfo[playerid][MPerc] == 60)
{
       JatekosInfo[playerid][Perc] ++;
       JatekosInfo[playerid][MPerc] = 0;
}
if(JatekosInfo[playerid][Perc] == 60)
{
       JatekosInfo[playerid][Ora] ++;
       JatekosInfo[playerid][Perc] = 0;
       new string[256];
       format(string, sizeof(string),\"Játsszott óráid száma mostmár %02d\", JatekosInfo[playerid][Ora]);
       return 1;
}

 
és aztán nagyon egyszerű dolgunk van, méghozzá ha meglesz a 60 másodperc akkor ugye a percet kell megduplázni, és a másodpercet lenullázni, és ha a 60 perc meglesz akkor ugyanígy
Aztán ugye már csak a timereket kell beállítani megfelelően, tehát pl. ne az onplayerconnecthez írjuk a timert, mert ha még be se lépsz akkor elindul és számolni fogja!Én az onplayerspawn-hoz teszem le, ha afkol a játékos akkor
 

KillTimer(HourTimer[playerid]);

 
aztán ugyan úgy vissza ha visszajött a játékos az afk-ból, és még egy, ha kilép a játékos akkor is legyen a killtimer mert tovább fogja számolni..
+ ha még a statsba akarod íratni a játsszott órákat akkor itt a kód hozzá
 

new string[256];
format(string, sizeof(string),\"Játsszott idő: %02d:%02d:%02d\", JatekosInfo[playerid][Ora], JatekosInfo[playerid][Perc], JatekosInfo[playerid][MPerc]);

 
Remélem tudtam segíteni a kezdőknek és nem volt felesleges amit írtam :)

39
Segítségkérés / PM parancs hiba
« Dátum: 2016. Június 25. - 22:54:57 »
A kick parancsomnál az indok ugye úgy van megcsinálva, hogy
 

if(sscanf(params,\"us\",targetid,indok)) return SCM(playerid, PIROS használata... bla bla bla
format(kirug, sizeof(kirug),\"%s ki lett rúgva a szerverről %s által! | Indok: %s\", neve, nev, indok);

 
és itt meg az indok van a végén nem pedig a params, és érdekes itt valahogyan jól szuperál amúgy amit küldtél ott nem jó, mert csak a használatát fogja kiírni

40
Segítségkérés / PM parancs hiba
« Dátum: 2016. Június 25. - 22:42:59 »
Sziasztok, van egy pm parancsom amit ma csináltam és hát az a gond vele, hogy ha elküldök egy üzenetet pl. a 0-ás idének..
akkor az üzenet elé az id-t is kiírja tehát hogy 0
pl. elküldöm x játékosnak hogy szia akkor azt írja, hogy
Üzenetet kaptál y játékostól: 0 szia
Üzenet elküldve: 0 szia
ha a params helyett pmuzenetet írok akkor meg else küldi az üzenetet csak ott lesz hogy elküldted az üzenetet:
 

CMD:pm(playerid, params[])
{
new pmuzenet[128], string[256];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
if(sscanf(params, \"uS[256]\", targetid, pmuzenet)) return SCM(playerid,PIROS,\"Használata: /pm <JátékosID> <Üzenet>\");
if(targetid == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(playerid, PIROS,\"A játékos nem elérhető!\");
if(AFKbanvane[targetid] == true) return SCM(playerid, PIROS,\"A játékos AFK-ol! Ne zavard!\");
if(pmletiltva[targetid] == true) return SCM(playerid, PIROS,\"A játékos letiltotta az üzenetküldést!\");
format(string, sizeof(string),\"[Üzenet érkezett! tőle -> %s] {1e00ff}%s\", nev, params);
SCM(targetid, SARGA, string);
format(string, sizeof(string),\"Üzenet elküldve! {1e00ff}Szöveg: %s\", params);
SCM(playerid, SARGA, string);
return 1;
}

 
Tudnátok segíteni, mi lehet a gond?

41
Segítségkérés / Színkód hiba
« Dátum: 2016. Június 25. - 18:16:14 »
Sziasztok! Csináltam egy olyan parancsot, hogy a játékosoknak átváltja a színüket a játékban, és ha írnak valamit akkor a nevük az olyan színű lesz mint amilyen színt kiválasztottak, és az lenne a gondom, hogy vannak rangok a szerveren, és úgy szeretném megcsinálni, hogy a rangoknál, a rang neve színes legyen, a játékos neve fehér, és a szöveg pedig, ugyan olyan szímű mint amilyen színe van a játékosnak.. nem tudom mennyire érthető és akkor leis írnám hogy hogy vannak ezek
 

if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 1)
{
    new RangosTextje[256];
format(RangosTextje, sizeof(RangosTextje), \"[Phyro] {ffffff}%s: {%06x}%s\",nev,text,GetPlayerColor(playerid) >>> 8);
SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), RangosTextje);
}

 
És hát valamiért nem jó mert felmentem a játékba és ezt írta ki, átváltottam a színemet a /chatszin paranccsal
és ezt írta ki
[Phyro][broocean]: $ /chatszin
tehát itt vmi az biztos nem jó és nem értem mi nem jó, segítenétek kérlek?
(a phyro lenne a rang

Oldalak: 1 2 [3]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal